Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Bravo: V září také pod 300 tisíc Kč, 1,4 T-JET (88 kW) za 384.900,-Kč s klimatizací a 6 airbagy

Diskuze (24)
Fiat zareagoval na vlnu snižování cen v nižší střední třídě zlevněním některých verzí Brava o 10 až 25 tisíc Kč. Nejlevnější verze 1,4 Active tak nyní stojí 299.900,- Kč.

U Fiatu Bravo to není první zlevňování. Při uvedení na trh v dubnu 2007 stála základní verze 369.900,- Kč. Tehdy to byla na hatchback s délkou 4,34 metru překvapivě nízká cena. Mezitím ale byly všechny značky, především vlivem korejské konkurence, donuceny zlevnit, aby udržely náskok v kriteriu vysoké hodnoty za nabízenou cenu. Bravo se tak teď aktuálně dostává pod hranici 300 tisíc Kč.

Slevy se týkají verzí Active, Dynamic s motory 1,4 16V, 1,4 T-Jet a 1,6 Multijet (77 kW) a verze Emotion 1,4 T-Jet (88 kW).

Výbava základní verze Active nabízí bez příplatku pouze dva čelní airbagy, ABS+EBD, ale také dálkové ovládání centrálního zamykání, el.ovládaná přední okna, palubní počítač, výškově a osově stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče nebo autorádio s CD a 6 repro.

Za příplatek je k dispozici manuálně regulovaná klimatizace (+35.000,-Kč), boční airbagy (+9.000,-Kč), rádio s MP3 přehrávačem (+10.000,-Kč), ale také vyhřívaná přední sedadla jen za 4.000,-Kč.

Nejprodávanější výbavou zřejmě zůstane Dynamic. Atmosférický motor 1,4 16V (66 kW) se šestistupňovou převodovkou v této verzi stojí už jen 344.900,-Kč, atraktivní 1,4 T-Jet (88 kW) se nyní prodává za 384.900,-Kč, příplatek za turbodmychadlo a porci 22 kW a 78 Nm navíc je 40 tisíc Kč. Nový turbodiesel 1,6 Multijet (77 kW) byl v této výbavě také zlevněn, stojí 404.900,- Kč. Silnější 88kW verze zůstává na 434.900,- Kč, přesto je to 55 tisíc Kč méně, než když se tento motor začal na jaře prodávat.

Fiat Bravo na AUTO.cz
PŘEDSTAVUJEME Fiat Bravo – dravý medvídek
TEST Fiat Bravo 1.9 MJET (110 kW) – Stilové kořeny (05/2007)
TEST Fiat Bravo 1,4 T-Jet (110 kW) - srdcovka (12/2007)
TEST Fiat Bravo 1,4 T-Jet (88 kW) – Výkon za rozumnou cenu (03/2008)
TEST Fiat Bravo 1,6 Multijet (88 kW) - Víc než hezká tvářička (08/2008)

Standard úrovně Dynamic již obsahuje většinu prvků, v této třídě obvyklých. Navíc je manuálně ovládaná klimatizace, boční i hlavové airbagy, šestnáctipalcová kola, přední mlhová světla s funkcí svícení při odbočování, hodnotnější provedení interiéru a prodejce vám zpřístupní širokou škálu dalších doplňků a prvků výbavy, které jsou pro Active nedostupné. Za 15 tisíc korun je k dispozici automatická dvouzónová klimatizace, za 10 tisíc Kč pořídíte tempomat, rádio s MP3 a kolenní airbag pro řidiče.

Systémy ESP + ASR/ MSR, HBA a Hill Holder jsou pro Active a Dynamic za příplatek 20.000,-Kč, ostatní výbavové stupně jej mají již v ceně.

Výbava Emotion proti Dynamic navíc zahrnuje navíc kola z lehkých slitin + pneu 205/55 R16, volant, hlavici řadicí páky a madlo ruční brzdy potažené kůží, automatickou dvouzónovou klimatizaci s monitorováním kvality nasávaného vzduchu, elektrické ovládání všech oken, parkovací senzor vzadu, tempomat, přední loketní opěrku s klimatizovanou schránkou, ESP, ASR/MSR, HBA a Hill Holder, Blue&Me (hands-free s technologií Bluetooth®, MP3 přehrávač, hlas. ovl., USB)+ ovládání na volantu.

Sport přidává sportovní interiér a doplňky exteriéru, 17palcová litá kola a rádio s MP3. Chybí naopak tempomat a elektrické stahování zadních oken. Tato výbava je jediná, kterou lze zkombinovat s motorem 1,9 Multijet.

Fiat Bravo na českém trhu - nové ceny od 10.9.2008
Motor1,4 16V1,4 16V Turbo (88 kW)1,4 16V Turbo (110 kW)1,6 Multijet (77 kW)1,6 Multijet (88 kW)1,9 Multijet (110 kW)
Zdvihový objem [cm3]136813681368159815981910
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]66/550088/5000110/550077/400088/4000110/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]128/4500206/2500230/3000290/1500300/1500305/2000
Max. rychlost [km/h]179197212187195209
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,59,68,511,310,59
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]6,76,77,14,94,95,6
Cena Active [Kč]299.900,---364.900,---
Cena Dynamic [Kč]344.900,-384.900,--404.900,-434.900,--
Cena Emotion [Kč]-444.900,-474.900,--484.900,--
Cena Sport [Kč]--494.900,---599.900,-

Diskuze (24)
15. 9. 2008 15:23
Bravo!
Bravo, Bravo! Teď jsi ještě neodolatelnější než kdykoli předtím... :yes:
12. 9. 2008 15:40
Re: Paráda
A viděl si motorový prostor Civic 1,4? 1,4 je prostě malý úsporný motor. Hodnotíš motor podle množství plastů a krytek v motorovém protoru...? Nebo podle čeho? P.S. Už tam v Civicu nedrnčí to střešní okno?
12. 9. 2008 15:39
Re: Paráda
jsou víc vidět a je kolem nich víc ruchu a hlasitěji se ozývají. Ale až čas ukáže, jak to je. Korejcům dost pomohla Žilina a Nošovice. Prostě ty investice sem (a na SLovensko) se musí projevit.
12. 9. 2008 14:57
Re: Paráda
Nic neobhajuji, píši své názory, které si může každý konfrontovat... To, že prodeje váznou je fakt. Popravdě, při té ceně, která byla sem to chápal. Pokud budou váznout ještě teď... tak to úplně moc chápat nebudu. Fiat nemá důvod mít nějakou nálepku špatného auta. Chápal sem to ještě snad u Bravy a Stila, ale Bravo už je v podstatě 3. generace auta, které není výrazně horší než konkurence (Spíše naopak). Celou dobu sem tady před tím psal, že BRavo je v rámci konkurence drahé a proto je znevýhodněné. Teď už to neplatí a není jediný důvod při výběru auta nenavštívit některého z prodejců a nechat si udělat nabídku. Teď prostě za Bravo nezaplatíš víc než za 308, Astru... a dokonce ne o moc víc než za korejce. To je snad dobře ne? Pokud by cena byla tam co byla... tak těch lidí, co k tomu dealerovi přijdou by bylo výrazně míň. Víš kolik já sem oběhal prodejců různých značek...? A o tom to je. Mít možnost výběru. Fiat vyšel vstříc a je to jen dobře. Bravo není laciné auto. (Bavím se o českém trhu, ano). Prostě chci říct.. je mi jedno an jakou cenovou úroveň se to auto srovnalo... důležité je, že je dosažitelnější pro větší skupinu zákazníků
12. 9. 2008 14:30
Uzasna cena!
Jedno z nejkrasnejsich aut nizsi stredni tridy (dle meho) dostava nyni i jedny z nejkrasnejsich cen. 1.4 T-jet za 384k Kc, to je uzasna nabidka.