Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Bravo: Motor 1,4 s klimatizací za 294.900,- Kč

Fiat zlevnil model Bravo, provedení 1,4 Ice, které je vybaveno klimatizací, nyní stojí 294.900,- Kč. Květnové ceny všech verzí jsou o 50 až 60 tisíc Kč levnější, než jsou standardní ceníkové ceny.
Zpět na článek
5. 5. 2009 14:42
neregistrovaný "exctenar"
5. 5. 2009 17:20
neregistrovaný "exctenar"
5. 5. 2009 21:57
neregistrovaný "maxo"
5. 5. 2009 22:02
neregistrovaný "maxo"
5. 5. 2009 22:07
neregistrovaný "maxo"
5. 5. 2009 22:31
neregistrovaný "maxo"
5. 5. 2009 21:48
neregistrovaný "exctenar"
5. 5. 2009 18:25
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:25
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:33
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:42
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 21:23
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 22:01
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 14:15
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 17:21
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:37
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 09:11
5. 5. 2009 09:25
5. 5. 2009 11:17
5. 5. 2009 21:49
6. 5. 2009 01:00
6. 5. 2009 14:01
6. 5. 2009 17:04
6. 5. 2009 19:14
5. 5. 2009 09:25
5. 5. 2009 09:27
5. 5. 2009 13:09
5. 5. 2009 14:55
neregistrovaný "exctenar"
5. 5. 2009 16:26
5. 5. 2009 21:23
5. 5. 2009 12:27
5. 5. 2009 13:51
5. 5. 2009 15:03
neregistrovaný "exctenar"
5. 5. 2009 16:41
5. 5. 2009 10:19
5. 5. 2009 11:15
neregistrovaný "RayBan"
5. 5. 2009 11:30
5. 5. 2009 22:46
neregistrovaný "RayBan"
5. 5. 2009 15:33
6. 5. 2009 10:09
5. 5. 2009 21:50
neregistrovaný "maxo"
5. 5. 2009 18:44
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 19:33
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:47
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 10:36
5. 5. 2009 10:59
5. 5. 2009 11:11
5. 5. 2009 19:18
6. 5. 2009 15:59
6. 5. 2009 17:10
6. 5. 2009 19:01
6. 5. 2009 19:01
5. 5. 2009 21:30
6. 5. 2009 16:04
6. 5. 2009 17:12
5. 5. 2009 12:31
5. 5. 2009 12:54
5. 5. 2009 13:46
6. 5. 2009 10:59
6. 5. 2009 11:15
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 13:46
5. 5. 2009 14:26
5. 5. 2009 14:50
5. 5. 2009 15:57
6. 5. 2009 10:46
6. 5. 2009 10:57
5. 5. 2009 12:31
5. 5. 2009 15:05
5. 5. 2009 16:05
5. 5. 2009 16:41
5. 5. 2009 16:50
5. 5. 2009 16:52
5. 5. 2009 19:17
5. 5. 2009 19:11
5. 5. 2009 11:26
5. 5. 2009 14:20
5. 5. 2009 14:27
5. 5. 2009 14:42
5. 5. 2009 14:49
5. 5. 2009 16:37
5. 5. 2009 16:45
5. 5. 2009 17:24
5. 5. 2009 17:36
5. 5. 2009 17:48
5. 5. 2009 18:01
5. 5. 2009 14:50
5. 5. 2009 15:48
5. 5. 2009 16:38
5. 5. 2009 17:20
5. 5. 2009 11:31
5. 5. 2009 14:24
5. 5. 2009 11:59
5. 5. 2009 13:14
5. 5. 2009 13:51
5. 5. 2009 14:24
6. 5. 2009 09:25
5. 5. 2009 14:32
5. 5. 2009 14:55
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:27
5. 5. 2009 15:34
5. 5. 2009 15:35
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:42
5. 5. 2009 15:45
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:53
5. 5. 2009 16:06
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:19
5. 5. 2009 16:24
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:49
5. 5. 2009 17:51
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:56
5. 5. 2009 17:56
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:22
5. 5. 2009 18:24
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:58
5. 5. 2009 17:50
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:02
5. 5. 2009 18:03
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:38
5. 5. 2009 18:41
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 21:35
5. 5. 2009 15:07
5. 5. 2009 15:17
5. 5. 2009 15:20
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:30
5. 5. 2009 15:34
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:40
5. 5. 2009 15:42
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:57
5. 5. 2009 16:06
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:20
5. 5. 2009 16:25
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:47
5. 5. 2009 17:50
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:51
5. 5. 2009 17:50
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:55
5. 5. 2009 17:58
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:03
5. 5. 2009 18:05
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:23
5. 5. 2009 17:33
5. 5. 2009 17:40
5. 5. 2009 17:44
5. 5. 2009 17:49
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:40
5. 5. 2009 17:48
5. 5. 2009 17:50
5. 5. 2009 17:49
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:52
5. 5. 2009 17:58
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:05
5. 5. 2009 18:06
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:14
5. 5. 2009 18:16
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:05
5. 5. 2009 18:13
5. 5. 2009 17:49
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:51
5. 5. 2009 17:59
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:07
5. 5. 2009 18:08
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:55
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:59
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:54
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:54
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:09
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:14
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:54
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 19:37
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 19:59
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 09:09
tohle sou extra ceny
Pokud tohle nedonutí naše lidi kupovat tohle krásné auto..pak nevím... Bravo Fiat :yes:
Rozbalit vlákno
63
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 12:25
Re: tohle sou extra ceny
>:D >:D
neregistrovaný "exctenar"
5. 5. 2009 14:42
Re: tohle sou extra ceny
Nevím,proč by se mělo řešit,jestli si někdo koupí Bravo nebo něco jiného.Postrádám důvod.V Itálii to bude asi víc prodávané,než jinde.Takže o nic nejde.BTW:dcera dostala k 18.narozeninám fin. limit 400tis a měla si vybrat.Je objednán červený Auris.Je to její volba,já jí to odsouhlasil,zaplatím a tím to pro mne končí.Věděla,že je dobré se vyhnout autu na naftu s DPF filtrem.Proto je to benzín 1,33.Tak se kupují auta.Každý podle sebe a ne podle toho,jestli mi GTI či wolff doporučí Golfa6 či Bravo2.Naše love,naše volba. :-!
5. 5. 2009 14:59
Re: tohle sou extra ceny
No, ale koukám, že dceru jsi zatím tak úplně ze řetězu nepustil... ;-) Trochu mě překvapuje ten tvůj dovětek, cituji: "...a tím to pro mne končí". To já když jedu se svými dětmi v autě (jsou to malí kluci) a kolem nás profrčí devětsetjedenáctka, tak zezadu slyším - tatínku, devětsetjedenáctka, nejlepší auto na světě, viď. A já na to - jasně, kluci, jednou si ji každej koupíte. A kdyby přišli v osmnácti s Aurisem... tak se pověsím na první hrušce... >:D ;-) Totiž, abys mi dobře rozuměl... v tvých větách zní podivná až alibistická odtažtost.
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 15:02
Re: tohle sou extra ceny
:yes: to máme stejně, u nás jen obvykle dodáváme, "škoda že nebyla ve žluté" ;-)
5. 5. 2009 15:11
Re: tohle sou extra ceny
:-) :yes:
neregistrovaný "exctenar"
5. 5. 2009 17:20
Re: tohle sou extra ceny
Hm,zajímavý názor.Věšet se skrz auto-sice nerad do aut míchám medicínu (jo, v rodině stále skvělý primář,opět si nedávno koupil dalšího Hyundaie a dětským pacientům či jejich rodičům to stále nevadí....ó hrůza,že?)....pak nevím: asi bys něl navštívit odborníka přes duši,jen tak, pro jistotu. Věšet se skrz Aurise mi připadne jako věc k malému zamyšlení se sám nad sebou...Protože psychika lidí je "sviňa" a jeden nikdy neví,pak je dobré to nepodceňovat a jít raději včas.Ale vím, že to byla jen laciná nadsázka a vážně to nemyslíš.S kým by se tu lidé přeli,že?Auto.cz by už nebylo tím, čím je dnes. BTW: až všichi mladí v 18. letech budou jezdit alespoň novým Aurisem,pak tato země bude zcela jinde,než je dnes,nebo se moc mýlím?Přeji hezký zbytek pracovního dne. :-) :yes:
5. 5. 2009 21:01
Re: tohle sou extra ceny
O MUDr. Getz >:D snad dOcentně pomlčíme, ne? Co říkáš? Ovšem toho Aurise bychom mohli probrat. Co je to za nesmysl kupovat osmnáctiletému dítěti auto? To sis vybájil, nebo tím supluješ svou nějakou rodičovskou nedostatečnost?
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:19
Re: tohle sou extra ceny
keď na to má tak prečo nie?
5. 5. 2009 21:34
Re: tohle sou extra ceny
Kolik ti je? Jak, pokud na to má? Auto snad můžeš koupit jen pokud na něj máš, ne? O to ale přece vůbec nejde...
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:46
Re: tohle sou extra ceny
myslím že kúpiť dieťaťu k osemnástke auto nie je zlé..ak to teda nie je náhrada rodičovskej lásky
5. 5. 2009 21:49
Re: tohle sou extra ceny
Je to zásadně špatně. Můžeš mi věřit.
neregistrovaný "maxo"
5. 5. 2009 21:57
Re: tohle sou extra ceny
Suhlasim, myslim, ze v tomto veku su podstatne dolezitejsie ine veci. :yes:
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:59
Re: tohle sou extra ceny
v 18.? chľast, drogy a sex? Tak to už radšej tie autíčka >:D
neregistrovaný "maxo"
5. 5. 2009 22:02
Re: tohle sou extra ceny
myslel som dolezitejsie veci do zivota pre cloveka co sa bude musiet za chvilu postavit na vlastne nohy. ;-)
Avatar - gld
5. 5. 2009 22:03
Re: tohle sou extra ceny
to by som chcel vidieť

úprimne >:-[]
5. 5. 2009 22:09
Re: tohle sou extra ceny
Sex, drogy a rokenról...když už... >:-[]
Avatar - gld
5. 5. 2009 22:12
Re: tohle sou extra ceny
ty rokenról >:D
5. 5. 2009 22:20
Re: tohle sou extra ceny
Klekni a lehni! >:-[]

[odkaz]
Avatar - gld
5. 5. 2009 22:23
Re: tohle sou extra ceny
až príde človeku ľúto tých dedov >:D
5. 5. 2009 22:26
Re: tohle sou extra ceny
Že se nestydíš :no:
Avatar - gld
5. 5. 2009 22:28
Re: tohle sou extra ceny
>:-[]
5. 5. 2009 22:03
Re: tohle sou extra ceny
:yes:
Avatar - gld
5. 5. 2009 22:06
Re: tohle sou extra ceny
vypíš jednu ;-)
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:58
Re: tohle sou extra ceny
tak nám to objasni...konštatovanie "lebo je to tak" príliš nezaváži
5. 5. 2009 22:03
Re: tohle sou extra ceny
Jak nám? Objasňovat bych to musel evidentně jen tobě. Ale je to dobrej nápad na blog. Mohu tam o tom napsat. Zde na to není prostor.
Avatar - gld
5. 5. 2009 22:05
Re: tohle sou extra ceny
áno nám, minimálne exctenarovi ktorého sa tu snažíš zvoziť za to že dcére kúpil auto :-!
5. 5. 2009 22:10
Re: tohle sou extra ceny
Nekoupil, podědila Lagunu
neregistrovaný "maxo"
5. 5. 2009 22:07
Re: tohle sou extra ceny
GTI, prosim Ta pouzi svoje basnicke crevo na blogu, lebo inak ma tu klepne. :-)
Avatar - gld
5. 5. 2009 22:27
Re: tohle sou extra ceny
vyjadriť by si sa mal vedieť sám, spoliehaním na iných to ďaleko nedotiahneš ;-)
neregistrovaný "maxo"
5. 5. 2009 22:31
Re: tohle sou extra ceny
fakt? to su mi novinky. :-O
Avatar - gld
6. 5. 2009 13:55
Re: tohle sou extra ceny
pre teba očividne
neregistrovaný "exctenar"
5. 5. 2009 21:48
Re: tohle sou extra ceny
Ale copak, problémek?
Pokud za výc***u nedostatečnost považuješ vzdělání starší dcery-právník,který pracuje v dost dobré advok.kanceláři v Praze,pak ano,jako rodiče jsme totálně selhali, navíc nám tam hovoří anglicky.Jezdí měsíčně 3-4tkm.Docela dobře.Osm let bez nehody, ťuky ťuk.Má své druhé auto.Ano, nebylo to VW.Dokonce to nebude ani BMW-jako malé holce jí v Brně na stánku BMW odmítli dát prospekt s tím, že dětem prospekty nedávají.Odvětila jim tehdy,že až bude velká,že si bude vydělávat a BMW si nikdy nekoupí.No a na stánku se náramně smáli.Už jí běžně chodí nabídky na auta a ty od BMW zásadně vyhazuje.Drží slovo.BMW nikdy.Dělá nám radost.Mladší brzy zamíří na jinou VŠ.JJ,selháváme totálně,neprodukujeme socky,co čekají na dávky...
Uplácet děti si musí ti(slušelo by se napsat chudáci),co jim kupují Porsche...to ti poví každý psycholog, nebo i psychiatr.Abych ti udělal radost,starší zcela vážně zvažuje nějaké Subaru.V naftě,jak jinak.Zdravím F601 :-!
5. 5. 2009 22:00
Re: tohle sou extra ceny
Koukám, že ses do toho tak zamotal, že budeš muset na tu vejšku taky >:D
Avatar - Pierro
6. 5. 2009 11:53
Re: tohle sou extra ceny
bože doktore, seš vážně tak blbej anebo to jen hraješ?? 8-s
Avatar - Plautus
6. 5. 2009 12:29
Re: tohle sou extra ceny
jo chlape, takto "zlyhať" je výhra pre každého rodiča :yes:
Avatar - white label
5. 5. 2009 21:23
Re: tohle sou extra ceny
Tak jestli dělá primáře třeba na porodním (gynekolog) a umí si auto rozebrat a složit i přes výfuk, tak to si může klidně dovolit koupit i toho Hyundaie... :yes: >:D
"Až tu budou všichni 18ti letí jezdit alespoň
v nových Aurisech..." nějakou méně katastrofickou vizi tam nemáš...a to zdaleka nemyslím jen toho Aurise...
Přeji hezký zbytek zkráceného pracovního týdne... ;-) :yes:
5. 5. 2009 18:13
Re: tohle sou extra ceny
Co Aurise, ale počkej až si kluci dotáhnou domů Bravo >:D
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 18:20
Re: tohle sou extra ceny
to už bude taký geront ako je teraz 507 adolescent...z toho vyplynie otázka:
Prečo Bravo, bravo Golf, prečo vlastne bravo Bravo a prečo nie Golf???? >:D >:-[]
Avatar - white label
5. 5. 2009 18:23
Re: tohle sou extra ceny
Tak ti jedině bravwo... >:D
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:25
Re: tohle sou extra ceny
>:D >:D :yes:
5. 5. 2009 21:03
Re: tohle sou extra ceny
>:D :yes:
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:25
Re: tohle sou extra ceny
>:D >:D :yes:
5. 5. 2009 18:30
Re: tohle sou extra ceny
A nebo kluka! Kdepak, to je jen o výchově a vedení rodičů k realitě. Pak se ti nestane, že dítě obdivuje třeba Vel Satise.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:33
Re: tohle sou extra ceny
Tak toto je skutočne vynikajúco povedané :yes:
Jednoznačne, radšej vychovávať deti s tým, aby obdivovali PORSCHE, hoci by to možno hneď nerobili, než aby hovorili, že Avantime je naodvážnejší návrh v dejinách ľudstva, ktorý sa vyrábal vo väčších počtoch...
5. 5. 2009 18:38
Re: tohle sou extra ceny
To neni o vychovávání dětí k Porsche, to má širší rozměr.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:42
Re: tohle sou extra ceny
Samozrejme, to PORSCHE som spomenul ako príklad, rovnako ako Avantima. Je to samozrejme o celkovom nasmerovaní k správnej ceste.
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:21
Re: tohle sou extra ceny
ty si riadny lolofón..vychovávať deti aby sa im páčilo porsche...a takto do hitlerjugend by si nechcel vstúpiť? 8-s
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 21:23
Re: tohle sou extra ceny
Prečítaj si čo som písal potom.
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:47
Re: tohle sou extra ceny
o "nasmerovaní k správnej ceste"

ďakujem, dovi dopo 8-s
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 22:01
Re: tohle sou extra ceny
Jasné. Ak budeš raz mať deti(o tom pochybujem), tak sa ich budeš snažiť nasmerovať ľavým smerom.
Avatar - gld
5. 5. 2009 22:08
Re: tohle sou extra ceny
nechám ich VYBRAŤ si smer..

učiť vlastné deti že "toto je sakra pekné a bude sa ti to páčiť" nie je choré len pohľadom cez tvoju pokrivenú optiku..
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 14:15
Re: tohle sou extra ceny
Až vyrastieš, pochopíš. Tvoja myšlienka, že ich nemáš vybrať svoj smer hocijaký je úbohá. A nikde tu nepíšem o tom, že ich treba učiť: Tam tvoje pekné, ten smer je o životnom smere. Že si to nepochopil? Nuž, veď sám si decko.
Avatar - gld
6. 5. 2009 16:59
Re: tohle sou extra ceny
nie, teba nepochopím nikdy, nemám totiž titul "doktor psychiatrie" :-!
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 17:21
Re: tohle sou extra ceny
Ty zatiaľ môžeš mať leda tak titul prospel. >:D
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:44
Re: tohle sou extra ceny
leda?
5. 5. 2009 21:07
Re: tohle sou extra ceny
Nechci Ti kecat do výchovy, ale měl bys klukům vysvětlit, že "nejlepší auto na světě" je Rolls Royce - nebo má přinejmenším copyright na ten slogan ;-)

A co je divného na tom, když holka k osmnáctinám dostane Aurise? Já bych sice určitě volil jiné auto, v dané situaci zřejmě ojeté, ale to ještě neznamená, že je to něco špatného. Důležité je, aby se v tom autě dobře jezdilo JÍ...
5. 5. 2009 22:01
Re: tohle sou extra ceny
Nejlepší je Rolls? Tak bych holce koupil Rollse, proč Jaurise?
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:37
Re: tohle sou extra ceny
>:D >:D Jasné. Ihneď všetci utekáme do showroomu Fiatu. Inak volf, tá myšlienka, že auto, ktoré je strašne pekné, musí nútiť ľudí extra nízkymi cenami, aby si ho kupovali, tá je fakt zúfalá.
5. 5. 2009 16:27
Re: tohle sou extra ceny
Tak tahle sedla, až to plesklo! >:D
5. 5. 2009 18:16
Re: tohle sou extra ceny
Extra ceny to jsou, ale pisárkama valíš každej den jenom ty. >:D Já vim, ty mě máš zamázlýho...
5. 5. 2009 21:05
Re: tohle sou extra ceny
>:D :yes:
5. 5. 2009 09:11
Krásne ?
Pre veľa ľudí toto auto nie je krásne ani náhodou o čom svedčia aj predaje. :-!
Rozbalit vlákno
12
5. 5. 2009 09:25
Re: Krásne ?
Tak to ej jasné..ale já nepředpokládám (aniž ybch se těch lidí chtěl dotknout), že by slepí lidé a mentálně postižení kupovali nová auta... Všem ostzatním předpokládám, že se líbí... Normální lidé můžou případně z důvodů nějakých vlastností (třeba chce někdo malý kugr, nebo chce málo místa pro nohy atd..., pak volí jiné auto) preferovat něco jiného, ale design toho auta je v porovnání s konkurencí špičkou...
5. 5. 2009 11:17
Re: Krásne ?
Ale no Wolffe poznám x ľudí, ktorí nie sú nijak postihnutí a Bravo si nekúpia iba preto, lebo sa im v tejto triede páčia iné autá a Bravo je pre nich dizajnovo nic moc chápeš ? Niekomu sa viac páči focus, megane, ceed, golf .... , ale pre teba , ako Fiat fanatika je to asi ťažké pochopiť. >:D
5. 5. 2009 20:16
Re: Krásne ?
A Civica si nechal kde? To je pre mna s deltou najkrajsie auto z vonka v tejto kategorii.
Bravo ma ale genialny interier.
Avatar - white label
5. 5. 2009 20:22
Re: Krásne ?
Další obdivovatel mozaiky z plexiskla a falešných výfuků... >:D
Poslední opravdu krásný Civic se dělal někdy před 15 lety :yes: ... ;-) ;-)
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:49
Re: Krásne ?
mne sa posledný civic páči..odvaha byť inovatívny nie je smrteľná choroba..ak si ten dojem nadobudol po sledovaní noviniek z wolfsburgu
Avatar - white label
6. 5. 2009 00:06
Re: Krásne ?
Tak ty považuješ bohaté "zdobení" plexisklem a falešné výfuky za inovativní odvahu...?!
To já dám zase raději přednost tomu obyčejnému, nudnému, předraženému, ale na nic si nehrajícímu "GTI" z toho Wolfsburgu...každý přece máme nějaké "úchylky"...

P.S. Sice ne na prvním místě, ale jako bonus dostanu k tomu GTI
i tu IMAGE, jak si o ní tady v souvislosti s Golfem psal...
6. 5. 2009 01:00
Re: Krásne ?
Plexisklo je out, ale ty laufy já osobně vnímám u civoše, jako first nápad v kategorii. Druhá věc je, že odpovídající motorizace k nim nemá.
Avatar - gld
6. 5. 2009 14:01
Re: Krásne ?
že si konzervatívny a páči sa ti stará (dobrá?) klasika nemusíš písať, stačí mi že si priaznivec volkswagenu

btw-načo tu ťaháš GTI? Snáď sa bavíme o bežných verziách, honda má tiež v rukáve tajpár a tam to plexisklo z ktorého máš nočné mory už nie je
Avatar - white label
6. 5. 2009 15:25
Re: Krásne ?
Jsem příznivec nejen! některých! VW...a GTI ke Golfu prostě patří...i GTI je také především Golf se vším co k tomu patří...a nevšiml jsem si, že bych tu nesmyslně argumentoval jeho designovými detaily, jako ty u "tajpáru"...
Golf se i u běžného modelu obejde bez plexi a dalších "ozdob", které nepotřeboval ani dodnes designově "dokonalý" Civic ze začátku devadesátých let...vedle něj současný Civic vypadá jako pouťová "atrapa"...
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:04
Re: Krásne ?
civic vyzerá skvele..je to môj subjektívny názor na dizajn

tým že mi tu čokoľvek budeš vnucovať sa iba znižuješ na úroveň 507 a spol.

golf je podľa mňa príliš nudný a usadlý..aj to je čisto môj subjektívny názor, môžeš mať iný a ja ti ho nebudem rozhovárať
Avatar - white label
6. 5. 2009 17:49
Re: Krásne ?
Já ti nic "nerozhováram", ani nejsem tak naivní, abych si myslel, že k vůli mé reakci změníš na cokoli názor... :-!
Píšu jen svůj pohled, stejně jako ty, tak nevím v čem je najednou problém...?
Navíc tě pro sympatii k jednomu modelu aspoň hned necpu do "šuplíku" s logem Hondy... ;-)
Avatar - Emel
5. 5. 2009 09:25
Zajímavé
Ceny nejsou špatné, ovšem problém je, že Megane je novější a levnější. T-Jet za 357 vypadá dobře.
Rozbalit vlákno
11
5. 5. 2009 09:27
Re: Zajímavé
Levnější už rozhodně není, nicméně je za dobrou cenu...(ona ta výbava tam je decentně okleštěná u těch levnýc verzí) Však ať se perou o zákazníky to je v pořádku... Bravo má určité trumfy v rukou, pak jde jen o to co chce zákazník... Mimoto Renault je stále ještě si myslím dcentní sázka na nejisotu..., i když je fakt, že na novou Lagunu sem nic šatného neslyšel... :yes:
Avatar - Emel
5. 5. 2009 13:09
Re: Zajímavé
Megane máš za 300 1,6 s ESP a klimou... a to je IMO lepší nabídka. Ohledně sázky na nejistotu, nechci tu rozebírat statistiky, ale minimálně s Fiatem si nemají co vyčítat :-).
neregistrovaný "exctenar"
5. 5. 2009 14:55
Re: Zajímavé
Kolik meganů jsi za posledních 12 let viděl stát u silnice s poruchou? Já ani jednoho. BTW:podle TÜV, byť to není kritérium spolehlivosti, ale jen jak kdo auto přiopravil na německou STK,resp.jak je důsledná,je Renault hodně vysoko, jen si to dohledej :-! Renaulta nemám. Mám M6.
5. 5. 2009 16:26
Re: Zajímavé
myslím, že Emel je renaultista, a celkem spokojený (jestli se teda něco nezměnilo >:-[] ), takže jeho nemusíš přesvědčovat :-!

ale Áda prej vídá docela běžně silnice lemované nepojízdnými vraky made in Rencek a syn >:D
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:23
Re: Zajímavé
počul som že áďa minule zostal trčať v kolóne nepojazdných dvojkových lagún..tak preto tie nervy ;-)
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 12:27
Re: Zajímavé
Hlavně, megane je celkově o notný kus vymakanější a dotaženější auto.
5. 5. 2009 13:47
Re: Zajímavé
No já nevím. Mě se nezdá, že by byl Megane o moc vymakanější. Taky to není žádná extratřída a navíc ve vnitřku mě smrdí. Interier mě přijde příjemější u Brava a s technikou jsou na tom obdobně. V obou případech nicmoc podvozek a slušné motory.
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 13:51
Re: Zajímavé
Mně jo, od posazu (bravo má děsné sedačky) přes řazení, řízení až po jízdní vlastnosti je megane ve všem lepší. Motor 1,4t v meganu jsem nejel, 1,4T fiatu je výborný, je to ale jediné, co je na tom autě zajímavé.
neregistrovaný "exctenar"
5. 5. 2009 15:03
Re: Zajímavé
Zkus si odpovědět na otázku,co se od auta této třídy a ceny v EU očekává a zjistíš,že asi ne dokazovat někomu,že na to mám,ale že se jedná o spotřební zboží pro každodenní užití,město,mezi městy,něco po dálnici.Dcera si vybrala Aurise,je mi fuk,že za to dám víc než za Mégane či Bravo.Pokud by chtěla uvedená,má jedno z nich, nebo C4, nebo P308 atd.Nelvíc se nám líbí-když to má být o estetice Lancia Delta,ale do města-viz spodní hrana spoileru.Plus neúměrná cena.Ale v plánu bylo i MiTo.Určitě by jezdilo.Dnes jezdí každé auto.
5. 5. 2009 16:41
Re: Zajímavé
Soudný lidi přesně pochopili, co jsi chtěl říct, pro mně má tvůj první příspěvek hlavu i patu, ale někoho holt nepřesvědčíš....kdo nekoupí Bravo není člověk hop hop hop !!!! Duševní úroveň zhruba stejná jako magoři za sparťanskou brankou. Co naděláš.

Pravdu máš i s tím, že dneska jezdí všechna auta - poslední auto, co jsem viděl stát u silnice byl snad 20 let starý accord - měl vylomené kolo....to, čeho se týká dnešní kvalita, jsou jiné věci. A tady můžu porovnávat poslední dvě auta - Alfu 156 co jsem měl a Mazdu 6, co mám teď. A co je pro mně určující, je fakt, že v Mazdě jsem něměnil zatím nic s výjimkou brzdových destiček a mám najeto přes sto tisíc a v Alfě po 70 tis. by ten seznam byl na tři strany - destičky dvakrát, tlumiče, horní ramena, ale i takové věci jako lambda sonda apod. Drnčení a vrzání začalo hned, zatímco v mazdě vrže občas lehce, ale velmi lehce sedadlo. Ale objektivně - s Alfou jsem dojel vždycky, nikdy jsem s ní nezůstal nikde trčet. Otázka je, že to ke konci byl vztek a bezmoc a taky sto tisíc na nejrůznějších opravách během 4. a 5. roku vlastnictví.
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:05
Re: Zajímavé
v tomto prípade súhlas...ide o to, že sú i takí, ktorí za každú cenu skáču za Golfa a ako dobre vieme, tak svet potrebuje istú rovnováhu, tak sa potom netreba čudovať, že niektorí príliš kopú za jeho oponentov/konkurenciu...
5. 5. 2009 10:03
Cena jako v Německu
Co dodat, skvělé ceny za krásné a velmi dobré auto. Konečně se u nás dají koupit nová auta (alespoň některá) za podobné ceny jako při dovozu z ciziny, např. z Německa. Jsem zvědav na reakci konkurentů.

Bravo bylo vždycky můj favorit v této kategorii a teď to platí dvojnásob. Jako nejlepší poměr cena / výkon vidím 1.4 T-Jet 120 koní Dynamic, ale sám bych si připlatil za 1.4 T-Jet 150 koní ve verzi Sport. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 5. 2009 10:19
Konkurence????
Může tomuhle něco konkurovat??
Za 357 papírů T-jet?
Snad jedině Golf, za 359 v základu s 59kW ;-)

BRAVO(Fiat) golf.
Rozbalit vlákno
33
neregistrovaný "RayBan"
5. 5. 2009 11:15
Re: Konkurence????
Na druhou stranu: jízda v 59kW Golfu je nezapomenutelný zážitek ... ;-)
5. 5. 2009 11:30
Re: Konkurence????
To máš asi pravdu, stejně jako v Octavii 1,4. :-)
Avatar - Righ
5. 5. 2009 14:57
Re: Konkurence????
No jo, ne kazdy muze jezdit v takovych raketach jako ty. ;-)
neregistrovaný "RayBan"
5. 5. 2009 22:46
Re: Konkurence????
;-) :yes:
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 12:30
Re: Konkurence????
"Může tomuhle něco konkurovat?" Tím si v podstatě odpovídáš. Bravo golfu nekonkuruje, golf je s podobným motorem možná i sto tisíc dražší, přesto se jej prodá víc, trh prostě tato dvě auta jako přímé konkurenty moc nechápe, patří sice do stejné třídy, ale kupec golfa o bravu neuvažuje.
5. 5. 2009 15:33
Re: Konkurence????
Stejná blbost jako, že kupec Brava neuvažuje o Golfu. :-)

Golf prostě může za tuto cenu nasadit pouze těch 59 kW, a to je dost málo, druhá věc je ta, zda se najdou inteligenti, kteří jsou ochotni dát jim přesto přednost. (těm 59) :-)
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 15:50
Re: Konkurence????
a že sa ich nájde nemálo...ono stačí nemať uvedenú verziu motora na piatych dverách a razom sa môžeš postaviť aj T-Jetu >:D to ego, to ti nezoberie ani Bravo, ktoré ťa "naloží" v dlhom tiahlom ľavou zadnou...no to už tvoji kolegovia nebudú vedieť, lebo vystúpiš z 59kilowattového Golfa a to ti dáva dostatočnú dôležitosť i oproti kolegovi, ktorý prišiel do práce na Brave 5 minút pred tebou...a o to ide... >:-[] :no:
6. 5. 2009 10:09
Re: Konkurence????
To patří tomu pod tebou:
Tys tady teda chyběl s tvým objevem,ale nějak se ti to motá. >:D
5. 5. 2009 16:45
Re: Konkurence????
Zrovna ty tady vykládej o blbostech - ale na tvé úrovní asi takhle: kupec Brava uvažuje o Golfu, ale holt na něj nemá, tak volí to, na co má....
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:00
Re: Konkurence????
tiež scestná myšlienka...na cestách stretávam prevahu kusov Brava, ktoré nie sú zrovna základnou verziou, práve naopak, dosť z nich je i v najvyššej výbave Sport...ide o to, že človek, ktorý to kupuje si môže kúpiť "chudobnejšie" vyzerajúci Golf v o stupeň nižšej výbave, ale kúpi si práve to Bravo, lebo ponúka lepší pomer cena/úžitok...naopak Golfy stretávam prevažne v základe, málokto si kúpi plnú paľbu s DSG, takže to kľudne môžeme obrátiť, že mnohí si radšej kúpia chudobnejšie vybavený a vyzerajúci Golf aj preto, že im poskytuje (resp. títo ľudia si to myslia) istý status, chcú patriť vyššie, ale pritom na tie vyššie méty doopravdy nemajú...toto považujem za väčšiu blbosť... :no:
Avatar - white label
5. 5. 2009 18:42
Re: Konkurence????
Takže podle tebe evropské prodeje Golfu, navíc za vyšší ceny než např. Bravo, vlastně dokazují "blbost" jejich kupců...?
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:27
Re: Konkurence????
blbosť ako kladenie IMAGE na prvé miesto..možno
Avatar - white label
5. 5. 2009 21:33
Re: Konkurence????
Všichni si kupují "drahé" Golfy hlavně pro IMAGE...?
A kde se ta IMAGE, o které ty sám píšeš, vzala?
Spadla z nebe...? ;-)
neregistrovaný "maxo"
5. 5. 2009 21:50
Re: Konkurence????
:yes:
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:51
Re: Konkurence????
dobrá aj zlá povesť zvykne prežiť aj aktuálny stav vecí...a o dosť

už si o tom počul? ;-)
Avatar - white label
6. 5. 2009 00:21
Re: Konkurence????
Tak si na tu "IMAGE" přišel nakonec sám...
A platí to nejen u aut...
Auta s "dobrou pověstí" se prodávají dlouhodobě lépe,
než ty s tou "zlou"...
Dobrá pověst se buduje těžce a dlouze,
zlá lehce a krátce...a platí i to, že může (pouze dočasně!) přežít i aktuální stav, ale ani to není zadarmo, stejně jako ona(pověst, image) sama...
6. 5. 2009 07:43
Re: Konkurence????
Výstižně řečeno :yes:

Jen bych dodal, že to "přežívání" pověsti i po změně reality může být nečekaně dlouhodobé, někdy může přetrvat i celou generaci řidičů...
Avatar - white label
6. 5. 2009 13:40
Re: Konkurence????
Jo, "dočasnost" a cesty páně jsou nevyzpytatelné... :-!
Avatar - gld
6. 5. 2009 14:04
Re: Konkurence????
o tom píšem...a vysvetľuje to fakt prečo má golf dobrý image, povesť..ešte nejaké nejasnosti máš?
Avatar - white label
6. 5. 2009 14:59
Re: Konkurence????
Žádné nejasnosti ani pochybnosti o "blbosti" evropských zákazníků jsem nikdy neměl... :-!
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:07
Re: Konkurence????
blbosť je príliš expresívny výraz...skôr stádovitosť ;-)
Avatar - white label
6. 5. 2009 17:52
Re: Konkurence????
Odlišná forma, ale význam vlastně stejný...
...zkus možná ještě jeden pokus... ;-)
Avatar - gld
6. 5. 2009 19:18
Re: Konkurence????
mne to tam sedí

aký výraz by si použil ty?
Avatar - white label
6. 5. 2009 19:44
Re: Konkurence????
Klidně bych zůstal u slova "konzervativní" (zákazníci)..., ale samozřejmě jen co se týče designu... v technice je to dnes v této třídě třeba u toho Civicu spíš právě naopak...(TFSI, DSG, DCC, park. asist., zadní náprava, 4-motion atd.)
Avatar - DRBNUTY
5. 5. 2009 17:18
Re: Konkurence????
Ja na neho mam,ale v zivote by som si ho nekupil,lebo je skarede jak cesta do roboty.Keby som chcel silou mocou VW podobnej velkosti,kupim si Scirocco.Golfa nikdy a to bol kedysi Golf IV moj sen ;-\
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:44
Re: Konkurence????
Zvláštne.
Avatar - Katikakus
5. 5. 2009 19:15
Re: Konkurence????
Mam to podobne, az na to, ze u mne to byl Golf III.
5. 5. 2009 19:23
Re: Konkurence????
To jako, kdo nemá na Golfa, tak má na Bravo ? Tak to jsem ještě tupější než o mně říká moje stará.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 19:33
Re: Konkurence????
Tak aktuálne, pokiaľ má na Fabiu a nemá na Golfa, tak určite má na Bravo. Otázka je, či si to Bravo kúpi kedže ak by na Golfa mal, tak by si ho kúpil.
5. 5. 2009 19:58
Re: Konkurence????
Pořád to nějak nepobírám, moc aut ve dvou řádcích.
Avatar - Emel
5. 5. 2009 13:10
Re: Konkurence????
Megane s 1,4 TCe bude zřejmě lepší volba. I tak ale moc dobrá nabídka.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:47
Re: Konkurence????
Aha! Takže ty si určite radšej zvolíš "luxusnú" Cromu, než základne Volvo S 40, že. >:D
Avatar - ethicon
5. 5. 2009 10:36
Bravo
v značkovom servise Autovalušek (VW, škoda, Fiat, AR..) mi bolo povedané, že tak kvalitné auto ako nové Bravo dlho nemali...výhodou je hlavne veľa spoločných dielov s predchádzajúcim Stilom a tým "vychytanosť" prípadných problémov. dizajn je samozrejme subjektívna vec...hlavne vo výbave šport je to naozaj jeden z najkrajších kompaktov mainstreamu. Vo všeobecnosti je talianska automobilová dizajnová škola č.1 na svete, samozrejme sa tu najde x odporcov tohto tvrdenia, pre ktorých je merítkom automobilovej krásy krabicoidno-funcionalistická dizajnová škola jedného koncernu u ktorého pomali neroznáme už ani tkz. generačné obmeny jednotlivých modelov, lebo pri strate invecie sa obmedzia na kozmetické retuše vydávané za nové generácie a dokonca o tom presvedčia novinárov masu neznalej automobilovej verejnosti a niektorých papagájov na tomto médiu.... >:-[]
Rozbalit vlákno
29
5. 5. 2009 10:59
Re: Bravo
tak kdyz to rikal prodejce, ze maj kvalitni auta, to teda bude urcite zasasdni informace :-))) jinak nevim, za 300 mam s klimou snad vetsinu aut stejny tridy, tato obycejna 1,4 nijak extremne nevybocuje, spis je to o tom ze Fiat byl donucen se cenou alespon priblizit konkurenci.... kolik stoji i30 s klimou a spickovym motorem 1,4 80 kW?!?
5. 5. 2009 11:11
Re: Bravo
Zobudte sa vsetci a utekajte co najdalej od korejcanov!!!
Pred par rokmi to platilo 3-nasobne, teraz uz len 2-nasobne...
Snad v buducom desatroci sa dotiahnu... aj ked im to neprajem...
Avatar - Katikakus
5. 5. 2009 19:18
Re: Bravo
Ja myslim, ze uz se dotahli, a nekterou konkurenci predbehli. Treba v motorech.
6. 5. 2009 15:59
Re: Bravo
Nemyslim konkretne na motory aj ked papierova hodnota je cosi ine ako real... ale 1.6 v nafte je podarena to uznam aaa tym som asi zacal a aj skoncil...netvrdim, ze VW so svojimi 1.4 a 1.6 je technicky vrchol, skor naopak, ale zato sa na nic nehraju a nepredbiehaju sa v tom, ze kto dalej doští...
A zostatkova cena? a nezanedbatelna polozka pre viacerych, cize image? A kvalita spracovania ( nemyslim ta naoko, ale vnutornosti)a vyber materialov?
Ale kazdy ma pri hodnoteni kvality auta ine preferencie...
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:10
Re: Bravo
nj, niekto špičkové vysoko lízatelné plasty palubovky iný špičkové motory

každý preferuje niečo iné
Avatar - Katikakus
6. 5. 2009 19:01
Re: Bravo
Prober se, mame rok 2009.
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:30
Re: Bravo
aký bol pobyt v kryoegenickej komore? Tých desať rokov sa muselo vliecť, čo?
6. 5. 2009 16:04
Re: Bravo
a u Teba bol aky pobyt v komore s korejskymi prospektami? Dufam, ze si hrdy majitel spickoveho korejcana >:-[] , ktoreho nadcasovost Ti potvrdil aj predajca...
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:12
Re: Bravo
nemám kórejské auto...dokonca mám koncernové auto..napriek tomu si myslím že tvoje reči o zaostalosti kórejských automobiliek sú zcestné
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 12:31
Re: Bravo
To o příbuznosti brava a stila sem raději ani nepiš, nebo tě Wolff roztrhá na kusy. :-) ;-)
5. 5. 2009 12:54
Re: Bravo
Vsak je to pravda, proc tvrdit, ze ne ;-) . S evoluci se navic budeme setkavam cim dal tim casteji. Nota bene, treba nove BMW 5 bude spis de-revoluci oproti soucasnemu modelu...hliniku v konstrukci vyrazne ubude.
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 13:46
Re: Bravo
Vzpomínám, když jsem tu před příchodem brava napsal, že vyjede na podvozku stila, co tu tehdy Wolff předváděl. Pak, až to auto vyšlo, už se k tomu nějak nevracel. :-) ;-)
Jinak, jistě, ono z hlediska podvozku nemáš zásadní rozdíl ani mezi E39 a E60 tam je, jak říkáš, největší změna v tom, že celý předek rámu E60 je z hliníku. Teď to zas bude ocel a podvozek opět jen pilovačka. Hlavně se prý zaměřují na sladění s runflaty, což je největší problém E60. Jsem v tomto ohledu ale dost skeptický, podle mě je to trochu kvadratura kruhu. ;-)
6. 5. 2009 10:59
Re: Bravo
Vis, ze me runflaty zase ay tak neiritovaly? Minimalne s vedomim, ze nemusim stat u krajnice s heverem, nebo cekat na asistencku nez dojedou. To, ze je snizeny komfort beru jako dan za vyse uvedene a v nekterych pripadech snizena moznost opravy pneu dtto. ;-)
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 11:15
Re: Bravo
ale runflaty su este stale o dost drahsie ako klasika a nie su tak lahko zohnat, ked ich prave najviac potrebujes a navyse pri nich trpi aj zivotnost podvozka, ale myslim, ze maju viac zapornych ako tych kladnych vlastnosti.
Avatar - white label
6. 5. 2009 13:46
Re: Bravo
To si myslím taky, a testy to zatím jen potvrzují... :-!
5. 5. 2009 14:26
Re: Bravo
Hele to nemá cenu...
Když sem byl nepřihlášený, tak sem si přečetl co místní GuDinár píše... a je to škoda mluvit.. Neustálé osobní útoky, byť už na něj nereaguju (neb s takovým pastevcem koz pro mne diskuze nemá smyls) a mám ho v hatelistu, takže ani reagovat nemůžu a nechci.. Jedinou poznámku si dovolím.

Víš milý hochu, věc se má tak, že když napíšeš to, že je Bravo na podvozku Stila tak je to v podstatě hovadina, protože to prostě není zaměnitelný podvozek.. platforma ano...,ale na tom sem neviděl a nevidím dosud nic špatného, protože každý kdo ty dvě auta projede sám pozná ten rozdíl... Ono i v rámci motorizací jsou v Bravu podvozky odlišné a například i u F 500 jak sem teď nově zjistil je úplně jiný podvozek u 1,4 než u 1,2 a JTD..., ale je to marný, je to marný, je to marný... tím chci jen říct, že sem se pravděpodobně čertil, když někdo napíše to, že podvozek v Bravu je o ničem, protože je to podvozek Stila a není tam žádný vývoj... totéž se dá adaptovat i na to BMW..., ajk je výše správně uvedeno. to, že nastavení, tlumiče, brzdy atd...jsou úplně jiné je jaksi už asi detail.
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 14:50
Re: Bravo
Jen si poplač, vždyť svět je tak zlý. :-)

K tomu bravu, nešlo o to, jestli je jeho podvozek naprd nebo ne, bylo to před tím, než tím autem mohl kdokoliv jet, dokonce před tím, než o něm začalo vycházet více informací, tys tvrdil, že bravo je podvozkově zcela nové auto a se stilem nemá společného nic. Ach, ta paměť je tak krátká, krátká, a je to marný, je to marný. Tak nic, běž zas vylívat vodu ze zadních světel, bravomane. ;-)
5. 5. 2009 15:57
Re: Bravo
Hele nereaguj ne mě... stejně ti nemohu a nechci odpovídat...
Jen poznámku.. tvoje tvrzení je zajímavé a bylo by ještě zajímavější, pokud by si byl schopen tvoje tvrzení doložit... Nicméně. Já bych měl snad jednu otázku. Je podvozek na Fabii II nový oproti Fabii I? Podle mne ano (byť mají základ, platformu totožou), podle tebe pradvěpodobně ne. Stejné je to s tím Stilem a Bravem... Je mi to jendo... Kdyby si ty auta projel, tak víš, o čem je řeč... takhle opět jen tlacháš..., ale jaksi nemám potřebu se s člověkem jako ty dohadovat. POdvozek mého auta je stabilní, enní extémně uskákaný, já sem s ním spokojený. Najde -li se hatch, který je na tom líp, pak přeji majiteli takového auta ať toho plně využije...
Avatar - Dinar
6. 5. 2009 10:46
Re: Bravo
Proč bych neměl reagovat, ty Hatelisty, to je tvůj boj, vlčku, jedinou emoci, kterou vě mě dokážou tvé texty vyvolat je veselost, prostě se rád zasměju.

K věci, chápu tvé kličky, teď směrem k Fabii, ale o to, že dnes nové generace vyjíždějí často na upraveném podvozku předchůdce je věc známá, nijak neudivující, a v tom co jsem tu připoměl tento fakt sám o sobě roli nehraje. Mě šlo jen a pouze o tvou krátkou paměť, kdys tvrdil, že Bravo nebude mít s podvozkem Stila nic společného, a to v reakci na mé tvrzení, že vyjede právě na podvozku toho stila. Častoval jsi mě tehdy svými in(j)ektivami, aby ses, až se informace potvrdila, k věci dále raději s cudností sobě vlastní nevyjadřoval. Na poměrně mladého člověka máš docela špatnou paměť, ale co už. ;-)
6. 5. 2009 10:57
Re: Bravo
Nech si svy hochu pro jiny. Tva obhajoba Fiatu je tak chaba, ze se mi chce brecet...a pritom Fiaty beru jako velmi slusnou konfekci, Tve perly zde vsak vsechno stavi do uplne jine roviny. Delas tu uprimne Fiatu ostudu.

Jsem rad, ze pravnika nemam mezi prispivateli webu! :-)
Avatar - Righ
5. 5. 2009 15:05
Re: Bravo
Heh, co me vzdycky pobavi je, kdyz se snazi nejaky platonicky fanousek v podstate jakykoliv znacky dokazat krasu oblibenyho automobilu prostrednictvim plivani na nenavideny VW. Nedavno jsem se byl podivat na Megana asi u trech dealeru a pokazde jsem uz skoro ve dverich slysel neco ve smyslu "a hlavne ten novy Megane, to je uplne nova generace, komplet vsechno novy, ne jako novej Golf, kterej je vlastne jenom upravenej starej Golf". Zajimavy je, ze u VW podobny choutky plivat na konkurenci nemeli. Skoro to vypada, jako by nektery obhajci tech "top" designovych skol meli z "nudnyho, sedyho, porad stejnyho..." VW poradnej mindrak. :-)
5. 5. 2009 16:05
Re: Bravo
:yes: Golf je hroznej, Golf je nudnej, Golf má hroznou techniku, Golf má tragický motory..... Ale pořád je používán jako jakási reference v dané třídě a dokonce konkurence na něj poukazuje při uvedení nových modelů..... >:D
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 16:41
Re: Bravo
napíšem to inak...pre niekoho môže byť Golf dizajnovo nudný, až hrozný, ponúka i priemernú, ba na dnešné pomery až podpriemernú techniku spočívajúcu v základnej motorizácii - vec pohľadu a názoru, niekomu môže stačiť...v globále je to však auto, ktoré, ako si napísal, si mnohí berú, či je stále považované, za etalón triedy (vyplývajúce i z histórie Golfu ako najdlhšie vyrábaného automobilu s rovnakým názvom v danej triede a /spolu/zakladateľa triedy)...v konečnom dôsledku to bude aj tak vo väčšine prípadov o tom, o čom píše vyššie exctenar, výber spočívajúci v momentálnych osobných preferenciách a tiež nezanedbateľnom pomere cena/úžitok...a to, že niekto napíše, že by prerazil svoje dieťa za to, ak by prišlo na Aurise je úplne scestné, je to výber toho konkrétneho človeka/dieťaťa, tak prečo mu mám vnucovať iba a iba svoje myšlienky a svoj životný postoj, keď si bude kupovať auto, tak bude mať už svoj rozum a vlhké sny jeho otca ho vôbec nemusia zaujímať (a už vôbec nie o žltej 911-ke)...ako otec by som niečo také neurobil, pretože ak by sa to auto s prepáčením sr.alo, tak by ma dieťa oprávnene mohlo obviňovať zo zlého výberu, takto bude zodpovedné za svoj výber samo, tak to má byť, a už vôbec by som svojmu decku nič nevnucoval, pretože by sa mu to o to viac sprotivilo ;-)
5. 5. 2009 16:50
Re: Bravo
:yes: Dítě může být "blázen" do vážné hudby a tatínek s "vysněnou" 911 může působit jako totální "exot"..... I když..... přijít dcera v 18ti, že chce new beetle v kabriu a růžový, tak si řikám, kde jsem udělal "chybu".... ( a nedej bože syn ) >:D
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 16:52
Re: Bravo
>:D >:D :yes:
zašiel si do extrému, ale prerazil by si svojho syna? možno v prvom momente, ale s orientáciou asi aj tak nič nenarobíš... >:D
Avatar - white label
5. 5. 2009 19:17
Re: Bravo
Mi neříkej, že zrovna ty "Plautusi" si nepoochopil tu nadsázku s Aurisem, dyť tam byli i smajlíci... ;-)
Avatar - micaello
5. 5. 2009 11:26
Krasa
Ta cena za 1.4T-jet Dynamic + 10tkc. za tempomat, airbag a radio s MP3, naprosto skvela nabidka. Tohle auto me chytlo za srdce hned od zacatku, spickovy design, vyborny podvozek (ve tride ale ne nejlepsi) a libivy a prijemny interier...mohl jsem ho mit, kdyby Fiat nabidl moznost nulove akontace...mno, dostala prednost Dvojka. Nicmene vybirat auto ted (zmenila se i financni stranka >:-[] ), je jasne rozhodnuto, ty ceny jsou skvele. Bravo je pro mne proste svym designem na uplne spicce nizsi stredni, Bravo Fiat, Bravo Bravo :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Righ
5. 5. 2009 14:20
Re: Krasa
Jenom bych upresnil, ze tempomat, airbag i radio stoji kazdy 10 tisic zvlast a ne dohromady. Jinak souhlas s tim, ze Bravo patri k designove spicce nizsi stredni a i mne se libi interier, byt ho muzu hodnotit pouze na zaklade kratke staticke prohlidky. Bohuzel prakticky ve vsech srovnavacich testech, ktere jsem mohl cist, ho radi na samy chvost tridy, na cemz asi neco bude...
5. 5. 2009 14:27
Re: Krasa
By mě zajímalo co?
Nicméně je zajímavé a důležité naspat, že v těch testech, které zmiňuješ Bravo s přehledem i přes výše zmíněné poráží československý etalon Ceed... a jaksi mám i osobní zkušenost s majiteli Ceedu, že si jejich auta neodváží do srovnání s Bravem postavit... TAdy aspoň vidíš, že vše je o úhlu poheldu a nastavení srovnávacích měřítek.. Smao, bych byl rád, kdyby Bravo všechny testy vyhrávalo,a le to jaksi z geopolitického hlediska placené reklamy našich motomagaínu není možné... Jako stále tvrdím, že enní možné aby nevyhrálo auto, jeho velká fotka je v tom magazínu na přední straně, uprostřed a zadní straně u obou stran... Snížení plascené reklamy pro takového vydavatele a hrozba s tím související myslím, že dokáže zamíchat pořadím nejdenoho testu... A když už nemůžeme objektivně vyhrát, tak to musíme alespoň kulantně zaonačit...

P.S. Abych byl objektivní, tak Fiat už pár podobných testů vyhrál a všiml sem si, že i v tomto případě se jedná o vydání ve kterých Fiat velmi angažovaně reklamoval... Ať si každý udělá obrázek sám..
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 14:42
Re: Krasa
žeby paralela so ženami? ostatné vždy ohovárajú tú najkrajšiu :-) ;-)
videl a čítal som i testy, kde hodnotenie pre Bravo vyznelo dosť pozitívne, ono je to vždy vecou vnímania a samozrejme i zaujatosti ľudí...osobne mám s Bravom oproti Stilu problém v tom, že Bravo pôsobí na mňa omnoho stiesnenejšie, čo je viac, či menej daňou za skvelý dizajn...inak je to samozrejme posun vpred...
5. 5. 2009 14:49
Re: Krasa
Proti tomu nemám připomínek. Stilo bylo mega praktické, o což se Bravo opravdu nesnaží, byt místa je tam dost a kufr je taky řekl bych dostatečně velký..., ale už to enní ten malý stěhovák alá Stilo... Ale jak říká klasik..není ten aby vyhověl všem...
5. 5. 2009 16:37
Re: Krasa
hele Wolffe, nevíš jeslti zmutuje Bravo i do nějaké kombi varianty? Tohle mi nejde přes palici, jak v současné době si můžou Fiaťáci dovolit v téhle třídě přijít jen s jednou karoserií (no fajn, s přihmouřením oka můžeme brát Lineu jako karoserii č.2).
Přec Marea Weekend i Stilo v kobmíku byly velice povedené! ;-)
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 16:45
Re: Krasa
vyňadrím sa za seba, i keď sa pýtaš wolffa...Linea nie je karosériou č. 2 od Brava, skôr klon medzi GP a Bravom, takže na to ani neprižmuruj...taliani inak sľubovali kombi ako od Brava, tak dokonca i od Delty, ale nejako je ticho...teraz majú asi viacej roboty so špekuláciami ohľadne Chryslera a Opla :-)
5. 5. 2009 17:24
Re: Krasa
však práve pretom som tú Lineu bral len tak na pol - sice vychádza z GP, ale velkosťou je viac menej v nižšej strednej.
Ale proste chýba kombi. A pekné kabrio by sa tiež šiklo.

Deltu som konečne uvidel v piatok, a následne v pondelok live. Je parádná, ovela lepšia ako na fotkách :yes:
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:36
Re: Krasa
človeče dosť neskoro, v BA stretnem Deltu aspoň dva-trikrát do mesiaca, nie je ich tu veľa, ale nejedná sa o jeden a ten istý kus...mám asi šťastie na striedajúce sa 4 kusy, cena je stále dosť šialená :-) ale som rád, že naživo zaujala viac ako na fotkách, v mojom prípade to vlastne nebolo inak, i keď ja, ako italodizajnmil >:D , som ju baštil i na foto...slušné kombi však Fiatu v dnešnej dobe určite chýba a kabrio by určite tiež nebolo na zahodenie, je až nepochopiteľné, keď si človek uvedomí, že južanskému výrobcovi niečo také chýba v ponuke (odhliadnuc od 500-ky)...inak tá 500-ka ako mini-retro-autíčko je fakt trefa, tých je tu už docela dosť... :yes:
5. 5. 2009 17:48
Re: Krasa
to vieš, Praha nie je Bratislava >:-[]

s tou Deltou to je trošku divné, vačšinou tu fakt človek vída nové kúsky celkom rýchlo po uvedení na trh. Napr. prvú 500tku som videl snáď skor než som čítal test, v umývarke krásnu bielu.
Deltu som stretol jednu v bordó, tá bola perfektná, a potom bielu s čiernou strechou, tá tiež nevyzerala zle.
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 18:01
Re: Krasa
to je fakt >:D ešteže si mi to pripomenul, zabudol som, že sa jedná o neporovnateľné veľko a veľkomesto >:-[]
Avatar - Righ
5. 5. 2009 14:50
Re: Krasa
Hele s temahle konspirativnima teoriema to na me nezkousej, faktem je, ze v jinych nez estetickych ohledech to Bravu moc nejde, jinak by byly jeho prodejni cisla urcite nekde jinde. Vzdyt treba v takovy Italii jsou jiste predevsim domaci media, ktery analogicky s tema z ostatnich zemi v reklamach a testech propaguji hlavne domaci produkty. No a jak sam vis, neb to tady GTI uz asi 158x opakoval, stejne se v Italii proda vic Golfu nez Brava. Ja sam jsem si nedavno kupoval v diskutovany tride auto, a driv, nez jsem se rozhodl o konkretnim modelu, zevrubne jsem prosel nabidku takrka vsech v Cesku pusobicich znacek. No a nakonec mi jako hlavni kandidati vypadly Megane a Golf, pricemz druhy jmenovany se stal konecnym vitezem. Rad bych pritom podotknul, ze nejsem zarytej fanda ani odpurce snad zadny znacky. O autu se zkratka rozhodujes i z jinejch hledisek, nez je jeho vzhled, byt i ten patri mezi klicovy faktory a nikdy bych nechtel auto, ktery by se mi nelibilo. V tvym pripade padla volba samozrejme na Bravo, ale uznej, ze ty kdyby sis koupil auto od jakykoliv jiny znacky, musel by sis pripadat jako uplnej idiot.
5. 5. 2009 15:48
Re: Krasa
Nesouhlasím s poslední větou. Já totiž udělal totéž a mne jako jediní dva rozumní konkurenti zbyli v této třídě Bravo a P 308 a Octavie. Megan nový v té době nebyl, takže ani pes neštěkl, Na Civicu mi vadí jeho vzhled, na Aurisu kvalita (která naprosto neodpovídá pověsti co toyota má) stejně tak jako u Focusu + neodpovídající motorizace, Ceed ani I30 nenabízí v této třídě to co ostaní konkurenti a Golf byl výběhový model bez adekvátních motorů. Zbytečně paušalizuješ, ale každý má jiné priority... Možná by hodně účastníkům zde prospělo, kdyby si uvědomili, že oni nejsou pupek světa... A věř mi, kdyby jiná automobilka v té době připravila podobné auto Bravu, tak bych ho i vzal...leč se tak nestalo... Dokonce sem v té době byl velmi rozhodnut zkusit i něco jiného než Bravo, ale nic mne skutečně nepřesvědčilo. Kdybych byl méně náročný motorista, tak sem měl teď asi Focus, případně kdybych Fiatu nevěřil a nebyl ochoten za něj vysolit tu pálku a šel cestou jistoty vzhledem k známostem tak Octavii (na kterou sem měl slevu o které se zde jedincům asi ani nezdá). A i přes to sem vybral pro mne vhodnější, lepší a kvalitnější auto - Bravo, neb sem prostě vybíral za moje, mnou vydělané peníze (nekradu).

Já, aby bylo jasno sem schopen se bavit o slabých stránkách Brava, nicméně slabou stránkou není jistě to, že se ho prodá míň než auta Y (těch důvodů je několik a nejvýznamějším je jen jedna karosářská varianta a vyšší cena doposud vzhledem ke konkurenci) a nebo nedej bože, že je to Fiat (tak jako jsou lidé, kteří mají problém s tím, že je něco renault a nebo VW, tak jsou i lidé, kteří mají problém s Fiatem, tak to chodí). Pro mne, který si yvbral konkrétní auto je u zadku, že se bravo nenabízí jako kombík, nebo, že nemá DSG převodovku...já si yvbral specifikaci přesně takovou jaká sedí mě... Myslím, že je to clekem jasné... CO chci říct..., že každý, kdo si vybral Golfa bez DSG převodovky a s motorem 1,4 TSI má v Bravu velmi dobrou a o něco málo (ted teda více) levnější, prostornější alternativu.
5. 5. 2009 17:20
Re: Krasa
Podľa mňa už keď si vyberal auto v tom momente si vedel, že si kúpiš Bravo aj keby boli Focus, Octavia atď. x krát lepšie a svojím akože výberom si sa len tak, ako pri tých spomínaných nie vždy objektívnych testoch snažil utvrdiť, že Bravo je naj a sám dobre vieš , že nič iné ako Fiat by si nekúpil. Tak ako pre GTI- ho bude podpriemerný Fox etalónom triedy, lebo je to VW, tak pre teba je Fiat špička.
Avatar - igor77
5. 5. 2009 11:31
ceny
doporucoval bych importerovi fiatu, aby za 300tis. daval verzi co bude mit 100hp a klimu.
(ale chapu ze chteji hlavne vydelavat)
Rozbalit vlákno
0
5. 5. 2009 11:52
No co dodat
Problémem Fiatu je to, že to je Fiat.Ač nerad, ale musel jsme to napsat.
Rozbalit vlákno
3
5. 5. 2009 11:57
Re: No co dodat
Dobrej objev :yes: Kdyby to bylo BMW, tak se nejmenuje Fiat! :*)
Avatar - Righ
5. 5. 2009 14:24
Re: No co dodat
Pak by to ale nebyl problem nybrz prednost. :-)
5. 5. 2009 11:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
5. 5. 2009 13:14
Re: ee
České ceny porovnávej s českými cenami, Bravo je pochopitelně o hodně levnější než Golf ve srovnatelné výbavě a motorizaci..

Každopádně, jako opravdu dobrá nabídka mi přijde T-Jet za 360, za ty peníze je srovnatelné konkurence minimum.
5. 5. 2009 13:51
no....
No, když to srovnám s designově tak asi 15 let starou oktávkou 1.6 tour za 329 tis., kterou furt bezostyšně prodávají s výbavou a bezpečností žalostnou, a s dieselovým motorem 74 kW ze starší fábie combi je to ještě podstatně dražší, tak se mi to zdá velice solidní nabídka. ;-)
Rozbalit vlákno
3
5. 5. 2009 14:24
Re: no....
mno cece a ver tomu ze i po ni koukame, se znamym ve Skode co ma jako zamestnanec 50 dolu nam vyjde v kombiku s klimou na nejakych bratru 270, a i kdyz to nejni zazrak techniky ale osvedcenej bezudrzbovej pracant, tech 60-70 litru uspory proti treba Focusu nebo i30 nam za to si stoji, radsi je projezdime... :-)
6. 5. 2009 09:25
Re: no....
Nevím,... než to uděláte, ještě si to pořádně prověřte. U nás toury nakoupili jako služební pro nižší manažery a nakonec po doplnění výbav to vyšlo přes 400tis. za kus, i když původní nabídka byla o dost nižší. Prodejce (z Písku) nás nakonec na těhle "starejch hlučnejch pracantech" dost natáh (- nevím, co v tom bylo víc). Možná si raději připlaťte, nebo se poohlédněte po předváděčce OII - je to nebe a dudy. No a podle OI je nové bravo skvělé ve všech směrech, to si vyzkoušejte. Zdravím a ať už se rozhodnete pro cokoliv, ať vám to slouží podle vašich představ.
Avatar - Righ
5. 5. 2009 14:32
Re: no....
Octavka Tour s 1.6kou stoji 309 tisic, kdyz uz porovnavas s akcni nabidkou Fiatu, tak vem v potaz i akcni nabidku Skody. A mimochodem - umeni je prodavat auta za vic penez a ne za min, to je totiz mnohem jednodussi. A jak tak koukam na prodeje zminovane Octavie Tour, Skode to v tomhle ohledu opravdu jde. Naopak Fiat by se nad sebou mel zamyslet - nebo si myslis, ze tohle razantni snizeni cen (kolikate uz od prichodu Brava?) prichazi proto, aby Fiat rozveselil milovniky italskych aut na auto.cz Fiat zlevnuje, protoze musi, neb s vyssima cenamu mu to evidentne nejde.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 14:55
NO TOTO
Tak toto nechápem. Bravo, to neskutočné úžasne auto, auto, ktoré ešte svet nevidel, auto, ktorému čo sa dizajnu týka GOLF nesiaha ani po členky sa musí predávať za menej než Fabia, najpredávanejšie auto na trhu? No toto. Kto by to bol povedal...
Rozbalit vlákno
22
5. 5. 2009 15:27
Re: NO TOTO
Jsi normální?
Fabia 199.000,-
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 15:34
Re: NO TOTO
on pozeral ten "štýlový" reklamný kus s bielou strechou >:D na vrch vždy rozhodne biela :yes: >:D ak nie si schopný pochopiť to, tak tiež patríš medzi tých, čo nosia ružové džíny >:-[]
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:35
Re: NO TOTO
Aha, iná, než základna výbava neexistuje?
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 15:42
Re: NO TOTO
lolo, ak porovnávaš, tak porovnávaj základnú výbavu so základnou výbavou, atď. ...a hlavne treba porovnávať v rámci triedy...
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:45
Re: NO TOTO
Lenže, Fabia ani nie v najdrahšej výbave sa dá kúpiť za toľko čo základ Brava... Bravo je vraj krásne auto. Dajme si jedno také horšie a pretože je to krásne auto, núti Mercedes-Benz zákazníkov, aby si ho kúpili za menej peňazí, Mercedes-Benz C. Vieš si predstaviť, že jeho základna cena je taká, ako nie Octavia Elegance 2.0 FSI, ale ako Octavia Ambiente? Veď to úbohé.
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 15:53
Re: NO TOTO
zase si triedne niekde inde, i keď veľkosťou ani nie...
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:06
Re: NO TOTO
Princíp je rovnaký. Nečudujem sa, že si ho nepochopil.
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 16:19
Re: NO TOTO
práveže akékoľvek princípy porušuješ a to je tá zásadná vec...zakaždé porovnávaš neporovnateľné...treba sa zobudiť
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:24
Re: NO TOTO
Ty si snáď myslíš, že tu porovnávam Bravo s Mercedesom-Benz C?
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 16:49
Re: NO TOTO
>:D tak teraz si ma "dojal"...nie, ale spletáš o cene MB C-klasse a Octavie Ambiente...a to mi rozhýbalo bránicu >:D
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:51
Re: NO TOTO
No veď iste. To by bolo, ak by bol Mercedes-Benz C lacný, ako Octavia Ambiente. Rovnako ako aj je Bravo drahé, ako Fabia Ambiente.
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:56
Re: NO TOTO
v tvojom prípade predpokladám, že by si aj tak bral Ambiente >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:56
Re: NO TOTO
V prípade Mercedesu-Benz C?
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 18:22
Re: NO TOTO
ja jedine Avantgarde ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:24
Re: NO TOTO
A ako si to myslel? Že by som si namiesto Céčka kúpil Octaviu Ambiente?
Avatar - DRBNUTY
5. 5. 2009 16:58
Re: NO TOTO
Čo fetuješ?Daj aj mne,aj ja chcem mať taký flash ako ty >:D
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:50
Re: NO TOTO
Ty si už drbnutý.
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 18:02
Re: NO TOTO
ale on sa tým aspoň netají >:D
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:03
Re: NO TOTO
Tak to je pravda! >:D
Avatar - DRBNUTY
5. 5. 2009 18:38
Re: NO TOTO
Ja si to priznam,len ty to stale pred vsetkymi tajis ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:41
Re: NO TOTO
Vážne? No, ešte, že ty nie. :-) :yes:
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:35
Re: NO TOTO
obchodná značka 507-- sa už udomácnila ako synonymum debility takže o nejakom tajení nemôže byť reč ;-)
5. 5. 2009 15:07
BRAVO
U těchto cenových akcí se vždy ukáže síla image. Fusion za cenu solidního obutí na bavorskou sedmu jde na dračku nejen proto, že je levný, ale proto, že současně získáváš Ford. Bude zajímavé, jak v tomto kontextu zaboduje Bravo. No... tak to sledujme.
Rozbalit vlákno
40
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 15:17
Re: BRAVO
No, jesi toto už ty lidi nepřesvěčí, tak už fakt jako nevím.
Váš Vlk. >:D ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:20
Re: BRAVO
Ale čo. Je to proste FIAT. :-) Roztrhá na cucky aj AUDI Q7. >:D
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 15:30
Re: BRAVO
Q7 roztrhá na cucky sama seba...mastodontné auto, ktorému chýba akýkoľvek štýl...to nie je SUV, to je náklaďák... ;-\ no i to je cesta, pre ľudí, ktorí majú potrebu prezentovať sa čo najobjemnejším kusom... 8-s
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:34
Re: BRAVO
Jasné. Croma už ani nemusí trhať Q7 na cucky, roztrhá sa samé kvôli absencii štýlA. >:D
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 15:40
Re: BRAVO
prečo hneď oponuješ ďalším Fiatom? máš nejaký problém alebo mindráky? Q7 je zbytočne prerastená, ale i to je cesta, Audi chcelo postaviť auto, ktoré bude medzi SUV výnimočné aspoň veľkosťou, keď už ničím iným vyniknúť nemôže...a kto chce menšie (veľké) SUV, zamieri k Touaregu, ktorý je lepšie využiteľný ako Q7...no sú i takí, ktorí potrebujú sťahováky a hlavne "prémiový" kus >:D
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:42
Re: BRAVO
Neviem čo je na prémiovosti smiešne. AUDI Q7 je pre ľudí, či nepotrebujú s auto jazdiť do ťažkého terénu. A že nemá štýl, to ihneď letí do ventilku. Na to dám krk.
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 15:57
Re: BRAVO
nejaký ventílok, či ventílky ma nezaujímajú...pre mňa to auto štýl postráda, pre teba nemusí...dôležité je to, že je to neokrôchaná krava, ktorá jazdnými vlastnosťami príliš, resp. vôbec nevyniká oproti napr. neprémiovému Touaregu...
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:06
Re: BRAVO
TOUAREG je neprémiový automobil. Čo tu sa človek nedozvie. >:D
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 16:20
Re: BRAVO
jo, VW je prémia, lebo vyrába Phaeton a Touareg...a tým pádom je prémiový i Passat, Golf..., toto chceš povedať?? >:D >:-[]
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:25
Re: BRAVO
jo, VW je mainstream, lebo vyrába Passat a Golf...a tým pádom je mainstreamový i Phaeton a Touareg..., toto chceš povedať?? >:D >:-[]
5. 5. 2009 16:47
Re: BRAVO
prestaňte tu prosím vás tárať nezmysly o maisntreamu! SUPERMAINSTREAM! ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:50
Re: BRAVO
>:D :-)
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 16:51
Re: BRAVO
tebe škoda niečo hovoriť/písať...táraš nezmysly...
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:50
Re: BRAVO
Vidím, že argumenty vyprchali.
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:55
Re: BRAVO
argumenty?? nechcem ťa urážať, ale v tvojom prípade niečo iné...
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:58
Re: BRAVO
Tak mojom prípade vyprchali bublinky mojej obľúbenej minerálky, ktorú som si pred chvíľou otvoril. >:D
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 18:03
Re: BRAVO
a to je ten lepší prípad ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:05
Re: BRAVO
Tak aké sú argumenty, prečo by mal byť TOUAREG mainstream?
5. 5. 2009 17:23
Re: BRAVO
Ale že jich jezdí, co? ;-)
5. 5. 2009 17:33
Re: BRAVO
a když jim dojde nafta tak prý žerou malé Fiaty >:-[]
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:44
Re: BRAVO
tie zbaští iba po malých sústach (dobré veci treba vychutnať >:D >:D ), Q7 vzhľadom na svoju veľkosť nedisponuje zrovna obrovitými vnútornosťami ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:49
Re: BRAVO
>:D
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:40
Re: BRAVO
ale iste, je ich neúrekom, všetko vec vkusu, nikomu to neberiem a napísal som to sám za seba...osobne by som sa k Audi v tejto triede neuchýlil a asi už v žiadnej triede...X5 by to v mojom prípade istilo, i keď Cayenne by bol určite tiež v užšom výbere ;-) zvedavý som i na nového Touarega, Klaudius minule niečo načrtol...
5. 5. 2009 17:48
Re: BRAVO
Q7 se mě vůbec nelíbí. Novej "kája" je strašná drahota. Hlavně jsem zevrubně koukal na výbavu, to je peklo. X5 je takovej kult.
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:50
Re: BRAVO
v tomto sme na jednej lodi...
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:49
Re: BRAVO
Čože? Čo Klaudius?
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:52
Re: BRAVO
slovne načrtol, aby som to upresnil, lebo ty budeš schopný pochopiť to tak, že Klaudius kreslil nového Touarega >:D
videl nejaký kus v továrni a zatiaľ ho len veľmi zbežne popísal, tak som zvedavý, nemôžem? :-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:58
Re: BRAVO
Snáď by ho vedel nakresliť.
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 18:05
Re: BRAVO
neviem, nepoznám Klaudia do takých detailov... :-) za seba môžem povedať, že by to vyzeralo hrozne, ak by som sa snažil niečo také prekresliť >:D
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:06
Re: BRAVO
Já by som to vedel. Ale zas som toho Touarega nevidel.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:16
Re: BRAVO
Čo sa chcechníš? Prd?
5. 5. 2009 18:05
Re: BRAVO
Ten kreslí jenom Scéniky a 1203 :-!
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 18:13
Re: BRAVO
v oboch, alebo dokonca vo všetkých troch, prípadoch sa jedná o veľkopriestorové vozy, tým pádom mierne uľahčená robotka...
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:49
Re: BRAVO
Toľko ľudí s rádobyvkusom. ;-\
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:51
Re: BRAVO
snáď nám nechceš vnucovať ten svoj ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:59
Re: BRAVO
Ani si nepochopil, čo som myslel tým príspevkom...
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 18:07
Re: BRAVO
no jo, som Jarda Nechápal...ale keď ma ten Pál nase.rie, tak ho veru len tak nenechám >:D
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:08
Re: BRAVO
Proste nevieš o čom som hovoril.
5. 5. 2009 17:18
Jen blb teď nejde do Fiatu!
Sranda je, že jsem za stejnou cenu kupoval před 12-lety Punto 60 holobyt-style. Měl jsem si já vůl počkat! ;-\
Rozbalit vlákno
25
5. 5. 2009 17:39
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Naši ho kupovali před 13, taky holobyt-style a taky za podobnou cenu :-! , a to byla nějaká skladovka! A dodnes jezdí jak drak, Q7 mu uhýbají už zdálky

no jo, kdo měl tehdá vědět, že na sobě budeš makat, mrskat jazyky.... >:-[] :-!
5. 5. 2009 17:44
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Já už ho nenastartoval ani z kopce. Teď mě dokonce v zadu upadnul vejfuk z nějakýho gumovýho silenbloku. To povinný ručení a baterka je asi dražší, než to auto a nevim, jestli i zadarmo neni drahý. Nevim, co s tim ;-\
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 17:48
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
ľahká odpoveď...odhlásiť, dať do šrotu a naposledy si poplakať :'-(
>:D
5. 5. 2009 18:00
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Má to novou technickou, myslim, že se to někomu ještě hodí i za převod a papíry. Taky je tam plná nádrž! >:D
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 18:09
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
to vyzerá na veľmo dobrý kup :yes: v tomto prípade však veľká škoda, že ceny benzínu dosť klesli >:D
5. 5. 2009 20:37
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Máš zájem? ;-)
Avatar - Plautus
6. 5. 2009 08:01
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
keď zase vybehnú tie ceny benzínu na vyššie méty, tak sa možno ozvem >:D ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:55
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Prosím ťa, je to proste Fiat. Wolff ti ten skvost s radosťou kúpi za polovičnú cenu Brava! To by musel byť hlupák!!!
5. 5. 2009 17:58
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
tak ten náš staroch má najeto jenom něco kolem 120tis. Loni absolvoval omlazovací kúru (nějaký silenbloky, tlumiče - táta v něm vozil dřevo :-! , komplet tepování - pes si taky zajezdil, ale motor byl podle mechaniků bez problémů, takže jenom olej a svíčky) a pak ho nafasovala sestra. Jinak je to neskutečný držák :yes:
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:59
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Je to proste typický Fiat!
5. 5. 2009 18:02
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Neskutečný strašák, to bych věřil. Ale 160t je celkem slušnejch, i když se tam pojebalo snad všechno, co šlo. 3x alternátor, to si pamatuju nejvíc.

PS: ale motor je tam stejně velikej, jako mám na sekačce, to mě pobavilo
Avatar - gld
5. 5. 2009 21:39
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
no skús vypísať čo sa po*ebalo všetko na tvojom fiátku, nech máme trochu prehľad

prípadne môžeš spísať recenziu a dať ju na MACZ..s videom ako roztláčaš 12 ročné punto s prdlým alternátorom dole kopcom by si mal 9,99 bodov :yes:
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:54
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
>:D :yes:
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:54
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
>:D
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:09
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Inak, nehovoril si náhodou, že si mal Uno? To si bol verný Fiatu...
5. 5. 2009 18:13
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Uno bylo někdy o dalších deset let dřív
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:14
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Aha, medzitým si mal auto inej značky?
5. 5. 2009 18:17
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
No, asi deset, nebo dvanáct ;-)
5. 5. 2009 19:19
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
No jo, Twingo mě taky stálo o pár desítek víc. Tahle doba je prostě úžasná.
5. 5. 2009 20:19
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Nojo, ale to bysme z toho čekání měli hnáty, jako ploutve ;-)
Avatar - white label
5. 5. 2009 20:25
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
A z toho chození nohy jak Rambo...ale ty v té Praze...
k tomu i plíce jak karvinský havíř... >:D
5. 5. 2009 20:35
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Chlape, já su neni z Prahé, už s tim dej pokoj! Já sem z Prahy, asi jako ty bydlíš na Stodolní. Nebo jó? Moje obuv jsou holiny od fy. Prada a vidle mojí taktovkou. >:D
Avatar - white label
5. 5. 2009 20:41
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Tak odkaď teda sii, ty vvole...teda volve >:D

P.S. Já z Ovy taky nejsu...
5. 5. 2009 20:53
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Jsem tak daleko od Prahy, jako ty od OVY. >:-[] V lese u kravína >:D
6. 5. 2009 10:05
Re: Jen blb teď nejde do Fiatu!
Já myslím, že jednoho blba už tu máme.. :-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:54
ZHRNUTIE(???)
Tak ako to zhrnúť? Snáď jedine s tým, že Bravo je neskutočne krásne auto, preto musí Fiat nútiť zákazníkov superdumpingovými cenami, aby si čo i len obhliadli showroom Fiatu... >:D A pritom všetkom- len tupec si kúpi GOLF-a, ktorý je absolútne nepochopiteľne najpredávanejší šunťák Európy a nie Bravo... :-O
Rozbalit vlákno
10
Avatar - T613
5. 5. 2009 19:35
Re: ZHRNUTIE(???)
tak proč Leon stojí 299tis?
Megan za stejné prachy. Zbytek je do 40tis navíc. Takže najednou máme ze superdumpingových cen standardní ceny své třídy. Jupí jej
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 19:37
Re: ZHRNUTIE(???)
Jééj.. Škoda, že tu nikto nehovorí o Leone v takých superlatívoch ako v prípade Brava... Mne len o to ide.
Avatar - T613
5. 5. 2009 19:45
Re: ZHRNUTIE(???)
ale prd .. tobě jde jen o upoutání pozornosti
5. 5. 2009 19:48
Re: ZHRNUTIE(???)
Ale to netušil, že se chytneš zrovna ty! >:D >:D
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 19:59
Re: ZHRNUTIE(???)
>:D :yes:
Avatar - T613
5. 5. 2009 20:04
Re: ZHRNUTIE(???)
tak musím mu udělat radost ne? když už si na ten krk uvázal tu anglickou >:D
Avatar - white label
5. 5. 2009 20:12
Re: ZHRNUTIE(???)
myslíš ... kravatu..? >:D
5. 5. 2009 20:18
Re: ZHRNUTIE(???)
Jsi šlechetný! >:D :yes:
Avatar - T613
5. 5. 2009 20:31
Re: ZHRNUTIE(???)
pro anglickou všechno! >:-[] :yes: