Diskuse

Fiat Argo oficiálně představen. Co nabízí nástupce Punta?

31.5.2017

Nový malý hatchback z dílny Fiatu přijíždí na trh s tříválcem 1.0 Firefly a dvěma čtyřválci, 1.3 E.torQ a 1.8 16v.

 

  • 30 Reagovat !

    foto Jenik3

    Jenik3 31.05.  19:08

    1.3 se 139Nm

    Zajimalo by mne, jak vytahli z 1.3 tech 139Nm. Co bych za takovou silu dal pred 20lety u Feldy 1.3 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto swifter

      swifter 31.05.  19:45

      « Re: 1.3 se 139Nm

      80kW a 139Nm z atmo 1.3 - klobouk dolů - ale spíš to bude šotek..
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 31.05.  20:29

      « Re: 1.3 se 139Nm

      I 107 Nm z litru není špatných...Já už si v dalším autě představuji spíše menší turbo, ale parametry té 1.3 vypadají lákavě, mohla by s ní být docela sranda.

      Teď čekat, jestli se tedy obtěžují ho nabídnout v Evropě. Na pohled je docela pěkný zvenku i uvnitř, vyloženě styl Tipa, takže....proč ne? I to Tipo je jen takový import.
    • 03 Reagovat !

      foto topten

      topten 31.05.  21:09

      « Re: 1.3 se 139Nm

      nic extra
      prepocteno na litr 106Nm / 61.5kW

      uz skoro historicka mazda 2.0i 210Nm / 121kW
      prepocteno na litr 105Nm / 60.5kW

      • 40 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 31.05.  21:35

        « Re: Re: 1.3 se 139Nm

        Mazda vyuziva unitkatni technologii s vysokym kompresnim pomerem a dlouhym zdvihem. Srovnat s mazdou lze, ale to neni etalon. Historickym motorem bych si skyactive nazvat nedovolil.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 01.06.  23:04

          « Re: Re: Re: 1.3 se 139Nm

          Letitý 2,0 FSI měl snad 205. A to vycházel ze staré konstrukční rodiny. Dělá to (hlavně) přímé vstřikování. A tady bude hrát roli ethanol.
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 31.05.  21:43

        « Re: Re: 1.3 se 139Nm

        Tohle ale není auto, které se hodnotí prepoctenym vykonem... musí jezdit normálně, ale jeho předností jsou dneska v nízkých servisních nákladech a dlouhé životnosti. Tak snad to novinka nepokazi.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 01.06.  09:01

        « Re: Re: 1.3 se 139Nm

        100Nm na litr znamená hodně dobrou atmosféru. Když někdo dokáže víc, je to spíš výjimka. Mazda Sky jasně, a dál? Pokud nějaký Fiátek má 106Nm, je to určitě zajímavé. Nejspíš je to fakt měřeno na etanol...
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 01.06.  09:49

        « Re: Re: 1.3 se 139Nm

        Koľko atmo motorov má viac ako 100Nm na jeden liter zdvihového objemu okrem mazdy?
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 01.06.  12:11

          « Re: Re: Re: 1.3 se 139Nm

          Súhlas, cez 100 Nm/l je výborná hodnota. Nezodpovedanou otázkou zostáva, či to platí pre benzín (v článku sa spomína ako palivo bioetanol).
        • 00 Reagovat !

          foto Mino-1

          Mino 1 01.06.  12:12

          « Re: Re: Re: 1.3 se 139Nm

          Napr. Kia Ceed 1.6 GDI ma 164 Nm. Teda dava nieco cez 103 Nm/liter.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 31.05.  21:25

      « 1.3 se 139Nm

      Ono je otázka, či je to naozaj 1,3 l, alebo povedzme 1,349 l (už v minulosti mal Fiat 1,2ku, ktorá bola v skutočnosti 1,25 l). Tiež sa spomína etanol, neviem, či je výkon rovnaký ako v prípade použitia benzínu. Počkajme, či sa to vôbec objaví v EU a uvidíme.
      • 00 Reagovat !

        foto Mino-1

        Mino 1 31.05.  21:32

        « Re: 1.3 se 139Nm

        Ma 1332 cm3 a vyrazne dlhozdvihovu charakteristiku. Dvojventilovu konstrukciu s variabilnym casovanim ventilov.
        • 00 Reagovat !

          foto Ja-Prvni-123

          Ja Prvni 123 31.05.  21:40

          « Re: Re: 1.3 se 139Nm

          Ano.
          A to zní slibne... už jsem to psal: ten litr jim budu ochoten odpusit jen pokud bude pořád možné koupit normální ctyrvalec...
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 31.05.  21:53

          « Re: Re: 1.3 se 139Nm

          To vážne len dva ventily na valec? Inak spolu s dlhým zdvihom to neveští moc točivý motor.
          • 00 Reagovat !

            foto Mino-1

            Mino 1 31.05.  21:59

            « Re: Re: Re: 1.3 se 139Nm

            Max. vykon ma pri 6250 otackach, max. krutiaci moment pri 3500.
            • 10 Reagovat !

              foto Jenik3

              Jenik3 31.05.  22:11

              « Re: Re: Re: Re: 1.3 se 139Nm

              To jsou sympaticke parametry motoru, sic me dvouventil prekvapil.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 31.05.  22:42

              « Re: Re: Re: Re: 1.3 se 139Nm

              Zaujímavé, až neuveriteľné parametre. Poslednou otázkou je, akú emisnú normu majú v Brazílii a či by niečo na tých parametroch zmenila aktuálna Euro norma.
              • 00 Reagovat !

                foto Mino-1

                Mino 1 01.06.  13:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 se 139Nm

                Brazilia v sucasnosti pouziva pre benziny normu PROCONVE L6 co zodpoveda norme Euro 5.
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 01.06.  14:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 se 139Nm

                  Dík. Takže to by mohlo vysvetliť tie slušné čísla. Ostatne za doby Euro5 aj v Európe bolo nemálo (litrovo) potentných atmosfér, ale s ňou väčšinou skončili. Je teda vysoko pravdepodobné, že tieto motory sa do EU nedostanú.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Redmex

                    Redmex 01.06.  14:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 se 139Nm

                    Nie je to tak ani o euro norme ako tom, ze tie parametre su s vyuzitim E85 (mozno maju aj E100?), ktory je lepsim palivom ako klasicky N95. Kedze tento motor je stavany na to palivo od zakladu, tak vysledkom su nadpriemerne parametre. Na benzin uz to bude horsie, aj ked stale asi slusne.
                    • 00 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 01.06.  15:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 se 139Nm

                      Máš pravdu, ako píše Tycoon nižšie, s benzínom sú tie parametre slabšie.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 31.05.  22:37

      « Re: 1.3 se 139Nm

      napriklad ta x rokov stara 1,25ka v riu ma tiez 121Nm co je tiez slusny pomer objem/Nm ;-) a nikto nad tym dnes uz nejasa ;-) ...

      felda s 1,3 50kw ma sice len 106Nm ale uz pri 2600ot co je na atmo ideal.. a nahodou taha pekne odspodu... kedze je nakratko sprevodovana . a ta jednicka na felde je skoro ako redukcia v terenakoch >:D ... na nejakej polnej ceste je v tomto neprekonatelna a skoro ako terenak ...
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 01.06.  00:00

        « Re: 1.3 se 139Nm

        Předchozí 1.2 v Puntu měla v jedné variantě max. točivý moment (102 Nm) dokonce ve 2500 Nm, ale s dlouhými převody. Což jí dodávalo zajímavou...vlastně úplně nezajímavou charakteristiku. Ale táhla skoro od volnoběhu. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 01.06.  08:44

        « Re: Re: 1.3 se 139Nm

        No... však 100Nm z litru je prostě dobrý výsledek. Kdokoli dokáže víc, stojí to za pozornost.
    • 00 Reagovat !

      foto tesnav

      tesnav 31.05.  23:57

      « Re: 1.3 se 139Nm

      Předpokládám, že i u tohoto motoru platí údaje pro etanol, který má oktanove číslo 109 a dle tvrzení lidí z této branže zvedne výkonové parametry proti benzínu o 10 - 15%...
    • 10 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 01.06.  09:53

      « Re: 1.3 se 139Nm

      CILINDRADA TOTAL (CC) 1332
      POTĘNCIA MÁXIMA (CV) 101,0 (G) a 6000 rpm / 109,0 (E) a 6250 rpm
      TORQUE MÁXIMO (KGF.M) 13,7 (G) / 14,2 (E) a 3500 rpm

      Fiat se samozřejmě chlubí výkonovými parametry na ethanol. Na benzín to vychází 134 Nm a když se odečte "objemový doping", tak by to bylo 131 Nm z objemu 1,3 litru. Což je ale stále velmi slušná hodnota.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 01.06.  14:59

        « Re: Re: 1.3 se 139Nm

        Ako som predpokladal, tie cifry sú etanolový doping, benzínových 74 kW z 1,33 l (cca. 72 kW z 1,3 l) je fajn, ale nič svetoborné.
        • 00 Reagovat !

          foto Mino-1

          Mino 1 01.06.  15:52

          « Re: Re: 1.3 se 139Nm

          No sice je 74 kW na benzin o nieco horsich, ale stale su to velmi slusne parametre na to, ze to ma len 8 ventilovy rozvod a nema priamy vstrek. Takyto vykon sa vacsinou doluje zo 16v jedna-stvoriek a to mavaju max. krutiaci moment v podstate rovnaky ako tato 1.3, ale byva polozeny nad 4000 otacok.
  • 20 Reagovat !

    foto DEVIL

    DEVIL 31.05.  19:10

    PLASTÍÍÍÍK

    >:D podle mě škoda, jestli se do EU nedostane. Nastupce Punta by to byl dustojný... a v te modre verzi s oplastováním vypadá fakt moc dobře ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 31.05.  21:28

      « Re: PLASTÍÍÍÍK

      Do EU by sa to dostať mohlo, predsalen x-krát faceliftované zúfalo dlho nadsluhujúce Punto už patrí na odpočinok. A toto by mohlo byť za fajn cenu a teda sa aj slušne predávať.
      S dôstojným nástupcom Punta by som si ale nebol istý, naopak je to priznaný lowend, kdežto Punto v minulosti malo tie najvyššie ambície.
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 31.05.  22:33

        « Re: Re: PLASTÍÍÍÍK

        To už je docela posedlost, tím lowendem... co je na tomhle lowendovyho?

        Kromě toho, že je to pod 4 metry.
        :-)
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 31.05.  22:51

          « Re: Re: Re: PLASTÍÍÍÍK

          Už som Ti to raz písal. Skús si vedľa seba postaviť Argo a trebárs novú Ibizu či Fiestu. Kým spomenuté dve mieria na vrchol mainstreamu (motory, prevodovky, výbava, technika, asistenčné systémy atp.), Argo je zjavne zameraný na jednoduchosť a nízku cenu, žiadne vyššie ambície ako pri predstavení Grande Punta. Ale je to zrejme len teoretická úvaha, Argo v tomto stave sa do EU asi nedostane (tie motory nevyzerajú, že by zvládli EU emisné normy).
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 01.06.  23:52

            « Re: Re: Re: Re: PLASTÍÍÍÍK

            Bez přímého vstřikování by to neměl být problém (pokud plní Euro5).
        • 10 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 01.06.  00:07

          « Re: Re: Re: PLASTÍÍÍÍK

          Ale no ták, srovnej si to už jen s Grande Puntem. Utopená kolečka, výrazné rámy dveří/oken...na pohled má blíže k Sanderu nebo Ka+ než posledním výkřikům mainstreamu. Však taky primárně cílí na jihoamerický trh, který není z nejnáročnějších, a jestli jsem to dobře pochopil, má nahradit i Palio.
        • 12 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 01.06.  04:30

          « Re: Re: Re: PLASTÍÍÍÍK

          Ano, Fiatí posedlost přiblížit se Dacii je pro mě osobně zklamání a nevím proč mu tleskat!
          • 00 Reagovat !

            foto jakubMG

            jakubMG 01.06.  07:24

            « Re: Re: Re: Re: PLASTÍÍÍÍK

            Možná proto že FIAT řídí účetní? Nicméně, Dacia celosvětove jede skvěle, je vlastně s podivem, že ji už dávno nekopíruje více automobilek.
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 01.06.  07:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: PLASTÍÍÍÍK

              Pochopil bych to, kdyby měl Fiat nějaký sub brand. Tohle mě přijde potupné. Na jednu stranu Fiat 124 a na druhou něco, co vypadá jako když pod velkou kastli nižší střední z 90-tých let vložili podvozek z Una.
              • 01 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 01.06.  11:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: PLASTÍÍÍÍK

                Na druhej strane, keď sa pustili do stavby a predaja technicky zaujímavého STILA tak neuspeli. Zrejme v takýchto modeloch popri retro 500 a jej derivátoch vidia budúcnosť. TIPO sa nepredáva až tak zle ako by človek usudzoval podľa názorov mnohých miestnych diskutérov. Pritom stále nikto oficiálne nepotvrdil, že sa Argo do EU vôbec dostane. Zatiaľ by som ho preto riešil len ako model pre Južnú Ameriku.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 01.06.  08:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: PLASTÍÍÍÍK

              Proč celosvětově? Dacia je vesměs evropská automobilka, s nějakým přesahem na sever Afriky ve francouzské sféře vlivu... nebo ne?

              Jinak její model - uvidíme. S tlakem na emise, s tlakem na asistenční systémy a bezpečnost... minimálně v Evropě to bude složité. Už dneska některé modely nekoupíš bez turba, povinný bude S+S, ESP, eCall, za chvíli autonomní brzdění...
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 01.06.  23:50

        « Re: Re: PLASTÍÍÍÍK

        Přitom je pořád pěkné (i přes ty facelifty, které nepomohly - možná až na zadní světla). Giugiarovi se Grande Punto povedlo.
  • 21 Reagovat !

    foto Riceeater

    Riceeater 31.05.  19:16

    Moc pěknej vozejček...

    dokonce se mi líbí víc než RIO a Mazda 2... :yes:
    • 12 Reagovat !

      foto Wolfsteen

      Wolfsteen 31.05.  21:04

      « Re: Moc pěknej vozejček...

      Mazda 2 je nejen designem úplně jiná liga...
      • 00 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 01.06.  00:19

        « Re: Re: Moc pěknej vozejček...

        Jo je to pěkný prcek... >:D
        Auto max. pro dva lidi.
        Tento Fiat vypadá dobře i prostorně. :yes:
  • 06 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 31.05.  19:32

    Fiat už kopíruje koukám taky

    Tak pěkný to je.....ale vidím v tom skopčenej Hyundai. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 31.05.  22:42

      « Re: Fiat už kopíruje koukám taky

      ja tam vidim predne svetla ceedu ;-) .. hold uz korejci nie su v pozicii tych ktori musia kopirovat.. otaca sa to.. dnes uz konkurencia coraz viac kopiruje korejcov.. ;-) aj tou sestuholnikovou maskou ktoru kedysi zaviedol prave hyundai.. dnes ju chce mat kazdy.. od forda cez subaru az po mazdu ;-)

      PS: inak tento fiat je pekne auto.. a za mna krajsie ako tipo .. tak snad pride aj k nam :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 01.06.  00:25

        « Re: Re: Fiat už kopíruje koukám taky

        Moc tam žádné kopírování nevidím !
        A od korejců ital design rozhodně kopírovat nemusí.. >:D

        Moc pěkné auto..pěkná náhrada za Punto.

        Dnes jsem vyzvedával ze servisu naši firemní Mazdu , a vedle je Hyundai..
        Byla tam nejen i20...nic moc interier.. ale hlavně nová i30 !
        A nová i30 hlavně uvnitř vypadá mizerně , špatné sedadla , nezajímavé budíky bez tubusů , hnusná hranatá řdící páka a spousta dalších věcí co nestály za nic.
        Velmi negativní překvapení.
        Tipo vypadá uvnitř o moc lépe.Lépe se v něm sedí..
        Fiat prostě umí pořád udělat lepší auta než korejci.
        • 00 Reagovat !

          foto King-of-rain

          King of rain 01.06.  16:20

          « Re: Re: Re: Fiat už kopíruje koukám taky

          Tak jsem se dozvěděli tvůj názor na Hyundai....no já tam ty tvary co používá
          (L) Hyundai vidím, to že ty to vidět nechceš je pouze tvůj boj.
  • 48 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 31.05.  19:36

    Děs a hrůza

    Já chápu, že trefit dobrý design není jen tak, nepovede se to každému Kamilovi s kružítkem. Ale co předvádí kluci od Fiatu, to mi hlava nebere.
    Měli nádherné, ale skutečně nádherné malé auto (Grande Punto). Žádné kudrlinky, žádné desetibarevné lakování, ani přihlouplé polepy. Přitom mělo auto takový šmrnc, že by si dalo veškerou konkurenci k svačině, myslím veškerou dodnes.
    Pak se to rozhodli zkazit faceliftem (Punto Evo), blikačky, chromový štítek ve stylu 500, no hnus. A teď přijde tohle Argo, takový vizuální nepodarek. Samoúčelné prolisy, průniky, zohyby, vstupy,... no ještě větší hnus.
    Že zprasili krásné druhé Bravo v poslední otřesné Tipo jsem bral jako chybný krok stranou. Ale jestli se tahle malá vražda začne v Evropě prodávat jako nástupce Grande Punta, tak odepisuju Fiat definitivně :no:
    • 41 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 31.05.  20:05

      « Re: Děs a hrůza

      :yes:
      Na otázku z nadpisu bych já odpověděl - nástupce Punta je minimálně po designové stránce krok zpět, ale jestli se Fiat snaží uspět s lowendovými auty, pak s tím nemám problém a budu mu držet palce. Ale po krásných Grande Puntech, Bravech atd je to škoda.
      • 21 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 31.05.  21:29

        « Re: Re: Děs a hrůza

        Úplný súhlas.
      • 11 Reagovat !

        foto Hanson

        Hanson 31.05.  23:32

        « Re: Re: Děs a hrůza

        Měl jsem staré (první) Punto v plné výbavě s 1,6, ale tohle se mi nelíbí, krásné bylo Grande Punto, ty přední světla, maska chladiče, to není hezké, každý má jiné oči a jiný názor, ale za sebe Fiat Punto z roku 93, Fiat Grande Punto, Fiat Brava z roku 1998, nebo Bravo, ale tohle ne.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 31.05.  23:43

          « Re: Re: Re: Děs a hrůza

          aj stilo v trojdveraku bolo krasne.. tipo proste uz to caro starsich kuskov ( stilo, bravo ) nema.. je to tak.. a posobi uz viacimenej ucelovo a kusok aj nizkonakladovejsie ... a jednoduchsie ( a ani motoricky top motorizaciou to ziadne delo nie je .. golf alebo focis je v tomto uplne inde ) ... a staci sa pozriet na liniu dveri aj predok ci cely bocny profil a je vidiet ze tipo bolo robene asi z mensieho rozpoctu ako bravo alebo stilo ... mne pride kusok kratke na predok... a s trosku malymi blatnikmi okolo kolies.. aj fabia ich ma vacsie
    • 31 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 31.05.  20:19

      « Re: Děs a hrůza

      naprostý souhlas! Nechápu, jak tomu může dát 75% hlasujících jedničku. Je hnujdajovitý děs. Jako být to nějaká Lada, tak nebudu tak přísný, ale jako nástupce Grande Punta je to neskutečná blamáž.
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 31.05.  22:56

      « Re: Děs a hrůza

      tiez si myslim ze nastupca brava aj punta mohol vyzerat inak ako tipo a argo.. ;-\ .. oba tieto modely mi totiz priu skor take akoby "juhoamericke" a nie az tak celkom europske ... ale tak co uz.. dnes frci asi viac uz akysi globalny dizajn... za klasickym puntom nam este asi bude smutno.. rovnako smutim za bravom uz dlhsie .. bolo krasne.. skoda... uspech tipa je jasny aj arga.. ale to caro punta aj brava nam proste bude chybat ... :'-(
    • 20 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 31.05.  23:03

      « Re: Děs a hrůza

      Grande Punto se mi ze všech Punt líbilo nejvíc :-) Design..vnitřní prostor...motory :-) Akorát fandu značky překvapila rozteč kol....prostě podvozek Corsy a 4x100 >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 01.06.  00:30

        « Re: Re: Děs a hrůza

        To že krásné Grande Punto je bráška auta roku v EU Opelu Corsa je pravda a rozhodně mu to neublížilo.
        Punto vypadá pořád dobře a divím se že za ty ceny se neprodává víc.

        S novým designem Fiatů problém nemám , Tipo vypadá moc dobře..
        Argo s přehledem bude stačit na korejskou konkurenci nejen designem.. ;-)
        Ale každý má nějaký názor..a vkus.
    • 10 Reagovat !

      foto Cuba66

      Cuba66 01.06.  08:21

      « Re: Děs a hrůza

      Myslete si co chcete, ale mě se hodně líbí Punto i Argo. A samozřejmě i nové Tipo ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 31.05.  19:57

    Fakt pěkné

    Nerozumím strategii Fiatu. V Evropě, kde trh roste, mají ve třídě přes 10 let výběhovku a někde v tramtárii (bez urážky) začnou prodávat fakt pěkné a až nezvykle (na atmo) výkonné (1.3) auto. Nechápu. Tohle autíčko je fakt sympatické :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 31.05.  22:59

      « Re: Fakt pěkné

      je to fakt zvlastne suhlas... ta ich strategia je kusok taka uz ina ako kedysi a je vidiet ze pozeraju na vec uz akosi globalnejsie ako lokalne co ma asi za nasledok to ze argo uz nie je ako punto a ani v tipu uz nemozeme hladat bravo
    • 20 Reagovat !

      foto milan3

      milan3 01.06.  07:22

      « Re: Fakt pěkné

      Brazílie je dynamicky se rozvíjející trh s daleko větším potenciálem nežli střední evropa.
      O něčem svědčí, že za posledních 10let přesídlilo několik set tisíc lidí z evropy a vzniklo již i téměř celý německý kraj. A podle poslední statstiky je v brazílii minimálně milion lidí, kteří disponují okamžitou hotovostí 40 - 50 mil. korun. ;-)
      Výzkum zveřejnilo britské BBC.
      Jinak za mne moc pěkné, jsem rád, že Fiat začíná razit kromně řady 500 jasný desingový směr!
      Důležité je také to, že Fiat Argo vypadá v každé barvě dobře. :-)
  • 07 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 31.05.  19:59

    Fiat Agro

    Nejprve jsem si položil otázku, proč v tom není normální motor, ale pouze jeho zážehová maketa. Potom mi ale došlo, že to je testovací mula pro otestování motůrků pro poslední model Alfa Romeo. >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto Cuba66

      Cuba66 01.06.  08:23

      « Re: Fiat Agro

      bože Ádo, nemít ráno ke kafi tvoje perly, měl bych zkaženej celej den :-!
  • 14 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 31.05.  20:03

    Kdo tohle ocení za 1?

    Malinká kolečka utopená v naprosto tuctové karoserii bez špetky nápadu a invence... Ať to ani nezkouží v Evropě, propad pod Dacii byArgo neminul.
    • 80 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 31.05.  20:18

      « Re: Kdo tohle ocení za 1?

      Když za jedna mohou být hodnoceny nudné škodovky, proč ne Argo?
      • 11 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 01.06.  04:25

        « Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

        Žádná verze Fabie nemá tak směšně utopená kola. Ta je aspoň vyvážená. Tohle je děs.
        • 00 Reagovat !

          foto Cuba66

          Cuba66 01.06.  08:26

          « Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

          Jo, na reklamních fotkách možná, hihihi. Pamatuješ, jak na jednom autosalonu vyfotili podvozek tuším OII a byl staženej popruhama, aby bylo auto nižší a líp to vypadalo?

          A k těm kolům - zrovna tohle je celkem řešitelný, pokud to někomu nevyhovuje. Někdy stačí i blbost - ET o 5mm a o stupeň širší guma a je to.
          Prostě hanět auto jen kvůli tomuhle je nesmysl.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 01.06.  09:34

            « Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

            Aftermarket je dát na cokoliv, problém je, že většina verzí bude jezdit na základu a ten je k smíchu.
            Automobilka, která umí vyrobit GP, Pandu, 124, 500 nebo 500X by si neměla dovolit udělat takovýto přešlap.

            Každopádně Fiat dnes nemá v EU odpověď na novější modely v třídě supermini. To je tragédie.
            • 00 Reagovat !

              foto Cuba66

              Cuba66 01.06.  09:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

              Třeba jim zbyly na skladě kola z Fiatu 500: [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 01.06.  12:07

            « Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

            Už vidím, ako typický kupujúci malého auta za 10t eur bude tuniť a laborovať s ETčkom. 98% majiteľov na kolesá nesiahne a tí, ktorí kúpia aftermarket sa budú striktne držať techničáku.
        • 02 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 01.06.  08:47

          « Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

          Lhaní, Pájo? To mi k tobě teda nesedí...
          Moc dobře víš, že utopená kola u Škody kritizujeme pravidelně a v každém testu, v každé ukázce nebo na uniklých fotkách.
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 01.06.  09:32

            « Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

            Jaké lhaní, Fabia, tedy třídní konkurent nevypadá v základu tak směšně jako tohle. Octa i Kaďák jsou na tom obráceně a Sup u rozměrů od 17" výš taky.
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 02.06.  23:20

            « Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

            Však už taky Škodovka zareagovala a rozchod zadních kol Octavie III výrazněš zvětšila! :-) :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 31.05.  20:25

      « Kdo tohle ocení za 1?

      Není kam se propadat, takže zkusit to určitě můžou.
    • 30 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 31.05.  21:38

      « Re: Kdo tohle ocení za 1?

      Třeba ja.
      Je to hezký. Nápadů vidím hodně a že se to nepodobá německé konkurenci považuji za vyhodu.
      • 14 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 01.06.  04:27

        « Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

        Ne to se nepodobá, některé proporční přešlapy připomínají dospělejší Tatu Nano. To, že obstarožní Punto vypadá zvenku o dekádu modernější ani nebudu řešit.

        Tohle je ostuda. ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 31.05.  21:50

      « Re: Kdo tohle ocení za 1?

      Predpokladám, že tá dizajnová všednosť a technická tuctovosť by sa prejavila v cene, čo by v tejto triede mohlo zabrať.
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 01.06.  04:28

        « Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

        Nechápu, proč by tohle mělo zabrat víc než Punto s novým interiérem.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 01.06.  09:18

          « Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

          Interiér je to poslední, s čím má Punto problém. Je už prostě morálně zastaralé, a osobně bych se mu vyhnul kvůli zcela nedostačující nabídce motorizací.
          • 31 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 01.06.  09:35

            « Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

            Dodnes jeden z nejkrásnějších aut ve třídě supermini všech dob. Stačilo by relativně málo a mohlo by fungovat dál. Tohle je slabý, lowcostový odvar.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 01.06.  10:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

              To je aj psychológia. Ľudia v zásade odmietajú 10 rokov starý model, lebo je proste starý. Argo je novinka a pri dobrej cene (rozumej najlacnejšie z mainstreamu) by si to zákazníkov našlo. Viď rovnako lowendové Tipo, ktoré tu obhajuje prekvapivé množstvo ľudí, akurát i tí italofili uznávajú, že cenovo to Fiat nastrelil privysoko.
              • 00 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 01.06.  10:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                Ceny Fiat prostě neumí. To už je axiom.
              • 00 Reagovat !

                foto Makovnik

                Makovnik 01.06.  12:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                To su zaujimave keci s tou cenou, ze je vysoko, pritom je na urovni Rapidu a spol. Tam nikto neonanuje, ze je strasne vysoko a lezie do kapusty beznej produkcii nizsej strednej.
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 01.06.  12:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                  Víš, až bude mít Škodovka problémy prodávat za ty její ceny, tak bude "něco" špatně.

                  Tímto sdělením jsem ti chtěl jen trochu pootevřít oči. Možná z toho už sám dokážeš vyvodit nějaký reálný tržní závěr.
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 01.06.  12:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                    Asi tak. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Makovnik

                    Makovnik 01.06.  15:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                    Jasne, lebo cesky trh, kde sa Fiat nebude poriadne predavat ani s 50% zlavou je ten pravy, kde treba hodnotit spravne nastavenu cenu.
                    • 02 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 01.06.  16:23

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                      A on se Fiat na nějakém trhu prodává nějak dobře? Krom tedy toho tradičního domácího a pak toho brazilského?

                      Okomentovat Emelův link na srovnání několikaletých prodejů, jsi nezvládl, ale stále máš řečí, jak opice blech.
                      Nebuž u tebe tradičně, všichni jsou blázni, jen ty jsi letadlo.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Makovnik

                        Makovnik 01.06.  17:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                        Ziadny Emelov link som nikde nekomentoval ani nemal v plane. Ty si nie len blby, ale aj slepy a mylis si pojmy s dojmami ty opice.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Pepek

                          Pepek 01.06.  17:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                          Jossalito se tady staví do pozice mudrce a přitom nechápe význam psaného textu. >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto jossalito

                            jossalito 01.06.  19:56

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                            Pepku, ty tvé diskuzní blafy, jsou již legendární.
                            Schválně jsem čekal, jestli se někdo z vás z bazalka klubu, objeví pod tímto článkem.
                            [odkaz]
                            Nebo tady:
                            [odkaz]

                            A hle, ani jeden diskuzní hrdina. Jak typické.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Pepek

                              Pepek 03.06.  06:35

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                              Prohlásil pravidelný přispěvatel každého článku. Ale k tématu.
                              Protože jsem se už vyjádřil k tomuto rádoby obvinění u jiných podobných článků. :-!
                              Klidně si je taky najdi, když tě to baví.
                        • 00 Reagovat !

                          foto jossalito

                          jossalito 01.06.  19:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                          Jasně že ne, protože ty reaguješ jen na to, na co bys rád, a co se ti nehodí, tak srabácky bohorovně přehlédneš.
                          Takový typicky připodělaný makovnik.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Makovnik

                            Makovnik 03.06.  18:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                            Jossajelito, tie dva clanky som ani len necital, takze si zbytocne honis svojho mikroskopickeho pindika.
                            Dakedy tu nie som ani cely tyzden, ked si si nevsimol, na rozdiel od teba co tu travis zivot.
                • 00 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 01.06.  18:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                  To není tak docela pravda. Tipo je velmi výhodné v základu, ale jak se nespokojíš s 1.4 atmo, jsi na 400 k ani nemrkneš.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Makovnik

                    Makovnik 03.06.  18:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                    Pritom ma lacnejsie priplatky ako Rapid, takze si treba spravit konfiguraciu a porovnat vysledok. Uz som to skusal aj s inymi konkurentami a vychadzalo to tak, ze rovnako vybavene (+-, daco ma jeden, daco ma druhy, lebo presne sa neda) Rapid, Tipo, C4, Astra, Megane, bolo o cca 800eur v neprospech Rapida, 1600eur v neprospech Astry, cca 500eur viac bolo C4, Megane okolo 1000ky navyse.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 03.06.  21:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                      Tam je problém s motorem. Rapid má smysl jako 1.0TSI 81kW 6MT (cca. 350 v Ambition). Tipo je buď 1.4 16V která na ten litr nestačí, 1.6 jen s automatem, nebo pak jako 1.4T-Jet, který už je ale dražší.

                      Rapid má 1.4T pořád jen v automatu a to naopak smysl nedává.

                      Kdybych na to měl 400+, tak bych vzal T-Jet v kombíku. Teoreticky.
          • 21 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 01.06.  11:15

            « Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

            Na druhej strane Corsa v podstate sesternica GP podstúpila a podstupuje zvýšenú starostlivosť a funguje ďalej veľmi dobre. Možno aj to by mohla byť cesta pre GP.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 01.06.  18:49

              « Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

              Ano, Opel to na rozdíl od Fiatu vychytal. Na druhou stranu Corsa E je, nebo měla být, spíše přechodné řešení a nástupce už jezdí.
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 02.06.  07:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                No uvidíme nakoľko to bolo či je prechodné riešenie :-) Nástupca bude zbrusu nové auto, alebo len výraznejšia evolúcia predchodcu uspôsobená novým požiadavkám? Predpokladám, že technika ešte nebude z produkcie PSA, alebo?
                • 00 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 04.06.  12:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo tohle ocení za 1?

                  Vypadá to, že nástupce bude francouzského původu, včetně motorizací.
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 01.06.  11:09

      « Re: Kdo tohle ocení za 1?

      Nejdříve jsem si říkal, proč jsi tak kritický.... ale pak jsem rozevřel fotogalerii.

      Nevím, jak to povolí podběhy, ale větší kola by autu prospěla a pak by to zas tak špatné být nemuselo, ale...
  • 11 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 01.06.  06:31

    Design 5, motory 1

    Designově tohle auto nesahá grande puntu ani po ventilek. Za to motory jsou parádní. Tenhle ubohý design na úrovni Sandera srazí cenu nebo prodeje dolů a to je škoda.
  • 10 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 01.06.  06:46

    Opravdu nic moc :((

    Vím, že pod těmi prvními fotkami jsem Argo vcelku chválil, ovšem teprve tyto fotky mi otevřely oči. Nevím jak technicky, ale po designové stránce Argo nesahá dobíhajícímu Puntu ani po ventilky. Argo je prostě mnohem méně zdařilé, než nové Tipo a dokonce tam vidím jakési vysloveně lowendové rysy některých starých Korejců (např. Daewoo Kalos/Chevrolet Aveo). Stačí si uvědomit třeba to, že Punto III mělo vždy alespoň 15ky kola krásně vytažené do stran, Argo má v základu 14 a zejména ta sportovní verze s plastovými lemy je má vysloveně utopené v podězích. Fuj|! Navíc se mi zád, že i v interiéru je modernizované Punto III elegantnější!
    • 10 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 01.06.  07:44

      « Re: Opravdu nic moc :((

      To je sranda jak bazalka klub jedničkuje design a na druhou stranu se posmívá klubu VW z ofcí.
      • 20 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 01.06.  09:05

        « Re: Re: Opravdu nic moc :((

        Kde nechali voči, design Fiat vždy uměl, ale co předvádí v poslední době, to je na ručník do designérského ringu...
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 01.06.  09:14

          « Re: Re: Re: Opravdu nic moc :((

          Já bych to s designem neviděl tak kriticky. Pojetím je to podobné Tipu, což je sice na poměry Fiatu dost konzervativní auto (mít jiný znáček, napsalo by se nudné, ale já tuhle charakteristiku moc neuznávám), ale jinak působí přirozeně a elegantně.

          Jediný problém jsou malá kola a zřejmě menší rozchod, ale to už není tolik o designu, to je zřejmě vynuceno technikou.

          A naopak vnitřek vypadá pěkně :yes:
          • 10 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 01.06.  10:02

            « Re: Re: Re: Re: Opravdu nic moc :((

            Já jsem na design zatížený. Beru ho jako nedílnou součást kvalitního auta.
            Stejně jako když vidím nové Tipo, mohu o něm prohlásit jen a pouze - "hm, úplně normální obyčejné auto". Žádná extáze se nekoná. A to jsem ještě milosrdný. Můj známý ho zhodnotil slovy "je prostě hnusné".
            Co se týče vnitřku, nepředpokládám, že by Fiat změnil svůj směr. Na fotce pěkné, ale v reálu bída jak do materiálů, tak i do zpracování.

            Takže musím znovu zopakovat: Zcela obyčejné auto, které není ničím schopno konkurovat ani korejským vozům.

            • 10 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 02.06.  23:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Opravdu nic moc :((

              Hmm, tvůj známý prostě nemá cit pro automobilový desing, jinak by takovou hovadinu o Tipu prostě nemohl říct... ;-\ :-O
    • 00 Reagovat !

      foto Cuba66

      Cuba66 01.06.  08:29

      « Re: Opravdu nic moc :((

      Ad kola viz můj příspěvek výše - kola a jejich "utopení" jsou jednoduše řešitelná věc.
  • 30 Reagovat !

    foto Pepek

    Pepek 01.06.  07:31

    Za mě

    bylo Punto taky mnohem hezčí, ale po druhé stránce když se podívám na nabídku Fiatu v Brazíli [odkaz] , kde se mu daří, je to úplně jiný trh a má tam i úplně jíná auta jako Mobi, UNO, Grand Siena atd, tak ten disajn chápu a zároveň pochybuju, že se tohle dostane do Evropy, stejně jako ten tříválec a ostatní motorizace pro tyto trhy.

    Jinak pro všechny, co popisují disajn, nejdřív se koukněte na tohodle krasavce [odkaz] a pak suďtě!!!! >:D >:D >:D
    • 30 Reagovat !

      foto milan3

      milan3 01.06.  08:48

      « Re: Za mě

      Trefa na komoru! >:D >:D >:D
    • 30 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 01.06.  08:48

      « Za mě

      Tolik k utopeným kolům...
    • 53 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 01.06.  09:00

      « Re: Za mě

      Opět jsi neudržel na uzdě svůj mindrák a stejně jako další fiatomilci zde, nejste schopni zdravého a střízlivého úsudku. Ale to už je pro vás typické, hlavně, že můžete ukázat prstem na něco z koncernu.

      Fabia je pěkné a svébytné auto, které se o svůj úspěch v Evropě bezproblému popere.

      Tahle zrůdička od Fiatu by v Evropě neměla šanci. Design (ano, takhle se to slovo opravdu píše), je nijaký, proporčně nezvládnutý, šíroké rámy kolem oken evokují Dacii nebo Ladu a do moderního stylingu auta již dávno nepatří. Tohle auto designově "s prstem v nose" smáznou i korejci. Takže je zbytečné to sem z Brazílie tahat.
      • 21 Reagovat !

        foto Pepek

        Pepek 01.06.  10:25

        « Re: Re: Za mě

        A ty se zas chováš za mě jako zamindrákovanej Škodomilec :-! .
        To že " Fabia je pěkné a svébytné auto" je jen (pro tebe opakuji JEN) tvůj názor a nemusíš ho tady taky všem vnucovat!!!! Za mě je poslední Fábie nejhnusnější ze všech Škodovek a za mě nuda a šeď a svébytného na něm nevidím OPRAVDU vůbec nic!!!!! Leda svébytnou bodobu s ostatníma koncernovýma autama! A přední mega světlomety na mě u ní působí jak přejetý kotě. Tady máš můj názor.
        Jediné, co s tím můžeš dělat, je nesaoihlasit s ním :-! :-! :-!
        A slovo Desing si piš jak chceš, pane moudrý, a jeď se projet ve svébytné Fábii a nezapomeň si dát na okýnko klobouk a vajíčka>:D >:D >:D
        • 03 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 01.06.  10:31

          « Re: Re: Re: Za mě

          Ty toho v hlavě opravdu moc nemáš...
          • 20 Reagovat !

            foto Pepek

            Pepek 01.06.  10:53

            « Re: Re: Re: Re: Za mě

            Za to ty přetékáš moudrostí a svébytností :yes: :-!
            • 04 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 01.06.  11:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

              Jen ti znovu připomenu, že zamindrákovaného hlupáka zde děláš sám ze sebe i bez cizího přičinění...

              PS: Takovéhle "fanoušky" si snad ani Fiat nezaslouží...
              • 20 Reagovat !

                foto Pepek

                Pepek 01.06.  11:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                Jen ti znovu připomenu, že zamindrákovaného hlupáka zde děláš sám ze sebe i bez cizího přičinění...

                PS: Takovéhle "fanoušky" si snad ani Škoda nezaslouží...

                :-!
                • 03 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 01.06.  11:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                  Když už mě chceš citovat, použij (příště), prosím, uvozovky. To je taková elementární slušnost.
                  • 20 Reagovat !

                    foto Pepek

                    Pepek 01.06.  11:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                    Necituji, jen mám podobné myšlenkové pochody jako ty " :-! "
                    • 03 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 01.06.  11:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                      A já si říkám, proč ti hlupáci mají pohled na svět tak jednoduchý...
                      • 20 Reagovat !

                        foto Pepek

                        Pepek 01.06.  11:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                        A co teda zrovna vidíš ??? >:D
                        Končím s tebou tuhle hru, zdar škodovce ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Makovnik

                        Makovnik 01.06.  12:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                        Z tvojho tvrdenia automaticky vychadza, ze aj ty si hlupak, sam sa zanho povazujes.

                        Teda skor iba na teba to plati, kedze si si ani len nedokazal uvedomit, co ti Pepek pise. >:D
                        • 03 Reagovat !

                          foto jossalito

                          jossalito 01.06.  12:16

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                          Áaaa, další italomil. A opět ve stejném gardu.
                          Já se vždy divím, proč zrovna ti nejhlasitější fanoušci, jsou vždy tak mentálně "skromní"...

                          PS: Inteligentní člověk o sobě pochybuje. Hlupákovi je jasné vždy, vše a hned.
                          • 20 Reagovat !

                            foto Pepek

                            Pepek 01.06.  12:21

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                            Stejně jako, když hlupákovi nedojde, že je taky hlupák a myslí si o sobě, že je inteligentní >:D
                            • 03 Reagovat !

                              foto jossalito

                              jossalito 01.06.  12:25

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                              Zkus ještě něco na téma "umím vyčíst kvalitu a lowendovost/prémiovost z fotek". Tam máš docela šanci na ... Zlatý ventilek...
                              • 00 Reagovat !

                                foto Pepek

                                Pepek 01.06.  12:41

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                                Ty musíš mít vždy poslední slovo, že?
                                >:D >:D >:D Jako malé dětsko.

                                Zkus ještě něco na téma "všichni tu kopete do mé milované svébytné Škodovky". Tam máš docela šanci na Diamantový ventilek >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Makovnik

                            Makovnik 01.06.  17:02

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                            "Inteligentní člověk o sobě pochybuje. Hlupákovi je jasné vždy, vše a hned. "
                            No a uz sme doma, uz je jasne, preco ty o sebe nikdy nepochybujes a nikdy sa nemylis, i ked vsetci vidia, ze si idiot >:D
                            • 01 Reagovat !

                              foto jossalito

                              jossalito 01.06.  19:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                              Já se vždy bavím tím, že mě za toho "idiota" vidí takoví životní zkrachovalci a nuly, jako jste vy dva. >:D
                              • 10 Reagovat !

                                foto Pepek

                                Pepek 01.06.  19:48

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                                A ty jsi pánbůh jednička? >:D >:D >:D
                                Pro mě jsi trubka, který dochází argumenty a už meles nesmysly?
                                • 02 Reagovat !

                                  foto jossalito

                                  jossalito 01.06.  19:58

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                                  Ty víš, co to je "argument", a kde jsi (myslíš) žes ho použil? >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 01.06.  10:41

          « Re: Re: Re: Za mě

          *design
      • 01 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 01.06.  11:21

        « Re: Re: Za mě

        nič proti Fabii v poslednom vydaní, ale padni komu padni. Sú tie kolesá zapadnuté? Sú ! Rovnako ako u tohto Fiatu. V lepších výbavách na väčších kolesách je to hneď o triedu (vizuálne) lepšie jak u Fabie, tak u Arga. Netreba rozdúchavať vášne pre nič. Navyše príchod Arga do Európy nikto nepotvrdil, takže zatiaľ je to celé len diskusia o aute, ktoré sa tu nepredáva a možno len Marchione vie či sa vôbec bude.
      • 00 Reagovat !

        foto milan3

        milan3 01.06.  12:26

        « Re: Re: Za mě

        Možná jsem fiatomilec ale líbí se mi i nová Fabia - v kombi verzi. Bohužel i ta trpí na některé barvy, že v nich nevypadá dobře. Ale v modré metalíze jí to pekelně sekne! :-)
      • 10 Reagovat !

        foto jury088

        jury088 01.06.  16:46

        « Re: Re: Za mě

        smutne je, ze ten fiat pre nejaku braziliu vyzera ovela lepsie ako svebytnaaa fabia pre silnu europu >:D :-)
    • 03 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 01.06.  09:37

      « Re: Za mě

      Pořád lepší než tohle:

      [odkaz]

      A to se bavíme o prezentačních fotkách!
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 01.06.  10:41

      « Re: Za mě

      Hele, fiaťáci... to se fakt bez té Škodovky neobejdete? V článku ani slovo, tak nemohli bychom se držet Fiatu? Nebo teda když už, tak vzít aspoň normální fotku a ne nějaký ilustrační render? Klidně na plecháčích...
      [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto Pepek

        Pepek 01.06.  10:56

        « Re: Re: Za mě

        "ANO, vskutku svébytné, v Evropě úspěšné a designově dokonalé", povzdechl by Jossalito >:D :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 01.06.  11:38

          « Re: Re: Re: Za mě

          Svébytné ano, je to prostě dnešní Škodovka, jasně identifikovatelná.
          V Evropě úspěšné tak napůl - segmenty A a B nejsou obecně nejsilnější disciplínou VW ani Škody, nová generace Fabie se v rámci možností chytla slušně... první liga je ale někde jinde (Clio, Polo, Fiesta, dejme tomu Corsa a 208).
          Designově dokonalé určitě ne... ale patří k těm lepším. Já jsem spíš za nižší světla, ale obecně nemám s Fabií problém.

          PS: Prodejní čísla kdysi premianta jsou ale k pláči, to je okresní přebor [odkaz]
          • 10 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 01.06.  12:02

            « Re: Re: Re: Re: Za mě

            Jj, to je na tom najväčšia tragédia, kedysi líder triedy s takmer 600t ročne, dnes na zhruba desatine. Tomu sa hovorí pád až na dno.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 01.06.  12:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

              Částečně je jiná doba, lídři třídy jsou dnes kolem 300, trh je víc fragmentovaný, jsou tu malá SUV apod. Ale to jen jako doplnění.
            • 01 Reagovat !

              foto Makovnik

              Makovnik 01.06.  12:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

              Ono je to celkom na rozborku, preco dakto kupi radsej Fabiu / Clio, co su mensie auta v kazdom smere a jazdne tiez nic moc, a nie Punto. Dizajn je subjektivna vec, tam ma Punto vyhodu, ze zaklad je lepsi ako ta Fabia, ktoru treba vysperkovat, aby vyzerala.
              Najskor to cele robi ten plany dojem, ze je to "stare" auto, pripadne chce dakto silou mocou nejake vtakoviny, ako sledovanie jazdych pruhov alebo mrtveho uhla, co Punto neponuka.
              Dalsia vec je zrejme uz aj mizerna moznost konfigurovania a osekane motory, kde nie je nic nad 100k uz minimalne 2-3roky.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 01.06.  13:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                No právě - silnější motor není, automat není, šestikvalt taky není. V základu dva bagy, za příplatek boční (pouze vpředu). Jako nenáročné auto do města asi proč ne, ale jinak je to těžké.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 01.06.  14:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                Primárne to nie je dojem, že ide o staré auto, to je nesporný fakt. Skrátka Punto, predstavené pred 11 rokmi sa predáva v danej generácii od r. 2006 (s faceliftami) stále, pričom jeho vtedajší súpútnici už majú nové generácie, a to nezriedka nie jednu, ale dve (viď Fabia, Fiesta či Ibiza). Robí to teda sám Fiat, keď necháva Punto nadsluhovať a nevie predstaviť nástupcu.
                A ten dojem živej mŕtvoly podporuje i tým, že nielenže auto medziročne nevylepšuje (pridávaním nových motorov, technológií, výbavy), ako to robia iné automobilky, ale auto len osekáva výbavovo i motoricky.
                Takže tu netreba žiaden veľký psychologický rozbor, prečo si niekto dnes kúpi o dve generácie novšie auto, ako je Punto. Skôr by si zaslúžil sedenie u odborníka ten, kto si dobrovoľne to prehistorické Punto kúpi.
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 02.06.  08:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                  Modely, které jsou dnes o dvě generace dál, musely být v té době výběhové, tedy těžko stejné generace jako Punto. Třeba Fiesta prošla generační výměnou v roce 2008 a pak až teď.
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 02.06.  08:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                    To ale nepopiera to, čo som písal. V r. 2006, keď sa predstavilo Grande Punto, sa predávala Fiesta predminulej generácie a nová (minulá) generácia sa predstavila až o 2 roky, teda ešte cca. 2 roky súperilo Punto s predminulou Fiestou. Potom 7 rokov s minulou generáciou Fiesty a tento rok je tu zase nová generácia Fiesty. Kdežto to Punto je stále v tej istej generácii. Štandardný životný cyklus jednej generácie malého auta je cca. 6-7 rokov, takže Punto so svojimi 11 rokmi na trhu v podstate vynechalo jednu celú generáciu.
                    • 10 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 02.06.  09:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                      Fabia přišla v roce 2007. Opravdu chceš říct, že je auto, které přijde na trh v roce 2006, stejná generace jako auto, které je na trhu od roku 1999, místo jeho nástupce z 2007? Podobně s Fiestou. Když šlo Punto na trh, byla Fiesta myslím v pátém roce sedmiletého cyklu. Byl to tedy pomalu dobíhající model, pravděpodobně dávno za zenitem. Spíš její nástupce byl ve stejné generaci (Punto prostě přišlo dřív - nakonec, někdo musí být první). Jinak bys mohl podobně tvrdit, že je současná A3 o generaci pozadu, protože šla na trh ještě v době Golfu 6 (měla drobný náskok před sourozenci a šla už v roce 2012).

                      Obměna má samozřejmě tendenci být spíš průběžná (minimálně roztažená přes značnou část cyklu, kdy se dá podívat na překryv). Lepší je to hodnotit podle toho, co produktům chybí a s čím přichází (to je nakonec to podstatné - můžeš mít produkt, který je sice novější, ale přesto je o generaci nebo i víc pozadu, protože je tam, kde konkurence byla před tou generací a víc). Tam někdy bývají pěkně vidět generace, kdy někdo udělá krok jako první a ostatní pak dohání. Ti pozdější můžou jít třeba ještě o půl krok dál, protože měli víc času.

                      Nechtěl jsi napsat devět let s končící generací Fiesty? A je to spíš 6-8, možná 5-8, ale pět je už opravdu krátký (možná tedy 5-9; těch 7 bude střed). No ano, je o generaci pozadu (nástupce tu měl být několik let), ale ne dvě. Na druhou stranu, u aut je tohle ošemetné. Technika se normálně vyvíjí a obměňuje nezávisle. Emisní normy se mění co tři roky, infotainment sedm let nevydrží. A design se kolikrát mění evolučně. Nakonec, současná generace S-Klasse je technicky vzato také facelift té předchozí, protože to tak bylo pro automobilku výhodné. Problém je tedy spíš to, že Fiat to auto pořádně neudržuje a nedokáže prodat. Lidé nakonec klidně koupí starou techniku. Zase tolik tomu většinou nerozumí.
                      • 00 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 02.06.  09:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                        Ten životný cyklus je samozrejme rôzny, Kórejci menia aj po 5 rokoch, úspešnejšie EU modely aj po 8. Každopádne 11 rokov je skoro dvojnásobok bežného cyklu a o tom to celé je. Ešte ak by inovovali priebežne, OK, dá sa auto udržiavať aj dlhšie, ale Fiat posledné roky robí presný opak, namiesto inovovania či dopĺňania motorov a techniky len okresáva (aktuálne Punto kúpiš len s 3 motormi, dve predpotopné dvojventilové atmosféry a jeden dízel). Pritom v minulosti prišlo s pokrokovými benzínmi Multiair, boli turbá, výkonné dízle, športový Abarth. Posledné roky sú ale potupným umieraním zaživa. A to vidí aj menej zorientovaný zákazník.
              • 00 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 01.06.  18:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                Proč by Fabia a Clio měly být jízdně nic moc? Vždyť jde o modely, které jsou za jízdní vlastnosti všude chváleny. Jinak důvody jsou celkem jasné, morální zastaralost (od posledního faceliftu uběhla stejná doba, jaká je jinde generačním cyklem) a zoufalá nabídka motorizací.
                • 00 Reagovat !

                  foto Makovnik

                  Makovnik 03.06.  19:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za mě

                  Odjazdi vsetky tri a uvidis preco.

                  Ano, motorizacie su problem, ludia uz skor chcu vykonnejsie motory.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 01.06.  11:58

          « Re: Re: Re: Za mě

          A minimálne v prvých dvoch prívlastkoch by mal pravdu. ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Mike-C

    Mike_C 01.06.  10:45

    Celkově dobrý

    Současné Punto je mi designovým podpisem bližší. Argo nezapře snahy o snížení nákladů, ale zároveň celkově působí dobře. Potřeba je si uvědomit, že Fiat má být lidové auto už ze své podstaty, proto cílí na nižší prodejní ceny, tedy i výrobní náklady.

    Co se designu týče, zadní část je vyloženě povedená (s Fiat znakem místo nápisu ideál), boční profil působí trochu plechověji kvůli zvyšující se linii oken zadních dveří. To je trochu škoda. Stejně tak je škoda jinak povedenou přední část pokazit protažením světel do blatníků. Moc nerozumím těm podivně masivním těsněním kolem oken. Věřím, že cestu do Evropy si najde alespoň s drobnými úpravami. Neoplastovaná verze podle mě vypadá lépe - nemá ani ta "zapadlá kola"

    Interiér ale, to je jiná káva. Ať se inspiroval kde chtěl, vypadá prostě skvěle! A to se počítá.

    Motory Firefly přijdou do Evropy také a jsou připravené pro emisní normy Euro 7. Na 1.3 jsem dost zvědavý, protože předpokládám, že nahradí základ v Tipu po faceliftu apod.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 02.06.  08:06

      « Re: Celkově dobrý

      Jak můžou být připravené na emisní normu, která neexistuje? Mají snad u Fiatu křišťálovou kouli?
  • 00 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 01.06.  10:59

    konkurencia dacie

    bojujú tu 2 svety a ja sa pridávam k názoru, že toto je lovend cesta na úrovni dacie. Nemám s ňou problém, bolo by fajn mať ku dacii rovnocennú voľbu, ale ak nastrelia ceny nad daciu, tak zlaté sandero. A k dizajnu? Toto je úplne iný svet ako bravo/punto - tam bolo cítiť taliansky štýl, tu nie.
    • 20 Reagovat !

      foto Pepek

      Pepek 01.06.  11:05

      « Re: konkurencia dacie

      Přátelé, než to automaticky zařadíte do "lovend", koukněte se znovu na palubní desku auta, ta je velmi povedená, a za MĚ rozhodně hezčí než u jiných "nejmenovaných" malých aut. Rozhodně ne "lovend".
      • 13 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 01.06.  11:18

        « Re: Re: konkurencia dacie

        Od kdy je "design" palubní desky znakem lowendu či prémie?

        Tvoje "myšlenkové" pochody jsou opravdu jedinečné...
        • 00 Reagovat !

          foto Pepek

          Pepek 01.06.  11:24

          « Re: Re: Re: konkurencia dacie

          Nejen vzhled, ale i kvalita....
          Tvoje "myšlenkové" pochody jsou opravdu jedinečné...
          :-!
          • 03 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 01.06.  11:27

            « Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

            Co ty z fotek nevyčteš...
            Škoda jen, že ti zbyly jen ty obrázky...
            • 00 Reagovat !

              foto Pepek

              Pepek 01.06.  11:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

              Pro tebe jako znalce "no comment".
              • 03 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 01.06.  11:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

                Ano, napsal jsi další z tvých hloupostí, za které by ses měl jít stydět do kouta.
                Ale opět opakuji, tys to napsal, nikdo tě k tomu (snad) nenutil, tak se zkus zachovat jako chlap a ne jako malý děcko.
                • 00 Reagovat !

                  foto Pepek

                  Pepek 01.06.  12:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

                  Jako chlap se tě ptám, čemu nerozumíš na no comment? Chceš to přeložit?
                  • 03 Reagovat !

                    foto jossalito

                    jossalito 01.06.  12:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

                    Nebreč, máma ti koupí slona a zase bude dobře...
                    • 10 Reagovat !

                      foto Pepek

                      Pepek 01.06.  12:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

                      A doporučil bys mi nějakýho slona? Prosím, ale musí být hlavně svébytný. Klidně stejného, jako máš na zadním platu Fábie >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
                      Ježiši, já se fakt dlouho, tak jako s tebou, nepobavil.
                      • 02 Reagovat !

                        foto jossalito

                        jossalito 01.06.  16:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

                        Jsem rád, pokud mohu nějakému ňoumovi udělat svět alespoň na chvíli krasnějším.
          • 11 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 01.06.  11:55

            « Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

            Ako už písal kolega Jossalito, Ty dokážeš z obrázkov zistiť kvalitu? To je obdivuhodná schopnosť. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 01.06.  12:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

              On ten stejný kolega tu kvalitu , nebo spíš nekvalitu taky určuje z obrázku , nebo ještě lépe že starší generace :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Pepek

              Pepek 01.06.  12:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

              No jo, mám holt stejnou schopnost jako všichni ostatní tady, kteří taky podle fotek Arga poznají, že je to jasnej okopírovanej, hnusnej a hlavně nesvébytnej low-end. Stejně jako vše od Fiatu. ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 01.06.  14:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

                Môžeš Fiatu fandiť akokoľvek zaslepene chceš, realita je taká, že to s ním ide dlhodobo dolu vodou, manažment nemá žiadny jasný plán, ako to zastaviť a čo robiť, nik poriadne netuší, aké modely predstaví (a či vôbec), z vyhlásení šéfa firmy sa všetci len smejú, namiesto dakedy ambicióznych modelov ašpirujúcich na špičku triedy dnes predstavuje lacné riešenia plátajúce diery na trhu a nad vodou ho drží len segment miniáut.

                P.S. A keď tak Ty a ostatní italofilovia radi vyťahujete Škodu, tak pár čísel:
                V r. 2001 predal Fiat 1067t áut, Škoda 252t. Škoda bol predajne lokálny hráč, Fiat hral o dve ligy vyššie. Minulý rok Fiat 740t, Škoda 654t. Tipujem, že tento rok Škoda preskočí Fiat. To bude dokonanie poníženia Fiatu.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 01.06.  15:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

                  To jsou evropská čísla, správně?

                  Uvidíme co bude, Fiat byl na dně v roce 2013 nebo 2014 (záleží jestli koukáš na tržní podíl nebo absolutní čísla), ale od té doby roste, loni vyskočil skoro o 100t. U Škodovky se dají čekat slušné prodeje od Karoqa, naopak Octavia jakožto nejsilnější model bude asi přinejlepším stagnovat...
                • 00 Reagovat !

                  foto Pepek

                  Pepek 01.06.  16:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

                  Sakra, další odborník na to, jak to FIAT dělá špatně. Tyhle tvoje úvahy tahas z paty nebo jsi u Fiatu účetní?
                  Jak se říká a opakuji, máme štěstí, že jdeš kolem. >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 02.06.  08:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konkurencia dacie

                    Alfou a omegou automobilového biznisu (ako každého biznisu) sú predaje a zisky. A čísla neklamú, s predajmi Fiatu to ide kontinuálne, dlhodobo dole vodou. Môžeš to obhajovať ako chceš, čísla nepustia: Fiat ide dole vodou. Čo bude asi dôvodom: celosvetové sprisahanie jeho odporcov a slobodomurármi riadené bojkotovanie jeho áut, alebo jednoducho fakt, že v konkurenčnom boji zaspal a nedokáže ponúknuť to, čo by zákazníkov oslovilo viac, ako konkurenčné modely?
  • 20 Reagovat !

    foto euro89

    euro89 01.06.  11:55

    Argo

    Tak koukam, ze nebudu jediny, komu prijde 13 let stare Punto stale atraktivnejsi, nez tato novinka. Zejmena od faceliftu v roce 2012, kdy se design karoserie vratil k puvodnimu Grande Puntu, ale zaroven zustal povedeny interier z Eva, povazuji Punto za jedno z nejhezcich aut segmentu B.
    K teto novince... Nerikam, ze je Argo osklive, to rozhodne neni, ale pusobi na me tak nejak francouzsko-korejsky. Pro jizni Ameriku asi dobry, ale jako nastupce Punto nikoli.
    Libi se mi ovsem palubni deska s tremi kulatymi vydechy ventilace ala Mercedes a celkove interier pusobi hodnotneji, nez bych u jihoamerickeho modelu ocekaval. Vadi mi naopak, ze i sem Fiat narval dotykovou obrazovku. Osobne dotykove ovladani nesnasim a i mobil pouzivam klasicky. Chapu, ze je to dnes v mode (jako spousta debilnich veci), ale mohli to teda u Fiatu vyresit "salamounsky" po vzoru Mazdy a prijit s necim, co se bude dat ovladat jak dotykove, tak i klasicky, aby se zavdecili i konzervativnejsim zakaznikum. Grafika budiku neurazi ani nenadchne, ale opet mi vadi digitalni ukazatel paliva a teploty vody. To jsem ochotny tolerovat u levne Pandy, ale u cehokoliv drazsiho ocekavam analogove budiky.
    Motory zatim hodnotit nebudu, protoze si myslim, ze pokud se vubec Argo dostane do Evropy, tak zcela jiste s jinou paletou motoru. Jinak by ovsem teoreticky atmosfericka 1,8 byla z meho pohledu nejvetsim lakadlem noveho Fiatu.
    • 02 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 01.06.  12:18

      « Re: Argo

      V dnešní době je motor o objemu 1.8 (nedejbože výše) do segmentu Supermini zcela okrajovou, a chci napsat až zbytečnou, motorizací. Slušný prodej to neudělá, má to víc nevýhod než výhod.
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 01.06.  13:01

        « Re: Re: Argo

        No já to vnímám tak, že Argem Fiat říká, tonoucí se stébla chytá. Tj Jihoamerický model posílá do Evropy. Ne že by to bylo vyloženě ošklivé auto, ale přecejen je evropský design jinde. Tohle Fiat dokázal právě Grande Puntem před těmi cca 12 lety, to byl designový majstrštyk :yes:

        Mě Argo neuráží, ale ani nenadchlo, přijde mi to jako auto z roku 2000-2005, hlavně je to viděl na B sloupcích, předním nárazník, světlech atd. Tj odcházející GP mi přijde napohled modernější...

        Motory - 1.0l nemá smysl komentovat, je to základ. 1.3l s parametry 80KW/139Nm je papírově parádním kouskem, tedy pokud to bude mít stejný výkon a krouťák i s českým N95, tak klobouk dolu. 1.8L v téhle třídě je z říše snů a víceméně návrat k Puntu HGT, Barchetě atd ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 01.06.  13:29

          « Re: Re: Re: Argo

          1.8L zní zajímavě, nic proti... ale "říše snů"?
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 01.06.  13:42

            « Re: Re: Re: Re: Argo

            Myslel jsem to tak, jako že návrat ke starým časům Fiatu - viz Punto HGT ;-)
            Hlavně se u mini třídy moc nevyskytuje. 102kW a 189Nm z atmo znamená, že si budeš muset k výkonu poctivě dojít nahoru (ikdyž turbo je návykové) ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 01.06.  14:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Argo

              Keď si rovnaké parametre ten motor zachová aj pri N95 a splnení aktuálnych emisných noriem v európskom modeli, dám klobúk dolu. Ale dám krk na to, že táto 1,8 sa do EU vôbec nedostane.
              • 00 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 01.06.  14:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argo

                No uvidíme, zas kdyby se FIAT s Argem chylit, tak by to bylo fajn. Ta 1.8l by zřemně byla okrajová motorizace ala HGT, ale ta 1.3l by při slušný ceně mohla s trhem něco udělat ;-)

                Přece jen je to low end a rozhodně lepší Argo 1.3 než Sandero 0,9TCe ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 01.06.  15:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argo

                  No určite, lepšie 101 koní zo štvorvalca, ako 90 koní z trojvalca. Tam vidím pre Argo potenciál. Avšak už ten samotný fakt, že ako súper do úvahy prichádza Dacia ako jasný lowend je zrejmou prehrou Fiatu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto ericn

                    ericn 01.06.  15:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argo

                    No nenaděláš nic, Fiat byl v 70 a 80 letech úplně jinde. Od té doby spíše upadá, no ale třeba se to ještě otočí ;-)

                    Mě by třeba Tipo HB (jako druhé auto do rodiny, místo P207) nijak nevadilo, ale konkurence je velká ...
      • 00 Reagovat !

        foto Pepek

        Pepek 01.06.  13:12

        « Re: Re: Argo

        Pane Vachmajstr, vy jste hlava! Máme štěstí, že jdete kolem.
        Zato přeplňované turbomotůrky oproti 1,8 atmosférám (záměrně pro tebe nepíšu TSI, aby ses zas nerozčílil, že kopu do VW) jsou do města velmi užitečné ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 01.06.  16:33

          « Re: Re: Re: Argo

          Než si zase z toho Fiatu cvrnkneš do textilu, podívej se, jaké motory prodává VW v Brazílii. Dokonce i atmosférické, jaký to nečekaný objev, co?
          • 01 Reagovat !

            foto Pepek

            Pepek 01.06.  16:50

            « Re: Re: Re: Re: Argo

            A jak to souvisí s tím, co píšu? Chápeš význam psaného textu? >:D
            • 01 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 01.06.  19:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Argo

              Pepku, nechápu tvé myšlenkové pochody a nejsem sám.
              Takže chyba nebude na "mém přijímači".
              • 00 Reagovat !

                foto Pepek

                Pepek 01.06.  19:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argo

                Jak víš, že nejsi sám? Jinak viz. Můj příspěvek 19:55 :-! :-(
                • 01 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 01.06.  20:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argo

                  Napsalo ti zde málo lidí, že jsi mimo?
                  Já mám zde opravdu jen jeden účet.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Pepek

                    Pepek 01.06.  20:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argo

                    A tobě ne? :-!
                    • 01 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 01.06.  20:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argo

                      To myslíš sebe a makovce?

                      Co tak zkusit někoho, kdo zde má alespoň nějaký kredit? Nejsou co? A jsme u toho, že ten váš "bazalka klub" disponuje jedinci, kteří jsou mentálně skromnější. Váš boj. >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Pepek

                        Pepek 01.06.  21:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argo

                        A ty přesně zapadas do zdejšího klubu VW tupců (omlouvám se ostatním), který si tu ACZ krmí svýma .... a oni jim to žerou po hrstech.
                        P.S.
                        Běží ti zrovna Autosalon, tak se běž dívat, ať ti neunikne nějaká novinka od VW. A nemusíš si tu nikoho vodit >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto jossalito

                          jossalito 01.06.  21:21

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argo

                          Tvá zahleděnost do vlastní hlouposti je dojemná. Leč znovu musím zopakovat, bojuješ leda sám se sebou, se svým mindrákem a svým statusem, se kterým očividně nejsi spokojen a právě proto jsme zde pravidelně nechtěnými svědky tvé mentální ventilace.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Pepek

                            Pepek 02.06.  07:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argo

                            Napsal pacient z Bohnic. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 02.06.  08:36

        « Re: Re: Argo

        Na výběr si člověk těžko může stěžovat. A že se tu větším atmosférám moc nedaří, je spíš smutné. Jo, pokud by vedle toho měli i menší, přeplňovanou jednotku, tak bych asi souhlasil, leda by ta 1,8 byla citelně výhodnější (ale jak říkám, na výběr si těžko můžeš stěžovat).
  • 00 Reagovat !

    foto Pepek

    Pepek 01.06.  14:22

    A tehle znáte......

    Někdo uvádí, někdo strornuje. Asi nebylo dost svébytný ..... :-)
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 01.06.  14:47

      « Re: A tehle znáte......

      Nebylo. Ale tohle jsou jen spekulace.
      • 00 Reagovat !

        foto Pepek

        Pepek 01.06.  16:52

        « Re: Re: A tehle znáte......

        Takže to, co řekl Šolc jsou spekulace? :-O Četl jsi vůbec ten článek?
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 01.06.  17:30

          « Re: Re: Re: A tehle znáte......

          Ano, jsou. Myslíš, že by oficiální informaci o konci modelu pouštěla automobilka přes australský tisk, kde se CitiGo ani neprodává? Spekuluje se i o konci Rapida nebo Fabie kombi, to poslední pokud vím už značka dementovala.

          CitiGo není samostatný model, nástupce Up! se jistě vyvíjet bude a jestli se od něj někdy v roce 2020 odvodí sourozenci nebo ne ještě může chvíli počkat.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 02.06.  08:32

            « Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

            Seat a Škoda dělaly jen křoví. VW se snažil minimalizovat riziko pro sebe (tenkrát říkali, že proto i udělali motor a převodovku kompatibilní s MQB). Teď už mají jistější pozici, i když je samozřejmě otázkou, jestli je dostatečně silná na osamostatnění.
    • 01 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 01.06.  16:37

      « Re: A tehle znáte......

      Tak pokud považuješ auto, kterému vyměnili nárazníky, světla a znáčky za svébytný model, tak pak asi nechápeš význam toho slova, jehož nadužívání se ti tak zalíbilo.

      PS: Citigo bylo vždy tím nejméně pěkným modelem z NSF a s nejmenšími prodeji, smysl jeho uvedení jsem nechápal ani dříve a jeho možný konec mohu s klidným svědomím označit za rozumné rozhodnutí.
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 01.06.  17:32

        « Re: Re: A tehle znáte......

        S nejmenšími prodeji těžko. Mii je cca. na půlce CitiGo.
        • 01 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 01.06.  20:10

          « Re: Re: Re: A tehle znáte......

          Tak to jsem nevěděl. Když jsem se o to ještě zajímal (pár let zpět), bylo na tom citigo nejhůře. A ničemu jsem se nedivil.
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 01.06.  21:05

            « Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

            Je fajn že jsi se nedivil, akorát že CitiGo se prodává od začátku líp než Mii, každý rok, každý měsíc.
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 01.06.  21:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

              Já si to už opravdu nepamatuji.
              Ale pamatuji si, že jsem tu o tom dost diskutoval s tetkou Kajlí, která se smála prodejům NSF, tehdy to bylo úhrnem 204 tis. ks za rok (již nevím který) a označovala to za prodejní neúspěch.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 01.06.  21:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                Zřejmě 2013. Tady jsou prodeje 2012-2016 (+- pár kousků)
                Up!: 114-130-125-105-97
                CGo: 28-45-41-39-39
                Mii: 19-29-25-24-20
                NSF. 161-204-191-168-156

                Pokud si pamatuju, byla fabrika sajzovaná na 180
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 01.06.  21:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                  Těch 180 tis. si pamatuji taky. Šlo o plánovanou celkovou produkci. A jak koukám, naplnit se jim to povedlo jen dvakrát. Osobně to ovšem považuji za úspěch. VW nikdy malé auta neuměl, ale co se týče NSF, jde o velmi povedené vozy, které osobně svými vlastnostmi řadím na samotný vrchol.

                  Kde je třeba takové twingo, kterému zde JiRi věštil zářnou budoucnost... Jo dneska jsem jedno viděl, je až nepřirozeně úzké a vysoké, ale jinak žádný velký úspěch na našich cestách nemá...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 01.06.  22:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                    Hm... průměr za první 4 roky je 181t za rok... za 5 let (tj. celou dobu) 176t. Takže +- dle plánu. Jiná věc je ale rozložení prodejů v rámci trojky... tady nevím jestli byly nějaké plány, ale tipuju, že čísla Škody+Seatu jsou za očekáváním.

                    Lupo nebylo úplně marné auto, Fox byl samozřejmě... takové Argo ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 02.06.  08:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                      Mistr elegance. :-) Nebo jak to bylo.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 02.06.  09:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                        Jo, mistr elegance... že jsem se s GTIm kvůli tomu pěkně navztekal :-)

                        Narazil jsem ale nedávno na tohle a uronil slzu :-)
                        [odkaz]
                        • 00 Reagovat !

                          foto iudex

                          iudex 02.06.  09:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                          Jooo, to boli časy, jeho príspevky tu chýbajú, málokto vedel tak písať ako on. Apoštol, guru, Zlatý ventilok, poviedky o 911... :-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 02.06.  11:01

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                          :yes: :yes:
                          Většina z těch, co tu s GTIm dlouhodoběji bojovali, bojovali primárně sami se sebou... ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 02.06.  12:11

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                            To je fakt. Ale že byl Fox vrak mi nikdo nevymluví >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto iudex

                              iudex 02.06.  12:56

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                              Samozrejme že bol. Ale GTI to bral ako výzvu, dokázať obhájiť aj taký lowcostový vrak. Skrátka diablov advokát. ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Emel

                                Emel 02.06.  14:01

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                                No a já taky neumím zavřít pusu a říct mu jasně, máš pravdu :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 02.06.  15:20

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                                  Ale to po tobě nikdo nechtěl, mezi absolutním souhlasem a absolutním nesouhlasem přece bývá dost prostoru... ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Emel

                                    Emel 03.06.  21:14

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                                    Však my došli k docela dobrému vzájemnému porozumění... s výjimkou Foxe :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 03.06.  00:01

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                        >:D >:D >:D :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 02.06.  09:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                  To nie sú úplne zlé čísla. Up skoro každý rok cez 100t, to je fajn výsledok, také Twingo ako novší model malo za minulý rok 85t, čo je na auto s unikátnou technikou a silne zamerané na páčivý dizajn (a možnosti individualizácie a vyčačkania) relatívne málo. Citigo so zhruba tretinovými predajmi oproti Upu by bol na tom zle, ak by šlo o samostatný model, ale ako rebrand bez samostatných nákladov na R&D je to fajn, notabene s ohľadom na jeho neveľmi pôsobivý dizajn.
                  Osobne som triedu mini vždy považoval za zbytočnú, trieda B nie je omnoho väčšia a ponúka o dosť dospelejšie vlastnosti i motory, ale návšteva európskych veľkomiest ukazuje opak, o tieto autá je záujem a v preplnených mestách majú svoje opodstatnenie.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 02.06.  09:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                    Jako druhé auto si umím Up!ku klidně představit. CitiGo už míň. Ale daleko nejspíš za pár let vyměním Swift za novější Swift Sport 5D :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 02.06.  09:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                      No a o tom píšem. Swift ako auto segmentu B nie je o moc väčšie, ako A, ale vlastnosťami je o niečo vpred pred tým Áčkom, viď napr. ten Sport (motor, jazdné vlastnosti...). Up si síce (na rozdiel od Citiga) viem predstaviť aj ja, ale pri miernom dovybavení vyjde toľko, ako ten Swift.
    • 01 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 01.06.  16:38

      « Re: A tehle znáte......

      Pepku to je ale šulinství, co předvádíš.....víš on i Fiat raději vyrábí auta co jdou více na odbyt.Takže když se nějaké auto, ač se prodává, vyřadí, je to i o tom, že na jiné jsou čekačky a uvolní to linku a nebo se začne vyrábět nějaké, které bude mít větší ziskovost a je po něm větší poptávka.
      • 00 Reagovat !

        foto Pepek

        Pepek 01.06.  17:03

        « Re: Re: A tehle znáte......

        No to je tedy objev. Děkuji za info :-!
        Já jen poukazuji, jak tu všichni ví, že Fiat Argem dělá chybu a když Škoda stáhne neúspěšné Citi, tak je to vlastně známka skvělého tahu.
        • 01 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 01.06.  19:08

          « Re: Re: A tehle znáte......

          Ježkovy zraky, Škoda nic nestahuje a kdyby ano, bude mít stále výrazně ucelenější nabídku než Fiat. Citigo navíc na rozdíl od Punta nikdy nebylo významnou součástí nabídky, vždyť jde jen o rebadge.
          • 01 Reagovat !

            foto Pepek

            Pepek 01.06.  19:32

            « Re: Re: Re: A tehle znáte......

            Ucelenou nabídkou myslíš low-end kopie modelů VW ? :-!
            Nic jiného totiž Škoda není.
            • 01 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 01.06.  19:41

              « Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

              Ano jseš ko kot. Ještě něco nechápeš?
              • 00 Reagovat !

                foto Pepek

                Pepek 01.06.  19:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                Jo, že je na světě ještě větší než já a říká si Jossalito!!!! Teď už mám jasno, to ty jsi zamindrakovanej chudák, co jen uráží a ponižuje! A s takovejma se nehodlám zabývat. :-! :-!
                • 01 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 01.06.  20:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                  Tak určitě.
                  Hele, já fakt nemůžu za tvůj podělanej život, ani za to co máš resp. nemáš v hlavě, ani za to, čím jezdíš a na co máš.
                  To je čistě v tvých rukou a když si tak upřímně odpovíš, tak zjistíš, že na tom nijak dobře nejsi. Ale to je tvůj životní úděl. Za ten nemůžu ani já, ani škodovka nebo koncern. Jen ty. Tvůj boj, tvá realita.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Pepek

                    Pepek 01.06.  20:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                    Ujišťuji tě, za fakt podelanej život nemám. Musíš se s tím smířit. >:D >:D >:D >:D
                    A pokud někoho chceš ponižovat, tak bys sis měl nejdřív zamést před vlastním prahem. To je moje poslední reakce. S buranskym povlem se nebudu dál bavit. :no:
                    • 00 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 01.06.  20:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                      Tvá poslední reakce jo? Si tě tady vodím jak loutku na provázku a doteď ti to nedošlo. :-!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Pepek

                        Pepek 01.06.  21:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                        Ty si leda h.n.š v garáži u své svébytné Fabky a do teď ti to nedošlo :-!
                        • 00 Reagovat !

                          foto jossalito

                          jossalito 01.06.  21:25

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                          Já už mám, dle místních zamindrákovaných, v garáži celou plečkoplejádu. Trabantem počínaje, kolobězkou konče, neb jsem se zde i dozvěděl, že nemám ani vůdčí list! >:D

                          Do tvého světa mě netahej. Děkuji.

                          ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Pepek

                            Pepek 02.06.  06:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                            Pochybuju, že v Bohnicích máte garáže :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 01.06.  21:14

              « Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

              Lowend ti nedá spát, co :-) ? Napišme si pro jistotu, co je prioritní pro kategorizaci low-main-prémie: je to technika, prioritně pak nabídka motorizací, převodovek, podvozků a výbavy.

              Ucelená nabídka v mainstreamu znamená klasicky obsazenost segmentů A-D (dřív to bylo A-E, ale E mainstream vyklidil... a někteří vyklidili i D). V moderním pojetí těžko říct, určitě nějaké SUV, asi jedno malé a jedno kompaktní.
              • 00 Reagovat !

                foto Pepek

                Pepek 02.06.  07:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                A co to mění na tom, že je Škoda "low-end" VW. To, že má Škoda vyšší prodeje, je smutný paradox a VW to jen vítá (za méně nákladů více zisku).
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 02.06.  08:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                  Vyšší prodeje než kdo? Hele, o Škodu až tolik nejde, ta si jede svoje, rok od roku navyšuje prodeje a rozšiřuje portfolio. Od roku 1990 její tržní podíl klesl jen dvakrát (2010 z 3,33 na 3,28% a 2015 z 4,42 na 4,34%). Jde o Fiat.

                  Že se Fiat vykašlal na střední třídu - budiž, to je náročná disciplína a navazovat na Cromu by bylo složité. Že se v kompaktech spokojili s Tipem - no dejme tomu, chápu, že nikdo nechtěl opakovat příběh Stila a tak šli raději cestou menšího odporu bez velkých investic, s výrobou v Turecku a tak. Ale že nejsou schopní (nebo spíš ochotní?) postavit slušný subkompakt, to mi hlava nebere.
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 02.06.  09:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                  Škoda nie je lowend, celkovo ani v rámci VW Group. To, že to interne majú hierarchizované tak, že VW je vyššie ako Škoda, zo Škody lowend nerobí. V kontexte modelovej ponuky (zastúpenie v triedach A, B, C, D, v C dokonca dvomi modelmi, plus dve SUV, onedlho tri), ponuky motorizácií, prevodoviek, pohonov, výbav, konfigurovateľnosti je na tom v rámci mainstreamu veľmi dobre, patrí k tej lepšej polovici. Jediný lowcost model je Rapid, ale to je cielené, vyvážené nadpriemerne veľkou a relatívne drahšou Octaviou. Kdežto u Fiatu je ten lowcost (v triede C a ak príde Argo, tak aj v B) nedobrovoľne vynútený neschopnosťou predať plnohodnotný mainstream.
                  Btw. pre Teba a všetkých, ktorí tvrdia, že Tipo je plnohodnotný mainstream a nie lowcost, takto ho vnímajú štatistiky: However, because of continued struggles of Fiat in the European compact car segment the Tipo is positioned as an “entry-level” compact car, meaning budget pricing and technology as Fiat is trying to copy the success of Dacia in Europe.
              • 00 Reagovat !

                foto Ja-Prvni-123

                Ja Prvni 123 04.06.  18:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                A to teda mluvíme o žákovi z jiné třídy.. kdo ví, jestli ne jiné školy.

                Mně je jedno, co všechno nabízí konkrétní značka. A u "koncernu" dvakrát.
                Pro mě je důležitý, jak je postavený to který auto.

                U Tipa sedan jsem připouštěl na našince přílišnou orientaci na "hodnotu za peníze", tam ten "lowend" ještě smysl dával. Podobně, jako je C-Elysse lowend u Citroena.

                A proto mi přicházejí vysoce pošetilé řeči o low endu už i Tipa v 5dvířku a kombíku... je to normálně postavený a vybavený auto. Jedna recyklovaná lišta na dveřích fakt lowend nedělá a celkově ten vnitřek je dospělejší, než u mnoha jiných značek, které se cítí být etalonem.
                :-)

                To, že verze výkonnější než 120 koní se prodávají jako Alfa Romeo už mi vůbec nepřekáží.

                Ale připouštím, že každej to může mít jinak.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 05.06.  09:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A tehle znáte......

                  Já o Tipu psal už kdysi, že kombík s T-Jetem půjde dost těžko označit za lowend. Vidím Tipo s Rapidem v nižších hladinách mainstreamu, rozhodně výš než 301 a C-Elysée.

                  Na lišty kašlu, jde o techniku... víceprvek, 4x4 a případně allroad verze, adaptivní podvozek, automaty, silné motory, pokročilá výbava, třeba hybrid - ne že by každý musel nutně dělat všechno, ale prostě nějaký mix těch věcí navíc ten model posouvá nahoru... a naopak.

                  Co se prodává jako Ferrari nebo Alfa Romeo je z mého pohledu pro Fiat relevantní jen v omezené míře, jsou to jiné značky.
  • 11 Reagovat !

    foto Avanti

    Avanti 03.06.  13:54

    vyzerá dobre

    Neviem páni, mne sa páči - ako nástupca Palia pre Brazíliu. Obzvášť keď vidím niektoré detaily v tomto videu [odkaz] , ktoré sú naozaj dobre prepracované..

    Nechápem, prečo ho Auto.cz uvádza ako nástupcu Punta, keď to tak v Európe nie je. Potom sa len jednou vetou zahrabanou v článku zmieni, že do Európy nejde. Myslím si, že Punto je taký pojem, ktorý by si Fiat nedovolil vypustiť bez rovnakého dôrazu na celok ako na vývoj novej Giulie. A toto by ako Punto do Európy určite nepustil.
    • 20 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 04.06.  18:28

      « Re: vyzerá dobre

      No, obávám se, že v tomhle s Tebou nesouhlasím.

      Dokonce i Fiat uváděl, že nástupce Punta vyvíjí pod kódem X6H.

      Fiat Argo nese kód X6H.

      Takže mám za to, že vidíme nástupce Punta.

      Že se mi Punto líbí víc je nesporný fakt. Že výkřiky místních typu "přešlapy Fiatu"... "konec legendy" patří k místnímu folkloru je taky jen fakt.
      :-)

      Čekám, že to bude jako Tipo sedan versus HB/SW. V podstatě vidíme nástupce Punta, a nejspíš i s motorizacema, s vyjímkou té 1.8, kterou si šílená Evropa nezaslouží, bohužel.

      Bude se ale v detailech lišit. S ohledem na to, jak je Evropa posedlá "losím testem", tak lze očekávat větší rozchody a tužší podvozky, včetně stabilizátorů... v zemi jako je Brazílie je podstatnější nezávislost na hladkých silnicích = větší zdvihy měkčí pérování...
      Snad méně chromu a jemnější detaily... ale v principu toto je nové Punto. A asi se bude prodávat dobře. A to je to, co je důležité.
      To, že pár lidí oblibujících původní Punto bude rozladěná z divokého tvarování ve stylu Francouzů a Korejců je málo důležité, a tento fakt vynikne při pohledu na prodeje původního Punta: krásné, spolehlivé, užitečné... ale málo prodávané.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

V Újezdu nad Lesy ležel na zemi pobodaný cizinec (43). Našel ho kolemjdoucí

V Újezdu nad Lesy ležel na zemi pobodaný cizinec…

V pondělí ráno našel náhodný kolemjdoucí na zemi v Újezdu nad Lesy ležet muže, kterého někdo zbil a zranil.…

Slovensko-americká zpěvačka Celeste Buckingham: Trumpovi vrátila peníze

Slovensko-americká zpěvačka Celeste Buckingham:…

Celeste Buckingham (22) je slovensko-americká zpěvačka, která uspěla i v USA. Na rozjezd kariéry jí věnoval 25…

 

iSport.cz

Na počest Scarponimu! Sagan věnoval titul zemřelému cyklistovi a manželce

Na počest Scarponimu! Sagan věnoval titul zemřelému…

Slovenský cyklista Peter Sagan prokázal nedělním vítězstvím v silničním závodě na mistrovství světa svou…

Bednář o krizi Hradce: Ozvu se, když se někdo fláká. Ojebává tím i další

Bednář o krizi Hradce: Ozvu se, když se někdo fláká.…

Jeden krok dopředu, dva zpátky. Hradecký hokej se zacyklil ve vlnách podivně proměnlivých výkonů. Po nedělní…

 

Reflex.cz

Zemřel herec Jan Tříska. Podlehl následkům záhadného pádu z Karlova mostu

Zemřel herec Jan Tříska. Podlehl následkům záhadného…

Legendární Jan Tříska (†80) zemřel v neděli ve dvě hodiny ráno poté, co ležel od soboty v umělém spánku v…

Islámský stát zabil na východě Sýrie ruského generála, který tam radil vládním vojákům

Islámský stát zabil na východě Sýrie ruského…

Velkou ztrátu utrpěla v Sýrii ruská armáda. V minulých dnech tam byl zabit velitel jedné její divize, generál…