Diskuse

Fiat Argo: Punto pro Latinskou Ameriku odhaleno

18.5.2017

Fiat má nový malý hatchback, ale nejmenuje se Punto a zatím se bude nabízet pouze v Jižní Americe. Proč?

 

  • 90 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 18.05.  13:01

    Nové Punto ?

    Argo vypadá super... :yes:
    Náhrada za Punto už je třeba , design tohoto Fiatu se velice vydařil.
    Rychle s ním do Evropy!
    • 30 Reagovat !

      foto Velkoodberatel-kukurice

      Velkoodběratel_kukuřice 18.05.  13:33

      « Re: Nové Punto ?

      Dobré jméno, vypadá dobře.
      • 04 Reagovat !

        foto euro89

        euro89 18.05.  14:53

        « Re: Re: Nové Punto ?

        Dobre sice vypada, ale to jmeno je priserny. Jak pro psa.
        • 40 Reagovat !

          foto Ja-Prvni-123

          Ja Prvni 123 18.05.  19:19

          « Re: Re: Re: Nové Punto ?

          Pomohlo by vědět, co to bylo Argo... byla to loď, plachetnice, na které překonali cestu za zlatým rounem...

          A to slovo znamená rýchlá... a byla tak lehká, že ji námořníci místama dokázali přenést na ramenou, a přitom dost velká pro asi 50 námořníků... nebo kolik.

          Je to moc hezký jméno.
          ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Riceeater

            Riceeater 18.05.  21:36

            « Re: Re: Re: Re: Nové Punto ?

            Vypadá to, že kolega z roku 89 moc nečetl, ale vzpomněl na Neverending Story :-)
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 19.05.  12:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nové Punto ?

              no ale ten pes z neverending story sa volal Falco nie?
              • 00 Reagovat !

                foto Riceeater

                Riceeater 19.05.  21:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nové Punto ?

                Ajo, tak kde byl Argo... sakrys :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Petrko

            Petrko 19.05.  12:29

            « Re: Re: Re: Re: Nové Punto ?

            A plavci na Argu (záměrně nepíší námořníci jelikož tato loď byla tak výjimečná že označení námořníci by Argo dehonestovalo) si říkali Argonaute. To by byla hezká přezdívka pro majitelé tohoto vozu.
  • 52 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 18.05.  13:04

    vyzera az moc dobre

    a zaroven az moc dobre na to aby v europe chybalo... tak pevne verim ze k nam casom pride :yes:

    z isteho uhla pohladu mi predne svetlomety arga pripominaju tie na vacsom ceede ale to nie je kritika ... celkove hranate tvary auta a ostre linky len chvalim ... posobi to moderne ... stylovo... a vo vysledku aj mladicky a sportovo aj ked pri druhom pozornejsom pohlade mam pocit ze ziadny drobec to uz nebude... ta kasna vyzera ozaj masivne ( vysoka siroka .. a aj spatne zrkadla vyzeraju byt obrovske ).. v podstate ma hned napadlo ze sa pozeram na nejake sandero stepway ( asi za to mozu aj tie plastove lemy blatnikov ) so svetlami zo ceedu ked som ju videl.. tak ale pockajme si na rozmery kasne... je jasne ze dnesne male vozy uz moc male nie su ale toto vyzera vazne pekne a ako celok podarene uz na tychto prvych foto .. paci sa mi to ... a tak na prvy pohlad popravde aj viac ako inak sympaticke a vacsie tipo... s nejakym motorom z MiTa by to v eu bola pecka ( ale zaroven kludne by som pre eu nadalej ponechal meno punto ) :yes: ;-)

    PS: v brazilii to vidim prave na velkeho konkurenta pre renault sandero/sandero RS [odkaz]
  • 40 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 18.05.  13:24

    Parada

    Vyzera to paradne. Len v reale to asi nebude vzdy takto vylestene/nasvietene/nasnimane.

    Ani Mr.Bean by takyto upgrade svojho Mini neodmietol :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Pepek

    Pepek 18.05.  13:30

    Jo,

    za mě dobrý. Zadek hodně povedenej. Předek trošku Hyundai.
  • 70 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 18.05.  13:45

    Hm

    že by Fokt začal brát nějaké nové drogy? Včera divné kecy u Lodgy a dneska vidí Freemonta? Já spíš v předku vidím návaznost na aktuální Tipo...
    Kdyby tohle byl nástupce Punta... no proč vlastně ne? Ta lehkost stávajícího Punta tam sice trošku chybí, ale designově je to velmi povedené, byť maličko crossnuté.
    • 01 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 18.05.  14:09

      « Re: Hm

      Designovo paráda, len sa trošku obávam o motorovú ponuku vzhľadom k tomu s čím Fiat momentálne v európe disponuje. Vrchol 1,4 T-JET v poriadku, ale pod tým? 0,8 z 500?
      • 30 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 18.05.  14:47

        « Re: Re: Hm

        Jednačtyřku z Tipa mohou vzít taky. 70 kW by na takového prcka bylo ideální. A jako základ pořád mají 1.2 s 51 kW.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 19.05.  12:22

          « Re: Re: Re: Hm

          mno a to je v podstate plus mínus ponuka ktorú dávajú do Tipa. Rozdiel medzi Tipom a Argom by potom bola len konfekčná veľkosť a mierne iný design. Ale v zásade nič proti.
          :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 18.05.  14:52

        « Re: Hm

        Dá se očekávat, že pro latinskou Ameriku avizované 1.0 a 1.3 přijdou i do Evropy. Jinak by mu slušel třeba 1.4 16V.
  • 09 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 18.05.  13:58

    Jo to hnus

    a to přitom stávající Punto je tak pěkné.
  • 10 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 18.05.  14:21

    za mňa ok

    ja sa síce divím, že neurobili punto v 500 dizajne, ale toto je celkom vydarené, krosnuté, ako sa tu už píše, ale tak chlapácky. Dobré je, že nič nepokazili, žiadne poprehýbané svetlomety, žiadne megasvetlomety, žiadne vlny a la mikra, nič tam nevadí. Ako zvyknem písať, nový rodinný sen.
    • 00 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 18.05.  15:35

      « Re: za mňa ok

      Právě že to bude výhra..když nebude další mutace 500 jako Punta ... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 18.05.  16:27

        « Re: Re: za mňa ok

        verím, že potom ako nasáčkovali ten dizajn aj do vorvaňa, tak majú ľudia dosť, ale 500 štýl na B fiate by bol úžasný, tam ho mali dať hneď po základnej 500 a išiel by jak teplé rožky. Mnohým sa to znechutilo po nevydarenom vane, ale to bola strategická chyba.
  • 14 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 18.05.  14:37

    Tohle vypadá jako pravý nástupce původního Tipa,

    ne to turecké auto.
    • 00 Reagovat !

      foto sendador

      sendador 19.05.  06:44

      « Re: Tohle vypadá jako pravý nástupce původního Tipa,

      Jsem myslel, ze se ti to turecke auto libi...
      • 00 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 19.05.  11:12

        « Re: Re: Tohle vypadá jako pravý nástupce původního Tipa,

        Líbí, ale tohle je mnohem víc "Tipo". Turecký sedan a kombík se měl jmenovat Tempra, když už.
  • 03 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 18.05.  14:43

    Punto IV

    Myslím, že ho můžeme časem očekávat i u nás. Hůře než Punto se prodávat nebude a adaptace pro EU je nepřijde draho. Vypadá pěkně, i když je trochu cítit, že konkurent pro Fiestu či Polo to nebude. Ale za 230-240 tisíc v základu může být zajímavý.
    • 40 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 18.05.  14:49

      « Re: Punto IV

      Pro fiestu asi ne, ale proč by nemělo být schopné konkurovat polu? To taky není žádná stylovka nebo sportovní variace...
      • 03 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 18.05.  14:55

        « Re: Re: Punto IV

        Protože Polo je přímá konkurence Fiesty a určitě bude útočit na pozici třídního etalonu. Argo očekávám spíše na úrovni Ka+.
        • 20 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 18.05.  15:05

          « Re: Re: Re: Punto IV

          Tak to doufám, že evropská verze bude trošku lepší úrovně, než káčko...
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 18.05.  14:59

        « Re: Re: Punto IV

        na ceste je nové polo, tak si počkaj, potom sa uvidí
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 19.05.  05:15

        « Re: Re: Punto IV

        Fiat si s VW příliš nekonkuruje...
        • 10 Reagovat !

          foto Ja-Prvni-123

          Ja Prvni 123 19.05.  08:04

          « Re: Re: Re: Punto IV

          Píšu to hned vedle: já myslím, že si konkurují přímo.

          Že si člověk který jezdí Fiatama nekoupí VW a opačně je pravda, ale to neznamená, že si přímo nekonkurují účelem použití.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 19.05.  10:35

            « Re: Re: Re: Re: Punto IV

            Jasné, ak patria do rovnakej triedy, logicky sú veľkostnými konkurentmi. Ale technicky, tým, čo ponúkajú a akú vrstvu kupujúcich oslovujú, si nebudú moc konkurovať, možno tak v prípade základných verzií Pola, ktoré však pokračuje oveľa ďalej, ako výpredajové staručké Punto, aj ako tento lowcost juhoamerický model.
            • 00 Reagovat !

              foto Ja-Prvni-123

              Ja Prvni 123 19.05.  20:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Punto IV

              Dej si sprchu.. vlažnou - a pak doporučuju froté ručník: jak jsi poznal, že je to lowcost?

              Ale z principu máš pravdu - v téhle třídě Fiat nabízí úspornější, prostornější a spolehlivější auta, navíc s delší životností.

              Takže je přímo srovnávat nejde,

              :-p
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 19.05.  08:01

        « Re: Re: Punto IV

        A proč by nemělo být schopné konkurovat Fiestě?

        Nemluvím o počtu prodaných aut... ale ten je výsledek marketingu, mluvím o technickém provedení auta = o plnění potřeb majitele.

        :-)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 19.05.  10:32

          « Re: Re: Re: Punto IV

          Porovnanie s Fiestou je hrubo mimo. Fiesta je plnohodnotný mainstream a plnoformátový model, ktorý v aktuálnej generácii má ambíciu ísť ešte vyššie. Motorizácie, prevodovky, technika, výbava, všetko na špičke triedy, výber z luxusnej, športovej a pseudoSUV verzie. Tomu má konkurovať lowcost Fiat určený pre nenáročné juhoamerické trhy s dvomi atmosférickými benzínmi starej školy? Ako môžeš byť fanúšik Talianov, ale zase trošku reálneho videnia sveta by nezaškodilo.
          ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto euro89

      euro89 18.05.  15:09

      « Re: Punto IV

      Nevypada zle, ale soucasny Punto povazuji i po tech letech na trhu za stale jedno z nejhezcich aut. Kdyho ho Fiat nedoprodaval jen s orezanou nabidkou motoru a vybavy, tak byl atraktivni i dnes. Takovy Punto 1,4 MultiAir na 17" s prosklenou strechou vypada famozne porad. :yes: Jen skoda, ze vetsina Punt na trhu jsou socialky 1,2 v holote...
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 18.05.  16:24

        « Re: Re: Punto IV

        punto sa dnes kupuje podľa mňa kvôli cene, tak ako sa kupovala sx4 alebo fjúžn aj keď vyzerá stále dobre, málokto si ho kúpi vo vyššej výbave/cene, je to výbehový model, drahšie modely by sa nepredávali.
      • 00 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 23.05.  20:49

        « Re: Re: Punto IV

        ... a keby ho ešte odľahčili + 1,3 FireFly, tak by sa predával aj ďalej. ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto Somewhere

    Somewhere 18.05.  17:19

    Na malé auto...

    ...sa to tvári trošku drsne. Uhladiť tie tvary by neuškodilo. Inak tvarovo v tom z jedného uhla spoznávam Rio, z iného mi pripomína malý Peugeot...
    Celkovo je to fajn, ak príde niečo podobné aj do Európy, určite sa nestratí. Že by Fiat konečne trochu ožil?
  • 20 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 18.05.  17:25

    Šup s ním do Evropy!!!

    Tak přiznejme si, že taková designové bomba jako ve své době bylo Punto III to není, ale i tak se mi Argo velmi velmi zamlouvá. Nejvyšší čas, aby ho Fiat začal vyrábět a prodávat i v Evropě! :-) :yes: :yes: :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto M1chal

    M1chal 18.05.  18:36

    :)

    Pěkné :yes: Ale vypadá jak verze Abarth, chtělo by to vidět základní verzi :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 18.05.  19:23

    Na mě trochu moc hranatý.. ale v zásadě dobrý.

    Trochu jim mám za zlý ten tříválec.. ale dokud to bude možné koupit i se čtyřválcem, tak mi to nevadí.
    ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto lexi

    lexi 18.05.  20:28

    tohle fakt Fiat umí

    Malé auta to je to co ve Fiatu umí. Pokud se nebudou pouštět do experimentů ala Fiat Croma a podobně, budou prostě prodávat to co jim jde nejlépe - malé a mini vozy. Pak bude spokojen klient i výrobce. Tohle nové Punto by se mohlo prodávat i v Evropě....takže za mě palec nahoru....
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 19.05.  12:25

      « Re: tohle fakt Fiat umí

      Croma II bol experiment, ale čo bolo experimentálne Crome I ? Mirafiori ti príde ako malé auto? Tradícia by bola, ide len o to ako na ňu úspešne nadviazať.
  • 00 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 19.05.  08:06

    V civilu vypadá líp, než takhle "nastrojenej"

    I když připoučzím, že ty přední nasávací otvory jsou snad až moc divoký.. ale možná jen stárnu.
    :-)

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Mike-C

    Mike_C 19.05.  09:25

    Až na ta světla

    Ačkoli mi designem sedí spíše současné Punto, Argo vypadá celkově povedeně. Až na ta přední světla jak z Ceedu :-( Nebýt tam ty protažení do blatníků, auto by mělo dnes jedinečný agresivní pohled.

    No co, nic není dokonalé. Budu doufat, že Punta budou vyprodávat za hubičku, až tohle přijde >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 19.05.  10:26

    Lowcost (?)

    Vidím, že tu vládne pomerne značné nadšenie z nového Fiatu. A samému sa mi dizajnovo táto topverzia celkom páči. Ale dizajn je jedna vec a technika druhá. Určenie len pre juhoamerický trh naznačuje skôr lowost riešenia. To podporujú aj avizované motorizácie, s ktorými by v EU zaujali iba v prípade nízkej ceny. A k tomu HGT: pamätníci vedia, že HGT bolo označenie pre hotheč verziu Punta druhej generácie, toto už takmer dve dekády dozadu malo motor 1,8 a nejakých cca. 100 kW. Spraviť z označenia pre hotheč iba výbavovú líniu, keď najsilnejší motor je 1,3 atmo, to je ďalšie priznanie úpadku Fiatu.
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 19.05.  12:30

      « Re: Lowcost (?)

      HGT bolo aj prvé Bravo tuším s dvojlitrom. Ako výbavová verzia nič proti, na športovanie majú Abarth. :-) Niekde v zahraničí som čítal, že HGT by malo mať práve 1.8 E.torQ EVO.
  • 00 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 19.05.  11:23

    úpadok alebo stratégia?

    možno je to skôr stratégia (možno zlá). Na jednej strane sa im megavydarila eu 500 a na druhej strane rozvíjajú turecko brazílsku cestu rozvojových trhov. Niekedy je lepšie priznať si slabiny a nebúšiť do zatvorených dverí, ale ako som už písal za mňa bola streategická chyba, že neurobili 500Punto.
    • 00 Reagovat !

      foto sendador

      sendador 19.05.  13:35

      « Re: úpadok alebo stratégia?

      Mne se naopak ten smer, ktery ukazalo Tipo a asi v nem bude porkracovat Argo/Punto, libi. Mohlo by jit o jednodussi solidni auta, zjednodusene rekneme neco mezi Dacii a Renaultem. A pokud tomu bude odpovidat i cenova politika, mel by byt Fiat s touto koncepci uspesny. Myslim, ze lidi, co nepotrebuji technologiemi narvane auto, je i v Evrope stale dost.
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 19.05.  14:30

        « Re: Re: úpadok alebo stratégia?

        tá filozofia je mi sympatická tiež a tiež patrím medzi tých, ktorým cingrlátka, konektivity, senzory a ja neviem čo, skôr vadia a som rád ak sú aj normálne jednoduché verzie, výbavou aj motorom. Ja som vyššie argo pochválil, nič proti nemu, ale v tomto prípade je podstatná čitateľná sympy cenová politika. Pri novom tipe som bol trochu dopletený, najprv sympy cena pri sedane, potom navýšenie pri heči a kombi, startil som prehľad a možno aj potenciálny záujem. Nemali by motať medzi tureckými a eu verziami, lebo všetko sa dá zabiť, ak to domotáš a zneprehľadníš.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 19.05.  21:27

        « Re: Re: úpadok alebo stratégia?

        Přesně tak, strategie, kterou praktikuje nové Tipo je geniální. Je spousta lidí, kteří kašlou na nějakou superkonektivitu a milion idiotských jízdních asistentů. Výhradně čtyřválcové motory, robustní stavba, poctivá mechanická ručka, povedený design s perfektními proporcem a spousta prostoru uvnitř za rouzmné ceny. Ideální! :-) :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 19.05.  21:28

        « Re: Re: úpadok alebo stratégia?

        Přesně tak, strategie, kterou praktikuje nové Tipo je geniální. Je spousta lidí, kteří kašlou na nějakou superkonektivitu a milion idiotských jízdních asistentů. Výhradně čtyřválcové motory, robustní stavba, povedený design s perfektními proporcem a spousta prostoru uvnitř za rouzmné ceny. Ideální! :-) :yes: :yes: :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Gabčíka in memoriam povýšili: Po atentátu na Heydricha je generálmajorem

Gabčíka in memoriam povýšili: Po atentátu na…

Slovenský prezident Andrej Kiska v pátek povýšil na generálmajora in memoriam odbojáře Jozefa Gabčíka, který se…

Milenka Řepky Kristelová: Tomáš žije v Černošicích! Fotografa Blesku tam ale čekalo překvapení

Milenka Řepky Kristelová: Tomáš žije v Černošicích!…

Luxusní vila v Černošicích je noční můrou exmanželů Řepky (43) a Erbové (35). Vlaďka tvrdí, že Tomáše před…

 

iSport.cz

Fousek: Nepustili mě před delegáty. Není naším kandidátem, tvrdí Berbr

Fousek: Nepustili mě před delegáty. Není naším…

Napětí před volbou nového šéfa českého fotbalu vzrůstá. Kandidát na předsedu FAČR Petr Fousek si stěžuje na…

Hromadův agent: Hraje za juniorku, ale není to válka s Plzní. Zájem je z Itálie

Hromadův agent: Hraje za juniorku, ale není to válka…

Tohle jednomu hlava nebere. Valnou část sezony patřil Jakub Hromada ke stěžejním hráčům Plzně, nicméně poslední…

 

Reflex.cz

Václav Klaus ml.: Rada rodičům, kterým vadí propagace islámu ve školách. Občansky se braňte!

Václav Klaus ml.: Rada rodičům, kterým vadí…

Václav Klaus mladší dnes ve své páteční Pětce kritizuje platby do fondů EU, rozpočtovou politiku Andreje Babiše…

Tryzna za zavražděné spolužáky: Studenti v Manchesteru zazpívali společně dojemnou píseň

Tryzna za zavražděné spolužáky: Studenti v…

Nehněvej se v myšlenkách na minulost. Tak by se dal volně přeložit název písně Don’t Look Back in Anger od…