Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Bravo 1,6 JTD (77 a 88 kW) na českém trhu a další plošné snížení cen

Ondřej Láník
Diskuze (421)
Po lednovém faceliftu ceníku Brava přišel i ten dubnový se zajímavým snížením cen. Navíc je zde i dvojice zcela nových turbodieselů s atraktivními cenovkami.

Nabídka Brava je nově tvořena šesti motory a čtyřmi výbavovými stupni.

První cena 339.900,-Kč byla snížena na úroveň dravé korejské konkurence už v lednu. Teď došlo i na snižování ceny u verze Dynamic (-20 tisíc Kč). První cena dosluhujícího turbodieselu 1,9 JTD (88 kW) byla ještě nedávno 404.900,-Kč, dnes jeho roli přebírá moderní 1,6 Multijet za 394.900,-Kč.

Výbava základní verze Active nabízí bez příplatku pouze dva čelní airbagy, ABS+EBD, ale také dálkové ovládání centrálního zamykání, el.ovládaná přední okna, palubní počítač, výškově a osově stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče nebo autorádio s CD a 6 repro.

Za příplatek je k dispozici manuálně regulovaná klimatizace (+35.000,-Kč), boční airbagy (+9.000,-Kč), rádio s MP3 přehrávačem (+10.000,-Kč), ale také vyhřívaná přední sedadla jen za 2.000,-Kč.

Fiat Bravo na Auto.cz
TEST Fiat Bravo 1,4 T-Jet (88 kW) – Výkon za rozumnou cenu
TEST Fiat Bravo 1,4 T-Jet (110 kW) - srdcovka
TEST Fiat Bravo 1.9 MJET – Stilové kořeny

Nejprodávanější výbavou zřejmě zůstane Dynamic. Atmosférický motor 1,4 16V (66 kW) je teď levnější o výše zmíněných 20 tisíc korun, protože jej pořídíte už za 369.900,-Kč! Atraktivní 1,4 T-JET (88 kW) se nyní prodává za 404.900,-Kč, tzn. také o 20 tisíc levněji.

Standard úrovně Dynamic již obsahuje většinu prvků, v této třídě obvyklých. Po dorovnání sériové výbavy je tato verze také relativně výhodnější než Active. Navíc dostáváte navíc manuálně ovládanou klimatizaci, boční i hlavové airbagy, šestnáctipalcová kola, přední mlhová světla s funkcí svícení při odbočování, hodnotnější provedení interiéru a prodejce vám zpřístupní širokou škálu dalších doplňků a prvků výbavy, které jsou pro Active nedostupné. Za 10 tisíc korun je k dispozici automatická dvouzónová klimatizace, za stejnou částku pořídíte tempomat, rádio s MP3 a systém Bluetooth.

Systémy ESP + ASR/ MSR, HBA a Hill Holder jsou pro Active a Dynamic za příplatek 20.000,-Kč, ostatní výbavové stupně jej mají již v ceně. Za nové turbodiesely 1,6 JTD zaplatíte s výbavou Dynamic 449.900,-Kč (77 kW) resp. 489.900,-Kč (88 kW).

Fiat Bravo na českém trhu - nové ceny od 1.4.2008
Motor1,4 16V1,4 16V Turbo (88 kW)1,4 16V Turbo (110 kW)1,6 Multijet (77 kW)1,6 Multijet (88 kW)1,9 Multijet (110 kW)
Zdvihový objem [cm3]136813681368159815981910
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]66/550088/5000110/550077/400088/4000110/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]128/4500206/2500230/3000290/1500300/1500305/2000
Max. rychlost [km/h]179197212187195209
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,59,68,511,310,59
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]6,76,77,14,94,95,6
Cena Active [Kč]339.900,---394.900,---
Cena Dynamic [Kč]369.900,-404.900,--449.900,-489.900,--
Cena Emotion [Kč]-459.900,-504.900,--554.900,--
Cena Sport [Kč]--519.900,---589.900,-

Ondřej Láník
Diskuze (421)
25. 4. 2008 15:25
golf.
Mě řekni, v čem je lepší. Když už např. srovnám velikost zavazadlového prostoru..golf pouhých 350 litrů, bravo 400....hmm. vnitřní prostor? když se podívu na zadní dveře golfu, tak je mi to k smíchu. jsou přesně veliké jako ve felicii a ta je, co se prostornosti týče podprůměrná. Kvality těchto vozů porovnávat nemůžeme, páč brvao je na trhu teprve rok, ale zatím nad golfem vyčnívá ve všech ohledech. Mno a design o tom není ani třeba mluvit
18. 4. 2008 07:50
Re: SVĚT TOUHY
...veľmi presne napísané, trefné a bez zbytočných emócií. Golf je jednička v súčte vlastností, aj keď nie každú vlastnosť má najsuper..niekde na začiatku tejto búrlivej diskusie som to už napísal...
15. 4. 2008 17:20
golf.
Golf není špatné auto, ale už je překonané. A stěmi fiaty je to pravda. Prodávali jsme mareu po 250 000km(to ujela bez zavady, aby situ někdo nemyslel) a prodala se hned....
Avatar - gld
15. 4. 2008 17:09
Re: Čo vám vadí?
no aj leon je celkom pekný len mi na ňom vadí že ďaľšie 3 modely seatov vyzerajú takmer rovnako
Avatar - gld
15. 4. 2008 14:57
Re: Čo vám vadí?
v dizajne, plácalov učeň