Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Bravo: facelift ceníku - plošné snížení cen o 30 až 40 tisíc Kč, první cena 339.900,-Kč

Radikální útok na pozice (nejen) korejské konkurence v nižší střední třídě připravil Fiat. Formou útoku je plošné snížení cen Brava o 30 až 40 tisíc korun. To představuje u nejžádanějších modelů takřka desetiprocentní slevu.
Zpět na článek
11. 1. 2008 07:22
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 07:51
neregistrovaný "JardaK."
11. 1. 2008 13:29
neregistrovaný "Ital I"
11. 1. 2008 13:49
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 14:13
neregistrovaný "RadekRRR"
11. 1. 2008 14:29
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 15:22
neregistrovaný "mam_las"
11. 1. 2008 15:17
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 00:01
anonym
12. 1. 2008 06:11
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 15:03
neregistrovaný "Kubas_"
11. 1. 2008 16:09
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 07:52
anonym
12. 1. 2008 14:18
neregistrovaný "Certmike"
11. 1. 2008 07:56
neregistrovaný "A2"
11. 1. 2008 13:50
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 09:16
anonym
11. 1. 2008 10:05
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 10:07
anonym
11. 1. 2008 10:30
neregistrovaný "PREMDA"
11. 1. 2008 10:02
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 10:25
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 10:50
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 13:52
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 16:55
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 17:38
neregistrovaný "Buk"
12. 1. 2008 06:18
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 15:02
neregistrovaný "Q"
12. 1. 2008 15:37
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 16:13
neregistrovaný "Q"
12. 1. 2008 16:18
anonym
13. 1. 2008 23:17
neregistrovaný "AG"
14. 1. 2008 07:39
neregistrovaný "Q"
11. 1. 2008 21:49
neregistrovaný "mexico"
12. 1. 2008 06:14
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 21:38
neregistrovaný "Buk"
11. 1. 2008 10:10
neregistrovaný "micc"
11. 1. 2008 13:37
neregistrovaný "Ital I"
11. 1. 2008 14:19
neregistrovaný "Tony84"
11. 1. 2008 14:23
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 23:09
neregistrovaný "toskán"
11. 1. 2008 13:59
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 16:08
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 16:57
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 17:02
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 17:09
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 17:21
neregistrovaný "XF"
15. 1. 2008 19:37
neregistrovaný "wor"
15. 1. 2008 19:39
neregistrovaný "wor"
11. 1. 2008 07:53
anonym
11. 1. 2008 07:55
anonym
11. 1. 2008 14:08
neregistrovaný "xxxxxxxxxx"
11. 1. 2008 23:12
neregistrovaný "toskán"
11. 1. 2008 08:00
neregistrovaný "Beaumont.."
11. 1. 2008 19:40
neregistrovaný "ifo34"
11. 1. 2008 08:04
neregistrovaný "A2"
11. 1. 2008 08:32
neregistrovaný "__Teddy__"
11. 1. 2008 09:13
11. 1. 2008 14:12
neregistrovaný "Tony84"
11. 1. 2008 10:14
neregistrovaný "Nokyj"
11. 1. 2008 10:26
neregistrovaný "A2"
11. 1. 2008 11:04
neregistrovaný "__Teddy__"
11. 1. 2008 14:15
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 17:48
neregistrovaný "Buk"
12. 1. 2008 13:06
neregistrovaný "LT"
11. 1. 2008 10:00
neregistrovaný "STASTISTIK"
11. 1. 2008 15:16
neregistrovaný "micc"
11. 1. 2008 19:11
neregistrovaný "STATISTIK"
11. 1. 2008 19:50
neregistrovaný "micc"
12. 1. 2008 06:22
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 10:16
neregistrovaný "mujsen"
11. 1. 2008 11:11
neregistrovaný "emte"
11. 1. 2008 11:13
neregistrovaný "A2"
11. 1. 2008 11:22
neregistrovaný "emte"
11. 1. 2008 14:16
neregistrovaný "Tony84"
12. 1. 2008 15:44
neregistrovaný "emte"
11. 1. 2008 15:04
neregistrovaný "XF"
12. 1. 2008 13:18
neregistrovaný "LT"
15. 1. 2008 17:46
anonym
12. 1. 2008 17:44
anonym
12. 1. 2008 18:12
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 16:05
neregistrovaný "Zdeny"
11. 1. 2008 17:12
neregistrovaný "BeranK"
11. 1. 2008 17:52
neregistrovaný "Buk"
12. 1. 2008 06:31
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 13:21
neregistrovaný "LT"
12. 1. 2008 13:22
neregistrovaný "LT"
12. 1. 2008 14:07
anonym
12. 1. 2008 15:42
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 16:03
neregistrovaný "LT"
12. 1. 2008 16:23
anonym
12. 1. 2008 19:37
neregistrovaný "Buk"
13. 1. 2008 13:48
neregistrovaný "Zdeny"
11. 1. 2008 18:07
neregistrovaný "t.it"
11. 1. 2008 19:43
11. 1. 2008 21:43
neregistrovaný "Falkon"
11. 1. 2008 22:00
neregistrovaný "Buk"
12. 1. 2008 10:43
neregistrovaný "Beaumont.."
12. 1. 2008 06:35
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 11:12
anonym
12. 1. 2008 11:53
neregistrovaný "t.it"
12. 1. 2008 17:17
anonym
12. 1. 2008 13:28
neregistrovaný "LT"
12. 1. 2008 17:38
neregistrovaný "bobrik"
13. 1. 2008 11:49
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 12:58
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 13:06
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 13:25
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 13:43
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 13:11
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 13:28
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 13:41
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 13:27
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 13:36
13. 1. 2008 13:47
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 15:08
13. 1. 2008 15:24
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 15:58
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 16:39
13. 1. 2008 16:54
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 16:59
13. 1. 2008 15:23
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 16:01
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 16:20
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 16:27
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 15:22
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 16:02
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 16:20
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 16:29
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 17:17
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 17:42
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 21:19
anonym
14. 1. 2008 08:21
neregistrovaný "A2"
14. 1. 2008 10:50
anonym
14. 1. 2008 10:58
neregistrovaný "_duke_"
14. 1. 2008 20:54
anonym
14. 1. 2008 11:31
neregistrovaný "micc"
14. 1. 2008 12:30
neregistrovaný "FX"
14. 1. 2008 20:39
neregistrovaný "q"
13. 1. 2008 18:57
anonym
13. 1. 2008 21:12
anonym
14. 1. 2008 06:35
anonym
14. 1. 2008 11:43
anonym
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 07:22
Copak se děje
Že by se neprodávalo,tak jak se očekávalo?Tak to se samozřejmě musí zlevnit!Jenže ono by se to chtělo modlit,aby to pomohlo.A to se pořád ještě neví,zda je kvalita na již odpovídající úrovni,alespoň srovnatelná s konkurencí.No uvidíme,až spadnou cenově pod korejce,tak by mohla vzniknout rezerva na případné opravy a to bude teprve bomba.
Rozbalit vlákno
69
neregistrovaný "JardaK."
11. 1. 2008 07:51
Re: Copak se děje
Copak, už máš Bravu, že víš, že ji budeš muset jenom opravovat? Já mám šestého Fiata v řadě a má zkušenost není špatná.
neregistrovaný "Ital I"
11. 1. 2008 13:29
Re: Copak se děje
Já mám tčřetího fiata z nových aut, před tím byly tři Lancie, nikdy nebyly žádné problémy, kvalita v době svého vzniku vždy velmi dobrá a více než konkurenční. Z vozidel které jsem vlastnil nebo se kterými jsem jezdil bych co se týče kvality hodnotil nejhůře Škodu, Mazdu6, BMV 3, WvTouran z první produkce, Daewo Kalos. Nechávám stranou technickou stránku auta jako takového, a nechávám stranou kupní cenu, a jízdní komfort a pohodlí, hodnotím pouze dílenskou a konstrukční kvalitu. Uznávám že dílenské zpracování hodnotit v podstatě nejde, je to velmui subjektivní hodnocení a jde spíše o pochopení logiky konstruktéra. To že by někde něco drnčelo, hlučelo či se rozpadalo se dnes již nestává, a jsou to výjimky jediného kusu a ne celé produkce. Dnes je produkce velmi vyrovnaná co se zpracování týče, jiné je to s technikou. Fiat je na tom vždy tak jako v minulosti ve slušném nadprůměru. Kdo nevěří, ať vyzkouší, jsou to letité zkušenosti s více modely.
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 13:49
Re: Copak se děje
Brava se už tuším nevyrábí a Bravo nemám,vycházím z naprosté nespolehlivosti předchozích modelů,konkrétně třeba zmiňované Bravy.Současná generace je už asi o něčem jiném,ale je brzy soudit.
neregistrovaný "RadekRRR"
11. 1. 2008 14:13
Re: Copak se děje
To je zajimavy, ze ja mam Bravu a jedina zavada za 110tis. km bylo zatuhly razeni, ktery se spravilo promazanim kloubu vazelinou. Jinak vse bez problemu. Dale pouze udrzba - vymena tlumicu a brzdovych kotoucu. Takze ja jsem spokojen a fiat bude klidne moje dalsi auto. Jinak muj nazor je ten, ze kvalita dnesnich novych aut je temer totozna, at uz je to fiat nebo VW, je to jen technika a ta se vzdy muze posr**
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 14:29
Re: Copak se děje
Vždy je to samozřejmě kus od kusu,Tipa byly taky buď výborný,nebo úplný šroty,ale hodnoť celek.Dnes se rozdíly samozřejmě srovnávají,ale pošramocená pověst-to je na dlouho.Když se dnes takový Mike Tyson začne chovat líp než Mirek Dušín,bude chodit na mše a boxovat jeko slečinka,tak mu to taky nebude nikdo věřit a dalších 10 let bude pořád ZVÍŘE.A s Fiatem je to stejný,pár skalních to nevytrhne.
11. 1. 2008 14:52
Re: Copak se děje
Trefné zhodnocení s Tysonem :yes: :-)
neregistrovaný "mam_las"
11. 1. 2008 15:22
Re: Copak se děje
Vždycky jsme, vedle psa a kočky, měli u domu nějakého toho fiata na pojíždění po vsi a kolem. Od Una první generace až po dnešní GP. Za ty peníze, co to stojí při koupi a provozu, tomu člověk rád odpustí, že to nemá zrovna výstavní rodokmen a občas si to vrzne. Zvlášť když vidí, jakou mají motůrky radost ze života a podvozek je tak nezáludnej, že s ním jeden nechá jet i pannu. Takže, do skalního mám hodně daleko, ale že by si u mě potřeboval Fiat vylepšit pověst, to si zase nemyslím. :-)
11. 1. 2008 15:05
Re: Copak se děje
V čem je prosím předchozí Brava tak nekvalitní a nespolehlivá? Děkuji za odpověď. Jistě s tím autem máš najeto hodně kilometrů,t ak mi to jistě přesně povíš, co je na tom autě tak špatného... To abychs e v případě mého auta, které mám v domácnosti cca 12 let už konečně teda připravil na ty závady. Abych teda jako věděl s čím mám počítat, protože to co dosud bylo, byly maličkosti, případně výměna spotřebních věcí. Tak stále čekám, kdy teda jako budu mít tu poruchu... Ale doufám, že mi to teda teď jako objasníš. Pokud myslíš kliky u dveří, tak tu u řidiče sem po 11 letech vyměnil (protože sem to měl rozpíchané od klíčů) ale ostatní jsou v pohodě... Tak zkus mi tedy říct víc. Děkuji
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 15:17
Re: Copak se děje
Originál výfuk co dva roky,prorezlá olejová vana,kompletní spojka,kabeláž,alternátor,prasklá hadice k chladiči,o drobných problémech nemluvím.Je to auto mého kamaráda,mohu ti ho nafotit,snad bych vyškemral i servisní listy.Na pohled huj,vespod fuj,je sice druhý majitel,ale i v dervisu tě ubezpečí,že tento jev je naprosto běžný.A to vůbec nezmiňuje drobnosti v podobě klik apod.I on se nechal zlákat dobrou cenou a co já se do něj nahučel....marně.Jedinou satisfakcí mi dnes je ne potěšení z jeho neštěstí,ale fakt,že jako chlap dokázal přijít a říct:"jo,kamaráde,měls pravdu"
11. 1. 2008 17:37
Re: Copak se děje
Záleží aj na tom, ako sa o auto staráš. Ak ho dopredu berieš ako šrot a rovnako sa k nemu správaš, tým istým spôsobom sa Ti to auto odmení. Bez ohľadu na značku. (Podobné skúsenosti ako píšeš, mal jeden známy s Mercedesom. A sú preto všetky Mercedesy šroty?)
S Fiatom veľa skúseností nemám, nejaký čas som jazdil s Fiatom Marea Weekend 1.8.Majiteľ ho kupoval nové, malo na začiatku nejaké muchy, ale vyslovene drobnosti (pokazená kľučka dverí, vadný kontakt na DO centrálu, nefunkčný palivomer), ktoré sa rýchlo odstránili a potom už Fiatík šlapal jak hodinky. Motor šiel vzhľadom na objem famózne a spotreba okolo 8,5 litra s prevahou jazdy v meste tiež nebola zlá. Veľké a pohodlné auto. Keď si odjazdilo svoje, majiteľ si kúpil ďalšieho Fiata, pre zmenu Stilo vo verzii hatchback. ;-)
11. 1. 2008 17:38
Re: Copak se děje
Aha.. No druhý majitel (kdo ví jestli). Možná v tom bude ten problém. Kolik to auto stálo? Mě originální výfuk vydržel 9 let. Pokud je to znak nekvality tak chápu. Olejová vana je stále stejná, nikde ani neprosakuje. Chladič je jako nový, nikde nic neprosakuje a o hadicích nemá smysl mluvit, ty jsou prakticky jako nové. Drobné problémy nemám, dokonce ani žárovky nepraskají a měním je jednou za 5 let víceméně jen abych předešel snížené svítivosti. Klika stojí ve značkovém servisu 500 Kč. Takže možná je spíš potřeba se ptát, komu ten tvůj kamarád naletěl...a proč. S Fiatem, notabene s Bravou to nemá nic společného. Brava je ke vzniku své doby řekl bych mírně nadprůměrem, co se týká spolehlivosti a kvality. Jinak ještě poslední poznámka.. vzhledem k tomu, že tvůj kamarád se nejspíš snažil ušetřit, kde to jen šlo už při nákupu... nevěřím tomu, že kupuje originální výfuk, který stojí cca 14 000 Kč, neboť se jedná o celý výfuk bez přední části (s hlavními částmi z nerezu). Dále se dají koupit za cca 4000 Kč polské plagiáty, které věřím, že asi vydrží ty dva roky... Ale hodnotit kvalitu auta podle polského náhrd. dílu mi přijde trochu ujeté... Takže asi tak. Jinak opět je to víceméně souzení podle jedna paní povídala... Hodnotit auto, značku podle jedné ojetiny je výkon hodný mistra. Já to auto znám, máme ho v rodině od března 96 (tedy prakticky prví kus, co k nám byl oficiálně dovezen), takže se musím jen smát těmto příspěvkům "odborníků".
anonym
12. 1. 2008 00:01
Re: Copak se děje
A kolik ma to vase Bravo najeto? Vim, ze ho lestis a dopravas mu garaze, ale takto se o auto spoustu lidí ani starat nechce.
A koukám, onehda si psal, ze Bravo je tvoje, ze bylo dovezeno z Itálie na zakázku, kdy se u nás jeste nedalo objednat. Najednou je to jinak... Koukám, peknej lhar... :-!
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 06:11
Re: Copak se děje
Když píšu originál,nemyslím polskou alternativu.A toto samozřejmě není jediný případ.Zajdi ke kterémukoliv automechanikovi,nebo nedejbože autoelektrikáři a optej se obecně na italské,nebo francouzské vozy.Jestli jste ten váš "prví kus" ještě neprodřeli,tak ho budete leštit do smrti.A spolehni se,že nehodnotím auto podle jedné ojetiny.Kdyby jsi byl schopen číst a pamatovat si,tak přijdeš na to,že nahoř píšu,že se jedná vždy kus od kusu,speciálně u Fiatu.A že je nutné hodnotit celek.Tak mysli. ;-\
neregistrovaný "Kubas_"
12. 1. 2008 15:03
Re: Copak se děje
sice je to zbytečné, ale taky přidám svoje zkušenosti s dvěma Fiaty Bravo. První TD100 koupený v roce 1996, 10 let v naší rodině, vyměněny komplet kliky, a kromě tečícího palivového čerpadla nebo čeho (oprava za pár tisíc) to auto jezdilo a jezdilo a ještě pořád jezdí.... Teď bude mít najeto kolem 220tkm a má pořád původní spojku a všechno funguje jak má (ikdyž interiér už má teda dost a lak taky není bůhví co...). Druhá Brava sloužila ve firmě 5 let (1.6) a za nějakých 140tkm tam byl banální problém s imobilizérem, vadný brzdový válec a odešly tomu páčky pod volantem a zreznul výfuk.... Jinak taky úplně v klidu (a to se s tím autem dost prasilo....). Historky o kamarádovi co koupil ojetinu jsou sice velmi tklivé, ale moc toho neříkají.... ;-\
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 16:09
Re: Copak se děje
Asi si vyhral v lotérii. >:D
anonym
11. 1. 2008 07:52
Re: Copak se děje
Tak spolehlivost novych fiatu by mě opravdu zajimala protože cenama podle mě tvrdě udeřil proti konkurenci a to je jen dobře
neregistrovaný "Certmike"
12. 1. 2008 14:18
Re: Copak se děje
ahoj, tak co sa tyka kvality Fiatov mam niake tie skusenosti. Tatino jazdi na Punte r. v. 98 je najazdenych cca. 150 tis. km, bola zavada od vyroby, do hlavy motor pretekala voda z chladenia. Hlavu dal prebrusit, kanalik, ktorym sa tam voda dostatavala zmizol a uz je to ok, inak sa robila bezna udrzba plus vymena tlmicov vpredu aj vzadu a samozrejme aj brzdove kotuce. to bolo asi tak pri 90 az 100 tisic km. Momentalne sa zasekol zadny stiera nefunguje. Ale ine problemy neboli. Ja som si pred tromi mesiacmi kupil nove bravo, mam nabehanych skoro 9000 km a zatial ziadne problemy niesu, teda mam vyssiu spotrebu ako sa pise v knizke ale to bude "trosku" rychlejsou jazdou >:-[] inak som nepostrehol nic, teda vlastne hej, kazdy kto to auto vidi tak ma chvali ze mam vkus a viem si vybrat ;-)
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
12. 1. 2008 15:03
Re: Copak se děje
Ahoj, jake Bravo sis koupil! A jak je to s tou spotrebou pri ostrejsi jizde? ;-) Jinak taky za nove Bravo chvalim ;-) :yes:
neregistrovaný "A2"
11. 1. 2008 07:56
Re: Copak se děje
Ty to ještě nevíš? My ostatní inteligentní jedinci už to víme, takže to chce studenou sprchu a třeba se probereš..
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 13:50
Re: Copak se děje
Ale vím,neprodává se.......,proč,to je mi jedno,ale neprodává se...
11. 1. 2008 08:23
Re: Copak se děje
O kvalitu Fiatu se neboj. Ta se zvedla uz pred lety. Dnesni Fiaty jsou na tom s kvalitou aspon tak dobre jako ostatni evropske automobilky. V nekterych aspektech dokonce lepe. Ostatne v mem blogu jsem na tema kvality napsal clanek. [odkaz]
anonym
11. 1. 2008 09:16
Re: Copak se děje
Tak jsem se kouknul na ten tvuj odkaz a tam mě nejvic zaujala diskuze a musim řict že tvor GTI je vypatlany psychopaticky magor.Měl by se odchytit hodit ho na vyzkum a pak odstřelit nic jineho mě opravdu nenapada.
11. 1. 2008 09:58
Re: Copak se děje
Kazdy jsme nejaci. Nejsem zastancem prilisne agresivity, ktera se da dnes vypozorovat na kazdem rohu, i zde na auto.cz. Doufam, ze se nebudes zlobit, ale s GTI nebo o GTI se ja uz nebavim.
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 10:05
Re: Copak se děje
To dobre robis! Nesiaha ti nazorovo ani po kolena!
Ale on ma urcite este traumu z poslednej konfrontacie tvojich skusenosti a jeho fantazie ;-)
anonym
11. 1. 2008 10:07
Re: Copak se děje
Ono je asi nejlepši ho uplně ignorovat a nereagovat na jeho blaboly.Jinak fiat za 1.
neregistrovaný "PREMDA"
11. 1. 2008 10:30
Re: Copak se děje
Dobře děláš. Ale to ponížení, to vyškolení ti DiGTInár neodpustí. Málokdo ho dokáže takhle načapat na hruškách. :yes:
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 10:02
Re: Copak se děje
GTI uz mal byt davno odvezeny do Bohnic! Sam jazdi v sluzobnej Fabii ale kritizovat si dovoli vsetky automobilky (s vynimkou VW/Skody). Mne je uprimne luto toho cloveka, musi strasne trpiet vo "svojom svete"
Citat o skvostoch a nemoct sa ich dotknut .....to boli!
Avatar - T613
11. 1. 2008 10:13
Re: Copak se děje
GTI je jakýkoliv a i u mě má mínusové body, ale někdy mi přijde, že tobě nešahá ani po kotníky
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 10:25
Re: Copak se děje
nechcel si to napisat opacne? ;-) :yes:
Avatar - T613
11. 1. 2008 10:41
Re: Copak se děje
ne, je to přesně tak jak sem myslel. On má občas temné chvilky, ty máš občas světlé chvilky.
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 10:50
Re: Copak se děje
tak nejak som to aj pochopil ;-) Ale ako sa hovori:
"Dobreho nebyva mnoho" ...takze vdaka aspon za tie chvilky :yes:
Avatar - T613
11. 1. 2008 11:18
Re: Copak se děje
není zač, doufám že jich ve svých očích uvidím čím dál víc :-)
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 13:52
Re: Copak se děje
Bojím,Stillo je pořád stejná plečka,jako Fiaty před lety.Jwe to všechno věc názoru,ale opravdu hodně lidí se Fiatu stále bojí a vědí proč.
11. 1. 2008 16:26
Re: Copak se děje
Pouze si mysli. Ne, AG, Fiat uz neni co byval pred 20 lety. V zebricku spolehlivosti je Fiat na 12. miste. Hned za Mercedesem a pred Volkswagenem. To je pro evropskou automobilku se spatnou povesti dobre postaveni. Skoda je napr. az na 19. miste. Zde nejde o spatne automobily, ale zpatecnicke mysleni nekterych zaujatych. Kdyz se podivas do zahranici, tak tam se Fiat prodava nepomerne lepe a dokonce nabizi 5 let zaruky.
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 16:55
Re: Copak se děje
Netvrdím,že Fiat jako celek je v době před 20-ti lety,nové modely jsou konkurenceschopné.Ale pořád dokola,pošramocená pověst a image se opravují,resp. budují dlouhodobě.Píšu ještě jednou dlouhodobě,tzn. ne jeden model dva roky,chápeme se.A tohle sleva nezachrání.To si nemyslím jen já,že má Fiat problémy s kvalitou je v povědomí široké veřejnosti,přestože pár jedinců nenechal na holičkách.Vraťme se trochu v historii.Píše se rok 94,Škoda vyjíždí s Felicií,Fiat kontruje Puntem.Prodeje vzhledem k malé konkurenci jsou u obou automobilek docela solidní.Teď zpět do přítomnosti.Felicií z roku 94-95 vidíš docela dost,Punto z této doby?RARITA,většina skončila v lisech šrotovišť.Víš,kam tím mířím?
neregistrovaný "Buk"
11. 1. 2008 17:38
Re: Copak se děje
AG promiň, ale ty jsi zcela mimo realitu a teď jsi to dokázal na plnou hubu. Punto I lze samozřejmě vidět na ulicích a to v naprosto hojných počtech v porovnání s tou tvou felicií, když pominu, že Punto je technologicky o 2 generace mladší (lepší), tak na rozdíl od Felicie nerezaví jak brzdy po jarním dešti. Spolehlicvost Punta I byla v porovnání s Felicií také o dvě bývalý newyorská dvojčata lepší a to že ty, typický čech s rozhledem na okraj Dolní vsi nevidíš Punta I na silnicích neznamená, že tam nejsou, jsou a hodně >:D ono se jich také prodalo kolem 3 000 000, nevím, jestli felicií alespoň třetina :-!
11. 1. 2008 17:48
Re: Copak se děje
Kdyz si zadas na Tipcars vyhledat Punto od roku výroby 1993 - 1999 tak ti jich tam najde zhruba 14 stránek. Což neodpovídá tvému tvrzení, že ty auta skončila na vrakovištích.
Felicií je sice 44 stránek,a le jde také o to, že Felicie byla domácí auto ve své době měla prakticky monopol...
Například, dáš li si ze stejné doby vyhledat Polo najde ti to pouze 5 stránek. Podle tvé teorie, byla li by pravdivá (což není) by znamenalo, že opravdu nejtrvanlivějším autem na trhu je Felicie (byť každý ví, že hnila už ve výrobě), kdežto takové Polo, se prakticky rozpadalo už na výrobním pásu a dnes jsou v prodeji poslední zbytky, co ještě neprošly vrakovištěm.
11. 1. 2008 18:08
Re: Copak se děje
AG, tento argument se ti moc nepovedl. Pamatuj, ze jsme v CZ. DOmaci automobilka vzdy proda vic vozu jen ostatni. To same bych ti mohl rici o Italii. Zajed si do italie a spocitej vsechny stare punta. Zkus potom najit jedinou Felicii a italskou SPZ (RZ). Jestli najdes 1 za den, muzes mluvit o uspechu. Pro objektivitu, jed do Skandinavie. Pomer Punto/Felicia te urcite prekvapi. Potom si je prohledni a poznas, v jakem stavu jsou Felicie a v jakem Punta. Vis kam tim mirim JA??
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 06:18
Re: Copak se děje
Jenomže broučci tehdejší prodeje byly zhruba v poměru 60:40 ve prospěch Felicie a poměr vyhledaných stránek je 44:14.Tak nevím,asi neumím počítat.Nikdy jsem netvrdil,že felicie nehnijou,hnijou a jak.Ale JEDOU.A nic jiného současný majitel od vozu tohoto typu nemůže požadovat.A pokud jste schopni tvrdit,že si koupíte 10-ti leté Punto radši než 10-ti lrtou Felicii,tak jste blázni.Parádu neudělá ani jedno,ale některý aspoň dojede.
neregistrovaný "Q"
12. 1. 2008 15:02
Re: Copak se děje
Jsi bud ubohy lhar nebo naprosty hlupak. Staci se podivat na statistiky prodeju v CR a je jasno. V roce 1994 prodal Fiat na ceskem trhu celkem 590 ks vsech! modelu, zatimco Skoda 58717 ks. V roce 1995 Fiat 2290 ks a Skoda 67598 ks. To je opravdu pomer 40:60 >:D >:D >:D Jsi hlupak AG. Ostatni tve nazory to jen potvrzuji! :-!
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 15:37
Re: Copak se děje
Nesmysl tvá čísla jsou naprosto scestná,navíc se ty "znalče" bavím o modelech Punto a Felicia,tak mysli,máš-li čím.Takovéhle argumenty a znalci už mě fakt nebaví.Jak chceš obhajovat neobhajitelné?KAŽDÝ ví,že Fiat jako takový měl v minulosti punc nespolehlivosti,to je prostě holý fakt,žádná chiméra.Než toto,radši nepiš.Ani tě nebudu nijak urážet,to bych se stal takovou spodinou,jako jseš ty. :no:
neregistrovaný "Q"
12. 1. 2008 16:13
Re: Copak se děje
Hele, ty lhari, ma cisla si kazdy muze overit na strankach sdruzeni dovozcu automobilu - portal.sda-cia.cz/stat/ . Ja narozdil od tebe nechavam mluvit fakta. Tak uved odkaz na nejake statistiky ty, chytraku. Ale to nemuzes, protoze jsi prolhany ubozak, ze?
anonym
12. 1. 2008 16:18
Re: Copak se děje
Jo a jeste bych dodal, ze v letech 94/5 Skoda jiny model nez Felicia nevyrabela, takze ani jiny model prodavat nemohla... :-! a ta cisla u Skody jsou tedy opravdu jen Feldy. Fiat par kusu jinych modelu nez Punto urcite prodal, takze ten pomer je ve skutecnosti jeste horsi nez uvadim ja. :-!
neregistrovaný "AG"
13. 1. 2008 23:17
Re: Copak se děje
Ty jsi hodně mimo,že?Tak znovu.V roce 1994 Škodovka uvedla Felicii na trh,tuším v červnu.Takže většina tehdejších prodejů visela na Favoritu,který se tehdy vesele prodával i vyráběl jako různé omlazené "line".Vůbec nejsou vypovídající čísla sdružení dovozců,nýbrž počet prodaných kusů jednotlivých modelů.A ten je,zhruba jak jsem již výše uvedl v roce 1994 60:40.Takže ještě jednou-více myslet mluvko. >:D
neregistrovaný "Q"
14. 1. 2008 07:39
Re: Copak se děje
Opet lzes a manipulujes fakta. Fiat proste v roce 1994 prodal v Cesku 590 aut. I kdyz vyroba Feldy teprve zacala, prodala v tom roce Skoda radove desitky tisic Felicii! V roce 95 pak 67 tis. ks prave Felicii. Chlapce, zatim tady jen lzes a manipulujes fakta, abys dolozil jse lzi, ale neuvedl jsi jediny fakt. Tak ukaz odkaz na nejakou statistiku! Ukaz nejaky dukaz, ze to bylo tech tvych 60:40! To nemuzes, protoze jsi lhar! V roce 1994 Skoda ceskemu trhu naprosto dominovala. Jeji podil na trhu s novymi auty byl 75%! To je proste fakt, dolozitelny statistikami, dolozitelny registracemi. Tve placani jsou jen lzi, lzi a zase lzi! Zatim jsi neuvedl odkaz na jediny zdroj. Jen lzes!
neregistrovaný "mexico"
11. 1. 2008 21:49
Re: Copak se děje
Mile AG mam dotaz...mel jsi nekdy Fiat ? Dekuji za odpoved. robert
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 06:14
Re: Copak se děje
Ano 2x.Neděkuj.
neregistrovaný "Buk"
12. 1. 2008 21:38
Re: Copak se děje
Měl jsi napsata alepoň 10x šášo, to by měly ty tvoje fundované názory hned 5x větší váhu >:D
14. 1. 2008 16:26
Re: Copak se děje
No myslim, ze znalec si vzpomene z dob nedavnych na hodnoceni spolehlivosti aut vydavaneho Auto Bildem a hledme kdo ze to tam byl vzdycky posledni? Skoda Felicia kralovala uspesne nekolik let nez ji prebyla Lada a Chraysler Voyager. Jenom vim ze v tech letech byla Brava do 30 mista i pred Golfem! >:D
Avatar - T613
11. 1. 2008 08:52
Re: Copak se děje
Děje se to, že je tu Ceed se svou cenovou politikou. A protože je to vcelku podařený vůz začal dělat vrásky prodejcům aut, které nejsou až tak pevně uchyceny na trhu (image, špatná pověst apod.). A to posléze přinutí zlevnit i ostatní.
neregistrovaný "micc"
11. 1. 2008 10:10
Re: Copak se děje
No jestli sis nevšiml tak tato cenová politika u Fiatu Už funguje nějaký ten pátek,nasadí cenu ale nechají si rezervu na slevy.To samé to bylo s Pandou,Grande Puntem takže se dalo čekat že s cenou u Fiatu Bravo půjdou dolů.O kvalitě se bavit nebudu,předsudky fungují dobře ale mezi evropskými automobilkami patří mezi to lepší.
neregistrovaný "Ital I"
11. 1. 2008 13:37
Re: Copak se děje
Zpráva mne dost naštvala, mohl jsem 3 měsícwe počkat a mít svoje Bravíčko ještě levnější, Stejně jsem na něj dostal 60 000 slevu /za koupi již třetího vozu u jednoho prodejce/ Ale takto bych si mohl koupit místo 120 k diselu modernějších 150 k. Ale již se vozím a je to velmi příjemné vožení. Oproti CVedu o kterém jsem také uvažoval je to nebetyčný rozdíl, hlavně v celkovém pojetí auta, výbavě, jízdním projevu, a míře luxusu. Fiat jednoznačně vede, a ve vyšší výběvě byl i za původní cenu nejméně s Cedem nastejno, ne li mírně lepší. S nižší cenou již není o čem rozmýšlet.
neregistrovaný "Tony84"
11. 1. 2008 14:19
Re: Copak se děje
a to si ho měl prosím tě za kolik že říkáš za stejno? i s tou slevou mi totiž vychází pořád o 50tisíc dražší (v dieselu). taky sem o něm uvažoval ale odradila mě ta cena, skoro jako za golfa.
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 14:23
Re: Copak se děje
To opravdu není o čem přemýšlet,Ceed je totiž lepší,levnější,má lepší a úspornější motory,navíc nezatížený temnou minulostí a ještě má záruku.Co tam máš dál? >:D
neregistrovaný "toskán"
11. 1. 2008 23:09
Re: Copak se děje
ceed je šikmooký korejec a nikdy nedobehne štýl talianskych inžinierov...
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
11. 1. 2008 12:35
Re: Copak se děje
Hlavně se děje to, že tyto slevy byly už někdy od listopadu, jen tady na autu to nikdo asi nevěděl. Rozdíl oproti listopadu je, že slevy se nepatrně zvětšily...o 5-10 tisíc podle výbavy, čili jen tak decentně. Např na ten T-Jet 120k byla 25tisíc a teď je 30...podobně to funguje u dalších verzí. Nicméně si nemyslím, že by to byla reakce na něco, pouze chce FIAT podpořit prodeje akcí...znáš to, v Kauflandu maj v akci rajčata, na který sem alergickej, ale když sou v akci, hned si aspoň 4 koupím...Tak když se zákazníkovi ukáže, že je na to akce, hned si představuje, že "vydělal" 30tisíc a koupí. Podle mě standartní marketingová strategie u všech výrobců, ukaž mi jediného, který my neměl nějakou takovou akci v nabídce...Fiatu ale fandím, Bravo je moc hezké a s výbavou a adekvátním motorem za hodně zajímavou cenu. Rozhodně bych se nebál kvůli tomu, že před 10lety Bravo bylo hodně velká "šunka", která se podělávala co tisíc km... ;-) Tak Fiat jen tak dál! :-) :yes:
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 13:59
Re: Copak se děje
No,ale snad nechceš kupce Fiatu ve slevě přirovnat ke kupovačům rajčat během akčních slev?Myslel jsem,že při koupi auta se přemýšlí trochu víc.Třeba já jsem alergický na některý auta a nechtěl bych je ani za 50% slevu.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
11. 1. 2008 18:32
Re: Copak se děje
Jasně, máš pravdu, chtěl jsem uvést opravdu extrémní příklad. A měl jsem na mysli pouze psychologii prodeje, čili to, že zákazník vidí "akci" a hned je mu to celé mnohem sympatičtější...
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 16:08
Re: NEVZDELANÝ AG
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 16:57
Re: NEVZDELANÝ AG
Hm,dobrý a ještě ke všemu vtipný.A hned 148x-jseš borec!! :yes:
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 17:02
Re: NEVZDELANÝ AG
AG, a ako inak môžeš pochybovať o úspechu Brava? Úprimne, to si chcel byť vtipný????Mimochodom, nie som jeden, s podobnou reakciou. :-| ;-)
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 17:09
Re: NEVZDELANÝ AG
Ty jsi jenom jeden,s více jmény,ale jenom jeden.Nebo spíše jedno malé,nudící se a nešťastné dítě.A že si hned takhle na anonymní diskuzi připadáš dospělejší,viď?Ale nic si z toho nedělej,mě v tvojem věku přišlo dospělé kouřit,ovšem vyrostl jsem z toho.Mozek ale nenaroste,tak se o tebe trochu bojím,protože jsem duše soucitná.
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 17:21
Re: NEVZDELANÝ AG
Áno, priznal si si, že si povedal blbosť, tak sa vyhováraš od veci. :-| :*) :*)
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
15. 1. 2008 12:10
Re: NEVZDELANÝ AG
148 jich tam je :-) Ale nejspis na tom moc nesejde... ;-)
neregistrovaný "wor"
15. 1. 2008 19:37
Re: NEVZDELANÝ AG
156 je ALfa Romeo, smile-íků tam je 148!
neregistrovaný "wor"
15. 1. 2008 19:39
Re: NEVZDELANÝ AG
17 x 8 + 1 + 11 = 148... ;-) :yes:
11. 1. 2008 18:12
Re: NEVZDELANÝ AG
Danieli, vzdy se prozradis.
Avatar - Ricardo
11. 1. 2008 23:28
Re: NEVZDELANÝ AG
ha ha ha 8-s :no: :no: :no:
anonym
11. 1. 2008 07:53
..jednoznacne Fiat ;)
lepsi vyzkousena a lety osvedcena zadni vlecena, nez spatne nastavena a zbytecne draha viceprvkova...navic tohle auto ma svuj styl a nesnazi se byt 10 aut v 1...jednoznacne Fiat ;)
Rozbalit vlákno
3
anonym
11. 1. 2008 07:55
Re: ..jednoznacne Fiat ;)
PS. jeste pred par lety bych neveril, ze to reknu, ale Fiat sel do sebe, navic Fiat je original...kdybych mel problemy s prachama, opravdu bych ho zkusil
neregistrovaný "xxxxxxxxxx"
11. 1. 2008 14:08
Re: ..jednoznacne Fiat ;)
ja nevim co mysliš tim zbytečně drahá zadní víceprvková když cee´d je pořád řádově o 60tisíc levnější při skoro trojnásobné délce záruky... viz diesel. 1,6CRDi 85kW v max výbavě 460tisíc a fiat ne v max výbavě 88kW, ale dražší pojistka a spotřeba za 516tisíc.
neregistrovaný "toskán"
11. 1. 2008 23:12
Re: ..jednoznacne Fiat ;)
za kvalitu sa niekedy musí priplatiť, nie?? >:D
neregistrovaný "Beaumont.."
11. 1. 2008 08:00
Podruhé...
Tak během pár dnů už podruhé Fiat příjemně šokoval. Po neuvěřitelně výhodné ceně Grande Punta s motorem 1.4 T-Jet (kdo si náhodou ještě nevšiml, tak od 360 tisíc Kč s velmi slušnou výbavou!) teď plošná sleva na už tak velmi výhodné Bravo. 150 benzínových koní za 505 tisíc Kč... A taky ještě pořád lze koupit novou (jako ne-ojetou) Alfu Romeo 147 za 399 tisíc Kč! Moje pevné přesvědčení kupovat jen ojetá auta začíná dostávat povážlivé trhliny ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ifo34"
11. 1. 2008 19:40
Re: Podruhé...
este odporucam ist pozriet na SK stranky fiatu (www.fiat.sk) tam su ceny este lepsie!!!
neregistrovaný "A2"
11. 1. 2008 08:04
Skvost
To je úžasné auto, co? Když jedete, okolo vás se zastaví svět a všichni sledují s otevřenou pusou, jak projíždíte okolo )ano, i po téměř roce jeho uvedení), zkuste si to, uvidíte..
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "__Teddy__"
11. 1. 2008 08:32
Re: Skvost
Ja chodim denne do prace okolo jedneho vinovo-cerveneho Brava, a naozaj pri nom skoro vzdy spomalim alebo zastavim sa a obzeram. To auto je naozaj pekne. Teraz neriesim ci je spolahlive, lacne, prakticke... Ale jednoznacne je pekne! Ako vacsina talianskych aut...
Avatar - skejpa
11. 1. 2008 09:13
Re: Skvost
jo to je teda pravda :-) kdyz vidim nove cervene bravo tak se taky vzdy divam :-) jen bych dodal, ze kdyz odjede, uvedomim si, ze je to porad fiat a tak nejak nadseni opadne. ale kazdopadne uz to urcite nebude takovy srot jako to delali pred 10 lety. Ceed byl pro me jasna volba ale pokud ma bravo slusnou spolehlivost, asi bych to zvazil protoze bravo je preci jen neporovnatelne hezci :-)
neregistrovaný "Tony84"
11. 1. 2008 14:12
Re: Skvost
to máš sice pravdu že je Bravo hezčí ale je to pořád jenom a penězích a o tom kolik si ochotný vyhodit za auto peněz. řekněme si to na rovinu, je to jen spotřební zboží a nejhůře investované peníze. :-(
neregistrovaný "Nokyj"
11. 1. 2008 10:14
Re: Skvost
Připadá mi z něj mizernej výhled dozadu, má nkdo zkušenost?
neregistrovaný "A2"
11. 1. 2008 10:26
Re: Skvost
Tak to sklo je trochu ořezaný, ale zrcátka to jistí.. ;-)
neregistrovaný "__Teddy__"
11. 1. 2008 11:04
Re: Skvost
To je pravda, zadne okno je dost male. To je asi dan dnesnemu dizajnu, a obecny trend. Obcas nostalgicky spominam na svoj starucky Escort, ktory mal vzadu asi take iste okno ako vpredu, a teda skvely vyhlad...

Aj cestujuci na zadnych sedadlach v novom Brave maju tiez slabsi vyhlad do stran, spodna hrana okien sa dost dviha.
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 14:15
Re: Skvost
Člověče,nechci ti kazit radost,ale Bravo vystavené v Průhonicích minulo 5 lidí z 10-ti bez povšimnutí a vzhledem k faktu,že se před hypermarketem jedná o potencionální třídu zájemců,je to docela málo.Teď tam stála linea,coby designová odnož a na tu se už nepodívá téměř nikdo.Pouhý rok po uvedení na trh.Strašně rychle okoukané tvary a prodeje mi dávají jednoznačně za pravdu.I na silnici není téměř vidět a diskuze va mojeauto typu-"viděl jsem tě v Žilině,červené Bravo.Ne,ne to jsem nebyl já jezdí tu ještě někdo druhý" rozšířenosti tohoto vozu také nijak nepřispívají.Fakt.Zkus si položit otázku,na co vlastně ty lidi koukají s otevřenou pusou.
neregistrovaný "Buk"
11. 1. 2008 17:48
Re: Skvost
Ano ty jsi tam stál a dělal čárky viď, linea dtto >:D Prodeje jsou velmi dobré a jestli zase bereš prodeje v ČR jako ty co to dokazují, pak dokazuješ něco ty, co to ví každý, kdo o těch autech aspoň něco ví i za hranicemi pupku světa (ČR) :-) Tvary se okoukaly, aha další tvrzení vzešlé určitě z nějakého průzkumu... Komu se okoukaly? Tobě? haha Tvým známým, nebo známému známého >:D nenech se vysmát s touto argumentací....
neregistrovaný "LT"
12. 1. 2008 13:06
Re: Skvost
Přesně :yes:
neregistrovaný "STASTISTIK"
11. 1. 2008 10:00
Prodeje
No ono když FIAT měsíčně prodává jen 20-30 Brav, tak se není čemu divit.Konkurence se zásadně jinde.(ČR)Ceny jsou příjemné, ale IMAGE jde do kytek...teď by to mohli rozjet.Jsem zvědav o kolik proti ceníku to půjde srazit. :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "micc"
11. 1. 2008 15:16
Re: Prodeje
jestli to nebude tím že český trh pro ně není stěžejní,kolik se jich prodává v Německu,Itálii,Francii?Konkurence?Máš pravdu,je někde jinde ne v Česku.
neregistrovaný "STATISTIK"
11. 1. 2008 19:11
Re: Prodeje
No seš mimo...konkurence je jinde.. dál- bráno jako celek.(CZ)Pokud někdo musí jít takhle s cenou dolů, tak je někde problém.Když vezmu v potaz, že za "podobné" ceny je schopná např škodovka prodávat pro mne hnusnou fábku(těm co se líbí se omlouvám), tak je to na pováženou.Jinak k prodeji :auto se buď libí a prodává a nebo naopak.Počkejme kolik se letos prodalo Brav a pak se uvidí.Závratné číslo to nebude, už jen kvůli kapacitě výroby cca 120 000/ rok
neregistrovaný "micc"
11. 1. 2008 19:50
Re: Prodeje
Cenovou politiku Fiatu už jsem tady vysvětloval,nechávají si prostor pro slevy u každého modelu.S tou Fábkou máš pravdu je to ostuda za kolik to prodávají.A s tím prodejem nejsem si jist,sám Fiat upřednostňuje jiné modely,počítá s tím že jej bude táhnout především Punto,Panda,500.
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 06:22
Re: Prodeje
Poměrně logický argument. :yes:
neregistrovaný "mujsen"
11. 1. 2008 10:16
Neni vsechno zlato co se trpyti
Je pravda, ze Fiat sel s cenou dole, nicmene na konci roku mel taky zvyhodnenou akci na nektere modely. Cena sla ted dolu, ale vybava taky. V novem ceniku je spouste doplnku za priplatek..drive to bylo bez pripatku. Takze tak:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "emte"
11. 1. 2008 11:11
korejsky vzhled + korejska kvalita =
korejska cena :yes: heureka, no konecne italove :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "A2"
11. 1. 2008 11:13
Re: korejsky vzhled + korejska kvalita =
Korejská inteligence :yes:
neregistrovaný "emte"
11. 1. 2008 11:22
Re: korejsky vzhled + korejska kvalita =
Nechlub se! Do nich mas daleko! Korejci jsou daleko inteligentnejsi nez Ty! ;-)
Nejsou totiz osobní a akceptuji nazor jineho na nejaky produkt :-!
neregistrovaný "Tony84"
11. 1. 2008 14:16
Re: korejsky vzhled + korejska kvalita =
já nevím co se do nich všichni pořád navážejí. byli jste v Koreji snad někdo???? já sice taky ne ale co jsem tak viděl v tv nebo slyšel od lidí co tam byli tak to je úplně jiný svět a ten náš rybník tady nestojí za nic! tak tady nekecejte ***iny o korejské inteligenci! je to jiná mentalita to jo, ale jinak jsou světelné roky před námi.
neregistrovaný "emte"
12. 1. 2008 15:44
Re: korejsky vzhled + korejska kvalita =
Nenavazim se ;-) naopak! Ja jen, ze konecne prisli italove na to, ze nejsou o nic lepsi nez korejci a proto nevidim duvod proc porad tlacili jejich ceny nahoru ;-\
Ja jsem jenom kratce konstatoval, ze na mne Bravo svým vzhledem interieru i exterieru pusobi tak nejak "korejsky" . A ze konecne dali vse do poradku a zrovnali ceny. :-!
A vubec jsem netvrdil, ze si Bravo nema nikdo kupovat, nebo ze korjeska auta jsou spatna 8-s
Jenom jsem vyjadril uspokojeni, ze neco konecne italove prisli = ze se jim jejich auticka budou lip prodavat za nizsi cenu, tot vse :-)
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 15:04
JE TO JASNÉ
Octavia, Golf, Focus, Ceed´d. To všetko sú autá úspešné na tomto trhu. A hlavne Cee´d, ktorý je lacný. Nezabúdame ale na Octaviu a etalonov Golf a Focus. Je jasné, že Bravo muselo ísť dole, pretože ten kto volil múdro, volil Octaviu. A kto nemá peniaze, volil Cee´d. Kto chcel dobré auto volil Focus. A kto k tomu všetkému chcel povedať, že na to má, kúpil si Golf. Ale Bravo okrem krásy nič iného neponúka. 5 hviezd je štandard a interiér je špičkový akurár na talianske pomery. Proste trojka OCTAVIA-GOLF-FOCUS bude vládnuť naďalej.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "LT"
12. 1. 2008 13:18
Re: JE TO JASNÉ
Ty seš taky špičkovej, ale v hlouposti.
anonym
15. 1. 2008 17:46
Re: JE TO JASNÉ
:yes: >:D
anonym
12. 1. 2008 17:44
Re: JE TO JASNÉ
Jestli platí Ford = dobré auto, Cee´d = levné auto a Golf = drahé auto (mimochodem je to lež, Golf a Octavia stojí skoro stejně) tak proč je potom Oktávka múdré auto?
neregistrovaný "XF"
12. 1. 2008 18:12
Re: JE TO JASNÉ
Octavia určite nie je to čo Golf? Odkiaľ si to zobral??
A Golf nie je drahý. Tých o 20% viac ceny má aj o 20% lepšiu výbavu.
neregistrovaný "Zdeny"
11. 1. 2008 16:05
Bravo
Když jsem poprvé uviděl na fotkách nové Bravo, tak jsem z něj byl naprosto nadšený. Říkal jsem si, že Fiat po Grande Puntu konečně srší nápadem. Ovšem pozdější střetnutí naživo bylo už mnohem střídmější.... Auto má nápad, ale na malých kolech je totálně ztracené. Vpředu se mi nelíbí poměrně velký převis a další věc co mě dosti odrazuje je jeho záď. Nevím jak to přesně popsat.. Prostě se mi vůbec nelíbí. Je taková jakási prázdná a nafouklá.
Toť můj názor co se týče vzhledu. Ceny které ted nastavuje Fiat ovšem velmi schvaluji. Stačí abych si vzpomenul když Ford měl akci s Fusionem, kolik se těchto aut najednou vyrojilo.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "BeranK"
11. 1. 2008 17:12
Re: Bravo
Přesně, nicméně když jsem to tady napsal před pár týdny, tak mě ta místní smečka málem sežrala. Podle fotek nemá cenu design auta hodnotit. Šikovný fotograf dokáže udělat zázraky a filmaři taky - viz reklamní šot. Jeden můj kamarád má a¨le docela dobré vodítko - pěkný je to auto, který vypadá hezky ve standartní bíle na normálních kolech.
neregistrovaný "Buk"
11. 1. 2008 17:52
Re: Bravo
Ano, takové Bravo jsem shodou okolností včera viděl.... a vypadalo lépe než to červené...

Hergot jděte už s hodnocením designu někam, je to subjektivní věc jako snad jen vzhled ženskejch, mně se bravo líbí v reálu víc než na fotkách, od designérů také získalo cenu, tak asi na něm asi něco bude. To že se někomu nelíbí je přirozená věc, ale neznamená to zcela nic.....
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 06:31
Re: Bravo
A prodeje taky nejsou vypovídající?Kde jsi přišel na fakt,že jsou velmi dobré?Napřed se rozhlídni,pak se zamysli a teprve potom něco napiš.Naopak to nemá cenu.Postav vedle sebe Golfa,Focus,Bravo a třeba Astru a dej na ně stejný cenovky při podobných motorizacích a výbavách.Kolik si myslíš lidí vybere Bravo?Ty by jsi to udělal?A zamysli se,než odpovíš.Dávám Bravu s bratrem 3-5% a to půjde ještě okolo minimálně 10 zdejších italofilů a ještě toho doma budou v koutku litovat.A stejně to dopadne i za hranicemi pupku světa. ;-)
neregistrovaný "LT"
12. 1. 2008 13:21
Re: Bravo
Víš, fajnšmekrů je málo, nuzáků duchem, ale možná s penězma více... Jednoznačně Bravo.
neregistrovaný "LT"
12. 1. 2008 13:22
Re: Bravo
Nuzáků, co chodí v sobotu od šesti do práce.
anonym
12. 1. 2008 14:07
Re: Bravo
Ty jsi dobrý blb. Co na tom, ze někdo chodí v sobotu do práce? Já, kdyz jsem dělal šéfa výroby, tak jsem tam taky musel být, protoze flákači jako ty, by nic nedělali.
A povazovat nekoho za nuzáka jen proto, ze si nekoupí rozverné auto, je ubohé. Treba já, já si od Fiatu nic nekoupím, protoze nedelaji ani tu tridu vozu, ve kterych jezdim.
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 15:42
Re: Bravo
Ty jsi zjevně případ od pondělí do pátku na 8,5 hodiny na lince!Pamatuj,že lidi,co něco znamenají a něco dokázali,což zjevně není tvůj případ z valné většiny pracují neustále,ale ne rukama jako ty.Lopato. >:D
neregistrovaný "LT"
12. 1. 2008 16:03
Re: Bravo
Bohužel tě zklamu, nejsem zaměstnán v montážním závodě, a v sobotu bych rozhodně do zaměstnání nešel, zeptej se v nějaké solidní nemontážní firmě, jestli se tam pracuje o víkendu, pak uvidíš. Mám takový dojem, že právě někam k lince se chodí i v sobotu.
anonym
12. 1. 2008 16:23
Re: Bravo
Az budeš někdy opravdu na solidní pozici, pak tě okolnosti donutí, chodit do práce i v sobotu, zatím jsi akorát ten, kdo stojí "u píchaček" za pět půl tretí.
neregistrovaný "Buk"
12. 1. 2008 19:37
Re: Bravo
Kde jsem na to přišel? Na stránkách, ne kterých se ty prodeje dají najít. Tvoje prodeje z ˇČR jsou k smíchu a vypovídají víc o češích, kteří jsou zřejmě asi taky takoví znalci jako ty. Tvoje konstrukce o postavení těch aut vedle sebe je úsměvná, protože existuje v reálném životě, ta auta stojí u prodejců, každý kdo mezi nimi vybírá si je prohlédne, já bez diiskuze volím bílé bravo 1.4 TJET 150 k, pro pořádek všechna auta znám abych předešle "chytrým" komentářům. Je dojemné, že se domníváš, že si někdo koupí poměrně drahou věc a pak toho bude litovat, ano možná soukromý kupec Passatu, kterému se to začne sypat pod rukama.... >:D za hranice pupku světa ani nevidíš, tak ani nesuď :-!
neregistrovaný "Zdeny"
13. 1. 2008 13:48
Re: Bravo
Tak tak, hodnocení auta nechávám od té doby až na osobní střetnutí. Třeba dnes jsem viděl Bravo v modré na opravdu pěkných kolech. To už se mi docela líbilo, ale bohužel je to jen jedno z mála.
neregistrovaný "t.it"
11. 1. 2008 18:07
ss
fiat musí zlevnit, když ho nikdo nechce. Podívejte se na Citroen, kam se se svými nekonečnými výprodeji dostal, dnes prodává za normální ceny mraky aut po celé evropě a mnohdy je lepší než Peugeot! Při nízké ceně si Fiat začnou lidé kupovat více a záhy zjistí, že to není takový šmejd, jak to tradují majitelé německých aut. A pak bude moci Fiat prodávat také za běžné ceny. Mimojiné Ford přežívá hlavně kvůli nízkým cenám, /jsou jedny z nejnižších v evropě!!/ a přesto že to nejsou špatná auta, tak rozhodně nejsou tak skvělá, jak se o to snaží známá anglická periodika. Golf žije pouze z jeho stéle PR živené image a Kia si kupce získala zárukou, ve které je stejně finta.
Rozbalit vlákno
0
11. 1. 2008 19:43
Balici
Pri precteni nadpisu clanku, jsem jasne tusil, co ta vase skodovarska (praso)komunita tady vymysli a nemylil jsem se ani v jednom. Takze panove, az zase pujdete nakupovat do tech hypermarketu slevnene redkvicky, tak si vzpomente, ze kupujete nejvetsi sracky na svete... Luzo...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Falkon"
11. 1. 2008 21:43
Bravo alebo Mitsubishi Lancer?
Dlhsie rozmyslam nad kupou auta, konkretne nad Mitsubishi Lancerom 1,5(109 koní), ale pri tejto super cenovej politike Fiata Bravo konkretne 1,4(120 koní) som dost nerozhodny pre ktoru znacku sa mam rozhodnut... Pomoze mi niekto pri výbere?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Buk"
11. 1. 2008 22:00
Re: Bravo alebo Mitsubishi Lancer?
Pomůže ti jedna věc, a to je běž a projeď si ta auta, sedni si do nich, vyzkoušej osahej prohlédni a pak bys měl mít jasno, ani v jednom případě ale chybu neuděláš :-!
neregistrovaný "Beaumont.."
12. 1. 2008 10:43
Re: Bravo alebo Mitsubishi Lancer?
Tak tak, Buk má pravdu, chce to projet se. Řekl bych (jen odhad), že Bravo bude výrazně dynamičtější - nejde ani tak o 11 koní, ale rozdíl točivého momentu 143 vs. 206 Nm ve prospěch Fiatu už je opravdu dost. Turbo je holt turbo :-)
Bravo jako hatch bude taky o něco praktičtější (zato s menším objemem kufru) a určitě má Fiat mnohem víc servisů (nejen autorizovaných!) než Mitsubishi a tipoval bych i výrazně levnější náhradní díly. Mitsu zase boduje tříletou zárukou.
neregistrovaný "AG"
12. 1. 2008 06:35
Re: Bravo alebo Mitsubishi Lancer?
Chceš-li býti diamantový kovboj,vol jednoznačně Mitsu.Budeš svůj a spokojený. :yes:
anonym
12. 1. 2008 11:12
Re: Bravo alebo Mitsubishi Lancer?
No nevim jak u Mitsubishi ale u Fiata jsou schopni ti auto pujcit na nekolik dni a muzes ho realne vyzkouset. Kdyz jsem auto kupoval drive sami mne to navrhli a ted kdyz chci kupovat dalsi je to zcela automaticky. Jinak si myslim ze chybu neudelas asi z zadnym, u puvodne japonskych aut je bohuzel jeden jediny drobny problemek a to je dodavka nestandartnich nahradnich dilu, muzes si pockat i bezne pul roku. :'-(
neregistrovaný "t.it"
12. 1. 2008 11:53
Re: Bravo alebo Mitsubishi Lancer?
To Mitsu se bude pak jako ojeté hůře prodávat
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
12. 1. 2008 14:15
Re: Bravo alebo Mitsubishi Lancer?
Jen dotaz, kde si kupoval ty fiaty, ze Ti ho pujcili na nekolik dni na vyzkouseni??? Ptam se opravdu kvuli zajmu, ne ze Ti to chci ztrhat! ;-) :yes:
anonym
12. 1. 2008 17:17
Re: Bravo alebo Mitsubishi Lancer?
Fiat Imos v Brne ;-) Bohuzel uz neexistuje ale treba AB auto to taky nabizi, tam si budu pujcovat ted po zime.
neregistrovaný "LT"
12. 1. 2008 13:28
Re: Bravo alebo Mitsubishi Lancer?
Design- jasně Bravo, výbava- Bravo a motor.. ta 1,5 zdechlina? To snad nechceš srovnávat s 1.4 Tjet? Zkus a uvidíš, ten zátah lehce nad 2000 ot. plynule téměř do maxima, to víš přes 200 N.m...
neregistrovaný "bobrik"
12. 1. 2008 17:38
BRAVO-AUTO PRO MLADE DUCHEM
>:-[] POMLUVY NEMCI SKOUPENYMI CASOPISY DOSAHUJI VRCHOLU.SAMI DELAJI AUTA BEZ NAPADU.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 11:49
na fiata bych radsi vubec nenadaval a drzel radsi hubu!!!
Takze nez tady par blbecku zacne odsuzovat italske vozy (ted momentalne Fiata) tak by si mozna mel precist tento prispevek!Neustale se tu bavi o kvalite!Jestli neco vrzne v interieru?no a?aspon clovek za volantem neusne.Dalsi vec Fiat narozdil od jinych automobilek ma jako jeden z nejvetsich tradici takze o jejich kvalite atd. bych se ani nezminoval!At se divam jak se divam tak napr takovy VW historii zadnou nema,to ze se porad omila dokola jaky je Golf legenda,kdyby se punto porad jmenovalo Uno tak je to to samy vzdyt golf 1 generace nema absolutne nic spolecneho ze soucasnym,vyjma nazvu.Ale to se netyka pouze tehle automobilky!A vubec kolikrat vyhralo anketu roku nektere z italskych aut?Co se tyce fiatu tak to uz se mi ani nechce pocitat at uz mluvime o podle vas uz zvyroby srotech Tipech nebo Unech auto ktere vyhraje nemuze byt spatne.Kolikrat nkety vyhraly napr nemecke vozy?hmm nepamatuju si!A nakonec:Jak kdysi jeden redaktor rekl:Vite proc kazdy na italska auta nadava?Protoze jim kazdy zavidi ze vyhravaji co se da at uz ve sportu nebo zminenych anketach!Tot asi vse
Rozbalit vlákno
49
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 12:04
Re: na fiata bych radsi vubec nenadaval a drzel radsi hubu!!
Tvoja druhá časť nicku ti jasne sedí.
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 12:26
Re: na fiata bych radsi vubec nenadaval a drzel radsi hubu!!
sedi ale na tebe >:D
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 12:56
Re: na fiata bych radsi vubec nenadaval a drzel radsi hubu!!
F? Čo je to F?
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
13. 1. 2008 12:35
Re: na fiata bych radsi vubec nenadaval a drzel radsi hubu!!
Valvole? >:D Jo, máš pravdu, vyventiloval to ze sebe... >:-[] :yes: Ty se máš koukám ohledně italských aut a italštiny ještě hodně co učit, tak radši pomlč...některé Tvé příspěvky do různých diskuzí, na které sem narazil byly mírně řečeno méněcenné ;-) Kritizovat něco, o čem nemáš ani páru, umí každý...každý ;-)
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 12:58
Re: SCOOP
No dovoľ! Já sa tomu rozumiem. Viem, že nové Fiaty od Pandy znamenajú kvalitu, hodnú špičky. ;-)
Ale prehánať to...Obhajovať ešte aj vrzganie plastov, to je ozaj úbohé. To je proste sedicival - VOLE.
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 13:06
Re: SCOOP
no jo hosi paru nema ten kdo fiatem nikdy nejel,nechci se tu obhajovat ti co me znaji vi co mam stema autama docineni?alé to co sem napsal v prvnim prispevku je proste kruta pravda nebo se vam ztoho snad neco nezda?
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
13. 1. 2008 13:18
Re: SCOOP
Znam Tě z MAcz, takže si rozhodně nemyslím, že nevíš o čem mluvíš! :yes: Tvoje auta jsou hodně pěkný! Já mám s italskou produkcí zkušenost pouze s Fiaty a to ještě spíše menší než větší. Nicméně nemám problém přijmout fakt, že Fiaty od dob starého Brava a Marey (kterou máme v rodině - 2.4TD), jejichž generace byla hodně nepovedená, prodělaly velký pokrok a jsou na stejné úrovni jako kterákoliv jiná evropská automobilka. Nikdo si tu nemůže dovolit nějak zaostávat. Každá značka má svá plus a mínus, jasně, Fiat poskočil dopředu s T-Jety, ostatní mají zas jiná plus...Osobně opravdu netrpím nějakými předsudky vůči značce.
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 13:25
Re: SCOOP
Dobre, tak nech ti vrzgajú plasty. Magor... >:D
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 13:43
Re: SCOOP
hnupe at plasty klidne vrzaji d nicim jinym problem nemam vzdycky mi zbytek slapal jako hodinky,a navic mam vzdycky pocit ze sedim v autech ktery maji historii a byly udelany lidmy kteri o autech neco vedi
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
13. 1. 2008 13:08
Re: SCOOP
Mno vždyť říkám, že italštině rozumíš jako koza petrželi...Sedicivalvole znamená "šestnáctiventil", Sedici (16) Valvole (ventil)...takže žádný vole vole ;-) Neříkám, že se se Sedicim ztotožňuju ve všech jeho názorech, jak uvádíš třeba to s vrzáním, že aspoň neusne řidič, to je docela vtipný, ale přesto Tvoje zesměšňování italské produkce, a to nejen pod tímto článkem, už myslím přeháníš a svědčí to o tom, že nemáš zcela objektivní nadhled. Můj názor, a netvrdím, že já ho mám... ;-)
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 13:11
Re: SCOOP
ponechme vrzani interieru a rekni mi laskave co ostatni ztoho prispevku neni pravda?a vyznam slova Sedicivalvole mi tu vysvetlovat nemusis nekdo jako si ty ktery to auto nikdy nemel tak radsi mlc!
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
13. 1. 2008 13:27
Re: SCOOP
Hej hej hej kamo, ja o tom nepoučuju Tebe, ale XFko...Tak klidni reakce, proti Tobe sem nerek ani slovo. Většinou s Tebou souhlasím, Fiat má hodně velkou tradici, anketvyhrálo nespočet. Trochu sem asi nepochopil, jak si mluvil o Golfu I, že nemá mimo jména společnýho s V nic...s tim samozřejmě nelze než souhlasit, ale co má starý Uno společnýho s některým z dnešních fiatů? Nebo sem tě možná jen špatně pochopil, kdyžtak mi to prosim vysvětli, dík.
S tou poslední větou v Tvym původním příspěvku se ztotožňuju, že italským vozům hodně lidí závidí!
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 13:28
Re: SCOOP
Chceš jazdiť s vrgajúcim interérom? :no:
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
13. 1. 2008 16:04
Re: SCOOP
Chci jezdit s autem, který se mi líbí, který bude za rozumnou cenu, který bude mít výbavu na slušný úrovni, který bude mít nadprůměrnej motor. Když tohle všechno splní a přitom mu občas vrzne interiér, klidně mu to odpustím. Fiatu, Volkswagenu, Hondě, BMW, Chrysleru, Audi, Fordu, Kie, SsangYongu,... ;-) :yes:
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 13:41
Re: SCOOP
no myslel sem tim to ze nema samozrejme spolecnyho nic jenomze aspon se to porad nemenuje uno narozdil od Golfa
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
13. 1. 2008 16:00
Re: SCOOP
OK, a co by bylo špatného na tom, kdyby se třeba GP jmenovalo GU? ;-) Je to zažitej název, prostě by to k tomu patřilo...A je jedno jestli je to Golf, Octavia, Civic, Corolla, S-klasse, atd...Víš přijde mi to hodně podobnej příběh, Golfa a třeba Una, jen s tím rozdílem, že Uno dostalo časem jiné jméno. (Jasně, Golf a Uno, respektive Golf a Bravo,Punto,... jsou dnes úplně jinde, ale to nech stranou)
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 13:27
Re: SCOOP
Scooter, ty si fakt asi na mol. Já som z toho zobral polivci-VOLE.
Ale vidím, že si mi to uznal, lebo už ideš od veci. Já hovorím o vrgajúcich plastoch a ty odrazu prejdeš do VOLA. :-O
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
13. 1. 2008 15:56
Re: SCOOP
Ale no tak :-) Já ten Tvůj rádobyvtip pochopil, jen si řekl "druhá část nicku" a to je "Valvole", toť vše. O vrzajících plastech toho bylo prodiskutováno hodně a většinou to dopadlo tak, že se tomu nevyhne žádná značka. Slyšel jsem třeba velkou kritiku na Hondu, což je jinak velice solidní značka. Že jim v novém Civicu dělá hroznej bordel to velký zasklení palubky...Upřímně řečeno víc by mě dralo, kdyby mi upadlo kolo, než že mi vrzne občas palubka...Čili rozhodně jsou na autě mnohem důležitější věci!
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
15. 1. 2008 01:44
Re: SCOOP
Jen tak mimochodem, rikal mi kamarad naprosto skvelou parafrazi nicku SediciValvoleho..."Sedí čivava vole" >:D >:-[]
13. 1. 2008 13:36
Re: SCOOP
Cotomeleš?
Jen ke Golfu, ten jasně ukazjue, že stále designově a koncepčně navazuje na předchozí. Už jednička byla hatchback a je to i pětka. Pořád jde o dvouprostorovou karoserii. A že nejsou stejné? Zákony taky nejsou stejné, jednička by prostě neprošla, takže je vývoj jasný... jasný snad každému, krom tebe...
A závidět Italům? Já osobně razím názor, že důležitý je prodej a zisky, nikoli vítězení v nesmyslných anketách, které nikoho nezaplatí a neuživí.
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 13:47
Re: SCOOP
tohle je presne komentar toho kdo nema o automobilismu ani paru!stebou nema cenu se bavit!uno mohlo byt doted unem nebo ma snad punto jinou koncepci?u tebe koncim
13. 1. 2008 15:08
Re: SCOOP
Jistě ty hňu*pe. Já jsem narozdíl od tebe u fochu pěkných pár let. Studoval jsem to i na vysoké a teď přijde mladý blbeček a začne vynášet soudy. Upřímně, oproti mým znalostem jsou ty tvé nulové. Než zde v diskuzi někoho osočíš, použij svůj mozek a nezapomeň, že tu můžeš narazit i na někoho v oboru vzdělanějšího.
Uno se vyrábí od 83, Golf od 74. Gdyž o tom nic nevíš, nereaguj. Jsi tu za vola.
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 15:24
Re: SCOOP
;-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 15:58
Re: SCOOP
no ty me clovece vzdycky chytnes za slovo!tady vubec nejde o to kdy se zacal golf nebo uno vyrabet proste je to jeo fiat mohl davat treba do nekonecna nazev buh vi jakej protoze narozdil od VW ma v historii z ceho vybirat >:D a prya vzdelany v oboru!dovol abych se zasmal >:D tak jak ses vzdelanej ty tak to sme potom vsichni
13. 1. 2008 16:39
Re: SCOOP
No, jak tak koukám, ovládám aspoň svůj mateřský jazyk, narozdíl od tebe...
Prostě víš kulový kloučku, a to je fakt, ze kterého budem vycházet, ano?
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 16:54
Re: SCOOP
to je porad kecu o blbostech ale zatim sem od nikoho zvas dvou neslysel co vmem prvnim prispevku neni pravda? >:D
13. 1. 2008 16:59
Re: SCOOP
Máš to napsaný dole. Pokud máš aspoň něco v hlavě, tak to dokážeš i pochopit a přiznat.
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 15:23
Re: HNUPE
Tu tiež môžme končit. Zisk nemá o autách ani páru. Bože. Len sa zastať Fiatu. :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Nie si ti GTI v podaní pre Fiat? Tak si zmeň nick na ABARTH! :-D)
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 16:01
Re: HNUPE
jo mimochodem XF uz dosli argumenty tak jen slovickari o trapnych a detinskych vecech!pry GTI v podani Fiat?velice trapne ale ze bys mi napsal co ztoho meho prvniho prispevku je lez tka si jen obkecal mou smesnou vetu o vrzani,no jo holt jeden mele otom druhy zase otom >:D
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 16:20
Re: HNUPE
A nič k veci.
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 16:27
Re: HNUPE
jak rikas spravne si se ohodnotil,NIC K VECI :yes:
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 15:22
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 16:02
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
jo a jassalito nam nevysvetlil nic dozvedeli sme tak velky *!podejte si ruce >:D
neregistrovaný "XF"
13. 1. 2008 16:20
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
Ty si VOLE. Povedal, čo je lepšie. To len wolff má novú prezývku.
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 16:29
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
>:D >:D >:D jo a co je teda lepsie?
13. 1. 2008 16:54
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
To co tady meleš, to je jedna velká plejáda polonázorů, vyplývající z nevědomosti či zaslepenosti.
Tedy, i ten VW historii má - sedmdesát let, to už historie je, má za sebou také velké legendy (brouka) a to, že lidi pořád oslovuje jméno Golf, není vůbec nic špatného. Je to jen symbolem toho, že tyto vozy se z minulosti nemají za co stydět a u zákazníků nevyvolávají špatné vzpomínky na neúspěšné nebo poruchové modely. Tak porč by je VW dále neprodukoval?
Ankety, ty neřeknou vůbec nic o voze jako takovém, poňevadž se hodnotí v závislosti na okamžiku. Bravo/Brava byly taky auty roku a z hlediska jejich života to žádná výhra nebyla. To samé Punto, Tipo nebo Tempra.
Ale vyzdihovat auta jen proto, že vyhrávají ankety? Tak to je názor hodný pubertálního klučíka, který o světě tam za okny, ví pramálo.
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 17:17
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
¨takze za prve na to ze ma VW legendy a konkretne brouka to sem cekal ze reknes >:D , o uspesnosti golfa ze starych let bych taky nemluvil (nemam ted namysli prodejnost),a stou spolehlivosti to taky neni takova velka pravda a navic mi pripada hrozne smesne kdyz nektera jak se rika top nemecka potazmo svetova automobilka svolava zpatky sve zakazniky kvuli zavazne poruse at uz to bylo BMW,Audinebo VW.Dale kdyz tu byla rec o unu?to melo snad spatne prodeje a zakaznici snim nebyli spokojeni?a Brava,Bravo potazmo Marea?tech je tu jako safranu a ze se najde sem tam nejakej blbec kterej na tech autech zkritizuje co se da je samozrejme!A ty ankety?Ty si snad myslis ze to nic nevypovida?jasne je to jednorazove hodnoceni?ale myslis si ze treba VW by si nepral nekdy takovou anketu vyhrat?a kdyby se tak stalo tak presne vim co by tu byl za humbuk!To by kazdy psal komentare tipu VW ziskem tiulu evropskeho auta roku jen potvrdil svou kvalitu a dalsi bla bla bla!ja nevyzdvihuju zadne ankety jen sem se chtel trosku se zastat italskych stroju!nemam nic proti jinym automobilkam ale nema proste rad kdyz nekdo shazuje takovou automobillku jako je Fiat!Jasne jini reknou vzdyt je to jenom blbej fiat!Ale to vetsinou rikaji ti kteri nevi o te automobilce nic a tezi pouze z posudku typu jedna pani povidala!jinak nerikam ze VW jsou spatny auta urcite kvalitni sou ale neustale reci o dilenskem zpracovani sou uz opravdu aspon pro me na rozbiti huby nekteremu z prispevovatelu,vzdyt v nesni dobe uz si nikdo ani nemuze dovolit delat neco spatne kdyz to prochazi buhvi jakymi kontrolami!mohl bych mluvit dal ale opet se na me strhne vlna kritiky tak radsi prestanu!ale ackoli to nekteri tak nechteji videt tak je to pravda :yes:
13. 1. 2008 17:35
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
Svolávací akce nejsou nic špatného, dělají to i japonci. Vypovídá to spíše o přístupu automobilky k zákazníkům v tom dobrém slova smyslu.
O kvalitě Fiatu let předešlých, je každému zasvěcenému, známo dostatek relevantních informací. Rozhodně nešlo o špičku, spíše o podprůměr. Holý fakt.
Ankety jsou dobré akorát tak pro marketing, nic jiného nevypoví. Raději bych prodával mraky aut, než vyhrával ankety a prodejnost by tomu neodpovídala.
Ze své zkušenosti vím, že dílenské zpracování Fiatu bude ještě nějakou dobu pokulhávat. Dokud bude Fiat produkovat výrobky dle zastaralých specifikací a norem, tak z toho nemůže vypadnout nic dobrého. Fakt.
neregistrovaný "HGT"
13. 1. 2008 17:42
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
no jako fakt stebou nesouhlasim mel sem moznost jed v novem bravu,golfu pate generace a modernizovany focusu mimochodem vsechno naftaky a o kvalite fiatu nemuze byt ani rec (jo a a vsechno to byly nove kousky)a nejen ze ve fiatu sem nenasel zadny rezervy ve zpracovani,golf byl taky v pohode ale proste neni pravda ze bude pokulhavat! a kdyz pripoctu design tak golf a focus byli jen chudi pribuzni
anonym
13. 1. 2008 21:19
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
Mel si co chceš, ale např. Golfu se prodá o 300 000 za rok víc.Takže v něčem ten Fiat pokulhávat musí že...je jedno v čem, ale pokulhává.
neregistrovaný "A2"
14. 1. 2008 08:21
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
Ty musíš taky dospět, než přestaneš být přesvědčený o tom, že prodej o x kusů navíc, má něco společného s kvalitou auta. ;-)
anonym
14. 1. 2008 10:50
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
S kvalitou to jistě mit co dočinění nemusí...ale 300 000 rozdíl, to je válec. :yes:
neregistrovaný "_duke_"
14. 1. 2008 10:58
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
je potreba cist prispevky poradne,nikde nepsal ze pokulhava v kvalite...v pripade (ne)prodeju brava a fiatu obecne je predevsim problem v marketingu a v zastoupeni Fiatu v CR, vsichni si urcite pripustime,ze kvalita drive trochu pokulhavala a pokud si chce fiat rychleji napravit reputaci,musi jit na to lepe i v oblasti reklam atd...viz napr. Ceed ;)
anonym
14. 1. 2008 20:54
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
To ze se proda min Fiatu bych videl spis za vyhodu teto znacky. Kvalita se vzdy prodava mene nez laciny cinsky smejd. Proto jsou tak uspecne ruzne firmy typu Lidl a spol.... Takze bych to otocil a ptal se, v cem pokulhava Golf, ze se tak dobre prodava a je tak atraktivni pro lidove masy. :-!
neregistrovaný "micc"
14. 1. 2008 11:31
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
Ano,máš pravdu v dobách kdy měl Fiat německé vedení tak ta kvalita byla horší.S těmi zastaralými specifikacemi a normami si nejsem jist,pokud vím tak vyrábějí auta podle japonských norem.
neregistrovaný "FX"
14. 1. 2008 12:30
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
Materiálové normy jsou stále stejné. Některé i 30 let staré (!) bez jakékoli revize.
neregistrovaný "q"
14. 1. 2008 20:39
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
A dalsi lhar koukam. Nejaky relevantni odkaz na tento blabol by nebyl? Odpovim za tebe: Nebyl, protoze jsi lhar. Fiat zadne 30 let stare normy nepouziva. Lzes!
anonym
13. 1. 2008 18:57
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
;-) :yes:
anonym
13. 1. 2008 21:12
Re: jassalito to vám VYSVETLIL
dalsi z rady nemeckych zblblych priznivcu :no:
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
13. 1. 2008 22:17
BRAVO x GOLF
Dovolte malé porovnání, několikrát jsem v diskuzích našel spor o tom, že "Bravo stojí skoro stejně jako Golf", tak tady je realita. Zdrojem jsou oficiální stránky dovozců a jejich konfigurátory.

1) Golf 1.4TSI 90kW 6-stupňový manuál Trendline - 6xAirbag, ABS, ASR, Climatic(manual), rádio CD-MP3, 4el.okna, el.zrcátka, centrál s DO, servo, 15" kola plech
cena : 474 900 Kč

xxx
Bravo 1.4T-Jet 88kW 6stupňový manuál Dynamic - 6xAirbag, ABS, klima manuál, rádio CD, 2el.okna, el.zrcátka,Palubní počítač centrál s DO, servo, 16"kola plech
Cena : 424 900 Kč

= rozdíl výbav (2el.okna, MP3, ASR, oproti 16"kola, PP, mlhovky), Golf dražší o 50 000,-

2)Golf 1.4TSI 103kW 6-stupňový manuál Comfortline - 6xairbag, ABS, ASR, ESP, Climatic (manuál),rádio CD-MP3, 4elokna, el.zrcátka, centrál s DO, servo, Palubní počítač, tempomat, přední mlhovky, 15" litá kola
cena : 605 600 Kč

xxx

Bravo 1.4T-Jet 110kW 6stupňový manuál Emotion - 6xAirbag, ABS, ASR, ESP, Automat. 2zónová klima, rádio CD-MP3, Blue&Me (Bluetooth handsfree),USB, ovládání na volantu, kožený volant, 4elokna, el.zrcátka, centrál s DO, servo, palubní PC, parkovací senzor vzadu, tempomat, mlhovky, 16"litá kola
cena : 504 900 Kč

=Bravo výrazně vede - 10koní silnější motor, výbava (park.senzor, kožený volant, USB, Bluetooth, 2zónová klima, 16"litá kola) a zároveň je o 100 000 (slovy STO TISÍC!!!) levnější!!!

Vyplývá tedy, že pokud bych se rozhodoval o slabší motorizaci, dalo by se řící, že nabídka je to vyrovnaná, vzhledem k oblibě VW u nás. Pokud bych ovšem chtěl zvolit silnější motorizace, Bravo totálně převálcovalo Golf jak výbavou tak cenou. Přeci jenom, 100 000Kč (+ dalších řádově 20-30tis. ve výbavě )jen kvůli VW na kapotě bych opravdu nedal... Toť vše, holá fakta...
Rozbalit vlákno
3
anonym
14. 1. 2008 06:35
Re: BRAVO x GOLF
presne tak jak rikas az me VW presvedci ze je Golf opravdu o tech 100 000 lepsi nez bravo, tak sklonim hlavu a pudu si ho koupit, zatim tomu tak nebylo u zadnyh jejich modelu!
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
14. 1. 2008 10:53
Re: BRAVO x GOLF
:yes: Přesně tak, u slabších verzí bych byl ochoten akceptovat o něco zajímavější výbavu a cenový rozdíl 50k, při pomyšlení na to, že Golf si bude držet cenu víc, ale investice 100tisíc navíc do auta s mnohem horší výbavou a slabším motorem (i když má kompresor navíc), se logicky uvažujícímu zákazníkovi prostě nemůže zdát jako dobrá koupě! Nutno ovšem dodat, že drtivá většina lidí, kteří kupují auto, jsou takoví, kteří o nich ví opravdu jen velice málo a věří kamarádům kamarádů místo aby si zjistili vlastní informace...:-/
anonym
14. 1. 2008 11:43
Re: BRAVO x GOLF
Tu posledni vetu si rekl opravdu výstižne
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
15. 1. 2008 17:12
OT: Grande Turbo
V testu GP s 1.4T-Jetem je docela zajímavej popis chování toho motoru. Líbí se mi čím dá víc! A za tu cenu... ;-) :yes: Fiat jede! :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
15. 1. 2008 17:45
Re: OT: Grande Turbo
Trochu mě teda zarazilo to o spotřebě, ale je fakt, že to je turbobenzín, tak když se mu bude šlapat na krk, bude to síla...