Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat ukáže nové Bravo v listopadu

Dlouho očekávaný nástupce Fiatu Bravo se předvede ještě letos, Italové ho odhalí šest a půl roku od uvedení současného modelu.
Zpět na článek
24. 5. 2013 22:36
24. 5. 2013 22:57
24. 5. 2013 23:39
25. 5. 2013 08:03
25. 11. 2013 12:19
24. 5. 2013 17:06
Lepší volba je...
...[odkaz]
BRAVWOOOOO :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Jaros71
24. 5. 2013 17:16
Re: Lepší volba je...
jsi nějak mimo.. ;-)
spíš toto:[odkaz]

FIAT se musí probrat..auta jako Marea a Brava mu chybí!
O kombi ani nemluvím!!!
25. 5. 2013 09:52
Re: Lepší volba je...
Až na ten zúfalý "sosák". Tragickejšiu prednú masku, akú má Gulietta, som dlho nevidel!
Avatar - escorpion
25. 5. 2013 12:43
Re: Lepší volba je...
Adam Novák je mimo vždy. Asi recesista a možno ironicky dáva vždy odkazy na koncern, či škodu. Chvíľu mal nick, ktorý ho vystihoval (trouba), ale viacerí ho zotreli, tak sa premenoval. Teraz nepredvádza nič lepšie.
24. 5. 2013 18:55
Re: Lepší volba je...
Dej už pokoj s těma tvejma neustálejma lepšíma volbama. ;-\
Avatar - guze
24. 5. 2013 19:54
Re: Lepší volba je...
Pokud ho budeš "krmit" reakcema na ty jeho srač.ky, tak je bude psát dál ;-)
25. 5. 2013 06:14
Re: Lepší volba je...
On se vystřílí sám... :-) Viď Adámku náš >:-[]
24. 5. 2013 17:09
Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Co se týče techniky, Bravo má stále moc povedené benzínové i vznětové motory, jízda s ním je příjemná a bezpečnost stále dobrá. Je škoda, že se u nás nedočkalo výraznějšího úspěchu.
Design je stále skvostný, patří k tomu nejlepšímu v této třídě - zdejší fotka mluví za vše.

Hatchbacky nižší střední třídy Fiatu celkem jdou, takže neúspěch nepředpokládám.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ať se jedná a staré Tipo nebo novější Bravo, Stilo, design mají všechny hatchbacky Fiatu nižší střední třídy skvostný.

BRAVO FIAT !!!
Rozbalit vlákno
16
24. 5. 2013 17:50
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Asi žiješ v nějakém jiném světě. Bravu se nedaří ani doma v Itálii a HB nižší střední Fiatu snad nikdy moc nešly, kde exceluje, jsou malá auta, cokoliv vetší, než je Punto, se mu nedaří slušně prodávat.

Teď jen, aby to Bravo nevypadalo jako další přifouklá pětistovka, čeho je moc, toho je příliš.
24. 5. 2013 18:36
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
To, že se Bravo moc neprodává neznamená, že by bylo nepovedeným autem. Říkáš, že Fiat exceluje pouze v malých autech, zkusil ses někdy alespoň posadit do takové Cromy, Brava? Možná by si dospěl ke stejnému názoru jako já - ta auta vypadají zevnitř moc hodnotně, design interiéru je velmi vkusný a plasty dobře slícované - to vše za přijatelnou cenu. Motory Fiat také umí, jak už jsem psal.

Ten neúspěch s většími vozy u Fiatu je podle mě zapříčiněn reklamní politikou. Podívej se třeba na takové korejce - Hyundai a Kia - kteří dají svou reklamu do všemožných médií a vtloukají lidem do hlavy, jak jsou jejich výrobky superkvalitní. Pak se nelze divit jejich prodejům na úkor serióznějších (a tradičnějších) výrobců.

Takové malé srovnání:
[odkaz]
vs
[odkaz]
Pro mě designově nebe a dudy.

;-)
24. 5. 2013 18:54
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Zrovna v Bravu ten celek moc nefunguje.
Motory jsou opravdu dobré, jenže tím to hasne, prostor, podvozek, řízení ani řazení není nic, čím by se Bravo mohlo před konkurencí pyšnit. Prodeje toho auta nejsou nízké jen pro nic za nic...
24. 5. 2013 22:00
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Mě není jasné, co mají všichni s prostorem v Bravu. Celá rodina jsme 170-183 cm a dovolená se vším komfortem. Vepředu je místa královsky, zavazadelník 400l...máte doma všichni 190 cm vysoké modelky či co? ;-)
25. 5. 2013 10:35
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Znovu, prostor není to jediné, co je špatně. Stačí se podívat na konkurenci a uvidíš, že to jde i jinak - lépe.
Avatar - escorpion
25. 5. 2013 12:48
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Možno Vám to stačí, ale predajca potvrdil, že je to menšie ako stilo. Absencia kombi v tejto triede ?
24. 5. 2013 20:40
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
jo, bych potvrdil,z e Bavicko je fajn auto. koupili jsme si jej jako druhy auto do rodiny pred 2 lety s 1.4 tjetem. celkove velmi vyvazene auto a radost s nim jezdit. a vypada skutecne porad skvele. ostatne , staci se podivat na novy ceed a bravo z profilu a pribuznots je videt vice nez jasne;-)
nerikam, ze to auto nema sve stinne stranky, ale celkove je velmi prijemne. jen si myslim ze ho Fiat dost zabil a kombi chybelo velmi vyrazne. o zastoupeni v CR a jejich (ne)ajtivitach skoda mluvit. Ale Fiat globalne se vice soustredil na prevzeti Chrysleru a tenhle segment docasne "pustili"....
25. 5. 2013 09:59
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Enzo, to Marchionne vtlka svoje ego celemu svetu a zabuda na marketing "svojich" vozidiel.
Inac, Fiat Tipo bol na nemeckom trhu uplny prepadak a Regata vybuchla vsade.
24. 5. 2013 19:01
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Možná tvé přílišné mládí způsobilo, že jsi nikdy neslyšel o Cromě (té první). Ta byla, myslím, poměrně úspěšná a prodávala se dobře. I u nás jich jezdilo dost.
25. 5. 2013 09:55
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Nesouhlasím, nižší střední Fiatu šla až do příchodu Stila.
24. 5. 2013 18:00
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Proč jsi mezio ty forky nedal petidvéřové Stilo nebo kombík ? :-)
24. 5. 2013 18:39
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Kombík i pětidvířko jsou taky krásny káry.
[odkaz]
[odkaz]

;-)
Avatar - grifith
24. 5. 2013 18:42
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Osobně si myslím že do představení Stila byl Fiat v nižší střední třídě úspěšný. Fiat Bravo/Brava/Marea byly modely velmi povedené a oblíbené.
Stilo se chtělo až přehnaně moc přiblížit německému stylu, italský design se vytratil kdo ví kam a i když technicky vyspělé a na svou dobu dobře vybavené auto, neproniklo. Bravo se vrátilo k "pravému" italskému líbivému designu, bohužel to zase zabil prostor a starý podvozek. Aktuálně je Fiat, kromě modelu 500 a jeho derivátu, silně v křeči. Doufám, že nový model Bravo Fiat zase zavede na mnohem lepší pozice. :-)
24. 5. 2013 18:53
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Řekl bych, že toto Bravo bylo zabito cenovou nabídkou motorů. 1,4/66kW je na takové auto už z těch slabších, přeci jen atmosféra takového objemu už v posledních letech moc parády neudělá, ale jako základ, proč ne. Dalším stupňem byl 1,4T/88kW za vysoký příplatek 60 tisíc (dnes je už ten příplatek o něco menší - nicméně celková cena nebyla zrovna nízká). Zhruba stokoňový motor za rozumné peníze tomu citelně chyběl (atmo bylo slabé, a první dobře použitelný motor zase drahý a možná až zbytečně výkonný).
Avatar - grifith
24. 5. 2013 18:58
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
V prvních letech prodeje to Bravo cenově nebylo zase tak přehnané, spíše bych řekl srovnatelné s konkurencí. Příliš nechápu aktuální politiku Fiatu, když by nabízel Bravo za konkurenceschopné ceny vzhledem ke stáří modelu, možná by prorazil, ale ten ceník je k pláči :-(
25. 5. 2013 10:08
Re: Šest a půl roku produkce není zas tak dlouhá doba
Mino21, mozno to bude vychytavka pre trh Ukrajiny, Bieloruska, Ruska, ...
Tam sa s vykonom kW a ani Nm netrapia.
Nove Sandero ... benzinovou šestnáctistovkou (59 kW a 128 N.m)!!!
[odkaz]
Avatar - chup44
24. 5. 2013 17:10
Musí niečim preraziť
A ako poznáme Talianov tak by to mohol byť dizajn.Minulému Bravu sa "comeback" moc divoko nepodaril a chcelo by to nejakú dizajnovú bombu ako v prípade prvého punta alebo brava...Lenže neviem či sa niečoho takého dočkáme v tejto dobe,nuž musíme veriť :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
24. 5. 2013 18:55
Re: Musí niečim preraziť
comeback sa nepodaril a mozno aj preto ze bravo ktore prislo po modeli stilo neponuka uz ani kombik a ani stylovy trojdverak ako stilo.... trojdverove stilo bolo nadherne a je nadherne aj dnes.... kombik od stila bolo zase prakticke ... no a dnesne bravo je len obycajny hatch.... chyba mu kombik aj trojdverak... a to sa na predajoch muselo prejavit negativne.... ved kde by bola octavia v predaji keby nemala kombik a takisto megane ceed a dalsi.... uvidime ci nove bravo uz bude aj v kombiku ale podla mna by fiat mal ponukat aj nejake kombi ...

na nove bravo sa tesim.... ono fiat na tom nie je az tak zle.. panda 500 a 500L su proste uspesne auta.... dari sa ja freemontu.... fiat straca prave vdaka bravu a puntu ktore su uz zastarale... ked pride nove bravo a punto tak sa fiat v eu konecne moze vratit na lepsie pozicie ake mu pravom patria :yes:
Avatar - escorpion
25. 5. 2013 12:49
Re: Musí niečim preraziť
Súhlas :yes:
24. 5. 2013 22:36
Dizajn
Nech si vravi kto chce co chce, az by Bravo v aktualnom prevedeni prislo prave na trh, vacsina by tlieskala ako vyborne vyzera.
Ten dizajn nezostarol ani minutu. Ma optimalne proporcie a spravnu davku hran, zlomov a oblin.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
24. 5. 2013 22:57
Re: Dizajn
Ale ten kombík zoufale chybí..!! A ty ceny...dnes se prodává levněji. A to u Fiatu ČR nepochopili dodnes!! :no: :no:
Se slevami mohli atakovat prodeje Renaultu.. :-!
24. 5. 2013 23:39
Re: Dizajn
Jo, ceny maju stale uletene. Nejaka eurova tisicka dole a hned by cenniky vyzerali lakavejsie.

Kombik by tiez mohol byt, ale zase su auta, kde sa HB predava ovela viac ako kombi.
Skor bude pravda v tom, ze technika (doplnkova vybava serepeticiek) uz zaostava za aktualnymi supermi.
25. 5. 2013 08:03
Fiate, Fiate!
Pokud Fiat opravdu vyklidí klasickou nižší střední třídu, je to smutný a katastfofálně chybný krok. Proč raději nepostaví podstatně lepší auto než Bravo? Vždyť mají velmi pěkný Dodge Art a jeho předělání na hatchback by je určitě nezruinovalo... Kde jsou ty doby, kdy Bravo/Brava a Marea (s nádherným kombi Weekend) běžně po statisících kusů jezdila po celé Evropě :'-( Stilo pak postavili úplně blbě (německý design, těžká platforma se špatným řízením, hatchback se vzhledem londýnského taxíku atd, přehnaně bohatá standardní výbava elektronikou atd.). Nové Bravo na to, že vznikalo v neuvěřitelně šibeničním termínu (tuším, že asi 22 měsíců nebo tak něco!) tak po stránce kvality dopadlo výborně, po stránce designu skvěle a nabídka motorů je také vynikající. Ale to k úspěchu pořád ještě nestačí, je totiž třeba mít hlavně k dispozici prvotřídní podvozkovou platformu a taky nabíddnou kombíka. U Brava by to navíc nebyl problém, mohli použít prodlouženou verzi s rozvorem 2,7 m už vyvinutou pro Lancii Delta...
Nenabídnou v evropské nižší střední kombík, to je naprosto fatální chyba!
Nástupce Brava by mohl použít výbornou platformu Giulietty, jen osazenou levnější vlečenou zadní nápravou. Tak pro to sakra neudělají a hned házejí pušku do žita?!!! Nissan před lety na hatchback nižší střední třídy rezignoval a teď se tam po letech bude vracet, protože pochopil, že bez Almery to v Evropě nejde (a to je Quashqai megaúspěšný!) Ach jo, pro u Fiatu vždycky musí zvolit to nejblbější řešení?!!! :-(
P.S. Hlavní silné stránky současného Brava: vnější i vnitřní design, nabídka výborných a spolehlivých motorů, velikost kufru, kvalita zpracování
Nedostatky: řízení zcela bez zpětné vazby, velmi stísněný interiér (hlavně vzadu), absence verze kombi, v ČR příliš vysoké ceny vůči mainstreamové konkurenci
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
25. 5. 2013 12:54
Re: Fiate, Fiate!
Dart hatchback - přesněji Viaggio hatchback - má být dokonce již v blízké době představen.
26. 5. 2013 18:05
Fiat v minulosti a dnes....
Pravdu mají ti, kdo říkají, že Fiat nižší střední uměl. To je pravda, ještě Mirafiori a Argenta byly docela dobrý auta. Pak ale přišlo Tipo a Regata a od té doby jde všechno šupem dolů. Bravo (současné) nebylo zázrak ani v době svého vzniku (pamatuji, jak tady sice v této diskuzi chybějící wolff a jemu podobní tvrdili, jak to natře golfu, ale to jen tak na okraj...), protože jak tady někdo výše poznamenává, bylo vyvinuto za cca 22 měsíců. Aktuální Bravo je překapotované Stilo, které "muselo" být, protože krize pro Fiat začala ještě v době, kdy všechny ostatní automobilky (a nejen v Evropě) zvyšovaly vžýrobu, zisky i plány, jako je tomu dneska v Číně....a krizový manažer Marchionne potřeboval (bylo to jeho zadání) ukázat nové auto jako ukázku životaschopnosti hluboce krizové značky.

Rad, co by měl Marchionne udělat, jsou plné diskuze tady na AUTO.cz (hlavně v tom sice vynikají nekritičtí fandové, ale dost často si přisadí i normální diskutující), co tady ale nikdo panu účetnímu neporadí, kde na to všechno má vzít peníze. On ten vývoj totiž stojí čím dál tím víc a pokud se jednoho typu auta neprodá za šest let tak 60 tisíc kusů ročně, tak je prodělečné. Občas některá značka má prodělečný jeden typ a zbylé to zadotují, ale u Fiatu a spol. v Evropě snad dneska už nevydělává ani ta 500ka nebo Panda. A když se k tomu přidá totálně prodělečná Alfa a v Evropě vyráběné "zbytky" Lancie, tak prostě platí, že na holé dlani chlup nenajdeš a Marchionnemu nezbývá, než to flikovat, jak se dá, kombinovat a přeznačkovávat produkci Chrysleru a v Evropě to tlumit, jak se dá. Nakonec, ona zpráva, že by se vedení Fiatu mohlo přesunout do USA tak úplně od věci není - tam je totiž už dneska hlavní stan, alespoň co se týká produkce a vývoje, v Turíně to už není.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ludeco
25. 11. 2013 12:19
Tipo, Regata...
Proč všichni dáváte dohromady Tipo a Regatu? Vždyť Regata je o generaci starší auto, dvojče Ritma! Tipo mělo Tempru, a nemyslím, že by to byla nepovedená a neúspěšná dvojice. Jen to trochu víc hnilo, ale to je otázka současnosti :-) Ale co se týče prostoru v autě, designu, a jízdního projevu, nemám s tím žádný problém. Na podvozku Tipa vyjelo skoro celé portfolio Fiatu od konce 80. let do milénia, Punto, Bravo, Brava, Marea, Barchetta, Coupé, Lancia Delta II, Dedra, Ypsilon, Alfa 145/146/155... a po evoluci i jiná auta (Alfa 147/156/GT, Alfa GTV/Spider, Lancia Lybra - tyhle všechny auta mají podvozek více či méně technicky vycházející z Tipa)...
Rozbalit vlákno
0