Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Bravo – podrobnější informace a nové fotografie (+ video)

Italská automobilka uvolnila další snímky a bližší informace o novém Fiatu Bravo.
Zpět na článek
31. 1. 2007 15:00
neregistrovaný "Odborník"
31. 1. 2007 15:08
neregistrovaný "sepo"
29. 8. 2007 17:46
anonym
1. 2. 2007 06:04
1. 2. 2007 11:39
neregistrovaný "Brano"
7. 2. 2007 14:09
neregistrovaný "Kuba"
7. 2. 2007 15:22
8. 2. 2007 16:33
anonym
19. 2. 2007 08:22
neregistrovaný "topgun"
25. 2. 2007 09:27
neregistrovaný "Kristian"
12. 5. 2007 14:50
neregistrovaný "igor"
12. 5. 2007 14:51
neregistrovaný "igor"
16. 6. 2007 13:37
anonym
31. 1. 2007 15:03
neregistrovaný "raddik"
1. 2. 2007 12:03
neregistrovaný "Bru"
31. 1. 2007 15:08
neregistrovaný "sepo"
1. 2. 2007 06:06
1. 2. 2007 10:01
neregistrovaný "rete"
2. 2. 2007 08:22
3. 5. 2007 23:11
neregistrovaný "Laky"
31. 1. 2007 15:10
neregistrovaný "ttc"
1. 2. 2007 06:08
1. 2. 2007 16:45
neregistrovaný "ttc"
2. 2. 2007 01:38
neregistrovaný "Lol"
2. 2. 2007 08:18
2. 2. 2007 19:07
neregistrovaný "ttc"
19. 2. 2007 08:25
neregistrovaný "topgun"
31. 1. 2007 15:13
neregistrovaný "Whirlwind"
31. 1. 2007 19:02
neregistrovaný "patrik"
31. 1. 2007 15:21
neregistrovaný "Jasoň"
1. 2. 2007 11:38
neregistrovaný "oldtimer"
2. 2. 2007 10:28
neregistrovaný "Drsoň"
1. 2. 2007 13:06
anonym
31. 1. 2007 15:26
neregistrovaný "rmc"
31. 1. 2007 15:28
neregistrovaný "iwwo"
31. 1. 2007 15:34
neregistrovaný "lewko"
31. 1. 2007 15:35
neregistrovaný "no kriste"
31. 1. 2007 15:49
anonym
31. 1. 2007 16:00
neregistrovaný "petros"
31. 1. 2007 23:19
1. 2. 2007 22:04
anonym
1. 2. 2007 12:42
neregistrovaný "no kriste"
1. 2. 2007 22:00
anonym
31. 1. 2007 20:41
neregistrovaný "stenly"
1. 2. 2007 06:11
1. 2. 2007 19:44
neregistrovaný "milan1"
1. 2. 2007 20:15
neregistrovaný "kini"
2. 2. 2007 09:54
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2007 08:57
neregistrovaný "zdeno"
19. 2. 2007 08:27
neregistrovaný "topgun"
25. 2. 2007 09:35
neregistrovaný "Kristian"
18. 7. 2007 23:38
neregistrovaný "ti ses *"
31. 1. 2007 15:37
31. 1. 2007 22:13
neregistrovaný "Cybervic"
31. 1. 2007 22:24
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 22:36
31. 1. 2007 23:40
anonym
1. 2. 2007 07:35
1. 2. 2007 06:16
2. 2. 2007 08:32
neregistrovaný "Lubo"
20. 4. 2007 09:58
neregistrovaný "Súhlasim"
31. 1. 2007 15:42
neregistrovaný "misoo"
31. 1. 2007 15:53
neregistrovaný "wolff"
1. 2. 2007 06:18
31. 1. 2007 15:53
neregistrovaný "Well"
31. 1. 2007 16:09
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 20:04
neregistrovaný "Well"
31. 1. 2007 20:18
neregistrovaný "tuzing"
31. 1. 2007 20:21
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 22:45
neregistrovaný "wWell"
1. 2. 2007 10:57
neregistrovaný "jakub"
1. 2. 2007 11:53
neregistrovaný "oktafka"
1. 2. 2007 11:55
neregistrovaný "sepo"
2. 2. 2007 09:59
neregistrovaný "Petr"
8. 2. 2007 14:38
neregistrovaný "pyp"
31. 1. 2007 16:08
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 16:39
neregistrovaný "FX"
31. 1. 2007 20:44
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 08:53
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 18:47
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 19:48
neregistrovaný "milan1"
1. 2. 2007 19:53
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 20:27
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 20:32
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 20:51
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 21:18
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 21:32
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 21:37
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 2. 2007 08:14
2. 2. 2007 08:12
25. 2. 2007 09:42
neregistrovaný "Kristian"
25. 2. 2007 14:24
anonym
31. 1. 2007 15:55
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
31. 1. 2007 16:06
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 16:02
2. 2. 2007 01:42
neregistrovaný "Lol"
31. 1. 2007 16:40
31. 1. 2007 16:57
neregistrovaný "essesant"
1. 2. 2007 06:25
1. 2. 2007 11:30
neregistrovaný "essesant"
2. 2. 2007 08:24
31. 1. 2007 19:18
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:20
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 19:26
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 19:51
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 21:45
neregistrovaný "Milan"
31. 1. 2007 20:47
neregistrovaný "FX"
31. 1. 2007 21:39
neregistrovaný "Milan"
1. 2. 2007 09:37
neregistrovaný "blue.sun"
25. 2. 2007 09:50
neregistrovaný "Kristian"
5. 2. 2007 10:59
neregistrovaný "Pavel 128"
1. 2. 2007 12:36
neregistrovaný "buran"
2. 2. 2007 09:23
neregistrovaný "buran"
1. 4. 2007 15:54
neregistrovaný "Gumbo"
1. 2. 2007 13:00
neregistrovaný "ANTI FIAT"
1. 2. 2007 21:44
neregistrovaný "lamal"
2. 2. 2007 01:47
neregistrovaný "Lol"
8. 2. 2007 14:59
neregistrovaný "doubt"
25. 2. 2007 00:08
neregistrovaný "michal"
31. 1. 2007 17:52
neregistrovaný "DAVE"
31. 1. 2007 17:59
anonym
31. 1. 2007 18:04
neregistrovaný "Seremed"
31. 1. 2007 20:01
neregistrovaný "fakt * !!"
31. 1. 2007 20:01
anonym
1. 2. 2007 00:26
neregistrovaný "Stráňa"
1. 2. 2007 01:54
neregistrovaný "essesant"
1. 2. 2007 02:59
neregistrovaný "Stráňa"
1. 2. 2007 11:36
neregistrovaný "essesant"
1. 2. 2007 23:14
neregistrovaný "viki_vr"
1. 2. 2007 01:39
neregistrovaný "pche"
1. 2. 2007 01:50
anonym
1. 2. 2007 11:06
neregistrovaný "Honza"
1. 2. 2007 12:51
neregistrovaný "realista"
25. 2. 2007 14:27
anonym
31. 1. 2007 18:09
neregistrovaný "Marcus"
31. 1. 2007 18:42
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 10:52
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 11:22
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 19:36
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 11:49
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2007 23:29
neregistrovaný "viki"
31. 1. 2007 18:18
neregistrovaný "DAVE"
31. 1. 2007 18:46
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 18:47
neregistrovaný "buran"
31. 1. 2007 19:04
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 19:13
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:07
neregistrovaný "Mercury"
31. 1. 2007 20:08
anonym
31. 1. 2007 19:23
neregistrovaný "bryky"
31. 1. 2007 19:26
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 19:27
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:34
neregistrovaný "bryky"
31. 1. 2007 20:50
anonym
31. 1. 2007 22:56
neregistrovaný "Well"
1. 2. 2007 01:11
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 01:47
anonym
1. 2. 2007 02:10
neregistrovaný "RS6"
1. 2. 2007 09:48
neregistrovaný "Banjo"
1. 2. 2007 01:45
anonym
1. 2. 2007 02:11
neregistrovaný "RS6"
1. 2. 2007 08:27
neregistrovaný "Well"
2. 2. 2007 11:20
neregistrovaný "flexo"
1. 2. 2007 02:10
neregistrovaný "RS6"
31. 1. 2007 19:40
neregistrovaný "mareli"
31. 1. 2007 20:21
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 20:40
anonym
31. 1. 2007 20:41
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 22:24
neregistrovaný "RS6"
31. 1. 2007 21:00
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2007 22:58
neregistrovaný "Well"
1. 2. 2007 08:34
neregistrovaný "Well"
31. 1. 2007 21:26
anonym
31. 1. 2007 21:31
neregistrovaný "Neri"
31. 1. 2007 21:50
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 06:58
31. 1. 2007 22:22
neregistrovaný "RS6"
31. 1. 2007 22:51
anonym
31. 1. 2007 23:41
neregistrovaný "Neri"
31. 1. 2007 23:50
neregistrovaný "RS6"
1. 2. 2007 02:02
neregistrovaný "essesant"
1. 2. 2007 02:15
neregistrovaný "RS6"
1. 2. 2007 11:24
neregistrovaný "essesant"
1. 2. 2007 09:31
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 09:37
neregistrovaný "ZZ"
2. 2. 2007 19:19
neregistrovaný "RS6"
1. 2. 2007 07:25
anonym
1. 2. 2007 09:40
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 21:31
neregistrovaný "Jirka"
1. 2. 2007 07:00
2. 2. 2007 01:51
neregistrovaný "Lol"
31. 1. 2007 21:43
anonym
31. 1. 2007 23:07
neregistrovaný "mara"
1. 2. 2007 06:47
neregistrovaný "JardaK."
1. 2. 2007 08:27
neregistrovaný "wildos"
1. 2. 2007 08:53
neregistrovaný "anonym"
31. 1. 2007 23:20
neregistrovaný "tokamme"
1. 2. 2007 05:22
neregistrovaný "Zail"
1. 2. 2007 06:14
neregistrovaný "Zail"
1. 2. 2007 08:04
anonym
1. 2. 2007 08:08
neregistrovaný "richrd"
1. 2. 2007 08:22
anonym
1. 2. 2007 08:27
neregistrovaný "mara"
1. 2. 2007 08:43
anonym
1. 2. 2007 08:48
neregistrovaný "mara"
1. 2. 2007 12:50
neregistrovaný "Ondore"
2. 2. 2007 06:34
1. 2. 2007 09:00
neregistrovaný "Irco"
1. 2. 2007 10:15
neregistrovaný "JirkaR"
1. 2. 2007 11:22
neregistrovaný "t.it"
1. 2. 2007 14:45
neregistrovaný "vrabcak"
2. 2. 2007 00:06
neregistrovaný "vikiv_vr"
1. 2. 2007 11:10
neregistrovaný "Jakub"
1. 2. 2007 11:13
anonym
1. 2. 2007 11:09
neregistrovaný "Jakub"
1. 2. 2007 11:25
neregistrovaný "autoscout"
1. 2. 2007 12:02
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 16:44
neregistrovaný "alex1"
1. 2. 2007 20:26
neregistrovaný "kini"
1. 2. 2007 16:54
neregistrovaný "juro088"
1. 2. 2007 17:22
neregistrovaný "mart"
1. 2. 2007 18:50
neregistrovaný "X-men"
1. 2. 2007 21:09
anonym
14. 2. 2007 12:00
neregistrovaný "miro"
1. 2. 2007 21:30
anonym
1. 2. 2007 21:33
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 22:38
neregistrovaný "OZZY"
2. 2. 2007 14:45
neregistrovaný "NIC"
5. 2. 2007 16:25
neregistrovaný "gio"
9. 2. 2007 10:21
neregistrovaný "NIC"
13. 2. 2007 23:15
neregistrovaný "Gio"
14. 2. 2007 23:35
neregistrovaný "* fiat"
20. 2. 2007 13:50
neregistrovaný "Wesley"
13. 3. 2007 21:22
anonym
13. 3. 2007 21:24
neregistrovaný "Lukas502"
7. 4. 2007 18:32
neregistrovaný "j"
23. 6. 2007 12:12
neregistrovaný "tom"
neregistrovaný "Odborník"
31. 1. 2007 15:00
!
Odborníci kupují FIATa! :yes: FIAT ruleš! :yes: Ale ani mazda neni špatná! >:-[] A bavorák vlastně taky!
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "sepo"
31. 1. 2007 15:08
Re: !
:-)
anonym
29. 8. 2007 17:46
Re: !
:-) ;-) :-|
1. 2. 2007 06:04
Re: !
jasne, všetko do jedného vreca!!! >:-[]
neregistrovaný "Brano"
1. 2. 2007 11:39
Re: !
To auto chcem!!! je strasne krasne...
Ked tam bude fiat montovat aj motory 1.3JTD a 1.6JTD tak si ho urcite kupim... ;-)
neregistrovaný "Kuba"
7. 2. 2007 14:09
Re: !
LOL motory JTD se zdaleka nemohou rovnat německým TDI a francouszkým DCI a to dílenské zpracování Fiatů se více podobá automobilkám směrem na Východ(rUSko) ;-) :-) :-!
Avatar - Enzo
7. 2. 2007 15:22
Re: !
Jo tak ty jses znalec, nemuzou se rovnat >:D aby se pak nerovnaly kvalitou tak vychodni jako je Japonsko, poslouchej.
anonym
8. 2. 2007 16:33
Re: !
to bylo to netrapnejsi co jsi napsal, je videt, ze o tom nemas ani paru.
neregistrovaný "topgun"
19. 2. 2007 08:22
Re: !
ty si magor kamoš a * rozumieš autam, chod na pole orať!
neregistrovaný "Kristian"
25. 2. 2007 09:27
Re: !
Kuba ty si zas další pako nemecký. práve nemecké TDI mení techniku z klasiky na PD a potom na Common Rail. patent Common Rail je práve z dielne FIATu. Dnes práve japonci majú skvelé diesely - TOYOTA a Honda. Nemecký zarputilci nemajú objektivitu.
neregistrovaný "igor"
12. 5. 2007 14:50
Re: !
Ak si sa nepozeral na predminuloročný nezávislí NEMECKÝ test malých dieslových motorov tak si somár lebo prave tá 1,3 (presnejšie 1.25-ka) predčila všetky v testoch a bezkonkurenčne vyhrala...
A ešte jeden taký detail prečo sa tie 1,3-ky montujú do Suzuky a tie 1,6-ky zase do SAAB-ov ?
ak sú také šity ?!?!? :-!
Vo fiate si sa nikdy určite neviezol...
Jednoducho teraz mam auto inej značky ako Fiat (nenenivaná FR)a lutujem z Fiatmi som bol spokojnejší...
neregistrovaný "igor"
12. 5. 2007 14:51
Re: !
Ak si sa nepozeral na predminuloročný nezávislí NEMECKÝ test malých dieslových motorov tak si somár lebo prave tá 1,3 (presnejšie 1.25-ka) predčila všetky v testoch a bezkonkurenčne vyhrala...
A ešte jeden taký detail prečo sa tie 1,3-ky montujú do Suzuky a tie 1,6-ky zase do SAAB-ov ?
ak sú také šity ?!?!? :-!
Vo fiate si sa nikdy určite neviezol...
Jednoducho teraz mam auto inej značky ako Fiat (nenenivaná FR)a lutujem z Fiatmi som bol spokojnejší...
anonym
16. 6. 2007 13:37
Re: !
Nemecky a nezavisly ... Ty si na mozog, ale poriadne !!!
neregistrovaný "raddik"
31. 1. 2007 15:03
Bravissimo
výdechy klimy u prednich dveri pochazi ze 147,vsadil bych se.celkovy dojem z designu - stribrna mu neslusi a sluset nebude,nejlepsi bude v pastelovych,hrejivych barvach.interier vypada velice dobre..ale opet pozor na barevnou kombinaci.Nyni od subjektivnich hodnoceni k technice - maloobjemova turba je dobry tah,Fiat motory umi tam bych se nebal.ALe..je to platforma kterou bude sdilet i obrozena Delta plus AR 149.Neco mi rika ze s torzni tyci to nebude ono,u Lančky a Fiatu jeste dejme tomu ale AR??? pokud to tak bude,je to krok zpet oproti geniální 147čce...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bru"
1. 2. 2007 12:03
Re: Bravissimo
Ta torzní tyč - v současnosti asi největší dilema střední třídy - víceprvek nebo torzní tyč? Třeba v onom zmiňovanym Aurisu. Vyslechl sem si docela poučný zážitky z prezentace pro novináře z minulýho týdne z Barcelony. Hlavním závěrem bylo, že Auris jedině s 1,4kou a právě onou torzní tyčí, protože jestliže si objednáte 2,2cdti dostanete dozádu víceprvek a to auto je pak příšerně těžký na předek a vzádu neuvěřitelně měkký, až záludný. Ten základní motor/podvozek byl jednoznačně zábavnější, čitelnější, bezpečnější, agilnější, a v neposlední řadě, ten cenovej rozdíl.... Takže jestli můžu soudit, alespoň v tomhle autě odvádí mnohem lepší práci.
neregistrovaný "sepo"
31. 1. 2007 15:08
...
nooo vyzera to pekne .. a ked nastavia cenovu politku jak na Gpunto .. tak to bude aj vyhodna kupa ....
Rozbalit vlákno
4
1. 2. 2007 06:06
Re: ...
No, cenovo to bude asi vyssie KIA Cee´d, ale pokial bude kvalita a spolahlivost na minimalne rovnakej alebo lepsej urovni ako u Stila, tak moze mat celkom slusne sance.
neregistrovaný "rete"
1. 2. 2007 10:01
Re: ...
Stilo vo všetkých rebríčkoch spoľahlivosti na koncových priečkach, takže na rovnakej úrovni by asi nepotešilo
2. 2. 2007 08:22
Re: ...
Poznam niekolkych vcelku spokojnych majitelov Stila, vacsina poruch bola vzdy niekde v elektronike a podobne. Ten rebricek spolahlivosti,kde je STilo na konci mi ukat, nevidel som ho este. Tym netvrdim ze nemas pravdu, len by bolo fajn to aj podlozit.
neregistrovaný "Laky"
3. 5. 2007 23:11
Re: ...
já jezdím se Stilem 1,9 JTD už 5 let bez jediné závady a nemůžu si ho vynachválit a že mu dávám pokouřit a na nové Bravo 110 kW JTD už se třesu!
neregistrovaný "ttc"
31. 1. 2007 15:10
A/B MB
z boku mi pripada ako Acko alebo Bcko od MB
Rozbalit vlákno
6
1. 2. 2007 06:08
Re: A/B MB
Vybav si este vzhlad dalsich 20 vozov, na ktore sa novy Fiat urcite podoba, som si isty, ze ich najdes a zistis, ze nove Bravo je obycajny plagiat.... ;-\
neregistrovaný "ttc"
1. 2. 2007 16:45
Re: A/B MB
no asi im dosla inspiracia.. a mas recht, ze sa podoba.. dnes sa uz pomaly kazda cast auta niecim podoba na nieco z ineho.
a plagiat - no neviem. pockajme kym pride na testovacky :)
neregistrovaný "Lol"
2. 2. 2007 01:38
Re: A/B MB
Celkove ponatie tvarov karoserie ... Seat Leon. Az na to ze na viacerych miestach zaoblili .... blili ... blili... :no:
2. 2. 2007 08:18
Re: A/B MB
Tak sa vsetci zobudte a uvedomte si ako trepete. Ked budem chciet tak aj na Leone najdem linie z Mercedesa a budem presviedcat vsetkych ze je to plagiat...
neregistrovaný "ttc"
2. 2. 2007 19:07
Re: A/B MB
na leone najde linie z mercedesa...

a ze kto tu trepe >:-[] >:-[]
neregistrovaný "topgun"
19. 2. 2007 08:25
Re: A/B MB
*
neregistrovaný "Whirlwind"
31. 1. 2007 15:13
Obrázky & info
Snad se nebude redakce zlobit, když přidam odkaz [odkaz] kde je více obrázků a hlavně v lepším rozlišení plus i nějaké to info navíc.
Jinak Ti přeju Fiátku světlou budoucnost :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "patrik"
31. 1. 2007 19:02
Re: Obrázky & info
Díky Whirlwindovi - A pro ty, co čtou anglicky a chtěji pěkně dlouhé povídání o všem možném kolem Brava + taky fotky s vysokým rozlišením doporučuju návštěvu mikrositu na www.italiaspeed.com - tam to žije >:D, můžete se cachtat blahem až do rána :-) :-)
Avatar - Ghostyx
31. 1. 2007 23:14
Re: Obrázky & info
Mooooc pekny Fiatek. Bravo :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jasoň"
31. 1. 2007 15:21
Jen tak dál...
Proč nemůžou ostatní automobilky produkovat všeobecně koukatelná afta? ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "oldtimer"
1. 2. 2007 11:38
Re: Jen tak dál...
Protoze si asi mysli, ze auta jsou na jezdeni a ne na koukani.. :-)
neregistrovaný "Drsoň"
2. 2. 2007 10:28
Re: Jen tak dál...
Tak pro rejpaly ještě jednou: Proč nemůžou ostatní automobilky produkovat všeobecně koukatelná a jezditelná afta? ;-)
anonym
1. 2. 2007 13:06
Re: Jen tak dál...
Vem si, kolikrát se koukáš na svoje auto z venku za jízdy, leda když ti ho kradou? Takže spíš by se měli výrobci zaměřit na vnitřek >:D
neregistrovaný "rmc"
31. 1. 2007 15:26
pjeknee
ako ja osobne fiaty nemusim dako, ale tento sa mi libi moc, subjektivny nazor ze sa vydaril :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "iwwo"
31. 1. 2007 15:28
nadhera
fakt moc krasne..... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lewko"
31. 1. 2007 15:34
Cakam na tie 1.4 T-JET a hlavne 1.6 T-JET 200k :)
Celkom ako sa predpokladalo nasadenie s overenymi motormi. Nemam moc rad diesle takze cakam skor na benzinove alternativy. Hlavne preplnane benziny, ak ich dobre odladia (rozumej zivotnost turba) budu velkym hitom... Inak podla jednejho doveryhodneho serveru maju prist preplnane 1.4 T-JET (120k a 150k) v maji tohto roku....som veelmi zvedavy...
A este k designu...som sa spociatku bal, ze to nebude az take pekne auto, ale ked teraz prisli fotky "z miesta oci" (teda nie fotoaprat 20 cm nad cestou, ale vo vyske oci") sa mi to auto veeelmi paci...bravo...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "no kriste"
31. 1. 2007 15:35
SMEJD
vychadzajme z toho ze je to FIAT cize pomsta vykonana na automobilovom priemysle....to je jedno co vymyslia teda nevymyslia lebo aj toto je odkopirovane od alfy 147 az po MB triedy B....ale celkovy dojem mozno dobry ale kedze je to FIAT takze to nechcem mam vela roboty nemam cas kazdy tyzden navstevovat servisy
Rozbalit vlákno
15
anonym
31. 1. 2007 15:49
Re: SMEJD
Tobe bych doporucil navstivit spis psychiatra :-!
neregistrovaný "petros"
31. 1. 2007 16:00
Re: SMEJD
a nebo se stav u mě a já ti ty šarišane pomocí krumpáče zajistim každotýdenní návštěvu lékaře
Avatar - Ghostyx
31. 1. 2007 23:19
Re: SMEJD
100 bodu kamo... >:D :yes:
anonym
1. 2. 2007 22:04
Re: SMEJD
děkuji , já bych takovýhle lidi fakt mlátil ale co třeba měl nepěkné dětství tak ho nechme
neregistrovaný "no kriste"
1. 2. 2007 12:42
Re: SMEJD
chod domov po ten tvoj ---krumpac----a sekni si ho do FIATU mozno to bude stylovejsie auto lebo samo o sebe stoji za *....a nehraj sa na chlapa lebo ta jednou ranou poslem na poslednu navstevu marnice
anonym
1. 2. 2007 22:00
Re: SMEJD
ale teď si na chlapa hraješ ty slováku
neregistrovaný "stenly"
31. 1. 2007 20:41
Re: SMEJD
to spíš ty jsi pomsta na lidském pokolení :-(
1. 2. 2007 06:11
Re: SMEJD
Ty si asi pil, priznaj sa. Inac by si taku blbinu asi nevypustil...Ale ked si to nahodou napisal v triezvom stave, tak mi ta je luto...
neregistrovaný "milan1"
1. 2. 2007 19:44
Re: SMEJD
A je to, verdikt je jasný, fiat je zlý! Chce to niečo koncernovejšie, ach ty môj chudáčik nestranný a objektívny!
neregistrovaný "kini"
1. 2. 2007 20:15
Re: SMEJD
ty vole ty si trapny, az mi vypadavaj oci z dulku * a vtipny jak horka kase
neregistrovaný "Petr"
2. 2. 2007 09:54
Re: SMEJD
Jsem rád, že promluvil skutečný znalec a odborník. Gratuluji!
Ještě jednu poznámku - spi dál.
neregistrovaný "zdeno"
7. 2. 2007 08:57
Re: SMEJD
Nevíš co píšeš nikdy jsi Fiata neměl a závidíš. Mám Regatku 2D letos má 20 let mám ji 9roku a absolutně bez problému. Kdykoliv můžu sednout a jet na stk bez obav. Je to kras ne prosterné perfektně odpružené, motor táhne prostě kočar. Spotřeba v průměru 5l. To nemá chybu.
neregistrovaný "topgun"
19. 2. 2007 08:27
Re: SMEJD
*
neregistrovaný "Kristian"
25. 2. 2007 09:35
Re: SMEJD
Ty si asi ďalší pako. Viem o majitelovi Mercedesu, ktorý navštevoval servis každý týždeň a nakoniec mal auto v servise tri týždne, pretože v servise nevedeli odstrániť poruchu. To sa môže stať každej značke, len nemecký fanúšikovia sú ticho. talianov a francúzov však krizujú okamžite.
neregistrovaný "ti ses *"
18. 7. 2007 23:38
Re: SMEJD
O cem tocis ty smejde?! Tebe asi drbe ty hnup. jake servisy, ty fas?! Doteraz se psalo, ze zadnej problem s motorama, tak o cem tocis?! amater
Avatar - Enzo
31. 1. 2007 15:37
Trefa
Bravisssimo Fiat Bravo 2. Vydali se spravnym smerem, zadny nafoukly Punto. Jinak motory 1,4 T - jet 150 k ma byt v nabidce od kvetna a 120 k od zari, potom 1,6 M - jet od podzimu. Interier vypada opravdu dobre. Myslim ze cesta maloobjemovych benzinu s turbem je opet inovativni jak je u Fiatu dobrym zvykem. Tesim se na test, hlavne na to jak se bude relativne lehky Bravo chovat s tema turbomotorama pod kapotou. ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Cybervic"
31. 1. 2007 22:13
Re: Trefa
...ze ale s tou inovaci u tech maloobjemovejch turbo benzinu zaspali asi tak o tri roky... Za kym? Treba za VW a jejich 1,4TSI
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 22:24
Re: Trefa
To má VW za vykradená kulatá zadní světla ze starého Brava. >:-[]
Avatar - Enzo
31. 1. 2007 22:36
Re: Trefa
Fiat mel Turbo v Unu a to uz je nejakej patek, a bylo to mysleno jako normalni motorizace a ne jako v pripade VW, ktery to dava to sporotvne ladenych modelu.
anonym
31. 1. 2007 23:40
Re: Trefa
Přesně, mám todle autíčko doma (uno turbo 1.3) a přesto že má snad 2x stočenej tachec, tak je to mazec. A tohle nový se mi taky moc líbí, mít ty peníze tak jdu do něj, ale jedině turbíčko :D
1. 2. 2007 06:16
Re: Trefa
Lenže TSI nie je bežný motor v bežných autách, ponúkajú ho ako exota, niečo zvláštne. Fiaťáci sa s tým nebabrú, proste nasadili iný kurz a celkom iný ako u VW, takže akú dobu zaspali? Keď postavím Golf vedľa Stila, tak mám pocit, že o krok vzadu je skôr Volkswagen.
neregistrovaný "Lubo"
2. 2. 2007 08:32
Re: Trefa
( Klaudius ) krásne si to napísal :-) ale treba pochopiť že niekto ma rád aj rok 1992-1998 a tak si splaší VW len škoda že tie dnešné už nesú až tak dobre porovnajte životnosť napr. Golfa 3 - a Golfa 4-5 ale niekto ide :yes: a VW :no:
neregistrovaný "Súhlasim"
20. 4. 2007 09:58
Re: Trefa
Som držiteľom STILA, to auto nemá chybu. jazdné vlastnosti s Golfom, Golfáci sa ešte majú čo učiť.
neregistrovaný "misoo"
31. 1. 2007 15:42
bravo bravo ? ne !
fotky exterieru uz dlhsiu dobu ukazuju, ze ide o prijemny design, a aj interier tej top verzie vyzera celkom schopne. no myslim si, ze bezne verzie budu od tohoto dost daleko a bude to bieda... kvalita bude tiez niekde mimo... osobne by som siel radsej do niecoho overeneho (focus, golf, astra...) a nie do fiatu, ktory sa iba hlada a skusa nieco postavit... ;-\
Rozbalit vlákno
1
2. 2. 2007 08:17
Re: bravo bravo ? ne !
Trochu sa zamysli a prestuduj si pripadne historiu Fiatu...je to stary harcovnik, ktory existuje takmer od pociatkov automobilizmu a rozhodne sa nemusi ucit robit auta. problem je niekde inde, ale vzhladom na jednoduchost a priamociarost toho co si napisal by bolo asi zbytocne to tu rozvadzat...
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 15:53
jj
Moc pěkné auto... Působí to trochu Brerovitě, což není na škodu... Trochu mi ten čumák přijde delší...než by musel být..zase to má šmrnc... No uvidíme...Pěkné
Rozbalit vlákno
1
1. 2. 2007 06:18
Re: jj
Dlhý predný prevos a krátky zadný, čelné sklo posunuté dopredu, to je recept na dynamický vzhľad. Fiat, to už nie je len chladné kalkulovanie, tu sa berú v úvahu emócie...
neregistrovaný "Well"
31. 1. 2007 15:53
Fiat
Celkově docela hezké auto kazí jenom překombinovaná příď a nízko umístěné kliky dveří (vypadá to jako by měl kalhoty na spadnutí). Jinak to docela jde, uvidíme na živo. Nízká hmotnost vzbuzuje sympatie, ale motory o obsahu 1,4 i když dopované turbem to asi není ten správný krok. Lidi jsou zvyklí na 1,6 a 1,8 benzín a těžko si nechají namluvit, že ta 1,4 jede vlastně skoro stejně.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 16:09
Re: Fiat
Líp... ;-)
neregistrovaný "Well"
31. 1. 2007 20:04
Re: Fiat
Hyn sa ukáže, jetli to Fiat zvládnul naladit ;-)
neregistrovaný "tuzing"
31. 1. 2007 20:18
Re: Fiat
s cipem vod cimbu udela nejmin 250!!!
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 20:21
Re: Fiat
Myslíš Oktáfku f tédéíčku?
neregistrovaný "wWell"
31. 1. 2007 22:45
Re: Fiat
:-) :yes:
neregistrovaný "jakub"
1. 2. 2007 10:57
Re: Fiat
Ne,ne Octáfku f metle f combíku a f tédéíčku.
s červenym íčkem, woe.. :D joke
neregistrovaný "oktafka"
1. 2. 2007 11:53
Re: Fiat
a na hlinach s mracitkama a poradnym kridlem! a vytunena mi udela 250 a jezdim za 4 litry. to je poradnej tuning -py*o!
neregistrovaný "sepo"
1. 2. 2007 11:55
Re: Fiat
f cipu
neregistrovaný "Petr"
2. 2. 2007 09:59
Re: Fiat
Už jsem se s ní svezl (1.4 T-JET) a je to nádhera !!
neregistrovaný "pyp"
8. 2. 2007 14:38
Re: Fiat
Nevím, jak moc jsou lidi zvyklí na benzíny 1,6 a 1,8, ale u vozu nižší střední třídy to určitě nebude. Brava byla vždy nejprodávanější s motory 1,4, později 1,2 a stejně tak Stilo vede s motory 1,4 16V. Lidi se tedy nemusí nic nechat namlouvat, stačí si sednout a svézt se...
Avatar - 2,7 RS
31. 1. 2007 15:54
Jak přežít svou vlastní smrt...
Ta boční linie na můj vkus stoupá až příliš, ale jinak se přidávám k pozitivním ohlasům - v době všelijakých zlomů karoserií (často samoúčelných) a z toho vyplývajícího až přehnaně komplikovaného designu bych řekl "jednoduchý" design exteriéru v dobrém slova smyslu... :-) Interiér mě nebere, ale ani neuráží... Celkově mám pocit, že to Fiat nakonec opravdu zvládne a díky GP a Bravu budeme čítat Fiatofily na tomto serveru i příští dekádu... ;-)
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 16:08
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Jenom aby nám nevymizely vlkohradoliebesti v příští dekátě nejenom z fóra ale i ze showroomů... >:D
neregistrovaný "FX"
31. 1. 2007 16:39
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Fiat ma stale co dohanet na VW.
Avatar - Enzo
31. 1. 2007 16:50
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
No mozna tak v marketingu, jinak o nicem nevim :-!
neregistrovaný "FX"
31. 1. 2007 20:44
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Bohuzel v tom svete tam za okny, o nic jineho nejde. :-!
Na co mi je spickovy produkt, kdyz ho nikdo nechce.
1. 2. 2007 06:20
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Ved o tom je ten marketing...
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 08:53
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Problémy s češtinou? Já o tom psal.
1. 2. 2007 09:17
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Ja odjakziva iba po slovensky, ale ked s tym mas problem, mozem Ti to aj prelozit.

---------------Vzdyt o tom je ten marketing--------------- >:D
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 18:47
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Hm, hloupý slovák, který neovládá fráze češtiny a jejich význam. Buď se to nauč, nebo si zůstaň na SK diskuzích.
Avatar - Enzo
1. 2. 2007 18:52
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Asi si sedíš na vedení chytrý čechu! >:D
neregistrovaný "milan1"
1. 2. 2007 19:48
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Nerob hanbu čechom, ty krakonoš zakomplexovaný!
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 19:53
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Je to od vás velmi ubohé. Toto není diskuze. Slyšíte jen na sebe, ostatní jsou lháři, odpad a kdoví co ještě. Děkuji nechci. Jeden blb vedle druhého. Přečtšte si diskuzi nezaujatým pohledem. Pokud jste aspoň trochu soudní, dojde vám to.
Avatar - Enzo
1. 2. 2007 19:58
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Proč urážíš? Psal jsem ti o marketingu, to je všechno co schází Fiatu. Pod mojím příspěvkem napíšeš to samý a pak tu jenom kopeš kolem sebe. Nikdo tě neoznačil za lháře a odpad, tak nefňukej...
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 20:27
Re: Jak přežít svou vlastní smrt...
Upřímně. Nevím co si mám představit za individuum, které tady vyprodukuje 20% bezduchých, opakujících se, pochlebujících příspěvků k jednomu článku. Má smysl ještě něco psát?
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 20:32
Re: OMG
Narážíš na GTIho? >:D Dej si mokrý hadr na hlavu a přestaň tu vyvovávat národnostní rozpory.. :no:
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 20:51
Re: OMG
Mluvím ke všem notorickým přispěvatelům. Cítíš se dotčen?
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 21:18
Re: OMG
Tvoje ubohé útoky na adresu bratrů Slováků s dotýkají každého slušného a inteligentního návštěvníka tohoto serveru. :no:
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 21:32
Re: OMG
To je jediné na co se zmůžeš? Ostatně jsem ani nic jiného nečekal. Používej někdy hlavu a neschovávej se za inteligenci. Vždy je velmi úsměvné pozorovat, jak se někdo ohání inteligencí a téměř vždy mu chybí. V rámci tvých příspěvků to tvoří opravdu smutnou kombinaci - popravdě se od tebe člověk nedozví nic konstruktivního.
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 21:37
Re: OMG
Už napodruhé ses trefil >:-[] Co je to konstruktivní? Toto: "Hm, hloupý slovák, který neovládá fráze češtiny a jejich význam. Buď se to nauč, nebo si zůstaň na SK diskuzích." nebo snad toto:"jeden blb vedle druhého." na adresu těch samých. Neříkají Ti pan tolerantní? :no:
2. 2. 2007 08:14
Re: OMG
Kašli na to, škoda námahy. Načo si kaziť náladu? Idem si ju zlepšiť okukovaním nového Fiata... ;-)
2. 2. 2007 08:12
Re: OMG
Pozri sa najprv do zrkadla a spytuj vlastne svedomie. :-!
neregistrovaný "Kristian"
25. 2. 2007 09:42
Re: OMG
"Hloupý slovák" je mi Ťa lúto, chudáčik zakomplexovaný.
anonym
25. 2. 2007 14:24
Re: OMG
FX ty si ďalší zakomplexovaný nemčúr. nehovorím, že FIAT je naj, ale VW je "divná" značka. Čo to malo znamenať Golf Variant a k nemu ešte jeden typ, ktorý sa líši prednou maskou.
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
31. 1. 2007 15:55
Už se těším...
...až uchopím do Levé ruky límec volantu, do pravé šaltrpáku a sešlápnutím plynového pedálu rozbuším srdce tohoto italského krasavce. 1.4T-Jet 110kW je velice slušných. Ubral bych mu dvoje vrata a nazvat ho Fiat Grande Bravo...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 16:06
Re: Už se těším...
Na to snad taky dojde..., byť psali, že ne ;-\
31. 1. 2007 16:02
Leon Italia
Takový italský bráška Leona.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lol"
2. 2. 2007 01:42
Re: Leon Italia
Suhlas, len aby aj kvalitou bol 8-s
Avatar - da_b0mb
31. 1. 2007 16:40
Predek
je moc dlouhy a spicaty :( Ale jinak :yes: Jsem zvedavy jaky bude prodej
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "essesant"
31. 1. 2007 16:57
Zajimave
Design me osobne u srdce prilis nechytl, nicmene srovnano s konkurenci ve tride to neni tak spatne... Interier je az na detail v oblasti ovladani klimatizace velice pekny a pokud bude kvalitativne na urovni GP nebo jeste lip Cromy, tak o dilenske zpracovani nemam obavy. jedinna vec co me tam trochu zarazi je to reseni zadni napravy. Jiste, usetrili cenna kila hmotnosti a penize z budouci porizovaci ceny. Nicmene kompromis jizdnich vlastnosti a pohodli s a bez multilinku na zadni naprave jsou lepsi ve prospech viceprvkoveho zaveseni. Domníval jsem se, ze pouziji modofikovanou zadni napravu z Cromy. Bohuzel k tomu nedoslo. Jeste hur nez samotne Bravo tim bude trpet nova Delta. (149 ma mit jiny podvozek) Mno uvidime jak to bude jezdit... O motory strach nemam. Nejzajimavejsi budou benzinova turba a 1,6JTDm. Uspech bude zaviset na mixu ceny, vybavy a vnimane kvality... I charakterem to zrejme bude zrejme neco mezi GP a Cromou. Typicky mainstream "pro vsechny" by mohl fungovat.
Rozbalit vlákno
3
1. 2. 2007 06:25
Re: Zajimave
Nie každý dokáže v praxi oceniť a využiť výhody viacprvku. Tu ide o auto pre každodenné použitie v najširšom meradle. Už viacerí dokázali prevedčiť, že aj jedoduchšia zadná náprava dokáže v každodennej prevádzke odvádzať slušnú prácu a nezapotí sa ani v krajných situáciách. Ušetrený priestor, materiál, prácnosť a v konečnom dôsledku aj peniaze hovoria jednoznačne v jej prospech. kto sa bude chcieť športovo vyžiť a vychutnávať si zákruty serpentín, ten si kúpi radšej Alfu...
neregistrovaný "essesant"
1. 2. 2007 11:30
Re: Zajimave
TO je mi jasne, jenze nedokazu posoudit kolik lidi ji proste bude pozadovat. (At jiz z praktickych nebo ciste snobskych pricin ;-) ) Ja bycj tam ten multilink videl radsi i pres zvysenou prodejni cenu. Vim, ze i z klesicke koncepce dokaze fiat vytriskat hodne. Bravo bude diky hmotnosti pes na spotrebu abude mit skvele jizdni vykony. Osobne mu strasne fandim, ale musim priznat, ze ac mam italska auta velmi rad, tak bravo proste neni uplne dle meho gusta.
2. 2. 2007 08:24
Re: Zajimave
Co by si este okrem multilinku zmenil? Alebo si celkovo vysadeny na vozy inej kategorie? Co je Tvoja srdcovka?
Avatar - donPedro
31. 1. 2007 17:03
Má troška do mlýna
hodnocení dyzajnu: z profilu připomíná Peugeot, přední pohled jest murénoidní ala GP (což live působí lépe nežli na fotkách, u Corsy to mám naopak, čili výrazně méně murénoidní, ale na fotkách hezčí nežli live), v šikmobočním pohledu by se v jistých rysech (snad mne za to GTI "neukamenuje") daly nalézti stopy Audi a Golfa. Celek na mne na fotkách působí příjemně - uvidím co uvídím až uvidím live. Technika bude jistě na výši, a kvalita rovněž, chce-li Fiat dobře prodávat (neb konkurece je v segmentech malých vozů a nižší střední obrovská). Tož, zatím, tak.
Rozbalit vlákno
1
1. 2. 2007 06:29
Re: Má troška do mlýna
Ako tu tak čítam, o chvíľu bude každé nové auto len kôpkou okopírovaných detailov z iných áut. Prečo preboha za každú cenu hľadať podobnosť s inými autami? Každé auto je jeden celok, ktorý vnímame spolu, takže dôležité je ako to všetko vyzerá spolu a ako to spolu ladí a nie či sa svetlá na niečo podobajú...
anonym
31. 1. 2007 17:24
zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Fiat to od roku 2000 proste uz umí!!!
I kvalita na vysoké urovni jak dokazují testy a recenze!
Stací si prečíst a budete to vedet i vy.
A zarputilí lidi proti FIATU se treste protože GRANDEM PUNTO to začalo a ma vyjít SUV FIAT SEDICI(SUZUKI SX4)a jeste za 9 mesíců NOVý FIAT 500 no a aby tho nebilo málo tak tenhle krasavec FIAT BRAVA.
A lidi proboha to ze nekdy byla značka FIAT v kryzi a delala nekvalitne tak ty doby komunismu jsou ta tam.
Tak se lidi proberte a prestante ohrnovat nos kdys jsou to tak krasná a vymakana technologií auta.
A na zaver FIAT je ze za malo penez hodne muziky ;-) !!!
TAK SE UZ LIDI SAKRA PROBERTE >:-[] !!!
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:18
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
No, tak ti děkujeme za tvůj fundovaný názor a teď se zase vrať ke gramatice... :yes: Jestli jsi dnes ukázal doma vysvědčení, tak se divím, že ti rodiče nezakázali počítač na tři měsíce :-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 19:20
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Ty i byly naopak schválně, je to jistě tajný odpůrce Fiatu... >:D
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 19:26
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Myslis, ze se ve Vlkohradu tak boji, ze krome klasiky uz angazuji i takovy typky? ;-)
anonym
31. 1. 2007 19:28
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
To víš, moderní marketing... >:D
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 19:51
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Když mohli angažovat GTIho... To víš...sichr ist sichr... >:D
anonym
31. 1. 2007 20:35
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Když je FIAT tak nedobrý tak co tady na nej čumíte a kecate ty blaboly jdete kazysvětovat jinam >:-[]!!! :no:
neregistrovaný "Milan"
31. 1. 2007 21:45
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
:yes: souhlas
anonym
25. 2. 2007 14:40
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
ZZ ty si ale poriadny BLBEC.
anonym
31. 1. 2007 20:39
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
přesně tak, méel jsem vw, te´d mám fiat a příště si koupím tohle BRAVO , protože skopčácí ani frantíci ani šikmoocí N I K D Y neudělají takovej design jako má FIAT, ALFA, LANCIA, MASERATTI, FERRARI, LAMBORGHINI.....
neregistrovaný "FX"
31. 1. 2007 20:47
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Sakra ty si znalec. Lamborghini delaji prave ti skopcaci. Takze zebys jen kecal? Taky vyber auta nizsi stredni tomu odpovida. :-!
neregistrovaný "Milan"
31. 1. 2007 21:39
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Trochu si rýpnu.... Né že bych nesouhlasil s obsahem, ale ta čeština, kam jsme se to dostali... (nebilo, kryzi...) :-(
1. 2. 2007 06:35
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Druhá vec je ešte predaj a servis. Tu má Fiat určite čo háňať, úroveň iných ešte nemá. Kolega má Stilo a sťažoval sa, že sa síce veľmi nekazí, ale nič z toho čo potreboval spraviť mu neuznali ako záručnú opravu, vždy si vraj vymysleli ako si to spôsobil sám a musel si to zacvakať z vlastného vrecka. Išlo o zblbnutý centrál, studený spoj pri motorťeku zadného stierača a ťažko sa zatvárajúce pravé predné dvere.
neregistrovaný "blue.sun"
1. 2. 2007 09:37
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Jenže tohle není ani tak o prodejní politice Fiatu samotného, jako spíš o funkci zastoupení v zemi a potažmo toho konkrétního servisu...
2. 2. 2007 08:20
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Tak to neviem. Predajni Fiata som v istom obdobi navstivil viac a ten pristup bol vpodstate podobny. nefandim Skode, ale tam sa mi ako zakaznikovi venovali uplne inak.
neregistrovaný "Kristian"
25. 2. 2007 09:50
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
To nie je o FIATe, ale o konkrétnom dílerovi, ako to už bolo napísané. Keď som bral Octaviu TDI, obsluha bola mizerná. Servisoval som ju (než mi ju ukradli)u iného dílera a tam bol prístup úplne iný.
anonym
2. 2. 2007 23:19
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
mam PUNTO 2003/10 1,3 multijet diesel byl jsem v servisu nekolikrat a na více místech a dosahl jsem vždy čeho jsem chtel!!!!!!
Nesmíte být lidi hloupí a nechad se odbýt!!!!
Musíte si taky třeba stěžovat na FIAT čr.
Ja jsem dostal treba i nový turbo po zaruce!!!!!!

Ze servisem FIAT jsem moc spokojený a vymlátil jsem z nich MAXIMUM!!!!
NO a na závěr koupil bych si klidně ZASE FIAT A TREBA TU BRAVU JE BOZI lidi nebojte se fiatu to neni ve FIATU to je vlidech to svinctvo a ne ve FIATU tak se konečně všichni proberte >:D >:D >:D >:D >:D ;-)
neregistrovaný "Pavel 128"
5. 2. 2007 10:59
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Mám dva roky Stilo MW 1,8. Od novoty bralo litr oleje na 2000 km, myslel jsem, že si to sedne, ale když to bylo po 20000 pořád stejné, tak jsem to diskutoval v mém oblíbeném servisu ve Vršovicích - posoudili, zavolali, půjčili Pandu, dali nový motor, neplatil jsem ani korunu. Dalších 20000 km jsem tam nedal ani litr. Když jsem tam byl v zimě a při otevírání kufru zavrzaly plynové vzpěry, tak je zdarma okamžitě vyměnili, aniž jsem cokoli řekl. Třetí problém, který jsem měl byl s elektronikou xenonu, vyměnili zdarma na počkání... Před tím jsem měl Octavii 2.0, brala litr oleje na 1000 a nikdo se se mnou nebavil (prý je to v normě, asi dvoutakt), když odešla dvakrát lambda sonda a pak i katalyzátor tak se konečně rozhodli vyměnit pístní kroužky, pak brala tak litr na 3000..., takže vše je o přístupu prodejce a servisu, auto je prostě složitý systém a vždy se tam může něco pos... ale prodejce a servis musí být ochoten to řešit... takže příští týden jdu do Vršovic pro GP pro ženu, prostě jsem tam spokojen a o tom to asi je.
neregistrovaný "buran"
1. 2. 2007 12:36
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
To Sedici Ti jde nějak dlouho, asi se někde zaseklo cestou - Suzuki SX4 se už dost dlouho prodává a já si nedovedu představit, že bych si koupil SUV od afrického (pardón) italského výrobce. To radši maďarská kvalita pod dohledem Japonce....Představa nový pětistovky za 10 mega v eurech je taky zábavná - ne každý vozítko je Mini, který navíc vzniklo pod vedením BMWN a dá se očekávata, že jako nenadchl nový brouk (protože jeho podstata byla holt jinde), tak náhražka motorky z šedesátých let už se dneska taky těžko chytí. Nicméně včera jsem si na vlastní bulvy prohlíd novou Hondu CR-V - a to je auto, to je SUV. Nebo takový Quasqai. Taliáni, pizza a moroženoje volají - to vám jde, ale techniku nechte bejt, na to máte krátky a slabý ručičky...
Avatar - Enzo
1. 2. 2007 12:47
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Nepracuješ náhodou jako bavič? Sedici se vyrábí spolu s SX4 v maďarským závodě, docela překvápko co? Takže rozdíl ve finále je akorát ve značce, jinak technika i kvalita bude naprosto stejná. 500 bude o trochu dražší než Panda, ale cenově v základu zase níž než GP, srovnávat ho s Mini nebo dokonce s New Beetle je zcela zcestný, každej patří jinam. Fiat 500 nebyla motorka, ale jedno z nejlepších aut v min. století. >:D
neregistrovaný "buran"
2. 2. 2007 09:23
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
To máš sice pravdu, talián by asi těžko u sebe něco tak složitýho zvládl udělat, ale už představa, že to auto marketing od Fiatu převeze z tý poměrně slušný fabriky a začně s ním šíbovat je odstrašující. A cože to sedíči nějak není vidět, zatímco Suzuki už dávno? Copak se nám u italských machrů nedaří? A když jseš takovej chytrolín, tak bys měl vědět, že pětistovka (nevím, jak jsi přišel na to, že to bylo jedno z nejlepších aut 20. století) začala být vyráběná s tím cílem, aby byla alternativou k motorkám. Nauč se číst - nepsal jsem, že pětistovka byla motorka. A taky se trochu, chlapče pouč, když chceš kárat jiné. Mini mělo být rovněž co nejlacinějším a tedy i nejjednodušším vozítkem pro lidové vrstvy a brouk jakbysmet. Ten byl dokonce vyvinut před WWII na Hitlerův pokyn. Proto jsou si tzhle auta podobný. Dřív základ motorizace, dneska snaha oživit legendu. Jenže talián s tím přišel nějak pozdě...Takže sklidni hormony a jdi si něco přečíst a zjistit.
Avatar - Enzo
2. 2. 2007 13:20
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Otevři oči! Sedici společně s SX 4 bylo vyvinutý, a to tak, že desing dělal nejakej Italdesign (Giorgetto Giugiaro) pokud ti to něco říká, podvozek a mechaniku pohonu přineslo Suzuki a naftový motory Fiat. Před uvedením Sedici na trh měl Fiat 3000 objednávek a to i v době kdy nebyla ofociálně stanovená cena. Proto se musel se Suzuki dohodnout na navýšení výroby, jo a na konec k tý pětistovce, přečti si to co jsem psal nahoře ještě jednou prosím. Nepadlo ani slovo o srovnávání starých 500 Mini a Brouka, ale o nových modelch, proto ten NEW Beetle - Nový Brouk chápeš ? >:D snad už jo. Mimochodem stará 500 nebyla alternativa motorky ale motorizovala Apeninský poloostrov, víš v mapě je to ta bota na podpatku v jižní evropě, žádná Afrika. :-!
neregistrovaný "Gumbo"
1. 4. 2007 15:54
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Magore, SEDICI se vyrábí společně se SUZUKI SX 4 v Maďarsku. Když nevíš, nediskutuj !!!!!
neregistrovaný "ANTI FIAT"
1. 2. 2007 13:00
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
sa zobud mlady ja som mojej manzelke kupil Fiat Punto 20003 a uz v zivote taku hovadinu nespravim som viac behal s tym autom po servise ako ona sa na tom vozila ...a za ten cas co som ho mal ja som mu dal trocha do tela no hroza vykon ako traktor plasty strpali na kazdej jame a pohodlie sedenia ako na bicykli....
vsetkym vodicom ktory sa chcu pomstit svojej rodine odporucam kupu Fiatu
neregistrovaný "lamal"
1. 2. 2007 21:44
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Ked uz nic ine tak punto2 je velmi spolahlive a podarene auto ... skus si nieco precitat o autach :no:
neregistrovaný "Lol"
2. 2. 2007 01:47
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
Naco by mal citat o Fiate a autach ake su skvele vratane Fiatu??? Vsak ho kupil a pise ze je to smejd. Alebo tym citanim presvedci sam seba ze to auto je super? LOL >:-[]
neregistrovaný "doubt"
8. 2. 2007 14:59
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
"vykon ako traktor plasty strpali na kazdej jame a pohodlie sedenia ako na bicykli..."

Výkon motoru a pohodlí sedaček jsou snad věci, které sis mohl vyzkoušet ještě před koupí, ne? Jenom * a ty si koupí auto, které mu nevyhovuje :no:
anonym
1. 2. 2007 18:34
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "michal"
25. 2. 2007 00:08
Re: zarputelci proti FIATU třeste se!!!
od roku 2000 umi????????? ja mam Punto rok 2004 je rok 2007 a ja menil stredni a koncovy dil vyfuku,zadni lampu a 1 zrcatko to jedine v zaruce ;-\ jinak uplne bez problemu :-),ale ty uplne zrezively vyfuky naserou
31. 1. 2007 17:35
Car Of The Year 2008
Známe vítěze! Gratuluji Fiatu Bravo! ;-)
Rozbalit vlákno
1
1. 2. 2007 12:48
Re: Car Of The Year 2008
Pevně věřím.
neregistrovaný "DAVE"
31. 1. 2007 17:52
Neporovnávat s konkurencí.
Fiat to je a fiatem zustane.Hodně,ale hodně nekvalitní auta!!!
Rozbalit vlákno
14
anonym
31. 1. 2007 17:59
Re: Neporovnávat s konkurencí.
bla bla bla :no:
neregistrovaný "Seremed"
31. 1. 2007 18:04
Re: Neporovnávat s konkurencí.
NEKVALITNÍ, ALE HODNĚ nekvalitní je tvůj chorý mozek :no: :no: :no: >:-[]
neregistrovaný "fakt * !!"
31. 1. 2007 20:01
Re: Neporovnávat s konkurencí.
ty maš určitě fabku a myslíš si jaky máš hrubýýý kvalitní auto >:D
anonym
31. 1. 2007 20:01
Re: Neporovnávat s konkurencí.
dej si facku a vrať se na strom ty masturbante
neregistrovaný "Stráňa"
1. 2. 2007 00:26
Re: Neporovnávat s konkurencí.
[odkaz]
Tady se mrkni jak nekvalitní křáp je FIAT DAVE.
neregistrovaný "essesant"
1. 2. 2007 01:54
Re: Zajimave setreni
Potvrzuje to dlouhodobou prevahu japoncu v kvalite. Jsou tam nektera prekvapeni a urcite mi to poradi prijde objektivnejsi nez TUV. Uz proto, ze se ta firma pojistuje zavady a tak je jeji zivotne dulezitou prioritou mereni miry rizika plneni, ktere je prave determinovane mirou poruch. Prekvapuji me tam nektere veci, ale rozhodne nemam duvod jim neverit. PS: Umisteni VW party za Fiatem me neprekvapuje vubec. Naopak se potvrzuje, ze s koupi skody kupujete VW kvalitu ;-) jen nevim, jestli je to pro kupce buhvijaky benefit :-!
neregistrovaný "Stráňa"
1. 2. 2007 02:59
Re: Zajimave setreni
souhlas, TUV je technická a ta mi řekne, co jsem na autě zanedbal já. Takže to je neobjektivní. Nezávislé testy jsou objektivnější.
neregistrovaný "essesant"
1. 2. 2007 11:36
Re: Zajimave setreni
no zajimalo by me, jestli to tady VW mozky nejak napadnou nebo jen "prehlidnou" ;-) Stalo by to za to vytahnout i v jine diskuzi!
neregistrovaný "viki_vr"
1. 2. 2007 23:14
Re: Zajimave setreni
Odkaz tu je tak je to v pohodě. ;-)
neregistrovaný "pche"
1. 2. 2007 01:39
Re: Zajimave setreni
Daj si sprchu, najlepšie studenú, další čuráčik, čo chodí MHD a vypráva tu *y :D si na smiech
anonym
1. 2. 2007 01:50
Re: Zajimave setreni
>:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Honza"
1. 2. 2007 11:06
Re: Zajimave setreni
Bohuzel v nich odchazeji nejprve a nejcetneji nemecke soucastky. Mam starou Alfu, je to dobre auto!!a bohuzel, made in Germany neni zaruka kvality. vubec!
neregistrovaný "realista"
1. 2. 2007 12:51
Re: Zajimave setreni
SUHLASIM su to tie najvecsie zmetky ake sa kedy vyrabali fuuuj na srotovisko s Fiatom
anonym
25. 2. 2007 14:27
Re: Zajimave setreni
DAVE, DAVE ty si ale poriadny pako. VW má momentálne nižšiu kvalitu ako OPEL. Tak radšej netáraj. Nemám rád takúto neobjektivitu.
neregistrovaný "Marcus"
31. 1. 2007 18:09
Bravo 2 - numero uno
Teda desing Italům vždy šel, ale teď klobouk dolů. Jen já osobně bych se odebral na tradici ohledně názvu (3dv. Bravo a 5dv. Brava), ale to je věc názoru. Jinak zatím známé motory vypadají na docela slušné cestě, jen doufám, že se dostaví i 1.3 MultiJet. Ten by mi tam docela scházel. Interiér je ještě lepší ne u Grande Punta, kdyby byly ještě odvážnější barevné kombinace, snad by to ani neuškodilo, ba naopak.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Enzo
31. 1. 2007 18:15
Re: Bravo 2 - numero uno
Obavám se, že 1,3 M-jet nebude, nejmenší diesel by měl být podle dosavadních informací 1,6 M-Jet 120k. O 3Dv se taky prohlašuje, že se s výrobou nepočítá, což ovšem bude škoda, hlavně pro mladý bejky. No třeba jsou informace úplně mimo. Necháme se překvapit. Nejvýkonější variantou by měl být 2,0 s 250k.
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 18:42
Re: Bravo 2 - numero uno
Bude i 1,6 MJET 105 koní jakožto nejslabší nafta.
Avatar - Enzo
31. 1. 2007 18:43
Re: Bravo 2 - numero uno
O.K. :yes:
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 10:52
Re: Bravo 2 - numero uno
Enzo, co to bude za motor ? Víš něco bližšího ? ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 11:22
Re: Bravo 2 - numero uno
Mluví se o Barvu Abarth 2,0 Turbo 250 k a slabší 1,6 turbo 200 koní. A v neposlední řadě ještě Multijet 175 koní (ten by měl být léta příštího roku). Zatím to jsou zprávy jedna paní povídala, i když ten zdroj byl zatím skoro vždy dobře informovaný. Tak uvidíme...
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 19:36
Re: Bravo 2 - numero uno
Tady je počáteční nabídka motorů Brava v De:
[odkaz]
a hned vedle i první jízdní dojmy:
[odkaz]
Avatar - Enzo
1. 2. 2007 11:34
Re: Bravo 2 - numero uno
No už ti na to odpověděl Milý stydlín. :-) špičkový verze by měly být ve výbavě R-line, takže pokud jsi viděl fotky interiéru s tou navigací je to on. Víc známo neni, musíme si počkat.
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 11:49
Re: Bravo 2 - numero uno
250 na předek ? To je trochu moc ;-)
Avatar - Enzo
1. 2. 2007 12:15
Re: Bravo 2 - numero uno
250 uz je sakra velký stádo. S použitím diferenciálu jako ma 147 Q2 se zvýšenou svorností by to mohlo bejt v pohodě. Nevím jestli ho tam dají, ale odladěný to snad bude.
neregistrovaný "viki"
31. 1. 2007 23:29
Re: Bravo 2 - numero uno
vypadá to, že kromě 1.6T-Jet přibude i nový 1.6 JTDM-jet to by bylo lepší kafe něž 1.3M-Jet
1. 2. 2007 06:38
Re: Bravo 2 - numero uno
BRAVO - to ma sportovejsi akcent, nazov BRAVA na mna posobi usadlejsie. Asi o ten sportovy prizvuk im teraz ide...
neregistrovaný "DAVE"
31. 1. 2007 18:18
To chce klid klucííí.
Běžte se projet.Ale s autem,ne s FIATEM.At vám vychladnou kedlubny.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Enzo
31. 1. 2007 18:27
Re: To chce klid klucííí.
My jsme v klidu, ale tebe neco evidentně žere >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 18:46
Re: To chce klid klucííí.
Americkej brouk mu zere jeho kedlubnu ;-)
Avatar - Enzo
31. 1. 2007 18:47
Re: To chce klid klucííí.
:yes: jo a za chvíli ten brouk chcípne hlady >:D
neregistrovaný "buran"
31. 1. 2007 18:47
Re: To chce klid klucííí.
Musím se chechtat - dopoledne tady byla Honda Civic Type S a X, to je auto pro jedendvacáté století a ne tahle vykopávka a v diskusi k tomu houf nadržených klaunů, co stříkaj z pár obrázků a hnedka vědí, jaký to bude super. Pokud vím, tak Fiat už několik desítek po sobě v tří až pětiletých cyklech vykřikuje, že teď má konečně německou kvalitu....hahaha. Fiata jsme neměl, ale Alfa Romeo 156 (předesílám - kupoval jsem ji jako novou, ne z druhé ruky nebo bazaru) - to byl šmejd. A 147 - známé u ní upadlo kolo....Bravo Italia, z afrických výrobců jste skoro nejlepší, ale pozor - v Maroku se bude vyrábět Logan, tak abyste neusnuli na vavřínech...:-))))))
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 19:04
Re: To chce klid klucííí.
Gratuluji ke vhodně zvolenému nicku >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:13
Re: To chce klid klucííí.
Sice jsi fakt buran, ale pobavil jsi mě :-)
neregistrovaný "Mercury"
31. 1. 2007 19:07
Dyť je to FIAT!!!
Proč myslíte, že se staré Bravo prodává za pár kaček? Protože je to NEUVĚŘITELNĚ PORUCHOVÉ auto. Design něco mezi Grande Puntem a jiným neidentifikovatelným hranatým předmětem.
Rozbalit vlákno
2
anonym
31. 1. 2007 20:08
Re: Dyť je to FIAT!!!
A nebylo nahdou Bravo + Brava autem roku??? :-) Asi další chudak s komplexama.
1. 2. 2007 06:51
Re: Dyť je to FIAT!!!
A to vies odkial? Vlastnis nejaky Fiat? O tom pochybujem. Kup si VW a zatial co Ty budes chodit na zvolavacky a opravy do servisu, tak si fiatak bude hvizdat... >:D
neregistrovaný "bryky"
31. 1. 2007 19:23
Fiat jde na horu!!!
Souhlasím s tím že Fiat umí.Ty doby kdy Fiat reznul už na prospektu jsou dávno pryč.Německá kvalita je sice dobrá ale řekl bych že je dost drahá,a ostatní jí už šlapou na paty.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 19:26
Re: Fiat jde na horu!!!
Můžu se zeptat, na kterou horu Fiat jde? >:D >:D Jinak souhlasím. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:27
Re: Fiat jde na horu!!!
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "bryky"
31. 1. 2007 19:34
Re: Fiat jde na horu!!!
Na vysokůůůůůůů >:D
anonym
31. 1. 2007 20:50
Re: Fiat jde na horu!!!
Vidíš, jaká je to ekologická značka? :yes: Jiní by zatopili f kamnech a vyjeli to... >:-[] :no:
31. 1. 2007 20:51
Re: Fiat jde na horu!!!
Pardon, to jsem byl já. :-)
neregistrovaný "Well"
31. 1. 2007 22:56
Re: Fiat jde na horu!!!
..Ty doby kdy Fiat reznul už na prospektu jsou dávno pryč.. Teď rezne až po zaplacení akontace?? Taky chlape nějak nechápu tuhle větu:"Německá kvalita je sice dobrá ale řekl bych že je dost drahá". Kam na to chodíš? Od kdy jsou Německá auta kvalitní?? S kvalitou má Evropa problémy, protože v módě EU automobilek jsou úspory. Asie nás přejede rychlíkem takl rychle, že se z toho pár automobilek nestihne vzpamatovat. Japonci jsou na vrcholu, ale na tahu je Korea a časem nás ušlapou číňani. Jestli teda do té doby komisaři EU auta radši nezakážou.
Avatar - Ghostyx
31. 1. 2007 23:30
Re: Fiat jde na horu!!!
Ty woe je to smutne, ale mas asi recht... :'-(
neregistrovaný "FX"
1. 2. 2007 01:11
Re: Fiat jde na horu!!!
Koukej na to evropskyma ocima. Politici musi zajistit to, aby evropa mela co zrat, protoze 60% populace zivi automobilovy prumysl, je velmi dulezite, aby byl konkurenceschopny. Jednoduse se uvali dovozni kvoty a cla a Asijci si tu neskrtnou. Nebo se chcete dozit toho, ze se tu bude stavkovat a lidi budou nadavat, ze nemaji co zrat? Odbory toto nikdy nedopusti. To je realita, kterou moc lidi tady asi nepochopi.
anonym
1. 2. 2007 01:47
Re: Fiat jde na horu!!!
Doufam,za zavede stejne kvoty jako maji japonci a korejci na nase auta
neregistrovaný "RS6"
1. 2. 2007 02:10
Re: Fiat jde na horu!!!
Kde si vzal,že 60% procent obyvatelstva živí automobilovi průmysl,Evropská ekonomika v první řade prosperuje na službách a ne na průmyslu :-!
neregistrovaný "Banjo"
1. 2. 2007 09:48
Re: Fiat jde na horu!!!
Jasně, proto taky Kia montuje auta v Žilině, Hyundai staví v Nošovicích a Honda v Anglii... To je vše v EU, takže dovozní kvóty atd. jsou v takovém případě kde?
anonym
1. 2. 2007 01:45
Re: Fiat jde na horu!!!
Co to meles,asijsky auta jikdy na evropsky mit nebudou,uvedom si,ze veskera inovace jde z evropy,asijati se jenom opicej,rychlik prejel tak mozna tebe :no: :-!
neregistrovaný "RS6"
1. 2. 2007 02:11
Re: Fiat jde na horu!!!
:yes:
1. 2. 2007 06:43
Re: Fiat jde na horu!!!
to by som s takou urcitostou netvrdil, aj z Japoncov sa na zaciatku kazdy rehotal a kde su teraz....aj prva lastovicka je na svete, Cee´d by som kludne postavil proti Golfu a nie som si isty, kto z nich by vyhral...
neregistrovaný "Well"
1. 2. 2007 08:27
Re: Fiat jde na horu!!!
Inovace z evropy? Kde prosím tě? Pokuď pominu MB, tak se v současné době opičí Evropa po Asii. Začalo to vozy SUV a další pokračování budou hybridní auta. Nejhorší je, že kvalita se pomalu z aut opravdu vytrácí (a to i z Japonských). Nebude dlouho trvat a Korea bude lídr automobilového průmyslu - bohužel. Jinak Fiat je pěknej ;-)
1. 2. 2007 09:20
Re: Fiat jde na horu!!!
mne sa zda, ze ta kvalita bude celkovo nejak stagnovat, resp. bude ciste na nutnej urovni...super kvalitne materialy a precizna kvalita sa draho platia a dnes sa zacina vo velkom setrit....aby sme sa este nedockali americkeho ponimania kvality aj u nas podla motta auto=spotrebny tovar
neregistrovaný "flexo"
2. 2. 2007 11:20
Re: Fiat jde na horu!!!
kup si marcove cislo auto motor a sport (sk vydanie) a mozno budes prijemne prekvapeny zo suboja ceed vs. golf.
neregistrovaný "RS6"
1. 2. 2007 02:10
Re: Fiat jde na horu!!!
>:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "mareli"
31. 1. 2007 19:40
Fiat je1*
Je to krasavec a nenecháme na něj házet špínu od nějakejch škodovkářu a volkswagnistu.At táhnoudo p....e a neotravujou.Fiat je pojem a má obrovská láska a kdo tvrdí že ne tak ho kopnu do p....e.Jen tak dál kluci od fiatu,volkswagen a jiné plečky jemu podobné už vás nedoženou. >:D :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 20:21
Re: Fiat je1*
Velice fundovaný názor. 8-s
anonym
31. 1. 2007 20:40
Re: Fiat je1*
Je to tak a jenom potvrzuji že FIJAT je jednička.
VW a SKODA jsou zakomplexovaný :no:
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 20:41
Re: Fiat je1*
Jdi se zahrabat vtipálku
neregistrovaný "RS6"
31. 1. 2007 22:24
Re: Fiat je1*
>:D >:D
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2007 21:00
Hmm,slusneee !!!
Hmm,podaril sa vam skvely kusek fakt,urcite si zasluzite pochvalu,zboku by som ani nepovedalze je to Fiat,sice tu znacku prilis nemusim,ale toto je o niecom inom . . . :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lonestarstate
31. 1. 2007 21:15
Nejhezčí za několik let
Tohle se Fiatu opravdu designérsky povedlo. :yes: :yes: :yes: Elegantní, stylový, přitom nevypadá jako karikatura předchůdce, jak to bývá nyní u evropských aut zvykem.
Rozbalit vlákno
5
31. 1. 2007 21:21
Re: Nejhezčí za několik let
:yes:
neregistrovaný "Well"
31. 1. 2007 22:58
Re: Nejhezčí za několik let
Proč karikaturovat propadák, že?
1. 2. 2007 06:56
Re: Nejhezčí za několik let
Spýtaj sa vo Volkswagene. Nová generácia Golfu už tradično prichádza o rok prv ako bolo pôvodne naplánované, pretože predaje nedosahujú očakávania. A predsa je každý nový Golf len ďalším odvarom toho istého tvaru a s rovnakou technikou pod kabátom. Takže s tým karikaturovaním prepadáku radšej mlč, to tu už dávno robia iní.
neregistrovaný "Well"
1. 2. 2007 08:34
Re: Nejhezčí za několik let
Moc dobře si pamatuju na příchod Stila. Bylo kolem toho auta humbuku a nakonec to jinak než propadákem nejde nazvat (dost si za to mohl Fiat vysokou cenou při uvedení na trh). Já Fiatu přeju, ale nevím jestli motory o obsahu jen 1,4 jsou dobrou volbou. O Golfu se nemá cenu bavit, je to auto ušité na míru Německým zákazníkům a proti Fiatu je to pekelná nuda.
1. 2. 2007 09:23
Re: Nejhezčí za několik let
Ano, vystihol si to. Netvrdim ze Fiat je IN, ale Stilo vo vseobecnosti nie je zle auto, kvoli zlemu image ma slabsie predaje a tiez v marketingu by mohli lepsie zapracovat. Stilo ako take by som bral, ale popredajne sluzby a servis ako pocuvam nemaju dobru uroven.
anonym
31. 1. 2007 21:26
FIAT
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko.Počkáme tak rok,dva a uvidíme co to ty napomádovaný klucííí italský vyrobili.Budu držet palce aby se to prodávalo.Já neříkám tak ani tak ale na má slova jednou dojde.Ten komu jednou ujel vlak tak se zaručeně projde.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Neri"
31. 1. 2007 21:31
FIAT
Já se z Vás poseru to sou zase názory. Dneska jsem měl na salonu v To..tě zákazníka evidentně měl na mozku vytetovaný VW to byly zase otázky. Při předváděčce sem myslel,že vystoupim za jízdy takže o lidech co jezdí ve skopčáckejch kárách mám jasno... Jinak jo italové design fakt uměj to se musí nechat.Myslim si,že se to bude prodávat dobře a o to jde.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 1. 2007 21:50
Re: FIAT
Bude se hádám prodávat mnohem lépe než Stilo, přitom bude technicky skoro stejné auto, tedy na svou dobu méně vyspělé, ale pořád slušné.
1. 2. 2007 06:58
Re: FIAT
Preco myslis ze menej vyspele? Motormi bude inde ako ostatni, komplexne male turba este nikto neponukol a technikou to je podobne ako u konkurencie. Dizajn na vysokej urovni. Takze? Co som vynechal?
neregistrovaný "RS6"
31. 1. 2007 22:22
Re: FIAT
Na mozku určitě nic neměl,ale deme ntní byl když si chtěl koupit Toyotu >:-[] >:-[]
anonym
31. 1. 2007 22:51
Re: FIAT
Holt nemůžou všichni jezdit ve Fábii RS6 HTP jako Ty >:D
neregistrovaný "Neri"
31. 1. 2007 23:41
Re: FIAT
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "RS6"
31. 1. 2007 23:50
Re: FIAT
Tak Fabii mám,ale 1,4 ,něco proti :-!
neregistrovaný "essesant"
1. 2. 2007 02:02
Re: RS6
A je to na tobe poznat ;-)
neregistrovaný "RS6"
1. 2. 2007 02:15
Re: RS6
Tak to jsem od srdce rád ;-)
neregistrovaný "essesant"
1. 2. 2007 11:24
Re: RS6
No prave... :-O
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 09:31
Re: RS6
>:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 09:37
Re: FABIA RS6
Fábia RS6: 1.4 motor, nalítáno 350tis. km, koupeno za hubičku jako referentský vůz, barva základní modrá. Extras: fofr pruhy přes celé auto, hustomračítka, modré LEDky, folie z Globusu i na čelním skle, stříbrná zrcátka jakožewoeaudiRS, tuningové stěrače s křidýlky, kola z RS koupená na burze, vzadu spojler, aby ten brutální výkon udržel auto na silnici... No a dál spoří na Fabii tédéíčko, aby ji mohl načipovat.
neregistrovaný "RS6"
2. 2. 2007 19:19
Re: FABIA RS6
Auto nové,barva zelená,žadné doplnky a dál spořím na novou mašinu :-!
1. 2. 2007 07:01
Re: FABIA RS6
Preco myslis, ze len dement by si kupil Toyotu? Je trochu predrazena, cenovo asi ako VW, ale za tie prachy mas aspon spolahlive kvalitne auto.
anonym
1. 2. 2007 07:25
Re: FABIA RS6
Protoze je to hnusne asijske auto :no: 8-s
1. 2. 2007 09:24
Re: FABIA RS6
Vec nazoru. Slovom "hnusny" by som nenazval ziadne auto, iba niektore myslienkove pochody a vyroky co tu citam...
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 09:40
Re: FABIA RS6
Klid ;-) Ten chudák, co se neumí ani podepsat asi ještě nezaznamenal, že Toyota není jedno auto, ale že je to výrobce. Asi je naštvaný na spolužáka ze základky, chytrému cílevědomého asiata, který mu přebral holku, protože už se nechtěla tahat s takovým primitivem ;-)
neregistrovaný "Jirka"
31. 1. 2007 21:31
Leon NE
Leon je hnus
Rozbalit vlákno
2
1. 2. 2007 07:00
Re: Leon ANO
Ty si spadol z visne? Kto tu spominal Leona? Mimochodom velmi pekne auto.
neregistrovaný "Lol"
2. 2. 2007 01:51
Re: Leon ANO
Tak si kup bicykel alebo Fobiu HaTaPa. Leon je kus dizajnu :-!
anonym
31. 1. 2007 21:43
Bel lavoro
Bravo Marchionne ! Udelal fakt kus praci! A za chvili bude Alfa Junior a nova 149...klobouk dolu !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mara"
31. 1. 2007 23:07
S tou kvalitou nevim nevim
Fiat umí dělat krásná auta, a auta která jsou zábavná a skvěle se řídí. Sakra ale podle čeho hodnotíte kvalitu?! Myslím že nejklepší je, podívat se jak jsou na tom dnes auta ojetá! V jakém stavu jsou dnes fiaty 10 let staré a jak si drží cenu! Kvalita se jinak hodnotit nedá, než pohledem na předchůdce. Je sice pěkné, že vám někdo v testu řekne že přístrojovka nevrže a působí hodnotně, ale co po 200 000 km? Než bych to koupil dvakrát bych se rozmyslel!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "JardaK."
1. 2. 2007 06:47
Re: S tou kvalitou nevim nevim
Jen osobní zkušenost, nic víc! Mám Tipo 1,9TD z roku 1993, nejsem první majitel. Zvenčí není nikde rez, motor měl při koupi 160000 km, teď má 230000, nežere olej, šlape znamenitě a je suchý (v mém případě pouze zaprášený). Kdybych ho chtěl prodat, dostanu za něj tak 30000 Kč.
neregistrovaný "wildos"
1. 2. 2007 08:27
Re: S tou kvalitou nevim nevim
souhlasim s tebou potom co mi ukradli mégana jsem si pořídil punto z 95 - nerezne, šlape jak hodinky fakt jsem spokojenej a to jsem fiata původně taky nechtěl.
neregistrovaný "anonym"
1. 2. 2007 08:53
Re: S tou kvalitou nevim nevim
Nechci rýpat, ale po renaultu se nedá divit že tě uspokojí fiat. Prostě samé lepší auta, ale to je jen můj názor.
1. 2. 2007 07:02
Re: S tou kvalitou nevim nevim
Problem je jedine v tom, ze kvalita ide hore u vacsiny automobiliek, Fiat nevynimajuc. A myslim si, ze v tomto smere je aj Fiat uz trochu niekde inde ako bol pred desiatimi rokmi.
neregistrovaný "tokamme"
31. 1. 2007 23:20
Grande Bravo?
zadok velmi pekny original ale predok to je cele GPunto.Mohli tam byt trochu inovativnejsi.Ako vlastnik Stila-s menom mohli pokracovat stare Bravo je nic moc,najma podvozok hotova katastrofa.
Rozbalit vlákno
1
1. 2. 2007 07:04
Re: Grande Bravo?
Nie je to celkom GP a podobnym predkom sa snazia drzat dizajnovu liniu svojich modelov. Rozhodne to spravili lepsie ako Seat napriklad.
neregistrovaný "Zail"
1. 2. 2007 05:22
BRAVO!!!
Tak tohle je lidičky strašně moc podařený auto, co se týče designu. Pokud bude i kvalita zpracování tak dobrá jak design, tak se může nějaký Forcu, Astra, Golf či Octavia vycpat. Já tomuto autu věřím... BRAVO FIATE!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Zail"
1. 2. 2007 06:14
Re: oprava
sry jsem se preklepl, Focus...
anonym
1. 2. 2007 08:04
oprava
Tak to jo, možná máš pravdu. Možná to neni tak jednoznačná pravda že taliání dělajů dreky, ale některé automobilky určitě >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "richrd"
1. 2. 2007 08:08
kvalit
kvalitni vozy nemecke vyroby audi mercedes porsche ano ale pro manazery a jink placene lidi golf jako lidovka haha praskani remene vaha vzduchu loupajici interier madel a to i seat proste setreni penez v celem segmentu wolksvagnu a skoda fabie mam ji ale vybava a provedeni hrozny za kazdy doplnek doplnek platis tak fakt nevim italske auta jsem mel brava ar156 klasika jen prosim nerikejte ze wolk jsou in
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mara"
1. 2. 2007 08:27
Re: kvalit
Bohužel jsou in těžce, hlaně v našich končinách, lidi to berou jako kvalitnější škodovku, s tím že si do něj ty díly se škodovky pak popřídí až se něco vysere! Taková je realita.
anonym
1. 2. 2007 08:43
kvalita
takze ja si koupim auto od koncernu wolk a uz muzu pocitat co se asi stane takze to bude normalni a primourim oko a reknu si ji to wolk ji to mlickost a stane se to italovi je to smejd a katastrofa tak kdo nadrzuje budte objektivni obcas se bavim s majiteli wolk a ze by chvalili nerik bych nekteri spis kritizuji je jasne ze kdyz si koupis udrzovane auto budes spokojen muze to byt ital korejec francous ci spanel
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mara"
1. 2. 2007 08:48
Re: kvalita
Já se hodně málo setkávám s lidma, kteří by nadávali na auto, které si koupí, každý na něm vidí jen to dobré. To je moje zkušenost
neregistrovaný "Ondore"
1. 2. 2007 12:50
Re: kvalita
Možno je to účelom, pre ktorý si auto ľudia kupujú: ak je to pre predvádzanie sa pred susedmi, tak ho predsa nemôžu haniť, ak je to preto, aby mu slúžilo, nemá problém povedať o aute dobré aj zlé veci... No a ďalšia možnosť - ak si kúpiš auto za všetky prachy a si nespokojný, tak tiež nemôžeš pripustiť, že Ťa napálili a z autosalónu si si za ten balík doviezol šmejd.
2. 2. 2007 06:34
Re: kvalita
No, napriklad chlapik co mi na baraku robil vodu a kurenie ma Golfa V a nadava. Casto v servise a nie lacno, vravi, ze dojazdi tak 100.000 km a potom kupi Kiu.
neregistrovaný "Irco"
1. 2. 2007 09:00
Bravo !
Fiat rules ! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JirkaR"
1. 2. 2007 10:15
Proč taková nenávist k Fiatu
By mě zajímalo co máte někteří doma že nesnášíte fiat - viděl bych to na 120
Rozbalit vlákno
0
1. 2. 2007 10:41
CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
U Fiautu se poslední dobou inspirují ladnýma křivkama přírody: Punto jako muréna, nové Bravo jako [odkaz]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Enzo
1. 2. 2007 10:46
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
odkaz nejak nejede ;-\
1. 2. 2007 11:01
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
V Mozille to jede bez problémů, Explorer to nějak odmítá nebo co, zkus to tady [odkaz]
1. 2. 2007 11:09
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
Fiat se asi brání :-) Byl tam neopakovatelný odzbrojující čelní pohled na pekingskou kachnu >:D Dokonalá podoba!
Avatar - Enzo
1. 2. 2007 11:36
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
V Mozille mi to stejně nejde, prostě se Fiat brání. Je vidět, že se inspirovali přírodou aspoň podle tvých očí >:-[] Příroda je dokonalá, italskej desing taky.
1. 2. 2007 13:39
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
to je pravda :yes:
1. 2. 2007 13:50
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
už to nejde ani v mozille >:D >:D to je oheň... Nemá tady Fiat nějakého cenzora? :-) >:-[]
neregistrovaný "t.it"
1. 2. 2007 11:22
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
O kvalitě italských aut je to asi tak - vemte si jakýkoliv
časopis s testem např.Alfy, a většinou začíná o tom, jak
byla alfa poruchová apod. a jestli už bude lepší. Je pravda,že poslední dobou si začali novináři kvalitu pochvalovat, nicméně po desítkách let tohoto vznikl mýtus o tom, že Alfa a další it. auta jsou šmejdy. A toto negativní PR funguje velmi velmi spolehlivě, a to i na mne. Přesto že jsem příznivcem AR, někdy se na ni dívám s úžasem, že vůbec jede, zatáčí, brzdí, svití apod.
Někdy mám pocit, že image kvality VW se zrodila s jejich
měkčeným plastem na palubce. Podle toho se totiž pozná kvalitní auto. Musím přiznat, že i u nás ve firmě jsme zatoužili po měkké palubce VW Venta, bohužel vzrušující píchání prstem do ní mne přešlo asi po 10 minutách čekání na odtahovku, když odešlo vstřikování. /20000km najeto/
Pozn. na konec VW má od ostatních výrobců jednu nepopiratelnou výhodu, posere se ještě v záruce, takže za to moc nezaplatíte!
1. 2. 2007 13:48
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
Říká se, že když se z poběhlice stane světice, dlouho jí to nikdo nebude věřit. Je neuvěřitelně snadné přijít o dobrou image, a naopak těžké si ji získat zpět. Italská auta jsou vesměs designově povedená, technicky na výši, ale obrovským problémem byla v minulosti kvalita výroby a chyby konstrukce (dimenzování materiálů, kvalita dílenské práce, ochrana proti korozi atd). Než se lidé znovu naučí jejich výrobky respektovat a nelámat ned něma už ze zvyku hůl, to bude bohužel ještě dlouho trvat. Fiatu to přeju, ale rád bych na výsluní viděl zejména Lancii, protože to co zažívá od poloviny 90tých let -je jedno velké kreativní neštěstí...
neregistrovaný "vrabcak"
1. 2. 2007 14:45
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
Lancia uz u nas nejazdi dost dlhu chvilu(aspon na Slovensku),ale Lancia Thema bola fakt vydarena!!!Viem to zo svojich vlastnych skusenosti(podvozok tlmil vsetky vymole) motor tahal bez problemov 200KM/H (2.0L benzin) a o spotrebe je zbytocne hovorit,ze bola vysoka(v tej dobe sa benzin kupoval za lacno) a co sa tyka kazenia,bolo tam par problemov,ale obycajne sa jednalo o malickosti(deravy vyfuk,pokazena elektrika...).Teraz jazdim na AR 166 a ta sa kazi v jednom kuse(chvalabohu je len sluzobna,takze to hradi firma).A Fiaty hodnotim ako super auta...akurat Tipo nebolo vydarene,ale aj to tahalo 170km/h (1.4 benzin).Bravo bude super auto o tom niet pochyb!!!Ale ja mam zasadnute na Fiat Grande Punto 1.4 110KW,nema niekto informacie o tomto novom auticku?Potesili by ma fotky,tech udaje a kedy pride na trh.Prosim ak nieco o nom viete poslite mi to na tuto e-mail adresu- i.k.v@azet.sk Dakejem
neregistrovaný "vikiv_vr"
2. 2. 2007 00:06
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
S tou image měkčené palubní desky máš pravdu. Co se týče Alfy tak asi takto. Alfu si koupím pokud budu chtít jezdit se sportovním vyžitím, to znamená rychlejší opotřebení a tím častější závady. Platí to o všech značkách, které produkují něco na způsob sportovní jízdy. Znám několik lidí co nedají dopustit na GTI, ale jakmile spustí o závadách na autě tak si říkám jak je dobré že u mě vyhrál rozum a vybral jsem si rodiné auto. AR159 sw by se líbila ale raději jsem sáhl po Lybře sw. O sportovní jízdě si může nechat zdát ,ale po 135000Km jsem měnil rozvody a čepy řízení. ;-)
neregistrovaný "Jakub"
1. 2. 2007 11:10
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
KACHNA. A dál?
anonym
1. 2. 2007 11:13
Re: CO MI TO JEN PŘIPOMÍNÁ...?
mrkni na ten zobák :-) to je podoba! Jako by si z oka vypadli :-) PS: Nic ve zlém ;-)
neregistrovaný "Jakub"
1. 2. 2007 11:09
To je marný
italové prostě uměj desing ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "autoscout"
1. 2. 2007 11:25
Trochu objektivity
Spousta lidi tady hleda na BRAVU nejake nesmyslne podobnosti s AUDI,VW a kdo vi s cim jeste,ale to je prece nesmysl takhle porovnavat auto v dnesni dobe.Trh s auty je doslova presycen a konkurence je velka.Vymyslet dnes neco originalniho po strance designu je cim dal tezsi.Tak nemuzeme odsuzovat designery FIATU za to co tady predvedli na novem BRAVU,protoze musim rici ze odvedli dobrou praci! :yes: Je to velmi povedene auto,ano muzeme na nem jiste najit stopy zdanlive pripominajici nejake jine vozidlo,kazdy stoural si jiste najde to svoje :-)Ale celek je pomerne vyvazeny a pusobi dobrym dojmem.Co se tyce motoru,tak uz se tesim az bude k mani nejake to BRAVICKO 1.4 s turbem za rozumne penize,1.4ka a 120 resp. 150k to je sen ;-) A kvalita,ta kvalita.Osobne si myslim ze uz si dnes FIAT ani nemuze dovolit byt nekvalitni,jak ho nekteri zarputilci stale odsuzuji a ziji ve svych predstavach ala"FIAT? no to je SMEJD!,to prece kazdy vi!" to je prece k smichu >:D Ja mam 323c a Japonci sou proste spolehlivi,nemuzu si stezovat.Ale v celku to nebude zas takovy rozdil(Pravda kdo hleda najde :-)). PS: mala vsuvka k cetnemu vyskytu nasich slovenskych koleku na ceskem servru,nemam nic proti ;-),pak ze se slovenstina od nas vytraci...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 12:02
OT: TO BUDE MELA
kiamotors.cz/Default.aspx?… ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "alex1"
1. 2. 2007 16:44
bravo 2
To auto je prostě úžasný, tohle prostě dovedou jenom italové. Jak exteriér, tak interiér, bláboly typu: VW Golf - premiant třídy už žerou jenom ty největší zabedněnci, postavit je vedle sebe, tak bejt lidma z VW, hodim na golfa deku. A kvalita dude určitě na té samé úrovni, to jsou jen kecy, o tom, že je Fiat horší než ostatní. Na golfu jsou "in" jen zadní světla, mimochodem i svým rozčleněním okopírované z prvního brava. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kini"
1. 2. 2007 20:26
Re: bravo 2
pravda
neregistrovaný "juro088"
1. 2. 2007 16:54
bravo
je to super :-) :-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mart"
1. 2. 2007 17:22
bravoooo
Do ted jsem fiat moc nemusel, ale asi budu muset prehodnotit postoj >:D, rozhodne vydarenejsi kousek, nez co predvedla skodovka se svoji fabkou :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "X-men"
1. 2. 2007 18:50
Forza FIAT
Ja zo svojich skúseností len toľko:
- mal som veľa Fiatov; 127;128; 128 Sport :yes:;Tipo benzín;Tipo diesel;Bravu 1.4;Stilo 1,6benzín. Na Stilo len toľko, že som najazdil na ňom za 3 roky 123 000 km bez závad/ >:D /.
Tí ktorí tu nadávate na Fiaty tak mám dojem, že je to závisť, pretože taký vnútorný priestor nemá ani jedno auto v tej -ktorej triede. Ja na kvalitu nemôžem povedať krivé slovo.Náklady boli len na prehliadky a diely, ktoré museli byť vymenené v rámci životnosti.
Toť vsio.Inak tá nová Brava je fakt "bomba".Určite si ju kúpim.
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 2. 2007 21:09
super auto
BRAVO! To se opravdu nedá s tím hnusem, co předvádí Škodovka srovnat! A Punťa je snad ještě hezčí! ;-)
Rozbalit vlákno
0
1. 2. 2007 21:23
NĚCO PRO ODLEHČENÍ
pamatujete? 10 minut, které psaly historii :yes: [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Enzo
1. 2. 2007 21:47
Re: NĚCO PRO ODLEHČENÍ
děkuju, musim si vyvětrat, smrdí mi tu spálená guma >:D >:D >:D krásnejch 10 minut
1. 2. 2007 22:00
Re: NĚCO PRO ODLEHČENÍ
:-) :yes: PS: ta spálená guma je doufám od pneumatik... >:D ;-)
Avatar - Enzo
1. 2. 2007 22:04
Re: NĚCO PRO ODLEHČENÍ
no samozřejmně >:D :yes: už jsem si to i stáhnul, teď můžu pálit pořád dokola...
1. 2. 2007 22:09
Re: NĚCO PRO ODLEHČENÍ
>:D :yes: Mám naplno zvuk, skoro mi vibruje celý barák... Ten Dodge Charger má takový bublavý zvuk, to mě úplně dostává...
1. 2. 2007 22:12
Re: NĚCO PRO ODLEHČENÍ
Díky mari :yes: Jsme v očekávání, možná zítra cestou do porodnice budu muset jet stejně.
1. 2. 2007 22:16
Re: NĚCO PRO ODLEHČENÍ
:-) :yes: Tak rychle zase ne, to by bylo bezpečnější porodit doma... PS: Ať všechno dobře dopadne! :yes:
1. 2. 2007 22:21
Re: NĚCO PRO ODLEHČENÍ
Dík. Malej Bullitek to určitě zvládne. :yes:
neregistrovaný "miro"
14. 2. 2007 12:00
Re: NĚCO PRO ODLEHČENÍ
no jo, ked este skveli reziseri tocili famozne filmy s ozajstnymi hviezdami, da sa na to pozerat aj po bezmala styridsiatich rokoch :yes: :yes: :yes:
nie ako tie sracky typu fast and furious neviemkolko :no: :no: :no:
anonym
1. 2. 2007 21:30
NĚCO PRO ODLEHČENÍ
To je jediné na co se zmůžeš? Ostatně jsem ani nic jiného nečekal. Používej někdy hlavu a neschovávej se za inteligenci. V rámci tvých příspěvků to tvoří opravdu smutnou kombinaci.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 2. 2007 21:33
Re: NĚCO PRO ODLEHČENÍ
Zkus se podepsat a jednou někoho neurážet.
neregistrovaný "OZZY"
1. 2. 2007 22:38
Jen houšť a větší kapky
Nevím, na jakém místě se tenhle Fiátek umístí v 3letých ojetinách, v anketě auto roku v ČR a Německu, v testech autobildu a v tabulkách prodeje v ČR.
Vím ale jistě, že auto vypadá moc pěkně a bude to další oživení
(bohužel asi né moc u nás) na silnicích. Všechny ty golfové, oktávky atd jsou sterilní frigidy v porovnání s tímhle.
Takže přeji Fiatu mnoho úspěchů.
yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NIC"
2. 2. 2007 14:45
bravo
Bravo FIAT :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gio"
5. 2. 2007 16:25
Bravo.
:-) velmi působivé autíčko!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NIC"
9. 2. 2007 10:21
BRAVO
Prajem celemu Fiatu veľa uspechov. Nové Bravo je super. :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gio"
13. 2. 2007 23:15
Bravo!
Je jasné,že ve všech aut.časopisech u nás jsou preferovány především škodovky a wv., přestože tyto auta nemají v sobě kousek fantazie ani nepůsobí vůbec emotívně.Je pravda, že se s nima dá přepravit z místa na místo, ale to dovedou i jiná a mnohem vydařenější auta a Fiat Bravo, a néjen nové Bravo, ale všechny fiaty posledních let,tyto předpoklady podle mě mají.
Bravo Fiat, bravo BRAVO!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "* fiat"
14. 2. 2007 23:35
*
FIAT - * AUTO, STOJA ZA * VSETKY POJEBANE TALIANSKE *
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Wesley"
20. 2. 2007 13:50
Re: *
Inteligent co nevie asi o com hovori ... mam Fiat Mareu 2.4TD rok 97 mam ju presne rok najazdil som 50000km a jazdil som tak nesetrne ako sa da a vsetko v poriadku menil som len olej nic viac. Nehovoriac ze podla papierov ma dat max 195km/h a mne dala 214km/h podla GPS a nie je CHIPNUTA.... takze co sa tyka kvality nemozem vytknut nic..... a Bravo sa velmi podarilo , SKVELE :)
anonym
13. 3. 2007 21:22
Re: *
ja mám Fiat Cromu 2,5 TD r.v 1989 auto ma najazdene vyše 400000km na papieroch je napisane maximalka 185 a ja som siel na svojej 205 km/h a to ma len 100 koni.
neregistrovaný "Lukas502"
13. 3. 2007 21:24
Re: *
ja mám Fiat Cromu 2,5 TD r.v 1989 auto ma najazdene vyše 400000km na papieroch je napisane maximalka 185 a ja som siel na svojej 205 km/h a to ma len 100 koni.
neregistrovaný "j"
7. 4. 2007 18:32
j
>:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tom"
23. 6. 2007 12:12
porovnal som
Mal som Fiat, teraz mam VW v rovnakej triede. Ďalešie auto kupujem Fiat.
Rozbalit vlákno
0