Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Chrysler by se mohl spojit s Toyotou, Fordem nebo Volkswagenem

Loni chtěl šéf FCA provést spojení s automobilkou General Motors, na to ale nedošlo. Nyní to zkouší jinde.
Zpět na článek
16. 4. 2016 10:34
16. 4. 2016 12:44
16. 4. 2016 12:54
16. 4. 2016 20:39
Avatar - N6600
16. 4. 2016 10:34
Amnezia sefa
Marchionne ma kratku pamat.
1. [odkaz]
2. Toyota nikdy nesla cestou fuzii a nakupov. Zmenit firemnu kulturu je tazsie a nakladnejsie, nez zacat od nuly.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2016 10:41
Dobrá volba
Dobře vybraný úvodní foto :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2016 11:19
Nikdy bych nevěřil, že to napíšu
ale v tomhle teda smekám před Korejcema - jak je popisován jejich přístup ve článku.

Marchionne a jemu podobní by se měli koukat - fůze, přebrandovávání, aliance a všelijaká podobná "škatulata hejbejte se" jsou totiž míň, než pořádně makat. prostě vyvinout techniku, model, postavit továrny, vyrábět auta, dát tomu reklamu a prodat.

Korejci přišli relativně před nedávnem do Evropy na nejnáročnější trh světa a vyráběli trapný auta. Tvrdou prací si vydobyli své místo na slunci a ukusujou tomu adekvátní podíl z trhu.

Naproti tomu Fiat, automobilka, která má nejvíce titulů v Auto roku a vlastní některé fantastické tradiční brandy (třešnička na dortu je Ferrari) se dokázal přesně za stejnou dobu propadnout až skoro na dno. Přišel jste tam a ať jste chtěl hatchback, kombi nebo sporťák, cpali vám pětistovku.

Na závěr chci dodat, že mám Fiat (a Lančku a Alfu) mnohem radši než korejský auta, ale prostě objektivně jsem musel napsat, jak to vidím.

Snad se Fiat chytne. První vlaštovky už jsou tady - Spider, Tipo (proboha ale ať začnou prodávat hatch a kombi, ten low-cost sedan je trapnej).

Ale aby to vyšlo, budou muset makat, né koukat, kde se přifařit a přikuřovat, kout pikle a přeskupovat. Chce to si uvědomit, že úspěch automobilky tkví ve výrobě aut. :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2016 11:26
Re: Nikdy bych nevěřil, že to napíšu
Vidim že sprcha zabrala = dobře napsáno :yes: :-)
16. 4. 2016 11:27
Re: Nikdy bych nevěřil, že to napíšu
:-)
16. 4. 2016 12:41
Re: Nikdy bych nevěřil, že to napíšu
Přesně. Přitom pořád mají k dispozici mnohem lepší techniku než ti korejci, ale nejsou schopní postavit auta, která by tu techniku prodala.
16. 4. 2016 17:23
Re: Nikdy bych nevěřil, že to napíšu
..naozaj sa Korejci vypracovali? Alebo pekne okopírovali to čo už mali v Európe a Japonsku?...myslím že tam je pes zakopaný..vyliezli po chrbte už zabehnutým značkám a dnes neponúkajú nič navyše....iba za možno lepší peniaz. Pre mna sú Korejci pajceri nič viac. :no:
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2016 17:49
Re: Nikdy bych nevěřil, že to napíšu
Čína to tak dělá totálně se všim, korejci sou proti ní úplný amatéři :-)
16. 4. 2016 21:59
Re: Nikdy bych nevěřil, že to napíšu
To fostek:

Nevím jak jsi přišel na to, že Evropa je nejnáročnější trh světa!
Podle mého názoru jsou náročné trhy třeba USA a japonský, záleží jaké máš měřítko..

Italové jsou špičkový konstruktéři, jen to nějak nedotahují (marketing, kvalita..).
Ferrari má pořád vysokou hodnotu a Jeep jede.

Tak snad jim to vyjde, i když si nedokážu představit spojení ani s jedním zmíněným.
Nepravděpodobnější by byl podle mého Ford. Ten se ale už podobných akvizicí vzdal (Volvo, Jaguar, Land Rover).

Tak nevím, spíš bych čekal PSA nebo Renault-Nissan.
16. 4. 2016 12:00
spojit se s xindlvagnem?
do toho ho*vna uz slapla suzuki
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2016 21:21
Re: spojit se s xindlvagnem?
Ne, tu to bude jinak, Marchionne VW proste koupi, jako koupil Chrysler >:D
A pak ho - pro tvou potechu - necha chcipnout, tak jako nechal chcipnout Alfu, Lancii...
16. 4. 2016 12:44
No nevím.
Podle mě všechny 3 jmenované koncerny pošlou Sergia do háje. Když už má takovou potřebu fůzovat, tak smysl by dávalo spojení se Suzuki.
Rozbalit vlákno
3
16. 4. 2016 12:54
Re: No nevím.
Hm, navíc představ si bejt amík-petrolhead a dožít se spojení GM a Chrysler... to by bylo smutný.
Suzuki je pro něj malý, von chce parazitovat na gigantovi. Ten člověk je schopnej položit tradičního evropského výrobce včetně několika tradičních značek (už v podstatě vyřídil lančku) a jeden obrovskej americkej koncern z velkejch časů Detroitu - a to všechno jednou ranou. Je nebezpečnej. 8-s
16. 4. 2016 18:11
Re: No nevím.
Tak zase je potřeba uznat, že převzal Fiat v blbé situaci a třeba to, jak prakticky zdarma získal celý koncern Chrysler, bylo geniální. Na druhou stranu, současná modelová politika je strašná.
16. 4. 2016 20:39
Re: No nevím.
Presne tak. Tento účtovník si len chce udržať svoje prachy a dividendy pre akcionárov.
A Sergio v čele je len mystifikácia, že akože Cuore Italiano.
16. 4. 2016 17:26
Sergio jaksi nema co nabidnout
Pred dvema lety "prozirave" prohlasil, ze elektromobil je mrtvy a vsechno sazi na diesel.
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2016 08:50
Niečo na zasmiatie ...
... hlavne tá posledná veta!
Citujem:
"S. Marchionne vyhlásil, že nechápe, ako je možné predávať elektromobil Model 3, ktorý stojí 30-tisíc eur, so ziskom. „Pokiaľ mi (E. Musk) ukáže, že to ide, budem to robiť taktiež. Napodobím ho, pridám k tomu taliansky štýl a počas 12 mesiacov to uvediem na trh,“ dodal."
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Plautus
17. 4. 2016 11:00
Najvyšší čas
Sergio, je najvyšší čas odísť z vedenia FCA.
Rozbalit vlákno
0