Proč bys ho tam nedal, složenej, ten už se vešel i do menších kufrů a tenhle je nejlépe využitelnej právě díky tvaru zadní části, která se nikde neláme. Takže ok. :yes:
podľa mňa tam bežný kočík napcháš úplne v pohode..nepotrebuješ ho dať pod plato-čiže do tých 330 litrov, pod strechu máš cez 600 litrov a navyše dobre využiteľného kubického tvaru..nevidím problém :-!
Záleží na tom jaký kočárek a v jakém stavu. Samozřejmě, kočár pro dvojčata se tam nenacpe, ale dobrý kočárek se dá složit tak, že se bez problémů vejde i do P206. Chce to i vybírat a hledat a ne přizpůsobovat auto kočáru.
To sa trochu mýliš. Normálny veľký kočík je do malého hatchbacku problém. Tým problémom je šírka podvozku kočíka, kufre malých áut sú proste krátke. Natláčať zložený kočík do takého kufra "na stojáka" je dobre na nervy, a aj to sa vždy nepodarí, druhým limitom je šírka medzi podbehmi zadných kolies, ten "podvozok" kočíka tam proste niekdy nenacpeš.
o tom to je..kde aké malé auto má kufor 300 litrov ale tie litríky automobilky naháňajú vo výške..čiže na papieri veľký kufor a pozreš sa na to v reáli a pýtaš sa "to je ono?"
Jsou i kočárky, které se dají do toho auta dostat... Jejich jediný problém je cena, která je maličko vyšší. Ale jde to, zkoušel to bráška ve své 206 (přeci jen má k rodině blíž, než já).
Priznám sa, pri kúpe kočíka som neriešil, či ho spracem do malého kufra. Riešil som, či je dosť veľký, praktický a odolný. V tom čase som jazdil výhradne s Formanom. Po čase Formana vystriedal Scénic, kde sa kufor tiež neriešil. Ale mám skúsené, že do kufra krátkej Felicie sa nesprace, ale ani do Thalie napríklad nie kvôli malmu vstupnému otvoru do kufra - tu platí, že objem nie je všetko.
Byl jsem se na to podivat, vystavena byla samozrejme pouze comercni verse a i kdyz to auto nachazim celkove dobre, tak po vzhlednuti predniho zobaku jsem musel znechucene odejit. Ta osobni verze je o neco lepsi, ale na ten predek nevim jestli si zvyknu. Divat se na neco takovyho kazdy den, no nevim 8-s
Obcházel jsem si ho tady v Brně, mám prodejnu Citroënu kousek od domu. A ten "zobák" mi vůbec nevadí. Mně se autíčko líbí, ale na posouzení interiéru si zatím netroufám, přeci jen dodávková verze je něco jiného.
O kolik by se musela zvýšit cena vozu kdyby se dával do osobních verzí jiný interiér? Zvenku to bude oproti předchozí "generaci" dobré, ale když se člověk podívá co je okolo volantu, to by jeden brečel ;-\
Pro mě je tedy pracovní prostředí důležitý a tady mám pocit, že to je 15let starý postříbřený výlisek (aby byl in), aneb jedno a to samé 100x jinak. Praktický, dodávkovitě možná odolný, ale do OSOBNÍho auta laciný.
To táhlo na otevírání ventilace nebo co to je, je v roce 2008 celkem úsměvný :*)
Při srovnání s jakýmkoliv aktuálním osobákem to je nebe a dudy. Tak pěkný volant na tak hrozné palubce, to je opravdu k pláči. To ji nemůžou vykuchat třeba z Brava a trochu upravit? ;-\
To myslíš vážně? Podívej se proboha do Caddy jak vypadá interier. Nejenže má víceméně jen hranatější palubku z golfu, ale rozhodně to nevypadá jak v dodávce pro zedníky.
No neviem, skús im to poradiť. Ja osobne som bol nadšený Fordom Tourneo Connect, hoci interiér je vpodstate zhodný s úžitkovou verziou, nedalo sa naň povedať jediné krivé slovo. Asi je to o tom, či ho berieš ako čistý osobák alebo skôr praktického partnera na každú príležitosť. ;-)
Connect je velmi dobrý jak z venku tak zevnitř. Šedo-šedá barevná varianta je sice takový igráčkový pokojíček, ale co pocitu osobáku je to asi jedinná nadějná dvojice (Caddy, Connect)