Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Bez AdBlue (dlouhodobý test 1. část)
19
/
21
Prohlédnout znovu
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Bez AdBlue (dlouhodobý test 1. část)
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Bez AdBlue (dlouhodobý test 1. část)
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Přístrojová deska nejmenšího užitkového fi atu zahrnuje pro italskou automobilku typické prvky
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiorino používá u všech pohonů pětistupňovou přímo řazenou převodovku
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Skvostný, malý čtyřválcový turbodiesel podává ve druhé generaci výkon až 70 kW
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš