Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Bez AdBlue (dlouhodobý test 1. část)
9
/
21
Prohlédnout znovu
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Bez AdBlue (dlouhodobý test 1. část)
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Bez AdBlue (dlouhodobý test 1. část)
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Přístrojová deska nejmenšího užitkového fi atu zahrnuje pro italskou automobilku typické prvky
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiorino používá u všech pohonů pětistupňovou přímo řazenou převodovku
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Skvostný, malý čtyřválcový turbodiesel podává ve druhé generaci výkon až 70 kW
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km