Dvojče Dodge Journey zamířilo i do Jižní Ameriky. Na brazilském trhu bude tento model představovat spojení jména Fiat se zážehovým motorem o objemu 2,4 litru.
V Itálii se možná něco prodá,ale zbytek evropy bude ušetřen této podivné výstřednosti fiatu.Fiat má dělat jízdní kola,max skůtry,ale proboha né auta. >:D
Kdyby nebylo Fiatu, tak by cca 15 značek nemělo motory a polovina výrobců by neměla roboty na montážních linkách...atd. apod. Koukni jen do Česka, kolik tu má Fiat a jeho vlastníci firem. V Číně 6 vlastních fabrik + 3 jont venture. A několik dalších vyrábí v licenci dokonce i jejich auta. Česko- německá propaganda smrdí.
A mohl bys jsmenovat těch 15 značek, co by nemělo mortory? A mohl bys taky jmenovat ty fabriky, co tady má FIAT? Já vím o jedné jediné - bývalé Karose, kterou i Frantící nechali pod jejím původním jménem, zatímco FIAT ji hned hrdě přejmenoval na IVECO....
A ta Čína? Ano, jakýsi paskvil jsme viděl jednou ve Frankfurtu, byla to legrace - i Bravo se dá ještě domrvit víc, než je v originále.
No, ale zpět k tomu Fiatu, robotům, motorům - hezké. No a teď ještě nějakou jinou, třeba o Karkulce.....
O česko-nemecké propagandě nevím nic, zato italské plácání je pověstné, viz. třeba to o nové sportovní Alfě s hmotností 850kg a ceně 1 milion korun. A nebo jedna tak čtyři roky stará propaganda, jak se Bravo stane nejprodávanějším hatchem v golfklasse......
Fiat, Alfa, Iveco, Santana, Lancia, Maserati, Chrysler, Dodge, Jeep, Ferari, Irisbus, motory dodává například GM, Suzuki. Jaj ještě jsem zapomněl, že je Fiat nejprodávanější auto v Jižní americe.
tak a teď mi pověz nějakou pěknou na dobrou noc ať se mi dobře spí, seš fakt tip >:D
Takže další trh, který sebrali Dodge. No to budou hezká čísla na konci roku, Chrysler si vlastně tyhle přelepence připočte ke své produkci neb to vyrábí on v mexiku a kanadě.....že se to prodává pod jinou značkou je věc druhá....
Zajímavý je, že místním italian boys nevadí že ten motor 2,4 GEMA je vývoj posmívaných korejců (hyundai), japonců (mitsubishi) + chrysleru....
nikdy jsem nebyl zastáncem přejímání hotových modelů mezi koncernovými značkami...a vrcholem je pro mě exeo nebo trojčata z kolína...ale freemont alias journey nevypadá uplně špatně.. :-) ale kdybych si to chtěl koupit vsadil bych na "americké dvojče" kvuli image...přece jen dodge zní lépe než fiat...
Mám stejný pocit... Když se řekne Fiat, tak si představím malé auto do města (popřípadě stylovku), rozhodně ne nic podobného Freemontu... Ale z čistě ekonomického hlediska přeznačkování na Fiat dává určitě smysl (na rozdíl třeba od Exea). Minimálně v Itálii budou prodeje oproti Journymu několikanásobné a mírné zvýšení bude asi i v celé Evropě (i když zde to asi nebude nijak masové navýšení..). Stejně tak považuji za dobrý tah uvedení Freemontu na trhy Již. Ameriky, kde by mu měl pomoci robustní vzhled i silná pozice značky na trhu... Uvidíme, jak se to promítne na prodejích...
Tuhle jsem šel kolem malého (i když mám takový pocit, že patří k největším v Praze) showroomu FIAT ve Vršovicích a tam ten Freemont stojí mezi ostatní produkcí a působí jako pěst na oko. Vedle nej vypadá i Bravo jak drobeček a hlavně, stylově je to amerika jako vyšitá, takže to na mně působilo dojmem, jako kdyby mezi škodovkami najednou stála nová tatrovka.....Dodge zní skutečně lépe než FIAT, ale je otázka kolik lidí vůbec v Evropě takto pojaté auto osloví. Zejména v těžké konkurenci více specifikám trhu přizpůsobených renaultů, fordů, volkswagenů, ale i třeba nového peugeotu 5008.