Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 16v (88 kW) od října

Ondřej Láník
Diskuze (33)
Nabídka motorů pro Fiat Grande Punto se rozšíří o motor 1.4 16v T-Jet 16v (88 kW).

Nová generace motorů s vysokým výkonem, rychlou reakcí na sešlápnutí plynového pedálu, nízkou spotřebou, jednoduchou konstrukcí, robustností a spolehlivostí bude tvořit vrchol nabídky v Grande Puntu, ale i v novém Bravu (zpočátku bude v nabídce jen verze se 110 kW). Velkou výhodou těchto motoru bude vysoký točivý moment i při nižších otáčkách a jeho konstantní průběh v celém otáčkovém spektru.

Nový motor 1.4 T-Jet 16v dosahuje maximálního výkonu 88 kW (120 k) při 5000 ot/min a maximálního točivého momentu 206 Nm, přičemž 200 Nm lze dosáhnout již při zhruba 1700 ot/min. Pružné zrychlování bude tedy snazší a s menší potřebou řadit. Maximální rychlost nové motorizace je 195 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 8,9 sekundy. Kombinovaná spotřeba činí 6,6 l / 100 km.

Fiat Grande Punto s motorem 1.4 T-Jet 16v bude k dispozici od října 2007. Do té doby bude nejhbitějším Grande Puntem turbodiesel 1,9 JTD Multijet (88 kW) v pětidveřovém provedení resp. 1,9 JTD Multijet (96 kW) ve třídveřovém provedení.

Ondřej Láník
Diskuze (33)
12. 7. 2007 08:04
Re: TURBO benzín vs. nafta
Jistě, je libo jen turbo. Tak co třeba 1.4TSI 103kW, 220Nm. Jinak díky za poklonu >:-[] .
12. 7. 2007 07:58
Re: TURBO benzín vs. nafta
Reagoval jsem na tvrzení "Konečně někdo uhodil hřebíček na hlavičku". VW už dělá maloobjemový turbobenzin nějakou chvíli. Takže tady jásat nad tím, že konečně někdo (tedy Fiat), udělal slušný motor proti naftě je trochu vedle.
Už ti svítá??
11. 7. 2007 21:19
Re: TURBO benzín vs. nafta
Asi rád zapomínáš viď, neboj připomenu. VW 1.4TSI 125kW, 240Nm, turbo+kompresor.
10. 7. 2007 23:33
Re: blbost...
muze byt konstantni v nejakem intervalu otacek, pokud se maximum elektronicky orizne
10. 7. 2007 13:53
Re: RENESANCIA BENZÍNU?
srandisto >:-[]