Veřejnost Fiat Grande Punto poprvé spatří na autosalonu ve Frankfurtu, novináři si však velkou naději Fiatu prohlédnou a vyzkouší už 5. září. Než zveřejníme jízdní dojmy, máme pro vás nové fotografie.
Na pohled moc pěkné autíčko, ještě by to chtělo vidět interiér.. Tohle auto bude mít úspěch, ale žádný prodejní trhák to bohužel asi nebude. Na přídi má totiž špatnej znak, což hodně zájemců odradí.. Nechtěl by FIAT prodat tenhle design Toyotě, že by z toho udělala novou Corollu >:D
vypada supr, zadnej ubohej design jako polo...., kvalitativne bude v pohode, uz predchozi generace byla velmi slusna. pokud daji cenu zakladu nekam k 239-250 tak je uspech zarucen!
Ten dizajn je naozaj pekny, v modrom laku vyzera naozaj super. Ale hore v tej spermovej farbe vyzera naozaj strasne. Som naozaj zvedavy, kto si ho kupi v tej farbe.
Tady Bertoňák. Tak se zas s Jardou hlásíme. Už konečně slyšíme oba. Jarda na levý, já na pravý, ale zjistili jsme, že nás to při tuningu moc neomezuje. Víte, že boucháme teď v depu to Pendolino. Je to teda facha. Jarda říkal, že možná dostanem posilu, nějakej bejvalej parťák se prej asi vrátí do depa, někam si prej odskočil do Prahy - velký zvíře. No, já nevím, co je Praha, tak nehodnotím, znáte mně. Musím se vám svěřit s tím Pendolinem. Je to velkej záhul. Dostali jsme se zatím k třetímu vagónu. Ten nám dal. Byl to jídelňák a zabudovat do něj otevřenej táborák, to nebylo jednoduchý ani pro nás, co vyznáváme klasickej tuning. Nakonec jsme museli odstranit střechu, protože jsme se při zkušebním provozu málem udusili. Ale všechno chce čas. Jarda má známýho na letišti, a od něho sehnal jedno vyřazený křídlo z Tupoleva. Tak až doboucháme poslední vagon, půjde nahoru. Takový křídlo tady nevalej ani jezdci na barumce. Zatím jsme nesehnali parní kotel, Jarda o jednom ví, ale platí se tam vstupný, tak uvidíme. Každopádně Pendolino na páru bude, to tvrdím. Jo, taky je novej Passat. Jarda mě vytáh do prodejny. No, vybouchali to hezky, ale nemá to tu šťávu, jako měl náš nebožtík Leon. Doufám, že pamatujete. Ach jo... zákluzný dělo, sáně... to byly doby. Alfa se stále neozvala, myslím, že jak jsem jim v Ženevě přebouchal holejma pěstma tu 147ku na Breru, tak že se šokli a ještě to nerozdejchali. To víte, klasickej tuning, to je umění. Tak - tuning forever. Bertoňák. :yes:
ono studovat jestli si opravdu velka auta kupuji muzi kvuli mindrakum z malych veci a jestli toto tvrzeni plati pro Spojene staty bezprecedentne da opravdu cloveku zabrat! >:D
Mates má pravdu. Musím teď hodně studovat a amerických aut se bohužel to studium netýká. Jinak oceňuju, že máš svědomí. >:-[] A na tvůj žert budu reagovat naprosto vážně. Nemám mindrák z malých věcí a u většiny věcí se mi líbí malé rozměry. To ale jde sotva říct o věcech, u kterých musím být "uvnitř". Takže domy a auta miluju veliká. Dům minimální výška stropu 4 metry. Auto minimální délka 5 metrů. Nemá to co dělat s mindrákama. Mindráky mají spíš majitelé malých aut a tak vymýšlejí ty souvislosti s velikostí přirození a jiné ***iny. >:-[]
Jo. Conti ze začátku šedesátých let je pro mě jedno z nejhezčích aut všech dob. Obzvlášť ten naprosto neautomobilový profil karoserie...jako by to byl spíš nějaký škuner nebo jachta...pro mě jednoduše skoro dokonalost sama.
Punto a Yaris to sou dvě auta o co je stát.Jak bylo nahoře napsaný trocha kritiky neškodí,myslím,že pro punto se budou předělávat škodovácký autosalony na Fiat,aby se to stíhalo prodávat,nebot na moravě u škodovek vázne prodej(nevím jek je to v česku)
Po dlouhe dobe opet verze 5d, ktera vypada minimalne stejne dobre jako 3d. Je to format, ktery na semaforech pri projizdeni krizovatkou nastavi zelenou. Navic se zajiste zbavi priplatku za luxus ackoliv bude slusne vybaveno. Uz se tesim az ho budu pravidelne potkavat. Panda pozdvihla prodeje, Grande Punto je katapultuje a nove Stilo navysi na solidni urovni (alespon doufam). Drzim :yes:
Tak musím říct že tohle autíčko se jim fakt povedlo, alespoň co se týká designu. Jsem zvědavej jak na tom bude s kvalitou a s prostorností, jestli to bude dobrý i s cenou, myslím že Fabie budou mít docela stížený na trhu... :yes:
..ale můžeme být rádi za to.. že Fiat něco dělá a jde vzhůru.. tohle jestli má stoupající tendenci od počátečního Punta.. tak myslím, že drobnost jako stěrače hodně lidí překousne... :yes:;-) a myslel jsem, že zrovna ty budeš nadšenej.. já teda čekám až ho vyzkouším..! :yes:
Ak niekoho zaujíma interiér dá sa nájsť na www.stilo.org v diskusii o Punte. Veľmi sa podobá na interiér v Crome. Stále sú nejasnosti okolo benzínovej motorizácie oficálne len 1.2 8V a 1.4 8V chýbajú 16 V motory? Abarth verzia by údajne mala byť aj 1.6 T 180k, podobne ako nová Corsa!?
Konecneeeeeee! :-) je to tady. Pokud bude tam interier na stejne urovni a sportovni diesel, Fiat se vrati ke stare slave!
Nekomu asi cisla a jmena typu 124 spider, 132, X1/9, 500, stara Multipla, 2300, Balilla a tak dale neco rikaji.....