Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Linea: Bravo s kufrem

Fiat připravil na istanbulský autosalon světovou premiéru sedanu, který je prostornější verzí nového Punta.
Zpět na článek
20. 10. 2006 14:49
neregistrovaný "Peto"
20. 10. 2006 14:58
neregistrovaný "Tom"
20. 10. 2006 15:24
20. 10. 2006 20:28
neregistrovaný "stegi"
22. 10. 2006 21:51
neregistrovaný "rudoch z maranela"
20. 10. 2006 14:50
neregistrovaný "Paja"
20. 10. 2006 16:28
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 14:50
neregistrovaný "Ferri"
20. 10. 2006 14:51
anonym
21. 10. 2006 10:02
neregistrovaný "sarkom"
21. 10. 2006 11:23
neregistrovaný "miccro"
22. 10. 2006 16:56
neregistrovaný "Jyrki"
21. 10. 2006 20:21
neregistrovaný "mky"
21. 10. 2006 20:47
anonym
22. 10. 2006 21:12
neregistrovaný "David"
20. 10. 2006 14:55
neregistrovaný "Tom"
20. 10. 2006 14:59
neregistrovaný "wolff"
20. 10. 2006 15:54
neregistrovaný "Lukas"
20. 10. 2006 15:06
neregistrovaný "Tomm"
20. 10. 2006 15:09
neregistrovaný "Tom"
20. 10. 2006 15:27
20. 10. 2006 15:32
neregistrovaný "Tom"
20. 10. 2006 15:33
20. 10. 2006 15:34
neregistrovaný "Tom"
20. 10. 2006 15:34
23. 10. 2006 06:25
neregistrovaný "CONGY"
30. 12. 2007 21:02
neregistrovaný "jaaa"
20. 10. 2006 15:33
20. 10. 2006 15:43
neregistrovaný "Expert"
20. 10. 2006 15:59
20. 10. 2006 16:06
neregistrovaný "Expert"
20. 10. 2006 16:27
20. 10. 2006 21:14
neregistrovaný "hromabytospral"
21. 10. 2006 07:45
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 10. 2006 06:27
neregistrovaný "CONGY"
20. 10. 2006 15:48
neregistrovaný "wolff"
20. 10. 2006 16:06
20. 10. 2006 17:59
neregistrovaný "wolff"
20. 10. 2006 19:29
neregistrovaný "Lancer"
21. 10. 2006 12:59
anonym
21. 10. 2006 13:00
neregistrovaný "Lukáš"
11. 2. 2007 09:24
neregistrovaný "někdo"
20. 10. 2006 15:33
20. 10. 2006 15:34
neregistrovaný "Kubas"
20. 10. 2006 15:34
neregistrovaný "akrij"
20. 10. 2006 15:41
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 15:56
neregistrovaný "SK"
20. 10. 2006 15:58
neregistrovaný "wolff"
20. 10. 2006 16:06
neregistrovaný "SK"
20. 10. 2006 16:14
neregistrovaný "m67"
20. 10. 2006 16:40
neregistrovaný "xyz"
20. 10. 2006 16:49
neregistrovaný "xyz"
20. 10. 2006 16:51
neregistrovaný "xyz"
20. 10. 2006 16:51
neregistrovaný "xyz"
20. 10. 2006 16:56
neregistrovaný "Expert"
20. 10. 2006 17:02
neregistrovaný "xyz"
21. 10. 2006 11:58
neregistrovaný "chytrak"
20. 10. 2006 16:48
neregistrovaný "Expert"
20. 10. 2006 16:44
20. 10. 2006 16:57
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 16:54
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 17:13
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 20:30
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 21:38
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 17:10
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 17:12
20. 10. 2006 17:20
anonym
20. 10. 2006 17:23
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 22:09
21. 10. 2006 08:29
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 17:21
20. 10. 2006 18:04
neregistrovaný "wolff"
20. 10. 2006 18:13
neregistrovaný "Mára"
20. 10. 2006 21:35
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 22:13
neregistrovaný "Quido"
20. 10. 2006 22:13
neregistrovaný "Quido"
21. 10. 2006 00:02
neregistrovaný "Drsoň"
21. 10. 2006 08:43
neregistrovaný "wrx.sti"
21. 10. 2006 12:13
neregistrovaný "Jasoň"
21. 10. 2006 15:58
anonym
21. 10. 2006 22:36
anonym
22. 10. 2006 00:15
neregistrovaný "wolff"
22. 10. 2006 19:43
neregistrovaný "bubla"
23. 10. 2006 07:18
23. 10. 2006 13:10
anonym
29. 3. 2007 16:09
anonym
neregistrovaný "Peto"
20. 10. 2006 14:49
vau
Pekne navrhnute uz sa tesim na nejake blizsie foto :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tom"
20. 10. 2006 14:58
Re: vau
[odkaz] :-!
20. 10. 2006 15:24
Re: To Tom
Za rychlost :yes: A k autu : :yes:
neregistrovaný "stegi"
20. 10. 2006 20:28
Re: To Tom
žiadne punto s kufrom, vážení! Je to Brava s kufrom - a to je ešte väčšia bomba! viď: [odkaz]
neregistrovaný "rudoch z maranela"
22. 10. 2006 21:51
Re: To Tom
taky si to myslím, žeč to je to nove BRAVO s kufrem, odpovidalo by to rozvoru ! ale Fiat zase ukazal paradni design !!!
neregistrovaný "Paja"
20. 10. 2006 14:50
Pekna nahrada Thalie!
Jestli se podari dat zajimavou cenovou nabidku, pak ma Thalie nastupce z cizi staje a Logan moderniho konkurenta! Opravdu pekne, linie zadni casti dokonce pripomina reprezentativni limuzinu (nechce se mi psat A8, aby se do me ostatni nepousteli ;-) ). :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 16:28
Re: Pekna nahrada Thalie!
To bude cenově někde úplně jinde. Žádná náhrada se konat nebude. Možná za pár let...
neregistrovaný "Ferri"
20. 10. 2006 14:50
GP?
Toto nemoze byt ina verzia punta. Ved je o pol metra dlhsia, nizsia stredna az stredna trieda. Mi to skor pripada ako buduce Bravo s kufrom...
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 10. 2006 14:51
!!!!!!!!! no !!!!!!!!!!!!!!!!
Spíš by mě zajímalo jestli bude i nějaké kombi. Zdá se že fiat se probouzí z komatu. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "sarkom"
21. 10. 2006 10:02
Re: !!!!!!!!! no !!!!!!!!!!!!!!!!
Chlapče je to jen FIAT :no: a bude to jen FIAT :no:
neregistrovaný "miccro"
21. 10. 2006 11:23
Re: !!!!!!!!! no !!!!!!!!!!!!!!!!
no to mas recht tak dobry motory by nemci jen stezi udelali! :yes:
neregistrovaný "Jyrki"
22. 10. 2006 16:56
Re: !!!!!!!!! no !!!!!!!!!!!!!!!!
naprosty souhlas!
neregistrovaný "mky"
21. 10. 2006 20:21
Re: !!!!!!!!! no !!!!!!!!!!!!!!!!
a v čem jezdíš? a s fiatem máš osobní zkušenost?
anonym
21. 10. 2006 20:47
Re: !!!!!!!!! no !!!!!!!!!!!!!!!!
jo mam, brava 1.8 16v 83kW a super motor, nesezral ani kapku oleje, moc nezral a mel dobrou pruznost
neregistrovaný "David"
22. 10. 2006 21:12
Re: Jen Fiat?
Mam Fiat Marea 1.9 JTD a jsem maximalne spokojeny koupil jsem ho jako fuglovku v roce 2001 na jaře a ted mám najeto 315000 bez vetších problému.Nejsou to špatný auta nemůžu si stěžovat
neregistrovaný "Tom"
20. 10. 2006 14:55
Bomba
Tak tohle je nejhezci auto teto kategorie, jake jsem kdy videl. Octavka se muze jit zahrabat. Bravo Fiat!
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "wolff"
20. 10. 2006 14:59
Re: Bomba
Ano zprávně. Je to větší než Octávka. Tudíž... Nečekejme low-end. Z těchto fotek je nejvíce patrné, jak asi bude vypadat nástupce Stila - tudíž Bravo... Škoda, že autoři neprovedli konzultaci... a nebo nezapojili vlastní myšlení

Jinak :yes: :yes:
neregistrovaný "Lukas"
20. 10. 2006 15:54
Re: Bomba
Jo konzultaci treba s Italiaspeed.com, segment C = nove Stilo (takze vlastne Bravo s kufrem).
neregistrovaný "Tomm"
20. 10. 2006 15:06
Re: Bomba
Fiat vyrobí SEDAN z Punta a LIFTBACK Octávka se může jít zahrabat????? No to je zajímavá úvaha... To pak vypadá i na pokles prodeje u Jeep Grand Cherokee >:D
neregistrovaný "Tom"
20. 10. 2006 15:09
Re: Bomba
Ty auta jsou velikostne prakticky identicke. Fiat je designove mnohonasobne hezci. Jizdni vlastnosti Skody jsou dost desne, ale tenhle Fiat jsem jeste netestoval, takze tam srovnavat nebudu, i kdyz pochybuji, ze by to u Fiatu mohlo byt horsi nez u skody. V kazdem pripade, tohle auto je mnohem lepsi nez skoda.
20. 10. 2006 15:27
Re: Bomba
Věřím, že tento Tom neni Tom... protože jinak si asi budu myslet, že jsi ovliněn omamnými látkami 8-s ;-)
neregistrovaný "Tom"
20. 10. 2006 15:32
Re: Bomba
Tom si omamné látky asi vzal, ale já to nebyl ;-) Věříš správně :yes: Ještě jednou děkuji redakci za možnost registrace uživatelů :yes:
20. 10. 2006 15:33
Re: Bomba
Známe svý lidi ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
20. 10. 2006 15:34
Re: Bomba
>:D :yes: ;-)
neregistrovaný "CONGY"
23. 10. 2006 06:25
Re: Bomba
no to hej, by sa mali v JEEBE bat, ze to pojde dolu, lebo fiat predstavil novinku......
neregistrovaný "jaaa"
30. 12. 2007 21:02
Re: Bomba
ako sa mame brano???
20. 10. 2006 15:33
GRANDE SEDAN
Tak především, po četbě diskuze, je na místě napsat, že jestli to budou dodávat i sem, zahrabat se může jít GRANDE PUNTO... a nikoliv OCTAVIA. Octavia není ani sedan, ani kategorie malý vůz. Tenhle sedan má moc pěknou a vyváženou siluetu. Až uvidíme více snímků, můžeme začít diskutovat o tom, jak se na to tváří konkurence - tedy zejména Renault Tahalia. Škoda OCTAVIA je jiná liga, úplně jiná liga. Soupeří s Megane sedan, Corollou sedan atd... tedy v kategorii o řád vyšší - nižší střední třída. Jízdní vlastnost Octavie jsou na vrcholu třídy. Přesně tak, jako jízdní vlastnosti Punta... v kategorii malé vozy.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Expert"
20. 10. 2006 15:43
Re: GRANDE SEDAN
A hele, noumo, neni ti trochu divne, ze (radoby)"stredni" trida Octavia ma stejny rozvor jako "male" Punto a mensi rozvor a stejne rozmery jako porad dle tebe jeste "mala" Linea? >:-[] Socktavia je opravdu jina liga. Je to auto pro trouby jako jsi ty. Jini se od Skody rohlikem opit nedaji a vidi, ze to je siditko na podvozku maleho auta >:D
20. 10. 2006 15:59
Re: GRANDE SEDAN
Pokud ti dal někdo dnes u oběda upít prvně Plzně... odreagovávej si laskavě své komplexy malosti jiným směrem a mě vynech :no: Zde se diskutuje o autech, na léčení mindráků ti doporučuji psychiatra. Octavia není rádoby střední třída. Možná v tvých očích malého člověka, se zdá velká, ovšem je to regulerní nižší střední třída. Tak jako je Punto třídou Malé vozy a konkurencí je mu Clio, Corsa atd.
neregistrovaný "Expert"
20. 10. 2006 16:06
Re: GRANDE SEDAN
Jediny mindrak siroko daleko tu mas ty. Navic jsi evidentne nouma, ktery autum vubec nerozumi. Placas blbosti. Octavia JE radoby stredni trida. Podivej se na rozmerove charakteristiky stredni tridy a pak na rozmery Octavie. Je to takovy maly cesky podvudek. Maly, protoze to auto patri svymi vnitrnimi rozmery mezi male vozy. A ty se svym malym mozkem neschopnym pochopit realitu patris do nejakeho sanatoria >:D
20. 10. 2006 16:27
Re: GRANDE SEDAN
Nerozumím. Mimo tebe, jak vidím, tu nikdo Octavii do střední třídy necpe. Nahoře píší, že Octavia je vozidlem ze segmentu - Nižší střední. Přesně tak, jako je PUNTO ze segmentu Malé vozy. Neznám žádnou třídu "rádoby střední" Čtu to tu zde jen od tebe. Co Megane sedan? To je také "rádoby střední?" nebo Astra sedan, či Focus sedan? Nikoho jiného to tu zatím nenapadlo. Vysvětli tu, když tak, co tě k tomuhle soudu vede. To nahoře, pokud je to na platformě Punta... můžeme začít diskutovat o jízdních vlastnostech, ale až to zkusíme. Byla by to obdoba Logana combi. Pochybuji současně, že by takto prezentovali o řád větší auto, tedy Bravo (Stilo) s kufrem.
neregistrovaný "hromabytospral"
20. 10. 2006 21:14
Re: GRANDE SEDAN
Já si myslím že současná nižší střední třída je asi o 10 cm na rozvoru dál.Škoda se drží Němců jak slepý houslí, Golfu taky ujel vlak
neregistrovaný "smudliky budliky"
21. 10. 2006 07:45
Re: GRANDE SEDAN
Smutny je, ze lidi s touhle urovni se sami oznacuji za "experty"...
neregistrovaný "CONGY"
23. 10. 2006 06:27
Re: GRANDE SEDAN
Ale tu sa nehovori o PUNTO SEDAN ale o GRANDE PUNTO SEDAN a to je nieco uplne ine.... PUNTO je maly voz a Grande Punto je v pohodicke nizsia stredna trieda... Wake up dude
23. 10. 2006 07:09
Re: GRANDE SEDAN
Tak to si sa trochen splietol xamo, Grande Punto je malé auto, do nižšej strednej musíš rátať Stilo, prípadne zakrátko jeho nástupcu Bravo.
Súhlasím s názormi, že auto na obrázku je výrazne väčšie ako Grande Punto, keby sme mu usekli zadok, tak dĺžka rozhodne nezodpovedá štvormetrovej hranici. Tioež predok nie je totožný s GP, stačí si všimnúť tvar hlavných svetiel.
Takže by som skôr porovnával so sedanom Renault Mégane, s Astrou sedan v článku vyššie, Mazdou 3 a tak podobne. VW nespomínam, ten takéto autá robiť nevie.
neregistrovaný "wolff"
20. 10. 2006 15:48
Re: GRANDE SEDAN
Četl si ten text s výjimkou těch bludů...?

Podívej se na předek toho auta? Je to snad Punto? Není viď brouku...?

Rozvor 2,6 m, šířka 1,7 (a nějaký drobný), délka 4,5 m(a nějaký drobný)... Tohle auto je sedan udělaný z nového Brava. Je to divné, nemusíme s tím souhlasit, ale je to tak!!! Nové Bravo se tak představí spíš, než možn bylo plánováno... Možná záměr, čert ví...

To auto je větší než Octavie!!! Tudíž je to přímý konkurent pro Octavii,ale s lepšími parametry (tedy zatím podle toho co sem měl možnost kde schrastit). Takže to není Thalie ani GP... Je to přímý konkurent Octavie a nic na tom nemění to, že je Octavie liftback a tohle sedan (tak se můžou utěšovat škodovkářští chalupáři). Spíše to nahrává Linei. Mimochodem nové motory Fiatu taky nemají s výjimkou 1,4 TFSI a 2,0 TFSI srovnání u VW...

Takže GTI, vytřít oči a lépe koukat!!!!!!
P.S. čekám pochvalné ódy na tohle auto, protože jediné auto co mi tohle připomíná je A4...
20. 10. 2006 16:06
Re: GRANDE SEDAN
Jo, dobrej postřeh. Koukal jsem na rozměry... a asi to nebude jen PUNTO s kufrem, ale o řád větší odvozenina z Brava... I když... co ten předek? Ten je přece Puntózní? Včera jsem někde v novinách odchytil foto nového Brava a to vypadalo velmi potentně. tohle nahoře chválím už nahoře :-) Potřebujeme prostě více snímků. Bude-li to tak, je v nižší třídě další regulerní koník se zadkem, vedle OCT, Megana, Corolly, Astry (je vedle)... To je fajn.
neregistrovaný "wolff"
20. 10. 2006 17:59
Re: GRANDE SEDAN
Není Puntózní, když se podíváš na lampy světel je to úplně jiné... Dospělejší... Víc musíš koukat a čísta nevěřit všem nadpisům... Jinak souhlasím, zvláštní púresentace to je... Faktem je, že tohle auto má blíž k Bravu než Puntu. Odlišnosti tam samozřejmě být mohou...
neregistrovaný "Lancer"
20. 10. 2006 19:29
Re: GRANDE SEDAN
Ha! Nepsal tady nedavno nahodou nekdo, ze Grande Punto se krci v designovem rohu?!
anonym
21. 10. 2006 12:59
Re: GRANDE SEDAN
Mám jen jeden malinkatý postřeh... Renault Thalia je auto (alespoň designově) natolik otřesné, že je možné jej srovnávat snad jen s Fabií Sedan, která je snad ještě otřesnější ;-\ Tenhle Fiátek má (alespoň podle fotek) skutečně vyvážené linie a kdyby to průměrně obeznámený člověk nevyčetl z textu, pravděpodobně by ho ani nenapadlo, že je to odvozené z Punta :-!
neregistrovaný "Lukáš"
21. 10. 2006 13:00
Re: GRANDE SEDAN
Sakra... zapomněl jsem se podepsat... :-)
neregistrovaný "někdo"
11. 2. 2007 09:24
Re: GRANDE SEDAN
nestačí sledovat jen diskuzi, ale taky se trošku zamyslet nad článkem.. potažmo nad údajema v něm. Název je sice Grande Punto.. ale dle rozvoru a celkovou velikostí to sedí spíš na výchozí model Brava. Takže nevím proč by se měla tříst Thalia, která je o třídu někde jinde (níže). A Octávia bude právě ta liga pro srovnání... né teda u nás, páč tady převažuje "vlastenectví", které nehledí ani na cenu, natož na objektivní hodnocení..... a je mi jasné že v germanoidních plátcích tenhle Fiat podlehne všem konkurentům typu škoda, VW atd... ale až praxe skutečně ukáže jak na tom opravdu je.
20. 10. 2006 15:33
Surprise
Chtělo by to nějaké foto z jiného úhlu, ale překvapivě to vypadá velmi dobře :yes: Tak trochu v tom cítim linie ala EOS. Uplně vidím Punto "sedan" Cabrio :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kubas"
20. 10. 2006 15:34
vypadá dobře...
To auto vypadá opravdu elegantně a vyváženě... Hezčí sedan udělaný z malého auta se mi nevybavuje... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "akrij"
20. 10. 2006 15:34
že by se fiat probudil?
ty bláho,konečně se fiatu něco povedlo!!! :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 15:41
Panebože!!!
Sotva dopíšu u Astry Sedan, že je to nejpovedenější sedan udělaný z hatche, tak koukám tady na Punto, které je snad ještě povedenější :yes: :yes: To jsou teda jatka! A pak že to nejde!!! Konec hnusných baťůžků! Víc pěkných sedanů na cesty! Vždyť je to teď samej kombík a dodávka :no: Tak snad se máme na co těšit :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SK"
20. 10. 2006 15:56
Tak to cumim...
:-O ...ono sa da naozaj vyrobit z maleho hatchbacku slusne vyzerajuci sedan!! Doteraz to bola v tejto divnej "triede" vzdy bieda, uz od cias Pola Classic..Thalie a Fabie ani nespominam.
Takze :yes: :yes: aj bez dalsich foto je jasne, ze Fiat boduje.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "wolff"
20. 10. 2006 15:58
Re: Tak to cumim...
Nečtěte prosím nadpis. Nadpis je špatně!!!! Není to Punto, je to Bravo!!! Podívejte se na přední lampy, délku přední haupny... To auto má s GP podobné pouze zpětný zrcátka, jinak nic!!!!! :-O
neregistrovaný "SK"
20. 10. 2006 16:06
Re: Tak to cumim...
Jo jo.. uz som sa pozrel poriadne, bude to ako pises..
neregistrovaný "m67"
20. 10. 2006 16:14
Re: Tak to cumim...
klidek, je to predelany punto - staci se podivat na predni trojuhelnikovy okenko...
neregistrovaný "xyz"
20. 10. 2006 16:40
Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Fascinuje mne, ze jedno medium vyjde ven s nejakym tvrzenim a behem chvile to maji vsichni a vsichni spatne.

Punto sedan a Linea jsou dve rozdilne auta. Punto sedan je asi o pul metru mensi, nez je toto a toto je v podstate Bravo sedan. Tak jako bylo kdysi Brava/Bravo tak bude nyni Brava/Linea.

ALe k veci, PUnto sedan se predstavi jeste pred Zenevou v plne "krase" a kdo jiz videl fotky (at uz spy, nebo i jine) tak by si toto auto nikdy s Punto sedan nespletl.

Takze zpet k veci, na trhu bude Punto+Punto sedan, Bravo a Bravo sedan (Linea).

Navic Linea nebude urcena pro vsechny trhy, ale pouze pro vybrane - Rusko, Turecko, Portugalsko, Brazilie, tedy destinace, kde tvori prodeje sedanu velke procenta. V CR je to par procent, sem to nikdo dovazet nebude a to plati i pro zbytek EU, kde je uprednostnovat hatch, combi a liftback pred sedanem.

- takze je super, ze jste vydali zpravu "tak rychle", ale je z pulky spatna...
Rozbalit vlákno
11
20. 10. 2006 16:46
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
No, ťal jsi do živého. Jsem moc zvědavý, jak tohle dopadne. Co ten Puntozní předek? Viděl jsem foto Brava a předek byl jiný...
neregistrovaný "xyz"
20. 10. 2006 16:49
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Doufam, ze redakce zkousne odkaz na konkurenci. Podivej se na nize uvedeny dotaz, popatrej po webech a uvidis, ze toto neni a ani nemuze byt Punto sedan.

[odkaz]
neregistrovaný "xyz"
20. 10. 2006 16:51
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Myslis tuto? - ono jinou k autu ani nevydal. Jednoduse auto miri do C segmentu = nizsi stredni trida. To auto neni Punto sedan!

Fiat Linea - World Premiere

Fiat Linea is an all-new segment C three-box saloon which débuts at the Istanbul Motor Show taking place from 2 to 12 November. Produced in collaboration with Tofas, the Turkish joint venture between Fiat Auto and Koç Holding quoted on the Istanbul Stock Exchange, the Fiat Linea will be first manufactured in the joint venture’s Bursa plant in Turkey (at an annual production of 60,000 units) and marketed in a number of European and non-European countries starting in the second half of 2007. The vehicle will later be produced in other countries by FIAT.

Designed by the Fiat Style Centre, the new Fiat Linea presents an elegant, dynamic external line. The same stylistic attention has been paid to the interior, the lines of which are harmonious and well balanced with the exterior to create a bright and friendly environment capable of guaranteeing extraordinary interior roominess and superior comfort in terms of ergonomics and space available to the driver and passengers. This impression is confirmed by the car’s generous dimensions which set it at the very top of its segment: 4.56 metres long, 1.73 m wide, 1.5 m tall and with a wheelbase of 2.6 m, in addition to having a luggage compartment boasting an impressive 500 litres.

An elegantly functional car, with a strong Italian imprint, the Fiat Linea will be marketed in different equipment levels and equipped with features more usually found in higher segment vehicles as demonstrated by a number of sophisticated infotelematic devices which improve the comfort and quality of time spent on board.

The Fiat Linea’s generous equipment is dedicated to the protection of driver and passengers and the customer can choose from a wide range of gasoline and diesel engines that combine excellent performance, low fuel consumption and absolute respect for the environment, coupled to both manual and automatic transmissions.

And in order to guarantee the best price/content ratio, the various combinations of Fiat Linea equipment levels available are all characterised by high value for money.
Turin 20 October 2006
neregistrovaný "xyz"
20. 10. 2006 16:51
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
to smeruje na "Experta"
neregistrovaný "Expert"
20. 10. 2006 16:56
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
"Myslis tuto?" Ne.
neregistrovaný "xyz"
20. 10. 2006 17:02
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
To je oficialni tiskova zprava Fiatu k tomuto vozu. Zadna jina neni. ALe to je jedno...
20. 10. 2006 16:52
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
:-O ;-\ :-) no to by byla zoufalost...
anonym
20. 10. 2006 17:31
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Proboha!!!!! Nevěř prosím tě všemu, co píše pan Broža a jeho server!! Prosím, jemu fakt ne.... Díky
neregistrovaný "chytrak"
21. 10. 2006 11:58
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Tak tim odkazem si nám fakt pomoh.;-\ Jsem přesvědčen že Linea je opravdu od brava, ale ty spy fotky ukazují podle mne něco jiného! Jestli na nich je Punto sedan, tak ty proporce naprosto odpovídají představené linee. jediný rozdíl jsou prahy. Jinak od velikosti přes tvar dveří až po umístění světel jsou to zamaskovaný stejný s lineou. Takže buď i na těch spy fotkach není sedan punta apak je linea bravo vše je jasný, nebo je na fotkach sedna punta pak tomu fakt nerozumim. Je ale klidně možný že pro východní trhy (kde se tohle má prodávat) nechce kůli ceně použít fiat pro větší sedan platformu brava (která je asi dražší) a jen prodloužil puntí platformu. Ale tomu zas asi neodpovídá šířka. No to je guláš. Asi si budeme muset počkat až co víc k tomu řekne sám fiat.
23. 10. 2006 07:12
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Zasa kecaš, ktovie čo si ty videl. Nové Bravo drží štýl nasadený GP.
neregistrovaný "Expert"
20. 10. 2006 16:48
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Nechci ti kazit radost, ale nez sem priste zacnes psat naproste nesmysly, tak se trochu seznam s fakty. Zacit muzes treba prectenim tiskove zpravy Fiatu k tomuto vozu. :-!
20. 10. 2006 16:44
OT: už je to tady
Šmarjájósef, už jste se dívali na diskusi pod článek "Autosalon Paříž 2006: velká příloha serveru AUTO.CZ" ? Redakce nám začala barevně odlišovat "flame war" příspěvky s možností odfiltrování >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
18
20. 10. 2006 16:50
Re: OT: už je to tady
>:D Od teď čtu na diskuzi jen příspěvky s barvou... krve >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 16:57
Re: OT: už je to tady
Jistěěěěě! Vždyť by pak nebylo, co číst >:-[]
20. 10. 2006 17:08
Re: OT: už je to tady
>:D >:D
20. 10. 2006 20:02
Re: OT: už je to tady
:-) jsem rád, že od oné zmiňované diskuse nebylo témeř potřeba novou funkcionalitu využít. Nicméně, bude-li důvod, použita bude !! >:-[]
20. 10. 2006 20:22
Re: OT: už je to tady
Předmětná výměna názorů... to byla než knoflíková válka... osobně tu mám za sebou dva nukleární útoky, nezpočet lokálních konfliktů a jednu galaktickou čtyřdenní válku... na tu by nastačil ani pěnovej hasící přístroj ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 16:54
Re: OT: už je to tady
>:-[] :yes: To jsem zvědavý, jak to bude promptně reagovat... Nebo je na to napsaný nějaký engine a když si já s GTI vyměníme více než 3 příspěvky, tak nás to rovnou označí? >:-[] ;-)
20. 10. 2006 17:07
Re: OT: už je to tady
Můžem to hned vyzkoušet - Hej, ty zlitý Fiate, tvá klika je měkká jako bageta. Ty zhůveřilý Focusi... s ISolovaným rozhledem, ještě jednou... a vyhlásím ti třetí autosalonovou válku >:D ;-) :yes:
20. 10. 2006 17:11
Re: OT: už je to tady
Tady to zas dopadne. Jdu raději splnit svou občanskou povinnost, t.j. vrhnout. Tedy ... lístek do urny.
20. 10. 2006 17:17
Re: OT: už je to tady
>:D Pozor, aby ti rudej ďábel nenaváděl ruku... :yes:
21. 10. 2006 14:50
Re: OT: už je to tady
Klid, manželka provedla censuru, komunálky už mi vyplnila a do senátu mi nechala jen ten jeden správný lístek. >:D >:D >:D
21. 10. 2006 16:14
Re: OT: už je to tady
>:-[]
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 17:13
Re: OT: už je to tady
...jen počkej NAFTOŽROUTE ! :-) >:D :yes:
20. 10. 2006 17:17
Re: OT: už je to tady
>:D :yes:
20. 10. 2006 20:05
Re: OT: už je to tady
>:D … popravdě řečeno i toto byl jeden z námětů na funkcionalitu >:-[] prozatím však zůstáváme u čistě administrátorské obsluhy.
20. 10. 2006 20:17
Re: OT: už je to tady
No jo, ale umíte si představit ta muka, která teď prožíváme, než odešleme příspěvek? Já napíši... přečtu, vymažu 17 opravdu peprnejch přirovnání, mažu už i silnější výrazy, a vkládám ty z říše květinek, milých zvířátek a roztomilých skřítků... už jsem se učil dokonce psát v patnácti jazycích slogan - klid, mám tě rád. Prostě... napsat kloudnej příspěvek není dnes žádnej med. Nakonec asi skončím u toho evergreenu - BRAVO VW-PORSCHE... to mi sice budete tolerovat vy, ale zase ne kolegové na diskuzi... Hergot asi přestanu psát úplně... :-)
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 20:30
Re: OT: už je to tady
...ty...přestat psát? Chceš aby ti ochrnuly prsty?...atd... :-)
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 21:38
Re: OT: už je to tady
Tak to abyste tam jeli na šichty, pánové. Ranní, odpolední a noční >:-[] ;-)
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 17:10
Linea
...s tím názvem to Italové opravdu trefili !Jestli bude interiér v podobném duchu,tak to bude pecka. :yes: Megane,Oktávko,Jetto...třeste se
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
20. 10. 2006 17:12
Hezkýýý
Tak to je velmi povedená záležitost, VELKÉ BRAVO FIATU a :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Líbí se mi víc než Velký Puntík :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 10. 2006 17:20
?
Ste blbi kdo rekl tu vetu pekna nahrada thalie tak ste uplne mimo toto ma rozvor jako Š.Octavia neli větší tak se spamatujte :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 17:23
Re: ?
Hmmm, pán bude asi diplomovanej inženýr, co? ;-\
20. 10. 2006 22:09
Re: ?
Spíš hrdý nositel titulu PuDr. - posunovač u drah >:-[]
neregistrovaný "wrx.sti"
21. 10. 2006 08:29
Re: ?
hezkýýýý ! :-)
Avatar - donPedro
20. 10. 2006 17:21
Noch jednou
Taky jsem se nechal unést titulkem, Punťa s batůžkem to tedy není. Je to ale hezký, velmi :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
20. 10. 2006 18:04
Re: Noch jednou
;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Mára"
20. 10. 2006 18:13
Desing za 1, jméno by to mělo být lepší
Já se přiznám, jsem dost ulítlej na Fiaty obecně. Všichni mi vymlouvali to, že si chci koupit auto fiat(řidič-začátečník), ale já na to mám svůj názor (asi mám nějaký italský předky, kdo ví). No zkrátka, Grande Punto se mi líbí a Linea ještě víc, doufám že půjde i do Čech, ale chtělo by to vybrat lepší jméno - víc nabroušený, víc dynamický atd. - je to přece dynamický auto nebo snad ne? Toť můj názor na model Linea.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 21:35
Re: Desing za 1, jméno by to mělo být lepší
Ty budeš asi dynamickej Mára, co? :-)
neregistrovaný "Quido"
20. 10. 2006 22:13
Linea
Takže krátce, s první fotky to vypadá na designového krále mezi malými (třídou ne rozměry :-) ) auty.

jinak tohle je skutečně Grande sedan, je to tzv. world platforma 199, která je o 9 cm prodloužená oproti výchozí v GP, s Bravem tohle krásný auto nemá nic společnýho, to bude mít rozvor minimálně 2,7 m.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Quido"
20. 10. 2006 22:13
Re: Linea
tam mělo bejt s první fotkou..... :-O
neregistrovaný "Drsoň"
21. 10. 2006 00:02
Bravo Fiat!
Proč něco takového nemůžou dělat jiné automobilky? Stačí se zeptat lidí a ti jim řeknou, co se líbí a co ne. Bravo! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wrx.sti"
21. 10. 2006 08:43
Re: Bravo Fiat!
Fiat hold občas dokáže učinit "trefu" do toho,co na trhu chybí,co by lidi "táhlo",co tu ještě nebylo a v minulosti "zabodoval"(124,UNO,Croma...).Pravda,tak… Multipla I byla "střela hodně mimo".Linea je na dobré cestě učinit další "zářez na pažbě" v úspěších této firmy.
neregistrovaný "Jasoň"
21. 10. 2006 12:13
Re: Bravo Fiat!
No, Multipla byla užitnou hodnotou fantastické auto... bohužel designově se tehdy zapomněli lidí zeptat, jestli to chtějí.
anonym
21. 10. 2006 09:44
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
kdo chce větší foto tak ať se podívá na www.autoweb.cz
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 10. 2006 15:58
nesmysl
opravte ten nesmysl, že je to z Grande Punta, samozřejmě je to sedan odvozený z nového Brava...
Rozbalit vlákno
2
anonym
21. 10. 2006 22:36
Re: nesmysl
to není pravda, je to platforma 199 (GP) prodloužená o 9 cm.
neregistrovaný "wolff"
22. 10. 2006 00:15
Re: nesmysl
nevím co je to za platformu... On není u rozvoru problém to o trochu natáhnout,ale co šířka? Berme tedy lineu za samosttanou kategorii. Svými rozměry je to auto o třídu výše než GP... A nechme se překvapit co bude dál...
neregistrovaný "bubla"
22. 10. 2006 19:43
další do pranice
zde odkaz na článek z německého auto-mpoto-ind sport kde se mluví těž o GP s kufrem pro východní Evropu.To pro spestření diskuse.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2006 07:18
Stále to samé
Jeden novinár vypluje bez rozmyslu blbost, dalsi ju prevezme, dalsi zacne o veci rozmyslat a voz popise uplne inak.... a zrazu tu mame jeden aten isty obrazok s roznymi popismi. Co je teda pravda? Asi bude lepsie pockat na realitu a zbytocne sa o tom nenatahovat.
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 10. 2006 13:10
No pánové
..tedy opravdu nevím kdo chce mít FIATa jinde než kam patří. GP je opravdu v segmentu malé automobily, tedy třída jako Polo, Fabia, Clio apod. Sedan FIAT Linea spíše může napohled vypadat jako sedan upravený z GP. Ale chlapi ještě jsem nikdo nepřišel na to, že nástupce Stila má velice podobné, ba shodné čelní partie jako GP. Takže bych to fakticky viděl jako ve verzi Marea je Brava s kufrem, Grand sedan Bravo s kufrem.
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 3. 2007 16:09
Proč?
Já jsem si říkal, že to nemůže být Punto.Vždyť je to velikostí podobné Oktávce.Pak taky nechápu proč to někdo srovnává s Thálií
Rozbalit vlákno
0