Jestli se podari dat zajimavou cenovou nabidku, pak ma Thalie nastupce z cizi staje a Logan moderniho konkurenta! Opravdu pekne, linie zadni casti dokonce pripomina reprezentativni limuzinu (nechce se mi psat A8, aby se do me ostatni nepousteli ;-) ). :yes:
Mam Fiat Marea 1.9 JTD a jsem maximalne spokojeny koupil jsem ho jako fuglovku v roce 2001 na jaře a ted mám najeto 315000 bez vetších problému.Nejsou to špatný auta nemůžu si stěžovat
Ano zprávně. Je to větší než Octávka. Tudíž... Nečekejme low-end. Z těchto fotek je nejvíce patrné, jak asi bude vypadat nástupce Stila - tudíž Bravo... Škoda, že autoři neprovedli konzultaci... a nebo nezapojili vlastní myšlení
Fiat vyrobí SEDAN z Punta a LIFTBACK Octávka se může jít zahrabat????? No to je zajímavá úvaha... To pak vypadá i na pokles prodeje u Jeep Grand Cherokee >:D
Ty auta jsou velikostne prakticky identicke. Fiat je designove mnohonasobne hezci. Jizdni vlastnosti Skody jsou dost desne, ale tenhle Fiat jsem jeste netestoval, takze tam srovnavat nebudu, i kdyz pochybuji, ze by to u Fiatu mohlo byt horsi nez u skody. V kazdem pripade, tohle auto je mnohem lepsi nez skoda.
Tak především, po četbě diskuze, je na místě napsat, že jestli to budou dodávat i sem, zahrabat se může jít GRANDE PUNTO... a nikoliv OCTAVIA. Octavia není ani sedan, ani kategorie malý vůz. Tenhle sedan má moc pěknou a vyváženou siluetu. Až uvidíme více snímků, můžeme začít diskutovat o tom, jak se na to tváří konkurence - tedy zejména Renault Tahalia. Škoda OCTAVIA je jiná liga, úplně jiná liga. Soupeří s Megane sedan, Corollou sedan atd... tedy v kategorii o řád vyšší - nižší střední třída. Jízdní vlastnost Octavie jsou na vrcholu třídy. Přesně tak, jako jízdní vlastnosti Punta... v kategorii malé vozy.
A hele, noumo, neni ti trochu divne, ze (radoby)"stredni" trida Octavia ma stejny rozvor jako "male" Punto a mensi rozvor a stejne rozmery jako porad dle tebe jeste "mala" Linea? >:-[] Socktavia je opravdu jina liga. Je to auto pro trouby jako jsi ty. Jini se od Skody rohlikem opit nedaji a vidi, ze to je siditko na podvozku maleho auta >:D
Pokud ti dal někdo dnes u oběda upít prvně Plzně... odreagovávej si laskavě své komplexy malosti jiným směrem a mě vynech :no: Zde se diskutuje o autech, na léčení mindráků ti doporučuji psychiatra. Octavia není rádoby střední třída. Možná v tvých očích malého člověka, se zdá velká, ovšem je to regulerní nižší střední třída. Tak jako je Punto třídou Malé vozy a konkurencí je mu Clio, Corsa atd.
Jediny mindrak siroko daleko tu mas ty. Navic jsi evidentne nouma, ktery autum vubec nerozumi. Placas blbosti. Octavia JE radoby stredni trida. Podivej se na rozmerove charakteristiky stredni tridy a pak na rozmery Octavie. Je to takovy maly cesky podvudek. Maly, protoze to auto patri svymi vnitrnimi rozmery mezi male vozy. A ty se svym malym mozkem neschopnym pochopit realitu patris do nejakeho sanatoria >:D
Nerozumím. Mimo tebe, jak vidím, tu nikdo Octavii do střední třídy necpe. Nahoře píší, že Octavia je vozidlem ze segmentu - Nižší střední. Přesně tak, jako je PUNTO ze segmentu Malé vozy. Neznám žádnou třídu "rádoby střední" Čtu to tu zde jen od tebe. Co Megane sedan? To je také "rádoby střední?" nebo Astra sedan, či Focus sedan? Nikoho jiného to tu zatím nenapadlo. Vysvětli tu, když tak, co tě k tomuhle soudu vede. To nahoře, pokud je to na platformě Punta... můžeme začít diskutovat o jízdních vlastnostech, ale až to zkusíme. Byla by to obdoba Logana combi. Pochybuji současně, že by takto prezentovali o řád větší auto, tedy Bravo (Stilo) s kufrem.
Ale tu sa nehovori o PUNTO SEDAN ale o GRANDE PUNTO SEDAN a to je nieco uplne ine.... PUNTO je maly voz a Grande Punto je v pohodicke nizsia stredna trieda... Wake up dude
Tak to si sa trochen splietol xamo, Grande Punto je malé auto, do nižšej strednej musíš rátať Stilo, prípadne zakrátko jeho nástupcu Bravo.
Súhlasím s názormi, že auto na obrázku je výrazne väčšie ako Grande Punto, keby sme mu usekli zadok, tak dĺžka rozhodne nezodpovedá štvormetrovej hranici. Tioež predok nie je totožný s GP, stačí si všimnúť tvar hlavných svetiel.
Takže by som skôr porovnával so sedanom Renault Mégane, s Astrou sedan v článku vyššie, Mazdou 3 a tak podobne. VW nespomínam, ten takéto autá robiť nevie.
Podívej se na předek toho auta? Je to snad Punto? Není viď brouku...?
Rozvor 2,6 m, šířka 1,7 (a nějaký drobný), délka 4,5 m(a nějaký drobný)... Tohle auto je sedan udělaný z nového Brava. Je to divné, nemusíme s tím souhlasit, ale je to tak!!! Nové Bravo se tak představí spíš, než možn bylo plánováno... Možná záměr, čert ví...
To auto je větší než Octavie!!! Tudíž je to přímý konkurent pro Octavii,ale s lepšími parametry (tedy zatím podle toho co sem měl možnost kde schrastit). Takže to není Thalie ani GP... Je to přímý konkurent Octavie a nic na tom nemění to, že je Octavie liftback a tohle sedan (tak se můžou utěšovat škodovkářští chalupáři). Spíše to nahrává Linei. Mimochodem nové motory Fiatu taky nemají s výjimkou 1,4 TFSI a 2,0 TFSI srovnání u VW...
Takže GTI, vytřít oči a lépe koukat!!!!!!
P.S. čekám pochvalné ódy na tohle auto, protože jediné auto co mi tohle připomíná je A4...
Jo, dobrej postřeh. Koukal jsem na rozměry... a asi to nebude jen PUNTO s kufrem, ale o řád větší odvozenina z Brava... I když... co ten předek? Ten je přece Puntózní? Včera jsem někde v novinách odchytil foto nového Brava a to vypadalo velmi potentně. tohle nahoře chválím už nahoře :-) Potřebujeme prostě více snímků. Bude-li to tak, je v nižší třídě další regulerní koník se zadkem, vedle OCT, Megana, Corolly, Astry (je vedle)... To je fajn.
Není Puntózní, když se podíváš na lampy světel je to úplně jiné... Dospělejší... Víc musíš koukat a čísta nevěřit všem nadpisům... Jinak souhlasím, zvláštní púresentace to je... Faktem je, že tohle auto má blíž k Bravu než Puntu. Odlišnosti tam samozřejmě být mohou...
Mám jen jeden malinkatý postřeh... Renault Thalia je auto (alespoň designově) natolik otřesné, že je možné jej srovnávat snad jen s Fabií Sedan, která je snad ještě otřesnější ;-\ Tenhle Fiátek má (alespoň podle fotek) skutečně vyvážené linie a kdyby to průměrně obeznámený člověk nevyčetl z textu, pravděpodobně by ho ani nenapadlo, že je to odvozené z Punta :-!
nestačí sledovat jen diskuzi, ale taky se trošku zamyslet nad článkem.. potažmo nad údajema v něm. Název je sice Grande Punto.. ale dle rozvoru a celkovou velikostí to sedí spíš na výchozí model Brava. Takže nevím proč by se měla tříst Thalia, která je o třídu někde jinde (níže). A Octávia bude právě ta liga pro srovnání... né teda u nás, páč tady převažuje "vlastenectví", které nehledí ani na cenu, natož na objektivní hodnocení..... a je mi jasné že v germanoidních plátcích tenhle Fiat podlehne všem konkurentům typu škoda, VW atd... ale až praxe skutečně ukáže jak na tom opravdu je.
Chtělo by to nějaké foto z jiného úhlu, ale překvapivě to vypadá velmi dobře :yes: Tak trochu v tom cítim linie ala EOS. Uplně vidím Punto "sedan" Cabrio :yes:
Sotva dopíšu u Astry Sedan, že je to nejpovedenější sedan udělaný z hatche, tak koukám tady na Punto, které je snad ještě povedenější :yes::yes: To jsou teda jatka! A pak že to nejde!!! Konec hnusných baťůžků! Víc pěkných sedanů na cesty! Vždyť je to teď samej kombík a dodávka :no: Tak snad se máme na co těšit :yes:
:-O ...ono sa da naozaj vyrobit z maleho hatchbacku slusne vyzerajuci sedan!! Doteraz to bola v tejto divnej "triede" vzdy bieda, uz od cias Pola Classic..Thalie a Fabie ani nespominam.
Takze :yes::yes: aj bez dalsich foto je jasne, ze Fiat boduje.
Nečtěte prosím nadpis. Nadpis je špatně!!!! Není to Punto, je to Bravo!!! Podívejte se na přední lampy, délku přední haupny... To auto má s GP podobné pouze zpětný zrcátka, jinak nic!!!!! :-O
Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Fascinuje mne, ze jedno medium vyjde ven s nejakym tvrzenim a behem chvile to maji vsichni a vsichni spatne.
Punto sedan a Linea jsou dve rozdilne auta. Punto sedan je asi o pul metru mensi, nez je toto a toto je v podstate Bravo sedan. Tak jako bylo kdysi Brava/Bravo tak bude nyni Brava/Linea.
ALe k veci, PUnto sedan se predstavi jeste pred Zenevou v plne "krase" a kdo jiz videl fotky (at uz spy, nebo i jine) tak by si toto auto nikdy s Punto sedan nespletl.
Takze zpet k veci, na trhu bude Punto+Punto sedan, Bravo a Bravo sedan (Linea).
Navic Linea nebude urcena pro vsechny trhy, ale pouze pro vybrane - Rusko, Turecko, Portugalsko, Brazilie, tedy destinace, kde tvori prodeje sedanu velke procenta. V CR je to par procent, sem to nikdo dovazet nebude a to plati i pro zbytek EU, kde je uprednostnovat hatch, combi a liftback pred sedanem.
- takze je super, ze jste vydali zpravu "tak rychle", ale je z pulky spatna...
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Doufam, ze redakce zkousne odkaz na konkurenci. Podivej se na nize uvedeny dotaz, popatrej po webech a uvidis, ze toto neni a ani nemuze byt Punto sedan.
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Myslis tuto? - ono jinou k autu ani nevydal. Jednoduse auto miri do C segmentu = nizsi stredni trida. To auto neni Punto sedan!
Fiat Linea - World Premiere
Fiat Linea is an all-new segment C three-box saloon which débuts at the Istanbul Motor Show taking place from 2 to 12 November. Produced in collaboration with Tofas, the Turkish joint venture between Fiat Auto and Koç Holding quoted on the Istanbul Stock Exchange, the Fiat Linea will be first manufactured in the joint venture’s Bursa plant in Turkey (at an annual production of 60,000 units) and marketed in a number of European and non-European countries starting in the second half of 2007. The vehicle will later be produced in other countries by FIAT.
Designed by the Fiat Style Centre, the new Fiat Linea presents an elegant, dynamic external line. The same stylistic attention has been paid to the interior, the lines of which are harmonious and well balanced with the exterior to create a bright and friendly environment capable of guaranteeing extraordinary interior roominess and superior comfort in terms of ergonomics and space available to the driver and passengers. This impression is confirmed by the car’s generous dimensions which set it at the very top of its segment: 4.56 metres long, 1.73 m wide, 1.5 m tall and with a wheelbase of 2.6 m, in addition to having a luggage compartment boasting an impressive 500 litres.
An elegantly functional car, with a strong Italian imprint, the Fiat Linea will be marketed in different equipment levels and equipped with features more usually found in higher segment vehicles as demonstrated by a number of sophisticated infotelematic devices which improve the comfort and quality of time spent on board.
The Fiat Linea’s generous equipment is dedicated to the protection of driver and passengers and the customer can choose from a wide range of gasoline and diesel engines that combine excellent performance, low fuel consumption and absolute respect for the environment, coupled to both manual and automatic transmissions.
And in order to guarantee the best price/content ratio, the various combinations of Fiat Linea equipment levels available are all characterised by high value for money.
Turin 20 October 2006
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Tak tim odkazem si nám fakt pomoh.;-\ Jsem přesvědčen že Linea je opravdu od brava, ale ty spy fotky ukazují podle mne něco jiného! Jestli na nich je Punto sedan, tak ty proporce naprosto odpovídají představené linee. jediný rozdíl jsou prahy. Jinak od velikosti přes tvar dveří až po umístění světel jsou to zamaskovaný stejný s lineou. Takže buď i na těch spy fotkach není sedan punta apak je linea bravo vše je jasný, nebo je na fotkach sedna punta pak tomu fakt nerozumim. Je ale klidně možný že pro východní trhy (kde se tohle má prodávat) nechce kůli ceně použít fiat pro větší sedan platformu brava (která je asi dražší) a jen prodloužil puntí platformu. Ale tomu zas asi neodpovídá šířka. No to je guláš. Asi si budeme muset počkat až co víc k tomu řekne sám fiat.
Re: Redakce: kde berete, ze to je Punto, to je Bravo sedan
Nechci ti kazit radost, ale nez sem priste zacnes psat naproste nesmysly, tak se trochu seznam s fakty. Zacit muzes treba prectenim tiskove zpravy Fiatu k tomuto vozu. :-!
Šmarjájósef, už jste se dívali na diskusi pod článek "Autosalon Paříž 2006: velká příloha serveru AUTO.CZ" ? Redakce nám začala barevně odlišovat "flame war" příspěvky s možností odfiltrování >:D >:D >:D
Předmětná výměna názorů... to byla než knoflíková válka... osobně tu mám za sebou dva nukleární útoky, nezpočet lokálních konfliktů a jednu galaktickou čtyřdenní válku... na tu by nastačil ani pěnovej hasící přístroj ;-):-):yes:
>:-[]:yes: To jsem zvědavý, jak to bude promptně reagovat... Nebo je na to napsaný nějaký engine a když si já s GTI vyměníme více než 3 příspěvky, tak nás to rovnou označí? >:-[];-)
Můžem to hned vyzkoušet - Hej, ty zlitý Fiate, tvá klika je měkká jako bageta. Ty zhůveřilý Focusi... s ISolovaným rozhledem, ještě jednou... a vyhlásím ti třetí autosalonovou válku >:D;-):yes:
No jo, ale umíte si představit ta muka, která teď prožíváme, než odešleme příspěvek? Já napíši... přečtu, vymažu 17 opravdu peprnejch přirovnání, mažu už i silnější výrazy, a vkládám ty z říše květinek, milých zvířátek a roztomilých skřítků... už jsem se učil dokonce psát v patnácti jazycích slogan - klid, mám tě rád. Prostě... napsat kloudnej příspěvek není dnes žádnej med. Nakonec asi skončím u toho evergreenu - BRAVO VW-PORSCHE... to mi sice budete tolerovat vy, ale zase ne kolegové na diskuzi... Hergot asi přestanu psát úplně... :-)
Já se přiznám, jsem dost ulítlej na Fiaty obecně. Všichni mi vymlouvali to, že si chci koupit auto fiat(řidič-začátečník), ale já na to mám svůj názor (asi mám nějaký italský předky, kdo ví). No zkrátka, Grande Punto se mi líbí a Linea ještě víc, doufám že půjde i do Čech, ale chtělo by to vybrat lepší jméno - víc nabroušený, víc dynamický atd. - je to přece dynamický auto nebo snad ne? Toť můj názor na model Linea.
Takže krátce, s první fotky to vypadá na designového krále mezi malými (třídou ne rozměry :-) ) auty.
jinak tohle je skutečně Grande sedan, je to tzv. world platforma 199, která je o 9 cm prodloužená oproti výchozí v GP, s Bravem tohle krásný auto nemá nic společnýho, to bude mít rozvor minimálně 2,7 m.
Fiat hold občas dokáže učinit "trefu" do toho,co na trhu chybí,co by lidi "táhlo",co tu ještě nebylo a v minulosti "zabodoval"(124,UNO,Croma...).Pravda,tak… Multipla I byla "střela hodně mimo".Linea je na dobré cestě učinit další "zářez na pažbě" v úspěších této firmy.
nevím co je to za platformu... On není u rozvoru problém to o trochu natáhnout,ale co šířka? Berme tedy lineu za samosttanou kategorii. Svými rozměry je to auto o třídu výše než GP... A nechme se překvapit co bude dál...
Jeden novinár vypluje bez rozmyslu blbost, dalsi ju prevezme, dalsi zacne o veci rozmyslat a voz popise uplne inak.... a zrazu tu mame jeden aten isty obrazok s roznymi popismi. Co je teda pravda? Asi bude lepsie pockat na realitu a zbytocne sa o tom nenatahovat.
..tedy opravdu nevím kdo chce mít FIATa jinde než kam patří. GP je opravdu v segmentu malé automobily, tedy třída jako Polo, Fabia, Clio apod. Sedan FIAT Linea spíše může napohled vypadat jako sedan upravený z GP. Ale chlapi ještě jsem nikdo nepřišel na to, že nástupce Stila má velice podobné, ba shodné čelní partie jako GP. Takže bych to fakticky viděl jako ve verzi Marea je Brava s kufrem, Grand sedan Bravo s kufrem.