Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat má nového šéfdesignéra: je jím „otec“ Fiatu 500

Roberto Giolito je velmi úspěšný designér, jehož vynikající práce jej dostala tam, kde je nyní – Giolito se stal hlavním designérem společnosti Fiat.
Zpět na článek
6. 11. 2007 09:48
neregistrovaný "nextrom"
6. 11. 2007 09:55
neregistrovaný "yaroukh"
6. 11. 2007 09:54
6. 11. 2007 10:02
neregistrovaný "yaroukh"
6. 11. 2007 11:09
neregistrovaný "A2"
6. 11. 2007 14:18
neregistrovaný "cuisine at home"
6. 11. 2007 14:38
neregistrovaný "yaroukh"
6. 11. 2007 10:34
neregistrovaný "fort"
6. 11. 2007 11:03
neregistrovaný "Kubas_"
6. 11. 2007 12:21
neregistrovaný "78vik84"
6. 11. 2007 13:41
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 14:45
neregistrovaný "yaroukh"
6. 11. 2007 14:54
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 14:44
neregistrovaný "yaroukh"
6. 11. 2007 14:51
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 09:37
Kedy už budú konečne nové informácie o Fiate 500???
Neviem, či len zle nepozerám po internete, ale doposiaľ som žiadne konktértne informácie o Fiate 500 nenašiel - teda mám na mysli v špecifikáciách pre slovenský alebo český trh. Žiadna cena, žiadna výbava, žiadne testy alebo aspoň jazdy. Nič. Čo-to sa dá nájsť na nemeckých stránkach Fiatu, ale ktovie či nebudú rozdiely vo výbave a najmä cene. To akože vážne ešte nie sú žiadne konkrétne info pre náš trh??? Až sa mi to nechce veriť...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
6. 11. 2007 11:45
Re: Kedy už budú konečne nové informácie o Fiate 500???
To můžu potvrdit, chci pětistovku koupit, jenže u dealera mi řekli, že ceník nejdřív v prosinci, reálně prý po novém roce. Ale můžeš si hrát na internetu s barvičkami. :-!
neregistrovaný "nextrom"
6. 11. 2007 09:48
generace
"Italové nebyli příliš nadšeni tím, že jejich národní legendu oživuje cizinec"
--------------------------------------… />
Asi i v Italii si musi uvedomit, ze Ital z roku 1950 neni Ital z roku 2007 a tak nemuze byt ani ten jeho vytvor v duchu Itala 1950 nybrz neco uplne odlisneho. Mozna, ze prave cizinec chapajici duch roku 1950 v ma k Italii bliz nez samotny Ital.

Horsi by to bylo v Cesku, cizinec chapajici ducha roku 1950 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yaroukh"
6. 11. 2007 09:55
Re: generace
Jak jsem to pochopil, tak Trepiuno "nakreslil" Roberto Giolito. Z mýho pohledu je otcem Fiatu 500 autor konceptu, a na správnou míru tak defuckto nebylo třeba uvádět nic. (Frank Stephenson to "jenom" během procesu realizace nezkur\/il.)
6. 11. 2007 09:54
Umíííí...
Správný muž na správném místě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaroukh"
6. 11. 2007 10:02
A když už je řeč o F500...
Po shlédnutí reinkarnace Fiatu 500 si asi leckdo řekl, že konkurence má problém. Já v tu chvíli myslel na bráchu malýho Itala - Ford Ka. Soudě dle prvních fotek, _zatím_ mám bohužel dojem, že (co do designu) Káčko pětistovce nebude ani důstojným soupeřem: [odkaz]
;-\
Rozbalit vlákno
4
6. 11. 2007 10:09
Re: A když už je řeč o F500...
Vidím to stejně,na F500 vzhledově nemá :-O
neregistrovaný "A2"
6. 11. 2007 11:09
Re: A když už je řeč o F500...
Káčko se blíží svým pojetím spíše novému twingu, taktéž nenavazuje na tvary první generace.
neregistrovaný "cuisine at home"
6. 11. 2007 14:18
Re: A když už je řeč o F500...
tak ono těžko se konkuruje autu jako je 500 ... velmi povedený retro design nakombinovatný " s líbivostí a oblíbeností" vzoru ... otázka je jak bude naladěný podvozek ale myslím že tobude tuhý boj .... já fandím 500 ... pro mě jedno z nejpovedenějších aut poslední doby :-)
neregistrovaný "yaroukh"
6. 11. 2007 14:38
Re: A když už je řeč o F500...
Ani jsem nečekal, že nové Ka bude pětistovce (vzhledově) rovnocenným soupeřem. Bylo jasné, že to je HODNĚ vysoko nastavená laťka. Ale z fotek AE na mě nové Ka působí tak, že zakoplo při rozběhu a k laťce ani nedoběhlo.

Bylo by fajn, kdyby se nějaký insider (Kuba2k? :) vyjádřil k autentičnosti té podoby...
neregistrovaný "fort"
6. 11. 2007 10:34
500 ano, ale Multipla?
Podle mého názoru je chybou udělat autora Multiply šéfem designu. 8-s Vždyť je to něco příšerného. Fiat 500 se vydařil, o tom není sporu. :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Kubas_"
6. 11. 2007 11:03
Re: 500 ano, ale Multipla?
nezaměňuj dobrý design s líbivým vzhledem.... Multipla je z designérského hlediska mnohem hodnotnější než F500. Že je hnusná (tedy ta původní verze), je věc jiná... Ukážeš mi jiné auto, které s délkou pod 4 metry umí odvést 6 lidí a jejich zavazadla? ;-)
Avatar - Dinar
6. 11. 2007 11:41
Re: 500 ano, ale Multipla?
Zajímavý pohled, při podobné logice, je např. OII oproti Alfě 159 geniální kráska. :-O
neregistrovaný "78vik84"
6. 11. 2007 12:21
Re: 500 ano, ale Multipla?
To bych prave ani moc nerekl protoze multipla prinesla inovaci OII ne...
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 13:41
Re: 500 ano, ale Multipla?
Co má inovace s krásou? :-O
neregistrovaný "yaroukh"
6. 11. 2007 14:45
Re: 500 ano, ale Multipla?
:yes:
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 14:54
Re: 500 ano, ale Multipla?
:yes:
I Quattro bylo inovační. A hodně. Ale žeby bylo i nejak pěkné...
neregistrovaný "yaroukh"
6. 11. 2007 14:44
Re: 500 ano, ale Multipla?
Design je hodně široký pojem. Ale řekl bych, že fort mluvil o _vzhledu_ - tedy nikoli o tom, že je Multipla praktická.

A jak jinak chceš měřit design, než tím "co je líbivější"? Ani mně to na první poslech nezní zrovna inteligentně, jenže jak jinak lze poměřovat něco, pro co 'neexistují jednotky'? (Pokud tedy na jakékoli POROVNÁVÁNÍ nerezignuješ zcela; v takovém případě by ovšem tvůj příspěvek pozbyl smyslu definitivně.)
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 14:51
Re: 500 ano, ale Multipla?
Ja znám chlápka pro kterýho je Multipla autem snů! ;-)
6. 11. 2007 12:18
Víte někdo víc o Roberto Giolitovi?
Nemůžu narychlo o něm najít podrobnější info, italsky bohužel neumím. Nemáte někdo dobrý link ? Nebo sem můžete dát přehled jeho prací - konkrétních modelů/významných konceptů/projektů? To, že kolem roku 98 stál u zrodu Multiply II je prima, ale Multipla i současná 500 jsou projekty, na kterých lze těžko postavit mainstreamový design, který se bude prodávat dlouhodobě a globálně. A když je takový člověk pověřený šéfováním designu značky, chtěl bych vědět, proč.
Rozbalit vlákno
0