Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Mobi je podivná Panda pro rozvojové trhy

V souvislosti s novým miniaturním Fiatem se spekulovalo o oprášení názvu Topolino. Nakonec se ale novinka jmenuje Mobi.
Zpět na článek
14. 4. 2016 18:47
14. 4. 2016 19:29
14. 4. 2016 19:34
14. 4. 2016 19:50
14. 4. 2016 20:05
14. 4. 2016 23:21
15. 4. 2016 19:11
15. 4. 2016 06:58
15. 4. 2016 09:43
15. 4. 2016 10:43
15. 4. 2016 19:14
15. 4. 2016 11:07
15. 4. 2016 19:15
Avatar - Anonym
14. 4. 2016 18:47
Dobrý
No já na rozdíl od autora to vnímám jako zajímavý auto a hezčí než Panda. Na tom videu se mi zdá naopak nápaditý a myslim, že i tady v Evropě by si našlo kupce, kor bude-li 4x4.
Rozbalit vlákno
6
14. 4. 2016 19:29
Re: Dobrý
mě to taky nepřijde tak strašný, pod některými úhly dokonce i docela pěkný, je to netradiční ale když se podívám na design těch evropských nákupních tašek tak tohle patří spíš k tomu lepšímu..ačkoliv to sem nepatří to je pro srovnání ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2016 19:34
Re: Dobrý
vyzera moc fajn.... a nebolo by to uz po prvykrat co auto pre "rozvojove trhy" vyzera uz lepsie ako auto pre europu ... chvalim aj svetlu vysku.... sikovne auto ktore by urcite aj u nas malo uspech :yes:

brazilskemu trhu model mobi zavidim rovnako ako aj dalsi pekny kusok od fiatu ... pickup fiat toro ...
Avatar - Bubáq
14. 4. 2016 19:50
Re: Dobrý
Přidávám se k Tvému názoru, Pepku. Není sice tak uhlazený, jako kolínská trojčata, ale pokud bych měl možnost hlasovat, nasadil bych Mobi rozhodně výše, než Aygo. Jako menší brácha Pandy rozhodně není bez šancí...
14. 4. 2016 20:05
Re: Dobrý
A oproti trojčatám nemá v interiéri plechy, ale komplet obklady.
Len to logo FIAT vzadu je akési priveľké.
Avatar - WinNatural
14. 4. 2016 23:21
Re: Dobrý
Jako sorry, ale mě se to auto líbí a dost. Rychle bych si na něj tady v Evropě zvykl. V té červené má šmrc, má nápad, není to takový to unylý, beztvarý a bezpohlavní přibližovadlo z jedné nejmenované prolhané skopčácké "automobilky". Možná proto úkol zněl - zabít ho hned v titulku článku...
Avatar - Sumi2000
15. 4. 2016 19:11
Re: Dobrý
Velmi pěkné mini auto !
Nevím kam dal redaktor oči , světla i design vypadají velmi dobře na auto za 200 tis..!!
FIAT :yes:
Škoda že není i v Eu !
Jako auto pro mladé či důchodce by bylo prudce prodejné i u nás.
14. 4. 2016 20:05
pohlavni organy v redakci
A ted vazne!!! Vy mate narizeno psat takovym stylem, aby hned na prvni dobrou nebylo pochyb co za jedince v redakci sedi?

Proboha, kdyz vylezl ze stejne lokality vw jako male SUV (tajgun, nebo jak se to jmenovalo), tak nejen, ze jste nic o rozvojovem trhu nepsali, taky jste o vzhledu auta psali jinak.

Dtto, zadni prosklenne viko u UPu je hlavni designovy prvek, jinak by to auto nestalo vzhledove ani za starou backoru...

Takze. Tohle nove auto neni ani podivne, ani neforemne a neni ani pro rozvojovy trh (brazilsky trh je specificky, ale za poslednich par let se posunul o hodne dopredu)...

Takze blahopreji autorovi, alespon u mne je po tomto clanku za kaspara...
Rozbalit vlákno
9
14. 4. 2016 21:23
Re: pohlavni organy v redakci
Takze Brazilie neni rozvojova zeme? Aha. A v kterejch jeste vyspelejch zemich se teda bude prodavat? Hele mne je to auto sympaticky, ale ty uz to kapku prehanis, ne. Maly levny odolny pomaly auto pro chudsi zeme, tak to je, ma bejt a redakce to tak popsala. Nebo?
14. 4. 2016 21:39
Re: pohlavni organy v redakci
Je to 4. nejvetsi trh na svete.
Fiat tam ma vyvojova centra, fabriky. Auta tam jsou pomerne draha, ale v podstate prevzali evropske standardy. Nazor, ze se jedna o rozvojovy trh, zamrzl pred 10 lety.

O cine se dnes taky nikdo jako o rozvojovem trhu nebavi. Ten brazilsky je sice mensi, ale je take hodne vyznamny.

Z Brazilie VW vozil Fox, a vsichni si pamatujeme chalozpevy na to auto....skoro premie sve tridy....

Mne je to jedno, ale nejde nevidet, jaky smejdi tam v redakci pisou. To auto realne proste nevypada zle...
15. 4. 2016 10:42
Re: pohlavni organy v redakci
O cine se dnes taky nikdo jako o rozvojovem trhu nebavi. Vážně? :-) Rozvojové, nebo méně rozvinuté země se různě dělí, ale jak Brazílie, tak Čína mezi ně pořád patří (nejnověji se jim snad říká nově industrializované). Ani ČR nepatří do "top tier". Jinak rozvinutost a velikost jsou dvě různé věci.
15. 4. 2016 11:00
Re: pohlavni organy v redakci
Vážně.

Těžko se bavit o rozvojovém trhu (v tom slova smyslu, jak ho většina vnímá v momentě), kdy superluxusní značky prodávají 90% své výroby právě tam...(myslím Čínu) Ale jako je asi zbytečné,abysme se tady o tom dohadovali a plnili tak redakci plán. Já nikde netvrdím, že je Brazílie bůh ví jak rozvinutým trhem, je to země se svými problémy a pozitivy, ale rozhodně to jako takový není stát, kde lišky dávaj dobrou noc.

Mimoto ja se na Brazílii nedívám jen jako na Brazílii, ale je to nejvýznamnější stát jižní Ameriky, který celý region ovlivňuje (spolu s Argentinou místni hegemon). A třeba Chille je na tom přeci jen o chloupeček prokazatelně líp než my a je hloupé se na ně dívat podobným stylem skrze prsty. A slovo rozvojový podobným postupem minimálně zavání.
15. 4. 2016 14:40
Re: pohlavni organy v redakci
Která značka prodává 90 % v Číně? I kdyby, to hodně souvisí s velikostí. Nikdo neříká, že v rozvojových zemích nemůže být smetánka, v celosvětovém měřítku bohatí lidé. Právě protože "rozvojový" nepřijde některým dostatečně politicky korektní, tak se vymýšlí nové názvy. Někteří tam řadí i ČR a zbytek "východní" Evropy. A realita je, že nejsme na úrovni Japonska nebo UK. Ale souhlasím, tahle diskuze sem nepatří a já obecně nejsem na škatulkování.
15. 4. 2016 15:09
Re: pohlavni organy v redakci
No, škoda jen, že si neuvědomuješ, že tím co píšeš potvrzuješ jen moje tvrzení.
Jestli sis nevšiml, že mi je jedno, co je a nebo není rozvojová země, nebo rozvojový trh, ale právě poukazuji na to použití v pejorativním významu, což ty potvrzuješ. Místní pisálek tak označil nový model značky Fiat pro brazilský trh (a přidal slovo podivný).

Podobný článek vyšel už na všech webech,ale tak vykutálený nadpis a odporný text sem nenašel nikde.

Hezký víkend..., mimochodem i Vám kašparům do redakce.

P.S: To, že se jedná o země, kde je velký rozdíl mezi nejbohatšími a nejchudšími bych raději za rozvojovost nevydával, blížíme se do tohoto stavu mílovými kroky. Střední třída je lovena všude (ať už z vrchu a nebo zespodu), nejen v Brazílii, či Číně.
15. 4. 2016 10:43
Re: pohlavni organy v redakci
Nojo, nemá smysl se o tom nějak moc dohadovat, páč každej máme svou pravdu.
Fox, počkej, to je to auto, ze kterýho si dělal každej srandu? Já furt vidim ten sloupeček v TG, kterej začínal - "Bože, jak nenávidíme Fox..":)
15. 4. 2016 10:56
Re: pohlavni organy v redakci
GTI tady svého času (než mu zrušili badget) psal o Foxu jako o králi třídy, svatém Grálu třídy supermini, nejprostornější s elegantním střihem s vytříbenou technikou... A myslím, že by nedalo ani moc práce najít něco podobného z rukou redakce...

Mimoto uživatel GTI byl mnohokrát tady citován i redakcí a nezapomenu na článek... GTI řídí GTI..., takže vazba mezi něma byla.

Ale je zbytečné se hádat, doba Foxu není doba Mobiho...
15. 4. 2016 11:50
Re: pohlavni organy v redakci
Vytahovat chvalospevy spred 10 rokov je trochu mimo. Na strane druhej, tieto chvalospevy vedeli rozbehnut diskusiu :-) .Mimochodom, nevsimol som si, ze by niekto napisal , ze vyzera zle....
15. 4. 2016 06:58
NO TOTO...
Na první pohled to má světla jak z dodávky, takový velký proti celkové velikosti. Nic to ale nemění na faktu, že to auto má nápad a určitý styl, který díky nudným škodovkám a VW v EU chybí :/ Je smutné, že se už AUTO.CZ ani nesnaží skrývat svoji zabedněnost a fatální zaujatost proti všemu, co není z VW, je to postě hnus a bída...
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2016 09:43
ale pánové,
čemu se divíte, kdopak asi auto.cz sponzoruje??? Neobviňujte ubohého redaktora, i kdyby tomu rozumněl, stejně by nic jiného napsat nemohl - čí chleba jíš, toho píseň zpívej!! A ta píseň se jmenuje Lidový vůz!
Rozbalit vlákno
2
15. 4. 2016 10:11
Re: ale pánové,
Ano jeden pohled. Ale já s ním nesouhlasím.

Prostě si myslím, že ten, který svoji práci dělá dobře, tak nemusí někomu lézt do * a sami zákazníci se v tomto případě budou hrnout s inzercí a nebudu závislí jen na jednom chlebodárci.

Mně taky různé německé firmy podstrojují, snaží se mi dávat benefity, případně provize, ale prostě nemusím si z toho sednout na zadek, různé breberné nepotřebuju a v žádném případě se jím nenechám svazovat. Buď ta firma něco umí a nebo ne.

Kdežto tady v poslední době číst ty s...y prostě nejde, v podstatě už nezbyl jediný automobilový server, kam se člověk může jít vyplkat a přečíst něco zajímavého. Autoforum, autoweb stojí za starou Bellu dlouhodobě, autorevue vede fetka s řezníkem a tady se sice dá ještě relativně normálně plkat, ale články píšou kašpaři..., takže zbývají malí a nezávislí.

A při tom mi to prostě přijde zbytečné. VW PRÝ podváděl, MOBI je podivná Panda z rozvojového trhu atd...

Mně to prostě přijde škoda, protože tohle je FAKT zbytečný, na tom prostě žádný duševně zdravý člověk nemůže mít zájem.
15. 4. 2016 14:05
Re: ale pánové,
jo to máš pravdu, ale zapomněl jsi na maličkost. Lidový vůz, obzvlášt s motorem ze zahradní sekačky, nestojí takový nekřesťanský prachy! Co doplněk to infarkt >:D
Avatar - shamal
15. 4. 2016 10:43
Mobi
Taky na rozdíl od pana redaktora si myslím, že design vcelku ujde. Oproti evropské produkci FIATa, kde se skoro u každého malého auta snaží o roztomilost, tohle vypadá vcelku dospěle, tedy malé auto se kterým může přijet i chlap. Asi to souvisí právě s brazilským trhem, kde malá auta nesedlají a priori holky. V Evropě, potažmo u nás by to dle mého názoru mělo úspěch s cenou hluboko pod 200 tisíc a tam se automobilky už dneska stěží dostanou. Za 200 je totiž k mání i leckteré dospělé auto. Snad ve státech jako je Itálie nebo Francie, kde mají malá auta jinou tradici.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
15. 4. 2016 19:14
Re: Mobi
NE...za 200 tis není k mání žádné dospělé nové evropské auto >:D
FIAT by se prodával asi dobře.
15. 4. 2016 11:07
ROZVOJ
Prošel sem si obrázky a video toho auta několikrát a nic rozvojového na tom autě nevidím. Dokonce i pneumatiky má to auto prémiovější, než m á v současné době většina Škodovek a VW.
A na rozdíl od prémiového Upu to má dle fotek ovládání okýnek i spolujezdce z místa řidiče...

>:-[]
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2016 11:31
Další snaha o očerňování Fiatu
Celý článek (vč. nadpisu) považuji za trapně tendenční, protože se snaží rádoby "nenápadně" toto auto co nejvíce shodit a očernit. Přitom se jedná o lidový model postavený na míru brazilskému trhu a tak na něj rozhodně nelze uplatňovat západoevropská měřítka. Navíc rozhodně nevypadá špatně. Jedna ostuda z přestavovačky Tipa redakci zřejmě nestačila, přitom takové články jsou prostě neprofesionální a ubohé! 8-s :no:
Rozbalit vlákno
2
15. 4. 2016 12:01
Re: Další snaha o očerňování Fiatu
Bohužel na mě článek působí podobným dojmem. Nevidím nic "závadného" na uvedeném voze ( v rámci třídy a praktického určení)
Avatar - Sumi2000
15. 4. 2016 19:16
Re: Další snaha o očerňování Fiatu
Redakce by se měl konečně zamyslet ..
Co tak napsat že jde o pěkné malé auto , které se v EU zatím neprodává.. ;-)
Design je subjektivní a u každého zákazníka je vnímán jinak..
15. 4. 2016 12:13
jak se dá udělat nezaujatý název
[odkaz]

Takhle nějak to má milá redakce vypadat. Bez urážek, osobních ataků a nejapných názorů.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
15. 4. 2016 19:18
Re: jak se dá udělat nezaujatý název
Fiat Mobi Way vypadá dost dobře :yes:
18. 4. 2016 08:09
Minimálne o 100% ...
lepšie riešenie, ako tie plastové krabice s nálepkou 45 km/h. A cena rovnaká!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2016 08:10
Minimálne o 100% ...
lepšie riešenie, ako tie plastové krabice s nálepkou 45 km/h.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0