Fiat je dalším výrobcem, který nechce zůstat pozadu při vývoji ekologických automobilů a pro frankfurtský autosalon si připravil koncept pojmenovaný Aria, který vychází z modelu Panda a pod kapotou má uložen přeplňovaný dvouválec.
Preplnovany dvojvalec, ktory si najde cestu aj do F500 sa ocakaval na zaciatok roka 2009. Som prekvapeny, ze Fiat ho dokazal priniest uz teraz. Je to inak hanba pre Ford, ktory ma reci o preplnovanom trojvalci(?) pomaly od roku 2003.
Ze by New HTP malo len 1 valec, dve turba aby to tahalo pekne odspodu? Bude sa tro volat BTHTP. Na vyber budu dve verzie, pri kupe si bude mozne priplatit za valec naviac(pre sportovo zameranejsich vodicov). A spotreba???
Re: Uz sa tesim na reci typu co skoda a nova gen HTP
Tak jsem asi zil v omylu. Protoze vzdy se tvrdilo ze turbo se pouziva aby auto tahalom ve vyssich otackach a na to "odspodu" je kompresor, ale tak dobre >:D
Re: Uz sa tesim na reci typu co skoda a nova gen HTP
pokial viem BMW u svojich biturbo motorov udava to ze jedno taha hned odspodu a druhe sa pripaja neskor...To druhe je bezne u vsetkych aut s turbom. to prve len v biturbo(zatial...).
Ja som myslel zatah v nizkych otackach.
Nojo, ale neco tomu chybi. Jakoby tvurce nechtel aby se auto libilo a jen pasovalo do ekologicke ideologie: Hele podivejte se, my taky mame zodpovednost za cistotu ovzdusi a bla bla bla a tohle vam muzeme ukazat o pozdeji i nabidnout !
Ale takhle to mily Fiate nejak neoslovuje ten srdecni organ a to je holt to, co preci jen tak trochu pri koupi auta jeste nejakou roli hraje ...
No a kdyz si to tak sectu vsechno dohromady a pak zase odectu, tak mi nakonec vychazi ten rezultat, ze muj imaginerni, ctyricet let stary a udrzovany Fiat 124 je vlastne ekologictejsi nez tahle kreace .
No a proc to rikam ? Asi proto, ze ten stary Fiat nejak na srot nechce, kdezto tohle novy auto na nem zarucene za ctyri roky najde misto - RECYCLING.