Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v květnu 2009: Bitva mezi nejmenšími pokračuje, tentokrát první Fiat Panda

V květnu 2009 zvítězil mezi minivozy Fiat Panda, nahradil Chevrolet Spark na první příčce i v celkovém žebříčku za prvních 5 měsíců roku 2009.
Zpět na článek
9. 6. 2009 18:40
9. 6. 2009 18:50
9. 6. 2009 19:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 6. 2009 22:12
9. 6. 2009 22:21
9. 6. 2009 23:11
9. 6. 2009 23:02
9. 6. 2009 23:17
9. 6. 2009 22:23
9. 6. 2009 22:54
10. 6. 2009 08:17
11. 6. 2009 10:00
9. 6. 2009 22:18
9. 6. 2009 22:19
9. 6. 2009 22:45
9. 6. 2009 22:36
neregistrovaný "Hpridal"
9. 6. 2009 22:43
10. 6. 2009 00:12
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:25
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:33
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:27
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:55
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:22
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:22
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:26
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:30
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:33
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:37
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:40
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:27
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 18:32
fox - 100% nárast
Za pozornosť stojí 100% nárast mistra elegance z 0 na 1 predaný kus. Výborný výsledok, žeby bol kupcom niekto z GTI-ho rodiny ? >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
9. 6. 2009 18:46
Re: fox - 100% nárast
Tak aspoň konečně někdo zavřel hubu těm místním škarohlídům...
Opravdový nárůst o 100%, to tu letos ještě neměla ani o třídu větší (liftova) Fiesta... :-!

Bravwo spoření s Liškou... :yes:
10. 6. 2009 08:08
Re: fox - 100% nárast
Opravim ta: ak nieco narastlo z 0 na 1, jedna sa o "nekonecne" velky pomerny narast. Ten sa totiz pocita ako pomer novej hodnoty k predchadzajucej, cize ((1/0)-0), a to sa limitne blizi k nekonecnu (nula v menovateli zlomku)...

100% narast by si mal, keby sa o mesiac predali 2 kusy, to by ten pomer potom bol ((2/1)-1)*100 (v percentach).
10. 6. 2009 08:32
Re: fox - 100% nárast
Tak sorry , potom sa jedná o fenomenálny úspech - nekonečne veľký pomerný nárast, to je na zápis Brazílskej líšky do Guinesovej knihy rekordov. >:D
Avatar - white label
10. 6. 2009 11:51
Re: fox - 100% nárast
Vím jak to myslíš a v podstatě máš pravdu, alej deš na to moc matematicky...hodnota 1 nemá v matematice konkrétní "hmotnou" hodnotu, ani jednotku jako kg, mm, apod.
Nevyjadřuje jako např. tady jeden konkrétní KUS auta...
V matematice může mít navíc "1" i zápornou hodnotu, můžeme ji dělit na zlomky atd. Tady je to jen jeden prodaný kus konkrétního auta.
Takže "selským rozumem" a docela logicky (ne přísně matematicky), se prostě prodalo JEDNOU tolik... (ne jedenkrát, ani dvakrát, ani o 100% více) ;-)
Avatar - marek.g
9. 6. 2009 18:40
gratulace
Bravwo Fox :yes: o dalšího eurodrzka s vkusem v ČR víc :yes: gratuluji neznámému kupci bravwo od teď jste milý pane/paní mistrem elegance :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
9. 6. 2009 18:50
GTI, kde jsi ?
proč ? co je u nás špatně ? manažeři VW přeci přesně znají co lidi chtějí ne ?
Rozbalit vlákno
3
9. 6. 2009 20:01
Re: GTI, kde jsi ?
No v téhle socialní třidě rozhoduje u nás jen cena.Soudruzi by chtěli VW, chtěli, ale nejsou bankovky. ;-)
9. 6. 2009 20:10
Re: GTI, kde jsi ?
No o tom, že u nás (u Vás) rozhoduje "jen" cena svedčí 75 predaných 500-oviek proti 4 Foxom. >:D >:D >:D
Avatar - T613
9. 6. 2009 20:18
Re: GTI, kde jsi ?
ale ono je tomu tak. Fiaty byly vždy pro bezprizorní kupce. To s liškou (i bez spoření) můžeš konkurovat i Rollsu Silver Ghost! Který je mimochodem Foxem inspirován!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 6. 2009 19:37
ITALSKÁ ležérnost vs. NĚMECKÁ preciznost... nebo obráceně??
Opravdu krásná tabulka - Panda první, Fox poslední :-) Že by italská nedbalost porazila německou preciznost? Ne, to není možné... to prostě nejde >:D

Tak se mi to líbí, panstvo. Jen tak dál :yes:
Rozbalit vlákno
5
9. 6. 2009 20:03
Re: ITALSKÁ ležérnost vs. NĚMECKÁ preciznost... nebo obráce
Se ti líbí tyhle sockokáry. >:D Je to jen o ceně....kdo je levnější , víc prodá.
Avatar - T613
9. 6. 2009 20:06
Re: ITALSKÁ ležérnost vs. NĚMECKÁ preciznost... nebo obráce
při rychlém pohledu mám dojem, že na prvních příčkách jsou všichni, pak dlouho nic, pak Atos s Káčkem, pak zase dlouho nic a pak Fox. Fox to je vlastně Veyron své třídy! Špička tabulky! Foxovi může být konkurence fuk(s)! :yes:
9. 6. 2009 20:12
Re: ITALSKÁ ležérnost vs. NĚMECKÁ preciznost... nebo obráce
Vraj je to ručná výroba na zákazku brazilskými indiánmi. :-!
Avatar - T613
9. 6. 2009 20:14
Re: ITALSKÁ ležérnost vs. NĚMECKÁ preciznost... nebo obráce
a doporučuje ho deset z pěti gynekologů :yes:
Avatar - white label
9. 6. 2009 20:23
Re: ITALSKÁ ležérnost vs. NĚMECKÁ preciznost... nebo obráce
Nemyslel si spíš FUCHS (Horstík)... ;-\
Avatar - white label
9. 6. 2009 20:15
SPARk vs. i10
Jsem rád, že po mém "rozhořčení" z minulého měsíce, lidi konečně začínají dávat přednost
i10 před (ka)ŠPÁRkem... :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - T613
9. 6. 2009 20:15
Re: SPARk vs. i10
otevřel jsi všem oči :yes:
Avatar - white label
9. 6. 2009 20:18
Re: SPARk vs. i10
Už zase... :yes: ;-) >:-[]

P.S. Příště by to ještě chtělo trochu více samostatnosti... :-!
Avatar - T613
9. 6. 2009 20:19
Re: SPARk vs. i10
Teď bys měl ještě pomoci Fordu Ka, který je ve stínu lišky
Avatar - white label
9. 6. 2009 20:32
Re: SPARk vs. i10
Jsem jen obyčejný vizionář...ne šarlatán jako ty... 8-s
A poslednímu Káčku už jsem tu několikrát předpovídal, vedle celkově příliš podobné a praktičtější Fiesty, "jepičí život"...
Své vize ze zásady neměním...a když tak maximálně jednou (až dvakrát) za sto let...
Naposledy jsem v roce 1909 předpovídal slavnou (sto let vzdálenou) budoucnost HORCHU... a oni ho už za rok přejmenovali na nějaké (latinské) Audi... :-! ;-)
9. 6. 2009 20:19
Re: SPARk vs. i10
Čo by za také otvorenie očí dal GTI. >:D
Avatar - T613
9. 6. 2009 20:20
Re: SPARk vs. i10
GTI otevřít oči nepotřebuje! GTI již dávno ví, to co mi laici si uvědomujeme až nyní a pozvolna! Fox je výrobek, který ovlivňuje vývoj lidstva! I von Braun ve svých pamětech píše, že při navrhování Saturnu myslel na Foxe!
Fox je věčný! :yes:
9. 6. 2009 20:35
Re: adnaP susrev xoF
Ty by si si tiež zaslúžil po puse...
Berieš tu meno Fox do úst ako nejaký kus žvanca a na to najdôležitejšie zabudneš. Fox-mistr elegance. >:D

Ale vážne, tento nepodarok od VW je fakt mimo záujem môj, aj záujem zákazníkov, takže o čom...
Zaujíma ma skôr tá Panda na výslní, napriek tomu, že už zďaleka nie je novinkou...
To si Fiaťáci vážne budú musieť máknuť, aby zvládli dôstojného a rovnako úspešného nástupcu.
Avatar - T613
9. 6. 2009 20:40
Re: adnaP susrev xoF
No nevím mě GTI otevřel oči. Navíc po tajné dohodě Obami a Medvěděva o Foxi mám jasno! Fox bude totiž na základě této dohody natrvalo vystaven v Lincolnově památníku (namísto Lincolna) a v Rusku pak v Leninově mauzoleu namísto Lenina. Touto dohodou tak došlo k vyřešení všech mocenských a vojenských sporů, které tyto mocnosti vedly!
Fox mírotvůrce! :yes:
Avatar - white label
9. 6. 2009 20:49
Re: adnaP susrev xoF
Obama ("...Obami a...") je s měkým, krátkým...?!?
Už jsem volal na ambasádu..., zbal si zatím kartáček a pyžamo...
Dopadneš jak Aleš Brychta se svým hitem: "BARAK na odstřel..."
:-!
Avatar - T613
9. 6. 2009 21:03
Re: adnaP susrev xoF
podle republikánů je s měkkým!
Avatar - white label
9. 6. 2009 20:56
Re: adnaP susrev xoF
Klídek "znalci", Foxův čas teprve přijde...!
To bude jednou tak vzácný veterán...! :yes:
Rezávé Pandy a sPÁRKY najdeš na každém vrakáči..., ale FOXe...! :-!
Avatar - T613
9. 6. 2009 21:02
Re: adnaP susrev xoF
Foxův čas nikdy nemůže přijít! Fox je nadčasové vozidlo! Fox je mimo realitu a čas! :yes:
Avatar - white label
9. 6. 2009 21:06
Re: adnaP susrev xoF
Mimo realitu, čas a prodeje... :-!
Fox je takový NADdčasový, místy až PODprodejový...
Avatar - T613
9. 6. 2009 21:14
Re: adnaP susrev xoF
není podprodejný! jeho hodnota je nevyčíslitelná,a proto na něj málokdo má! ani brunejský panovník si jej nemůže dovolit bez škrábání na hlavě!
Avatar - white label
9. 6. 2009 21:24
Re: adnaP susrev xoF
Volně "žijící" Liška má, mimo jiné, přirozeně také např. blechy...a ty jdou i na lidi...hlava, nehlava...,panovník, nepanovník... :-!
Avatar - T613
9. 6. 2009 21:26
Re: adnaP susrev xoF
Volně "žijící" Liška způsobila drbání na hlavě nejednomu učiteli >:-[]
Avatar - white label
9. 6. 2009 21:28
Re: adnaP susrev xoF
...když (mimo jiné ;-) ) tvrdil, že blecha liščí, na člověka zásadně nejde... ;-\
9. 6. 2009 22:12
SUPERFOX
No, tak to tu opět máme. Všichni, co koupili prvního by dali cokoliv za toho... posledního. Nemohou, neb nemají... Tohle je totiž tabulka "až na krev". A také než a jen o tom tato tabulka byla, je a dlouho ještě bude.

Přesto... je to neuvěřitelné, ale i v této pohublé krajině se stal zázrak - do tabulky zabloudil supermainstreamový kovboj a... samozřejmě si vybral. No jen si to představ, máš dejme tomu něco kolem 400 tisíc korun a hodláš pořídit pro svou dívku auto z kategorie mini. Samo, koupíš Foxe, mistra elegance. Ovšem, pokud máš než 167 těch tisíců... o Foxovi si necháváš zdát jako jiní a jako jiní svou holku opíjíš tvzením, že ráj není... Je, ale jen pro ty, co do něho mají vwstupenku.

P.S. Vědět a chtít je něco úplně jiného, než umět a moci. Já vím... kdo ti tohle vysvětlí? Vždyť prošilhán na dřeň, zapomenut v malosti, než pasák svého zítřka, v sedlině
pelyňku... utopen navždy.

P.P.S. Co to káčko? Že by ani Bond, James Bond nezabral? Jistě, cena, vím...

Číslem měsíce je dvojjedíná jednička. BRAVO KA, BRAVWO FOX :yes:
Rozbalit vlákno
13
9. 6. 2009 22:16
Re: SUPERFOX
Nesmysl. Kdo chce v této třídě utratit těch 400t, kupuje pětistovku. Fox je neúspěšné auto.
Avatar - white label
9. 6. 2009 22:21
Re: SUPERFOX
Pesimista vidí Foxe jako neúspěšné auto..., optimista jako vyjímečné... oba mají svou pravdu... :-!
Avatar - Ronault.
9. 6. 2009 22:21
Re: SUPERFOX
vyjímečný může být i neúspěch... :-! :yes:
Avatar - white label
9. 6. 2009 22:48
Re: SUPERFOX
...a o tom zrovna ty už něco víš... co? :*) >:D
Avatar - Ronault.
9. 6. 2009 23:11
Re: SUPERFOX
Zatím ne, na Foxe člověk musí vyzrát... >:D 8-s
9. 6. 2009 23:02
Re: SUPERFOX
Jasně, tak to by si měl sebe probrat s rodičema! ;-) >:D
Avatar - Ronault.
9. 6. 2009 23:17
Re: SUPERFOX
Já sebe probírat nemusím, ty prober sebe, podívej se do zrcadla a hledej tu chybu, dokud je čas... já se v Tobě pak vrtat nechci >:-[] >:D
10. 6. 2009 02:31
Re: SUPERFOX
Sice ti nejsem zcela jist...ovšem abych pravdu napsal, tak když jsem četl onu ódu na foxe od GTI a došel jsem k části o autě ze třídy mini do 400tisíc pro mou dívku, tak mě pětistovka napadla jako první.
Ne, že bych si jí nekoupil pro sebe, ale když by šlo o dívku, měl bych takřka jasno. Ať je Fox sebekvalitnější (a tomu bych i vcelku věřil), připadá mi vedle fiátka jako tuctovka...vlastně si ani na víc nehraje - prostě kvalitní obyčejné malé auto. Kdo chce něco normálního a připlatí si za kvalitu, půjde do něj.
Podle prodeje soudě, po něčem podobném tu není taková poptávka..i když..kolik lidí z vás slyšelo v okolí o foxu? Popravdě, ostudně přiznávám, že jsem do teď ani nevěděl, že se prodává i u nás. Naproti tomu o fiatech (a to nejen 500ce, ale i pandě) člověk slyší mnohem častěji, ví, že si je může pohodlně koupit u českého dealera, vidí je okolo sebe...
Avatar - Ronault.
9. 6. 2009 22:23
Re: SUPERFOX
Bravwo VW Fux! :yes:
9. 6. 2009 22:54
Re: SUPERFOX
Ronault *! >:D :yes:
10. 6. 2009 08:17
Re: SUPERFOX
Zdvorily clovek o tragedii mlci. GTI tragediu oslavuje. Nuz co, kazdy z nas je iny...

Ovsem tvrdit, ze Fucks je mini-auto ktorym by som ohuril dievca, tak to je skutocne prudky utok na branicu (taka ta blana pod plucami, ktora sa vlni, ked sa clovek smeje v tazkych krcoch). Fiatek 500 by bol v tomto pripade ovela lepsia volba. Ano, ta ista 500-vka, o ktorej si vravel, ze to bude "vejbuch tisicileti"... >:D
11. 6. 2009 10:00
Re: SUPERFOX
Zdravím,...člověče takhle primitivwní a laciný blábol už jsem dlouho nečetl. Docela jsem se i zasmál - takže dík za zpestření nudného šedého dne. Asi tak minutku jsem si říkal, "ten už se zbláznil - tohle přece nemůže myslet vážně" a pak mi došlo, že ty umíš svůj příspěvek vždy přesně namířit do řady zdejších diskutujících a 90% jich tak popudíš k zoufalým protireakcím, kterým se pak určitě u computeru chechtáš (možná i hlasitě). Také jsem se chytil...takže bravwo superfox. Hezký zbytek týdne. :yes:
Avatar - white label
11. 6. 2009 11:19
Re: SUPERFOX
Konečně i nějaká racionálnější reakce... :yes: ;-)
9. 6. 2009 22:12
Panda - celkem ujde
Tak jsme prolézali Pandu co má jedna známá a je to celkem kvalitně provedený auto. I jízda v něm je celkem příjemná, je dobře vidět ven, to není zrovna dneska pravidlem. Doplácí už jen na ne zrovna dobrou pověst Fiatu ve stylu "Fiat-italšrot, koncern VW-super kvalitní držák".
Takže do Pandy bych šel. Na druhou stranu mě celkem těší neúspěch novýho Twinga - za to jak frantící pošlapali originální design prvního Twinga a vyrobili tu dnešní neforemnou plastovou bezpohlavní hroudu si nic jinýho nezaslouží >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
9. 6. 2009 22:18
1+1=2
Káček a Foxů se v květnu dohromady prodalo stejně, jako Atosů celkem... ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
9. 6. 2009 22:19
Re: 1+1=2
Ale jeden Fo(u)x se počítá za 10 Atosů, protože mistr elegance má desetinásobné vlastnosti Atosu a 20inásobnou eleganci než jakékoliv jiné auto ve třídě!
Avatar - white label
9. 6. 2009 22:45
Re: 1+1=2
Tak mám z tebe konečně trochu radost... učíš se docela rychle...
a pomalu se dá říct, že máš konečně vlastní a vcelku dospělý názor...
:-!
neregistrovaný "Hpridal"
9. 6. 2009 22:36
Auta nedostupná!
Poklesy prodejů nejsou tím, že by lidi nekupovali ale tím že auta díky šrotovnému nejsou. Zrovna kupujeme malé auto, u Twinga nám na rovinu řekli cca 4 měsíce, Clio 3 měsíce, Yaris taktéž.. Takže plašit že lidi nekupují a že je potřeba šrotovné je opravdu zbytečné, protože ta auta zkrátka nejsou..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
9. 6. 2009 22:51
Re: Auta nedostupná!
Právě jsem tvou reakci přeposlal naparovacímu backovi... ;-)
Avatar - ethicon
9. 6. 2009 22:43
facelift Foxa
aby som potešil všetkých priaznivcov či nepriaznivcov Foxa, príde jeho facelif po vzore faceliftu Golfa (foto vid na www.autoblog.it) >:-[]
Rozbalit vlákno
0
9. 6. 2009 23:00
Poslouchej žízeň...
Si děláte pr.el, ale třeba takovej Mercedes se nedostal ani do tabulky... a je to snad důvod k pláči, nebo si dělání legrace z bližního tvého?

Na druhou stranu, co by dal někdo za lišku z který si dělá srandu a přitom jezdí oběšenej v dětský sedačce v tátovym autě. :-O
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Ronault.
9. 6. 2009 23:10
Re: Poslouchej žízeň...
Ale no tak, věk není přece určující, za to člověk nemůže... Jo, ale kdyby jezdil otec Mistrem elegance (ano Mistr s velkým M), tak by mu záviděl kdejaký řidič umaštěného Fiatu! >:-[]

P.S: Milý Navtechu >:-[]
P.P.S.: Milý Navtechu, je to stejný důvod, jako důvod mít radost z prodejů Cromy ;-)
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:15
Re: Poslouchej žízeň...
Za to že máš dvacet sice opravdu nemůžeš, ale té své oblíbené dětské sedačky už ses přece dávno mohl zbavit, ne...? ;-\ :*)
Avatar - Ronault.
9. 6. 2009 23:22
Re: Poslouchej žízeň...
Znáš to, takové Recaro je Recaro ;-)
Avatar - white label
10. 6. 2009 00:08
Re: Poslouchej žízeň...
Můj kluk měl taky dětské Recaro, ale teď má dvanáct a vůbec mu to nechybí... :-!
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:12
Re: Poslouchej žízeň...
no lenze RECARO nie je vobec RECARO v detskych sedackach, tam za spickou dost straca a pritom je najdrahsi. ;-)
10. 6. 2009 00:19
Re: Poslouchej žízeň...
No, to bych se celkem hádal... Mladej měl maxi cosi do 3 let, pak jsem mu koupil recaro a je to OK. Maxi cosi je dobrý, že je to i kolýbka a ten roční v něm můžeš dát do polohy kdy chrápe. U většího je problém, že jak mu visej nohy, tak dřevění...atd... jo, je to peklo ;-) Ale mám snad? "sport" 18-36 kg

[odkaz]
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:25
Re: Poslouchej žízeň...
Maxi cosi su niektore druhy lepsie a ROMER su vynikajuce a obidvaja vyrobcovia maju aj tieto spominane od 18 do 36 kilov nastavovacie a v narazovych testoch dosahuju lepsie vysledky ako RECARO.
Moje dievcence maju ROMER a sme velmi spokojny.
Avatar - white label
10. 6. 2009 00:29
Re: Poslouchej žízeň...
Malá měla v kategorii O - Maxi Cosi Cabrio Fix s podložkou
Easy(Iso)fix (zatím nejlepší výsledek dět. sedačky vůbec) a teď máme taky ROMER a jsem spokojený...Jaké máš ty Romery?
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:33
Re: Poslouchej žízeň...
z hlavy neviem, ale je to to ich najlepsie a top v testoch.Musel by som ist pozriet do auta.
Avatar - white label
10. 6. 2009 00:25
Re: Poslouchej žízeň...
Tu mám taky...
10. 6. 2009 00:33
Re: Poslouchej žízeň...
Já v černý..samo ;-) Víš co, kupuješ značku a je nejlepší neřešit co by kdyby...
Avatar - white label
10. 6. 2009 00:36
Re: Poslouchej žízeň...
Já ji kupoval už hodně dávno pro kluka...tenkrát to byla úplně žhavá novinka, v Evropě... od Recara...
Avatar - white label
10. 6. 2009 00:21
Re: Poslouchej žízeň...
Ale bylo, když jsem ji tenkrát kupoval, ale až pro starší kategorie dětí...
10. 6. 2009 00:23
Re: Poslouchej žízeň...
recaro je špička ve všem na pr.el i pro děti, podle mě si nemůžou dovolit ztratit image v žádný kategorii...ať to jsou letadla, auta, a už vůbec ne děti
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:27
Re: Poslouchej žízeň...
ked sa premozem, tak Ti pohladam crash testy a uvidis sam, ze nekecam, ze maju velmi silnu konkurenciu.
10. 6. 2009 00:31
Re: Poslouchej žízeň...
Ano, to mají, ale je to, jako s VW... nemáš co zkazit... třeba průměr, ale ne špatnej.
Avatar - white label
10. 6. 2009 00:24
Re: Poslouchej žízeň...
Ale bylo, když jsem ji tenkrát kupoval, ale až pro starší kategorie dětí...
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 00:49
Re: Poslouchej žízeň...
Chlapi, tak na vás všechny odpovím najednou...

Že Recaro dělá i dětské autosedačky jsem netušil, páč mě to nezajímá a doufám, že díky farmaceutickému a gumárenskému průmyslu mě to ještě nějaké ty roky (nejméně a nejlépe pětiletku) zajímat nebude! >:-[]

Takže si užijte kojení, fotříci >:-[]
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:55
Re: Poslouchej žízeň...
Ty budes urcite vekom tesne pod dospelostou, inak, by si vedel, ze kojenci sa nevozia v sedackach od 18 do 36 kilov. :-!
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 01:03
Re: Poslouchej žízeň...
Tak detailně jsem to nečetl a vím, že navtech toho má více než jen 18-36 :-!
Avatar - white label
10. 6. 2009 01:09
Re: Poslouchej žízeň...
Nezáviď..., ty náš "impotente" s falešnou a prázdnou antikoncepcí...
:*) >:-[] >:D
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 01:15
Re: Poslouchej žízeň...
Hele, ty bejku, jakto že neobšťastňuješ ženu a raději se každý den do noci vykecáváš na foru? >:-[] Já jen jestli podle sebe nesoudíš ostatní >:-[]

Na mě se nedívej, já mám zkouškové a to podstatné stíhám během dne :-! >:-[]
Avatar - white label
10. 6. 2009 01:19
Re: Poslouchej žízeň...
To podstatné??? My tomu tenkrát říkali prostě jen "honění"...
;-\ :*) >:D

P.S. Ale já musím stíhat během dne, nejen to...
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:22
Re: Poslouchej žízeň...
>:D
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 01:24
Re: Poslouchej žízeň...
Jaj, vy jste byli stará škola, my jsme už dál a podstatně dříve... >:-[] A že bys musel své nechutnosti házet sem, to jsem nečekal ;-\ 8-s

Co ten první odstavec, na to reakce nebude? >:-[] >:D

PS: Tak to ti evidentně na to nezbývá čas a evidentně ani síly...
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:22
Re: Poslouchej žízeň...
on uz si svoje odrobil, narozdiel od teba. ;-)
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 01:24
Re: Poslouchej žízeň...
Tak já tomu říkám zábava, jestli vy robota, tak vás lituju ;-\ >:D
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:26
Re: Poslouchej žízeň...
to pochopis, ked budes zenaty. ;-)
Avatar - white label
10. 6. 2009 01:28
Re: Poslouchej žízeň...
Tak snad to zkusí se ženskou ještě i před svatbou, ne...? :*) >:D
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:30
Re: Poslouchej žízeň...
alebo mu vystaci klub. >:D
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 01:31
Re: Poslouchej žízeň...
No tak jestli to je pro tebe robota, tak potěš pán Bůh s Tebou, před či po... 8-s
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:33
Re: Poslouchej žízeň...
neboj ved Ty raz snad tiez dospejes. ;-)
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 01:36
Re: Poslouchej žízeň...
Možná bys neměl soudit podle sebe ;-)
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:37
Re: Poslouchej žízeň...
neboj, ja uz to mam davno za sebou. :-!
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 01:38
Re: Poslouchej žízeň...
Tím bych se nechválil >:D
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:40
Re: Poslouchej žízeň...
to nebola chvala, ale hole konstatovanie. :-!
Avatar - white label
10. 6. 2009 01:26
Re: Poslouchej žízeň...
Jestli tomu honění..., tak to lituju hlavně já tebe...
;-\ :*) >:D
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 01:27
Re: Poslouchej žízeň...
>:D
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 01:28
Re: Poslouchej žízeň...
Ty v tom musíš mít zálibu, když o tom tolik mluvíš, jestli máš o něčem jiném, že jo 8-s >:D
Avatar - white label
10. 6. 2009 01:30
Re: Poslouchej žízeň...
Sorry, ale zatím tu o tom mluvíš hlavně ty, a dokonce už i podvědomě..., to už vypadá na větší poruchu..., brzdi trochu...,
nic se nemá přehánět... ;-\ >:-[]
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 01:34
Re: Poslouchej žízeň...
Sranda je sranda, ale k převrácení vět se snižuje jen dottore a to je docela pod úroveň :no:

No nic, nebudu Tě dráždit a zdržovat ať můžeš za manželkou pracovat, tak ať se ti podaří šichta >:D >:-[]
Avatar - white label
10. 6. 2009 02:18
Re: Poslouchej žízeň...
Ale copak..., došel ti "ostrovtip", tak se tu oháníš pravdou, úrovní a dottorem...? :*)
A kdepak já psal něco o práci, nebo šichtě s manželkou...?
...teda ty máš ale úroveň..., takhle se snížit...! >:D
Příště zkus třeba víc lehkosti a méně křeče... ;-)
A hlavně nezapomeň na jazyky... :-)
Jsi mladý, celý život (podle toho co píšeš i pohlavní) máš
teprve před sebou... >:-[]
Neboj, už tě nechám v klidu... máš asi zase "honičku"... ;-)
9. 6. 2009 23:15
Re: Poslouchej žízeň...
Hele, "Mistr", myslíš nějaký mitsubishi, nebo co? >:D

PS: Jo, tu Cromu od Google, jsme tu už proprali... >:D
Avatar - Ronault.
9. 6. 2009 23:23
Re: Poslouchej žízeň...
Mistr elegance je jen a jen jeden, všichni vímo, kdo to je >:-[] :yes: :yes:
10. 6. 2009 08:19
Re: Poslouchej žízeň...
len tak pre zaujimavost, co z produkcie mercedesu by si zaradil do triedy "mini"?
10. 6. 2009 08:38
Re: Poslouchej žízeň...
Mercedes Burago ? >:D >:D >:D
10. 6. 2009 09:24
mám jen pár poznámek.
1. Je až dojemné, když se někdo baví o neúspěchu VW, jak horem pádem sem známé firmy přikvasí a snaží se ztočit diskuzi jiným směrem

2. Omlouvat neprodejnost Foxu cenou je naprosto irelevantní a je to slabá útěcha - spíše hloupost autora, případně zbožné přání. Fox stojí v základu 240 000 ceníkově. Panda stojí ceníkově 200 000, výbavama jsou si skoro rovnocené. Cena F 500 (která se mimochodem prodává velmi dobře je mnohem vyšší - byť výbava už lépe odpovídá dnešnímu standardu)

3. Z bodu 2 vyplývá, že problém ceny Foxu je spíše v tom, že za ty peníze co stojí nenabízí vůbec nic. Kdo Fox viděl ví, že o kvalitě se vůbec mluvit nedá (zejména v porovnání s Pandou) a o výbavě už také ne. Motor HTP s 40 kW je na dnešní dobu již silně poddimenzovaný) Panda začíná s podobně výkoným motorem, nicméně ten je o poznání agilnější a má aspoń 4 válce, přičemž za cenu Foxu už můžeš mít Pandu s použitelným motorem se 44 kW )které jsou v tomto autě zásadní - právě ty 4 kW)

4. Rozdíl mezi neúspěchem Foxu a Cromy je v tom, že Croma se narozdíl od Foxu u nás prodává (v násobných počtech :-) ) a Croma na rozdíl od Foxe byť je zneuznalá přináší alespoň nějakou kvalitu (například výborný 2,4 MJTD motor a v kultuře jízdy si zadá snad jen s C5 a s uskákaným Passatem si v pohodě vytře zadnici), tím neříkám, že vzhledem k tomu co stojí je to hit (kdyby cena byla nastavena vstřícněji, určitě by její prodeje jako referentského vozidla byly vyšší....

5. Fox bych nechal na pokoji, nestojí nám za to kopat do automobilových mrtvol. To, že to auto je nepovedené ví snad každý (i ten, který píše o mistech elegance) a netřeba to dále rozvíjet... Být GTIm, tak se zaměřím an to, jak se jim povede nový UP i s ohledem na škodovku, neboť tohle auto bude pro náš trh směroplatné :-) a bude to snad i kvalitou první koncernový konkurent pro (v té době) novou Pandu a případně i F 500 (pokud se povede hodně a přijde s něčím novým). Zatím to tak bohužel nevypadá (neboť z konceptu s pohonem na zadek sešlo), kdežto další konkurent z koncernu Fiat (Topolino) možná tento původně zamýšlený koncept dále rozvede...
Rozbalit vlákno
0
10. 6. 2009 10:52
Cena, cena a zase jenom cena
Berte to tak, že lidi co v čechách mají love nemají v lásce pidi auta, neboť dostatečně neodráží jejich sociální status. Jsi nic než tvé auto. A když už pidi auto chtěji, tak stylovku - 500ku smarta nebo mini. Ostatním jde o peníze za nenáročné přibližovadlo a vítěz je jasný - Panda nebo Spark. I když dovedu si představit silnou marketingovou masáž mas, která by prodeje Lišky zdvihla. Lidi (většina) - autům nerozumí, málokdo rozliší vznětový motor od zážehového a drží se zažitých klišé, pověr, bludů a mýtů. Místní Gulivár též věří vlastním vytvořeným mýtům o supermainstreamu, Liška - mistr elegance a nikdo mu to nevymluví. Je jako Hitler zalezený v berlínském bunkru před sovětskou ofenzivou a blouzní o neexistujících armádách. Klíčová slova rpo doporučenou léčbu: Zavřít, izolovat, Chocholoušek, studená sprcha, froté ručník, kazajka, elektrošoky, práce v kamenolomu.
Rozbalit vlákno
0