Tak aspoň konečně někdo zavřel hubu těm místním škarohlídům...
Opravdový nárůst o 100%, to tu letos ještě neměla ani o třídu větší (liftova) Fiesta... :-!
Opravim ta: ak nieco narastlo z 0 na 1, jedna sa o "nekonecne" velky pomerny narast. Ten sa totiz pocita ako pomer novej hodnoty k predchadzajucej, cize ((1/0)-0), a to sa limitne blizi k nekonecnu (nula v menovateli zlomku)...
100% narast by si mal, keby sa o mesiac predali 2 kusy, to by ten pomer potom bol ((2/1)-1)*100 (v percentach).
Vím jak to myslíš a v podstatě máš pravdu, alej deš na to moc matematicky...hodnota 1 nemá v matematice konkrétní "hmotnou" hodnotu, ani jednotku jako kg, mm, apod.
Nevyjadřuje jako např. tady jeden konkrétní KUS auta...
V matematice může mít navíc "1" i zápornou hodnotu, můžeme ji dělit na zlomky atd. Tady je to jen jeden prodaný kus konkrétního auta.
Takže "selským rozumem" a docela logicky (ne přísně matematicky), se prostě prodalo JEDNOU tolik... (ne jedenkrát, ani dvakrát, ani o 100% více) ;-)
ale ono je tomu tak. Fiaty byly vždy pro bezprizorní kupce. To s liškou (i bez spoření) můžeš konkurovat i Rollsu Silver Ghost! Který je mimochodem Foxem inspirován!
Re: ITALSKÁ ležérnost vs. NĚMECKÁ preciznost... nebo obráce
při rychlém pohledu mám dojem, že na prvních příčkách jsou všichni, pak dlouho nic, pak Atos s Káčkem, pak zase dlouho nic a pak Fox. Fox to je vlastně Veyron své třídy! Špička tabulky! Foxovi může být konkurence fuk(s)! :yes:
Jsem jen obyčejný vizionář...ne šarlatán jako ty... 8-s
A poslednímu Káčku už jsem tu několikrát předpovídal, vedle celkově příliš podobné a praktičtější Fiesty, "jepičí život"...
Své vize ze zásady neměním...a když tak maximálně jednou (až dvakrát) za sto let...
Naposledy jsem v roce 1909 předpovídal slavnou (sto let vzdálenou) budoucnost HORCHU... a oni ho už za rok přejmenovali na nějaké (latinské) Audi... :-!;-)
GTI otevřít oči nepotřebuje! GTI již dávno ví, to co mi laici si uvědomujeme až nyní a pozvolna! Fox je výrobek, který ovlivňuje vývoj lidstva! I von Braun ve svých pamětech píše, že při navrhování Saturnu myslel na Foxe!
Fox je věčný! :yes:
Ty by si si tiež zaslúžil po puse...
Berieš tu meno Fox do úst ako nejaký kus žvanca a na to najdôležitejšie zabudneš. Fox-mistr elegance. >:D
Ale vážne, tento nepodarok od VW je fakt mimo záujem môj, aj záujem zákazníkov, takže o čom...
Zaujíma ma skôr tá Panda na výslní, napriek tomu, že už zďaleka nie je novinkou...
To si Fiaťáci vážne budú musieť máknuť, aby zvládli dôstojného a rovnako úspešného nástupcu.
No nevím mě GTI otevřel oči. Navíc po tajné dohodě Obami a Medvěděva o Foxi mám jasno! Fox bude totiž na základě této dohody natrvalo vystaven v Lincolnově památníku (namísto Lincolna) a v Rusku pak v Leninově mauzoleu namísto Lenina. Touto dohodou tak došlo k vyřešení všech mocenských a vojenských sporů, které tyto mocnosti vedly!
Fox mírotvůrce! :yes:
Obama ("...Obami a...") je s měkým, krátkým...?!?
Už jsem volal na ambasádu..., zbal si zatím kartáček a pyžamo...
Dopadneš jak Aleš Brychta se svým hitem: "BARAK na odstřel..." :-!
Klídek "znalci", Foxův čas teprve přijde...!
To bude jednou tak vzácný veterán...! :yes:
Rezávé Pandy a sPÁRKY najdeš na každém vrakáči..., ale FOXe...! :-!
No, tak to tu opět máme. Všichni, co koupili prvního by dali cokoliv za toho... posledního. Nemohou, neb nemají... Tohle je totiž tabulka "až na krev". A také než a jen o tom tato tabulka byla, je a dlouho ještě bude.
Přesto... je to neuvěřitelné, ale i v této pohublé krajině se stal zázrak - do tabulky zabloudil supermainstreamový kovboj a... samozřejmě si vybral. No jen si to představ, máš dejme tomu něco kolem 400 tisíc korun a hodláš pořídit pro svou dívku auto z kategorie mini. Samo, koupíš Foxe, mistra elegance. Ovšem, pokud máš než 167 těch tisíců... o Foxovi si necháváš zdát jako jiní a jako jiní svou holku opíjíš tvzením, že ráj není... Je, ale jen pro ty, co do něho mají vwstupenku.
P.S. Vědět a chtít je něco úplně jiného, než umět a moci. Já vím... kdo ti tohle vysvětlí? Vždyť prošilhán na dřeň, zapomenut v malosti, než pasák svého zítřka, v sedlině
pelyňku... utopen navždy.
P.P.S. Co to káčko? Že by ani Bond, James Bond nezabral? Jistě, cena, vím...
Číslem měsíce je dvojjedíná jednička. BRAVO KA, BRAVWO FOX :yes:
Sice ti nejsem zcela jist...ovšem abych pravdu napsal, tak když jsem četl onu ódu na foxe od GTI a došel jsem k části o autě ze třídy mini do 400tisíc pro mou dívku, tak mě pětistovka napadla jako první.
Ne, že bych si jí nekoupil pro sebe, ale když by šlo o dívku, měl bych takřka jasno. Ať je Fox sebekvalitnější (a tomu bych i vcelku věřil), připadá mi vedle fiátka jako tuctovka...vlastně si ani na víc nehraje - prostě kvalitní obyčejné malé auto. Kdo chce něco normálního a připlatí si za kvalitu, půjde do něj.
Podle prodeje soudě, po něčem podobném tu není taková poptávka..i když..kolik lidí z vás slyšelo v okolí o foxu? Popravdě, ostudně přiznávám, že jsem do teď ani nevěděl, že se prodává i u nás. Naproti tomu o fiatech (a to nejen 500ce, ale i pandě) člověk slyší mnohem častěji, ví, že si je může pohodlně koupit u českého dealera, vidí je okolo sebe...
Zdvorily clovek o tragedii mlci. GTI tragediu oslavuje. Nuz co, kazdy z nas je iny...
Ovsem tvrdit, ze Fucks je mini-auto ktorym by som ohuril dievca, tak to je skutocne prudky utok na branicu (taka ta blana pod plucami, ktora sa vlni, ked sa clovek smeje v tazkych krcoch). Fiatek 500 by bol v tomto pripade ovela lepsia volba. Ano, ta ista 500-vka, o ktorej si vravel, ze to bude "vejbuch tisicileti"... >:D
Zdravím,...člověče takhle primitivwní a laciný blábol už jsem dlouho nečetl. Docela jsem se i zasmál - takže dík za zpestření nudného šedého dne. Asi tak minutku jsem si říkal, "ten už se zbláznil - tohle přece nemůže myslet vážně" a pak mi došlo, že ty umíš svůj příspěvek vždy přesně namířit do řady zdejších diskutujících a 90% jich tak popudíš k zoufalým protireakcím, kterým se pak určitě u computeru chechtáš (možná i hlasitě). Také jsem se chytil...takže bravwo superfox. Hezký zbytek týdne. :yes:
Tak jsme prolézali Pandu co má jedna známá a je to celkem kvalitně provedený auto. I jízda v něm je celkem příjemná, je dobře vidět ven, to není zrovna dneska pravidlem. Doplácí už jen na ne zrovna dobrou pověst Fiatu ve stylu "Fiat-italšrot, koncern VW-super kvalitní držák".
Takže do Pandy bych šel. Na druhou stranu mě celkem těší neúspěch novýho Twinga - za to jak frantící pošlapali originální design prvního Twinga a vyrobili tu dnešní neforemnou plastovou bezpohlavní hroudu si nic jinýho nezaslouží >:-[]
Ale jeden Fo(u)x se počítá za 10 Atosů, protože mistr elegance má desetinásobné vlastnosti Atosu a 20inásobnou eleganci než jakékoliv jiné auto ve třídě!
Poklesy prodejů nejsou tím, že by lidi nekupovali ale tím že auta díky šrotovnému nejsou. Zrovna kupujeme malé auto, u Twinga nám na rovinu řekli cca 4 měsíce, Clio 3 měsíce, Yaris taktéž.. Takže plašit že lidi nekupují a že je potřeba šrotovné je opravdu zbytečné, protože ta auta zkrátka nejsou..
Ale no tak, věk není přece určující, za to člověk nemůže... Jo, ale kdyby jezdil otec Mistrem elegance (ano Mistr s velkým M), tak by mu záviděl kdejaký řidič umaštěného Fiatu! >:-[]
P.S: Milý Navtechu >:-[]
P.P.S.: Milý Navtechu, je to stejný důvod, jako důvod mít radost z prodejů Cromy ;-)
No, to bych se celkem hádal... Mladej měl maxi cosi do 3 let, pak jsem mu koupil recaro a je to OK. Maxi cosi je dobrý, že je to i kolýbka a ten roční v něm můžeš dát do polohy kdy chrápe. U většího je problém, že jak mu visej nohy, tak dřevění...atd... jo, je to peklo ;-) Ale mám snad? "sport" 18-36 kg
Maxi cosi su niektore druhy lepsie a ROMER su vynikajuce a obidvaja vyrobcovia maju aj tieto spominane od 18 do 36 kilov nastavovacie a v narazovych testoch dosahuju lepsie vysledky ako RECARO.
Moje dievcence maju ROMER a sme velmi spokojny.
Malá měla v kategorii O - Maxi Cosi Cabrio Fix s podložkou
Easy(Iso)fix (zatím nejlepší výsledek dět. sedačky vůbec) a teď máme taky ROMER a jsem spokojený...Jaké máš ty Romery?
recaro je špička ve všem na pr.el i pro děti, podle mě si nemůžou dovolit ztratit image v žádný kategorii...ať to jsou letadla, auta, a už vůbec ne děti
Že Recaro dělá i dětské autosedačky jsem netušil, páč mě to nezajímá a doufám, že díky farmaceutickému a gumárenskému průmyslu mě to ještě nějaké ty roky (nejméně a nejlépe pětiletku) zajímat nebude! >:-[]
Sorry, ale zatím tu o tom mluvíš hlavně ty, a dokonce už i podvědomě..., to už vypadá na větší poruchu..., brzdi trochu...,
nic se nemá přehánět... ;-\ >:-[]
Ale copak..., došel ti "ostrovtip", tak se tu oháníš pravdou, úrovní a dottorem...? :*)
A kdepak já psal něco o práci, nebo šichtě s manželkou...?
...teda ty máš ale úroveň..., takhle se snížit...! >:D
Příště zkus třeba víc lehkosti a méně křeče... ;-)
A hlavně nezapomeň na jazyky... :-)
Jsi mladý, celý život (podle toho co píšeš i pohlavní) máš
teprve před sebou... >:-[]
Neboj, už tě nechám v klidu... máš asi zase "honičku"... ;-)
1. Je až dojemné, když se někdo baví o neúspěchu VW, jak horem pádem sem známé firmy přikvasí a snaží se ztočit diskuzi jiným směrem
2. Omlouvat neprodejnost Foxu cenou je naprosto irelevantní a je to slabá útěcha - spíše hloupost autora, případně zbožné přání. Fox stojí v základu 240 000 ceníkově. Panda stojí ceníkově 200 000, výbavama jsou si skoro rovnocené. Cena F 500 (která se mimochodem prodává velmi dobře je mnohem vyšší - byť výbava už lépe odpovídá dnešnímu standardu)
3. Z bodu 2 vyplývá, že problém ceny Foxu je spíše v tom, že za ty peníze co stojí nenabízí vůbec nic. Kdo Fox viděl ví, že o kvalitě se vůbec mluvit nedá (zejména v porovnání s Pandou) a o výbavě už také ne. Motor HTP s 40 kW je na dnešní dobu již silně poddimenzovaný) Panda začíná s podobně výkoným motorem, nicméně ten je o poznání agilnější a má aspoń 4 válce, přičemž za cenu Foxu už můžeš mít Pandu s použitelným motorem se 44 kW )které jsou v tomto autě zásadní - právě ty 4 kW)
4. Rozdíl mezi neúspěchem Foxu a Cromy je v tom, že Croma se narozdíl od Foxu u nás prodává (v násobných počtech :-) ) a Croma na rozdíl od Foxe byť je zneuznalá přináší alespoň nějakou kvalitu (například výborný 2,4 MJTD motor a v kultuře jízdy si zadá snad jen s C5 a s uskákaným Passatem si v pohodě vytře zadnici), tím neříkám, že vzhledem k tomu co stojí je to hit (kdyby cena byla nastavena vstřícněji, určitě by její prodeje jako referentského vozidla byly vyšší....
5. Fox bych nechal na pokoji, nestojí nám za to kopat do automobilových mrtvol. To, že to auto je nepovedené ví snad každý (i ten, který píše o mistech elegance) a netřeba to dále rozvíjet... Být GTIm, tak se zaměřím an to, jak se jim povede nový UP i s ohledem na škodovku, neboť tohle auto bude pro náš trh směroplatné :-) a bude to snad i kvalitou první koncernový konkurent pro (v té době) novou Pandu a případně i F 500 (pokud se povede hodně a přijde s něčím novým). Zatím to tak bohužel nevypadá (neboť z konceptu s pohonem na zadek sešlo), kdežto další konkurent z koncernu Fiat (Topolino) možná tento původně zamýšlený koncept dále rozvede...
Berte to tak, že lidi co v čechách mají love nemají v lásce pidi auta, neboť dostatečně neodráží jejich sociální status. Jsi nic než tvé auto. A když už pidi auto chtěji, tak stylovku - 500ku smarta nebo mini. Ostatním jde o peníze za nenáročné přibližovadlo a vítěz je jasný - Panda nebo Spark. I když dovedu si představit silnou marketingovou masáž mas, která by prodeje Lišky zdvihla. Lidi (většina) - autům nerozumí, málokdo rozliší vznětový motor od zážehového a drží se zažitých klišé, pověr, bludů a mýtů. Místní Gulivár též věří vlastním vytvořeným mýtům o supermainstreamu, Liška - mistr elegance a nikdo mu to nevymluví. Je jako Hitler zalezený v berlínském bunkru před sovětskou ofenzivou a blouzní o neexistujících armádách. Klíčová slova rpo doporučenou léčbu: Zavřít, izolovat, Chocholoušek, studená sprcha, froté ručník, kazajka, elektrošoky, práce v kamenolomu.