Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2011: Fiat Panda – Čtyři hvězdy do města

Na plný počet hvězd Panda nedosáhla pro nedostatky v kategoriích ochrana dětí a asistenční systémy.
Zpět na článek
28. 11. 2011 00:27
28. 11. 2011 01:05
28. 11. 2011 08:24
28. 11. 2011 08:46
28. 11. 2011 10:23
28. 11. 2011 11:28
28. 11. 2011 12:05
28. 11. 2011 18:03
28. 11. 2011 19:55
29. 11. 2011 17:11
29. 11. 2011 01:14
29. 11. 2011 17:18
28. 11. 2011 17:35
28. 11. 2011 00:27
5*
v podstate panda stratila najviac pri chodcoch čo s troškou neohladuplnosti možeme prehliadnut...nárazy pre posádku vyšli výborne :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - DRBNUTY
28. 11. 2011 01:05
Re: 5*
Treba pockat na Berana, ten nam to vsetkym fundovale vysvetli...Bravwo BeranK :yes:
Avatar - abacus
28. 11. 2011 08:24
Re: 5*
Máte pravdu chlapci, na chodcov netreba brať žiaden ohľad, veď toto mini auto sa bude najlepšie cítiť na talianskych autostrádach, či superstrádach.
.. a možno i na amerických highway.
28. 11. 2011 08:46
Re: 5*
tak ochraně chodců se tady vysmívají úplně všichni.... (zejmena u SUV a spol.). Já s tím úplně nesouhlasím, nicméně je fakt, že tenhle parametr je z celého NCAP asi nejmíň relevantní.... (mimochodem, miniauta od VW jsou k chodcům ještě míň ohleduplné.... to je hnus, co? ;-) )
Avatar - DRBNUTY
28. 11. 2011 10:23
Re: 5*
Na chodcov beriem ohlad, preto ma nezaujima ako chrani auto chodcov pri zrazke. :-!
28. 11. 2011 11:28
Re: 5*
Potřebuješ se nažrat zvratků? Máš hochu smůlu, k tomuhle se dá říct jedině to, co píše dole jossalito a bláboly o marketingu jsou zcela mimo, stejně jako tvůj duchovní spřízněnec McMurphy, který se snaží alepsoň věci omlouvat. Takže dole, jossalito a víc komentářů není potřeba. JInak mně těší, že tě tak žerou moje komentáře, že si ve své prostoduchosti o tu facku takhle řekneš. Takže se o mně neopomeň zmínit, až tady budou zase články na tu záplavu progresivních novinek od fiatu.... :-)
Avatar - DRBNUTY
28. 11. 2011 12:05
Re: 5*
nemam Fiat a ani nie som hovorca Fiatu a je mi jedno kolko ma hviezdiciek...ja sa len zabavam na tom, ako spamujes kazdu diskusiu o Fiate...a dnes si opat nesklamal...takze vyhrn si rukavy a napis este nejake romany na temu aky je ten Fiat zly a samozrejme by bolo dobre, keby si spomenul aj Lanciu, Alfu Romeo, Ferrari,Maserati.No a skoro som zabudol na Chrysler,Dodge a Jeep...takze uz aby si zacal, mas este vela roboty. >:D
28. 11. 2011 18:03
Re: 5*
Fiat není zlý, jenom ty (a pár tady tobě podobných) jsou holt "drbnutí", prostě totální hlupáci. Tvoje "zabávanie sa" je docela komické, když z tvých řádků čisí hysterie a zloba nad tím, že ti někdo sahá na tvopje poněkud přízemní idoly. Tvrzení, že nejsi mlucčí Fiatu je dost dojemné, stačí si vzpomenout, kde se všude tvoje výlevy vyskytují a víme svoje. Tvůj přehled značek je opravdu imponující, tolik vzdělanosti bych u podobného pologramotného jedince tvých evidentních kvalit nečekal. Ale s těmi romány tě ponekud zklamu - chápu, že text delší než pět řádků je pro tebe těžko zvládnutelný a je nad tvoje rozlišovací schopnosti dělat rozdíl mezi víceřádkovým příspěckem do diskuze a románem. No, ale jak jsem už několikrát uvedl (asi je třeba ti elementární - to znamená jednoduché, základní - věci opakovat víckrát) - co se dá od jedince s nickem DRBNUTY a fotkou snad nejznámějšího slovenského nácka čekat......
28. 11. 2011 19:55
Re: 5*
Proboha... Co to píšeš za zhovadilosti? Z jeho řádků číší histerie? >:D A co tedy číší z těch tvých? Užíváš slova o kterých si nejsem jistý že chápeš jejich význam. Zkus trochu vychladnout děláš tady ze sebe ostatně bohužel jako pod každou diskusí o Fiatu pěkného kašpara.
29. 11. 2011 17:11
Re: 5*
Á další dement....zopakuj si jak se píše hyterie a pak se teprve vyjadřuj. Je sranda, když někdo chce druhé napomínat a přitom svým písemným projevem prokáže, jaká ke ubohoučká nicka...a nensprsví to ani nabubřelý nick.
Avatar - DRBNUTY
29. 11. 2011 01:14
Re: 5*
preto reagujem najviac pri Fiatoch, lebo pri clankoch o Fiate mam najvacsiu istotu, ze sem pridu taki magori ako ty a ked si trochu rypnem, o zabavu mame vsetci postarane.A ze si vo vybornej forme je tu snad vsetkym jasne, ked si sa ma minule spytal:ovce už máš zahnaný? Podojený?...Ovce su snad tvoja parketa, ked uz si teda ten Beran(samec ovce) >:D
No a za vyrok, ze Ferrari a Lamborghini vyrabaju v afrike, sa chod hned prihlasit do zlateho ventilku, budes velky kandidat na vitazstvo. >:-[]
29. 11. 2011 17:18
Re: 5*
Jestli je někdo magor, tak seš to ty a tvoji přitakávači viz výše. Já se za svoje jméno nestydím a s ovcema to má asi společného jako Novák s novinkami. Musím konstatovat, že každým dalším příspěvkem prokazuješ sice určitou vytrvalost (která je úžasně zábavná), proto ji neustále znova a znova provokuji, protože mám jistotu, že se chytíš vždycky. Nicméně....vytrvalost u blba je zábavná, rozhodně ne obdivvuhodná. Od nominací na zlaté ventilky tady nejseš ty a ani já, líbí se mi, jak se ti najednou GTIho (originální) obrat líbí. Nakonec ale ....co se dá od jedince s nickem DRBNUTY a fotkou snad nejznámějšího slovenského nácka čekat, že?

P.S. Ve slovenštině se jména světadílů nepíšou s velkými písmeny? A nebo jste to ve vaší jednotřídce ještě nebrali? A nebo jsi zrovna musel pomáhat zahánět ovce? Nebo vyhánět.
Avatar - Emel
28. 11. 2011 17:35
Re: 5*
Testy pro starší děti taky nedopadly dobře.
28. 11. 2011 09:12
Panda vs. UP a spol.
Panda: [odkaz]
Citigo: [odkaz]

Bodové hodnocení v % (posádka/děti/chodci/bezp.systémy; Panda/Citigo):
82/89,63/80,49/46,43/86....

Čili pro posádky to je velmi těsně (navíc testovaná Panda byla bez bočních airbagů, takže s nimi by to asi vyšlo úplně nastejno....)

Fiat prohrál ve dvou oblastech: ochrana dětí a bezpečnostní systémy.
Ochrana dětí je nemilá, za vše může test s dítětem sedícím vzadu, které hlavou lízlo sloupek (při pohybu zpět po nárazu). To by se stát nemělo, každopádně u VW se testovalo 3dv. provedení, kde žádný sloupek není.... (čili je otázka, jak by test dopadl, kdyby se testovalo 5dv provedení....)

Prohra v elektronických systémech je ukázkou VW-přístupu k věcem: "teď dáme ESP do základu, naženeme na tom v NCAP body a pak nabídneme soc-verze, kde už ESP nebude, nicméně hvězdičky z testu nám zůstanou". No, účel světí prostředky.... ;-)

Čili až na ochanu dětí to defacto vyšlo nastejno, nicméně hvězdičkový rozdíl je jaksi viditelný a nepochybuji, že bude marketingově (a diskusně) náležitě využit.... ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - R32
28. 11. 2011 10:16
Re: Panda vs. UP a spol.
Či už je to tak alebo onak, VW group má oproti Fiatu lepší marketing, v tom sa určite všetci zhodneme. Veď prvé zmienky o Up!-e prišli už v roku 2009 (výstava v LA) a od vtedy je takmer stále na programe dňa, skrátka masírujú ľuďom mozgy tri roky pred uvedením do predaja! Ďalší spôsob je dostať auto aspoň do finále rôznych súťaží (Golden Steering Wheel - víťaz kategórie, určite sa dostane aj do užšieho výberu na Auto roka ;-) ) no a bezpečnosť, o tej nesmie nikto pochybovať... Nič skrátka nenechávajú na náhodu a robia všetko preto, aby bol produkt úspešný. Niesom veľký fanda VW no to čo robia robia dobre, to im treba skrátka uznať. :yes:
28. 11. 2011 12:35
Re: Panda vs. UP a spol.
jj, několikaletý vývoj Up!u je skvělý marketing a příprava na uvedení na trh, u FIATu/Alfy/Lancie se to nazývá zpoždění vývoje.
Avatar - DRBNUTY
28. 11. 2011 14:31
Re: Panda vs. UP a spol.
>:D :yes:
28. 11. 2011 10:20
Re: Panda vs. UP a spol.
Jsme rádi, že srovnáváš takovou ikonu jako je Panda se začínajícím "outsiderem" jako je UP. >:D Koukám že jsi na to šel politicky a přišlo zjištění, že je to vlastně stejné.No asi je, ale stejně mi to přijde laciné, ale aspoň je vidět kdo tu zas bude udávat tón.;-)

Co takhle test ohodnotit "jen" za Fiat bez srovnání s konkurencí? To bych ocenil....a ne řešit rozbitou hlavu dítěte, tak že u koncernu se to "bohužel" stát nemůže, bó tam není.Fakt laciné....
28. 11. 2011 10:34
Re: Panda vs. UP a spol.
.... nějak nechápu kam míříš.... Hodnotit bezpečnost auta se vždy musí ve vztahu ke konkurentům.... Jinak sama o sobě je samozřejmě Panda velmi bezpečná, vrámci možností, které její rozměry, hmotnost a cena dovolují....
28. 11. 2011 10:36
Re: Panda vs. UP a spol.
:yes: neni co dodat
Avatar - sendador
28. 11. 2011 12:29
Re: Panda vs. UP a spol.
Srovnani s UPem je celkem logicke. Obe auta jsou novinkou v tride, tedy primi konkurenti a velmi pravdepodobne budou tvorit podstatnou cast prodeju mezi miniauty (v Evrope).
29. 11. 2011 13:33
Re: Panda vs. UP a spol.
1. Není náhodou ESP v EU povinné? Jak by ho mohli vynechat, když by nedostali homologaci?
2. EuroNCAP testuje nejméně vybavenou verzi dostupnou v EU. Už se stalo, že dodatečně upravovali hodnocení, protože se na některém z trhů začala nabízet verze bez kolenního airbagu v základu.
28. 11. 2011 10:41
Dneska čtyři, zítra jen tři
Jak jsem psal, Panda stojí na starém základu a s tím divy dělat donekonečna nejdou. Tady se to jen dokazuje.

Nikdo se nebude ptát proč a o kolik jen čtyři. Výsledek Pandy mezi konkurencí je v důsledku velmi špatný.
Rozbalit vlákno
5
28. 11. 2011 10:52
Re: Dneska čtyři, zítra jen tři
souhlasím.... je špatný zejména marketingově (věcně až natolik ne), každopádně špatný je....
Avatar - Ham.
28. 11. 2011 12:00
Re: Dneska čtyři, zítra jen tři
Nebyl bych zas až tak příkrý, 4* v této kategorii lze asi považovat za standard, není to špička, ale průměr to je. Vždyť se podívej na test Jaga XF, zástupce vyšší střední, ten má také 4* a třeba v ochraně posádky má horší skóre než Panda, takže tam to asi je velmi špatný výsledek nebo Lancia Voyager opět dospělé auto a dopadl ještě hůře než ten Jag takže disaster, ale u mini aut je to dost přehnané odsouzení, vždyť některá auta z této kategorie se k testům ani neodváží, asi ví proč. Na oslavy to také není, zvláště když největší konkurenti Up, Picanto, Spark mají lepší score ale na pohřeb také ne, určitě v té vyšší střední nebo MPV je to jaksi frapantnější záležitost než zde v kategorii prdi autíček.
28. 11. 2011 12:19
Re: Dneska čtyři, zítra jen tři
Jde spíš o to, že si Fiat zbytečně dělá do vlastního hnízda. Panda je tahoun prodejů Fiatu. Nic "lepšího" nemají. Je škoda, že nový model, který tady bude ještě mnoho let, nedosáhne na pět hvězd. S čím chtějí marketingově pracovat? I když Fiat a marketing... no...hm...

Fiat usnul jak Šípková Růženka.
28. 11. 2011 18:11
Re: Dneska čtyři, zítra jen tři
Mezi náma, na holý dlani chlup nenajdeš - s čím proboha ten nebohý marketing pracovat má? To je kardinální problém. Lancia Ypsilon je v bílém exkluzivní kabelka pro ženskou, co je in a v černé nebo červené barvě je to supersportovní náčiní pro pravé muže. 500 je jednou Gucci a podruhé bemála konkurent 911.....vždyť je to legrace. Panda je malé spotřební auto nižší cenové kategorie, které není ničím vyjímečné a jak píšeš, základ je už zastaralý a co s tím chceš marketingově dělat? Stejné bláboly jako u Ypsilonky nebo 500? Ve čtyřkolce to mají vydávat za SUV? Vývoj stojí prachy a vyžaduje invenci. A ta už jaksi došla....a nabubřelé žvásty o 6 mil. autech ročně jsou taky marketing - marketing budoucího bankrotáře.
Avatar - sendador
28. 11. 2011 12:22
Re: Dneska čtyři, zítra jen tři
s tim se da souhlasit. Kazdopadne je na tom lepe nez stara Panda, ktere to na prodejich urcite neublizilo, takze se da ocekavat, ze ani teto Pande 4* potencialni kupce neuberou.