Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové generace Fiatu Panda i Lancie Ypsilon příjdou na trh v roce 2011

Fiat hodlá letos investovat 4,5 miliardy eur do nových modelů, tak aby v roce 2011, kdy se očekává oživení trhu v Evropě, byla připravena nová Panda a nové malé Lancie.
Zpět na článek
3. 2. 2010 09:18
3. 2. 2010 21:54
4. 2. 2010 14:29
4. 2. 2010 22:12
3. 2. 2010 09:18
Panda
Na nástupcu pandy som skutočne zvedavý, považujem ju za jedno z najvydarenejších malých áut. Vyzerá milo, a na rozdiel od niektorých aj malo, taký Splash/Agila sú voči nej nafúknuté veľké hrče (hoci tiež nevyzerajú zle). Toto autíčko sa skrátka vydarilo, snáď sa podobne vydarí aj nástupca. Malé autíčka Fiat vie. :yes:

Tiež som zvedavý na nástupcu modelov Idea a Multipla. Fiat zrejme opustí originálnu koncepciu sedadiel 3+3, škoda...

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
10
3. 2. 2010 09:34
Re: Auto roku 2012
Fiat Panda se opravdu moc povedl. Je hezký, cenově víc než dostupný, mimořádně spolehlivý a designově nestárnoucí. Navíc byl v segmentu minivozů průkopníkem v mnoha ohledech: jako první přišel s automatickou klimatizací, pohonem všech kol, panoramatickou střechou, sportovní stokoňovou verzí, oplastované "SUV" a tak dále. A taky vlastně s posuvnou zadní lavicí. Tu sice mělo už o deset let dřív twingo, ale bylo jen třídveřové. Bravo, Fiat! :yes:

Co se týká dalších modelů, jsem zvědavý úplně na všechno. Ale nejvíc mě zajímá, jak dopadne nástupce Cromy. Prý to má být po několika desetiletých opět velký sedan.
3. 2. 2010 09:52
Re: Auto roku 2012
Čo sa týka veľkých áut, divím sa trochu Fiatu, že na nich tak lpie. Veď je to neúspech za neúspechom. Radšej by sa mal sústrediť na to, čo vie najlepšie - malé autá. Nemá žiadne malé kabrio alebo roadster(ak nepočítam F500), chýba mu milé kupátko (kde sú časy Fiatu 850), mohol by si švihnúť s Topolinom a má podľa mňa šancu zabodovať s opätovným vytiahnutím motora vzadu, je na to tá správna doba.

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. POD CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
3. 2. 2010 13:21
Re: Auto roku 2012
Malých modelů má Fiat hodně: 500, Panda, Punto Actual, Punto Evo, brzy snad přibudou i Topolino a Uno...
Ale ve velkých modelech je na co navazovat. Já bych novodobého nástupce původní cromy rozhodně uvítal.
Sportovní model ale fakt chybí. Když si vzpomenu na kupé 124, 128 nebo 850... Nebo na nedávné Coupé a Barchettu... U nich se italský cit pro design projeví asi nejvíc.
Avatar - iudex
3. 2. 2010 10:11
Re: Auto roku 2012
Kvality dizajnu Pandy ostatne potvrdzuje fakt, ze má na dnesnú dobu az prekvapivo dlhý modelový zivot (nástupca po 8 rokoch, pricom sa dá predpokladat este nejaká doba paralelnej výroby); rovnako tiez dizajn nebolo treba po celú dobu faceliftom menit. Máloktoré auto v dnesnej dobe sa moze pochválit takým (casom i predajmi potvrdeným) vydareným a prítazlivým dizajnom. Pre mna spolu so Splashom jednotka v triede (a Splash boduje viac technikou a priestorom, ako dizajnom).

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE POD TESTY I CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
3. 2. 2010 13:23
Re: Auto roku 2012
Panda je jednička, ale s tím splashem nevím. Neřekl bych, že je zrovna nějak extra výjimečný.
Avatar - iudex
3. 2. 2010 15:08
Re: Auto roku 2012
Ja som s tým nesiel, vychádzam len z testov (aj tu na auto.cz). Opakovane chvália jeho podvozok, vnútorný priestor, výkonné a úsporné motory, slusné vypracovanie. Treba to hodnotit kritériami tejto najnizsej triedy (napr. v porovnaní s hrackársky posobiacim interiérom kolínskych trojciat je to dospelé auto).

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIU AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 14:22
Re: Auto roku 2012
Mně v tom dvakrát vezl jeden kolega - byl manželčin, jeho standratní auto bylo nabouráno (manželkou) - takže po dobu opravy jí jejího maďarského Japonečka prostě zabavil. Bylo to z hlediska pohodlí (vlez, posez, místo, zpracování - ale i jízda, ani nevím co tam má za motor) mnohem příjemnější, než třeba svezení s Mini, tam jsme byl jako spolujezdec hodně zklamanej. Jenže mini je hlavně pro řidiče a sporťáček, tohle je opravdu povedený auto do města. Jinak podobně dobrou zkušenost jsem udělal i s Swiftem (ten jsem i řídil) a které auto pokládám v kategorii mini za úplně nejlepší, byť se běžně neuvádí v diskuzích je nový Jazz. Jazz je ovšem taky docela drahá legrace, ale vzhled, prostor, zpracování a především pocit při svezení jsou velice ale velice příjemné. S Pandou zkušenosti nemám, seděl jsme v tom pouze na autosalonu, připadalo mi to trochu fabioidní - úzké a vysoké. Ale v tomhle směru bych po osobní zkušenosti s 206kou dal asi přednost té Pandě, když už by to muselo být.
Avatar - jenik1
3. 2. 2010 13:34
Re: Auto roku 2012
Mám Pandu od roku 2006, najeto 80 tisíc a žádný problém. Průměrná spotřeba 4,8 litru s motorem 1.1. Navíc Panda na první pohled vůbec nevypadá jako mini. Je to způsobeno hlavné výškou karoserie. Navíc se Panda báječně řídí. Je z ní vynikající výhled a relativně větší náklony v zatáčkách při jízně vůbec nevadí. Panda se sice nakloní, ale pak již drží. Zábavnější auto jsem ještě neřídil. :-)
Avatar - white label
3. 2. 2010 15:37
Re: Auto roku 2012
Ale to bys mohl říct vlastně o každém autě, když si zatím žádné jiné neřídil... :*) >:-[] >:D
4. 2. 2010 22:00
Re: Auto roku 2012
Hele, zajdi si k Fiatu, půjč si to a hledej limity. Doporučuju 100 hp.
Avatar - euro89
3. 2. 2010 21:54
Lancia
Tak jsem se těšim na březen, až uvidim v Ženevě novej Ypsilon a zase nic :-( Aspoň mě těší, že bude nástupce Thesisu :yes: Jinak tu zmínku o tom, že by měla být Lancia jen pro italský trh beru jako špatnej vtip. Za 1. by to Lancii mohlo definitivně potopit a za druhý tomu celkově nevěřim, protože proč by jinak Fiat vracel Lancii zpět na trhy, který dřívě opustila + na několik úplně nových trhů(?). Jsem optimista a věřím, že s příchodem plánovaných nových modelů se Lancia vrátí zpátky mezi významné hráče na trhu. :-)
Rozbalit vlákno
2
4. 2. 2010 14:29
Re: Lancia
Logika pláče, když jsme kdysi býval (ze začátku horlivým a ndšeným) vlastníkem AR 156, tak se objevila Lancia Lybra (tuším, reklamu na ní děla sám Harrison Ford) a když jsem se ptal, kdy jí budou prodávat u nás (jednomu známému se dost líbila abyl "uejetej" na italský značky), tak mi v servisu (který patřil pod prodejce) řekli, že nikdy, protože bossové v Itálii usoudili, že český trh a Češi nejsou obecně "dost vyspělí" pro tak luxusní vůz. V době, kdy se tady oficiálně prodávalo všechno od Ferrari před Lexusy až k MB, BMW a já něvím co ještě z hlediska luxusu a vyspělosti. Takže se nediv, protě je to tak, jak to je a je to tak jistě správně. Vzpomněl jsme si na to, když se tady předloni, či kdy to bylo s velkou pompou začala prodávat ona nová Delta....
4. 2. 2010 22:12
Re: Lancia
To nevadí, zajedu si pro ni do itálie. Trh v CR je pro AR nebo Lancii okrajový a nevýznamný.