Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Panda: Nový ceník obsahuje auto s klimatizací za 169.900,- Kč

Diskuze (58)
S platností od tohoto týdne přináší Fiat důkladnou přestavbu ceníku modelu Panda. Nejlevnější provedení nyní stojí 162.900,- Kč, už od 169.900,- Kč je ale možné Pandu získat s klimatizací.

Ceník Fiatu Panda doznal více změn. I přes zachování názvů některých výbav se jejich obsah v roce 2009 a 2010 liší. Hlavním rozdílem je zařazení klimatizace do všech úrovní výbavy kromě té nejlevnější Z nabídky zmizelo provedení 1,2 CNG spalující zemní plyn, v ceníku také chybí výbava Emotion. Nové je naopak provedení Actual, resp. Actual Plus.

Základním provedením se stává výbava Actual s motorem 1,1 8V za cenu 162.900,- Kč, která obsahuje ABS, airbag řidiče a otáčkoměr. Pouze o 7 tisíc Kč je dražší stejná motorizace s přívlastkem Plus, za cenu 169.900,- Kč nabízí tento seznam položek rozšířený o manuální klimatizaci.

Výbava Active zdražila o 9 tisíc Kč, stojí nyní 181.900,- Kč. Objevuje se v ní nově ale klimatizace, jinak k výše uvedenému přidává výškově nastavitelný volant, posilovač řízení, nárazníky v barvě karoserie, přípravu pro rádio a kuřáckou sadu.

Také Dynamic má od nynějška navíc klimatizaci. K tomu přidává centrální zamykání, elektrické stahování předních oken, sadu na opravu kol místo dojezdové rezervy, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a airbag u spolujezdce. S motorem 1,2 8V výbava Dynamic po přidání klimatizace zdražila o 7 tisíc Kč, s turbodieselem 1,3 MultiJet je naopak o 43 tisíc Kč levnější.

Z příplatkové výbavy lze volit například střešní ližiny (+4.600,- Kč), zadní sedadla dělená v poměru 50/50 (+4.000,- Kč) nebo autorádio (+6.100,- Kč).

Vrcholem co do výkonu i výbavy je provedení 100HP. To disponuje zatmavenými skly, lakovanými kryty zrcátek a klikami dveří, volantem potaženým kůží, elektrickým nastavováním zpětných zrcátek, rádiem, dálkovým ovladačem centrálního zamykání a předními mlhovkami.

Fiat Panda - ceny na českém trhu (leden 2010)
Motor1,1 8V1,2 8V1,3 MultiJet1,4 16V
Převodovka5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]1108124212481368
Válce/ventily4/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]40/500044/500051/400074/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]88/2750102/2500145/1500131/4250
Max. rychlost [km/h]150155160185
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,014,013,09,5
Komb. spotřeba [l/100 km]5,75,64,36,5
Cena Actual [Kč]162.900,----
Cena Actual Plus [Kč]169.900,----
Cena Active [Kč]181.900,----
Cena Dynamic [Kč]-199.900,-259.900,--
Cena 100HP [Kč]---276.900,-

Diskuze (58)
22. 1. 2010 23:26
Re: NEJLEVNĚJŠÍ SEN
A kupec Citation sniva o stroji Falcon 7X niky sa to nezastaví :-)
22. 1. 2010 22:18
Re: Klima?
Ale to už píšeš pekne z cesty...fakt už nepi. To auto, ak jazdilo ako píšeš, 40 kW malo asi iba na papieri, ale pod kapotou nie.
22. 1. 2010 12:18
Re: NEJLEVNĚJŠÍ SEN
Trojnásob - u Fabie je nutno vždy počítat do TŘÍ (H...T...P) :-) :-) :-)
22. 1. 2010 12:16
Re: NEJLEVNĚJŠÍ SEN
Jenže to "muset líbit" jaksi platí až někam po vyšší střední nebo dokonce i lux včetně. Stejně jako kupec Pandy pokukuje po Puntu Evo, tak i kupec Audi A6 2.0 TDI mlsně pohlíží na A8 4.2 a i majitel nové A8 W12 si říká "Třeba jednou bude i ten Bentley..." :-)
A kupec Bentleye možná sní o nové 100 stop dlouhé jachtě Azimut nebo Cessně Citation...

No, přejme jim všem ať se dočkají.
22. 1. 2010 12:02
Re: Klima?
Problém je jeden. Auto s 40 kW prostě nejede.
Kamarád měl kdysi dávno auto co mělo 750 kg a obdobný výkon, to auto prostě do kopce nejelo. Ono bylo rádo, když se tam vůbec vyškrábalo na dvojku nebo i na jedničku. Protože když nemáš koně pod kapatou, tak tě nic nezachrání. ;-)