Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Fiat Panda: Foto z výrobní linky

Nová generace Pandy se bude v mnohém podobat současnému Fiatu Uno, které se vyrábí v Brazílii.
Zpět na článek
18. 5. 2011 10:51
18. 5. 2011 10:59
18. 5. 2011 11:41
18. 5. 2011 11:47
18. 5. 2011 13:49
18. 5. 2011 13:59
18. 5. 2011 14:14
18. 5. 2011 14:22
18. 5. 2011 14:10
18. 5. 2011 14:44
18. 5. 2011 15:43
18. 5. 2011 15:58
19. 5. 2011 13:31
19. 5. 2011 13:37
19. 5. 2011 14:49
19. 5. 2011 16:45
19. 5. 2011 19:13
20. 5. 2011 09:23
20. 5. 2011 07:00
18. 5. 2011 11:20
18. 5. 2011 11:26
18. 5. 2011 15:21
19. 5. 2011 08:31
18. 5. 2011 12:45
18. 5. 2011 14:02
18. 5. 2011 14:07
19. 5. 2011 15:39
18. 5. 2011 14:39
18. 5. 2011 15:38
18. 5. 2011 19:16
18. 5. 2011 10:51
ajaj
Tak mám trochu obavy :-| současná panda vypadá pořád relativně dobře ale to uno je píšerný :'-( no uvidíme co z toho vyleze...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - dr.biker
18. 5. 2011 10:59
Re: ajaj
Přesně tak, taky jsem se vylekal, když jsem uviděl tu fotku, auto působí až moc barokně-je až moc baculaté. Současná Panda je povedená a nesmrtelná a potřebuje důstojného nástupce, zatím to tak nevypadá. jak píšeš, uvidíme co z toho vyleze...
Avatar - del42sa
18. 5. 2011 11:41
Re: ajaj
holt "účetní" šetří: Delta na podvozku Brava, Lancia Y na podvozku Pandy, nová Panda na Brazilském Unu :-! Co nejjednodušší platformy, co největší sdílení dílů, minimální investice do nových platforem s víceprvkovým zavěšením.
Totéž je vidět na spojení Chrysler/Lancia. Aby se potom někteří nedivili, až za tři roky vyjedou nové modely, že budu na těch stejných platformách sedět jen nové karoserie >:-[]
18. 5. 2011 11:47
Re: ajaj
....a zatímco jiné koncerny rozmazlují zákazníky revolučními technickými novinkami snad každý rok, jenom ten Fiat se snaží sdílet komponenty, dělat jednoduchou techniku a šetřit. Zlý Fiat, zlý Účetní >:-[]

Mimochodem, víceprvkovou nápravu vzadu má Giulietta a mít ji samozřejmě budou i všechny nové Alfy (s výjimkou Mita).... Stejnětak ji mají partně všechny Lancie od Delty nahoru....

Pokud chceš víceprvek dozadu do auta typu Panda nebo Punto, musíš holt jinam (a uprímně řečeno mě nanapadá kam....)
Avatar - del42sa
18. 5. 2011 13:49
Re: ajaj
no ještě že tady má Marchionne svého "mluvčího" aby uváděl věci na pravou míru, jinak bysme tady asi všichni žili ještě ve "středověku" a ani by nám nedošlo, jak je ten Fiat technologicky popředu... ;-) Wolff je na mateřské dovolené nebo jsi jeho štafetu převzal dobrovolně ? >:D ;-)
Avatar - gld
18. 5. 2011 13:59
Re: ajaj
Keď nevieš diskutovať objektívne, nediskutuj vôbec.

Zatiaľ si len prezentoval, že nemáš rád fiat, nič viac.
18. 5. 2011 14:14
Re: ajaj
A co je objektivního na tvé reakci, kromě těžce skrývané zloby, že zase někdo uhodil hřebíček na hlavičku u tebou milovaného FIATu a má pravdu? Přečti si, co píše del42sa výše a má samozřejmně pravdu....
Avatar - gld
18. 5. 2011 14:22
Re: ajaj
Zdieľanie platforiem robí každá automobilka, nevidím dôvod kritizovať za to (len) fiat.
18. 5. 2011 14:10
Re: ajaj
Fascinující objektivita - pak sem ale nepiš, jak je ti v zásadě FIAT a spol. lhostejnej. Už tahle tvoje reakce ukazuje, jak obhajuješ neobhajitelné. Ono taky platí, že když dva dělají totéž, nemusí to totéž být. FIAT je sdílením platforem hodně pozadu a na rozdíl od VW nebo PSA ho chápe jako minimální překarosování jednoho a toho samého vozu. Mezitím VW přešlo k modulárním platformám, které při stejných nákladech umožní vyrábět rozdílně velká a řešená auta a přitom ty moduly jsou pouze - dva....

Co se týká oné technické a technologické pokrokovosti FIATu i s Lancii a AR dohromady, to že nemají na VW, Toyotu nebo i Hyundai/KIA je celkem zřetelný, ale koukaj se z dost uctivé a stále větší vzdálenosti na záda i Francouzům. Ukázkou jejich technologické vyspělosti budiž třeba dvouválcový motor 0,9 - povyk, nabubřelost a když se tento zázrak konečně objevil v autech a začali ho testovat, bublina splaskla......

No, hlavně že má FIAT takové ohnivé zastánce tady na AUTO.cz - ale podle toho, jak jsou na tom, je jim to platné asi jako mrtvýmu zimník. Když jsi tady psal, že FIAT vůbec není auto tvých snů, proč tedy komentuješ každý článek?

Já ze zlomyslnosti, jako reakci na výlevy vás, fiatofans u jiných článků a kdyb tohle nebylo, asi bych diskutoval s ostatními normálními u jiných článků...a co ty?
18. 5. 2011 14:44
Re: ajaj
Bublina Twinairu 0,9 turbo splaskla? Vážně?

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Volný překlad závěru:
"Byl jsem skeptický. Dva válce - musí to opravdu být? Tři už jsou přece dost zlé. Nesmysl. Vysoce moderní dvouválec pasuje do Fiatu 500 perfektně. Může být, že v budoucnu budeme s dvouválci jezdit častěji."

Podle všech testů se zatím zdá, že ten motor má jednu zcela zásadní (a u auta jako Fiat 500 ještě důležtější) vlastnost: charakter. Je zábavný, je svůj, umí řidiče potěšit a odměnit. Což je u malých aut velmi, velmi vzácné.
18. 5. 2011 15:43
Re: ajaj
já jsem tady nikdy nepsal, že Fiat je mi lhostejný. Já se považuju za fandu a nikdy jsem to netajil. Fiat není moje úplně srdcová značka, tou je Alfa, ale mám je rád a vždycky je budu v diskusích obhajovat, pokud nějaký lojza začne psát blbosti. (ale NIKDY nepíšu fanatické příspěvky jako jiný ve stylu "tak se podívej, nová panda, ikona ikon bla bla bla....)

Navíc Fiatama už roky jezdím, takže narozdíl od web-teoretiků, jejichž "nevlastní tchán před osmi lety měl Tipo, co se sypalo" mám s těmi auty hodně (a vždy velmi dobrých) zkušeností.

Jinak nebudu tady tvrdit, že Fiat je na špici technologického vývoje, ale za svoje motory (ať už T-jet nebo ještě více Multiair) se nemusí stydět a je jen otázka, jaké budou nové modely....

Přeji ti do života méně žluči a nezapomeň zase dnešní diskusi ukázat své holce, aby viděla, jakýho ma doma bejka, co každýho roznese >:D :yes:
Avatar - whatever
18. 5. 2011 15:58
Re: ajaj
Mohol by mi niekto vysvetlit v com spociva ta "technicka a technologicka" zaostalost FIATu? Pomalsie ladi radio?
19. 5. 2011 13:31
Re: ajaj
Jednoduché - motorová paleta, automatické převodovky (DSG apod...), alternativní (plyn je to nejjednodušší - pokud bys chtěl upozornit, že tohle FIAT umí..., to se tady dělalo snad už za bolševika) a hybridní pohony, elektromobily, bezpečnostní a pomocné systémy......stačí? Když si vezmu čím je vybaven Cotroen C4 nebo nový Focus (sledování reakcí řidiče, odbočování do sousedního pruhu) nebo dokonce automatizované brzdové systémy a ala Volvo (které taky není prémií), tak potomo je to celkem jasné. Stačí se podívat, jak je třeba vybavený ten nenáviděný Passat nebo Passat CC a porovnat ho s "premiovou" Lancií Delta....kdo zná a rozumí, ten pochopí.
19. 5. 2011 13:37
Re: ajaj
No vidíš, ani neodhadneš, že o moji žluč vůbec nejde. Já se prostě jenom bavím. Stačí si zato přečíst tvoje dvě reakce a bavím se ještě víc - jedna reakce a hned vzrušeně další.A eště mu to nandám - pojď se Máňo, podívat, jak jsme mu to nanadal.....

Je legrace, jak to, co píšeš na adresu druhých ve skutečnosti charakterizuje tebe samého. Mimochodem, zábavnost 500vky jsem poznal během cca 10 kilometrové jízdy, při v zásadě normální výšce 190 cm jsem se pomalu nevešel za volant a měl jsme pocit že jedu v okapotované motokáře. Asi jsi skutečně zábavné a charakterní auto nepoznal, ale to je nakonec tvůj problém. Jinak ti ty FIATy přeju, užívej si je - ono to už moc dlouho nebude....
19. 5. 2011 14:49
Re: ajaj
tak já opravdu nejsem ten, kdo tady nedávno psal, že tyhle diskuse ukazuje své holce ;-)

Jinak co ten "motor roku 2011"? Debakl, co?
19. 5. 2011 16:45
Re: ajaj
Přítelkyni, která je psycholog a reakce lidí v diskusích na netu jí zajímají z profesionálního hlediska, to je trochu rozdíl, ale to pro tebe bude složitější pochopit.....

Motor roku je opravdu senzace, blahopřeju - hlavně ta obrovská konkurence, demagogie ti jde. No, co se dá od zapáleného a zaslepeného fandy FIAtu čekat, že. Takže (cituji) - celkem 76 odborných novinářů tvořilo porotu, která měla určit nejlepší nový motor roku 2011. Stal se jím nakonec dvouválcový agregát z dílen Fiatu o objemu 875 ccm, který také obstál v kategorii "Green" a vyhrál i mezi litrovými motory. Kolikpak těch dalších litrových motorů tam bylo? A kolik motorů bylo nových. Třeba i ty německé jsou jenom upravené starší - 1,4 TSI je stará několik let (mimochodem, začala se vyrábět v době, kdy v Turíně montovali jako největší zázrak do svých tehdy kladiv na Golfa sférickou 1,2 a 1,4, protože nic jiného ani neměli.

A zelenost daná malým objemem emisí už logicky vyplývá i z onoho malého objemu. Oslavovat vítězství, když soutěžím prakticky pouze sám je úsměvné, zábavné a taky trochu ubohé, ale v tomto případě to k FIATu už nějak tak tradičně patří.

Ale to další už se ti asi do krámu nehodí, co?

V dalších kategoriích podle objemu se dařilo německým automobilkám. Koncern Volkswagen byl oceněn za pohonné jednotky 1,4 TSI Twincharger a 2,5 TFSI, BMW za motor 1,6, 3,0 DI Twin-Turbo a 4,0 V8.

Motorem s nejlepším výkonem (pro pořádek) byl vyhlášen osmiválec 4,5 značky Ferrari.

A neméně zajímavé je užití těch motorů - onen přelomový italský zázrak se používá do jediného auta, té úžasné pětistovky, zatímco třeba ten 1,4 TSI do Pola, Golfu, Touranu, Fabie i jedničky audiny.

Jak jsem ti psal nahoře, snaž se, piš dál (studijní matroš seš dobrej) a hlavně si ten FIAT užívej a těš se z něj. Nicméně - začni si všímat korejských aut, to jsou totiž ta, co FIAT z Evropy brzy spláchnou. O Frantíky se nebojím, to je jiná liga než slunná Itálie, ale bejt v Turíně, potil by se mi zadek už teď.
19. 5. 2011 19:13
Re: ajaj
můžeš tady dštít pekelné plameny jak chceš, nicméně je nepopiratelný fakt, že Twin-air mimo jiné porazil i mimořádně povedený Ecoboost 1.6 od Fordu (viz třeba tento článek: [odkaz] a výsledky ankety "nej nový motor").

Jinak já ten výsledek nepřeceňuju, nicméně mě pobavil v souvislosti s tím, že ještě ráno jsi tady agitoval, jaký je to propadák, že? ;-)

Jinak gratuluji ke vzdělané přítelkyni. Studium internetových fanoušků (ať do aut, nebo sportovních) je jistě zajímavá kapitola a přeju jí při tom hodně objevů. Ještě se jí zeptej, co psychologie řídá o lidech, kteří na internet chodí jen provokovat, aniž by je probíraná problematika reálně zajímala.... (viz tvůj výrok nahoře, že reaguješ ze zlomyslnosti)
20. 5. 2011 09:23
Re: ajaj
Jak soutěží sám? Twinair vyhrál i v absolutním hodnocení bez rozdílu tříd. A motory Fiat se výrazně umístily i v dalších kategoriích. To jen k tvé údajné nestranosti a objektivitě. Rozhodně se dá říct, že Fiat spolu s koncernem VW a BMW anketě dominuje. To sice nic nemění na faktu, že Fiat má kupu problémů jinde, ale na tvoje blábolení prostě nejde nereagovat. ;-)
20. 5. 2011 07:00
Re: ajaj
No srovnávat Volvo a Fiat, to je teda dobrý >:D Fiat dělá auta pro lidi, kdo chce jednoduchý auto se základní výbavou, tak si klidně toho Fiata koupí, proč ne? Ono se na to dá totiž pohlížet i jinak - kdo neumí řídit, tak si musí koupit auto s milión elektronických asistentů, protože by nikam nedojel. Automatické zastavení je dobré, ale to auto pak stojí 3/4 miliónu. Kontrola jízdy v pruhu? To v tom autě všichni spí? Kontrola usnutí? To samé. Parkovací asistent? Není lepší se s tím autem naučit řídit? Všechno tohle jsou jen blbosti, které maskují to, že řidič jede jak nemá. A když už jde o nějakou bouračku, tak většinou je tam nedání přednosti, nebezpečné předjíždění, nezvládnutí zatáčky apod., což žádný z těchto asistentů neřeší. Jediný asistent mi přijde rozumný - hlídání mrtvého úhlu v zrcátkách. To samé třeba víceprvková zadní náprava - ne každý to potřebuje. Třeba Doblo má jako jediné ve třídě víceprvkové zavěšení vzadu bilink a stejně Fiat za to nikdo nepochválí. Podívejte se, proč rostou prodeje značek jako Dacia a spol. Protože stejně většina lidí ty blbosti v autě nepotřebují. Stačí jim el. okna, rádio, klima a jsou spokojený. Pokud půjde Fiat cestou kvalitního auta s dobrou antikorozoní úpravou, dobrými motory, dobrým zpracováním a základní výbavou, tak bude Fiat klidně volba mnoha lidí. A zatímco tady každý bude bájit o moderních jiných značkách a bude jezdit v ojetině několik let staré a čadící se základní cenou 600 tisíc, tak jiný bude spokojen s novým autem za polovic.

Problém Fiatu je jinde - příliš malá nabídka aut. Co má v nejprodávanějších třídách? Punto 2D/3D (konkurence nabízí i kombi), Bravo 5D hatchback (konkurence má 3D/5D/kombi/cross/coupe případně i cabrio) a Cromu v jedné verzi něco mezi MPV, hatchabackem a kombi (konkurence má liftback/hatchback/kombi/coupe). Nehledě na absenci ucelené nabídky MPV případně SUV. S tímto prostě image značky neudělá a prodeje tomu odpovídají. Marchione dělá základní chybu všech manažerů - opomíjí nabídku a snaží se prodávat imaginární auta. Měli by se inspirovat u Renaultu, techniku na to mají, motory taky a design taky. Mají ale debilní vedení a debilní odbory.
18. 5. 2011 11:20
Re: ajaj
Když to přeženu, tak to dopadne jako Fox. V Brazílii trhák a tady po tom neštěkne pes.

... možná s tím rozdílem, že Fox na tehdejší dobu alespoň nějak vypadal. Tohle Uno mi nějak nesedí.
18. 5. 2011 11:26
Re: ajaj
Tak toho bych se nebál. Fiat je mezi mrňousema to samý jako VW v nižší střední. Golf může vypadat jak chce a bude se prodávat. Ve stejný pozici je Fiat s Pandou. Malý Fiátci se budou prodávat vždycky.
18. 5. 2011 15:21
Re: ajaj
Zdieľanie platformy neznamená zdieľanie auta. Sú to stále iba dohady. Nikto jednoznačne nenapísal, že v Európe sa Uno bude predávať ako Panda...
19. 5. 2011 08:31
Re: ajaj
:yes: presne tak počkať si na podložene info
Avatar - kari.laz
18. 5. 2011 12:36
Panda nastavil laťku hodně vysoko
Zde bude mít nástupce pandy hodně složitou situaci. Součastný panda nastavil laťku hodně vysoko a nástupce jí ted musí překonat, nebo se jí alespoň vyrovnat. Z přiložené fotky top zatím tak nevypadá, al uvidíme jak to bude dopravdy a naživo. Každopádně například Outdoorová verze vypadala opravdu výborně.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
18. 5. 2011 12:51
Re: Panda nastavil laťku hodně vysoko
ta se pole mě vůbec nepovedla, na to ,,roztomilé'' autíčko mě ty plasty absolutně nesedí a nehodí se tam 8-s , ale to je otázka vkusu. ;-) Superb taky na špionážních snímcích vypadal...nic moc a v reálu je to opravdu povedené auto :-)
Avatar - kari.laz
18. 5. 2011 13:07
Re: Panda nastavil laťku hodně vysoko
Tak mě se naopak na tý outdoorový verzi líbí to, že vypadá dospěleji a luxusněji. Ale i klasická panda je super. Na špionážních snímcích je stejně jenom kostra. Předpokládám, že podoba auta na obrázku je stejně jenom odhad, takže to může být ještě jinak.
18. 5. 2011 14:40
Re: Panda nastavil laťku hodně vysoko
Tahle verze na mě působí až moc divoce ale klasická Panda 4x4, jo to by šlo :yes:
18. 5. 2011 12:45
kia soul
takže druhá kia soul na našich silnicích >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
18. 5. 2011 14:02
Talianske baroko
A mne sa to zatiaľ páči..veľmi zaujímavý bočný profil, najmä riešenie c- stĺpiku a nadväzujúceho okna :yes:

Čisté nové uno sa mi príliš nepáči, má nápad a ako lowendovú ponuku by som ho prijal aj v európe. Ale z dizajnu novej pandy som zatiaľ nadšený, uvidíme keď to predstavia oficiálne plus fotky interiéru.
Rozbalit vlákno
0
18. 5. 2011 14:07
fiat
tak hnusne portfolio a tak neskutočny bordel napriec triedami nema nikto :yes:
(a ja len dufam ze alfa pojde VW)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Rojin
19. 5. 2011 15:39
Re: fiat
Souhlas, po vizuální stránce si fiat může podat ruku s renaultem (ikdyž možná jeden, dva kousky od renaultu by se i dali překousnout). Co se toho bordelu týká, v tom fiat lítá sám...

:yes:
18. 5. 2011 14:39
Vizualizace
Můžeme se tady dohadovat jak je libo, ale to na fotce v titulku je pořád je představa grafika jednoho časopisu, žádná oficiální fotka. Takže klid, počkejme si na produkční verzi.

Ke sdílení platforem bych jen dodal, že stojí za to si pár těch aut projet a zjistit, jak velmi odlišný projev taková auta mohou mít. Např mezi Grande Puntem a Puntem Evo je v naladění podvozku skutečně velký rozdíl, o Bravu a Deltě ani nemluvě - tam je kromě jiného naladění velmi citelný i delší rozvor Lancie, přidávající na plavnosti a směrové stabilitě.
Rozbalit vlákno
3
18. 5. 2011 15:38
Re: Vizualizace
On už je velký rozdíl mezi naladěním běžného Brava a sportíka (podvozek, brzdy). Ale kvákači to nepochopí.. Oni to ještě respektují např. u Golfu, mkde Golf GTI je závodnička...oproti 1,2 TSI... Ale u jiných to nefunguje...
:-)
18. 5. 2011 17:35
Re: Vizualizace
No ono Bravo žádnou verzi alá GTI nemá...proč asi?
Avatar - whatever
18. 5. 2011 23:02
Re: Vizualizace
Pretoze oni maju Giuliettu Quadrifoglio Verde? :-)
Avatar - Guttalax
18. 5. 2011 16:05
Jedním slovem příšerné
Patří do skupiny šílených aut jako Multipla,Soul,Ignis,Agila ;-\
Rozbalit vlákno
2
18. 5. 2011 17:16
Re: Jedním slovem příšerné
Soul je mrtě pěkné auto. A tohle taky nevypadá špatně.
Avatar - twistedTSD
18. 5. 2011 17:55
Re: Jedním slovem příšerné
mám opačný názor...
Avatar - euro89
18. 5. 2011 19:16
Hrozný
Jestli bude nová Panda opravdu vypadat jak brazilský Uno, tak ať radši prodávaj ještě tak 10 let tuhle současnou. Ta je totiž narozdíl od tý brazilský obludy pořád pěkná, podle mě po pětikilu nejhezčí auto segmentu A. Brazilský trh je hodně nenáročný a možná jim tam auta jako Fiat Palio, nový Uno, VW Gol nebo o 1-2 generace starší Opely se znakem Chevroletu stačí, ale v Evropě to nemá šanci. Opravdu nevím, co si od tohodle kroku Fiat slibuje, ale s timhle jihoamerickym designem si může nová Panda o úspěchu současný generace nechat jen zdát. :-!
Rozbalit vlákno
0
19. 5. 2011 08:37
DEBAKL TWIN-AIRU - tady:
Jak už nám tady naši milí italomilci napsali, Fiat je prostě technologicky na dně, všechno špatně, už měl dávno zkrachovat.....

Důkazem této zaostalosti jsou jistě i jeho výsledky v anketě "Engine of the year 2011":

[odkaz]

Motorističtí experti se asi zapomněli zeptat BeranaK na jeho sofistikované názory, protože jinak si nedovedu vysvětlit, že Twin-air 900ccm zvolili motorem roku 2011.

Přitom díky Beranovi už dávno všichni víme, že: "Ukázkou jejich technologické vyspělosti budiž třeba dvouválcový motor 0,9 - povyk, nabubřelost a když se tento zázrak konečně objevil v autech a začali ho testovat, bublina splaskla......"

Je vidět, že komise byla při výběru zcela mimo, když mohlo zaznít například: "Fiat has now produced one of the all-time great engines. Who would have thought that a two-cylinder unit could have won the International Engine of the Year title when we launched the Awards in 1999? Its triumph is a clear signal that less is more: people want low-emission, fuel-efficient yet powerful engines, and just two cylinders certainly seems to provide a comprehensive solution!" Dean Slavnich, editor of Engine Technology International and co-chairman of the International Engine of the Year Award.

Žijeme v době úpadku a temna a naštěstí jen díky pár osvíceným duším tady na auto.cz se můžeme dozvídat realitu o dnešním auto-světě. Čili nedbejte na výsledky primitivních anket a následujte kázání zdejších GURU >:D :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Krispos
19. 5. 2011 08:53
Re: DEBAKL TWIN-AIRU - tady:
Kvalitu motoru prověří hlavně čas... loni kraloval 1.4TSI s kompresorem a pak začly prvním kouskům praskat hlavy motorů... sice na tom VW zapracoval, ale stejně tyhle ankety berz s rezervou. A k těm skvělým motorům mi v současné nabídce Fiatu cbybí skvělý model, který by mě oslovil... zato Alfa válí, jestli se jim podaří dotáhnout 4C do sériové výroby ještě letos, tak to bude skvělé...
19. 5. 2011 09:03
Re: DEBAKL TWIN-AIRU - tady:
Člověče a já měl za to že Slavníkovce vyvraždili už v r. 995 (Kosme, Kosme, máš to nějak popletený). A oni se zatím jen přestěhovali do JůEsEJ a píšou nám tady bludy o motorech do sekaček. ;-)
19. 5. 2011 09:10
Re: DEBAKL TWIN-AIRU - tady:
No tak ty výsledky nám dneska poskytnou určitě velmi výživnou debadu. Mistři slova a demagogie už určitě píší své statě.
19. 5. 2011 11:40
Re: DEBAKL TWIN-AIRU - tady:
je to jenom anketa, ale vzhledem k tomu, že zrovna tato bývala v minulosti tady na diskusích mohutně využívána k propagaci jistých značek, tak jsem fakt zvědavý, jak se s jejími letošními výsledky někteří vyrovnají..... ;-)
19. 5. 2011 11:42
Re: DEBAKL TWIN-AIRU - tady:
a když už jsme u toho, proč si nepřipomenout jeden komentář k výsledkům z minulého roku:

"Je mi jasný, že je to všechno opět uplacený, neb vyhrát měl tvůj strvačník ze tří áček, ale... upřímně, podle horních tabulek bys měl vybírat. Mě do toho netahej, já jsem rád že jedu rovně, ale ty tu věčně pěješ ódy, že ti jde o světový motory a tak podobně. No, tak nahoře to máš černý na bílým.

Tedy, nevím jak psaným slovem ocenit úspěch Volkswagenu, ale napíšu jedno - Volkswagen získal absolutní cenu za motor určenej pro nejširší vrstvy, za lidový motor, a to doslova. Za to zřetelné a upřímné - BRAVWO :yes:

To ale musí být pocit, co, objednat si jednohgo golfíka s tímhle motorem. No dobře, a... proč to tedy neuděláš?"

:yes: :yes: :yes:
20. 5. 2011 00:40
Re: DEBAKL TWIN-AIRU - tady:
:-) Nedavno tu jeden odbornik na motory vyjevil, ze twinair je motorem pro chude.
20. 5. 2011 19:21
Re: DEBAKL TWIN-AIRU - tady:
:yes: :yes:
20. 5. 2011 23:57
Proboha proč?
Nová generace auta by měla být ve všech směrech lepší než stará. Proč teda Fiat hodlá nahradit nadčasovou, stále hezkou Pandu touto socka příšerou z Brazílie?
Všiml jsem si zajímavé věci - všechny normální Fiaty, kde Fiat nezadal tvorbu designu externímu studiu, byly propadáky. A tak vznikla nová Panda: zbytečné masivní oblouky blatníků, obrovský předek, celkově divný vzhled, něco jako nové Bravo.
Fiat jako značku mám rád, ale to co předvádí poslední dobou, to je k pláči.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Adrian77
1. 6. 2011 15:09
Re: Proboha proč?
No já Pandu chtěl hned od začátku. Už když Fiat ukázal koncept malého teréňáčku Simba, bylo mě jasné, že to bude nová Panda. Měl jsem tu starou a dodnes na ni vzpomínám jen v tom nejlepším. Pak přišel TPCA se svým úchvatným "Toyota" motorem a přes zvěsile buclaté tvary jsem si to koupil - Citroen C1. Ani jednou jsem nezalitoval, ale Panda na silnici mě vždy potěší. Ale toto? Proč to proboha natahujou, krom šíleného designu, na 3,7 m ????

Měl jsem jako první auto Malucha 3m na délku a to bylo příliš malý, nic se v tom neodvezlo. Panda dlouhá 3,4m byla ideál, pak Saxo 3,7 m, které nenabídlo, krom horšího parkování proti Pandě v prostoru vlastně vůbec nic, pak Cinquecento 3,2 m, to bylo rozměrově tak na hraně, takže se můj ideál ustavil skutečně na 3,4m délky, co má současná C1ka.

Proč o tom mluvím? Jen proto, že se i nová skvělá Panda začíná s nástupcem vzdalovat ideálním rozměrům malého vozítka. 3,4 m mělo krom TPCA i prostorově nadprůměrné Twingoo. S rozměry 3,7 m už o nástupce Pandy rozhodně zájem třeba já osobně neprojevím. A mimochodem podobnej nárůst zaznamenal i nástupce Twinga a jak vidět, s nadšením zákazníků se zrovna nepotýká.