Konečně někomu po 50ti letech zase došlo jak udělat levné a jednoduché kabrio. :yes: Moc velká škoda, že toto nebylo v nabídce i u Citroenu C1, když jsem jej před rokem kupoval :-(
Jsem moc rád, že se pětistovka objeví jako kabriolet. Ale na druhou stranu mě celkem mrzí, že se nebude jednat o klasický kabriolet. Ale nízké ceny se opravdu asi jinak dosáhnout nedá.
Asi je problém s tuhosťou na tak malom aute. Možno by navýšila váhu tak, že by to už nebolo únosné. A s cenou by to tiež asi urobilo svoje. Každopádne podarené je aj toto. Vpodstate je to niečo na spôsob starej Mazdy121, Citroenu2CV, alebo Renaultu Twingo, akurát Fiaťáci vzali to "zhrňovanie" strechy od gruntu a nutné dodať, že im to vyšlo. Teda ak to bude skutočne vyzerať tak ako na prvej fotke.
A dokonce se shrnovací střechou prodávala svého času na německém trhu oficiálně i Škoda Felicia. Myslím tím novodobou po faceliftu, bylo to někdy kolem roku 1999.
taky by se mi víc líbil klasický kabriolet, ale náklady asi hrály podstatnou roli... Ale i v téhle formě je to paráda a při nízké ceně se to v jižních krajích bude určitě prodávat výborně :-):yes:
Nízká cena na kabriolet určitě. Problémem je poměrně vysoká cena pětistovky. I když se vlastně na druhou stranu jedná o bezkonkurečně nejlevnější (a taky nejkrásnějšíú retro...
je ode mě vrcholně naivní že na tebe reaguju, ale nemůžu si pomoct.... F500 bude cca 2x levnější než Mini, takže srovnávat je jaksi out... Klasický kabriolet bude vždy stylovější než to řešení, které je použito u F500, nicméně F500 cabrio opět (stejně jako F500 normální) vytváří třídu samu pro sebe - opravdu levné a dokonale vypadající retrokabrio. Do téhle škatulky se nikdo jiný nevleze, takže F500 má o úspěch postaráno.
Spíš by mě zajímalo, proč F500 s motorem 1.4 váží 1000kg a srovnatelný Mini je o 130kg těžší a přitom má o třídu horší crashtest....
Kubas, fakt máš ten pocit, že 500 je lacné auto. To si si musel pomýliť novú so starou. Chápem, že oproti iný kabrio je fakt lacná, ale aj tak sa mi nezdá vhodné to slovo. A pokiaľ ide o štýlovosť, tak Fiat 500 Cabrio je bez pocýb štýlové auto, ale ide mi o tú anektu, kde Fiat 500 vyhral.
Klaudie, zkontrolovano znovu, odkazy by mely fungovat.
Podivej se jeste na brazilske modely Astra a Zafira (jestli se jedna o retus, nebo o finalni verze nejsem schopen z portugalstiny prelozit, ale mohly by mit spolecny zaklad s novou evropskou Astrou)