Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat plánuje rozšíření modelové řady 500

Po vzoru britského Mini vznikla v Itálii koncepce modelové řady 500, která počítá s tím, že se řada 500 bude do konce dekády skládat až z pěti modelů.
Zpět na článek
13. 7. 2007 12:08
anonym
13. 7. 2007 12:23
13. 7. 2007 12:28
neregistrovaný "JAN"
13. 7. 2007 16:18
neregistrovaný "jadran"
13. 7. 2007 16:30
13. 7. 2007 18:09
neregistrovaný "Deception"
13. 7. 2007 19:17
anonym
13. 7. 2007 12:30
13. 7. 2007 14:36
neregistrovaný "pawelno"
13. 7. 2007 16:36
13. 7. 2007 16:38
neregistrovaný "Koly"
14. 7. 2007 21:47
neregistrovaný "Petr"
14. 7. 2007 21:48
neregistrovaný "Petr"
13. 7. 2007 15:42
neregistrovaný "Udo"
13. 7. 2007 15:45
neregistrovaný "Udo"
13. 7. 2007 16:40
13. 7. 2007 21:43
neregistrovaný "OLIN"
14. 7. 2007 09:26
anonym
12. 8. 2007 19:18
anonym
anonym
13. 7. 2007 12:08
GTI :no:
jak pravil pan prorok GTI, bude to propadák >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
6
13. 7. 2007 12:23
Re: GTI :no:
Uplny, hlavne to dopadne jako Beetle a Mini, bude to stylovka za neskutecny penize kterou nikdo nechce. >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "JAN"
13. 7. 2007 12:28
Re: GTI :no:
Ano GTI a jeho plky.... Souhlas je to "propadak" a cely FIAT jde do kytek...., GP v TOP3 prodavanych aut v Evrope, novy BRAVO prodeje nad 60.000 ks za 4 mesice vyroby, 500 vyprodane do konce roku.... celkove prodeje "pouze" +10% v cele Evrope !!!
BRAVO FIAT, uz se tesim na dalsi napumpovani prodeju s LINEA a pristy rok novou MULTIPLU :-)
neregistrovaný "jadran"
13. 7. 2007 16:18
Re: GTI :no:
Zajímavé údaje, zajímavý jásot. Kolik je tady na Auto.cz dobrovolných a nadšených PR managerů Fiatu.....

Dostala se mi ale také do rukou statistika prodejů na německém trhu v prvním čtvrtletí letošního roku (Autobild z 20. dubna. ...německá mutace). TOP50 na německém trhu - první ne v Německu vyráběné auto (popř. ne německá značka) 14. místo Škoda Fabia v březnu prodáno 5579 aut, 16. Škoda Octavia 4921 aut, 21. místo Toyota Corolla (první ne ryze německé auto, pokud budeme uvažovat, že Němci berou Škodu jako součást koncernu VW) a na hezkém 28. místě Fiat PG s 3211 prodanými kousky. Před ním je mj. VW Fox i Peugeot 207. Panda je na horším 47. místě a jiný Fiat zde není. Chápu, že Němci jsou omezení, hloupí a tupí - jak tady zarytí fiatofilové neustále do omrzení opakují, ale co naplat - je to největší a nejbohatší trh s osobními auty v Evropě a jako takový má více vypovídající hodnotu než deformované trhy v jižní nebo východní Evropě....Ale co se dá dělat, zaslepenost ústící do fanatismu je nezničitelná a je jedno, jestli jde o náboženství nebo o značku auta.
13. 7. 2007 16:30
Re: GTI :no:
Takze pane nemecko-file, jiny nez nemecky trh je podle tebe zdeformovany. OK, jenom si dovolit prekopirovat, to co jsem tady dneska cetl:

Datum: 12.07. 17:03Autor: neregistrovaný: "pepazdepa" [195.39.44.XXX]
někde jsem čet tohle:
EVROPA - PRODEJE 2006
7.6.2007 18:31 | GTI
Čísla. Co jiného platí ve světě aut více než čísla. Rok 2006 - opět se potvrdilo, že nejlepší jsou nejlepší, že propadáky jsou propadáky a že naděje opravdu umírá poslední. Tak pojďme na to:
SUBKOMPAKTY:
1. Renault Clio - 431.700
2. Peugeot 207/206 - 413.897
3. Fiat G. Punto - 400.996
Osmá je FABIA

Jinymi slovy, pekny narek, ale jakoupak ma asi hodnotu napadani Italufilu Nemcofilem? Jinak prekvapuje nekoho, ze na Italskem trhu budou mit nejvetsi uspechy Italska auta a na Nemeckem trhu budou mit nejvetsi uspechy Nemecka auta, ne? Me taky ne, zkus se nad sebou zamyslet... Ale ja vlastne zapomel, Jizni trhy jsou podle tebe zdeformovane a nemaji zadnou vypovidajici hodnotu,ze? :-! Tak promin, zamyslim se nad sebou a stydim se, LOL...
neregistrovaný "Deception"
13. 7. 2007 18:09
Re: GTI :no:
Problém je ale v tom, že Fiat boduje pouze GP a Pandou, možná teď začne Bravem a pětistovkou.
Jsou to všechno malé auta a výš prakticky nemá co nabídnout. Má modely, ale ty se prakticky vůbec neprodávají, tedy v porovnání s konkurencí.
anonym
13. 7. 2007 19:17
Re: GTI :no:
Takže trh kde je svetová jednička Corolla na 21. mieste ďaleko za skvostami typu Fox, Fabia má mať výpovednú hodnotu a "jižní trhy sú deformované".

Tak takúto pikačovinu som už dávno nepočul >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Nech žije Joseph Göbbels a jeho učenliví germanofilní v * vlezení rektálni žiaci, a ešte aj niečo idú rozprávať o zaslepenosti a fanatizme. Trefa ale do vlastných radov milý hochu.
Avatar - Ricardo
13. 7. 2007 12:30
Fiat 500 Cross
Jo to zní zajímavě, na prohánění koček na plážích ideální. Půjčovny v přímořských resortech by toho byly plný :yes:
Rozbalit vlákno
2
13. 7. 2007 12:40
Re: Fiat 500 Cross
Ano. Tie iste pozicovne, ktore (napr. v Grecku) maju momentalne v ponuke najma malu Pandu.
Avatar - Ricardo
13. 7. 2007 13:07
Re: Fiat 500 Cross
Ještě mívají Matize/Sparky, ale tahle verze by spíš mohla ohrozit též velmi oblíbený Suzuki Jimny Cabrio
neregistrovaný "pawelno"
13. 7. 2007 14:36
Fiat 500
Musím říct, že mám s tím autem trochu problém. Nevím, kam ho zařadit. Ale to je jedno. Mě moc "cool" nepřijde a zrovna si moc nedokážu definovat kupce. Evropa chytla od ameriky megalomanskou notu, takže čím větší kára, tím líp. Mladý lidi si taky dneska chtěj honit ego jinak než touhle beruškou (nemyslím tím nic špatného. tou beruškou). A při pohledu na Fiátka nechci vidět, až ho trefí jakékoliv SUV (i skoro SUV). Ne bezpečnost se dnes taky dá, takže opravdu nevím. Je to ale můj dojem, mohu se hluboce mílit. V prvním období čekám vysoké prodeje a nestíhání vyrábět, otázka je, zda i po této vlně bude stále dost velký zájem. Já si myslím, že nebude. Nicméně Fiat zaslouží velkou pochvalu, uznání a úctu za příkladně zvládnutý marketing. Tak propracovanou marketingovou strategii není ani dnes běžné vidět. Nicméně, měli přijít tak o dva až tři roky dřív, nevím, jestli dnes už není trochu pozdě. Ale tohle všechno ukáže čas.
Rozbalit vlákno
4
13. 7. 2007 16:36
Re: Fiat 500
Hmm, no s tim "Crash testem to je otazka". Dovolim si ale pripomenout, ze takovy Smartik, jakozto typicka nakupni taska, ma deformacni zonu pri narazu ze predu cca 10 cm, a presto dopadl v ADAC testech vice nez dobre. Maj to holt kluci vychytany a tady si myslim, dneska uz je bezpecnost prioritni otazkou, takze bych se toho zas tak moc nebal. Nebude to prece jenom nejmensi auti na svete, pokud me pamet neklame, tak Kolinska trojcata budou zrejme zhruba nastejno. mozna i mensi, dyt na platforme 5stovky bude stat i pristi Kcko.

Ikdyz potkat dvoutunovyho Land-Cruisera bych v tom taky nechtel 8-s
neregistrovaný "Koly"
13. 7. 2007 16:38
Re: Fiat 500
Je to malé auto do mesta, môžeš sa na to dívať ako na štýlovú trojdverovú verziu Pandy. Konkuruje iným malým autám ako kolínke tojčatá a pod., akurát láka lepšou výbavou za o trochu vyššiu cenu. Choď sa pozrieť do Talianska a uvidíš, že tam v centrách miest jazdí takýchto malých áut mraky, Grande Punto už je nadpriemerne veľké. A keď uvidíš tú premávku a parkovacie možnosti tak pochopíš prečo.
neregistrovaný "Petr"
14. 7. 2007 21:47
Re: Fiat 500
To je právě ono. U nás a dál na východ (např. v Rusku) je ohromě cool oooohromný auto se kterým se samozřejmě jezdí jako prase, pro případ, že by si náhodou někdo nevšíml jakká je to supercool kára. Zatímco skutečný coolnes je to, že se nikomu nic předvádět nemusí. Jezdím po Česku s Fiatem Panda, jezdím normálně v rámci rychlostních limitů, někdy víc, jak se dá nebudete mi věřit, kolik lidí mi to "musí nandat" aby si schladili svý malinký scvrklý ego na slabším autě. Jezdím se stejným autem občas třeba i po Německu, tam je to auto, jako každý jiný. Předjels s Pandou BMW? No a co. Talkže nová 500 je cool auto, ale jen pro ty, kteří to dokážou pochopit,pochopit to že na velikosti, nabubřelosti, namachrovanosti nezáleží. Obávám se, že takovýhle lidi žijou víc na západ od nás. Škoda.
neregistrovaný "Petr"
14. 7. 2007 21:48
Re: Fiat 500
To je právě ono. U nás a dál na východ (např. v Rusku) je ohromě cool oooohromný auto se kterým se samozřejmě jezdí jako prase, pro případ, že by si náhodou někdo nevšíml jakká je to supercool kára. Zatímco skutečný coolnes je to, že se nikomu nic předvádět nemusí. Jezdím po Česku s Fiatem Panda, jezdím normálně v rámci rychlostních limitů, někdy víc, jak se dá. Nebudete mi věřit, kolik lidí mi to "musí nandat" aby si schladili svý malinký scvrklý ego na slabším autě. Jezdím se stejným autem občas třeba i po Německu, tam je to auto, jako každý jiný. Předjels s Pandou BMW? No a co. Talkže nová 500 je cool auto, ale jen pro ty, kteří to dokážou pochopit,pochopit to že na velikosti, nabubřelosti, namachrovanosti nezáleží. Obávám se, že takovýhle lidi žijou víc na západ od nás. Škoda.
neregistrovaný "Udo"
13. 7. 2007 15:42
Trefa
Myslím, že 500 je Fiatí trefa do černého. Někde jsem četl, že za první 2 dny přijali v Itálii 25tis. objednávek :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Udo"
13. 7. 2007 15:45
Re: Trefa
A ještě něco. Při vývoji vozu byl pro fanoušky zpřístupněn web, kde mohli psát svoje náměty a návrhy. Samozřejmě, že většinou šlo o nepoužitelné věci. Ale údajně pár nápadů bylo při vývoji využito. Dále Fiat očekává, že 500 bude první mini-vůz, který obdrží v testech 5* za bezpečnost. Taky se chystá 5letá záruka na vůz. Na ježdění po velkoměstě si to dovedu představit ;-)
13. 7. 2007 16:40
Re: Trefa
Nemam rad diesly ani mala auta, ale 1.3 mJTD v tomhle zviratku je idelani povoz do prace po meste ;-)
neregistrovaný "OLIN"
13. 7. 2007 21:43
Re: Trefa
Uz maj 55.000 tis objednavek.... z cele evropy! Za 3 tydny spusteni systemu!! No GTI nezahmouri oka....
anonym
14. 7. 2007 09:26
Re: Trefa
GTI SI PRAVE HONI NA FABIOU 2 :-!
anonym
12. 8. 2007 19:18
fiat 500
chcem ho aj ja uz sa nan tesim
Rozbalit vlákno
0