Ano GTI a jeho plky.... Souhlas je to "propadak" a cely FIAT jde do kytek...., GP v TOP3 prodavanych aut v Evrope, novy BRAVO prodeje nad 60.000 ks za 4 mesice vyroby, 500 vyprodane do konce roku.... celkove prodeje "pouze" +10% v cele Evrope !!!
BRAVO FIAT, uz se tesim na dalsi napumpovani prodeju s LINEA a pristy rok novou MULTIPLU :-)
Zajímavé údaje, zajímavý jásot. Kolik je tady na Auto.cz dobrovolných a nadšených PR managerů Fiatu.....
Dostala se mi ale také do rukou statistika prodejů na německém trhu v prvním čtvrtletí letošního roku (Autobild z 20. dubna. ...německá mutace). TOP50 na německém trhu - první ne v Německu vyráběné auto (popř. ne německá značka) 14. místo Škoda Fabia v březnu prodáno 5579 aut, 16. Škoda Octavia 4921 aut, 21. místo Toyota Corolla (první ne ryze německé auto, pokud budeme uvažovat, že Němci berou Škodu jako součást koncernu VW) a na hezkém 28. místě Fiat PG s 3211 prodanými kousky. Před ním je mj. VW Fox i Peugeot 207. Panda je na horším 47. místě a jiný Fiat zde není. Chápu, že Němci jsou omezení, hloupí a tupí - jak tady zarytí fiatofilové neustále do omrzení opakují, ale co naplat - je to největší a nejbohatší trh s osobními auty v Evropě a jako takový má více vypovídající hodnotu než deformované trhy v jižní nebo východní Evropě....Ale co se dá dělat, zaslepenost ústící do fanatismu je nezničitelná a je jedno, jestli jde o náboženství nebo o značku auta.
Takze pane nemecko-file, jiny nez nemecky trh je podle tebe zdeformovany. OK, jenom si dovolit prekopirovat, to co jsem tady dneska cetl:
Datum: 12.07. 17:03Autor: neregistrovaný: "pepazdepa" [195.39.44.XXX]
někde jsem čet tohle:
EVROPA - PRODEJE 2006
7.6.2007 18:31 | GTI
Čísla. Co jiného platí ve světě aut více než čísla. Rok 2006 - opět se potvrdilo, že nejlepší jsou nejlepší, že propadáky jsou propadáky a že naděje opravdu umírá poslední. Tak pojďme na to:
SUBKOMPAKTY:
1. Renault Clio - 431.700
2. Peugeot 207/206 - 413.897
3. Fiat G. Punto - 400.996
Osmá je FABIA
Jinymi slovy, pekny narek, ale jakoupak ma asi hodnotu napadani Italufilu Nemcofilem? Jinak prekvapuje nekoho, ze na Italskem trhu budou mit nejvetsi uspechy Italska auta a na Nemeckem trhu budou mit nejvetsi uspechy Nemecka auta, ne? Me taky ne, zkus se nad sebou zamyslet... Ale ja vlastne zapomel, Jizni trhy jsou podle tebe zdeformovane a nemaji zadnou vypovidajici hodnotu,ze? :-! Tak promin, zamyslim se nad sebou a stydim se, LOL...
Problém je ale v tom, že Fiat boduje pouze GP a Pandou, možná teď začne Bravem a pětistovkou.
Jsou to všechno malé auta a výš prakticky nemá co nabídnout. Má modely, ale ty se prakticky vůbec neprodávají, tedy v porovnání s konkurencí.
Takže trh kde je svetová jednička Corolla na 21. mieste ďaleko za skvostami typu Fox, Fabia má mať výpovednú hodnotu a "jižní trhy sú deformované".
Tak takúto pikačovinu som už dávno nepočul >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Nech žije Joseph Göbbels a jeho učenliví germanofilní v * vlezení rektálni žiaci, a ešte aj niečo idú rozprávať o zaslepenosti a fanatizme. Trefa ale do vlastných radov milý hochu.
Musím říct, že mám s tím autem trochu problém. Nevím, kam ho zařadit. Ale to je jedno. Mě moc "cool" nepřijde a zrovna si moc nedokážu definovat kupce. Evropa chytla od ameriky megalomanskou notu, takže čím větší kára, tím líp. Mladý lidi si taky dneska chtěj honit ego jinak než touhle beruškou (nemyslím tím nic špatného. tou beruškou). A při pohledu na Fiátka nechci vidět, až ho trefí jakékoliv SUV (i skoro SUV). Ne bezpečnost se dnes taky dá, takže opravdu nevím. Je to ale můj dojem, mohu se hluboce mílit. V prvním období čekám vysoké prodeje a nestíhání vyrábět, otázka je, zda i po této vlně bude stále dost velký zájem. Já si myslím, že nebude. Nicméně Fiat zaslouží velkou pochvalu, uznání a úctu za příkladně zvládnutý marketing. Tak propracovanou marketingovou strategii není ani dnes běžné vidět. Nicméně, měli přijít tak o dva až tři roky dřív, nevím, jestli dnes už není trochu pozdě. Ale tohle všechno ukáže čas.
Hmm, no s tim "Crash testem to je otazka". Dovolim si ale pripomenout, ze takovy Smartik, jakozto typicka nakupni taska, ma deformacni zonu pri narazu ze predu cca 10 cm, a presto dopadl v ADAC testech vice nez dobre. Maj to holt kluci vychytany a tady si myslim, dneska uz je bezpecnost prioritni otazkou, takze bych se toho zas tak moc nebal. Nebude to prece jenom nejmensi auti na svete, pokud me pamet neklame, tak Kolinska trojcata budou zrejme zhruba nastejno. mozna i mensi, dyt na platforme 5stovky bude stat i pristi Kcko.
Ikdyz potkat dvoutunovyho Land-Cruisera bych v tom taky nechtel 8-s
Je to malé auto do mesta, môžeš sa na to dívať ako na štýlovú trojdverovú verziu Pandy. Konkuruje iným malým autám ako kolínke tojčatá a pod., akurát láka lepšou výbavou za o trochu vyššiu cenu. Choď sa pozrieť do Talianska a uvidíš, že tam v centrách miest jazdí takýchto malých áut mraky, Grande Punto už je nadpriemerne veľké. A keď uvidíš tú premávku a parkovacie možnosti tak pochopíš prečo.
To je právě ono. U nás a dál na východ (např. v Rusku) je ohromě cool oooohromný auto se kterým se samozřejmě jezdí jako prase, pro případ, že by si náhodou někdo nevšíml jakká je to supercool kára. Zatímco skutečný coolnes je to, že se nikomu nic předvádět nemusí. Jezdím po Česku s Fiatem Panda, jezdím normálně v rámci rychlostních limitů, někdy víc, jak se dá nebudete mi věřit, kolik lidí mi to "musí nandat" aby si schladili svý malinký scvrklý ego na slabším autě. Jezdím se stejným autem občas třeba i po Německu, tam je to auto, jako každý jiný. Předjels s Pandou BMW? No a co. Talkže nová 500 je cool auto, ale jen pro ty, kteří to dokážou pochopit,pochopit to že na velikosti, nabubřelosti, namachrovanosti nezáleží. Obávám se, že takovýhle lidi žijou víc na západ od nás. Škoda.
To je právě ono. U nás a dál na východ (např. v Rusku) je ohromě cool oooohromný auto se kterým se samozřejmě jezdí jako prase, pro případ, že by si náhodou někdo nevšíml jakká je to supercool kára. Zatímco skutečný coolnes je to, že se nikomu nic předvádět nemusí. Jezdím po Česku s Fiatem Panda, jezdím normálně v rámci rychlostních limitů, někdy víc, jak se dá. Nebudete mi věřit, kolik lidí mi to "musí nandat" aby si schladili svý malinký scvrklý ego na slabším autě. Jezdím se stejným autem občas třeba i po Německu, tam je to auto, jako každý jiný. Předjels s Pandou BMW? No a co. Talkže nová 500 je cool auto, ale jen pro ty, kteří to dokážou pochopit,pochopit to že na velikosti, nabubřelosti, namachrovanosti nezáleží. Obávám se, že takovýhle lidi žijou víc na západ od nás. Škoda.
A ještě něco. Při vývoji vozu byl pro fanoušky zpřístupněn web, kde mohli psát svoje náměty a návrhy. Samozřejmě, že většinou šlo o nepoužitelné věci. Ale údajně pár nápadů bylo při vývoji využito. Dále Fiat očekává, že 500 bude první mini-vůz, který obdrží v testech 5* za bezpečnost. Taky se chystá 5letá záruka na vůz. Na ježdění po velkoměstě si to dovedu představit ;-)