Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Polska se připravuje na výrobu nového Fiatu 500 a Fordu Ka

Polské pobočky automobilky Fiat se usilovně připravují na náběh sériové výroby nového modelu Fiat 500.
Zpět na článek
29. 3. 2006 12:22
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:27
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 13:32
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 17:33
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 17:46
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 14:16
neregistrovaný "NICK"
29. 3. 2006 12:29
neregistrovaný "rennis"
29. 3. 2006 12:38
neregistrovaný "tom"
29. 3. 2006 12:49
neregistrovaný "rennis"
29. 3. 2006 13:51
neregistrovaný "mr"
29. 3. 2006 16:59
neregistrovaný "Paja"
29. 3. 2006 17:35
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 17:46
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 18:17
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 12:48
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 12:53
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:29
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 13:31
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 13:56
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 14:44
neregistrovaný "Jean"
29. 3. 2006 14:50
neregistrovaný "ericn"
30. 3. 2006 22:15
neregistrovaný "125S"
29. 3. 2006 12:51
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:32
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 13:55
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 14:09
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 17:02
neregistrovaný "Paja"
29. 3. 2006 17:11
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:50
neregistrovaný "Paja"
30. 3. 2006 09:56
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 18:26
29. 3. 2006 13:38
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 13:56
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:37
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:41
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:47
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:49
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:52
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 15:10
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:02
neregistrovaný "Maty"
29. 3. 2006 15:06
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:26
neregistrovaný "wolff"
29. 3. 2006 15:28
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:05
neregistrovaný "Paja"
29. 3. 2006 17:11
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 18:59
neregistrovaný "Maty"
29. 3. 2006 15:35
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:40
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 16:50
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 17:41
neregistrovaný "RS"
29. 3. 2006 20:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2006 22:23
neregistrovaný "Breakthru"
30. 3. 2006 09:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 10:45
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 10:49
neregistrovaný "Tibby"
30. 3. 2006 10:55
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:27
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:49
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 17:00
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 13:32
neregistrovaný "MadPete"
30. 3. 2006 13:41
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 14:50
neregistrovaný "ericn"
30. 3. 2006 14:04
neregistrovaný "cyrus"
30. 3. 2006 15:37
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 18:03
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 18:21
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 18:27
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 18:54
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 16:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:23
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:42
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 16:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:53
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:59
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:57
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 17:01
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 17:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 17:16
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 18:12
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 18:52
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:07
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:08
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:13
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:30
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:35
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:41
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:47
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:53
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 3. 2006 07:38
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 13:31
neregistrovaný "Hadr"
30. 3. 2006 15:04
neregistrovaný "anonym"
30. 3. 2006 16:37
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 16:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 18:40
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 18:50
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 18:54
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:07
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:11
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:26
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:29
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:31
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:37
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:47
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:51
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 20:00
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 07:39
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 08:20
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 10:26
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 11:50
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 22:08
neregistrovaný "mari"
30. 3. 2006 22:22
31. 3. 2006 08:45
neregistrovaný "manitou"
31. 3. 2006 09:04
neregistrovaný "ZZ"
31. 3. 2006 09:05
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 09:05
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 09:14
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 09:25
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 10:27
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 10:29
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 10:38
neregistrovaný "ZZ"
31. 3. 2006 11:47
neregistrovaný "GTI"
10. 7. 2006 21:24
neregistrovaný "čech"
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 12:22
mini jak má být
:yes: ;-) správný přístup k miniautu. Žádný předražený smart :no: ale lidovka v pravém smyslu slova. Jdu si pro kapesník-nostalgie mě nějak rozcitlivěla :-!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 13:27
Re: mini jak má být
souhlas, Fiat ukázal, že malá auta mu prostě jdou :yes: Jen mus to chvilku trvalo, než na to přišel, po designový stránce je to krása >:D kam se na něj v designu hrabe Smart a Mini....
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 13:32
Re: mini jak má být
:-) :yes:
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 17:33
Re: mini jak má být
ANO je to krasa, ale proc hned nadavat na Mini :-O ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:46
Re: mini jak má být
Ja bych snad ani ty dve auta nesrovnaval. Mini slo uplne jinou cestou a je uspesny. Tenhle prcek jde taky svoji cestou a doufam, ze uspesnej bude taky!
neregistrovaný "NICK"
31. 3. 2006 14:16
Re: mini jak má být
nechci te zklamat, ale finalni podoba tohoto fiatu se bude ponekut lisit od te co je tady presentovana, je to totiz studie.
neregistrovaný "rennis"
29. 3. 2006 12:29
maluch
novy Maluch, parada :-) polska legenda oziva >:D
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "tom"
29. 3. 2006 12:38
Re: maluch
>:D sám si maluch ;-)
neregistrovaný "rennis"
29. 3. 2006 12:49
Re: maluch
babina je polka, tomu autu se v Polsku rika Maluch :yes:
neregistrovaný "mr"
29. 3. 2006 13:51
Re: maluch
Neříka, tohle je nastupce fiatu 500D a 600. Ten se vyráběl v Itálii.
Maluch je Polski Fiat 126p, těch tam jezdím mraky. A tohle je nástupce "itala".
PS: Moje kamarádka je polka :-)
neregistrovaný "Paja"
29. 3. 2006 16:59
Re: maluch
I Fiat 126 byl puvodne italsky,nebo ne? PS: Umim tancit polku :-)
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 17:35
Re: maluch
ja mam doma na notasu napsano "polkaudio"...ma to neco spolecneho s Fiatem?...doufam, ze ne >:D
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:46
Re: maluch
Ne, to znamena, ze polyka nahlas:-)
neregistrovaný "mari"
29. 3. 2006 18:17
Re: maluch
>:D
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 12:48
STYL
Jo pětistovka je fakt síla - dokonalý odkaz na historii, krása, elegance, vidím v tom i trochu sportovní kukuč. Dokonalý návrat - stejně jako Mini. ;-) PS: new bettle 8-s
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:53
Re: STYL
P.S. manitou 8-s ... ;-) Hele, ale bacha na Mini... musíš dnes mít tlustou peněženku... to doufám víš. Brouk jde jinou cestou... za pár šlupek Broučka :yes: Jinak moc cením Mini, aby bylo jasno ;-)
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 13:29
Re: STYL
Tlustá peněženka - to je téma. Je to jasný, každý ať si plní sny na jaký má. ;-) Starej se o své sny (myšleno v dobrém) a o ostatních nepřemýšlej ;-)
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 13:31
Re: STYL
Hele Mini je taky značně předražený a neni tak krásný jako novej Fiat 500, ale měl jsem ho půjčený, jezdil jsem s nim a musím říct na jeho obranu, že má absolutně výbornej podvozek i motor :yes: Jízdní vlastnosti skvělý, a to i na okruhu, chová se jak motokára, to auto snad nelze převrátit >:D
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:56
Re: STYL
:yes:
neregistrovaný "Jean"
29. 3. 2006 14:44
Re: STYL
Taky je to BMW :yes:
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 14:50
Re: STYL
No jo od stejnýho ponku haha >:D
neregistrovaný "125S"
30. 3. 2006 22:15
Re: STYL
Tak když tam použili na takhle malí auto podvozek s trojky, tak je velice předeminzovanej.
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 12:51
500 NADĚJÍ
Bacha, brácho, trochu se zklidni, vím, že už teď odhaduješ, jestli bys na to měl a jestli v tom odvezeš celou rodinu do Chorvatska, přičemž to, že je to auto do města, jaksi necháváš trpce zapadnout při pohledu do svý peněženky. Takže jedno je jistý. Maluch, nebo-li autobus, kterej tě měl dovézt do komunismu, to naštěstní nebude. Tohle má šanci (má šanci) bejt ikonou. Ovšem musím tě zklamat. Dvakrát to do stejný řeky nevstoupí. Tohle bude ikona bohatejch. Pro obveselení svejch dětí a dobrodružnější hoši je budou rozdávat po snídaních... v zapadlejch hotelech. Tohle nebude za pár babak, brácho, vrať se k Loganu... I když... třeba nás všechny Fiat cenou příjemně překvapí... kéž by.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 13:32
Re: 500 NADĚJÍ
Nějaký šéf z Fiatu hovořil o ceně srovnatelné s Grande Punto. Počítám, že startovat to bude na 300 papírech, ale v solidní výbavě. PS: Soudným lidem je jasné, že styl něco stojí a že to není rodinné vozítko. Nepodceňuj lidi. ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 13:55
Re: 500 NADĚJÍ
Nepodceňuj Fiat ;-) :yes: Cena by byla dobrá.
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 14:09
Re: 500 NADĚJÍ
No řekl bych že ta cena odvrátí dost zákazníků od Mini haha, zvlášť ženskýho pokolení ;-)
neregistrovaný "Paja"
29. 3. 2006 17:02
Re: 500 NADĚJÍ
Fiat musi byt ukrutne nastvany, ze italska mesta jsou preplnena Smarty. Prijdou s F500 akorat v dobe generacni obmeny vozoveho parku...to by mohlo byt dobre, zvlast, kdyz za podobne, nebo nizsi penize nabidnou tolik stylu!
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:11
Re: 500 NADĚJÍ
Budu do Milana jezdit jeste radsi!;-)
neregistrovaný "Paja"
29. 3. 2006 17:50
Re: 500 NADĚJÍ
Milana nech napokoji! Uz chodi s Frantou! >:D
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 09:56
Re: 500 NADĚJÍ
>:-[] :yes:
29. 3. 2006 18:26
Re: 500 NADĚJÍ
Jo, fandím tomu :yes:
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 13:38
100% retro
Tomu říkám retro :yes: Jedno z mála aut, kde ten retro design fakt beru. Je totiž dotažený k dokonalosti.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 13:56
Fiaaaaateeeek
:yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:37
Mno..
Krása! :yes: Nádhera!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:41
Re: Mno..
Tohle by pro tebe mozna byla ta spravna cesta, ne?;-)
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:47
Re: Mno..
Jen aby nebyla jediná.. ;-\
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:49
Re: Mno..
I jedina je porad cesta. Horsi je, kdyz narazis na konec a dal je jen oranice a ty mas Fiatka;-) To je chvile, kdy je potreba vzpomenout, kde se stala chyba a proc tu neni Discovery;-)
neregistrovaný "Tibby"
29. 3. 2006 14:52
Re: Mno..
Oranice? Tenhle fiátek zablokuje přední kotouče jen co zahlédne tabuli označující konec obce. A dál nepude ani za toho boha! ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:10
Re: Mno..
>:D
neregistrovaný "Maty"
29. 3. 2006 15:02
cinquecento
Cena????Jako Gr.Punto????urcite ne,bude to urcite mezi Pandou a Gr.Puntem,retro kraska je fakt nadherna a bude to velka konkurence pro smart,peugeot 107,toyotu aygo atd.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:06
Re: cinquecento
Pod pandu má přijít ještě jeden model, tohle retro má být tak trochu mimo klasické segmenty. Motory a výbavy nemají být úplně low. Proto ta cena. ;-)
neregistrovaný "wolff"
29. 3. 2006 15:26
Re: cinquecento
jo přijde ještě jedna malá mrcha (z té radost nemám), ale ve velkoměstech se uživí. Veme zákazníky smartu, což je dobře.
Ale pánové tohle, tohle to je klasika. Tohohle sem se dočkal. Hurá pro něj... A v bílé, Pane Bože v bílé...A s tím proskleným sklem... A dej Bože větší kola, prosím... Chci ho, nebo ji? Ji, to je lepší, nejsem 4% orientován... Ji, 500ku..
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:28
Re: cinquecento
Je videt, ze te vazne vzala:-) Proskleny sklo chceme u aut snad vsichni, ne? >:-[] Jinak Fiatek :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
29. 3. 2006 17:05
Re: cinquecento
Proskleny sklo? Spousta maseru se snazi, aby bylo cerne jako lak jejich limuziny...je to jeste sklo??? >:D Vetsi kola, to snad ani ne...naopak, klidne plechove rafky, klasicke kulate chromove poklice a bily strafek na pneumatice! ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:11
Re: cinquecento
:yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "Maty"
29. 3. 2006 18:59
Re: cinquecento
uvidis,urcite cenu nedaj stejnou jako nebo podobnou GR.puntu,to by prodali zalostne malo kousku a o to jim nejde.Cetl si o tom nekde vic???
Sklenena strecha sky dome,pal.pocitac a jine vymozenosti mit tato super 500ti stovka NEBUDE!!!!!Prave kvuli cene.Bude to hodne podobne teto nadhere,ktera je na obrazku,ale ne uplne detailne

F O R Z A FIAT :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 15:35
OT: Pro ToyToma
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
29. 3. 2006 15:40
Re: OT: Pro ToyToma
>:D >:D >:D >:D Asi ten Japonec nenašel volant na pravé straně, tak ho to zmátlo. Ale určitě s tím autem nic není ;-)
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 16:50
Re: OT: Pro ToyToma
hahahahahahhaha tak to je slušný, že by nevěděl co si s tím počít? >:D
neregistrovaný "RS"
29. 3. 2006 17:41
Tvrda konkurence
Citroen moc nemusim, ale tohle prditko nema chybu [odkaz] :yes: :yes: Fiatek super, ale na tohle nema ;-)
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2006 20:37
OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
To je příznačné - dobře se tam pod RR perete poté, co grázzl ZZ tam velmi nepřijatelným způsobem napadl Lonese. Manitou, ty tu nepíšeš tak dlouho, tak abych ti to osvětlil. Nástup na diskuze zde zahájil ZZ tím, že napadl Lonese za to že publikuje story o Krtkovi, kterou jsme tu milovali. Tak jsem ho hned umravnil a... víš co následovalo? Postupně ZZ lezl Krtkovi až do zadku... to když ho Lones obsadil do nějaké role. Ano, i tohle je možné. Poté následovala další fáze ZZ - šířil tu nesmysl, že na diskuzi je tvrdé jádro, které tě otluče a ty pak můžeš diskutovat dál... No, nad tím jsme kroutili krkama všichni ale nechali jsme ho v klidu. Pak, jak mu rostlo sebevědomí zvolil další taktiku - k ukončeným diskuzím přískakoval a glosoval jednotlivé úvahy... mnohdy velmi, velmi nevhodně, tak za to jsem ho těžce sejmul. Rázem to ustalo. Manitou, správně sis všiml, že ZZ má různé druhy nálad. Takže to, co předvedl pod RR Lonesovi a nám všem... je ta nálada, za kterou se sice teď kouše do jazyka, ale kdo ho zná, toho to nepřekvapuje. Ty sis správně všiml, co je to za člověka pod článkem o svícení... jo je to mladej výrazně nevyrovnanej hošík, naštěstí s nic moc pod čepicí, zato s nebetyčně zzmršeným charakterem. Osobně ho nazývám sliZZskou ZZmijí. A poté, co napadl Lonese je pro mne ještě navíc Z***em. Vnitřně jím opovrhuji. Jinak, na diskuzích se tu a tam narodí tvrdé boje, to je přirozené... ovšem pokud se utkají chlapi, tak se srazí čela a zase to utichne... vždyť kdo si dnes ještě vzpomene, na duel GTI x King... no vidíš, stalo se a jsme kolegové (teda King má u mě malé mínus za Civica, ale tohle velkoryse přehlížím :-) ). Takže, nepřeceňujme příspěvky ZZ... jen je dobře vědět, s kým máš tu čest. Nic než ZZmar, ZZvratky a ZZoufalost... Vždycky ale je možné zhojit situaci... třeba tím, že se omluví za své odporné chování. Ty své jihočeské večerní bonmoty dokázal rázně ustřihnout... tak má naději. Jo, to JE řešení... ostatně známe to všichni ze života, tak proč na diskuzi zde by to nemělo platit?..
Rozbalit vlákno
46
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2006 20:48
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Myslím, že už ses sám přesvědčil, že je to zbytečné. Udělá to zas a znovu. Tak neplýtvej náboje. ;-) Za chvíli se totiž stejně otevřou okna, kdože to dělá kravál. Víš jak to myslím. Lidi okolo. A někdo by mohl z okna i vylít kýbl. Někomu na hlavu. :-)
29. 3. 2006 21:04
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
:-) Má naději... tu mu poskytněme :yes: Jinak souhlasím... jsou bažiny, které je lépe obcházet širokým obloukem...
neregistrovaný "Breakthru"
29. 3. 2006 22:23
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
no já myslel, že jste taková veselá parta.Na AUTO.CZ chodím asi dva roky a pročítmá si diskuse a znám příběhy o Krtečkovi a o těch dvouch tuzerech, myslím Jarda, ale toho druhýho si už nepamatuju.Do diskusí jsem přispěl jen sporadicky, ale pamatuju si na dobu kdy vaše příběhy zdobili diskusi denně.Dneska už ani nepíšete, ne že by mi to vadilo, mě to je jedno.Občas jsem se zasmál někdy jsem vás politoval, ale smích převažoval.Taky pamatuju ty vaše hádky a neustálý spory mezi ostatníma diskutujícíma(jeden z důvodů proč jsem radši moc nepsal).No doba se mění...
29. 3. 2006 22:36
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
:-) :yes: Křičí mi tu přes rameno Bertoňák, abych tě pozdravoval ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 09:32
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Veselá parta :-) Spíš poslední dobou bohužel veselý party. :-(
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 10:45
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Tak teda jo, kdyz jsi me takhle vyzval. Napsal jsem pod Roomsterem prispevek. Nelibil se ti, co? Ani se ti nedivim. A melo to pro tebe byt takovy lehoucky kopnuti do kouli. To pry pomaha na vzpamatovani. A ted mi rekni jaky je rozdil mezi tim co jsem napsal a nekonecnymi pribehy o Subaru boys, o tom, ze EVO je vlastne temer virtualni vec a jeho majitele jsou na urovni Potroubkovych martanu, pribezich o neprekonatelnem Haldexu, ktery uz snad v dalsi generaci bude za sveho majitele i chodit do prace, skvelych dovozech 5,5m limuzin za par korun v neprekonatelne kvalite, trapnych 280 konich v EVU, ale nedostiznych 200 konich v GTI, odmitnutim vseho cemu nefandim nebo nerozumim, ale to je jen spicka ledovce. Ten zaklad jsou neprekonatelne psychoanalyzy overIP, politicke a politoligicke rozbory, ze kterych musi vzdy vypadnout jen BRAVO STARS and STRIPES, vytvoreni nove spolecenske skupiny bazarovych kovboju a hlavne sireni tridniho boje proti tomu, na koho zrovna padne volba. Odpovim si sam, rozdil mezi mym blabolem u Roomsteru a tim co jsem vybral z tve a Lonesovo produkce není zadny! Vlastne je, ja jsem to napsal jako motivacni prispevek na probrani a nevyplodil jsem o tom samem 200ks diskuzi a zaroven jsem to nepridaval ke kazde diskusi, ke které by to slo aspon trochu pripasovat. Nebudu uz se o tom dal rozepisovat. Jen o jedno bych te pozadal, zamyslete se, ty a tvuj ucen. Ve chvili, kdy mas pocit, ze vsichni jsou divny, tak to byva presne naopak. Vzdycky jsem tvrdil a stale tvrdim, ze diky tobe diskuse na auto.cz ziskala tvar, ale jestli budes takhle pokracovat, tak diky tobe taky tu tvar ztrati! Byla by to skoda. Vratme se k diskusim s nadhledem a toleranci, budme velkorysi, ozivme povidky a neberme se smrtelne vazne! Doufam, ze to nepovede k dalsimu napadani a mlaceni prazdne slamy. Pokud s nicim co jsem napsal nesouhlasis, tak ty i Lones to prejdete nereagovanim na me prispevky. Ostatne to umite dobře.
neregistrovaný "Tibby"
30. 3. 2006 10:49
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 10:55
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
:-) Pokoj lidem dobré vůle ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:13
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Těm, co nekřičí na druhý "šmejde, rozbiju ti hubu". :yes:
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:27
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Těm, kteří se neopírají do těch, kteří se za svou chybu vzápětí omluvili. Nebuď laskavě ještě víc trapnej, než jsi.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:41
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Jestli to byla upřímně míněná omluva, tak já se tobě nyní omlouvám. Mně to bylo předtím nepochopitelné, že někdo něco napíše a za pár minut to popře. Nějak mi z toho vyšla provokace, možná sem se mýlil.
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:49
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Ano, Lonesi. Mýlil ses. Já udělal chybu a hned se za ní omluvil. Tys začal kopat, tak se div, že já začal kopat (dost ostře) do tebe. Na hrubej pytel hrubá záplata. Už ti jednou psal Tibby, ať nehledáš věci tam, kde nejsou. Nebuď proboha tak paranoidní! Minule z toho vznikla naprosto zbytečná hádka, kterou tu někteří rozmazávají po večerech, když se evidentně nudí :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:55
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Dobrá. Beru to. Řekněme spíš nedorozumění než moje paranoia :-) Já než cokoliv řeknu, omílám to stokrát v hlavě (Mates ti potvrdí, že jsem skoupý na slovo :-) ) a tak nějak mi bylo zatěžko uvěřit, že někdo něco vyřkne a vzápětí to odvolává.
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 17:00
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
OK
neregistrovaný "MadPete"
30. 3. 2006 13:32
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Mohu-li se vyjadrit tak snad jen... :yes:
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 13:41
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Proto je to tu napsane, aby se mohl vyjadrit kdo chce;-)
neregistrovaný "ericn"
30. 3. 2006 14:50
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
napsal si to pěkně, zajímavej pohled na mlácení prázdný slámy haha :yes:
neregistrovaný "cyrus"
30. 3. 2006 14:04
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
matjes :-) - díky. vidím to stejně. :yes:
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 15:37
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Diskuze je od toho aby se diskutovalo. Diskutovat mohou ovšem ti, co druhým nevyhrožují, že kolegům namlátí... pusu... jako ZZ. Ten je poté, co ode mě dostal nadávno lekci, jako mílius... toho sis jistě všiml. Sám jsem tomu rád, protože ta jeho soustavná jihočenská večerní prostituce byla velmi nevhodná. Co se týče příspěvků obecně... vím co mám psát, neměj obavu. Nikdy - ano nikdy nenapadám přispěvatele. Vždy se jen bráním... nebo ani to ne. Výjimka je ZZ... ten zasluhoval a po zásluze dostal. Tvůj pohled na Lonese odráží tvůj rozhled. To, cos napsal pod Roomsterem jsem od tebe normálně přijal a vysvětlil ti, jak to v životě chodí. Nikdo, Matesi, neví všechno, ani ty ne. A pozor - já nemám nikdy pocit, že všichni jsou divní. To se zásadně mýlíš. Naopak, překvapuje mě míra kultivovanosti v diskuzi. Z ní třčí (trčel - doufám) ZZ a občas sem najde cestu kometa jménem primitiv... jinak je tu nebývale příjemně. Tak prosím ber na vědomí, že ty máš názor, kolegové maj názor a já mám názor. A ty názory se střetávají... to je přece fajn. Jestli máš problém s bazarovým kovbojem... tak, stojí-li ti to zato, vysvětli mi svůj postoj... ale hlavně mi nebreč na rameni, že píšu něco, co se ti nelíbí... kdybychom tuhle praxi přejali... ubrečíme se tu všichni, jak malí kluci. P.S. Pokud se ty pohybuješ ve světě "s tím diskutuji a s tím ne" tak tohle můj svět rozhodně není. Já zde diskutuji s každým. S tebou, s dCIm i třeba s Tibbym... vyznávám poměrně vyzrálejší postoje... na ZZ reaguji jen, když je to nezbytné... abych tedy byl upřímný. A nezapomeň - GTI je tu sám za sebe... to ovšem neznamená, že nepodpoří zcela nevhodně napadeného kolegu. Třeba tebe... ;-) ... neboť jsem velmi morálně citlivý... P.S. Máš teď před sebou těžký úkol ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 18:03
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Aha?!?! Nebudu ti odpovidat na jednotlive casti, dlouho by to trvalo a bylo by to zbytecny. Videl jsi nekdy Mrazika? Jestli jo, tak si vzpomen na dedecka Hribecka jak rika Ivanovi ;-\"..nic jsi nepochopil..." Presne takhle ted vypadam a v duchu k tobe promlouvam. Pokud to co jsi napsal myslis skutecne vazne, a ja se bojim ze jo, tak mam pred sebou skutecne tezky ukol. Ten ukol zni, opravit si o tobe mineni. Se mnou je totiz tezky porizeni. Se mnou to na plichtu, o ktere muzes tvrdit, ze je vlastne vyhrou, neuhrajes. Rozhodne ne timhle stylem.
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 18:21
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Nějak mi uniká nit souvislostí... O žádnou výherní plichtu neusiluji... mýlíš se.
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 18:27
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
Pak jsme teda jako ty rovnobezky, o kterych te vcera poucil ciello a Allesio. Protneme se v nekonecnu.
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 18:54
Re: OT: PRO MANITOUA, LONESE, MATESE
No, to bude dobrej třesk... :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:12
Re: PRO MATESE
No vážně ti přijde, že ignoruju tvoje příspěvky? :-| Kolikrát si říkám "a už nic nenapíšu, ať má radost" ale pokud to vidíš takhle....budeme to rozebírat do soudného dne. Ne, nevím, jak souvisí moje příspěvky o dovozech 5,5 metrových limuzín a ZZho agresivní výkřiky, že nám rozbije hubu, že jsem malej šmejda já nevím co ještě. Moc dobře víš, kdo začal blejt pod Rollsem politický kecy. Nebyl sem to já. :no:
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:23
Re: PRO MATESE
Až se osamostatníš, tak pochopíš, co je to omluva. Ta šla vzápětí, co jsem napsal ten první příspěvek. Jen ubohá šlapka, se vozí po někom, kdo se za svůj čin omluví... Ano, našel ses v tom správně. Jsi ubohá šlapka, která dokázala zatím úplný prd, jen ses naučil s Googlem. :no: PS: Co že tak oba najednou? Už vám došel dech v tom dlouhém táhlém stoupání do vašich homosexuálních výšin? Odpočíváte zamotáni do pruhované vlajky a držíte se za ručičky? Nebolí tě z toho už hnědka? Pochybuji, že bys ty byl ten aktivní :-)
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 16:42
Re: PRO MATESE
Neblázni člověče... Nechtěj rozebírat to, že Lones reagoval na obsah tvého tvrzení... nikoliv, že by chtěl zatratit tvou druhou zprávu. Proč tě to tak popudilo? Proč jsi to tedy velkoryse nepřešel? Já nechci odpověď, jen ti to píši jako k úvaze... Byla to těžká situace protebe ;-) chápu, ale podle mě nevyžadovala takovou razanci, jakou jsi zvolil... Tak toho nech prosím. Sakra. Nebo to potřebuješ, aby ti Lones vysvětloval svůj postoj francouzsky?
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:43
Re: PRO MATESE
Nějak přestávám věřit tvým omluvám, když jsou prokládaný vulgarismama a výzvama k fyzickýmu násilí. Vygoogluju si něco o psychologii konfliktu a doplním mezery. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:53
Re: PRO MATESE
Lonesi, Lonesi, nemám zapotřebí přesvědčovat o svých omluvách někoho, komu ani nebyly určeny. Ta omluva nebyla tobě. Taky nevím, proč by měla. Byla to omluva za můj ukvapený příspěvek a směřovala všem, kteří si ho přečetli. Notabene je mi putna, že mi nevěří někdo, kdo hlásá jedno a chová se jinak. Ty víš, kam mířím. Tak mlč a vážně se přestaň ztrapňovat ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:56
Re: PRO MATESE
Už jsem tiše a v posteli. A čekám na pusu na čelo. :-)
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:59
Re: PRO MATESE
To mělo jít asi někomu jinému mejlem, že? :-) Tak dobrou, bejčku...
neregistrovaný "ZZ"
30. 3. 2006 16:57
Re: PRO MATESE
Jo a ještě jedno. Francouzsky mi to nevysvětluj. Myslím, že bych to nedokázal náležitě ocenit. I když nepochybuji o tvých kvalitách, když jsou tu tak vyzdvihovány. :yes: Rovněž pozitivně hodnotím to Vaše veřejné přiznání. To chtělo odvahu :yes: Jen mi řekni, když jezdíte na výlety (nebo budete jezdit - nevím, v jakém stavu máte registraci), tak pojedete vozem německého původu, nebo amerického? ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 17:01
Re: PRO MATESE
Dobrej pokus... doufám, že ses zasmál alespoň ty. Myslíš, že bych teď měl znovu naplnit dělo a spustit?...
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 17:07
Re: PRO MATESE
Já točím volantem a GTI řadí. Je to takovej myšmaš. Smallblock z ameriky jsme vyhrabali na směťáku za Prahou a kastle je ze tří různejch Passatů. >:D
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 17:16
Re: PRO MATESE
Jo, pomáhali nám to dávat dohromady Krtek a Jarda s Bertoňákem >:D
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 18:12
Re: PRO MATESE
Lonesi, nebudu tady s tebou rozebirat, kolik babovicek jsme si navzajem rozslapali. Me to nebavi, tebe mozna jo, ale me vazne ne. Prosil jsem te a GTIho (hlavne jeho) ,abyste se trochu zamysleli. Nestalo se, bohuzel:-(
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 18:52
Re: PRO MATESE
Mě to šrotuje, jak turbo v geteičku... ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:07
Re: PRO MATESE
Polamany lopatky nebo pridrena hridel?;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:08
Re: PRO MATESE
Dokonalej stroj. ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:13
Re: PRO MATESE
My jsme vazne kazdy jiny. Ja polamany turbo beru jako vadu, kterou chci odstranit. Ty ho chapes jako dokonalej stroj:-) 8-s
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:30
Re: PRO MATESE
Nene, já myslím, jako, že to turbo je v dokonalém šusu. Hlava jede... teda, aby bylo jasný... to vostatní taky ;-) ovšem pamatuju, když mi bylo 20... raketoplán... viděl jsi někdy startovat raketoplán >:D Raketoplán hadr... Ale jak píšu... ;-) :yes: Kapišto ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:35
Re: PRO MATESE
Kdyz zacinaly raketoplany, tak jsem byl jeste malej a tady byli komousi. Takze ty emericky vehikly moc neznam. Pro me je raketoplan navzdycky spojenej s pojmem Buran. To byl ten ruskej, velikej, moc velikej:-)
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:41
Re: PRO MATESE
Tan snad ani nevzlít. Já byl jako rakotoplán ze Států... :-) I když, možná že si to idealizuju :-)
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:47
Re: PRO MATESE
Poucil jsem se, pouzil kouzelny gugl a co nevidim. Ty imperialisti uz snad maj jen jeden. Tak ti nevim, jestli neni lepsi byt velkej Buran, ktery nevzlitnul nez ten malej emerickej, kterej nakreslil to pekny Y na celou oblohu;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:53
Re: PRO MATESE
Já ti nevím, tohle si asi vybírá každej podle naturelu... já byl odmalička na US program - ještě si pamatuju na přímej přenos přistání Apolla na Měsíci... Musím už jít. Tak zejtra... :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 19:56
Re: PRO MATESE
Nikdy mě nepřestane udivovat, co všechno lidi dokáže potěšit. :-O
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 07:38
Re: PRO MATESE
To mas tezky, me zase nikdy neprestane udivovat, jak jsou nktery lidi vztahovacny ;-)
neregistrovaný "Hadr"
30. 3. 2006 13:31
motory?
Autíčko je to pěkné, zajímalo by mě, jestli už do něj dají ten nový litrový Unijet, to by byla pecka! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
30. 3. 2006 15:04
Re: motory?
Co to má být ten unijet? O tom jsem ještě neslyšel poučte mě někdo
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 16:37
KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Tak co, kdo je pro, to zklidnit? Řešení je láhev Chivasu. Ne po hlavě, ale do dna. Řekněme, že tohle, je řešení výhledové, ovšem velmi konejšivé, fouká staré rány a pokud je tam párkrát i na ex, zapomínáš i na ty, co miluješ, natožpak na úhlavní nepřítele. Výhledové řešení je to proto, protože Mates vyhlíží knajpu... Nějak dlouho, brácho... nezapomeň, že musím taky po déjedna dojet do Brna... a to chvilku potrvá. No, takže mimo tekutý lásky... nezbejvá než volit diskusní cestu k uklidnění. Tak jak je to, Matesi, Lonesi, Tibby, ZZ, GTI... případně vy další duelanti života i auto.cz Mohu směle za GTIho vyjádřit jeho jasnej postoj. Když teda dojde k absolutní akceptaci VW jako světový, teda evropský jedničky, zvednu pravačku a zvolám - bravo auto.cz, bravo diskuze. Nakonec se vykašlu na to, jestli mi to VW uznáte, protože časem na tom zapracuju... Tak co, palec :yes: nebo :no: Já dávám palec takhle................. :yes:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2006 16:44
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Jsem pro mír. :yes:
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 18:40
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Takze zakopat valecnou sekeru? Ja zadnou nevykopal. Preci kazdy kdo ma jiny nazor nez ty s tebou nevalci. Nu coz, rikas zakopat. V zasade nejsem proti. Jen mame zase odlisny videni toho, jak by to zakopani melo vypadat. Ja jako stary indian bych ji zakopal do zeme na nejakem vyznamnem miste. Ty jako GTI ji chces zakopat pod hromadu mrtvol svych odpurcu. PS: A to ze palce nechavam zatim za opaskem neni skutecne nic jineho nez dalsi zvyrazneni me nekonecne trpelivosti;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 18:50
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Trpělivejch je nás tu dost :-) Nejsem si vědom, že bych měl odpůrce... koneckonců, co se týče toho místa, tak pokud jsi mě četl, píšu, že to máš na starosti ty, a protože to asi zejtra nestihneme, tak že volím cestu pružnější, diskuzní... s palcema... která tedy tu cestu po déjedna směr Brno nevylučuje, že ne? ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 18:54
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Viz. vyse o rovnobezkach. Pokud teda zustavame v tehle rovine, tak je zbytecne jezdit na Chivas do Brna. Brno neni v nekonecnu, takze bysme se stejne neprotnuli. Maximalne tak setnuli, ale stejne paralelne, takze bez efektu. Jestli jsi opravdu trpelivy, tak popremyslej, rekapituluj, nedelej rychly soudy, analyzuj a treba ti z toho nakonec neco vypadne;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:07
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Aha... No, možná, že když to samé uděláš i ty, vypadne ti z toho také něco ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:11
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
To je prave ono. Ja uz to udelal a proto tohle vsechno. Uz nekolik mesicu jsem se snazil ti to nejak predestrit, citlive, nenasilne, ale tak abys pochopil. Zbytecne. Zbytecne i kdyz jsem to rekl jasne. Proste marnost nad marnost.
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:26
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Můžu u čtení sedět, nebo si mám kleknout? ;-) Matesi, nedělej tu z toho červenou knihovnu. Tohle je pánskej klub a já nejsem Kája Mařík.
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:29
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Jses si ted uplne jistej, ale na 100%, ze jsi reagoval na muj prispevek?
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:31
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Pokud jsi ho psal ty, tak jo.
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:37
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Pak je jeden z nas uz dost unavenej. Ja jsem pul dne prochrapal, takze si verim;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 19:47
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Jo, sleduju, žes trochu bojovnej. Já jsem jako rybička. Koukám, že je ale už třičtvrtě... sbalme to, jdu to projet (tři a dost...). :yes:
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 19:51
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Bojovnej? Vedu s tebou kultivovanou, lec marnou, debatu. Taky se pojedu podivat na mamku. Vcera manitou vyhrozoval, ze se stavi, tak musim zkontrolovat, jestli mu to klaplo;-) Ten rucnik si zase vezmi, skoncilo kolo, nikoliv zapas.
neregistrovaný "GTI"
30. 3. 2006 20:00
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Se mnou vedeš jen kultivované debaty. Já s tebou také. To, jestli je tahle z tvého pohledu marná... to bude asi proto, že sis dnes vytkl nereálný cíl. :-)
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 07:39
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Tak to se bohuzel asi shodneme. Ten cil bude asi opravdu nerealnej ;-\
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 08:20
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Určitě, podívej se na to bez stranickejch brejlí.
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 10:26
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Chtel jsem, abysme nemlatili prazdnou slamu. A to presne ted delame, takze pokud nemas nic konstruktivniho, tak koncim debatu.
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 11:50
Re: KDO JE PRO, TO ZKLIDNIT?
Asi sis to tu teď poplet´ s kasárnama.
neregistrovaný "mari"
30. 3. 2006 22:08
EHM, EHM...
...pro přispivatele posledních 50ti příspěvků: vaše osobní traumata nemají s Fiatem 500 nic společného :-) Navrhoval bych zřízení speciálního fóra: OSOBNÍ SDĚLENÍ
Rozbalit vlákno
1
30. 3. 2006 22:22
Re: EHM, EHM...
Dobrej nápad... jednou ti ho připomenu :-) :yes:
neregistrovaný "manitou"
31. 3. 2006 08:45
TO JSEM SNAD ANI NEMĚL ČÍST
GTI píše, že je morálně citlivý a nikomu nenadává >:D , mates se snaží seč mu síly stačí, ale je to marný, je to marný, je to marný a kolikrát mu to tady na té židli říkal ? Ne vážně, debata na H. Já nahořel psal, že mi vadil hodně ostrý až agrsivní styl ZZ vůči mým příspěvkům. ZZ napsal svoje zapnuté mlhovky za jasného dne a vynucování si přednosti, já na to napsal svůj názor a hned se naježil a začal "jinak" a tak jsme si psali, protože já si myslím, že pravda je o kousek více na mé straně než na straně ZZ. Nemělo to nějakou historii a analogii jako v případě sporů ZZ a Lones nebo ZZ a GTI. To mne nebere, má se to vyjasnit v dané diskusi a do další to netahat. A když už jsme u toho, než jsem se rozhodl příspívat, dlouho jsem to zvažoval. Bál jsem se, zda zdejší komunita, která se mi jevila v dobách pouhého čtení diskuse vtipná a veselá, bude tolerantní i ke mně. Abych pravdu řekl, zdá se mi, že zlaté časy povídek nebo příběhů jsou pryč a přitom jsem je četl rád. Škoda. Vzpomínám na Tibby's losos, 110R a spoustu dalších. PS: Když už tady tedy řešíte tu minulost, pamatuji také na radia a GTIho útok - kde je mu konec ?, Tibbyho a GTIho útok - Tibby poučen raději minimalizuje kontakt s GTI, Kinga a GTIho útok - King to nakonec pro klid zahrál raději do autu, dCi a ...... a já nevím kdo ještě. Takže pokud tady někdo neustále vytahuje staré prádlo třeba na ZZ a píše o morální citliviosti a nenapadaní spoludiskutujících, pak by si měl zamést před vlastním prahem. Tak a teď čekám co bude dál ...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ZZ"
31. 3. 2006 09:04
Re: TO JSEM SNAD ANI NEMĚL ČÍST
:yes: :yes: PS: A ty mlhovky neber tak vážně ;-)
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 09:05
Re: TO JSEM SNAD ANI NEMĚL ČÍST
To ti nevěří ani vrátnej. :-)
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 09:05
Re: TO JSEM SNAD ANI NEMĚL ČÍST
No to ti řeknu, co bude dál. Odpovím ti. Nikdo nepere staré prádlo. jsou praktiky čestné a zoufalé. Souhlasím s tebou, aby se věc vyřešila pokud možno v čase. Jistě. Na druhé straně nemůžeš počítat, že v komunitě chlapů se budou jen líbat zadky. Prostě je to tu jako na světě. a tak, když budeš číst diskuzi podrobně dojdeš v určitých chvílích k tomu, že proti někomu už musíš zasáhnout. Když si přečteš občas jen něco, nemůžeš zaznamenat spodní proudy. A ZZ je vyjímečný v jedné věci - lítá od zdi ke zdi. Tak když je na té straně zdi, kde je omítka velmi hrubá, je nutno ho umravnit. Stejnou razancí. Povídky? s tím nemám problém... asi jsi tu nebyl na vánoce... čti teď soustředěně ZZ - sám zjistíš, že je jak beránek. Přečti si to pár měsíců nazpátek a nebudeš věřit svejm očím. Takže klid. ZZ je nevyrovnanej, mladej a nezkušenej. Má naději. Teď se snaží hodně... až moc na můj vkus, ale tohle já už neřeším. P.S. Nenapadám spoludiskutující. Spoludiskutující napadají mě, a tedy se bráním. Občas. Nestěžuji si, aby jako bylo jasno. Výjimkou, kdy jsem aktívní jako první je obrana, teď třeba Lonese. A pokud si myslíš, že King něco hodil do autu... tak to všechno špatně chápeš... Jde o čestné postoje, ne o to, že se o sebe občas otřou dva či tři a o nějaké ručníky. Zdě někteří ovšem neví co je čestnost... Tak jako je to i v životě.
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 09:14
Re: TO JSEM SNAD ANI NEMĚL ČÍST
Manitou, ještě to doplním o "bitvy století" :-) Radio - já se královsky bavím pod Apoštolem a on kouše ručník se svejma zvratkama, asi nepochopil, že je to tu o legraci. Tak když směrem ke mně přestřelí, spustí se bitva. dCI - pokud o tom nic nevíš, nepiš, pokud víš, nemůžeš nic psát... to bylo o jednom z nejhorších možných zločínů na diskuzi... proto ta má razance byla na úrovní knihy Nazí a mrtví... King? to bylo laškování silných... Tibby?... vyřešil si přehnanou vztahovačnost tím, že omezil diskuze... nic proti němu nemám. Chceš příklad? - napíšu - vyjímečně máš pravdu - a on se urazí. :-) Mě tohle někdo napsat, tak ho ocením za humor... A tak to je dokola. Jsou ti, co se uráží, co se hledaj a ti cí píší sto let stále stejně. Křičí mi tu přes rameno Bertoňák, abych už končil, že chce taky něco napsat... tak... stop. :-)
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 09:25
Re: TO JSEM SNAD ANI NEMĚL ČÍST
Tak se zase s Jardou hlásíme, Jo, mrkám, že to tu vypadá, jak v naší garáži, když nám tenkrát spadla na stopětku střecha. Jarda říká, že to bude OK, já teda nevím, co znamená OK, tak nehodnotím, ale každopádně sleduju, že tu teď moc netuningujete. Asi nevíte jak dál... my s Jardou jsme inovovali. V piliňákách jsme listí nahradili špinavejma spodkama z Německa. Jarda je shání někde na Ústecku, maj jich tam prej dost. Máme spotřebu troje tanga na sto kilometrů... akorát ten puch se musí vydržet. Jo, na ministerstvu dobrýho dechu Jarda sehnal razítko, že jezdíme částečně na biopalivo... Jarda je dobrej. Jde v klasickým tuningu stále dál. Já jdu za ním. Za Jardou. Tak tuning forever. Bertoňák. P.S. Z Alfy se ještě neozvali... asi čekaj, jak to dopadne s těma tangama...
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 10:27
Re: TO JSEM SNAD ANI NEMĚL ČÍST
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 10:29
OT: smajlici
Redakce, prosim, prosim, dejte nam do nabidky smajliku jeste ikonku s kolovratem. Zpruhledni to diskusi. Na nektery prispevky se jako odpoved da tenhle smajlik a je posekano. Dekuji;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
31. 3. 2006 10:38
Re: OT: smajlici
Já bych byl velmi pro ten blijící. Tím že někomu pobliju špičky bot, nebo nabliju do křivého ulhaného xichtu ještě neznamená, že se s ním bavím :-) Fakt by se moc hodil :yes:
neregistrovaný "GTI"
31. 3. 2006 11:47
Re: OT: smajlici
Není potřeba. Stačí psát slušně. Pak ani já k tobě nebudu tvrdý... je to jednoduché, viď. Oceňuji, že jsi se velmi zklidnil... jsem tumu rád :yes: Jinak vím, jsem velkorysý, že mladej hřebec kope kolem sebe jen z principu absence jiné schopnosti. To tě časem přejde. :yes:
neregistrovaný "čech"
10. 7. 2006 21:24
fiat polska
Gratuluji,snad se o znovuzrození Polského Fiatu dozvíme příští rok více!
Rozbalit vlákno
0