Co na to říct, snad jen, že pana Sergia Marchionneho jsem měl tu čest slyšet na vlastní uši. Ten člověk to má v hlavě velmi dobře uspořádáno, ví co chce a jak toho dosáhnout a velmi si ho vážím. Vždyť on za sebou má sanace jiných na hranici krachu se potácejících podniků. Takže nakonec bravo Bravo, bravo Fiat, bravo Sergio :yes::yes:
Neviem koľko rokov boli stratový a akú veľkú stratu ročne produkovali ale podľa mňa ich jeden rok alebo dva s biedy nevytrhne. Typický talian. Zarobí trochu hotovosti a hneď to minie. Ale pozor ! Aziati stavajú fabriky ako o život a chcú útočiť na segment kde prosperuje FIAT.
Nechápu, Marchionne je špičkový krizový manažer, který má za sebou mnoho úspěšných sanací. Ty jsi prostě typický Slovák, trpíš absencí úcty k úspěšným a musíš hledat pseudoargumenty pro znevážení jejich práce. :no::no:
Čteš vůbec příspěvky??? Čteš na co jsem reagoval??? Prosím udělej to, nikdy takováto klišé nepoužívám, ale anonymní Slovák ve svém příspěvku napadl stejným způsobem člověka, o kterém neví lautr nic. Takže s moralizováním na mě nechoď, případně začni u sebe :yes:
??? nebavi ma viest nijaku flamewar, takze uz nebudem reagovat na tvoju reakciu netykajucu sa danej temy. Ty pises:"Ty jsi prostě typický Slovák, trpíš absencí úcty k úspěšným a musíš hledat pseudoargumenty pro znevážení jejich práce" cim jasne hovoris ze typicky slovaci (typicky-vacsina??)si nevazia... a toto tvoje zovseobecnenie je nevhodne, az ofenzivne!!! :no: SVOJOU REAKCIOU SI KLESOL NA ROVNAKU UROVEN (poduroven) pisatela, na ktoreho si reagoval!!!! :no: Koncim toto vlakno
Já ho také dokončím, snad jen tím, žes nepochopil nadsázku, která měla vyznít stejně absurdně jako anonymův blábol a jak vidno z tvých reakcí, i vyzněla. Jinak se Slováky nemám problém, dokonce s několika pracuji a jsou to príma kluci ;-) Takže moje zobecnění bylo záměrné, aby se daný anonym trochu zamyslel nad podobnými výplody, ale nikoli coby vyvolávač mezinárodních rozepří.
Tak či tak, urobil si to fakt dost nešťastne resp. nie mudro! Nabudúce, by bolo vhodnejšie najskôr premýšľať a až potom niečo písmenkovť :-! Lebo to neskoršie "vykrúcanie" je už len hasením požiaru, ktorý vôbec nemusel vzniknúť! ;-\
???? nenapojil si vlakno nejak zle?? checkni si to znovu. ;-) Inac, papierovo som odmaicka cech, uz dlhsie zijem a hovorim po slovensky, takze sa pre mna ceskoslovensko nerozpadlo.
Ps. Fiatu (vid vyssie) fandim, akurat nie som presvedceny, ze su zo vsetkych problemov vonku, papier znesie a statistika je krasne "plasticka" :yes:
Ztrátovosti?? Zcela jistě, Fiat generuje zisk. Asi jsi myslel ztráty, resp. zadluženosti. To samozřejmě zatím ne, ale současné výsledky znamenají, že Fiat už je pro věřitele důvěryhodnější a že umořování dluhů mu teď nečiní problémy, tzn. dluh se snižuje.
by som vidiet do buducnosti tak ako tunajsi mudrlanti, ktori predpovedaju fiatu rok-dva ziskov! ma uspesne modely, na obzore je krasne bravo, takze moze byt v ciernych este pekne dlho. takze laskavo ZAVRITE ZOBAKY a drzte palce fordu, aby nepotreboval Marchionneho zakratko aj on!!!
Ja len ak je automobilka napr. 6 rokov stratová a celková strata je napr. 100 mil tak zisk za napr. 2 roky vo výške napr. 20 mil. nič nerieši. A čo tých 80 mil. ? Čo ak zasa padne o 3 roky do straty ? Stále tam je dlh.
Takže,každý ekonomický subjekt zažívá období recesí a expanzí. A pokud se Fiat opravdu odlepil ode dna, tak mu gratujuji a doufám že půjde nahoru. Zato ford je na tom hůř. V evropě ještě jakžtakž, ale v US prachbída utrpení..no jedni expandují, druzí se musí uskromnit..
www.auto.cz se opet vytahli. Pretiskuji financni audit Fiatu a o tom, ze dnes ve 12.00 Fiat uverejnil oficialni snimky noveho modelu BRAVO ani slovo. Takhle si dobre jmeno chlapci neudrzite. Novinari maji byt pohotovi a necekat az jim nekdo z automobilky laskave posle oficialni tiskovou zpravu nebo jen prebirat cizi clanky :no:
Nákladem je úrok z úvěru, nikoli splátka úvěru samotného. Zjednudušeně se dá říci, že úvěr se splácí ze zisku. Je to ovšem trochu komplikovanější, existuje pohled účetní (náklady, výnosy, účetní zisk) a pohled finanční (příjmy, výdaje). Existují náklady, které nejsou výdajem (a naopak) a výnosy, které nesjou příjmem (a naopak). Bez podrobnějších podkladů toho tedy moc nezjistíš. Doufám, že jsem Ti to ještě víc zamotal. >:-[] >:-[] >:-[]
Tak pár poznámek...
Byť byl Fiat nějakou dobu ve ztrátě, tak ta doba enbyla až tak dlouhá a ty ztráty enbyly až tak strašné... Takže 2, 3 roky a je po dluhách.
Další poznámka... Ukažte mi automobilku, která nemá dluhy. S výjimkou Toyoty žádnou jinou takovou neznám
Další poznámka... Ford je na tom mnohem, mnohem hůř než Fiat... A díky tomu, že je o něco větší a že nemají Marchioneho, myslím, že u Fordu se ten zvrat nepovede. V Americe podle všeho přežije jen GM a to hodně zredukované...
Tento článěk jsem četl s velkým potěšením a sem šťastný, že fiat konečně ukáže svou sílu. Jen mě sere, že italové přihlíží té imbecilná politice Fiatu ČR a nevyháže s tama lidi, kteří tam sedí celou věčnost a mohou za mízerná čísla v naší zemi¨.