Podle prohlášení tiskového mluvčího firmy se jednání mezi Fiatem, srbskou vládou a automobilkou Zastava dostala do závěrečné fáze. Italský koncern se chystá převzít srbského výrobce.
Kdysi to bylo na jednom konkurenčním zahraničním servru. Celé to na mě působilo tak, že zrovna to bude více i velikostí podobné původní 5tistovce... Má to vytlačit z italských a jiných měst smarty s tím, že na stejné podlaze to nabídne místo třem.
Tak ono vytlačit smart vzhledem k tomu, že to jezdí jen v Římě, Miláně, Mnichově a Londýně nebude asi takový problém. Má to nabídnout min. o jedno místo k sezení navíc, má to být hezčí, bezpečnější, takže nevidím důvod proč by se to nemělo povést. Smart není zase až tak extra úspěšný model. Mimo to ho prodražují jisté fíčury, bez kterých by se ani neudržel na silnici, což předpokládám, Fiat snad zvládne líp. ;-)
P.S. Osobně se mi Smart líbí, len ta cena Kefalín, len ta cena..
neumim si predstvit ze by mel byt konkurentem smartu, ktery zhledem k relativne vysoke cene je image auto myslene spis pro bohatsi mlade lidi. Kdo ma malo penez tak si za ty penize radeji koupi neco co muze vyuzit i na normali "cestovani" jako napr. yaris, peugeot 207 atd...
Jediné, co sem z tvého příspěvku pochopil je to, že si nejspíš nebyl za hranicemi našeho státu. No a v Itálii si nebyl téměr na 100%. Víc sem se nedověděl. Nevím kolik stojí SMART, jestli 250 - 300 000 (ale dá se to dohledat). Ale o to nejde. Jde o to, ze se jedná o malé městské vozítko, které nezabere tolik místa co i klasické mini, ale presto nabídne dvema psažérům více prostoru, pohodlí a bezpečí než skůtr. Mezi nama, stejně výkoné skůtry stojí kolem 160 - 180 000 kč a taky jejich cenu nepoměřuješ s cenou Pandy. A ten nový malý Fiat má s rozměry Smartu nabídnout více bezpečí, více prostoru, více komfortu... Levný rozhodně nebude. Cenu bych čekal na úrovni Pandy. Levnější nebude ani náhodou. Bude to podobná stylovka jako F 500.