Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Professional v roce 2016 představí tři novinky

David Bureš
Diskuze (19)
Dvě nové generace a jeden nový model, to jsou novinky Fiat Professional pro příští rok.

Divize užitkových automobilů značky Fiat je aktuálně v procesu obměny svých důležitých modelů. Loni bylo modernizováno velké Ducato, letos přišla řada na kompaktní Doblo. V příštím roce pak Fiat Professional představí hned tři novinky.

Nové generace se dočká Scudo. Zatímco aktuální generace je příbuzným modelů PSA (Peugeot Expert a Citroën Jumper), novinka bude sdílet základy s Renaultem Trafic. Současné provedení se vyrábí v továrně Sevelnord, výroba nástupce se přesune do závodu Renaultu v Sandouville.

Obměnou projde také Fiorino, současná generace je na trhu již od roku 2007. Fiorino je pro Fiat Professional důležitým vozem, patří mezi jeho nejprodávanější modely.

Vedle změn stávajících aut Fiat Professional chystá také vstup do nového segmentu. V roce 2016 nově nabídne pick-up se zatížením do jedné tuny, o jehož příchodu se již delší dobu spekulovalo.

Nový pick-up bude postaven v rámci nové spolupráce s Mitsubishi, postaven bude na základech nové generace modelu L200. Novinka má cílit především na zákazníky z Afriky a Středního východu, kde jsou takové automobily nadmíru oblíbené. Auto se bude vyrábět v Thajsku u Mitsubishi, během šesti let má vzniknout na 170.000 vozů.

Vedle nových modelů vsadí Fiat Professional také na změnu označení svých aut. Od počátku letošního roku se na všech modelech této divize začínají objevovat znaky Fiat Professional, zatímco dosud nesly jen loga Fiatu. Divize užitkových vozů se tímto krokem chce více oddělit od divize osobních aut.

David Bureš
Diskuze (19)
11. 2. 2015 08:20
Re: hmm
[odkaz]
11. 2. 2015 08:06
Re: hmm
s tím musím souhlasit, trojka Scudo, Jumpy a Expert umí být mnohem vybavenější, než nejlepší verze Traficu nebo Vivara . Už jen dělený sedačky v zadních řadách u F, C, P proti pevným lavicím vcelku bez možnosti regulace sklonu opěradel v R.a O. Autom. klima je ve nejvyšší výbavě Executive je bez příplatku, stejně jako nezávislé topení. Taky se bojím, že to bude trochu krok zpátky
11. 2. 2015 07:58
Re: hmm
Jo, bavil jsem se o tom ve Fiatu, a mají tam všichni trochu strach z těch renaultích 1,6,
na druhou stranu, Vito ve verzi s předním pohonem je prý má používat taky. Ale málo platný, dvoulitr je dvoulitr!
10. 2. 2015 22:24
Re: hmm
Podivej se na tipcars.
To je ten omyl. Najdes x scudo vybavou srovnatlnych s mercedesy. Regulerni auta s autoklimou, plys, kozenymi sedackami s vyplni a oblozenim interier. Trafic ani ve verzi passanger tomu nesaha po kotniky. Passanger je na urovni Combinata, nikoliv panorami, pro mne tedy zatim krok zpet.
[odkaz]
Avatar - wakantanka
10. 2. 2015 18:17
Re: hmm
V cko je kategoria sama o sebe zvlast v najnovsej inkarnacii. K Trafficu ci Scudu by som skor radil Vito v osobnej verzii. Celkove ponatie a zameranie tomu skor zodpoveda.