Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Professional v roce 2016 představí tři novinky

Dvě nové generace a jeden nový model, to jsou novinky Fiat Professional pro příští rok.
Zpět na článek
10. 2. 2015 12:28
10. 2. 2015 12:50
10. 2. 2015 13:48
10. 2. 2015 14:16
10. 2. 2015 15:37
10. 2. 2015 15:48
10. 2. 2015 16:09
10. 2. 2015 17:25
10. 2. 2015 18:02
10. 2. 2015 18:17
10. 2. 2015 22:24
11. 2. 2015 08:06
11. 2. 2015 08:20
11. 2. 2015 07:58
10. 2. 2015 16:05
10. 2. 2015 17:05
10. 2. 2015 17:46
10. 2. 2015 18:15
10. 2. 2015 12:28
hmm
No s tím Renaultem, docela fail. :no:
J to zpráva pro všechny, že mají nakoupit současné Scudo dokud je. O přelepený Traffic asi nikdo stát nebude (A to asi ani v Itálii).
Rozbalit vlákno
13
10. 2. 2015 12:50
Re: hmm
Proč by nikdo nestál o přelepený trafic? On snad Opel neprodává Vivaro? Uvědom si, že Fiat je velký dodavatel dodávek s kompletním portfoliem. Takže má hromady zákazníků, kteří prostě chtějí všechny dodávky od nich, bez ohledu kdo je skutečně vyrobí.
10. 2. 2015 13:48
Re: hmm
No jasně, jen konkurence třech značek u jednoho modelu (teoreticky ještě přibude Mercedes a kdoví co ještě) opravdu zajistí Fiatí geny tohohle auta. V zásadě s tím nemám až takový problém, jen PSA Scudo je ro mne jako auto daleko víc stravitelnější než ten Traffic. A mimoto si myslím, že je to i lepší auto (ale to by bylo na dlouhé debaty).

Nezbývá než doufat, že se bavíme o nové generaci, do které případně bude mít Fiat co prohovořit, protože on Traffic v dnešní době má celkem k dokonalosti daleko.
10. 2. 2015 14:16
Re: hmm
Konkurence více značek u jednoho modelu bude stejná. Scudo se prodává jako 4 značky (Fiat, Citren, Peugeot, Toyota), Trafic bude taky jako 4 značky (Renault, Opel, Vauxhall a ten Fiat). Takže uplně stejně.
Merecedes asi nemá důvod prodávat Trafic, vždyť V je uplně nový model.
Avatar - Bubáq
10. 2. 2015 15:37
Re: hmm
Nějak z těch počtů vypadl Nissan, ale ten se asi projektu nového Trafficu nezúčastnil?! I když, to je poněkud divné s ohledem na alianci Renault-Nissan....
Avatar - wakantanka
10. 2. 2015 15:48
Re: hmm
Nissan určite s odstupom roka - dvoch bude tiež. Teda doteraz tomu to vždy tak bolo.
10. 2. 2015 16:09
Re: hmm
No v tom vidím problém.
Scudo bylo jak v nákladní tak v poměrně použitelné osobní verzi s přivřenýma očima na úrovni Véčka od Mercedesu. Proti tomu Taffic je ve všech verzích v podstatě jen dodávka. Vnímám ty auta na trochu jiné úrovni.
Avatar - pumpkin
10. 2. 2015 17:25
Re: hmm
Môžeš mi vysvetliť prečo ich vnímaš na inej úrovni? Bavíme sa o Scude Panorama a Traficu Passenger, Véčko by som sem radšej neťahal. :-)
10. 2. 2015 18:02
Re: hmm
Asi na to mám jiný pohled, ale Véčko hraje s Multivanem uplně jinou ligu než Scudo, Trafic, NV200, Transit Custom, atd. Např. ani Scudo ani Trafic nemají autoklimu. V Mercedesu ji samo mít můžeš, stejně jako dřevěný dekor, kožený interiér, větrané sedadla, elektrické dveře, a tunu dalších "luxusních" doplňků.
Avatar - wakantanka
10. 2. 2015 18:17
Re: hmm
V cko je kategoria sama o sebe zvlast v najnovsej inkarnacii. K Trafficu ci Scudu by som skor radil Vito v osobnej verzii. Celkove ponatie a zameranie tomu skor zodpoveda.
10. 2. 2015 22:24
Re: hmm
Podivej se na tipcars.
To je ten omyl. Najdes x scudo vybavou srovnatlnych s mercedesy. Regulerni auta s autoklimou, plys, kozenymi sedackami s vyplni a oblozenim interier. Trafic ani ve verzi passanger tomu nesaha po kotniky. Passanger je na urovni Combinata, nikoliv panorami, pro mne tedy zatim krok zpet.
[odkaz]
11. 2. 2015 08:06
Re: hmm
s tím musím souhlasit, trojka Scudo, Jumpy a Expert umí být mnohem vybavenější, než nejlepší verze Traficu nebo Vivara . Už jen dělený sedačky v zadních řadách u F, C, P proti pevným lavicím vcelku bez možnosti regulace sklonu opěradel v R.a O. Autom. klima je ve nejvyšší výbavě Executive je bez příplatku, stejně jako nezávislé topení. Taky se bojím, že to bude trochu krok zpátky
11. 2. 2015 07:58
Re: hmm
Jo, bavil jsem se o tom ve Fiatu, a mají tam všichni trochu strach z těch renaultích 1,6,
na druhou stranu, Vito ve verzi s předním pohonem je prý má používat taky. Ale málo platný, dvoulitr je dvoulitr!
10. 2. 2015 13:27
Nectěli by jste si opravit
tuto větu: "Auto se bude vyrábět v Thajsku u Mitsubishi, během šest let má vzniknout na 170.000 vozů."
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2015 16:05
Fiat a PSA
A co Fiorino a Ducato. Budou nadále vyráběna ve spolupráci s PSA, nebo ne?
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2015 17:05
Pickup
To s tim Mitsubishi bude jak posledne se Sedici. Fiat proda 10tisic kusu a Mitsubishi 100tisic. Dalsi generaci uz nebudou delat spolecne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
10. 2. 2015 17:46
Re: Pickup
Mňa by zaujímalo nakoľko je pick-up pre portfólio úžitkových áut potrebný pre automobilku. Ako laika by ma ani po troch rokoch po premiére nejakého rebrandnutého Mitsubishi-Fiatu nenapadlo sa u nich pozerať po plnohodnotnom pick-upe. Skôr malý pick-up bez pohonu 4x4 akým bola Strada. Teraz mi inak napadá, že som ešte nikdy naživo nevidel Doblo Work-up.
Avatar - wakantanka
10. 2. 2015 18:15
Re: Pickup
Na SK znackach som take Doblo videl tusim len jedno. Ale v Polsku ich beha celkom vela. Len je to take divne predok klasika a za tym skrina s mrazakom alebo valnicek s plachtou.