Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Punto 2012: Nové fotografie

Modernizované Punto bude dostupné také s přeplňovaným dvouválcem 0,9 TwinAir a turbodieselem 1,3 MultiJet 16V o shodném výkonu 63 kW.
Zpět na článek
9. 2. 2012 06:32
8. 2. 2012 17:03
8. 2. 2012 12:01
8. 2. 2012 17:31
8. 2. 2012 11:54
8. 2. 2012 17:06
8. 2. 2012 21:41
8. 2. 2012 17:26
8. 2. 2012 17:34
8. 2. 2012 19:54
8. 2. 2012 21:24
8. 2. 2012 21:34
8. 2. 2012 21:42
8. 2. 2012 22:09
8. 2. 2012 22:20
8. 2. 2012 23:06
8. 2. 2012 23:08
8. 2. 2012 23:32
8. 2. 2012 23:37
9. 2. 2012 00:09
2. 3. 2012 19:10
8. 2. 2012 14:10
8. 2. 2012 16:40
neregistrovaný "alfa_lover"
8. 2. 2012 16:58
Avatar - KANKUNEN
8. 2. 2012 08:59
Zlepšení o 100%
Design je znovu ok, ale 8V se dnešní době tak nějak nehodí, ale aspoň jsou to čtyřválce. Vyloženě chybí varianta z malým příplatkem jako je 1,2 TSI. Já jsem 1,2 TSI řídil a dojem výborný.
Rozbalit vlákno
31
8. 2. 2012 09:12
Re: Zlepšení o 100%
Kdybys nebyl přibržděný, jako kolegové v redakci, tak bys na stránkách FIATu (www.fiat.cz), zjistil, že tam už je dokonce ceník, a je tam i Punto MultiAir Turbo (za, podle mého, hodně slušnou cenu).

Kde vidí v ceníku, páni redkatoři, verzi MultiAir 77kW?
8. 2. 2012 10:46
Re: Zlepšení o 100%
Tak mne sa prave dizajn nepaci, zvlast tie predne svetla a cela ta predna silueta je pre mna nestravitelna 8-s
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2012 11:16
Re: Zlepšení o 100%
presne tak, auto je podivne a stareee no ale vysvetluj to niektorym...

ten interier nezachrani len pekny volant a tmave plasty, cele tvarovanie sredoveho tunela a cela ta napuchlina pred vodicom je viditelna ze je to auto z roku 2005. Zozadu takisto posobi postarsie, optika zadnych svetiel to nezlepsi. Po 7 rokoch tu mal byt bez debaty novy model a kedze sa jedna o punto mala to byt naloz proste poriadna tutovka hodna mena punto a oni po 7 rokoch idu opat inovovat tu staru kaaaru, to uz je moc aj na kona nech sa na mna nikto nehneva ale ja som z logiky faitu sklamany.

este ze mame novu pandu ktora si tiez musela neludsky vytrpiet kym prisiel novy model no a huraa prekvapko roka model 500L ktory sa mi paci, tak dufajme ze to tie dva modely potiahnu a urcite sposobia odklon zakaznikov aj od samotneho punta ved uvidime.

500L vyzera ze to bude trefa pe fiat, drzim palce

:yes:
8. 2. 2012 15:53
Re: Zlepšení o 100%
A jak vypadá Golf, Polo zvenku a o vnitřku už ani nemluvím :no: :no: :no: nesrovnatelné tak jako německá getruda, a Klaudia Kardinálová
8. 2. 2012 16:29
Re: Zlepšení o 100%
Promiň jestli jsem se tě dotknul protože máš doma getrudu, To já ne >:-[]
8. 2. 2012 16:31
Re: Zlepšení o 100%
Jsi přiliš primitivní.
8. 2. 2012 17:20
Re: Zlepšení o 100%
Promiň víš co to slovo znamená, jestli ne tak se podívej do své garáže.
8. 2. 2012 19:51
Re: Zlepšení o 100%
Koukám a žádná patnáct let stará popelnice tam není. :-!
Avatar - twistedTSD
8. 2. 2012 17:05
Re: Zlepšení o 100%
Pokus o flame?
Avatar - avatas
9. 2. 2012 06:32
Re: Š
Klaudia Kardinálová byla vždy krásná žena.........nicméně punto se slovy Švejka : po mnoha úhybných manévrech se opět navrátilo do výchozích pozic.....tedy zpět! :no: FIAT CAPUT :no:
Avatar - twistedTSD
8. 2. 2012 17:03
Re: Š
Nesouhlasím. Je mi jedno kolik mu je, jeho vzhled řadím mezi to nejlepší ve třídě. To Tvé slavné Rio, Aveo, natož 208 na něj nemají.
Avatar - ludeco
8. 2. 2012 12:01
Re: Š
Na předku je jasně vidět snaha o sjednocení s 500 - viz. tvar sporní mřížky nárazníku, umístění mlhovek a blinkry pod reflektory...
8. 2. 2012 17:31
Re: Š
Nevím jaké sjednocení, Punto je Punto a desingově s 500nemá nic společného, a také se začalo mnohem dříve vyrábět než 500,
Avatar - ludeco
8. 2. 2012 11:54
Re: Š
8V se nehodí? Proč myslíš? Je to nejen nejprodávanější motorizace, ale tyhle motory které jsou ve Fiatech od 80. let jsou absolutně bezporuchové, celkem svižné a mají rozumno spotřebu. Nehledě na jejich veliký potenciál a nenáročností na úrdžbu. A hlavně se nemohou potkat což je sakra výhoda...
8. 2. 2012 17:06
Re: Š
plne souhlasim,, motory maji vyborne.. TSI od Skody a VW nejsou vyrabeny na vydrz, jen jen na par desitek tisic km. Je zde velka poruchovost, kvuli pokrocilejsi technologii.
Motor fiatu jede bez problemu.
Vyzkouseno osobne ve firme.
8. 2. 2012 21:41
Re: Š
Pár desítek tisíc?

Spíš pár stovek, ne? Logicky, to by pak prodělali na reklamacích kalhoty, pokud by ty motory nevydržely ani stovku. ;-)
Avatar - DRBNUTY
8. 2. 2012 17:26
Re: Š
8 ventilov sa v dnesnej dobe nehodi?Tak preco tu potom chvalis TSI, ktore su tiez 8 ventilove? :-O
8. 2. 2012 19:54
Re: Š
Ale ale. Na turbo si tak trošku zapomněl, co? ;-)
Avatar - DRBNUTY
8. 2. 2012 21:24
Re: Š
Nezapomnel...ked uz teda myslel atmosfericke motory, mal to tak napisat...Ale tiez su mi v danej objemovej atmosferickej triede milsie vykonnejsie 16 ventilove motory ako ma napr Suzuki Swift
8. 2. 2012 21:34
Re: Š
Jossalito už ses podíval do své garáže, že tu stále prudíš ty falešné faš. kecy
8. 2. 2012 21:42
Re: Š
Ty jsi fakt obyčejný hulvát. :no:
8. 2. 2012 22:09
Re: Š
Ale ale jossalito, vyměň auto a pochopíš kde je pravda
8. 2. 2012 22:20
Re: Š
>:D Jen přemýšlím, co by mi ve vyšší střední, ti tvoji talijáni, nabídli. >:D
8. 2. 2012 23:06
Re: Š
Neskutečně krásné MASERATI máš mezery to bys měl i jako šperk, prtotože v tom žádni, romové, turci, arabové nejezdí, vlastně jezdí ale ty opravdový boháči, a ne chudina jako s mercedesm, audi atd
8. 2. 2012 23:08
Re: Š
Maserati není vyšší střední ty trumbelíne. >:D

Ještě nějak více chceš dokázat svůj "rozhled" resp. blbost?
8. 2. 2012 23:32
Re: Š
ale di a co to je když konkuruje S klase , ten rozhled bys měl prcvičit
8. 2. 2012 23:37
Re: Š
S klasse není vyšší střední. ;-)

[odkaz]

Aspoň se nauč používat internet, ať se tu neztrapňuješ.
9. 2. 2012 00:09
Re: Š
Tak pardon to víš ty němci už nadělali tolik nesmyslných tříd a aut, že už to člověku nějak utíká, tak abych to pochopi já hlupák, ona je nižší střední, pak střední střední, a nakonec vyšší střední, no tolik aut ani neznám.a dobrou noc, a ztrpnil ses ty tu sám přečti si svoje reakce a uvidíš. tak
2. 3. 2012 19:10
Re: Š
Sudruhom znova nieco uslo. Len chumaj navrhne otvaranie a zatvaranie veka kufra ako na Punte 2012. Favorit to mal urcite ergonomickejsie. Takze: Stlacite logo a veko sa nadvihme o 2 centimetre. Vsuniete tam prsty a o lakovanu hranu otvarate! Na "ulahcenie" zatvarania je zasa z vnutornej strany vyklenok. Prsty sa vsak z neho zosmykavaju. Pytam sa chlapca v showroome, ze preco tam nedali kontrahranu alebo nejaky "lepkavy" raster? Povedal, ze by to bolo vyrobne narocne. No, cisty taliani - obidvaja!
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2012 10:45
puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
to auto je uz zastarale nech sa na mna nikto nehneva ale uz tu mal byt namiesto tejto 125-tej inovacie novy model v zeneve. Predpokladam ze v tejto inovovanej podobe to chcu taliani potiahnut dalsie dva roky aspon takze potom niet divu ze je fiat tam kde je.

U teraz sa tesim na model 2013 a v poradi 126-tu inovaciu :yes:

prichodom noveho ria avea 208micky cochvila aj clia to bude mat tento taliansky veteran skutocne tazkeeee som zvedavy na tohrotocne celosvetove poklesy punta, to bude pokles roka.
Rozbalit vlákno
102
8. 2. 2012 11:00
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Za mě to auto vypadá furt super.
Řekl bych že i líp než kdy jindy.
Furt je to auto hezčí než Fabie, která už na trhu je taky nějaký pátek, steně jako to Clio...

A než to auto odsoudím, tak se s ním aspoň projedu, zda-li je facelift jen věcí mřížky a nebo je to auto lepší, než kdykoliv před tím...

;-)
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2012 11:08
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
tvarovaie interieru aj vonkajsi vzhlad je uz zastaraly a dookola prezvejkany, moze ist pekne mat nove motory ale takto si zakaznikov neprivolaju, to auto je uz na trhu 7 rokov a oni ho idu zase inovovat? preboha co tam chcu inovovat? a potom ze je fiat tam kde je, logicky tam musi byt

skusme zobrat novy yaris nove rio a povedzme 208micku a porovnat ich s tymto puntom, nepochyvujem ze vo vsetkych oblastiach by punto dostalo nakladacku, nejaky pekny prezvejkany dizajn na ktory naletia len taliani tak to nestaci na uspech v europe.

inak ked sme uz pri tej inovacii tak najkrajsie bolo aspon co sa tyka exterieru hned to prve punto, tymi inovaciami ho len dos.ieraju podobne jak frantici dosr.ali clio.

ked sa k novej pande prida novy 500L tak to punto uplne skanibalizuju a zozeru zaziva uz len samotne fiaty o konkurencii v podobe ria 208micky yarisu uz ani nevravim.....
8. 2. 2012 11:39
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
No pozor, Punto sice bez debat stárne, ale pořád má co nabídnout: patří k nejprostornějším ve třídě, má mimořádně pohodlný podvozek, vynikající odhlučnění atd.
Motorová paleta staví spíše na starších atmosférických motorech, ale někomu to může vyhovovat. A kdo chce high-tech, může volit MultiAir nebo TwinAir, případně MultiJet...
8. 2. 2012 11:20
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Furt je to hezci nez Fabie? Existuje nieco alebo da sa vobec nieco vyrobit, co je este skaredsie ako Fabia?
8. 2. 2012 11:39
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
>:D :yes:
8. 2. 2012 15:58
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
:yes:
Avatar - twistedTSD
8. 2. 2012 16:56
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Micra. :-!
8. 2. 2012 22:01
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
>:-[]
8. 2. 2012 22:02
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Co se karoserie týče, pořád se mi víc líbí originál od Giugiara.
8. 2. 2012 11:21
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Nemůžu hodnotit jízdu, protože jsem v GP nikdy nejel, ale vzhledem, interiérem a nabídkou motorů strčí korejce s přehledem do kapsy. Je to stále konkurenceschopné auto a jedinej problém byl minulej facelift, který teď napravili.
Avatar - euro89
8. 2. 2012 11:32
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jasně, ty bys radši jezdil v hnůjdaji i20 nebo v Kii Rio než v Puntu, že? >:-[]
8. 2. 2012 11:56
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Nové Rio není vůbec špatné auto.
V aktuální generaci se prostorem a kvalitou a motory na Punto dotáhlo...

Ale Punto je prostě klasika..., není tak prvoplánoivtě poutťové, krásné... jako Rio. A vypadá dobře i v jiných barvách než v červené..
8. 2. 2012 12:54
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jestli je něco prvoplánovité, je to právě Punto. Dokazují to zcela jasně tím, jak se nejsou schopni nikam designově posunout a nemají na čem stavět.
To je právě ten první plán a jeho nevýhoda.
8. 2. 2012 14:44
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Designově posunout? A kam by se měli posouvat, když stále v konkurenci punto stále designově září? Na současném puntu už nelze nic výrazného vymyslet nebo faceliftem zapatlat (nárazník v předchozí verzi = nesmysl) a to je naopak geniálnost daného designu - není stvořen s cílem být měněn, ale sám o sobě fungovat. Na zcela novou generaci jsou 2 roky celkem ideální čas, než se konkurence "designove dotahne :D"
8. 2. 2012 14:52
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jen jsem reagoval na wolffův blábol o prvoplánovitosti Ria.
Ty jen potvrzuješ to, co píši já. ;-)
8. 2. 2012 15:28
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
A zase se můžeš vznášet (pokud by blbost nadnášela)...
8. 2. 2012 16:17
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Nemůžu za to, že si pod pojmem prvoplánovitost představuješ něco naprosto jiného, než je význam onoho slova.

Když ho nechápeš, nepoužívej ho. Jen dokazuješ svoji hloupost. ;-)
8. 2. 2012 16:34
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jesteze nam to odbornik v oboru architektury, strojariny, managementu kvality, mediciny, ergonomie a jak tak koukam i lexikologie vysvetlil... ;-)
Bravo, snad jednou taky budu takovym renesancnim clovekem...
8. 2. 2012 16:38
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Když se budeš snažit, proč ne. ;-)
8. 2. 2012 15:56
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
:yes:
8. 2. 2012 22:04
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Když je dokonalé a není na něm co měnit, tak proč ho měnili?
8. 2. 2012 15:32
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jestli se někdo nemůže někam designově posunout, resp. neumí posunout, je VW.
8. 2. 2012 15:55
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
:yes:
8. 2. 2012 16:19
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Chlapče, je potřeba měnit to, co se prodává právě díky té své "designové nemohoucnosti"?

Nebuď směšný. :-!
8. 2. 2012 16:39
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
To je problém fašistické propagandy (HITLER) která stále žije a jen hloupí ovce jim tu lež žerou, fakta jsou fakta, AUTO ROKU, RALLYE, FI nikde v tomto fašisti nezáří. a Když ano tak podvodem (jinak se ani chovat neumí) WTTC Seat Turbo Diesel 2l proti atmosférickému 2l !!!!!!! Škoda S2000 TOVÁRNA proti soukromníkům a dále a dále
8. 2. 2012 16:45
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jdi do pr...le s těmahle nechutnýma kecama. 8-s :no:

Aspiruješ na titul "ubožák dnešního dne" - možná i týdne.
8. 2. 2012 17:05
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Ale fakta nejsou ubohost, asi se Tě to dotýká 8-s
8. 2. 2012 19:57
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Každej může přijít a pozávodit s kýmkoliv. Problém sportu je (a to v současnosti každého), že na to taky musí mít prachy.
Já si taky nestěžuju, že má Ferrari nejvyšší rozpočet ze všech týmů F1 a stejně jezdí poslední dobou velký kulový. Sundej klapky z vočí. :-!
8. 2. 2012 22:05
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Ano to máš pravdu ale jedna kontrolní otázka kde je Mercedes???????
8. 2. 2012 22:14
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Co se staráš o Mercedes? Zdá se ti, že má problémy? Že nemá image? Dostatek modelů? Techniku? Marketing?
Seš jak malý děcko, který po průseru jen kolem sebe ukazuje prstem na druhý. :no:
8. 2. 2012 22:32
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Ale ale ty jsi poukázal na problém Ferrari, tak já jenom kontroval co Mercedes dokázal udělat s mistrovským Týmem, to ta německá preciznost a ta kvalit ŽE
8. 2. 2012 22:38
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jo, ještě BMW si nevzpomněl, a co Opel, jó, ten není až tak moc německej, nebo Ford? Nebo snad RR?
Ty nevíš z které do které... :-!
8. 2. 2012 23:02
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Kam uskakuješ, u tebe byl problém Ferrari ano já to přiznal tak proč neobhahuješ Mercedes ale hlavně o co tu jde tu německou preciznost a kvalitu která je bohužel jemo jedna velá bublina protože jenom sport ukazuje kvalitu, a preciznost práce a ta je u němců pouze jenom na papíře
8. 2. 2012 23:07
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jasně, a todle napíše člověk, kteréj jezdí v patnáct let staré orezlé italské popelnici. Gratuluji. Sám ses tu pasoval na kašpara. >:D
8. 2. 2012 23:29
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
No to si nemyslím nikde jsem o svém voze nikde nenapsal, a ani o velikosti garáže, takže gratuluj sám sobě neboť tvé téma neustále má jiný kontext než o co tu jde. A myslím si že bys dostal infakt kdy bys viděl mé auto, není tuctové nejezdí v něn taxikáři a jiné pochybné osobnosti
8. 2. 2012 23:41
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Hele, já ti nezávidím ani tvé auto a už vůbec ne tvůj rozhled a ubohý charakter. Všechno si klidně nech a přeju ti to. ;-)
8. 2. 2012 23:59
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Tak dík dobrou noc
8. 2. 2012 15:44
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Vole toto auto je nadčasové takže si mohou toto dovolit, VW dělá stejná auta 30let a jsou to ikony, směšné!!!!!!!!!!!!!!
8. 2. 2012 16:21
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Krávo, tohle auto je především prvoplánovité, protože ze svého předchůdce si krom svého jména a velikosti nepřineslo lautr nic. Tedy první plán.

A díky svému pojetí designu, se stalo i jeho obětí. Designéři nebyli schopni pro něj udělat důstojný facelift, který by to auto nepokazil.

Jedna věc je tvá láska k Fiatu, druhá věc je umět zhodnotit stav s chladnou hlavou. :-!
8. 2. 2012 16:52
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Co to tady stále meleš za nesmysly, To auto nepotřebuje žádný feislift, neboť je stále krásné jako Kardinálová, A chladnou hlavou to hodnotím neboť je zima jestli jsi to nepostřehl. Nejde o Fiat ale o Desing a v tom Italové jsou bezkonkurenční, a němci jim ani po kotníky nesahají, a o technice ani nemluvně, motory JTD Alfa 1998 Audi 2008, Tak tady je ta objektivnost, a tady ta faleš AUDI má náskok díky technice >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Myslím že opravdu jsou ještě v době ledové i tak vypadají jejich auta
8. 2. 2012 20:01
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Aha, tys asi nezaregistroval, že Puntu ve Fiatu udělali už druhý FL a to po negativních ohlasech FL prvního.
A jen mimochodem, podívej se, kdo pravidelně vyhrává anketu motor roku. Jsou to němci.

Možná bys na té zimě neměl trávil čas bez čepice, protože ti evidentně namrzl mozek.

PS: Zbožnuju lidi, kteří píšou "desing", zní to jako dresing. >:D :no:
8. 2. 2012 21:41
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jo a kdo to kritizuje, fašistické média, a jaký ten motor vyhrál tu anketu, myslíš ty staré techologie, které používají. tak to jo, jsou opravdu věrohodný tak akorát pro hloupé ovce, které se schovávají do jejich stáda, máš doma kožený kabát, jestli ne tak bys sis měl pořídit.
8. 2. 2012 21:45
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Vědomosti nemáš, zkušenosti nemáš, rozum nemáš, přemýšlím, co vlastně máš? Jo, už to mám. Nenávisti plnou krdel. >:D :no:
8. 2. 2012 22:20
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
No myslím že mi nesaháš po kotníky , byl jsem 4 mistrovství ČR s ikonou a nejlepším vozem doposavaď ( no možná ho už frantíci pokořili) Lancia Delta Integrále a to jsem byl chudý soukromník. Ale mit kvalitní auto a dobré ruce je dobrá kombinace, Nikoho nenávidím toď je vlatnost našichj sousedů proto se tak chovají. a ovce hloupé ovce je následují
8. 2. 2012 22:22
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Člověče, ty máš tolik ubohých předsudků a nenávisti, že je mi tě jen líto...
8. 2. 2012 22:29
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jsi nějak mimo kontext, tak že vidím co jsi Ty najel dopředu to já odcouval, a představ si že s FIATEM
8. 2. 2012 22:33
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jsem rád, že si tak věříš, to je znak těch slaboduchých. >:D :yes:
8. 2. 2012 22:43
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jo jo Jossalito, věří si jenom borci, já už to dokázal. a slaboduchý, se vstekají jako Ty
8. 2. 2012 22:45
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jasně, tys dokázal, tys uměl, ty ukazuješ...
Svoji blbost... :-!
8. 2. 2012 22:57
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Už nemáš co psát viď argumenty došli i když ty jsi žádné nepřiložil, už jsi stál na bedně a držel pohár, to já ano a mnohokrát, a svoji zásluhou, Příprava auta, atd. tak že v tobě bohužel nemám konkurenci
8. 2. 2012 23:05
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Tys sem napsal nějaký argumenty?
Cha chá! Kde? Kdy? >:D >:D >:D
8. 2. 2012 23:10
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Tak už není co psát právě jsi ukázal své IQ tak už mi je jasné kdo vlasní ty zastaralé studené fašisticé káry, no přibližovadla
8. 2. 2012 23:12
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jasně, až zase budeš šermovat IQ, tak se zaměř na sebe, nebo tolik gramatických chyb, co poldíš v každém svém výlevu, to ukazuje na opravdu "vysoké" IQ a excelentně "zvládnutý" rodný jazyk. >:D
8. 2. 2012 23:23
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
ANO popvé boduješ, ale rozumu mám dost abych věděl co je hezkého a kvalitního, k tomu totiž nepotřebuji gramatiku
8. 2. 2012 23:30
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Gramatika je úzce svázána s možnostmi mozku, který je schopen pojmout nějaké množství informací. Tys jich pojmul akorát tolik, že máš výuční list a myslíš si, jak nejsi chytrej. No z mého pohledu nejsi, ale klidně si mysli opak, na to máš plné právo.
;-)

PS: Já bych tu raději měl dalšího Prof. Holého, než dalšího automechanika.
8. 2. 2012 23:40
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Ano pravý fašistický názor, tak že už to nemá smysl asi zapadáš do třídy který si koupí faš. auto aby siněco dokázali, a čím větší tím lépe kompenzuji své mindráky, a svoji bezcenost. Dobrou noc a sundej si knírka ať ho nespolkneš ve spánku
8. 2. 2012 23:42
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Já si nedokazuju nic svým autem, ale tím co dělám a jaké hodnoty vytvářím pro ostatní. ;-)

PS: Fašisti byli v Itálii, ty rozhlede jeden. >:D :no:
(Fašismus (italsky fascismo) v užším a původním smyslu označuje italský fašismus, politické hnutí vedené Benitem Mussolinim).

Se znalostmi jsi na tom bídně.
8. 2. 2012 23:57
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Ano vím a jsou tam dodnes a roztahujou se tak jak prasata, no oni vlastnš nic jiného nejsou. No ale o tvé práci tady nebyla řeč ale o velké garáži ano, tak dobrou noc a přestaň číst ty faš. časopisy už Ti hlavu vymyly dost, A tvoji práci nesoudím třeba ty jogurty děláš dobře protože je mám rád.
8. 2. 2012 16:57
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Až na tu krávu (ikdyž vím, proč si jí tam napsal) s tebou souhlasím. Punto je už out a to od prvního uvedení na trh, nejdřív velmi drahé lepší motory (1.4T) a pak ho pos... faceliftem, tenhle poslední už na tom nic nezmění ;-\

Btw nahoře jsem někde četl, že je lepší než Fabie. Dost by mě zajímalo, kde to ty lidi berou? Uznávám, že Fabie neni žádnej zázrak, ale jí ten FL dost pomohl a hlavně dostala výrazně lepší motorizace 1.2TSi a 1,6TDi, kam se na ni Punto hrabe ... >:D
8. 2. 2012 17:10
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Koukám že technika není tvoje sylná stránka, no ani ten desing Ti také nic neříká. Tak k těm motorům MULTIAIR je největší vychtávka v technice to asi fábia nemá co, a DIESEL jakby smet 1.3 MULTIJET vyhlášen jako nejlepší motor, vem si i jinou literaturu než německou
8. 2. 2012 17:22
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Hele z čeho tak usuzuješ? Pokud mluvíš o klapkách na očích, tak si je sundej a pořádně čti. O Multiairu jsem něřekl půl slova špatnýho (1.4T), jen jsem napsal, že při uvedení byly tyto motory nekřesťansky drahé od 400k nahoru a jen se 2 nejvyššími výbavami :no: Btw když už jsou Multijety tak úžasné, přečti si pár článků a diskuzí na téma motor 0.9l, to je chvály na kultivovanost chodu :-( 1,4T jsou chválené, ale Fiat tak nějak neví, jak a za kolik je prodávat... Btw 1,3MJ žádný zazrak neni, pravda jel jsem s ním v Opelu Corsa, tak to bude asi tím >:D

K tomu designu, což je velmi sujektivní, mám jen jednu věc. Původní maska Grande Punta byla super, auto vypadalo dospěle a slušelo mu to. První FL to uplně pos... a druhý to tak z 50% napravuje, toť vše... v současné době je to auto mimo trh a ztrácí dost na špičku třídy ;-)
8. 2. 2012 17:53
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Já také nesouhlasím s dnešním trendem zmenšování motorů, a dvouválec zůstane dvouválcem tudíž jeho kultivovanosti nediskutuji, ale nma druhou stranu to je technický zázrak, narozdíl od HTP také se to chová jak sekačka na trávu, vidíš tady ty rozdíly co je opravdu německého to je OK, ale ostatní a to všichni jsou špatní. A o cenách také asi nemá cenu diskutovat, protože VW je cenově stále výše a nic nového pod kapotou, ani v designu nemá . A to Fiat MÁ. A co se týče Desingu asi máš pravdu že je suběktivní neboť si memyslím že ani jedem předek byl nepovedený, a že strácí na trhu je problém agresivní reklamy z německých řad, a oni na to nereagujou, alr toto je již dlouhodobý proces, který teď vrcholí. Neboť opravdu si myslíš že AUDI má náskok díky tecnice která je ve skutečnosti o 10let pozadu. JTD Fiat 1998......Audi 2008 a než ho nasadily tak ho asi před 2 rokama zhanily v testu JTD kontra Pumpe Diesel
8. 2. 2012 20:05
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
K Audi se vůbec nevyjadřuj, protože nevíš která bije. První CR diesel, který nasadilo audi byl 3.3 TDI v roce 2000. Žádnejch deset let po Alfě, jak tu blábolíš. :-!
8. 2. 2012 22:04
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Tak jsem doma máš v té garáži Audi, a jistě už koroduje, a motor je KO, a nemůžes snést hořkou pravdu, o německých vozech, protože ji znáš na vlastní kůži. a potrefená slepice nejvíce křičí
8. 2. 2012 22:24
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Než mi zrezne první audi, tak tvé oba fiaty budou už dávno v automobilovém nebi, nebo spíš pekle. >:D
8. 2. 2012 22:11
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jo, jo, 3.3 V8 TDI CR. Pokračovali šestiválci. A i jejich čtyřválce byly CR dřív, než je měl zbytek koncernu. Nechce se mi hledat, od kdy přesně.
8. 2. 2012 22:23
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
O to tu teď nejde, tady jde o toho troubu, který si myslí, že sežral atlas hub.
8. 2. 2012 22:36
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
No já mám trochu jiné zkušenosti stou korozí právě u AUDI o deset let starší Fiat Tempra je v lepším stavu jak AUDI A6 no jak je to možné kdepak soudruzi z NDR udělali chybu????????
8. 2. 2012 22:42
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Určitě, tot i tady bude věřit úúúúplně každej. Nehledě na to, že to Audi muselo bejt čtyřikrát nabouraný - aby zrezlo.

Jinak máš na kastli záruku 12 let. A mimoto, je opravdu uplatnitelná. ;-)
8. 2. 2012 22:45
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
No jo představ si že první auto pozinkované bylo Tipo v roce 88 to němci měli ještě ruku v nočníku
8. 2. 2012 22:47
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Sranda je ta, že potkat Tipo, to je malej svátek a aby to pozinkovaný Tipo nebylo rezatý jak desítka ocel, tak to je malej zázrak, co malej, velkej. >:D
8. 2. 2012 22:52
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Tak přijď já ti jich ukážu spoustu a jsou jak nové, to to Audi nevypadalo dobře s těma puchýřema na dveřích, a myslím že stím nic nemá společného totálka, možná se skeletem to ano, ale dveře a to všechny tak to teda nevím neví kde soudruzi udělali chybu
8. 2. 2012 22:58
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Na to, aby si člověk ověřil tu tvoji teorii, si může zajít na první parkoviště a obhlídnout tam kdejaké německé auto a pokud to auto nebylo bouraný, tak na něm žádnej puchejř nenajdeš. A proč taky jo, že, když máš na to 12 let záruku. ;-)
8. 2. 2012 23:13
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
tak tomu nerozumím , já tu měl asi AUDI z marzu, asi jo ono tak vypadalo ani nevíš kde je předek a zadek, ještě že to nemělo čirou optiku v zádu
8. 2. 2012 23:15
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Tys tam měl nějakou boroučaku, to je celý. Ale to bys jako mechanik snad pozant mohl. ;-)
8. 2. 2012 23:20
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Už jem Ti napsal že boračka s dveřma nemá co společného, Ano auto hnije tam kde se začne svařovat
8. 2. 2012 23:23
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Auto začne hnít všude tam, kde se poruší už tak velmi tenká vrstva pozinku. A to jsou i následné ohyby resp. promáčkliny - hrany - za studena. ;-)
Znalosti máš nic moc. ;-)
8. 2. 2012 23:45
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
No to je divné už tu mám 10let bouranou Alfu 33 kapotu zmačkanou bez barvy a není na ni ani kusek rezu. Dobrou noc svoje mindráky si faš. autama nevyléčíš jsou tu ještě větší tak třeba Ford F 150, v tom bys ses cítil lépe pánem nad vším. Víš kvalitní člověk může jezdit i v Trabantu ale to ty nechápeš
Avatar - DRBNUTY
9. 2. 2012 01:48
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
No s tym nehrdzavenim nemeckych aut by som si nebol tak isty
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A videl som uz aj neburany Mercedes S600, ktoremu vo veku 5 rokov hrdzaveli lemy blatnikov.Bol to ten predosly model :-!
A aby sme chlapcovi spravili radost, tak na novych audi hrdzavie este aj umela hmota >:D
[odkaz]
Myslel som tu Audi A3, len mi tam nesiel vlozit odkaz >:D
8. 2. 2012 20:27
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
No vem to tak, problém neni v ostatních, problém je ve vedení a v marketingu FIATu. Ostatní jsou agresivní a vždycky budou, musí, protože své produkty musí prodat ;-) Tak to prostě funguje. Podívej na Frantíky, těm to jde - Peugeot, Renault a Citroen prodávají a celkem se jim i daří.

FIAT je jinde, modelová obměna vázne, ať Fiat nebo Alfa Romeo chrlí jen sliby s rokem 2013/14 a skutek utek. F500, Panda nebo Giulietta to nespasí, vše ostatní je mimo mísu, zákazníci to už nechtějí a já se jim nedivím. Lancia je v podstatě KO.

Kde jsou ty 90. léta kdy bylo kolem plno Fiatů? Panda, Uno, Punto, Tipo, Bravo/a, Tempra, Marea a dokonce i Croma, tedy malá auta, nižší střední a dokonce i střední třída - to všechno je pryč. Dneska, když potkám Fiat, je to na 99% Panda nebo F500 toť vše a většinou se základní výbavou a atmo 1.2Fire :-(
8. 2. 2012 21:54
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Ano to máš pravdu, ale ty auta jsou výborná ale díky laxnímu přístupu marketingu, je to v háji, nová Lancia Delta je šperk, a přesto se neprodává, Lancia Thesis byla skvost, a také neprodejná. Bohužel jak už jsem psal je to dlouhodobá záležitost proti které se nebránili, kolikrát se v médijích opakovalo že Ferrari je mistr světa, jen jednou ročně, a konec. A také je jasné proč. veškerá média jsou v rukách německých finančníků tudíž veškerá reklama směřuje tímto směrem, nejde jen o Fiat, čteš test Renaultu combi a na konci je věta Pasat je lepší, a tyto drobnosti dokázaly udělat z lidí ovce, To samé udělal Hitler ze svích lidí, a jeho idologie funguje. byl jsi někdy v Německu, a zažil kontrolu kde se na tebe koukali jak na povl, tak se koukají na všechny kolem sebe. protože jen oni jsou ti nejlepší
8. 2. 2012 19:24
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Ja by som len podotkol, ze Rio vyhrava vo vsetkych (nemeckych a rakuskych) testoch. Autobild, Auto-Revue a naposledy i test Adac in Auto touring 2/12: Poradie:
1) Rio (celkova znamka) 2,00
2) VW Polo 2,04
3) Yaris 2,15
4) Punto 2,20
5) P. 207, 2,32
8. 2. 2012 15:48
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Toto je názor hloupé ovce v nacistickém stádu, hlavně že Porsche, Vw, BMW, Audi mají inovativní desing >:D >:D >:D >:D >:D >:D
8. 2. 2012 16:22
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jsi uboze vulgární. Toto sem nepatří. :no:
8. 2. 2012 17:00
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
To není vulgárnost ale smutná skutečnost, asi jste zapoměli, tak koukejte více na tel, stále to připomínají a to je správné, asi se nedíváte tak vám to tady připomínám, neboť pojem německá kvalita je to samé jako čistě německá rasa FALEŠNÁ NEBEZPEČNÁ IDOLOGIE a tak promiň jenom ta ovce toto může žrát
8. 2. 2012 20:09
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Melěš tady o sra.kách, které tu nemají co dělat. Asi máš velkej mindrák z německého úspěchu, který je ale zasloužený a opodstatněný. Stejně jako úspěch korejců, kteří si ten tvůj Fiat pěkně dávají a utírají ho jak sopel.

Tak začni používat to, co nosíš na krku, protože to zatím vypadá, že to tam máš kvůli tomu, aby ti do něho nepršelo. :-!
8. 2. 2012 22:00
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Myslím že ten problém máš jenom ty, máš tady více sporů, tak že to ukazuje něco o tvé rovnováze, už ses podíval do té garáže co je to primitivní
8. 2. 2012 22:03
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
V mé garáži (a to ani v jedné) nestojí žádná patnáct let stará popelnice. :-!
8. 2. 2012 22:22
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Já nemluvi o starých popelnicích, i když u německých vozů se to nedá poznat co je staré a co nové. protože je to nastejno
8. 2. 2012 22:25
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Hele, že ti reznou obě tvý auta, za to opravdu Němci nemůžou. >:D
8. 2. 2012 22:40
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Máš mýlku mě nereznou jsou jako první pozinkované, němci na to přišli až za deset let. a stejnak jim to nepomohlo jak jsem viděl ty zrezlé práhy a dveře u toho nevkusného AUDI 6
8. 2. 2012 22:44
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Jo, když je to opravená totálka, tak se rzi nedivím. >:D
8. 2. 2012 22:48
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
A tady jezdí něco jiného než totálky a kradené koncernové vozy pro ty ovce
8. 2. 2012 22:53
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Podívej, tys asi nikdy německé auto neměl, tak proč tu takhle žvaníš? Akorát tím dokazuješ svůj mizernej rozhled. To je celý. Věřit ti to tady nikdo nebude.
8. 2. 2012 23:17
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Mýlíš se měl jsem Golfy a byli to západoněměčtí Trabanti, pak Audi A4 vevnitř misto jako v tanku. Naštěstí byli pro ovce na prodej, takže jsem je sice vlastnil ale děkuji používat se nedali
8. 2. 2012 23:19
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Tak si to někdy kup nový a ne voježdený z čtvrtý ruky. A jó, to je zcela mimo tvé schopnosti. >:D
8. 2. 2012 23:51
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Myslíš něco jsem tu psal a tys to nepochopil. Protože kdy jo tak toto nenapíšeš. Typický čech svoji sílu převádíš do velikosti auta a k tomu fašis. ale v tom to není je to pravý opak slaboch se tímto obklopuje, rozumný člověk klidně pojede i tramvají a nemá potřebu se předvádět . Dobrou noc
Avatar - 4hill
8. 2. 2012 16:32
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Radši zůstan jen u těch smajlíků..
8. 2. 2012 22:16
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Takovýhle výkon jsem tu už nějakou dobu neviděl 8-s
8. 2. 2012 22:22
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
:yes:
8. 2. 2012 22:27
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
Psal o tvé blbosti... ;-)
Avatar - DRBNUTY
9. 2. 2012 02:01
Re: puntu uz nepomoze ani dalsich 100 inovacii
>:D
8. 2. 2012 14:10
Maska
Kdyby ten znak dali do masky chladice, tak by to bylo zase hezke auto. Takhle to pusobi nedodelane, stare a vypada to, jako ritmo.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "alfa_lover"
8. 2. 2012 16:40
Re: Maska
Tak myslím, že todle je už takovej detail, rozhodně to vypadá daleko líp než Evo, s tím se sice jezdilo líp než s GP ale ten čumák nebyl hezkej.
8. 2. 2012 16:58
Re: Maska
Jo ale pořád to neni lepší než původní Face :-(