Design je znovu ok, ale 8V se dnešní době tak nějak nehodí, ale aspoň jsou to čtyřválce. Vyloženě chybí varianta z malým příplatkem jako je 1,2 TSI. Já jsem 1,2 TSI řídil a dojem výborný.
Kdybys nebyl přibržděný, jako kolegové v redakci, tak bys na stránkách FIATu (www.fiat.cz), zjistil, že tam už je dokonce ceník, a je tam i Punto MultiAir Turbo (za, podle mého, hodně slušnou cenu).
Kde vidí v ceníku, páni redkatoři, verzi MultiAir 77kW?
presne tak, auto je podivne a stareee no ale vysvetluj to niektorym...
ten interier nezachrani len pekny volant a tmave plasty, cele tvarovanie sredoveho tunela a cela ta napuchlina pred vodicom je viditelna ze je to auto z roku 2005. Zozadu takisto posobi postarsie, optika zadnych svetiel to nezlepsi. Po 7 rokoch tu mal byt bez debaty novy model a kedze sa jedna o punto mala to byt naloz proste poriadna tutovka hodna mena punto a oni po 7 rokoch idu opat inovovat tu staru kaaaru, to uz je moc aj na kona nech sa na mna nikto nehneva ale ja som z logiky faitu sklamany.
este ze mame novu pandu ktora si tiez musela neludsky vytrpiet kym prisiel novy model no a huraa prekvapko roka model 500L ktory sa mi paci, tak dufajme ze to tie dva modely potiahnu a urcite sposobia odklon zakaznikov aj od samotneho punta ved uvidime.
Klaudia Kardinálová byla vždy krásná žena.........nicméně punto se slovy Švejka : po mnoha úhybných manévrech se opět navrátilo do výchozích pozic.....tedy zpět! :no: FIAT CAPUT :no:
8V se nehodí? Proč myslíš? Je to nejen nejprodávanější motorizace, ale tyhle motory které jsou ve Fiatech od 80. let jsou absolutně bezporuchové, celkem svižné a mají rozumno spotřebu. Nehledě na jejich veliký potenciál a nenáročností na úrdžbu. A hlavně se nemohou potkat což je sakra výhoda...
plne souhlasim,, motory maji vyborne.. TSI od Skody a VW nejsou vyrabeny na vydrz, jen jen na par desitek tisic km. Je zde velka poruchovost, kvuli pokrocilejsi technologii.
Motor fiatu jede bez problemu.
Vyzkouseno osobne ve firme.
Nezapomnel...ked uz teda myslel atmosfericke motory, mal to tak napisat...Ale tiez su mi v danej objemovej atmosferickej triede milsie vykonnejsie 16 ventilove motory ako ma napr Suzuki Swift
Neskutečně krásné MASERATI máš mezery to bys měl i jako šperk, prtotože v tom žádni, romové, turci, arabové nejezdí, vlastně jezdí ale ty opravdový boháči, a ne chudina jako s mercedesm, audi atd
Tak pardon to víš ty němci už nadělali tolik nesmyslných tříd a aut, že už to člověku nějak utíká, tak abych to pochopi já hlupák, ona je nižší střední, pak střední střední, a nakonec vyšší střední, no tolik aut ani neznám.a dobrou noc, a ztrpnil ses ty tu sám přečti si svoje reakce a uvidíš. tak
Sudruhom znova nieco uslo. Len chumaj navrhne otvaranie a zatvaranie veka kufra ako na Punte 2012. Favorit to mal urcite ergonomickejsie. Takze: Stlacite logo a veko sa nadvihme o 2 centimetre. Vsuniete tam prsty a o lakovanu hranu otvarate! Na "ulahcenie" zatvarania je zasa z vnutornej strany vyklenok. Prsty sa vsak z neho zosmykavaju. Pytam sa chlapca v showroome, ze preco tam nedali kontrahranu alebo nejaky "lepkavy" raster? Povedal, ze by to bolo vyrobne narocne. No, cisty taliani - obidvaja!
to auto je uz zastarale nech sa na mna nikto nehneva ale uz tu mal byt namiesto tejto 125-tej inovacie novy model v zeneve. Predpokladam ze v tejto inovovanej podobe to chcu taliani potiahnut dalsie dva roky aspon takze potom niet divu ze je fiat tam kde je.
U teraz sa tesim na model 2013 a v poradi 126-tu inovaciu :yes:
prichodom noveho ria avea 208micky cochvila aj clia to bude mat tento taliansky veteran skutocne tazkeeee som zvedavy na tohrotocne celosvetove poklesy punta, to bude pokles roka.
Za mě to auto vypadá furt super.
Řekl bych že i líp než kdy jindy.
Furt je to auto hezčí než Fabie, která už na trhu je taky nějaký pátek, steně jako to Clio...
A než to auto odsoudím, tak se s ním aspoň projedu, zda-li je facelift jen věcí mřížky a nebo je to auto lepší, než kdykoliv před tím...
tvarovaie interieru aj vonkajsi vzhlad je uz zastaraly a dookola prezvejkany, moze ist pekne mat nove motory ale takto si zakaznikov neprivolaju, to auto je uz na trhu 7 rokov a oni ho idu zase inovovat? preboha co tam chcu inovovat? a potom ze je fiat tam kde je, logicky tam musi byt
skusme zobrat novy yaris nove rio a povedzme 208micku a porovnat ich s tymto puntom, nepochyvujem ze vo vsetkych oblastiach by punto dostalo nakladacku, nejaky pekny prezvejkany dizajn na ktory naletia len taliani tak to nestaci na uspech v europe.
inak ked sme uz pri tej inovacii tak najkrajsie bolo aspon co sa tyka exterieru hned to prve punto, tymi inovaciami ho len dos.ieraju podobne jak frantici dosr.ali clio.
ked sa k novej pande prida novy 500L tak to punto uplne skanibalizuju a zozeru zaziva uz len samotne fiaty o konkurencii v podobe ria 208micky yarisu uz ani nevravim.....
No pozor, Punto sice bez debat stárne, ale pořád má co nabídnout: patří k nejprostornějším ve třídě, má mimořádně pohodlný podvozek, vynikající odhlučnění atd.
Motorová paleta staví spíše na starších atmosférických motorech, ale někomu to může vyhovovat. A kdo chce high-tech, může volit MultiAir nebo TwinAir, případně MultiJet...
Nemůžu hodnotit jízdu, protože jsem v GP nikdy nejel, ale vzhledem, interiérem a nabídkou motorů strčí korejce s přehledem do kapsy. Je to stále konkurenceschopné auto a jedinej problém byl minulej facelift, který teď napravili.
Jestli je něco prvoplánovité, je to právě Punto. Dokazují to zcela jasně tím, jak se nejsou schopni nikam designově posunout a nemají na čem stavět.
To je právě ten první plán a jeho nevýhoda.
Designově posunout? A kam by se měli posouvat, když stále v konkurenci punto stále designově září? Na současném puntu už nelze nic výrazného vymyslet nebo faceliftem zapatlat (nárazník v předchozí verzi = nesmysl) a to je naopak geniálnost daného designu - není stvořen s cílem být měněn, ale sám o sobě fungovat. Na zcela novou generaci jsou 2 roky celkem ideální čas, než se konkurence "designove dotahne :D"
Jesteze nam to odbornik v oboru architektury, strojariny, managementu kvality, mediciny, ergonomie a jak tak koukam i lexikologie vysvetlil... ;-)
Bravo, snad jednou taky budu takovym renesancnim clovekem...
To je problém fašistické propagandy (HITLER) která stále žije a jen hloupí ovce jim tu lež žerou, fakta jsou fakta, AUTO ROKU, RALLYE, FI nikde v tomto fašisti nezáří. a Když ano tak podvodem (jinak se ani chovat neumí) WTTC Seat Turbo Diesel 2l proti atmosférickému 2l !!!!!!! Škoda S2000 TOVÁRNA proti soukromníkům a dále a dále
Každej může přijít a pozávodit s kýmkoliv. Problém sportu je (a to v současnosti každého), že na to taky musí mít prachy.
Já si taky nestěžuju, že má Ferrari nejvyšší rozpočet ze všech týmů F1 a stejně jezdí poslední dobou velký kulový. Sundej klapky z vočí. :-!
Co se staráš o Mercedes? Zdá se ti, že má problémy? Že nemá image? Dostatek modelů? Techniku? Marketing?
Seš jak malý děcko, který po průseru jen kolem sebe ukazuje prstem na druhý. :no:
Ale ale ty jsi poukázal na problém Ferrari, tak já jenom kontroval co Mercedes dokázal udělat s mistrovským Týmem, to ta německá preciznost a ta kvalit ŽE
Kam uskakuješ, u tebe byl problém Ferrari ano já to přiznal tak proč neobhahuješ Mercedes ale hlavně o co tu jde tu německou preciznost a kvalitu která je bohužel jemo jedna velá bublina protože jenom sport ukazuje kvalitu, a preciznost práce a ta je u němců pouze jenom na papíře
No to si nemyslím nikde jsem o svém voze nikde nenapsal, a ani o velikosti garáže, takže gratuluj sám sobě neboť tvé téma neustále má jiný kontext než o co tu jde. A myslím si že bys dostal infakt kdy bys viděl mé auto, není tuctové nejezdí v něn taxikáři a jiné pochybné osobnosti
Co to tady stále meleš za nesmysly, To auto nepotřebuje žádný feislift, neboť je stále krásné jako Kardinálová, A chladnou hlavou to hodnotím neboť je zima jestli jsi to nepostřehl. Nejde o Fiat ale o Desing a v tom Italové jsou bezkonkurenční, a němci jim ani po kotníky nesahají, a o technice ani nemluvně, motory JTD Alfa 1998 Audi 2008, Tak tady je ta objektivnost, a tady ta faleš AUDI má náskok díky technice >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Myslím že opravdu jsou ještě v době ledové i tak vypadají jejich auta
Aha, tys asi nezaregistroval, že Puntu ve Fiatu udělali už druhý FL a to po negativních ohlasech FL prvního.
A jen mimochodem, podívej se, kdo pravidelně vyhrává anketu motor roku. Jsou to němci.
Možná bys na té zimě neměl trávil čas bez čepice, protože ti evidentně namrzl mozek.
PS: Zbožnuju lidi, kteří píšou "desing", zní to jako dresing. >:D:no:
Jo a kdo to kritizuje, fašistické média, a jaký ten motor vyhrál tu anketu, myslíš ty staré techologie, které používají. tak to jo, jsou opravdu věrohodný tak akorát pro hloupé ovce, které se schovávají do jejich stáda, máš doma kožený kabát, jestli ne tak bys sis měl pořídit.
No myslím že mi nesaháš po kotníky , byl jsem 4 mistrovství ČR s ikonou a nejlepším vozem doposavaď ( no možná ho už frantíci pokořili) Lancia Delta Integrále a to jsem byl chudý soukromník. Ale mit kvalitní auto a dobré ruce je dobrá kombinace, Nikoho nenávidím toď je vlatnost našichj sousedů proto se tak chovají. a ovce hloupé ovce je následují
Už nemáš co psát viď argumenty došli i když ty jsi žádné nepřiložil, už jsi stál na bedně a držel pohár, to já ano a mnohokrát, a svoji zásluhou, Příprava auta, atd. tak že v tobě bohužel nemám konkurenci
Jasně, až zase budeš šermovat IQ, tak se zaměř na sebe, nebo tolik gramatických chyb, co poldíš v každém svém výlevu, to ukazuje na opravdu "vysoké" IQ a excelentně "zvládnutý" rodný jazyk. >:D
Gramatika je úzce svázána s možnostmi mozku, který je schopen pojmout nějaké množství informací. Tys jich pojmul akorát tolik, že máš výuční list a myslíš si, jak nejsi chytrej. No z mého pohledu nejsi, ale klidně si mysli opak, na to máš plné právo. ;-)
PS: Já bych tu raději měl dalšího Prof. Holého, než dalšího automechanika.
Ano pravý fašistický názor, tak že už to nemá smysl asi zapadáš do třídy který si koupí faš. auto aby siněco dokázali, a čím větší tím lépe kompenzuji své mindráky, a svoji bezcenost. Dobrou noc a sundej si knírka ať ho nespolkneš ve spánku
Já si nedokazuju nic svým autem, ale tím co dělám a jaké hodnoty vytvářím pro ostatní. ;-)
PS: Fašisti byli v Itálii, ty rozhlede jeden. >:D:no:
(Fašismus (italsky fascismo) v užším a původním smyslu označuje italský fašismus, politické hnutí vedené Benitem Mussolinim).
Ano vím a jsou tam dodnes a roztahujou se tak jak prasata, no oni vlastnš nic jiného nejsou. No ale o tvé práci tady nebyla řeč ale o velké garáži ano, tak dobrou noc a přestaň číst ty faš. časopisy už Ti hlavu vymyly dost, A tvoji práci nesoudím třeba ty jogurty děláš dobře protože je mám rád.
Až na tu krávu (ikdyž vím, proč si jí tam napsal) s tebou souhlasím. Punto je už out a to od prvního uvedení na trh, nejdřív velmi drahé lepší motory (1.4T) a pak ho pos... faceliftem, tenhle poslední už na tom nic nezmění ;-\
Btw nahoře jsem někde četl, že je lepší než Fabie. Dost by mě zajímalo, kde to ty lidi berou? Uznávám, že Fabie neni žádnej zázrak, ale jí ten FL dost pomohl a hlavně dostala výrazně lepší motorizace 1.2TSi a 1,6TDi, kam se na ni Punto hrabe ... >:D
Koukám že technika není tvoje sylná stránka, no ani ten desing Ti také nic neříká. Tak k těm motorům MULTIAIR je největší vychtávka v technice to asi fábia nemá co, a DIESEL jakby smet 1.3 MULTIJET vyhlášen jako nejlepší motor, vem si i jinou literaturu než německou
Hele z čeho tak usuzuješ? Pokud mluvíš o klapkách na očích, tak si je sundej a pořádně čti. O Multiairu jsem něřekl půl slova špatnýho (1.4T), jen jsem napsal, že při uvedení byly tyto motory nekřesťansky drahé od 400k nahoru a jen se 2 nejvyššími výbavami :no: Btw když už jsou Multijety tak úžasné, přečti si pár článků a diskuzí na téma motor 0.9l, to je chvály na kultivovanost chodu :-( 1,4T jsou chválené, ale Fiat tak nějak neví, jak a za kolik je prodávat... Btw 1,3MJ žádný zazrak neni, pravda jel jsem s ním v Opelu Corsa, tak to bude asi tím >:D
K tomu designu, což je velmi sujektivní, mám jen jednu věc. Původní maska Grande Punta byla super, auto vypadalo dospěle a slušelo mu to. První FL to uplně pos... a druhý to tak z 50% napravuje, toť vše... v současné době je to auto mimo trh a ztrácí dost na špičku třídy ;-)
Já také nesouhlasím s dnešním trendem zmenšování motorů, a dvouválec zůstane dvouválcem tudíž jeho kultivovanosti nediskutuji, ale nma druhou stranu to je technický zázrak, narozdíl od HTP také se to chová jak sekačka na trávu, vidíš tady ty rozdíly co je opravdu německého to je OK, ale ostatní a to všichni jsou špatní. A o cenách také asi nemá cenu diskutovat, protože VW je cenově stále výše a nic nového pod kapotou, ani v designu nemá . A to Fiat MÁ. A co se týče Desingu asi máš pravdu že je suběktivní neboť si memyslím že ani jedem předek byl nepovedený, a že strácí na trhu je problém agresivní reklamy z německých řad, a oni na to nereagujou, alr toto je již dlouhodobý proces, který teď vrcholí. Neboť opravdu si myslíš že AUDI má náskok díky tecnice která je ve skutečnosti o 10let pozadu. JTD Fiat 1998......Audi 2008 a než ho nasadily tak ho asi před 2 rokama zhanily v testu JTD kontra Pumpe Diesel
K Audi se vůbec nevyjadřuj, protože nevíš která bije. První CR diesel, který nasadilo audi byl 3.3 TDI v roce 2000. Žádnejch deset let po Alfě, jak tu blábolíš. :-!
Tak jsem doma máš v té garáži Audi, a jistě už koroduje, a motor je KO, a nemůžes snést hořkou pravdu, o německých vozech, protože ji znáš na vlastní kůži. a potrefená slepice nejvíce křičí
No já mám trochu jiné zkušenosti stou korozí právě u AUDI o deset let starší Fiat Tempra je v lepším stavu jak AUDI A6 no jak je to možné kdepak soudruzi z NDR udělali chybu????????
Sranda je ta, že potkat Tipo, to je malej svátek a aby to pozinkovaný Tipo nebylo rezatý jak desítka ocel, tak to je malej zázrak, co malej, velkej. >:D
Tak přijď já ti jich ukážu spoustu a jsou jak nové, to to Audi nevypadalo dobře s těma puchýřema na dveřích, a myslím že stím nic nemá společného totálka, možná se skeletem to ano, ale dveře a to všechny tak to teda nevím neví kde soudruzi udělali chybu
Na to, aby si člověk ověřil tu tvoji teorii, si může zajít na první parkoviště a obhlídnout tam kdejaké německé auto a pokud to auto nebylo bouraný, tak na něm žádnej puchejř nenajdeš. A proč taky jo, že, když máš na to 12 let záruku. ;-)
Auto začne hnít všude tam, kde se poruší už tak velmi tenká vrstva pozinku. A to jsou i následné ohyby resp. promáčkliny - hrany - za studena. ;-)
Znalosti máš nic moc. ;-)
No to je divné už tu mám 10let bouranou Alfu 33 kapotu zmačkanou bez barvy a není na ni ani kusek rezu. Dobrou noc svoje mindráky si faš. autama nevyléčíš jsou tu ještě větší tak třeba Ford F 150, v tom bys ses cítil lépe pánem nad vším. Víš kvalitní člověk může jezdit i v Trabantu ale to ty nechápeš
No s tym nehrdzavenim nemeckych aut by som si nebol tak isty
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A videl som uz aj neburany Mercedes S600, ktoremu vo veku 5 rokov hrdzaveli lemy blatnikov.Bol to ten predosly model :-!
A aby sme chlapcovi spravili radost, tak na novych audi hrdzavie este aj umela hmota >:D
[odkaz]
Myslel som tu Audi A3, len mi tam nesiel vlozit odkaz >:D
No vem to tak, problém neni v ostatních, problém je ve vedení a v marketingu FIATu. Ostatní jsou agresivní a vždycky budou, musí, protože své produkty musí prodat ;-) Tak to prostě funguje. Podívej na Frantíky, těm to jde - Peugeot, Renault a Citroen prodávají a celkem se jim i daří.
FIAT je jinde, modelová obměna vázne, ať Fiat nebo Alfa Romeo chrlí jen sliby s rokem 2013/14 a skutek utek. F500, Panda nebo Giulietta to nespasí, vše ostatní je mimo mísu, zákazníci to už nechtějí a já se jim nedivím. Lancia je v podstatě KO.
Kde jsou ty 90. léta kdy bylo kolem plno Fiatů? Panda, Uno, Punto, Tipo, Bravo/a, Tempra, Marea a dokonce i Croma, tedy malá auta, nižší střední a dokonce i střední třída - to všechno je pryč. Dneska, když potkám Fiat, je to na 99% Panda nebo F500 toť vše a většinou se základní výbavou a atmo 1.2Fire :-(
Ano to máš pravdu, ale ty auta jsou výborná ale díky laxnímu přístupu marketingu, je to v háji, nová Lancia Delta je šperk, a přesto se neprodává, Lancia Thesis byla skvost, a také neprodejná. Bohužel jak už jsem psal je to dlouhodobá záležitost proti které se nebránili, kolikrát se v médijích opakovalo že Ferrari je mistr světa, jen jednou ročně, a konec. A také je jasné proč. veškerá média jsou v rukách německých finančníků tudíž veškerá reklama směřuje tímto směrem, nejde jen o Fiat, čteš test Renaultu combi a na konci je věta Pasat je lepší, a tyto drobnosti dokázaly udělat z lidí ovce, To samé udělal Hitler ze svích lidí, a jeho idologie funguje. byl jsi někdy v Německu, a zažil kontrolu kde se na tebe koukali jak na povl, tak se koukají na všechny kolem sebe. protože jen oni jsou ti nejlepší
Ja by som len podotkol, ze Rio vyhrava vo vsetkych (nemeckych a rakuskych) testoch. Autobild, Auto-Revue a naposledy i test Adac in Auto touring 2/12: Poradie:
1) Rio (celkova znamka) 2,00
2) VW Polo 2,04
3) Yaris 2,15
4) Punto 2,20
5) P. 207, 2,32
To není vulgárnost ale smutná skutečnost, asi jste zapoměli, tak koukejte více na tel, stále to připomínají a to je správné, asi se nedíváte tak vám to tady připomínám, neboť pojem německá kvalita je to samé jako čistě německá rasa FALEŠNÁ NEBEZPEČNÁ IDOLOGIE a tak promiň jenom ta ovce toto může žrát
Melěš tady o sra.kách, které tu nemají co dělat. Asi máš velkej mindrák z německého úspěchu, který je ale zasloužený a opodstatněný. Stejně jako úspěch korejců, kteří si ten tvůj Fiat pěkně dávají a utírají ho jak sopel.
Tak začni používat to, co nosíš na krku, protože to zatím vypadá, že to tam máš kvůli tomu, aby ti do něho nepršelo. :-!
Máš mýlku mě nereznou jsou jako první pozinkované, němci na to přišli až za deset let. a stejnak jim to nepomohlo jak jsem viděl ty zrezlé práhy a dveře u toho nevkusného AUDI 6
Podívej, tys asi nikdy německé auto neměl, tak proč tu takhle žvaníš? Akorát tím dokazuješ svůj mizernej rozhled. To je celý. Věřit ti to tady nikdo nebude.
Mýlíš se měl jsem Golfy a byli to západoněměčtí Trabanti, pak Audi A4 vevnitř misto jako v tanku. Naštěstí byli pro ovce na prodej, takže jsem je sice vlastnil ale děkuji používat se nedali
Myslíš něco jsem tu psal a tys to nepochopil. Protože kdy jo tak toto nenapíšeš. Typický čech svoji sílu převádíš do velikosti auta a k tomu fašis. ale v tom to není je to pravý opak slaboch se tímto obklopuje, rozumný člověk klidně pojede i tramvají a nemá potřebu se předvádět . Dobrou noc