Diskuse

Fiat Punto Actual: Grande Punto začíná druhý život s cenovkou 199.900,- Kč

25.1.2010

Fiat Grande Punto se přejmenoval na Punto Actual a v nabídce českého zastoupení doplňuje faceliftovaný model Punto Evo. Současně s touto výměnou končí kariéra Punta Classic, tedy provedení 2. generace, která se prodávala souběžně s Grande Puntem.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Well-being

    Well-being 23.01.2010  12:57

    Ceny přiměřené,

    ovšem je to Fiat ...
    • 00 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 23.01.2010  13:00

      « Re: Ceny přiměřené,

      a tím chce říct co?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 23.01.2010  13:04

        « Re: Re: Ceny přiměřené,

        Tím chtěl říct, že kdyby to byla Škoda, tak je to nevybavenej krám se slabým motorem - viz diskuze u Fabie Easy. Takhle je to napůl Ferrari, a od sporťáku člověk nečeká luxus, ne? >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto RS

          RS 23.01.2010  13:19

          « Re: Re: Re: Ceny přiměřené,

          >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto A2

      A2 23.01.2010  15:20

      « Re: Ceny přiměřené,

      To si nám teda řekl novinu, ano je to Fiat. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.01.2010  14:06

    skvela akcia ;-)

    Skvele vozitko, skvela cena, slusna vybava :yes:
    Chcelo by to trosku pootvorit zadubene rozhlady dvoch narodov a Punto by malo predaje take, ake si zasluzi.
    BRAVO FIAT! :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.01.2010  14:18

      « Re: skvela akcia

      Misiaku, Mysiaku, Fabia Easy se ti zdála vybavená málo, Punto za stejný peníze se ti zdá vybavený líp, když mluvíš o "slušný výbavě"??? Podle mě teda neni výbava obsahující dva airbagy, el. okna, stavitelnej volant a zrcátka v barvě slušná u žádnýho auta. Ty na to máš, jako odborník, snad jinej názor??? Navíc stejně vybavené Fabia ti za stejný peníze přišla předražená - takže já už nerozumím vůbec ničemu.
      • 00 Reagovat !

        foto Subaru-in

        Subaru.in 23.01.2010  14:27

        « Re: Re: skvela akcia

        Mozna ten pocit, ze ma auto z CIZINY?! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto jazva

        jazva 23.01.2010  15:14

        « Re: Re: skvela akcia

        nič proti Fabii nemám, ale Grande Punto mi príde väčšie aj zvonku a aj z zvnútra. A to nehovorím o tom, že Fiat je krajší. Ale ceny u oboch sú na dobrej hladine

        A zabudol som na lepšie motory... . ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto A2

        A2 23.01.2010  15:18

        « Re: Re: skvela akcia ;-)

        Děláš si srandu, Fabia je v základu dokonalej holobyt (zrcátka a okna manuálně), až v poslední době se její další verze přiblížily konkurenci.
        Na začátku mělo GP v základu stejnou výbavu (tj. např. centrál, el.okna, zrcátka, pal.počítač,sign.nezapn.pásů atd..) jako třetí výbava u Fabie, a za tu signalizaci pásů, musíš u Fabie doplácet dodnes, přitom zcela základní prvek.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 23.01.2010  15:32

          « Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

          Já nesrovnávám co bylo nebo bude, já srovnávam Punto Actual a Fabii Easy, která přijde hodně udejším odborníkům drahá a málo vybavená. Vzhled je subjektivní, zrychlení ma lepší Fiat. Punto Actual má dle článku dva airbagy, volant stavitelnej dvouose, el. okna a jistě pár dalších detailů. Proti tomu je za stejný prachy Fabia se čtyřmi aribagy, stavitelnym volantem a pár drobnostmi. Tak se ptám, kde je ten nebetyčný rozdíl ve výbavě a ceně? To jako v tý signalizace zapnutí bezp. pásů??? >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 23.01.2010  15:41

            « Re: Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

            Já třeba radši v "holobytu" el. okna než boční airbagy :-)
          • 00 Reagovat !

            foto A2

            A2 23.01.2010  15:41

            « Re: Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

            Třeba..
            Maličkosti totiž rozhodujou, dneska jsou auta téměř stejná, kromě některých v designu vyjímečných.
            To co má základ GP jsem ti napsal výše, samozřejmě jsem tam nezmiňoval triviální věci jako "madla vzadu s věšáčky" které uvádí ve výčtu výbavy Fabia. To snad chápeš.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 23.01.2010  15:44

            « Re: Re: Re: Re: skvela akcia

            a jeeeeej, zase majitel Fabie bojuje a ide tu bojovat celu diskusiu. :'-(

            Mas ju, tak sadni a chod sa niekam vozit, bud stastny a cit sa skvelo. Diskusiu o Fiate nechaj inym ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto A2

            A2 23.01.2010  15:52

            « Re: Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

            Tak teď jsem si našel co je vlastně Fabia easy, holobyt je slabé slovo, kromě úchytů isofix a nastavitelného volantu se její výbava rovná nule.
            Nechceš doufám tohle srovnávat s GP?
            Dvě auta za 199 tisíc, ovšem je mezi nima diametrální rozdíl.
            Nechceš mi tady tvrdit, že dneska si ještě někdo dobrovolně koupí nový auto s manuálním ovl. oken a zrcátek a bez dálk. centrálu, pardon u fabie i bez obyč.centrálu.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 23.01.2010  20:33

              « Re: skvela akcia ;-)

              a ten hlavny argument:

              Fabiu si clovek kupi a nemoze dobre spavat, lebo nevie kedy mu ju ukradnu! U Punta ti kradez prakticky nehrozi, cize mozes zaparkovat kde chces, vybavit si co chces, ist na nakupy do susedneho mesta a nebat sa o vozidlo je proste skvely pocit. Poznam par ludi co islo so Skodou na nakupy povedzme do BA a vratili sa vlakom a navyse prisli o akontaciu a par splatok. Takze GP je proste - nehladiac na vybavu - lepsia volba! :yes: :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Ada-je-zase-tady

                Ada je zase tady 23.01.2010  23:14

                « Re: Re: skvela akcia ;-)

                To je logicky usudek. Fiaty se nekradou, protoze jsou neprodejne. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 23.01.2010  20:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: skvela akcia

              Tak zkuste holobit Fabii Easy srovnat s GP Actual - obojí za 199t. Jistě, Fabia Easy nemá centrál a má i okna na kličku, na druhou stranu má na rozdíl od GP boční airbagy, za který si Fiat účtuje 9.100 Kč.

              Výbava GP Actual viz ceník Fiatu: [odkaz]

              Tak mi už prosím prosím někdo vysvětlete, v čem se Fabia Easy (výbava holobit) a GP Actual (podle misiaka "skvelá akcia") tak moc liší ve výbavě - tedy kromě toho, že Fabia akcentuje bezpečnost (boční airbagy) a Fiat pohodlí (el. okna a centrál)

              (pro Misiaka - takže podle tebe je rozhodující argument pro koupi auta jak moc se krade?? V tom případě bych Ti doporučil Trabant, z nových aut pak Ladu nebo čínskou produkci. A ještě něco - Fiat má v ceníku uvedenou tak samozřejmou věc jako zadní opěrky hlavy, tak ať tě netrefí!!!)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 23.01.2010  21:28

                « Re: skvela akcia ;-)

                preco by ma mal trafit slak? Ak by teoreticky mala F. Easy a GP Actual rovnake vybavy, rovnake ceny, rovnake vykony, tak GP je vzdy lepsia volba. Nepznam nikoho kto by mal zle skusenosti s Puntom, takze je tam urcite lepsia spolahlivost a dalej je to zaujem zlodejov...a nejde tu o petrzalku, Skody sa kradnu denne na celom uzemi SR i CR.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 23.01.2010  21:36

                « Re: skvela akcia ;-)

                kamil a preco tu tak urputne bojujes za fabiu??? Vsak zabehni do banky, vytahni prasule a padaj si ju kupit ;-) :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 24.01.2010  07:54

                  « Re: Re: skvela akcia

                  Já nebojuju ZA jakoukoli automobilku ale PROTI blbosti a myšlenkovýmu průjmu některých diskutujících. Prostě kdyby byla Fabia za cenu Dacie s výbavou Pola, tak by se tu proti Škodovce vytahovaly tak geniální argumenty, že se krade, je škaredá atd, jen aby se proti škodovce něco napsalo.

                  Já měl po diskuzi o Fabii Easy že u Fiatu dostanu za cenu Easy auto minimálně s klimou a radiem na MP3, když je Fabia tak strašně moc drahá. A nakonec se ukáže, že u Fiatu za 200 t nedostanu ani dělený zadní sedačky (stejně jako u Škody). :'-(
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 24.01.2010  09:21

                    « Re: skvela akcia

                    Viem na co narazas, Fabiu si diskuteri podali a Punto oslavuju. Alebo? Ide o dve cenovo identicke auta. Vybava je asi na rovnakej urovni +/- motoricky tiez skoro identicke, ale Punto je emotivnejsie, je sportovejsie a urcite je spolahlivejsie. Patrim k ludom, ktorym niekedy ukradli 5 mesacnu OII a prisiel som vtedy o 170 000 Sk. V okruhu mojich znamych sa mi kazdy vysmial, ze naco som bral skodovku, ze sa kradnu. Odvtedy som Skodu NIKDY! nezaradil do vyberu ked som kupoval auto. Proste uz nebudem niekomu sponzorovat lacne diely na garazove opravy. To je ale len moja skusenost, moj osobny pohlad. Nevnucujem ti ho. Ani nikomu. Napisem svoje argumenty a o tom ta diskusia je.
                    Ak niekomu na Opli upadla za jazdy naprava, vypadol motor, uletela strecha >:D tak uz nikdy do ziadneho Opla nepojde, to je predsa logicke....ostane zatrpknuty. Kazdy lovek ma ine preferencie u aut, ine skusenosti. Poznam borca, ktory ma Octaviu a je spokojny.
                    Jeden priklad, ktory som nedavno zazil. Dve zeny z nasej firmy vyuzili srotovne a kupili si na lizing nove vozitka. Jedna z nich Fabiu A druha Ibizu. Co myslis, co sa dalsie dni suskalo po firme? Nuz to, ze Monika si kupila nadhernu Ibizu a ta Anna to je kr*ava, pretoze si kupila obycajnu skodovku ;-)
                    Pokial viem, tak ta jej Fabia je vo vyssej vybave ako ta Ibiza a podla mna - je v tomto pripade Fabia ovela lepsia volba! Tak to ale chodi.
                    Ja som v reale velmi diplomaticky a tak som obidve vychvalil, ze nemohli kupit nic lepsie, ze obidve vozidla su spicka danych tried a toho co je na trhu a pod.
                    ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 24.01.2010  13:57

                      « Re: Re: skvela akcia ;-)

                      Mě nevadí, že někdo oprávněně nadává na Škodu. A vadí mi, když nadává jen proto, že to je Škoda...

                      Jsem velice rád, že jsem tě vyprovokoval k jednomu z mála tvých rozumných příspěvků. To, že ti ukradli Škodovku je mi líto, ale za to opravdu nemůže Škoda. V Čechách a na Slovensku se krade Škoda, v USA zas GM a Ford - no a? Doteď jsem prostě nepochopil, proč proti Škodě píšeš tak směšný příspěvky.
                      • 00 Reagovat !

                        foto twistedTSD

                        twistedTSD 24.01.2010  15:31

                        « Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

                        100% s tebou souhlasim :yes: , vadi mi, a nechapu to, proc na skodu kazdy nadava jen proto ze je to skoda (a netyka se to jen auto.cz). V 95% pripadu stejne neni nikdo schopen rict nejaky rozumny duvod sveho tvrzeni...chapu ze to ze se krade nekomu muze vadit, porad to ale neznamena ze je to spatny auto...
              • 00 Reagovat !

                foto Giorgio

                Giorgio 25.01.2010  13:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

                Pokud se nepletu, tak u GP dostaneš minimálně ještě palubní počítač, přípravu pro rádio a 15palcová kola (oproti 14palcovým u fabie) a samo o sobě je GP bezpečnější. Ponechme stranou, že původně byla 5dveřová karoserie za příplatek 15 000, tady ji máme v ceně.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 23.01.2010  15:40

        « Re: Re: skvela akcia ;-)

        vacsi vnutorny priestor, lepsie motory, kvalitnejsie spracovanie a hlavne Punto je ovela spolahlivejsie.

        U 4Fiatu je zlava skutocne zlavou, kdezto u Skodovky je kazda zlava urazkou zakaznikov, pretoze je to povinne zostupenie zo vzdusnych zamkov tam, kde Skoda patri - na cenove dno. Si predstav, ze na ruskom trhu by bola Lada drahsia ako MB

        ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 23.01.2010  19:57

          « Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

          nebyl by prosimte nejaky dukaz o te spolehlivosti?
          • 00 Reagovat !

            foto LudaBaxa

            LudaBaxa 24.01.2010  09:09

            « Re: Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

            Teď si trochu rýpnu..

            Tady spousta lidí tvrdí, že vozy Fiat jsou poruchové a ty se ptáš na důkaz toho, že poruchové nejsou..
            MOhl bys mi, nebo kdokoliv jiný, sem napsat důkaz toho, že v dnešní době jsou ty vozy poruchové?
            Pořád se to točí tím stylem.. Jeden Franta v hospodě povídal..
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 24.01.2010  13:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

              ja ale vubec nerikam ze jsou poruchove, ale misiak rika ze punto je o mnoho spolehlivejsi nez fabie, tak bych jen rad videl nejaky dukaz :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 24.01.2010  15:02

                « Re: skvela akcia ;-)

                uz som to raz vysvetil - moj osobny nazor, moj pohlad, moje poznatky.
                Poznam len dvoch ludi, ktori vlastnili Punto, no ich hodnotenia su vynikajuce. Sam som neveril tomu, ze talian je tak spolahlive auto ;-)

                Napr. pozri si recenzie a uvidis, ze s Puntom je nespokojny jeden z 10 majitelov....u Fabie je to trosku ine.
                Punto:
                [odkaz]
                [odkaz]
                [odkaz]

                Fabia:
                [odkaz]
                [odkaz]
                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 24.01.2010  15:22

                  « Re: Re: skvela akcia ;-)

                  pockej, myslel jsem ze se bavime o GP a FII a ne o FI a Puntu I a II...ale chces rict ze pouze na zaklade tveho osobniho nazoru tvrdis ze je GP mnohem spolehlivejsi? to mi vazne nejak nejde do hlavy ;-\ ...
        • 00 Reagovat !

          foto Hendly

          Hendly 26.01.2010  16:50

          « Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

          Opět:) Kde berete ty údaje o spolehlivosti?
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 23.01.2010  15:56

        « Re: Re: skvela akcia ;-)

        Fabia Easy mala elektrické predné okná? :-O >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 23.01.2010  19:46

          « Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

          ...ale zase ma 4 bagy pokud vim ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 23.01.2010  20:43

            « Re: Re: Re: Re: skvela akcia ;-)

            Jasne, chcel som tým len poveať, že je nezmysel vyťahovať, že ten voz má to či ono, keď ten druhý zase dispnuje inými vecami...
            Kúpa auta je o.i. vecou priorít, niekto radšej oželie trochu komfortu za vyššiu bezpečnosť, iný sa radšej nechá hýčkať a nejaké airbagy sú mu ukradnuté...
            Proste kompletné auto za 200 tisíc je bombastická ponuka. Pred časom si za túto cenu nedostal skoro nič, ak teda vôbec nejaké auto.
  • 00 Reagovat !

    foto eMBebe

    eMBébé 23.01.2010  14:45

    Grande, Classic, Actual, Evo, aby se v těch názvech čert vyznal...

    Produkovat současně nový model s jeho předcházející generací (viz. u Fiatu Grande Punto a Classic nebo třeba u Škody Ostavia Tour a Octavia), to už tady bylo, ale kam míří marketing Fiatu nabídkou modelu téže generace ve dvou verzích jako Punto Actual a faceliftované Punto Evo?
    • 00 Reagovat !

      foto Flai

      Flai 23.01.2010  15:02

      « Re: Grande, Classic, Actual, Evo, aby se v těch názvech čert vyznal...

      No tohle ještě nikdo nedělá :-)
      Ale kolik by se třeba prodalo předfacelift Octavek oproti te facilft???
      Kolikrat facelift autu spiš uškodí ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto A2

        A2 23.01.2010  15:14

        « Re: Re: Grande, Classic, Actual, Evo, aby se v těch názvech čert vyznal...

        Přesně tak, jinak GP je na tom v designu exteriéru lépe než EVO.
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 23.01.2010  15:59

          « Re: Re: Re: Grande, Classic, Actual, Evo, aby se v těch názvech čert vyznal...

          Vec názoru, dá sa predpokladať, že GP sa bude predávať iba s touto obmedzenou ponukou motorov a výbav. EVO bude mať zrejme vždy niečo naviac.
    • 00 Reagovat !

      foto jazva

      jazva 23.01.2010  15:11

      « Re: Grande, Classic, Actual, Evo, aby se v těch názvech čert vyznal...

      roky to už robí aj Opel s Astrou... ;-) a asi sa to oplatí
  • 00 Reagovat !

    foto A2

    A2 23.01.2010  15:12

    Design za skvělou cenu

    Jo, ta 1.4 za 253 tisíc je velice dobrá nabídka, bohužel chybí lepší výbavy, bez dvouzonový klimy (jako jediná v této třídě právě u GP) a tempomatu nestojí auto za nic.
    Ale vzhledem k tomu, že jde stále o nejkvalitnější designovou práci v rámci segmentu (ano, stále na vrcholu i po čtyřech letech), jsou ceny úžasné. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.01.2010  17:18

    ...preco tu vidim len smajlikov?

    zeby DB?
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 23.01.2010  19:59

    zajimavy

    prodavat fl a pred fl zaroven, to je zajimavy...ale je to krasavec (GP) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto jenik1

    jenik1 24.01.2010  09:55

    Kde jste ty ceny našli?

    Na oficiálních stránkách Fiatu žádné ceny u Punta actual nejsou.
    • 00 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 24.01.2010  10:23

      « Re: Kde jste ty ceny našli?

      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.01.2010  10:31

        « Re: Kde jste ty ceny našli?

        tam je este zvyhodnenie pri financovani cez leasing 30 000 a moznost odpoctu DPH. Takze to sa da dokupit akcny balik s klimou a par drobnosti naviac.
        Aj ta extra vybava ma nizsie ceny ako u Fabie.
        Hm..takze Punto jasna volba! :yes:

        Ale ziadna revolucia sa nekona. vychytraly čecháček, ktory nedovidi dalej ako za svoje humno (Skodu) aj tak o ziadnom Fiate nevie. Nezaujima ho. Zisti, ze je vhodne kupit nove auto ....nasmeruje si to rovno do salonu Skody. A predaja Fabie budu stale tam kde su. Konkurencia moze priniest aj zlate vajce, pre zaslepenych a zadubenych tu bude vzdy len Skoda!
        Dopisal som pod tento clanok. Bye!
  • 00 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 24.01.2010  11:37

    skusenost s fiatom

    v diskusiach na tomto serveri sa viac, alebo menej vsetko porovnava so skodou. Po osobnej skusenosti, sice s firemnym vozidlom po roku pouzivania mozem s istotou povedat, ze fiat uz nikdy. Dovodom nie je odpor k znacke, alebo predsudky ale skusenosti so sluzbami po predaji.

    Potrebujete stierace, zakladna vec, ziaden luxus, zlozte zalohu do 3 dni ich budete mat - trochu moc.

    Sada na opravu defektov - chcete napln, zlozte zalohu, dodacia lehota 3 dni. Mimochodom klinec do rakvy bol ked somdostal defekt a par km od domu mam servis fiat som sa od nich dozvedel,ze defekty neopravuju.

    Mozno aj toto je jeden z dovodov preco ludia uprednostnuju skodu - velka servisna siet, nd v kazdej garazi, atd....

    Tymto som nechcel povedat, ze fiat je kram a skoda je super, alebo naopak, ale ak ste nuteny odstavit vozidlo na 2-3 dni iba preto, ze ziaden autorizovany servis nema na sklade stierace, tak je to na zamyslenie.

    Mimochodom jedna sa o vozidlo fiat fiorino a opisovane udalosti sa stali v BA.

    Aby som iba neociernoval, v pripade riesenia jednej dlhodobo opakujucej sa zavady mali ND k dispozicii na druhy den od "odlozenia" auta do servisu
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.01.2010  13:00

      « Re: skusenost s fiatom

      tak si kup Skodu ;-) ved nikto (okrem zamestnavatela) ta nenuti jazdit Fiatom, ci? Ale pochybujem, ze ty niekedy......radsej nic ;-) Pekny den!
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 24.01.2010  13:46

        « Re: Re: skusenost s fiatom

        preco prave skodu??? Na fiat tu nekydam, len som skonstatoval stav, resp. uroven dilerov. Skoda nie je moja krvna skupina. Pochybujes o com??? Mimochodom precitas si recenziu ak mas cas, ziadne kydanie na fiat tam nenajdes ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 24.01.2010  17:37

          « Re: Re: Re: skusenost s fiatom

          A máš pravdu. V tomto smere má Fiat čo doháňať. Zaujímavé ale je, že negatívnu skúsenosť mám aj z predajne Auto Valušek. Akoby keď ide "iba" o Fiat, už nebolo treba starať sa o zákazníka...
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 24.01.2010  17:50

            « Re: Re: Re: Re: skusenost s fiatom

            ja mam tuto skusenost bohuzial s kazdym fiat servisom v ba. Mimochodom tie stierace a napln do lepiacej sady som zhanal vo vsetkych servisoch v BA...a neopravovanie defektov mi vysvetlovali u valuska
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 25.01.2010  00:06

              « Re: skusenost s fiatom

              ja by som povedal, ze to je uz asi v kazdom servise. Niekedy boli automobilky v 2-4 triedach a mali tam po 3 modely.....dnes je uz skoro kazda automobilka v kazdej triede (nepocitame tie exoticke) a v kazdej triede sa snazi mat co najsirsiu ponuku verzii ci uz karosarskych alebo mot. Navyse kazde dva roky sa chrli nejaky novy model, pripadne FL. Ked si zoberieme ake male budovy maju postavene, kde je vlastne predaj, servis, kancelarie, atd...hm tak pre sklad toho vela nezostane. Navyse drzat na tolko modelov diely, to uz si vyzaduje ale sakra velky kapital. Takze ja ich chapem. Ibaze kurier jazdi po republike kazdy den, takze by tam mala byt garancia dodania dielu do 24 hod.

              Co ale nechapem, ze nemaju v predajni diely, ktore sa menia casto....napr. tie stierace ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 25.01.2010  06:39

                « Re: Re: skusenost s fiatom

                no vidis, ze sa zhodneme...moj prispevok nebol o znacke fiat, resp. vyrobcovi, ale o servise. Predstav si odstavenie vozidla iba preto, ze prsi, alebo radsej nevycestujes, lebo nemas cim opravit pripadny defekt ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.01.2010  08:49

      « Re: skusenost s fiatom

      kyklop: sorry nemozem vydrzat - na zaciatok chcem povedat, ze sa nezastavam servisov Fiat, ale ty mas nejaku upenlivu predstavu, ze na zakladny spotrebny material sa chodi len tam, kde si auto kupoval? bojis sa ze padne zaruka ci co?
      -stierace-Tesco ma otvorene 24hodin a stierace tam zozenies za ceny od 1,49 €!!!
      -sada na opravu defektov - detto, hocikde
      -pneuservis - neverim vlastnym ociam a tvojmu veku!

      Nic nie je ani cierne ani biele. Ja pridam vlastny postreh:
      Ked buchnes naraznik na Fiate, tak oprava+lakovanie 100-200€. Ked buchnes naraznik na Toyote, tak len samotny plast 700€! To bude asi firmu viac boliet, nez stierac.
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 25.01.2010  09:47

        « Re: Re: skusenost s fiatom

        over si fakty skor ako napisese volovinu...tu sadu stieracov som zhanal vo viacerych predajniach autoprislusenstva a napln do lepiacej sady to iste. Servis fiat prisiel na rad az potom
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 25.01.2010  12:03

          « Re: skusenost s fiatom

          tiez sa mi nezda, ze by si musel odstavit auto kvoli stieracom. Ja tiez nekupujem originaly, radsej vo Forstingeri alebo pripadne aj v tom Tescu sa da. Original som raz zhanal u autorizovaneho a len samotne gumicky stali 40 EUR!
          Takze kupujem radsej nejake neznackove za 4-5 EUR. Vydrzia o polovicu menej, ale cenovo je to potom aj tak ovela vyhodnejsie.
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 25.01.2010  12:21

            « Re: Re: skusenost s fiatom

            ak sa ti rozpadne gumicka stieraca, ktory mas ako vodic pred ocami a permanentne niekolko dni prsi???? Ta gumicka sa elegantne rozpadla na ceste ZA-BA, ziadne postupne opotrebenie - v tomto pripade by som mal davno nachystanu/kupenu druhu sadu. Mimochodom vo forstingeri boli tiez iba na objednavku za cenu o 2 nizsiu ako nakoniec vo fiate ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 25.01.2010  12:46

          « Re: Re: Re: skusenost s fiatom

          kyklop: A tie fakty sme mali zobrat z tvojho prveho prispevku, alebo kde? Ale nechcem sa s tebou bavit v style "volovin" a podobne (ja poznam tiez vselijake vyrazy). Radsej ti poradim:
          -stierace - viz moj a dalsi prispevok
          -lepiaca sada - napln do nejakej orig. sady nekupuj, ucinok je ten isty ako ked kupis (opat 24hod. napr. na pumpach alebo v Tescu,...) sprej na opravu defektu, cena okolo 10€. Ja ho vozim v aute aj ked mam rezervu (este som ju nepouzil,zato sprej viackrat). Ten sajrajt z vnutra pneu ti potom v pneuservise vymyju a pneu opravia/zalepia podla stavu.
          A prosimta vyjadri sa aj k podla mna dolezitejsej veci, o ktorej informacie sa docitas ku koncu mojho prveho prispevku. Mna to zaujima.
          Stastnu cestu.
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 25.01.2010  13:47

            « Re: Re: Re: Re: skusenost s fiatom

            pokial mas namysi porovnanie ceny nd fiatu vs. napr. toyota??? Neviem povedat, zatial som podobny problem neriesil s fiatom, nastastie. Zatial viem porovnat iba cenu normohodiny a ta je vo fiate porovnatelna s konkurenciou, pokial sa dobre pamatam tak na fiorino je to 50 eur s dph. Inac vsetky spotrebne veci, napr. aj tie horeuvedene sa snazit zabezpecit inde ako v znackovom servise, nakolko ich priplatok v niektorych pripadoch nema mieru ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 25.01.2010  15:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: skusenost s fiatom

              no vidis :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto milan3

    milan3 24.01.2010  18:31

    Off toppic pro spravce webu!

    Jeden Off topic pro spravce webu, tato diskuze se nezobrazuje pod Mozzila Firefox ale pouze pod Explorer!!! 8-s
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Přeslazené mléko s příchutí kávy! Ledové kávy propadly v testu

Přeslazené mléko s příchutí kávy! Ledové kávy…

V létě přijde vhod místo šálku horké kávy její ledová alternativa. U ledových káv z obchodů se ale vychlazené…

Sestra vévodkyně Meghan znovu útočí: Plive jed i na královnu!

Sestra vévodkyně Meghan znovu útočí: Plive jed i na…

Vypadalo to, že nevlastní sestra novopečené vévodkyně ze Sussexu Samantha (53) dá už konečně pokoj. Sice se po…

 

iSport.cz

Lyon popáté ovládl Ligu mistryň. Česká sudí v prodloužení tasila červenou

Lyon popáté ovládl Ligu mistryň. Česká sudí v…

Ženské finále Ligy mistrů v Kyjevě ovládly fotbalistky Lyonu. Ty zdolaly soupeřky z Wolfsburgu 4:1 po…

Speciál k finále Ligy mistrů: 68 stran, plakáty. Zase vyhrajeme, hlásí Šmicer

Speciál k finále Ligy mistrů: 68 stran, plakáty.…

Liverpool proti Realu Madrid. Tohle finále fotbalové Ligy mistrů bude velmi emotivní pro jednoho z hrdinů…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Česko potřebuje svoji Johanku z Arku

Vladimír Pikora: Česko potřebuje svoji Johanku z Arku

Trápí mě, když vidím rozpolcenost české společnosti. Trápí mě, jak se vytratila diskuse. Diskuse se změnila na…

Palác na kolejích: Takhle cestoval ruský car, než byl sesazen a zastřelen bolševiky

Palác na kolejích: Takhle cestoval ruský car, než…

Konec 19. století byl ve znamení obrovského rozmachu železniční dopravy a pozadu nechtěl zůstat ani ruský car…