Panda a 500 jsou nejprodávanější ve svém segmentu? Já se táži jak je to možné, když měl být někde v bahně? :-!
Jinak tohle si zaslouží gratulaci.. zmrtvýchvstání je umění :yes:
Ještě větší umění je nanebevzetí.500 má našlápnuto :yes:
Pro spoustu lidí je to prostě srdcovka,jakýsi genetický odkaz a to je třeba to,co chybí Bravu.
Tak to snad mají všechny auta,ne (líbit se a sloužit)?Jinak si nedovedu představit,proč by se měla vyrábět (snad aby se nikomu nelíbila a nesloužila?).Jen to někdo zvládá lépe a někdo hůř,v praxi některá auta se líbí víc,některá služí déle atd.Zatímco 500 se veze na vlně euforie,tak Bravo je v šedi průměru.Ne dole,ale v průměru,nic víc,ani nic míň. ;-)
Priznam se, ze mam obavy o vsechny, kteri prochazi strmym vzrustem. Ackoliv cerna cisla Fiatu se objevuji uz rok, vzhledem k italske mentalite mam trochu obavu, aby se neutopili. Alfa je stale mimo, na nastupce 147 se ceka uz dlouho a navic jeho technicka zpriznenost s Bravem a Stilem mne celkem strasi. To co staci krasne, ale spise luxusnejsi Delte nemuze stacit dynamicke Alfe. 159 mela dobry nastup, ale prilis optimisticke ceny a jeji prodeje uz nyni budou jen padat. Na nastupce 166 se ceka jiz prilis dlouho a informace o stale nedoresene platforme me strasi. Snad se podari vstup na US trh, byt nevim s kterymi modely, MiTo je tam podle me tezko umistitelne, stejne jako 147(9)...a zacit plnit showroomy Mini typem 159 mi neprijde dvakrat stastne.
Co se dostalo ke mně, tak po nezdaru BMW koupit Volvo se má údajně pomalu připravovat půda pro získání jiné "předokolkové" značky s potenciálem. Pro odpověď na otázku, které, jsou už určité náznaky, jednak moc vhodných značek není a pak, s kýmpak teď BMW tak nějak začalo rozvíjet spolupráci? Vypadá to tak, že posílení vztahů s Fiatem by mohlo opravdu znamenat záměr získat Alfu. ;-)
Alfu nebo Lancii? Lancia by přeci jen méně ohrožovala BMW svým zaměřením na komfort a zasáhla tak jinou cílovou skupinu. Ne nepodobnou té kupující Volvo.
Nemám strach. Obavy jsu liché. Nechápu ty obavy a neustálé omýlání Stilo Bravo Delta 149. Kurnik, dyť ty auta jsou úplně jiná. MITO a GP... to je taky hukot. Ty auta jsou spřízněná,a le každé je úplně jiné (údajně akorát řazení, které osobně v Puntu vůbec nepovažuju za špatné) je jediné co v Mitu připomíná GP... Nevím. Tady ty plané poplachy mne nebaví...
Jde jen o marketing a ted ten zvladaji mnohem lepe, nez drív. Nebo je tady někdo, kdo pochybuje o kvalitě 159, GT, Brery a Mita? Všechno jsou to výborná auta. Já jen čekám, jak dopadne Delta. O AR strach nemám, jen u Lancie si myslím, že její znovuobnova bude trvat delší dobu. ALe výsledky jsou více než dobré.
Kurnik, proč to kromě mě nikdo nevidí a nechápe???!!! >:-[] >:-[]
MiTo je GP Abarth s vlastní osobitou kastlí, neříkám, že je na tom něco špatného, nechápu ale, proč tvrdit, že jediné společné mají řazení. O deltě už toho bylo napsáno taky dost, vyjma těch s vlčí mlhou vědí všichni jak to je.
Wolffe chápu tvé nadšení pro značku ale přesto všechno i já mám o Alfu a hlavně Lancii obavu. Zmiňuješ tu pár typů aut od Alfy a já se ti k nim vyjádřím. Tak tedy začněme od nejmenšího a tím je Míťa. Soudit jak se chytí, bych s zatím neodvažoval, je příliš nový ale zároveň i celkem kontroverzní. Spoustě lidem se líbí, ale spousta nazkousla nový alfí look, připomínající čumák sviště. Pro mne osobně docela milé, veselé autíčko, které mne však nechává zcela chladným.
Dále 159. Jak už psal T613 Alfa s ní měla dobře našlápnuto ale nějak už od začátku se to začalo brzdit. Jasně se ukázalo, že krásný design není zdaleka všechno a pokud někdo chce brnkat na prémiovou strunu, musí tomu nástroje odpovídat nejen zjevem. Průměrné motory, na Alfu průměrné jízdní vlastnosti, průměrná kvalita a zpolehlivost, vysoká hmotnost a zpočátku přemrštěné ceny. Několik důvodů, proč se tohle auto zrovna šlágrem nestalo. S velkou dávkou nadsázky to platí i pro deriváty 159 - tj. Spidera a Breru (ostatně tenhle přerostlý hatchback se mi nikdy dvakrát nelíbil). GT, 147 a především 166 jsou dnes již stará auta, která měla dávno mít své důstojné nástupce. O nich není třeba dál psát. Experimenty s prodeji v USA mohou pro značku také znamenat problémy... Ale tak jako tak, držím téhle značce palce, ať jim to vyjde, stejně jako sesterské Lancii. Obě si to zaslouží... ;-)
U 159 záleží na tom s čím ji srovnáváš, je to jako s A4, výrobci můžou tvrdit, jak jsou to sportovní auta, než je ale někdo postaví proti špičkové zadokolce, aby zjistil, že koncepci prostě v některých ohledech neošidíš. Mezi předokolkami je 159 v užší špičce, její problém je větší náchylnost na motor, tedy, těžký dýzl má na její jízdní vlastnosti (nedotáčivost) větší vliv než třeba u mondea, ale ve verzích s benzinovými motory je to celkem o.k., navíc, strmé řízení maskuje trochu problém s váhou, dává větší pocit agility. Jiná věc je, že ta velká váha degraduje výkony papírově slušných motorů, prostě minimem je ta 2,2 , se kterou se ale 159ka hýbe na úrovni třeba mnohem slabšího accordu s dvoulitrem.
Mě teda jízdně nijak zvlášť nenadchla, tím ale nechci tvrdit (ani náhodou) že je špatná. A zpracování?? Materiály?? No v rámci mainstreemových konkurentů slušné, v porovnání s německou trojkou anebo třeba lexem, infinitou, volvem, však nedostačující...
Dvoulitra, resp. 1,9 JTS a vážně, nic zvláštního. Jak píšeš sám, hodně strmý řízení, těžká na předek, subjektivně celkově těžkopádná. Jinak vizuelně nádherná...
Jo jak říkám 159 je těžkopádná.. Ale Accord... to je lehkonohá lasička... :yes: Sotva tunu vážící.. Oh bóže oh bóže... Seděl si v tom autě vůbec, nebo plácáš to co tady už někdo v testu napsal (resp. vymyslel), a další troubové od něj opisovali..?
Seděl, jezdil, řídil a hlavně vnímal wolffe. Nikdo tu (krom tebe) nemluví o tunových lasičkách, tohle prostě byly pocity z auta, které je možná nejkrásnější ve své třídě, zdaleka však ne nejlepší. Přes velké očekávání mne 159, nezlob se, zklamala. :-!
To chápu... Jen si myslím, že to zklámání plynulo ze dvou věcí.
Za prvé...
Slabý motor (základní motorizace), objektivně každý od Alfice čeká brutální zátah a projev)
Za druhé... Alfice se 159 překonala BMW v odtržení řidiče od dění co se děje mimo vůz. Tedy odhlučnění je až příliš velké. KLid a sterilita. Na to lidi u Alfice nebyli taky zvyklý... Pak to vychází tak, že Alfice působí jako vykastrovaná. Tomu rozumím. Reálné časy, které však ty auta dokážou dosáhnout jsou výborné..
Souhlas, co se týká vizuality, je to fakt nejhezčí auto třídy, a docela nechápu, proč opouští alfa prvky designového jazyka 156ky resp. 159ky a jde k těm competizione "bassetím očím" MiTa. Vždyť ta tři samostatná světla, mírně podmračený výraz, to je dokonalé. ;-)
Přesně jsi to vystih kámo. Ani mě ten jak říkáš bassetí kukuč za srdce nebere. Nelíbí se mi ani na 8C a ani na Míťovi... Současná 159 nemá designově chybu...
S tím se dá souhlasit. ALe počkejmě na Mito naživo.. Ju? JE to malé auto, může vypadat jinak... Neviděl bych to jako zásadní chybu. Furt lepší než VW Polo se světly alá Mercedes >:D >:-[]:no:
Nevim jak to bude u nas, v Italii s nim jezdi vetsinou chlapi (zenskou jsem v nem videl snad 3x), vse ve vyssich vybavach, prognosticky urad zklamal. ;-)
Já už Míťu na živo viděl, minulý týden v Benátkách, tedy přesněji v Oriagu, což je předměstí Benátek. Stál tam před prodejnou v svůdně červené barvě... A pocity... Těžko popsat, určitě upoutá pozornost, proporčně vyrovnaný, jen ten čumák je takový, bude to chtít zvyk... rozhodně designově bych to neodsuzoval a má u mě :yes:
Mne osobne bola 156 ešte milšia, ale tie ohlasy na podvozky a motor, to je jedno sklamanie za druhým. Keď sa povie Alfa, jedno oko sa smeje a druhé plače...
To sou zase žblechty... Ach jo. Nic na to kašlu to nemá cenu... ZAse diskuze. A4 the best all over the world.. Fakt žádný.. jen kecy kecy kecy... Nehodlám se tady té demagogické diskuze účastnit. Testy jasně dokázaly, že 159 byť předkolka je rychlejší než BMW řady 3. Lexus, nebo Accord se na ni vůbec nechytají... Prostě nedokážou ani udržet směr, při náhlém směru jízdy jdou mimo a do smyku, AR drží... Neustále kecy... Nic na to kašlu.
P.S. A4 je proti AR 159 jízdními vlastnostmi tak leda valník vhodnej leda na dálnici...
CO se matriálů v interiéru týká.. Je na tom 159 mnohem líp než trojka... Nové céčko o trošku líp. Lexus je úplně mimo, je to jak laciné cinkrlátko, které se sportovníms edanem nemá nic spoelčného...
Měj se uži si to tady...
[odkaz]
Accord je určitě nejlepší, však je to Honda.. Jen kdyby mu ta * tak nelítala...:-)
Jo, tak se prostě neúčastni. ;-)
Je opravdu zbytečné, abys nás každou větou přesvědčoval, že jsi v trojce, accordu nebo áčtyřce v životě ani neseděl, natož jel. :-);-)
KDo včem jel si tady může tlachat kdo chce co chce. Já ti napíšu, že Jetta nemá dobře ani slícované zadní světla (když mi dáš mobil pošlu ti to jako mmsku, včera sem jednu vyfotil), ale to je fuk..můžu to poslat i meailem, ale ty to prostě nevemeš... Dám tady odkaz, kde je vidět, že všechny testovaná auta jdou do smyku (ať an suchu tak na vodě), ale Alfice drží. Pštíte tady síru, která vychází z vašich doměnek. Jediné co já sem schopen udělat je dát aspoň nějaký odkaz. to sem udělal. A stejně budete tlachat. Chápu, jsou to Vaše subjektivní dojmy. Ale byl bych rád, kdyby jste byli schopní přiznat, že to co vy subjektivně cítíte, není dogma a mimochodem to může být úplně odlišný dojem od skutečnosti. O nic jiného nejde.
A co se týká kvality zpracování, tak když napíšu, že teď vybírám auto nižší střední a prošel sem všechny salony a proezl snad všechny auta a že nejlépe je skutečně udělané Bravo ve výbavě Emotion, tak zase budete cosi mrskat. Mne to nebaví... To by sme se museli sejit, partička 10 lidí, dát si dva dny oraz a projít a projet to zaráz a objektivně říct, co komu na čem vadí. Pak zjistíme, že nic není černý a ani bílí... Takže zatímco někomu vadí měkké sedačky v Peugeotu, jiný nadává na tvrdé v Ceedu... A kvalita? Raději nic už neříkat... mne stačí ta Jetta. Takový zgrab od Fiatu ani v té Brazílii snad už deset let nevyjel. Ty světla jsou ostuda.
Už to chápu, účastnit se diskuse, znamená dva a více odstavců, neúčastnit, jeden. Nějak se nám ale protahují, Wolffe... :-):-)
P.S. jen technická síra se Dští, ale napsal jsi to moc hezky, pštět síru, která vychází z doměnek, to je skoro básnický obrat. >:D
No se z toho potentučkuj...Opět došly argmenty...
MOhl yb si mi tedy už vysvětlit, jakto, že dokonalé BMW řady 3 stopu nedrží při vyhýbacím manévru a AR 159, která je horší a předkolka ano (testováno německým časopisem a presentováno v německé televizi)?
Já se netentočkuju, tys tu psal o dvou vysokých školách. ;-)
Někdy se novináři a časopisy hodí, jindy ne, co? Posledně jsi tu na ně "dštil síru", myslím, že to bylo u testu delty, teď je to Argument. Ale, jo, pokud nemáš příležitost srovnat sám, dej na motoristické novináře, jiná varianta není. Proto, přečti si dostupné srovnávací testy 159ky, projdi videa, určitě ji 5th Gearu nebo Top Gearu protáhli a pak mi přijď říct, co mám v hodnocení jízdních vlastností 159ky špatně. Pokud jde o tohle video, je to trochu o něčem jiném než naše debata, tady se netestovaly primárně jízdní vlastnosti, ale vhodnost nastavení a účinnost ESP jednotlivých aut. A pokud jde o 3-er, nikde se neříká, že "dokonalé BMW řady 3 stopu nedrží při vyhýbacím manévru", ale mluví o tom, že předpokládali, že vítězem bude lídr BMW3, ale 159ka to zvládla chlup lépe, tedy vítězství putuje na jih.
Wolffe, když myslíš, já ti to brát nebudu. Jen snad drobnost - jízdní vlastnosti nejsou jen imho o rychlosti a tvrzení, že 159 strčí do kapsy 3-er mi přijde jako dobrý vtip na páteční dopoledne. Lexus a především Accord vřele doporučuju projet a možná změníš názor. S A4 v quattru s dvoulitrem TFSI si tě i s tou 159 dám tak leda k svačině... ;-) A materiály až budeš příště zkoumat, zkus před tím nepít tu Grappu.... ;-)
To není co si myslím a co ne. Dal sem sem odkaz. A neporovnávej čtyřkolku s předokolkou. Alfice má, pokud si to nevěděl taky výbornou 4kolku s torsenem. A má i Q2, která dokáže jet ještě o dost rychleji než klasická dvojkolka... Ale to je jedno... Mě akorát čílí to neustálé zpochybňování kvality 159... JSou to totiž kecy
Já rozhodně nezpochybňuju kvality 159. Ona je jaká je. Na italské poměry velmi slušná. Ale řadit ji jízdními vlastnostmi, motory a kvalitou do prémie mi přijde jako zatím velmi, velmi předčasné. Počkejme generaci, dvě a možná se to italům povede... ;-)
A včem je jako horší? Když odhlučněním je na tom líp než prémioví konkurenti... a ve výhybacím manévru zjevně také. Tak kde je ta chyba? ;-)
Došel sem k názoru, že to bude asi to, že je z Itálie a je to AR..., co?
Wolffe je to o vnímání zákaznické veřejnosti. Alfa je tak trochu třídou samotnou pro sebe, ale na západ od naših hranic jako prémie vnímána není. A věř že ani v té Itálii ne.
Aha, takže Golf je Guru a hotovo... TOje podobné. Tak to chápu. Proti tomu nic. KDyž bude někdo vnímat houno jako kus zlata... tak mu v tom co? Nebudeme bránit.. Každý má na to své právo... Ale prosím nevnucujme ho ostatním. Já se bavím o objektiních věcech. Ne o tom, že někdo může vnímat Logana jako prémiový vůz... >:D
wolffe, chlape co blbneš?? nepils náhodou doopravdy tu grappu?? já neřekl ani slovo o golfu, loganu ani o zlatém *. tak proč hned tak zhurta na mě?? vnímání prémie je věcí především kupujících. nikdo nikomu nic nenutí, lidé si mají možnost vybírat a svým přístupem sami formují nabídku té které značky. a od toho se i odvíjí jak je která značka vnímána. já do itálie jezdím velmi často a věř že vím o italském náhledu (patriotismu) na auta poměrně dost. stejně jako vím, co je v itálii vnímáno jako prémiová značka. já nikomu nic nenutím, jen se ti snažím naznačit, že prémii tu neurčujeme my dva, nýbrž tisíce a tisíce zákazníků, ketří si ta auta kupují.
"Nebo je tady někdo, kdo pochybuje o kvalitě 159, GT, Brery a Mita"...su ich cele zastupy! Netvrdim ze ich tvrdenia vychadzaju z reality ale negativny image talianskych aut ma hlboke korene a miestne zastupenia tomu len nahravaju! Ale to je iny pribeh.
Drzim vsak Fiatu palce. Je to pre mna taka mala mrstna rybka vo vode plnej dravcov.
POslední věc co k tomu napíšu. Nemá smysl diskutovat v případě, kdy někdo jako dogma napíše, že AR má průměrnou kvalitu a dílenské zpracování a jen průměrné jízdní vlastnosti. Tady končí debata. Autoo, které má prokazateleně i přes svoji RELATIVNĚ vyšší hmotnost (vyšší bereme li porovnán 159 x 156, ale vemete li Mercedes třídy C a nebo trojku, pak ten rozdíl hmotností proti 159 před faceliftem není moc velký a po faceliftu je na tom 159 i krapet líp) nejlepší jízdní vlastnosti ve třídě prémiových sedanů střední třídy.... Nemá cenu diskutovat. I Německé závislé testy prokázaly, že tam co BMW řady 3 jde z trati (ať už an suchu a nebo mokru), alfice se i bez Q2 drží stále stopy).
Ad GP Abarth a Mito. Objektivně je nutné říct, že jsou to pravděpodobně jízdními vlastnostmi spolu s Corsou OPC a Minim nejlepší auta svého segmentu. Těch dílů je samozřejmě více (jako v každém koncernu, bože dělá to každý)společných, nicméně díky DNA a jiných vychytávkách je údajně jediné spříznění poznatelené an řazení, které byť by mohlo být tužší a o něco kratší takové není a je společné víceméně s civilním GP. Tohle je snad pochopitelné. Netvrdím, že Mito bude prodejní trhák, nicméně myslím, že pude dobře na odbyt a jde jen o to, aby prodejní čísla AR pomalu rostly. Obroda značky Fiat se povedla, AR má na půl cesty vykročeno a Lancia s Deltou je an začátku. Snad to klapne.
P.S. DInar spekulace o nákupu AR BMW je moc hezká... Snaha mne vyštengrovat se však nepovedla.. Ale víš co? Uděláme sázku. Pokud Fiat koupí Volvo, pozveš mne na výborný oběd... Pokud BMW koupí AR pozvu já tebe na výborný oběd s pivkem a tak... O.K.? P.S.2 Ať to má nějaký švunk, lepší sázka mne nenapadla...
K těm prvním odstavcům stačí jen >:D k tomu P.S., podívej, to není žádná provokace, co jsem slyšel, to jsem napsal, mě osobně je zcela šumafuk kdo koho koupí. Pro mě jsou značky jako Alfa nebo Volvo dostatečně dobré na to, abych v případě, že udělají auto, které mě osloví, si je pořídil. Možná k tomu dojde možná ne, rozhodně se nehodlám omezovat v tom, že na celý život pro mně musí nutně existovat jen ta jedna vyvolená značka. Podobný náhled na věc doporučuju i jiným. ;-)
Pravdu nedokážeš vstřebat a přijmout to sem pochopil. S poslední větou souhlasím. Jen dodám, že značka je do jisté míry zárukou jistých kvalit a vlastností určitého výrobku... Většinou se nikdo nedokáže otočit o 180 °. Riziko, že výrobce co výrábí auta, co jsou výborná na silnici vyrobí zgarb co se sotva na ni udrží je menší, než pokud je to opačně...(tedy např. od korejského výrobce prostě těžko můžeš čekat, že s jedním modelem změní filozofii celé značky)...
Podle mě nemá Fiat dost síly, aby ukočíroval dvě problémové zančky, tím spíš že má dost práce se svoji hlavní značkou hlavně ve větších modelech, ale nechme se překvapit. Každopádně držím palce. Jsou to obě klasické značky s dlouhou historií.
Není nad to, když tvoje poluce dostane po takovém článku zelenou! >:D
Ještě teď mi hučí v hlavě motory "nízkonákladového" Airbusu a musím s potěšením konstatovat, že jsem po 3 dnech strávených v jednom italském letovisku, zahlédl po druhé v "live" provedení, new Fiat 500! Taky jsem si konečně prohlédl výrobky Lancia a SsangYong dostal v designu tvrdou konkurenci! ;-)
To máš za to, že chodíš na dovolenku do lacných kempov. V Taliansku sa dá dovolenka prežiť aj inak ako na pláži vedľa odpadovej rúry >:-[]
PS- A určite nabalený konzervami ako to je pekným zvykom >:-[] >:-[]
Nevím, kde jsi v Itálii byl a na co jsi tam koukal nebo jestli sis nechal brýle doma, ale já se z ní vrátil v neděli a vzal jsem to od Dolomit až po Neapol a F500 tam můžeš vidět mraky téměř na každém rohu. Za volantem jsem ciděl jak mladé kluky, dívky, tak důchodce. A taková Lancia Musa tam je koloritem silnic. Jen s tím SsangYongem máš pravdu, těch je tam tedy více než u nás, ale to i v Německu či Rakousku...
Člověče neuvěříš, v salonu ji tam neměli, u těch Benátek to byl nějaký velkoprodejce a měl tam i Volva... ale projela kolem a než jsem se vzpamatoval, tak jsem viděl jen záď... Líbilo se mi to. Nevím, zda je to objektivní, protože jsem byl z vozového parku Itálie celkem unešem >:D Teda jen Lancia Lybra v sedanu se mi nějak nezdá. Meli ji v sousedním apartmá a když to stálo vedle našich dovou aut, tak se mi to nějak nezdálo
Jo, interiér to je jiná káva, to vím, má to přítel mé kamarádky... ale ten zevnějšek mě nebere, příď nic moc, záď vůbec, jen kombi má zkousnutelnou záďa hlavně ten chromovaný zářez na C sloupku tomu dává punc výjimečnosti. Je taková přejemnělá, takové baroko... Jen bych dodal poznatek z těch 4000 km a 5 států (nepočítám tranzit, všude aspoň den), že všude včetně Německa je na každém rohu vidět Fiaty GP a modrá vede. Fabie jsem potkal 2. Jednu v San Marinu s D vzadu a druhá dělala kolonu svou předpisovou jízdou Mezi Benátkami a Ravennou. Samozřejmě červená a místo klimy střešní okno a uvnitř 2 čeští důchodci na cestách >:-[] Takže FII ačkoliv to měl být prý trhák, jak se tady na serveru v diskuzích píše, tak nikde... Ale celkové dojmy pak možná hodím na blog... jestli se bude chtít
Videl jsem ji jeste oblemcanou lepici paskou pres predni, zadni svetla na dalnici Palermo-Catania, je hezka, ale obrovska! Je stejne velka jako Insignia, ale samozrejme hezci. :-) Btw. tech petistovek tam jezdi mraky! Je to nadherny auto. :yes:
Snažil jsem se nastínit, že jsem použil aeroplán a na tři dny nejezdím autem na propanbhútán za podpory Hamé do Itálie na dovolenou. Prostě jsem byl na jednom místě a F500 jsem viděl jeden. Jeden. To mě na revoluci nepřipadá. Mít za kolorit Lancii v designu "krysí držka", to je teda představa. pěkně děkuju.A jestli je tam hodně SsangYongů, to nevim, ale design Lancie se mu hodně podobá.
prostě si nevytáhl paty z pláže a partmánu a mazal ses tygří mastí :-!
Mimochodem od webpaji jsem obdržel podobné info jaké tady dával Ronault, akorát on se flákal po městě
Jenom jestli ta dobrá čísla neudělal Fiatu Wolff. Pokud dobře počítám, nakoupil na diskuzi jen za poslední rok čtrnáct fiatů a asi šest jich má na cestě. Ještě, že Fiat rezignoval na velké vozy, kam by to Wolffík všechno strkal, že?
No... ale co je nutno ocenit, to je akcent Fiatu. Žádný luxus, žádné velké káry, C6, Passat CC, Mondeo, cabrio, kombi, SUV, nic takového, pěkně v pětistovce hupky do kumůrky a je hotovo. Nakonec, buďme rádi, někdo malá auta vyrábět musí. A fiat malá, levná auta uměl vždycky. Otázka je, jestli ty malé auto vůbec chceš. A chceš?
Mylím, že máš pravdu :-) Malé autá nie sú pre mňa postačujúce. Radšej volím Superb, jedine ten je tou správnou voľbou, keď pofrčím so svojimi 3 kolegami- manažérmi na služobnú cestu do Paríža >:-[]
Dokud bude můj měsíční příjem takový, že si budu moct dovolit pouze jeden vůz pro vše tak volím trochu větší vůz. Takže nevztahoval bych nákup stylovek na chudé české poměry
Prispevek kvartalu, jen ten textik.... Jde o koncern, ne o jen o znacku. Udelat konkurenta Passatu, nebo velke SUV by jim zlomilo opet vaz. Marko nam pisne, co se bude dit.
No, poluce... oceňuji na tobě, že se tu s námi poděluješ o své noční zážitky. Pokud si dobře vzpomínám, někdy kolem dvaceti let věku už by to mělo ale ustávat...
P.S. Pierro, hele... pokud to bylo poprvé... klid. Z hocha ses proměnil v bejčka >:D;-)