Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat se chystá založit vlastní low-endovou značku

Fiat plánuje výrobu tří levných modelů, které uvede v západní Evropě pod novou značkou. Pro Automotive News Europe to řekl generální ředitel Fiatu Sergio Marchionne.
Zpět na článek
26. 11. 2008 08:36
26. 11. 2008 09:00
26. 11. 2008 09:17
26. 11. 2008 12:49
26. 11. 2008 13:39
26. 11. 2008 19:22
26. 11. 2008 22:26
26. 11. 2008 09:24
26. 11. 2008 10:12
26. 11. 2008 10:18
26. 11. 2008 10:36
26. 11. 2008 10:41
26. 11. 2008 10:42
26. 11. 2008 10:51
26. 11. 2008 10:54
26. 11. 2008 10:56
26. 11. 2008 11:04
26. 11. 2008 11:05
26. 11. 2008 19:37
26. 11. 2008 20:16
27. 11. 2008 11:56
26. 11. 2008 15:43
26. 11. 2008 10:41
26. 11. 2008 10:43
26. 11. 2008 10:50
26. 11. 2008 10:53
26. 11. 2008 10:50
26. 11. 2008 10:53
26. 11. 2008 10:55
26. 11. 2008 10:57
26. 11. 2008 09:27
26. 11. 2008 10:08
26. 11. 2008 10:47
26. 11. 2008 10:54
26. 11. 2008 11:00
26. 11. 2008 11:05
26. 11. 2008 11:07
26. 11. 2008 11:21
26. 11. 2008 11:36
26. 11. 2008 15:52
26. 11. 2008 11:24
26. 11. 2008 11:27
26. 11. 2008 11:29
26. 11. 2008 11:29
26. 11. 2008 11:39
26. 11. 2008 15:54
26. 11. 2008 10:56
26. 11. 2008 11:00
26. 11. 2008 11:01
26. 11. 2008 11:05
26. 11. 2008 11:06
26. 11. 2008 11:13
26. 11. 2008 11:18
26. 11. 2008 11:35
26. 11. 2008 11:36
26. 11. 2008 11:40
26. 11. 2008 12:09
26. 11. 2008 09:36
26. 11. 2008 20:22
26. 11. 2008 11:40
26. 11. 2008 12:11
26. 11. 2008 21:37
neregistrovaný "RayBan"
26. 11. 2008 22:47
neregistrovaný "PREMDA"
Avatar - marek.g
26. 11. 2008 08:36
low-end
jsem myslel,že Fiat už low-endova znacka je :-!
Rozbalit vlákno
68
26. 11. 2008 09:00
Re: low-end
Tady někdo hned ráno srší vtipem... Pro mě je FIAT rozhodně zvučnější značka než třeba Audi, Lexus a jiné uměle vytvořené novinky bez tradice a minulosti.
Avatar - dochtor
26. 11. 2008 09:17
Re: low-end
Takže Audi je bez tradície a minulosti?
[odkaz]
Radšej si mohol múdro mlčať.
26. 11. 2008 12:49
Re: low-end
Keď si porovnáš históriu Audi a Fiatu, zistíš ten rozdiel. A pozor, hovorím o značke Audi, nie o predchodcoch Horch a ostatných. Inými slovami Fiat bol slávnou značkou už v čase, keď o Audi ešte nikto nemal ani tušenie.
Avatar - dochtor
26. 11. 2008 13:39
Re: low-end
Naozaj si vážim tvoj názor, ale buď si nerozumieme alebo neviem... Prečo sa Horch musel zmeniť na Audi sa nedá opísať jednou vetou, ale historicky úzko súvisia. To je ako oddeliť históriu automobilov Lada a Žiguli.
Fiat bol na svete zhruba o desať rokov skôr ako prvé Audi (typ A). V tom čase bol Fiat najväčšou talianskou automobilkou, začal sa predávať a neskôr aj vyrábať v USA, vyrobil svoj prvý letecký motor atď. Teraz sme o sto rokov ďalej a názor, že Audi je bez histórie je, povedzme, nekorektný.
26. 11. 2008 19:22
Re: low-end
Ale to ja netvrdím, že Audi je bez histórie. Iba som pripomenul, že Fiat má bohatšiu históriu a je staršou značkou ako Audi. Tak môžem súhlasiť s konštatovaním, že Fiat je (aj pre mňa) výrazne zvučnejším menom ako Audi, pokiaľ hodím očkom do historickejšej histórie. V tej novodobejšej figuruje docela viditeľne aj Audi, dokonca výraznejšie ako Fiat.
Avatar - dochtor
26. 11. 2008 22:26
Re: low-end
...to tvrdil prejt a nedalo sa nereagovat. Na histórii Audi sa podpísali najmä vojny, rozdelenie Nemecka a povojnové reparácie. Keby sa to "správne" prihlo, tak pokračovateľom tradície mohol byť Trabant :-)
Avatar - marek.g
26. 11. 2008 09:24
Re: low-end
>:-[] Audi bez minulosti a tradice?Pro me ma zvuk Fiat jako koncern,protoze pod nej patri Ferrari nebo Maserati,Abarth nebo treba Lancia,ale ne primo Fiat jako automobilka.Fiat vzdycky delal male levne auticka to mu slo a jde nejlepe takze low-end.
26. 11. 2008 10:12
Re: low-end
Pochybuji, že rozumíš slovu low-end, nenáročnost v tomto směru zde prezentuje jen Lada a Dacia, Dacia určením, Lada tím, že na víc nemá.
Když se řekne Fiat, rozprostře se každému (kdo má přehled) bohatá historie, nezapomenutelné modely, smysl a jedinečnost v designu..atd.,
Mimochodem je starší než nějaké audi, blíž tomu low-endu je názvem i posláním třeba VW.
Avatar - marek.g
26. 11. 2008 10:18
Re: low-end
[odkaz] no kdyz se divam na modely v nabidce tak musim uznat,ze mas pravdu.nektere modely jsou upravdu nezapomenutelne a desing opravdu jedinecny :-! >:D
26. 11. 2008 10:36
Re: low-end
Zato tohle je přímo bomba v roce 2008.
[odkaz]
Avatar - marek.g
26. 11. 2008 10:41
Re: low-end
nevim asi jsem mimo,ale ja se tady celou dobu bavim o Fiatu tak nevim co sem tahas VW :-! ja nejsem zadny VW fill tak se tu na me nemusis ukajet 8-s
26. 11. 2008 10:42
Re: low-end
Podívej se na to z hlediska onoho low endu. Fiat tam nabízí prostě malé osobní auta (bravo je největší). VW v Číně má taky vykopávky, ale nabízí i o třídu větší auta.
Avatar - T613
26. 11. 2008 10:51
Re: low-end
opravdu rozdíl jako pr.ase. Je to sice starý vrak, ale není to malý vrak, ale velký vrak :-)
26. 11. 2008 10:54
Re: low-end
Ty starý modely vraky jsou - vo tom žádná a nevyjímaje žádného výrobce.

Ale pravda je taky ta, že v VW v Číně nabízí i vyšší střední, což Fiat vůbec nemá.
Fiat byl vždycky odborník na malý auta. Jak udělá něco většího, je z toho vždycky průser.
Avatar - T613
26. 11. 2008 10:56
Re: low-end
fakt? 124? 130? 131? tempra, croma? to byly průsery?
fakt je to vyšší střední nebo prostě jen přerostlý vrak pro trh, který chce mít velké auta?
26. 11. 2008 11:04
Re: low-end
Já se stebou dohadovat nebudu, na to tu není prostor. Pokud považuješ velké modely Fiatu za úspěch, tak považuj. Já na to mám jiný názor.
Avatar - T613
26. 11. 2008 11:05
Re: low-end
neberu ti ho.. je to tvá věc ;-)
26. 11. 2008 19:37
Re: low-end
Veľké Fiaty možno neboli vždy totálne prepadáky, ale že neboli príliš úspešné, v tom možno len súhlasiť. 124 nepovažujem za veľký Fiat, Tempra a Croma úspech proste nemali. Podobne Marea a Marea Weekend nedosahovali úspešnosť konkurencie, aj keď až tak zlé to nebolo. Ani súčasná Croma nejde bohvieako. Fiat, to sú proste malé autá. Ale ja napríklad pod výrazom "low-end" nevidím autá, ktoré sú (kvázi)lacné, lebo sú malé, ale ktoré sú lacné, lebo sú navrhnuté a vyrobené ako lacné. Lacné materiály, nižšia kvalita, určenie na menej náročné trhy.
Avatar - gld
26. 11. 2008 20:16
Re: low-end
trošku súdnosti, stará croma bola dosť úspešný model, v porovnaní s tou súčastnou to bol bestseler..

inak s definíciou low endu súhlasím
27. 11. 2008 11:56
Re: low-end
Porovnaj s ostatnými modelmi značky a zistíš, že ani nie...
26. 11. 2008 15:43
Re: low-end
Nechápu, jak někdo může srovnávat čínskou Santanu, která vychází z druhé generace Passatu z roku 1980!!! a Palio, které mělo premiéru o šestnáct!!! let později. Nesrovnávám velikosti a třídy, ale techniku a konstrukci....která za tu dobu pokročila nevídaně. A od roku 96 je samozřejmě zase někde jinde :-)
Avatar - T613
26. 11. 2008 10:41
Re: low-end
i ty náš budulínku.. nezapomeň se podívat co VW vyrábí pro Afriku nebo latinskou Ameriku. Chce to používat to co máš mezi ušima
Avatar - marek.g
26. 11. 2008 10:43
Re: low-end
haloooo psal jsem tu neco o VW?nemam ten dojem :-!
Avatar - T613
26. 11. 2008 10:50
Re: low-end
mi je jasné, že jediné o co se snažíš je flame, protože tak hloupý jak se tady předvádíš nejsi
26. 11. 2008 10:50
Re: low-end
Z toho si nic nedělej, to je ukázka zakomplexovanosti místních fiatomilců. Jejich argument je vždy na téma VW. >:D
Avatar - T613
26. 11. 2008 10:53
Re: low-end
To není o komplexu. Která jiná evropská mainstreamová automobilka má tolik mimoevropských modelů jako VW a Fiat?
26. 11. 2008 10:55
Re: low-end
Mluvíš o automobilce nebo o koncernu?
Avatar - T613
26. 11. 2008 10:57
Re: low-end
pokud taky někdo vytáhne jako argument lowendu verze z latinské ameriky, tak asi koncern.
Avatar - Pierro
26. 11. 2008 09:27
Re: low-end
prejte, tohle by potěšilo doktora >:D ta tvoje hláška o Audi ta je zralá na zlatej ventil... :-) no každopádně jsi pobavil.... >:D
26. 11. 2008 10:08
Re: low-end
Netušil jsem, že tu zvednu takovou vlnu. :-) Prostě automobilku se stoletou tradicí beru jako něco víc než takovou, která je tu o polovinu méně. A pokud mluvime o prestižních značkách, Audi prostě vždy bude proti Mercedes-Benzu druholigová automobilka. Je pravda, že se jí daří, nabízí to samé, ale za nižší cenu.
26. 11. 2008 10:47
Re: low-end
Už raději nic nepiš.
Fiat byl založen r. 1899.
Horch (tedy kořen automobilky Audi), byl založen také v r. 1899.
V roce 1909 (na základech Horche) je založena Audiwerke GmbH a první vůz sjíždí z linky v roce 1913.

Kde vidíš ty ŕozdíly "o polovinu méně"???
26. 11. 2008 10:54
Re: low-end
hele ty 4 kruhy kdy vznikly? 1938
jak se to jmenovalo? Auto Union
kdy z Auto Union znovu vzniklo Audi? 1964
...jestli Ti to jako půlka nepřipadá, tak mě celkem jo.
26. 11. 2008 11:00
Re: low-end
Odkazuji tě na historii Audi.

Ja píši, Audiwerke (v překladu Audi závod) byl založen v r. 1909. Poté pohltil i několik dalších malých automobilek.

Dříve používal staré logo typickou červenou elipsu s nápisem Audi, kterou má snad každé audi na blatníku.

Změna loga (doplnění o čtyři kruhy), která nemá na stáří automobilky žádný vliv, proběhla několikrát. Nejdříve se objevila na soutěžních vozech, poté i v běžné produkci. Význam vysvětlovat nebudu.

Mimochodem, určitě víš, kolikrát měnil logo takový Fiat.
26. 11. 2008 11:05
Re: low-end
No ale tak to prostě není.
Horch=Audi (latinský překlad), pan Horch založil několik firem, včetně Audiwerke.
Ty firmy ale lehly, nebo byly asimilovány do Auto Union. To co je dnešní Audi je Audi AG, a to vzniklo 1964, když nastoupilo po AU.
26. 11. 2008 11:07
Re: low-end
Není pravda. Pokud si to myslíš, dolož zdroj odkud čerpáš. Jak píše dochtor. Vůz Audi typ A je tu od r. 1910.
26. 11. 2008 11:21
Re: low-end
Ach, jo, jsem snad nějaký Google?
Ale budiž, co pramen nezpochybnitelný Audi Chronicle [odkaz] ..
vyber rok 1964..
1964 VW takes over Auto Union GmbH
vyber rok 1965..
1965 The name Audi is reborn
26. 11. 2008 11:36
Re: low-end
A víš co znamená "reborn"? ;-)

Něco v tom smyslu, že tady již Audi bylo. Přesněji v r. 1910. :-!
26. 11. 2008 15:52
Re: low-end
Takže...Audi-Werke AG vzniklo skutečně v roce 1909 jako druhá automobilka Augusta Horcha. Jenže poslední Audi spatřilo světlo světa o třicet let později...už jako součást koncernu Auto Union (založen v r. 1932). Po válce a rozdělení Německa se DKW přestěhovala do západní části a vyráběla tam dvoutakty (baculaté řady, východoněmecká IFA F9 byla vpodstatě to samé). Pak vyráběli taky terénní Mungu a koncem padesátých let obnovili i značku Auto Union jako luxusnější odnož. Ovšem, celý koncern AU vlastnil tehdy Daimler-Benz :-) Ten ho prodal VW, načež VW škrtl v roce 1965 DKW a obnovil Audi. Takže Audi jako značka opravdu NEMÁ takovou tradici jako Fiat, protože jí k ní čtyřicet let chybí :o))) Mimochodem, Horch & Co. vznikla skutečně v roce 1899, první auto, model 4/5 PS ale postavila až o dva roky později. Opět tedy další dva roky ztráty vůči Fiatu :-)
Avatar - dochtor
26. 11. 2008 11:24
Re: low-end
Jasné. Podľa tejto "optiky" začala Škodovka robiť autá od roku 1925 a páni L&K s tým nikdy nemali nič spoločné...
Avatar - T613
26. 11. 2008 11:27
Re: low-end
co tady řešíte za žabomyší spory? Audi je název, který nový majitel (VW) rychle oprášil, aby se zbavil vzpomínek na DKW. Naprosto stejný chladný kalkul jako udělala třeba Toyota s Lexusem, akorát si vymyslela název.
26. 11. 2008 11:29
Re: low-end
předesílám, že si na tom neujíždím, a nekoupil bych si auto kvůli tradici.
...co se týče té optiky, neviděl bych to černobíle. Tu historii podle mě dělají lidi. Takže odkazovat ze Škodovky L&K je nesmysl, z Mercedesu Benze taky, z Oplu Opela taky. Takže jako nechci se nikoho dotknout, ale když nějaká věc změní několikrát formu, vlastníka, logo, tak proč by se mělo řešit jestli to je "the true Audi" nebo ne?
26. 11. 2008 11:39
Re: low-end
Právě tebou uvedený "mercedes benz" má taky docela pohnutou historii a dlouho nesl název Daimler Benz.
Nic není tak černobílé, jak se zdá. Snad jenom Fiat :-)
26. 11. 2008 15:54
Re: low-end
tam je to trochu složitější... Za a) existovaly i typy, značené oběma emblémy a za b) Škodovka stavěla auta i v Plzni - licenční hispany a 860.
26. 11. 2008 10:56
Re: low-end
Já tu píšu o vozech FIAT (tedy o současné značce), ne o Horch nebo Auto Union. Svět zná Audi a ta se prezentuje až někdy od padesátých, nebo šedesátých let, myslím. Člověk se také vyvinul z opice, ale k opici se nepřirovnává.
Avatar - dochtor
26. 11. 2008 11:00
Re: low-end
Audi Typ A je tu od roku 1910.
Čo si myslíš ty, je úplne vedľajšie.
26. 11. 2008 11:01
Re: low-end
to máš jedno, stejně si většina Audifilů ještě pořád myslí že 4 kruhy symbolizují Quatro :-)
26. 11. 2008 11:06
Re: low-end
Aspoň si něco přečtěte, než se tu začnete ztrapňovat. Nemáte pravdu.
26. 11. 2008 11:13
Re: low-end
Aby bylo jasno.

Following August Horch's departure from Horch-Werke AG in 1909, he set up another factory which was likewise to manufacture automobiles. As Horch was not allowed to use his own name for this second company, he took the Latin translation of his name, which means "hark!", "listen!", and gave his new Zwickau-based company the name Audi. In 1910, the first new cars with the brand name Audi appeared on the market. They earned particular acclaim for an unparalleled string of victories between 1912 and 1914 in the International Austrian Alpine Run, generally acknowledged to be the most difficult long-distance race in the world. After the First World War, Audi distinguished itself by becoming the first brand to position the steering wheel of its production cars on the left and to move the gear lever to the centre of the car. This resulted in much easier operation.

1923 was the year in which Audi's first six-cylinder model made its appearance. This car had an oil-wetted air cleaner, at that time definitely the exception. It was years before the air cleaner became a standard feature on all cars. This Audi also boasted one of the first hydraulic four-wheel brake systems to be used in Germany, designed and built by the company itself. In 1927, chief designer Heinrich Schuh brought the first Audi eight-cylinder model, known as the "Imperator", onto the market. Unfortunately, this imposing car made its appearance too late: the deluxe car market was suffering a rapid decline in fortunes. The company was purchased in 1928 by Jörgen Skafte Rasmussen, the figure behind the mighty DKW empire.

Mimochodem zajímavá je tu věta, kdy v roce 1927 Audi vyrobilo první osmiválec, který je dle Marka jedním ze znaků prémiovosti.
Avatar - T613
26. 11. 2008 11:18
Re: low-end
Audi pak r.1932 zaniká, a spolu s dalšími automobilkami se slučuje do Auto union, který se po válce přejmenovává na DKW. Jenž pro velký úspěch v šedesátých letech zaniká a majitelé oprašují název Audi (r.1965), který je používán do teď.
26. 11. 2008 11:35
Re: low-end
To přece nic nemění na faktu, že automobily se znakem Audi tu byly už v roce 1910.

Nemá smysl se zabývat znovuvzkříšenými automobilkami, těch tady je poměrně dost a žádná svoji historii nepočítá od posledního vzkříšení.
Avatar - T613
26. 11. 2008 11:36
Re: low-end
proto říkám, že celý tento spor je zabomyší! obě strany mají pravdu, jde jen o úhel pohledu.
26. 11. 2008 12:09
Re: low-end
tak jasně že automobilka bude uvádět co nejdelší historii, protože je dost lidí co na to letí.
Co bys řekl třeba na Maybach? Buď je to v duchu této diskuze automobilka s já nevím 80ti letou historií, nebo je to komerční umělota z posledních let.
Je jedno co si vybereš, já bych uvažoval konzistentně = Maybach nová firma bez historie s významnou značkou s historií.
Avatar - T613
26. 11. 2008 12:26
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
26. 11. 2008 11:43
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Tak nevím, proč tu výše operuješ s rokem 1899, to byl Fiat.
26. 11. 2008 11:48
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Ty asi opět nevíš, na co reagovat.
Avatar - T613
26. 11. 2008 11:44
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
tehdy osmiválec vyráběl kde kdo
26. 11. 2008 12:06
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Jistě, ale spíše jsem chtěl poukázat na fakt, že Audi v tom má jistou tradici. V dnešní době do prémiových automobilek nekteří kapitáni počítají i třeba Volvo, které svůj osmiválec nemá doteď (ten co má, je vyvinutý Yamahou).
Avatar - T613
26. 11. 2008 12:20
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
no dejme tomu, tvůj odkaz stojí na rozviklaných základech, ale dá se to tak brát ;-)
Avatar - dochtor
26. 11. 2008 10:57
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Konečne rozumná reč :yes: Máš recht, Audi je automobilka so storočnou tradíciou. Akurát mi uniká s kým ju porovnávaš...
Avatar - gld
26. 11. 2008 20:21
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
s fiatom..to o dačom svedčí ;-\
Avatar - T613
26. 11. 2008 10:26
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
No on má i nemá pravdu.
26. 11. 2008 10:15
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Příště radši přestaň myslet, ať tu nejsi pro smích. ;-)
26. 11. 2008 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DRBNUTY
26. 11. 2008 18:43
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
To musia byt potom aj Opel,Suzuki a Saab low-endove znacky,lebo do svojich aut montuju low-endove motory od Fiatu >:D
26. 11. 2008 09:22
AUDI je umělá novinka???
milý prejte,FIAT je určitě zvučnější než AUDI, ale asi jen u tebe. Jestli umíš číst, přečti si něco z historie o umělosti AUDI, dříve Auto Union, jo? >:D :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - marek.g
26. 11. 2008 09:26
Re: AUDI je umělá novinka???
Prejt ma v hlave trochu jak bych to rekl trochu no prejtu >:-[]
26. 11. 2008 10:09
Re: AUDI je umělá novinka???
To víš, že jo... >:D
Avatar - marek.g
26. 11. 2008 10:12
Re: AUDI je umělá novinka???
jsem vedel ze se domluvime >:D
26. 11. 2008 10:57
Re: AUDI je umělá novinka???
Ale aspoň v ní něco mám.
26. 11. 2008 10:13
Re: AUDI je umělá novinka???
Nevím, potom, co tam můžeš mít ty. :-)
Avatar - VDC
26. 11. 2008 09:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - marek.g
26. 11. 2008 09:47
Re: Prejt má pravdu
no nevim me se treba Audi 80,Audi Quattro nebo Audi 100 nikdy nezdaly jako lidova auta tak nevim jestli se Audi nekam cpe. :-!
Avatar - Pierro
26. 11. 2008 09:48
Re: Prejt má pravdu
VDC chlapče, umělina seš tu tak maximálně ty, ty jeden znalče. Vřele ti doporučuji studium materiálů o Audi než tu začneš plkat takovýhle nesmysly. :-!
Avatar - gld
26. 11. 2008 20:22
Re: Prejt má pravdu
doporučoval by som podrobné štúdium mäkčených plastov
Avatar - KANKUNEN
26. 11. 2008 10:22
Re: Prejt má pravdu
No tak to je Lex největší šrot, protože nemá tradici. I ten nejzarytější eMBečkář bere jako konkurenci Audi a Lex a ne Fiat.
26. 11. 2008 11:40
Mario.Kajman
To je hrozně zajímavý.., kde asi tak je ten mario.kajman..

Že by se už neozval?

GTI.. ..co?,ty ho necháš zemřít jen s dvěma příspěvky na kontě?
Rozbalit vlákno
1
26. 11. 2008 12:11
Re: Mario.Kajman
asi potřebuje facelift na MkII :-!
Avatar - T613
26. 11. 2008 12:26
Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Výroba, resp.vývoj probíhá u Audi (Auto union, DKW, Audi) neustále bez přerušení. Z tohoto pohledu to není nová značka a její vývoj je přirozený. (1pohled na věc)
Z druhého pohledu značka Audi z nějakého důvodu (je jedno z jakého) ve 30letech zanikla. A z nějakého důvodu (je jedno jakého) nahradila název DKW, tedy jde ji chápat jako standardní marketingové "očištění" značky. Jde tedy srovnat v tomto s Lexusem, který byl marketingovým "očištěním" od Toyoty.

Oba dva pohledy jsou pravdivé, ale paradoxně i sami sobě odporují. Nic není černobílé.
Rozbalit vlákno
18
26. 11. 2008 14:16
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Taky se musim vyjadrit k tomuto, co se zde pise. Audi opravdu neni ztadna umela znacka, Audi je jednoznacne znacka s dlouhou historii, mozna ne tak zarnou jako u MB a BMW (aspon tedy do 60. let 20. stoleti), ale dlouhou historii urcite ma. Sam jsem delal o Audi minuly rok referat do skoly, tak snad neco vim, pokud jsem to neudela lblbe >:D Kuprikladu, prvni automobil s rizenim vlevo, se kterym prisel nejaky nemecky automobilovy zavod, je Audi K, ktery byl predstaven 1921 (zdroj www.audi.cz, wikipedia).

Tatro, chtel bych se zeptat, nepletes se s tim, ze po valce se Auto-Union jmenovalo DKW? Ja totiz cetl, ze Auto-Union AG, Chemnitz, bylo 1948 komunisty vymazano z obchodniho rejstriku, ale 1949 znovu obnoveno. Ale jmenovalo se to Auto Union gmbh a presthovalo se do Ingolstadtu. DKW, NSU, Audi, to byly jen jednotlive znacky koncernu, jakoby dnes Audi, VW, Seat, Skoda,... jsou znacky koncernu VW group. Ted to netvrdim jako nejakou pravdu, spis by me zajimalo, jestli to nebylo nejak takhle, v tomhle jsi samozrejme mnohem znalejsi a me by zajimalo, jak to tedy bylo.
Avatar - T613
26. 11. 2008 14:32
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
26. 11. 2008 15:45
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
? Jsem napsal az takovou kravinu, ze ti uplne dosla slova >:D >:D >:D ?
Avatar - T613
26. 11. 2008 20:56
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Ne, něco jsem napsal. Pak jsem to chtěl přepsat, ale musel jsem odběhnout, tak jsem to celé smazal >:D
S tím Auto Unionem máš pravdu. Tam jsi mě načapal se staženýma kalhotama ;-)
Ten svůj referát hoď na blog!
26. 11. 2008 21:42
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
No ja se musim priznat, ze jsem si to overoval na netu. Jak jsem si to cetl, tak me to zarazilo, ale sam od sebe bych to takhle nerekl, vsechno jsem si overoval.

Jejda, to je uz tak pul roku, co jsem ho delal a pak jsem ho smazal. On byl stejne cely v nemcine, jelikoz to byl referad do nemciny, abych si vylepsil znamku >:D
Avatar - T613
26. 11. 2008 21:48
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Víš co Viki? Ty jsi magor do Audi, tak co kdybys zpracoval její životopis? Co ty na to?
26. 11. 2008 21:59
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
No ja ti nevim, jetli by to melo dostatecnou uroven. To se neda srovnavat, kdyz pises neco ty, Pierro, Perun, GTI, Dinar a dalsi a kdyz neco takoveho napisu ja :-! Ale muzu to udelat, mohla byto byt sranda. A ty bys to chtel nekde zverejnit? >:D
Avatar - T613
26. 11. 2008 22:07
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Zveřejnit? Teď sem trochu natvrdlý.. jestli bys měl problémy s aktivací blogu, tak ti milerád propůjčím ten svůj ;-)
Zapracuj na tom, když se to ujme můžeš zpracovat historii všech automobilek >:-[]
26. 11. 2008 22:12
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Pockej - ja a blog? >:D Co bych tam asi tak psal? Jezdit nemuzu, odbornik pres automobily taky nejsem, ... >:D No vsech asi ne, myslim, ze bych byl rad, kdyby sem i povedlo to Audi, nehlede na to, ze jestli vsechno klapne jak ma, budu s tymem mych spoluzaku tocit magazin do jedne souteze a to bude hodne narocne.
Avatar - T613
26. 11. 2008 22:15
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
by sis s blogem poradil.. taky jsem nejezdil v Kurogane nebo GAZ 64 >:-[]
26. 11. 2008 22:17
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Bych tam max. tak mohl psat dojmy z prvniho stretnuti s nejakymi novinkami >:D Treba jako dnes, kdyz jsem videl poprve novou Deltu, Thalii a Agilu >:D Ale koho by to zajimalo? >:D
Avatar - T613
26. 11. 2008 22:19
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
anebo historii automobilek.. to tě nenapadlo? o prvních dojmech píše na blogu kde kdo ;-)
26. 11. 2008 22:25
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Vis, ale je spousta automobilek, ktere treba ani neznam a dnes jiz neexistuji. A i o historii tech, ktere dnes existuji, vim jen velmi malo. Jasne, byla by to prilezitost se o tom neco dozvedet, jenze v tomto se clovek musi aspon trochu orientovat, aby vedel co a jak. Take na to clovek musi mit dobre materialy a nesmi se spolehat jen na internet, coz by u me nebylo prilis mozne. Takze na toto bych si asi zatim netroufal.
Avatar - T613
26. 11. 2008 22:28
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
troufni si na to co znáš. zbytek "dojde" ;-)
26. 11. 2008 22:50
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Ne tak uplne. OOOO ve znaku bylo u DKW.
26. 11. 2008 15:58
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Tak to zas není pravda, to přerušení, protože mezitím byly dvě světové války :o)))) Ale to už fakt jen reju :-)
Avatar - T613
26. 11. 2008 21:01
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
ať chceš nebo ne, tak druhou světovou název Audi na dvacet let mizí ze světa. Stal se tedy "mrtvou" značkou, kterou někdo "uměle" oživil
27. 11. 2008 00:47
Re: Žabomyší válka o Audi-Auto union- DKW- Audi
Taky jsem tu stručnou historii Audi (a začátky Horchu) vzpomenul.... někde nahoře. Vím že mezi lěty 1940-65 žádné Audi nevzniklo :o))) Naopak se zastávám Fiatu, protože má delší historii.... to je prostě fakt. DKW se prostě VW nehodila, tak jí zrušil a obnovil Audi. Fiat se ovšem věnuje v drtivé většině jiným segmentům, kde se zase nikdy nedařilo čtyřem kruhům (Audi 50 žádný trhák nebylo a technicky velmi propracovanou, ale drahou A2 máme v paměti všichni...
26. 11. 2008 14:48
točime a točíme
audi neaudi, fiat low-end proste nieje, a ked si to niekto myslí, nuž ... nech si myslí
Rozbalit vlákno
0
26. 11. 2008 15:21
Tak nám tady jeden tvrdil, že......
už sem nepoleze, ale nevydržel to (právník WOLFF) a aby zametl stopy, tak vystupuje pod jménem PREJT. Jméno lze změnit, styl psaní zejména ve vazbě psychopatické rysy osobnosti změnit nelze.

Jinak mám jednu drobnou poznámku k těm značkám, FIAT ty své znaky mění co deset let (vždy začátek nové éry, naposled začal používat logo z počástku své existence...), takže o vzhledu značky ve vazbě na tradici bych taky nemluvil.....
Rozbalit vlákno
5
26. 11. 2008 17:27
Re: Tak nám tady jeden tvrdil, že......
Ne, já opravdu nejsem žádný Wolff, ale pouze a jen prejt. >:-[]
Avatar - Leg
26. 11. 2008 22:43
Re: Tak nám tady jeden tvrdil, že......
Jo, gratulujem k rozpútaniu búrlivej diskusie...:yes: :yes: Je sranda čo vznikne ak v jednej vhodne komponovanej vete použiješ zároveň slová Audi a Fiat >:D
27. 11. 2008 09:47
Re: Tak nám tady jeden tvrdil, že......
Taky jsem to nečekal. :-)
Avatar - gld
26. 11. 2008 20:25
Re: Tak nám tady jeden tvrdil, že......
"logo" automobilky celkom bežne a pravidelne upravujú podľa módnych trendov..nie je to nič nezvyčajné ani nedôstojné
Avatar - T613
26. 11. 2008 21:02
Re: Tak nám tady jeden tvrdil, že......
:yes:
26. 11. 2008 16:42
LEGENDA JMENEM FIAT
Vidim rozdil mezi zmenou znaku na kapote a zmenou celeho jmena, majitele, profilu a zamereni (reakce na tahlou a nesmyslnou diskuzi na tema Fiat x Audi).
Fiat, pokud se nemylim, vzdy vystupoval pod stejnym jmenem, vzdy byl a je ve vlastnictvi firmou Fabbrica Italiana Automobili Torino (nebo snad Fix It Again Tonio? :-) ). Fiat je legendarni automobilkou s tradici, ktera patri ke spicce na starem kontinentu.
Tradice, pro mnohe velice dulezita, se neziska behem desetileti. K jejimu dosazeni je potreba vice. Zde se nechazi mnohe automobilky Evropy. Jen mala cast vsak dosahne az na status legendy. Tudiz firmy jejiz produkce presahuje magickou hranici 100 let, od zacatku az po dnes pod stejnym jmenem, vlastnikem, vyznavajici stejne zasady jako pri jejim zrodu. Takovych je dnes jen hrstka, do ktere Fiat pravem patri.
Fiat si svou image drzi. Image v mainstreamu, na kterou vetsina jeho konkurentu nikdy nedosahne. Je to pouze vlivem PR silne konkurence a neschopnosti rozhledu mnohych, ze se na techto strankach docitame nesmyslu jako "Low-end Fiat", nebo srovnavanim s snad jednou premiovym (ale stale)"premiovym lowendem" Audi.
Rozbalit vlákno
28
26. 11. 2008 16:51
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Velice správně :yes:
Totiž zdejší pisálci ani netuší, co low-end vlastně znamená, jen tu od někoho něco slyšeli a hned papouškují každý nesmysl.

Tak znovu, dnes tu low-end tj. "pro nenáročné" presentuje pouze Dacia a Lada, Fiat je zrovna na druhém pólu, tudíž hi-tech technologie a vůdčí design, jinak samozřejmě obrovská legenda a ikona automobilismu.
:yes: :yes:
26. 11. 2008 18:08
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Jak jsem psal výše, kapitán to nevydržel a zase taky remcá o něčem (Audi), o čem nemá ani páru.

Pro tebe je bezvýhradně prémiové Volvo (což není ani omylem), ale Audi je u tebe "snad jednou prémiové". Abych to shrnul, tvůj odpor ke špičkové německé produkci je dětinský a nemá s kvalitou produktu a jeho imageí naprosto nic společného. :-!
26. 11. 2008 19:26
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Tak povedal by som, že názory mnohých, čo je a nie je prémia, čo je alebo nie je low-end, sa dosť líšia. A nie je to jednoznačné ani v odborných kruhoch. U Forda je napríklad Volvo jednoznačným želiezkom v ohni za prémiovú triedu. Takže doťahovať sa o to asi nemá zmysel, pretože s každým proste spoločnú reč nájsť nemôžeš. ;-)
Avatar - gld
26. 11. 2008 20:27
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
len preboha zase nezačínajte diskusiu na tému "definícia prémie"...to tu zase bude 400 príspevkov o *-ne :-!
26. 11. 2008 20:25
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Ale kus ty brepto.
26. 11. 2008 21:07
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Opatrně, opatrně, jedna věc je tradice, druhá věc je aktuální postavení automobilky. Mezi temito pojmy samozřejmě neexistuje harmonie v tom směru, který tu tradičně kostrbatě naznačuješ, totiž, že sto let éry automobilky znamená cestu vzhůru, resp. prosperitu i v tom roce stém. Nikoliv maRRiánku. Právě Fiat je důkazem toho, že pár nedobrých rozhodnutí a automobilka se sune ke dnu. To, čím si prošel Fiat v posledních deseti-patnácti letech byl těžký očistec a dnes je fiat ve stadiu odlepování se ode dna. Jíní, například VW se pohybují ovšem v nebi. Tedy to je ten aktuální rozdíl mezi těmito automobilkami. Bohužel se fiatu nezdařilo angažmá ve střední třídě. Croma jakkoli pokroková neznamená v evropském kontextu takřka nic. Což by byla nevýrazná epizoda například u VW, ovšem což je fatálním problémem u fiatu. Bohužel taktéž se nepodařilo udržet růst prodejů grande punta alespoň přes čtvrtý rok modelového života, a konečně se nijak bravůrně nezapisuje do evropského kontextu ani Bravo. Tedy není tak úplně od věci, pokud tu kolegové označují fiat za evropskou lowendovou automobilku. Spíše jakýsi "superlowend".

Popravdě ovšem musíme tento postoj lehce korigovat. Fiat nemá ambice jako VW (plnoformátová značka) fiat dělá všechno pro to, aby se udržel nad vodou... absence SUV, modelu cross, kombi, cabrioletu a sporťáku je samozřejmě jen důkazem tíživého postavení automobilky jako celku, dokresleného navíc obrovskými těžkostmi s Lancií a nijak oslnivou alfou.

Přes to všechno má Fiat stále právo, aby byl kvalifikován jako tradiční evropský mainstream... pokud tedy nebudeme dávat Volkswagen do stejné roviny s fiatem, to by ostatně bylo vzhleem k modelovému portfoliu VW a uspěchům dcer (zejména BENTLEY, LAMBORGHINI, AUDI, ŠKODA) absurdní.

Tedy pojmově je VW gigant, faktická evropská jednička, faktická světová trojka, světový technický a technologický lídr, zkráceně - SUPERMAINSTREAM. Fiat je "jen" tradiční evropský mainstreamový výrobce, jehož akcent směruje k levným vozům určeným pro nejširší masy. Tohle ale vnímej pozitivně. V počtech vyrobených aut pak neuplyne mnoho vody v Pádu a dcera VW, naše milovaná Škoda bude v počtech vyrobených aut soutežit s... fiatem. Tohle odhaduji tak do... sedmi let.
Avatar - gld
26. 11. 2008 21:26
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
prijmite slovo božie..otče náš ktorý si...

áááámen
26. 11. 2008 21:37
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Otec ho jistě přijme, ještě aby si prozřel ty a bude to OK.
Avatar - gld
26. 11. 2008 21:49
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
ja prežieram iné veci >:D
neregistrovaný "RayBan"
26. 11. 2008 21:37
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Troufám si s nadsázkou tvrdit, že do sedmi let bude v Mladé Boleslavi místo fabriky zase lán vzrostlého obilí a fabrika někde na východě - Ukrajina, Indie, tam někde ...
26. 11. 2008 21:41
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
A na Marsu budou jezdit Astony Martinové. Bez nadsázky.
Avatar - gld
26. 11. 2008 21:50
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
do "sedmi let" určite
Avatar - T613
26. 11. 2008 21:52
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
no s tím Fiatem máš pravdu, bohužel.
Ale že by Škoda prodala za sedm let šest milionů vozů? :-)
26. 11. 2008 22:36
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Do sedmi let bude dělat kolem miliónu ročně. Kolem šesti dnes dělá koncern jako celek. Jo, to co v poslední době předvádí VW, tu modelovou smršť - TIGI, G6, ROCCO, CC... tomu už nemůže nikdo vystavět hráz. VW se utrh´ve světovém měřítku a žene se za svým cílem, být světovou jedničkou. Držme palce ať se to podaří. Byla by to paráda.
neregistrovaný "PREMDA"
26. 11. 2008 22:47
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
:yes: Heil Volkswagen :yes:
Avatar - T613
26. 11. 2008 23:14
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
v celosvětovém asi ne, ale evropském určitě.
ty čísla od tebe mi nesedí, ale lovím z hlavy a jsem línej ten odkaz po sobě hledat
26. 11. 2008 21:54
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Jo jo, neda se jinak nez souhlasit. I kdyz mam Fiat rad a mam k nemu i jisty citovy vztah, jelikoz jsme kdysi meli Punto. Porovnani s VW je pro Fiat proste bolestive - at uz porovname koncern, nebo znacku samotnou. Ja osobne bych to za sebe rekl asi takto - Fiat sice dela podle me krasna auta(ovsem ja stejne tak mam rad i tu "chladnou eleganci" v podani VW), ale kvalitativne na VW podle me nestaci. Je to jasne videt i v testech v motoristickych magazinech, na internetu,... Zpracovani, pouzite materialy, ... - v tom se sice Fiat lepsi a lepsi, ale porad to nestaci na VW, u jehoz aut vetsinou nemaji redaktori co vytknout. A to si nevymyslim, pravidelne ctu ruzne testy a u VW je to vzdy - perfektni zpracovani, perfektni materialy,.. O jizdnich vlastnostech a komfortu nemluve (osobni zkusenosti nemam). Na druhou stranu je ale pekne, ze Fiat zachytil vlnu "downsizingu" a jako jeden z mala zatim muze(prave i s jiz zminovanym VW) nabidnout spickove nizkoobjemove preplnovane zazehova motory. Za to, si myslim, zaslouzi fiat palec nahoru. :yes:
26. 11. 2008 22:18
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
S tou kvalitou Volkswagenu pomalu. Zpracovani interieru, materialy jsou na vysoke urovni. Spolehlivost automobilu samotneho je ale nekde uplne jinde. Dlouhodobe je Passat na urovni Laguny II, Polo jeste hur. O Touareg V10 netreba ani nic psat. Kdyz se uz zde zase mluvi o super-, zde by se dal Volkswagen na poli spolehlivosti oznacit za "plnoformatovy superlowend". >:-[]
26. 11. 2008 22:28
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Pomalu tu budeš pro smích i sám sobě.
27. 11. 2008 00:51
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Marianku, nechci se zastávat Volkswagenu, nemm ho zrovna v lásce, ale v otázce spolehlivosti Passat versus Laguna II seš vedle jak ta smrk :o))
27. 11. 2008 01:17
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Zde nejde o "jedna baba povidala". Dlouhodobe testy poukazuji na katastrofickou nespolehlivost Passatu. Firemni Passaty jsou v servisu jako doma. TÜV report 2007 stavi Lagunu na 65. misto. Passat je az na 74. miste. Vynikajici PR Volkswagenu nam predklada obraz mnohem ruzovejsi, nez jaka je skutecnost.
26. 11. 2008 22:32
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Jo, jo, nelze než fiatu držet palce. Ovšem zdá se, že tlak konkurenčního okolí, jeho rozvinutá modelová nabídka je vlastně neprorazitelnej vořech. Fiat je dnes ve středu mainstreamového pole, je to téma pro Kiu a spol. Tak to také dlouho zůstane.
26. 11. 2008 22:55
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Fiatu by urcite prospelo to rozsireni modelove palety, jak jsi jiz psal nahore. Treba nejake male SUV. Nechapu treba, proc neprisli s nastupci aut jako Fiat Coupe, Fiat Barchetta? Nebylo by to ekonomicky vyhodne? Auta to byla rozhodne velmi pekna a originalni. A meli by podle me Cromu nahradit v segmentu D klasickym sedanem a od nej odvozenym kombi, jak byvala kdysi Marea. Mne to prijde takove divne, kdyz se snazi ve stredni tride proniknout jen vlastne jakymsi kombi. Fiat umi skvele designy a ma vynikajici zazehove i vznetove motory, potrebovali by ale podle me zlepsit kvalitu zpracovani, materialu. A take za jizdu a to, co s ni souvisi (razeni, rizeni, komfort) byvaji Fiaty casto v tetech kritizovany. V tomto se podle me proste nemuze rovnat s VW. Opet rikam, ze usuzuji jen z testu v casopisech, na motoristickych serverech, ... Ale od Grande Punta se Fiat zacina zvedat, tak mu drzme palce, at tento trend pokracuje. :-)
26. 11. 2008 23:02
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Male SUV Fiat ma. Tusim pod jmenem Sedici, vyvinute spolecne se Suzuki.
27. 11. 2008 16:12
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Sedici podle me nelze povazovat za SUV. Je to jen maly hatchback s mirne zvednutym podvozkem, spis bych to nazval jako nejaky crossover. SUV podle me vypada jinak.
Avatar - T613
26. 11. 2008 23:20
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Croma pomohla Fiatu se vylízat z nejhoršího (tak jsem to pochopil dle debaty z Markem). Větší ambice s ní Fiat neměl.
Neodpustitelnou chybou je dle mne málo karosářských variací na téma Bravo a GP.
27. 11. 2008 16:18
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Ja tedy nevim, jak se Croma prodava v Evrope a jinde ve svete, ale v CR nic moc zrovna, takze me to "vylizat z nejhorsiho" trochu prekvapuje, ale to je jen zpusobeno mou neznalosti prodeju. Ono, ja ani Cromu nijak nekritizoval, jen si myslim, ze se do segmentu D nehodi takoveto reseni - samostatne kombi jako jedina karosarska verze. Kdybych byl sefem nejake automobilky, tak bych se v tomto segmentu urcite snazil prosadit nejdrive sedanem, pak od neho odvozenym kombi a pak pripadne nejakymi dalsimi karosarskymi verzemi. Stredni trida je totiz dle meho nazoru uz pomerne konzervativni segment.

Jo, to mas asi pravdu s tim malym poctem karosarskych varaci na tema Bravo a GP. Z GP vlastne vznikla jen Linea, da-li se to tak rict. Z Brava by mohli podle me opet udelat, jak pri minule generaci (ne Stila, ale min. generaci Brava), liftback - Brava (1.p.). To bylo tenkrat hodne oblibene auto a jeste dodnes jich potkavam docela dost na silnicich. Ostatne, kdysi jsme byli docela blizko koupi tohoto vozu, nakonec z ni seslo.
27. 11. 2008 09:52
Re: LEGENDA JMENEM FIAT
Klaním se Mariankovi. Toto je bezpochyby nejhodnotnější příspěvek celé této vášnivé diskuze, kterou jsem tu nevědomky rozpoutal. Se všemi jeho slovy stoprocentně souhlasím. :yes:
27. 11. 2008 03:19
Důvody pro vznik low-end značky
Stejně jako stáří značky nemusí odpovídat jejímu současnému postavení, či počet prodaných aut jejich kvalitě, neplatí přímá úměra mezi počtem příspěvků a kvalitou diskutujícího. Ale zpět k tématu. Renault má Dacii, VW má Škodu, Opel má evropský Chevrolet, tak teď i Fiat a možná i PSA. Evropské značky se nestydí dodávat na jihoamerický, čínský/asijský, africký trh z našeho pohledu zastaralou techniku pod vlastním jménem. Jsou tedy tyto low-end(levné) značky primárně pro evropský, resp. euroasijský trh? Bojí se výrobci o pověst a proto uvádí levné modely pod jinou značkou? Podle článku to vypadá, že nová značka bude globální (Evropa, Asie, Jižní Amerika), podobně jako Chevrolet/Daewoo. Může to Fiatu pomoci zvednout marže na jeho malých, ale ne low-end modelech? Nesouvisí to s přípravou vstupu Fiatu na severoamerický trh?
Rozbalit vlákno
0
27. 11. 2008 15:33
fíha, to je ale štěstí
Bože, jak sem šťastný člověk... Vzhledem k tomu, že mám známé firmy v hatelistu, tak mám zdejší diskuzi ve formátu asi takto: Smysluplný příspěvek Marianek...pak dlouho nic, pak odpověď T613, pak dlouho nic, pak napíše ViKing, něco o tom, co četl v magazínu (hrozně by mě zajímalo v čem má jako ten Golf lepší materiály než Bravo..., myslím, že by si to co mám v autě za to co je v Golfu, Jettě a nebo Passatu nevyměnil - ano přiznávám mám top verzi,ale pokud se nemýlím, tak top verze u VW se od obyčejných zase tak moc ve vnitř neliší - to teda taky psali v magacinu, jinak mezi nama a zdejší firmy jsou toho důkazem...papír a internet snese všechno, takže není and osobní zkušenost o tom jak se řídí Bravo a jak Golf), pak prejt...pak dlouho nic.

Mohu doporučit, je to uklidňující, je to super... Musím uznat, čte se mi to tady mnohem líp.

Jinak sem zvědavý, jakou značku pro tento záměr Fiat použije. Můj soukromý typ je Autobianci, ale nakonec to může klidně být i ta Zastava a nebo něco úplně nového. Osobně by mě mrzelo, kdyby měla značka Zastava zaniknout. Stejně jako nám bych nepřál aby zanikla škodovka, tak Srbům nepřeji aby zanikla Zastava.

A co se týká portfolia značek koncernu Fiat. Bože to je jasné, že je v porovnání s koncernem chudé. Na to téma tady nemá smysl psát. Dyť byl Fiat v krizi, nepovedená fůze s GM (který je nad propastí), úmrtí Gianna Agneliho a další smrtelné rány. Co je důležité je to, že se z toho velmi dobře vyhrabal, nyní je zdravý a může postupně svoje portfolio obměňovat (zmíněná Croma, nástupce 166 a další, připravuje se sportovní Abarth...) a případně doplňovat. V kontextu historie Fiatu nějakých 10 let je zanedbatelný čas. Důležité je, že pokud si nyní cokoliv z portfolia Fiatu vybereš, neuděláš srovnáš-li to s Evropskou, ale i mimo Evropskou konkurencí chybu. A tady je potřeba dát :yes:
Rozbalit vlákno
0