Me osobne se design predku moc nelibi, ale o vikendu jsem se byl podivat na uzivatelskych testech a je to pohodove auto, ktere vas v tydnu doveze do prace a o vikndu na hory nebo do prirody - zadny pravoverny 3-tunovy off-road, ale kompaktni SUV jak ma byt.
Tak to je evropská šleha... konečně se zase Evropa hnula... směrem, kterým to začíná vanout... Pět... co pět... deset délek (na velikosti záleží) před jinejma... Jásám... Tak Bravo EVROPO, BRAVO FIAT, BRAVO ŠESTNÁCTKO :yes::yes:
Proč dávají Italové pořád tak slaboučké motory? Pro takovéhle auto by bylo 100 kW minimum. Jako Fiat Panda, 1.4 benzin. Proč jsou Italové trvale tak posedlí úchylnými motory, když vývoj jde k vysokovýkonovým motorům?
jasne. vsetky modely maju dementne. a tu ich demenciu najlepsie dokazuje pocet vytazstiev v roznych anketach - od najviac vytazstiev v ankete o auto roka az po motor roka, van roka ....proste dementi.
Italove vstavaji z kolen a davaji autum opet ten spravne pridrzly vyraz. Nastesi neni zvoleno jmeno "Seduto", to by pak opravdu znamenalo drzeni pozic z konce devadesatych let ;-) Takze, mame tu dalsi kompakt, idealni nejen pro vyse polozena italska mestecka s prekvapive nizkou hmotnosti a sofistikovanymi motory. Zadna "fun" nahrazka. Trochu bych rad vypichl predni svetlomety navrzene zrejme u lahve vina na zahradce Pizzerie, kdesi u francouzskych hranic, kde pred zahradkou parkoval Citroen Jeana Boulevarda a inspirace byla na svete... ;-)
S těma světlama... No když se podíváš na zadek faceliftovaného Citroenu C5, tak se ani nedivím, že to FIAT Citroenu vrátil i s úroky... :-) Ale řekl bych že tady jde pouze o jistou inspiraci, v případě Citroenu je to krádež ze sejfu nejcennějšího (MASERATI). Ale na to si hold musíme zvyknout...
Ta homologace pro USA....zajímalo by mě, jak to bylo doopravdy, protože mnoho starších Cadillaců má ještě tenčí zadní lampy. Spíš to vidím jako ústupek konzervativní klientele, která si kupuje drahá auta.
S tím naprosto souhlasím a tento názor s tebou sdílím. Jen nechápu tu paralelu na Maserati. Možná koncové bumerangy z Mas byly inspirací pro zadní lampy C5 II berline. Ale tím pádem nechápu, proč to tu někdo vytahuje u Sedici ;-\
No myslel sem ty zadní skoby... Jestli je citroen nečorhl od Maserati, tak sem čínský Bůh smíchu... :-) Ale jinak, hledal sem teďna netu a žádné Maserati sem s podobnými světli nanašel Ale dal bych za to krk, že tyhle ty světla nějaké Maserati (a ne jedno) mělo. Pokud mi někdo nepomůže sem v pytli...Tak se omlouvám...
Jo díky,a le podobných peeerdeli Masáků sem viděl víc za do bych dal krk do ohně... Později z toho byly jen ty skobičky a nebo úzký rovný světla... Tak jestli C5 není taková malá krádež, tak ať se propadnu do západního Německa... P.S. To auto vypádá celý líp než ten citrón... :-) Ještě jednou dík
Mne se libi. Ale na rozdil od preddiskutera, si myslim, ze u auta teto hmotnosti citelne chybi mensi diesel, nekde okolo 1.5-1.6L. Zda se mi zbytecne vyhazovat spousty penez v retezci - povinne ruceni, pojisteni, silnicni dan, a jednoho dne take ekologicka dan. Vyhodit okolo 10 000 Kc rocne jen tak oknem, jenom proto, ze vyrobce v roce 2005 tento motor proste nema, mi prijde hloupe.