Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Sedici: verze 4x2 pro domácí trh

Italská automobilka Fiat připravila pro domácí trh model Sedici s pohonem pouze přední nápravy, který má být k dispozici za nižší cenu než verze s pohonem všech čtyř kol.
Zpět na článek
12. 5. 2008 13:30
12. 5. 2008 14:07
12. 5. 2008 14:27
12. 5. 2008 15:15
12. 5. 2008 14:27
12. 5. 2008 14:39
12. 5. 2008 14:40
12. 5. 2008 15:33
12. 5. 2008 18:45
12. 5. 2008 15:19
12. 5. 2008 15:49
12. 5. 2008 15:59
12. 5. 2008 16:44
12. 5. 2008 17:25
12. 5. 2008 16:26
12. 5. 2008 16:45
12. 5. 2008 16:46
12. 5. 2008 17:11
12. 5. 2008 17:22
12. 5. 2008 17:38
12. 5. 2008 18:19
12. 5. 2008 16:42
12. 5. 2008 16:43
12. 5. 2008 16:50
13. 5. 2008 16:17
14. 5. 2008 13:30
12. 5. 2008 17:41
12. 5. 2008 18:28
12. 5. 2008 21:34
12. 5. 2008 21:38
12. 5. 2008 21:59
13. 5. 2008 06:37
13. 5. 2008 16:27
12. 5. 2008 13:30
kopia
Tak neviem, ci pozeram na Suzuki alebo je to skutoocne Fiat? ;-\
Rozbalit vlákno
25
12. 5. 2008 14:07
Re: kopia
"Pozeráš sa" na svojí vlastní blbost, protože nemáš informace, natož přehled o autech.
12. 5. 2008 14:27
Re: kopia
a ty si dement.......hovorim cisto o dizajne..akoby sx4 z oka vypadla......a ty si vypadol asi z okna :no:
12. 5. 2008 15:15
Re: kopia
Já to psal právě z důvodu, že tyto automobily jsou zcela indentické, proto mě tvá poznámka, lépe řečeno zjištění tohoto několik starého faktu rozesmálo a donutilo takto reagovat, protože ten kdo se zajímá opravdu o auta tohle ví od začátku..
Stále a stále se tu objevují tobě podobní a ztrapňují se zde svými zjištěními, že ten Fiat je vlastně okopírovaná SX4.

Opravdu?
To bych nečekal.
12. 5. 2008 14:27
Re: kopia
Bez ohledu na to, co ti píše to individuum ádva pod tvojí poznámkou se díváš na vozidlo, které je výsledkem spolupráce Suzuki a Fiatu.

Každý, kdo má alespoň trochu přehled ví, že Suzuki dělá čtyřkolky už pěkne dlouho a SUVčka taky - na rozdíl od Fiatu (viz. původní minidžíp Samurai a dneska třeba Jimny, Grand Vitara nebo jistý SX4), takže Fiatu ve skutečnosti nezbylo, než si u téhle firmy koupit cosi jako licenci (využít jejich znalostí, vývoje a schopností - to je ta spolupráce a společný vývoj...) a lehce překapotovat originál. Navíc obě ta auta se dělají na stejné lince. Je to stejná "spolupráce" jako mezi PSA a Mitsubishi, jejímž vysledkem jsou větší SUV od Peugeotu a Citroenu.

Taliáni do toho dali leda tak ten jejich pověstný design. Takže máš svojí poznámkou prakticky pravdu a nebylo by na tom nic zas tak špatného, nicméně někteří fiatem natolik mentálně postižení jedinci reagují tak, jak vidíš u ádva.....a některých dalších podobně úchylných jedinců, například jistého wolffa, jehož návštěvu (a především zasvěcený příspěvek) lze očekávát každou minutou. :-)
Avatar - T613
12. 5. 2008 14:39
Re: kopia
nicméně tyto spolupráce nejsou ničím novým viz.Sharan, Alhambra a Galaxy, které byly od sebe k nerozeznání na vzdálenost pěti kroků.
12. 5. 2008 14:40
Re: kopia
Chapu to,....rozumim..., ide o to ze sa nesnazily zmenit, apsolutne nic okrem drobnosti...., ale chcelo to zmenit aspon tvar svetiel alebo nejake linie, ved dizajn sa da lachko upravyt, sasi mozu zostat rovnake, motor, ale plechy sa daju vzdy nejak upravit, oto my ide, ze je to vlastne suzuki so znackou Fiat
12. 5. 2008 15:33
Re: kopia
Proč by měnili plechy?
Dva spolupracují na jednom autě. Auta jsou v podstatě totožná, liší se jen značkami a stupněm výbav. Fiat je lépe vybavený a o něco málo dražší (obecně). Obě auta vyjela na trhy ve stejnou dobu (ty trhy se mírně lišily dle důležitosti pro tu kterou automobilku)... Tak jaký by měl mít Fiat a nebo Suzuki důvod měnit design těch aut...zvláště když tvář těch aut je navržena tak aby zapadla do portfolia modelů jak Fiatu tak Suzuki. Problém je v tom, že si nevěděl, že tyhle auta nevyvinulo ani Suzuki a ani Fiat, ale vzniko spoluprací obou. Suzuki dalo svůj pohon, podvozek a další vnitřnosti + zážehové motory, Fiat dal vzhled a konstrukci karoserie + vznětový motor. Vzniklo tak Sedici/SX4.
Avatar - Drag-On
12. 5. 2008 18:45
Re: kopia
Nie nemuseli nič zmeniť. Tie autá totiž vyvíjali spoločne.(podobne ako napr. Kolínske trojčatá) Oni dokonca aj naraz vyšli na trh, ibaže u nás prišiel Sedici trochu neskôr. A A2ku si nevšímaj...je to...aaale nechám tak...
12. 5. 2008 15:19
Re: kopia
A Fiat myslíš 4 x 4 nedělal, tvé znalosti bych chtěl mít. >:D
Co motory, pořád nic?

Zase se někdy můžeš ozvat, ať nás pobavíš.

Ne ovšem fakty, jen urážkami na všechny strany.
12. 5. 2008 15:49
Re: kopia
Ubožáčku, šáhli ti na hračičku co? Musím se smát, když čtu tvoji hysterickou reakci, hlavně když ty jsi ve svém příspěvku Letanovce hned obvinil z blbosti....

Suzuki je sympatická značka, která čtyřkolky umí a dělá je už dlouho. Nevím, co to bylo za úlet, když se spojila ke spolupráci s takovou podřadnou značkou, doufejme jenom, že ji to nepoškodí do budoucna. Jinak Fiat, ten těch čtařkolek už nadělal....i o tom víš prd, no nicméně piš, piš dál, třeba se ti uleví. >:D >:D
12. 5. 2008 15:59
Re: kopia
Z poslední doby:
Fiat Panda I. gen., Fiat Panda II. generace
Fiat Tempra 4x4

Lancia Delta Integrale, Lancia Dedra Integrale

Alfa Romeo 155 Q4, Alfa Romeo 33 Q4 ...takže pár jich bylo a je...
12. 5. 2008 16:44
Re: kopia
jasně pár jich bylo, gratuluji - najednou tady uvádíš Lancie, Alfy Romeo (je to asi stejná logika, jako kdyby si Volkswagen započítával všechny Audi), ale je to tady od tebe a tobě podobných typická ukázka demagogie. No, a ta Panda - to je opravdu vrchol techniky a technologie 4x4 - kam se hrabou takové nuly jako třeba Subaru a nebo již zmiňované Audi.

Potěšil jsi mně - píšeš sem ty stále se dokola opakující nesmysly podle nějakých šablon? Opakuješ se pořád dokola jako kašpárek, včera mně pobavilo tvoje tvrzení, že Škoda Auto nemá vlastní vývoj....

Nicméně, snaž se dál, piš, piš, bez takových figurek jako seš ty by tady byla nuda! A hlavně tady nezapomeň vtloukat všem do hlavy, že nejlepší, nejpokrokovější a největší fabrika na světě na výrobu aut je Fíat, ostatní jsou ubožáci atd. Pobavíš tím zaručeně nejenom mně. Jako ádva už odpovídat nemusíš, aby ses zbytečně nemusel rozdvojovat, jako to tady předvádíš.
12. 5. 2008 17:25
Re: kopia
Kludni hormóny ;-). To isté si Ty práve vyslal na adresu Talianov a Fiatu, takže sa nehádaj a múdro mlč radšej.
Avatar - Ricardo
12. 5. 2008 16:26
Re: kopia
No teďs tomu nasadil korunu. Je fakt že Suzuki patří v oblasti 4x4 na špici ale to nedokazuje nic z toho zbytku co tady tvrdíš. Naopak nebýt Fiatu tak SX4 nemá ani tak hezkej design ani diesel pod kapotou ;-)
12. 5. 2008 16:46
Re: kopia
a tím jsi chtěl říct jako co? Čemu jsme nasadil jako korunu? Design Sedici není nic moc a diesely úrovně fiatu vyrábí dneska kde kdo - třeba hyundai, ty lepší vynechám.
12. 5. 2008 17:11
Re: kopia
Hm, tak desing Sedici neni nic moc, tak to po 507 mame dalsiho adepta na zlaty ventilek! ;-) , no a je pravda ze dieslove motory od Fiatu patri k tomu lepsimu co se vyrabi v bezne automobilove produkci! ;-) My vsichni vime ze u Volva jsou uplny blbci kdyz pouzivaji 1,9JTD do nekterych modelu, uplny hlupaci jsou u Opela ze pouzivaji 1,3 Multijet, a uplny pitomci na zaver je koncern PSA ktery ma spolecnou tovarnu na motory! No ne nadarmo mas nick Beran! >:D
12. 5. 2008 17:22
Re: kopia
Á dlaší eso, co se nám tak rozkatilo, až mu sliny lítají od huby. A opět tady máme těch několik frází, kam se všude dávají motory od fiatu. A ty věty, co nedávají smysl a ta interpunkce....

Jinak k tomu ventilku, je zajímavé, že ten si vymyslel jistý GTI a pokud jsem si stačil všimnout, směřuje k příspěvkům tvé úrovně. Jinak udělovat zlatý ventilek za to, že někdo napíše, že Sedici není z hlediska designu nic moc svědčí o jisté zaslepenosti, posedlosti a dětinskosti. Ona většina těch slavných italských aut není ani z hlediska designu žádný zázrak, italská chvástavost dokáže ohromit pouze hlupáky, kteří pak papouškují něco, co většině připadá komické nebo dokonce trapné, ale co oni sami nejsou schopni posoudit.
12. 5. 2008 17:38
Re: kopia
Hm vidim, ze jsi opravdu zdatny a sebevedomy odbornik ve svete desingu aut. Doufam, ze jiz velmi brzy dosahnes celosvetoveho uznani a budeme o tobe cist na prednich strankach vsech motoristickych casopisu! ;-) A nebo ne? Ze by to byl pouze zoufaly vykrik uboheho hlupaka, ktery se citi pouze nedocenen a vsemi ignorovan?
Avatar - Ricardo
12. 5. 2008 18:19
Re: kopia
Zato ty víš všechno nejlíp Beranku >:D
Avatar - Andromeda
12. 5. 2008 16:42
Re: kopia
Bože,bože,proč je pravidlem,že "nejchytřejší" je dutina -> což je nyní tvůj případ... :'-(
Avatar - Andromeda
12. 5. 2008 16:43
Re: kopia
Směrováno na nick BeranK
12. 5. 2008 16:50
Re: kopia
to opravdu sedí, génius, který ani není schopen poznat, kam směřuje své intelektuálně kritické šlehy a musí to ještě jednou zdůraznit - no, ale co lze očekávat na stránce, kde je zmíněn fiat..... :-)
13. 5. 2008 16:17
Re: kopia
Sis marja, ty ses ale pitomec...
14. 5. 2008 13:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 5. 2008 17:41
FIAT SEDNISI
Pánové klid, letmé přehlédnutí kolegy letanovce se dá při troše dobré VWůle i pochopit. Koneckonců já osobně ani toho sedícího fiata na silnici zatím nikdy nikde nepotkal, takže bych asi tenhle pokus vypadat drsně v kraťasech a jednou kšandou také identifikoval až po nahlédnutí na auto.cz.

Fiat by se měl držel svého kopýtka, to jest vyrábění levných a malých aut pro méně majetné vrstvy. To umí výborně. Panda je toho důkazem. Jakmile však člověk spatří na silnici tu nasejřenou vosu (Panda himalaje či jak ji nazívají) všechna vážnost jde stranou. Totiž všechno chce svoje. Mít lambo na šlapky, to také prostě není ono. Takže, když SUV, musí to být náležitý macek. Viděl bych to tak, že v Pandě může klíďo jezdit starší dcera na přednášky filosofie, na víkend to chce něco opravdového, třeba... Q5, prostě auto, co tě nekam doveze - prostor, styl, výkon.

Tenhle sedící-ležící... to není o ničem. Na tři kilometry z tebe táhne touha po Nepálu, ovšem definitivou je pro tebe než klouzačka na sídlišti.
Rozbalit vlákno
8
12. 5. 2008 18:28
Re: FIAT SEDNISI
Aha, takže jsme se dozvěděli, že Q5 je lepší než Panda, potažmo Sedici..
Dobrej vtip >:D >:D
12. 5. 2008 21:34
Re: FIAT SEDNISI
Nauč se číst ádva... já nepsal o tom co je lepší (jistě víš proč), já psal o tom, že na víkend to chce něco opravdového. Tedy žádnou imitaci... Zkus to domyslet.
Avatar - Drag-On
12. 5. 2008 21:21
Re: FIAT SEDNISI
Ale nie každý pracuje na ministerstve, alebo v národnej banke, aby si mohol dovoliť Q5ku. Ale za to mnoho bežných ľudí si rado zájde na ryby, alebo len tak niekam na piknik. A pre nich Panda 4X4 môže byť zaujímavá alternatíva. A tú Pandu by som až tak nepodceňoval. Je pravda, že osobné skúsenosti s ňou nemám, ale dosť som o nej čítal a v testoch každého redaktora prekvapila, že aké má vlastnosti v teréne. Podľa mňa aj taký Tiguan by mal čo robiť....ale nechcem nič tvrdiť, pretože ako som povedal osobné skúsenosti s ňou nemám( a s Tiguanom len na ceste)

[odkaz]
12. 5. 2008 21:38
Re: FIAT SEDNISI
Porovnání Pandy s... touaregem, to už tady jednou bylo. Jasně že vyhrála Panda :-) najdeš to na blogu o Zlatém ventilku 2007 v kategorií blábol roku.

Proti rybám nic nemám. Chápu tok tvých myšlének... Souhlas, proto tu je (má být) Fiat. Kéž by to, cos napsal takhle pravdivě uměli vypsat i zdejší bazalkáři... kteří se tváří jako by fiat byl zakuklený lamborghini :-) :yes:
12. 5. 2008 21:46
Re: FIAT SEDNISI
no já bych tak kritický vůči "šestnáctce" nebyl... Nikdo nemá ambice jet s tím soukromě Dakar, ale jako malé auto do horského terénu to není špatné - italské Alpy jsou jich plné a aby sis ráno zajel závějema pro rohlíky, na to Hummera nepotřebuješ ;-) Jo a mimochodem, nebyl jsi včera na koncert M.Knopflera? Já ho slyšel živě prvně a byl jsem opravdu unešen, je to génius! :-)
12. 5. 2008 21:59
Re: FIAT SEDNISI
:-) Hele, Kubasi, na druhé straně těch Alp jezdí pro ty rohlíky ixtrojkama...

Na Markovi jsem tentokrát nebyl (akorát ho poslouchám, inspiroval jsi mě), jo, je to jeden z největších melodiků. A jeho kytara, to je něha něh. Věřím, žes byl naživo unešen :yes:
Avatar - T613
13. 5. 2008 06:37
Re: FIAT SEDNISI
Hummer? Myslíš tento slavný automobil? [odkaz] Doporučuji pouštět zásadně se zvukem, průvodní píseň je skvělá :yes: >:-[]
13. 5. 2008 16:27
Re: FIAT SEDNISI
No, co si budem povidat, se svym rozvorem je Hummer staveny spis jako auto do terenu typu Arabskych pousti a prilehlych okoli, do tezkyho kamenityho terenu bych radej bral teda radej kratky Land Cruiser :-) A ta H2 s pomalamanym koleckem. No H2 je na podvozku Lincolnu .. hmm.. snad Navigator nebo nejaka takova krabice pro cesty a ne pro teren, tomu, ze H2 nikam neprojede bych se nedivil. Jediny poradny Hummer byl, je a bude H1...
Avatar - pumpkin
13. 5. 2008 21:23
SX4 či Sedici?
Obe autá majú svoje pre ale myslím že skôr by som sa priklonil k Sedici. Viem že technika je od Suzuki ale kabát teda karoséria je čisto talianska (myslím že od Giugiara podobne ako pri G.Punte).No a potom ešte kozmetické vecičky ako oplastovanie dverí čo SX4 neponúka..takže Sedici :-) toť môj pohlad..
Rozbalit vlákno
1
14. 5. 2008 09:09
Re: SX4 či Sedici?
No, zase pohled na Ceniky, jak jsem se pred nedavnem dival hovori spise pro SX4 :-) Ale rozdil je par kacek v pomeru k nakupni cene..