1) Je to původně už z grande punta.
2) Sdílených komponent interiéru je tam výrazně více.
3) Dělají to všechny značky, VWG to procpe i do Lamborghini.
4) U rozpočtového auta je to tím spíše logické, očekávatelné a v pořádku.
5) Jak psali už kluci, čemu to vadí?
K autu - skica vypadá dobře, jsme zvědavý na reálné fotky. Ono tipo naživo vypadá výrazně lépe než na promo snímcích. Ale s hatchbackem by Fiat neměl otálet a přivézt ho nejpozději na podzimní veletrh.
jo chtelo by to poradny hatchback od fiatu a petival by nebyl na skodu ale ten by stal tak jak nejaky pazout v gt .. chce to nasetrit na bravo 2 s mjet 2.0 ve sport verzi to muze byt zajimave
Me prijde design uz horsi nez u korejcu..., tam jde videt snaha, mozna nekdy kopirovat, ale prijit s necim novatorskym a snazivym, u Italu jde videt pouze snaha na drevenym trakaru postavit limuzinu a pouzit k tomu co zbylo ve sklade, stejne je to uplne u AR. :no:
Však design pro ty Korejce taky dělá evropský pan designér... Ceed rozhodně patří k tomu nej v kompaktech, minimálně co do schopnosti vypadat důstojně i v úplném základu. Ale Tipo je fajn...
Mimochodem, starý Stilo SW v JTDčku bylo svého času plnohodnotnou alternativou k české ikoně Octavii kombi TDI. Jako pětiletá ojetina stálo půlku se stejným stářím i km, ale tohle skoro nikdo neví a vědět nechtěl. počítám, že bych mohl slíznout pěknejch pár :no: , ale stojím si za tím. A taky se mi líbilo to třídveřový starý Stilo. Bylo chic. Fiatu docela fandím.
Jo, s klukama jsme proháněli pětiválcový Stilo po kopcích a zvuk byl parádní, a taky... no, to je vlastně všechno, ale motor je pro mě půl auta :-) . A jo, vypadalo hezky.
Že stálo Stilo jako ojetina půlku... za to palce neslízneš, tolik fanoušků tu Fiat nemá ;-)
a hlavně měl fiat pokrokový 1.9 mjtd oproti prehistorickému tdi. taky jsem o něm přemýšlel, ale nakonec jsem se nechal zlákat francouzem
jinak ta skica vypadá fajn, ale i tipo/aegea se mi při představení ohromně líbil, ale to bylo na 18". ve standardu prostě i 17" vypadají malé ;-\ ;-\
pokud ale do sedanu dají 1.4 multiair budu o něm vážne uvažovat
Nepochybuji o tom, že i verze kombi bude moc pěkné auto, už aby tu byl! Ceny sedanu jsou velmi příznivé, takže kombík by se základní motorizací a výbavou mohl začínat někde kolem 300 000 Kč. Teď hlavně, aby dostal pod kapotou taky skvělý a naprosto spolehlivý čtyřválec 1.4 T-Jet se 6st. manuálem. Stačilo by naladění tak na 88 kW a 200 N.m, když bude mít více, tím lépe! :-):yes::yes::yes:
88kW je nesmysl, takhle vykonnou pohonou jednotku uz nabizi. Jediny smysl by daval tento motor ve sve silenejsi verzi, coz je tusim 103kW.
To by pak bylo velmi zajimave lowcostove auto a mozna bych mu i odpustil ten interier.