Vím, že se mnou pravděpodobně dost lidí tady souhlasit nebude, ale dle mě je to originální a pěkné! :-) Je v tom vidět jistá agresivita, která se k takovému autu jistě hodí a taky trochu té italské elegance! Jen tak dál Fiate! :-)
Celou dobu se píše o tom, že Toro bude vycházet z Mitsubishi L200, což by asi i odpovídalo, ale najednou tady mrsknete, že vychází z 500X a Renegade... pochopil jsem tyto dvě souvislosti nějak špatně? A dál - odkazujete se vzhledově na Citroen Grand C4 Picasso (příp. někteří na C4 Cactus), ale nevšimli jste si, že s obdobnými světly přišel o kus dříve už Jeep Cherokee? Tam bych viděl podobnost ve tvaru světel přecejen trochu více.
Tak jmenovat se to může úplně jinak, ale taky to může být naprosto stejné auto (tedy až na ten název). Vyplatilo by se vůbec vyvíjet dva pickupy, resp. jeden vyvíjet a adruhý koupit a přeznačkovat od jiného výrobce? To mi nedává smysl.
autor článku: "Fiat se vytáhl i co se designu týče. S úlevou konstatuji, že nenese stylistické rysy pětistovky, jak je dnes u všeho nového (ne)dobrým zvykem"
Poté co jsem zhlédl fotky nové verze Fiatu Tipo (nebo Aegea) a přečetl výše uvedenou větu, tak jdu k očaři, protože já v novém Tipu nevidím rysy Fiatu 500.
já jsem proti Vám jen motoristická lopata a novinářsky už nejsem vůbec nic, ale cítím se trošku zmaten..
Můžete mi prosim vysvětlit, jak to, pri rozvoru pět metrů a nákladu jedné tuny, technicky vychází z petistovkového ixka a Renegade? Jako to nemá rám? Má to prodloužený rozvor? Nebo jako co?
Taky myšlenkově tápu při naprosto stejných nápadech... ono člověk nemusí být ani novinářsky a motoristicky příliš vzdělán, aby ho napadlo, že zde něco, po straně konstrukční, nehraje. Jako ono ve výsledku možné je, že to má samonosku, ale přecejen...