Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat uvažuje o nové značce levných aut

Italská automobilka Fiat uvažuje o vytvoření nové značky levných vozů. Uvedl to včera generální ředitel společnosti Sergio Marchionne.
Zpět na článek
22. 5. 2008 00:06
22. 5. 2008 01:01
22. 5. 2008 14:12
22. 5. 2008 06:22
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 14:13
22. 5. 2008 08:11
22. 5. 2008 08:21
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 14:01
22. 5. 2008 14:11
22. 5. 2008 16:57
22. 5. 2008 17:07
22. 5. 2008 14:12
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 14:17
22. 5. 2008 14:40
22. 5. 2008 14:43
22. 5. 2008 14:51
22. 5. 2008 15:04
22. 5. 2008 17:00
22. 5. 2008 14:58
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 15:06
22. 5. 2008 15:22
22. 5. 2008 15:25
22. 5. 2008 15:30
22. 5. 2008 15:31
22. 5. 2008 15:33
22. 5. 2008 15:37
22. 5. 2008 15:45
22. 5. 2008 15:48
22. 5. 2008 15:59
22. 5. 2008 16:00
22. 5. 2008 16:18
22. 5. 2008 16:26
22. 5. 2008 17:03
22. 5. 2008 15:57
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 15:59
22. 5. 2008 16:00
22. 5. 2008 16:01
22. 5. 2008 16:02
22. 5. 2008 16:03
22. 5. 2008 16:10
22. 5. 2008 16:16
22. 5. 2008 16:21
22. 5. 2008 16:29
22. 5. 2008 17:05
22. 5. 2008 16:12
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:17
22. 5. 2008 16:21
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:24
22. 5. 2008 16:27
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:29
22. 5. 2008 16:33
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:39
22. 5. 2008 17:06
22. 5. 2008 18:25
22. 5. 2008 15:48
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 15:49
22. 5. 2008 15:55
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 15:57
22. 5. 2008 16:01
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:02
22. 5. 2008 16:07
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:19
22. 5. 2008 18:27
22. 5. 2008 14:56
22. 5. 2008 15:10
22. 5. 2008 15:25
22. 5. 2008 15:30
22. 5. 2008 15:38
22. 5. 2008 15:42
22. 5. 2008 15:44
22. 5. 2008 15:46
22. 5. 2008 15:51
22. 5. 2008 15:51
22. 5. 2008 15:53
22. 5. 2008 15:56
22. 5. 2008 16:03
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:05
22. 5. 2008 16:08
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:11
22. 5. 2008 16:14
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:20
22. 5. 2008 18:32
22. 5. 2008 16:08
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:10
22. 5. 2008 16:12
22. 5. 2008 16:16
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 17:09
22. 5. 2008 15:28
22. 5. 2008 15:35
22. 5. 2008 15:42
22. 5. 2008 15:47
22. 5. 2008 15:49
22. 5. 2008 15:53
22. 5. 2008 16:05
22. 5. 2008 16:06
22. 5. 2008 16:09
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 15:27
22. 5. 2008 15:30
22. 5. 2008 15:35
22. 5. 2008 15:34
22. 5. 2008 15:36
22. 5. 2008 15:43
22. 5. 2008 15:44
22. 5. 2008 15:42
22. 5. 2008 15:44
22. 5. 2008 15:51
22. 5. 2008 15:54
22. 5. 2008 16:07
22. 5. 2008 16:21
22. 5. 2008 18:38
22. 5. 2008 15:49
22. 5. 2008 15:52
22. 5. 2008 15:55
22. 5. 2008 16:07
22. 5. 2008 16:22
22. 5. 2008 16:54
22. 5. 2008 17:59
22. 5. 2008 18:05
22. 5. 2008 18:43
22. 5. 2008 21:40
23. 5. 2008 07:48
23. 5. 2008 01:38
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
22. 5. 2008 08:13
22. 5. 2008 08:35
22. 5. 2008 08:42
22. 5. 2008 08:50
22. 5. 2008 09:07
22. 5. 2008 09:23
22. 5. 2008 10:50
neregistrovaný "Hola"
22. 5. 2008 11:17
22. 5. 2008 11:22
22. 5. 2008 15:33
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 21:41
22. 5. 2008 11:39
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2008 12:33
23. 5. 2008 02:01
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
22. 5. 2008 08:31
neregistrovaný "nextrom"
22. 5. 2008 14:55
22. 5. 2008 09:24
22. 5. 2008 10:29
22. 5. 2008 10:48
22. 5. 2008 10:32
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 10:45
22. 5. 2008 11:00
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 11:11
22. 5. 2008 12:23
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 13:52
22. 5. 2008 16:15
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 18:45
22. 5. 2008 18:50
23. 5. 2008 13:25
neregistrovaný "FX_"
23. 5. 2008 13:29
23. 5. 2008 16:01
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 11:17
22. 5. 2008 12:24
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 11:32
22. 5. 2008 12:18
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:38
22. 5. 2008 12:50
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 13:06
22. 5. 2008 15:34
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 16:10
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 16:17
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 18:48
22. 5. 2008 18:48
22. 5. 2008 18:54
22. 5. 2008 11:18
22. 5. 2008 12:24
neregistrovaný "caffeine"
22. 5. 2008 12:37
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:40
22. 5. 2008 12:51
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 13:19
22. 5. 2008 13:24
22. 5. 2008 14:15
22. 5. 2008 14:19
23. 5. 2008 07:41
22. 5. 2008 12:29
22. 5. 2008 12:39
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:55
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 13:12
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 16:36
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 14:17
22. 5. 2008 16:28
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:36
22. 5. 2008 16:43
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:58
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 17:28
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 17:36
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 17:44
22. 5. 2008 17:57
22. 5. 2008 18:07
22. 5. 2008 18:53
22. 5. 2008 00:06
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
121
22. 5. 2008 01:01
Re: A Fiat?
A teď tu O červené karkulcé.. plosíííím! >:-[]
22. 5. 2008 14:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 06:22
Re: A Fiat?
a vis co ja si umim predstavit? jak te potkam na cesste ve felicii s rezavym kufrem >:D >:D >:D ty ses fakt vul kamo >:D :no:
22. 5. 2008 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 08:11
Re: A Fiat?
Hele ty jeden lowende průměrnej, přestaň tu už kecat takovýhle nesmysly. Vživotě jsi neřídil ani jediného fiata, tak přestaň plácat hovadiny. Nejdřív si udělej řidičák a pak se vyjadřuj k autům ty odborníku... 8-s
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 08:21
Re: A Fiat?
danieli danieli >:D >:D >:D :no:
22. 5. 2008 14:01
Re: A Fiat?
Drbo je drbo, ja to hovorím dávno. Nechceš si dať radšej prestávku, Daniel? Takých 10 rokov. Snáď trochu dospeješ a naberieš aj trochu rozumu...
22. 5. 2008 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 16:57
Re: A Fiat?
Zatímco Ty si stále držíš stejnou "kvalitu" >:-[]
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 17:07
Re: A Fiat?
Looool to sedlo >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 14:12
Re: A Fiat?
Když je něco průměrné tak je to průměrné a ne lowend. Použiváš ve svých výkřicích do tmy opravdu zvláštní logické kotrmelce. Na to si dostal od VW nějakou brožurku nebo tě školí GTI? ;-)
22. 5. 2008 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 14:40
Re: A Fiat?
Pockej, to fakt chces tvrdit, ze Phaeton je uspesny model, ale no tak, tohle si nedovoli tvrdit ani VW samotne. Prosimte, nekdy premyslim, jestli fakt zijeme ve stejnym svete a mluvime o stejnych autech.
22. 5. 2008 14:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 14:51
Re: A Fiat?
Pises, ze uspesny je, a o 10 radku niz, ze uz uspesny neni. Trochu se ti to plete chlapce ;)

Jinak nevim proc by to mela byt vyhoda, na to aby se cpal do luxusni kategorie ma fiat jine znacky. To uz je otazka vlastni neschopnosti VW, ze musi mit stejny auto prevleceny do dvou kabatu. Pritom jasne vidi i 13. lete dite jako ty, ze Phaeton proti A8 nemel absolutne zadnou sanci se chytit.
22. 5. 2008 15:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 17:00
Re: A Fiat?
Buď jsem zaspal dobu, ale není Tuareg stále SUV? >:-[]
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 14:58
Re: A Fiat?
ale my sme se bavili o průměrné a najednou lowendové Cromě. Ty sem najednou taháš jakési prémiové a lowendové mainstreamy a to s tím vůbec nesouvisí. Já vím že ty slovíčka znějí tak nějak podobně a ty máš pak asi problém udržet pozornost v jednom směru. Takže znovu, proč je na začátku věty průměrná croma na jejím konci najednou lowend?
22. 5. 2008 15:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:22
Re: A Fiat?
Proc nemuze nikomu konkurovat? Uz jsi to auto alespon videl? Aspon obrazek, coz?
22. 5. 2008 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:30
Re: A Fiat?
Bavime se o Golfu nebo Crome?
22. 5. 2008 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:33
Re: A Fiat?
No ja jen, ze podobny popis jsem nedavno psal na Golfa, az na to, ze jsem k tomu pridal jeste otresny design a nulovou ergonomii, alespon soude podle toho na co jsem zvykly ze svoji lancky. Tak me napadlo, jestli sis to nahodou nesplet ;)
22. 5. 2008 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:45
Re: A Fiat?
Nebo ten kdo v autech sedel, a je zvykly, ze kdyz si do auta sedne, tak si auto zvykne na nej a ne on na auto, priteli. Ja jsem mlady, ale rek bych, ze tak jednou tak stary jako ty...
22. 5. 2008 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:59
Re: A Fiat?
Jo, az ho priste zase osedlam zkusim zavrit oci, na nic nesahat a budu stastny, protoze budu mit stejny nazor jako ty ;)
22. 5. 2008 16:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 16:18
Re: A Fiat?
nejak se opakujes, copak, dosly argumenty?
22. 5. 2008 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 17:03
Re: A Fiat?
Povezdte mi, 507, čo si predstavujete pod takym slovom "ergonómia"?
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 15:57
Re: A Fiat?
Buď konkrétní, kde jsou ty nekvalitní plasty ať se na ně můžeme podívat. A jaké problémy s variabilitou myslíš?
22. 5. 2008 15:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 16:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 16:02
Re: A Fiat?
Ne, jen me pobavilo, ze ten "Superschod" jak ty rikas ma i UZITKOVY rumster >:D
22. 5. 2008 16:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 16:10
Re: A Fiat?
Proc u praktiku, ja mluvim u civilu, ktery neni nic jineho, nez uzitkove auto s pridanyma sedackama a vybavou. Stejne jako Berlingo, Fiorino atd. atd. ;) Nebo si myslis, ze tu odpudivou boudu oproti Fabii tam ma opravdu jen z kvuli estetickemu citeni?
22. 5. 2008 16:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 16:21
Re: A Fiat?
No jen, ze vycitas neco autu, u ktereho je takova volovina asi tak v 0.1% pripadech podstatna, ale u temer uzitkoveho auta, ktere se chlubi zejmena zavazadlovym prostorem ti to vubec nevadi.
22. 5. 2008 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 17:05
Re: A Fiat?
Jenže to tvrdí i Tvá modla o Rumstéru a schod má taky. Není to dvojí měřítko?
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:12
Re: A Fiat?
Ten schod tam je pokud nemáš ve výbavě dvojité dno podlahy kufru, pak tam žádný schod není. Croma je vymyšlená tak, aby se v ní vzadu dobře sedělo a sedáky nebyly na podlaze, proto ten schod. Převoz staré ledničky pro majitele takového auta není priorita ;-)
22. 5. 2008 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:21
Re: A Fiat?
Objem se nezmenší ale velmi prakticky se rozdělí na dvě lépe využitelné části. Jiné ho nepotřebují, protože vzadu sedíš na podlaze. Mně poslední TV přivezlo PPL, ona by se asi na výšku do cromy stejně nevešla. A do supervariabilního (i když podle všeho významu tohoto slova neorzumíš) passata už vůbec ne ;-)
22. 5. 2008 16:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:27
Re: A Fiat?
Tak mi řekni co znamená slovo variabilita ;-)
22. 5. 2008 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:33
Re: A Fiat?
507čka neví co variabilita >:D Dovoluji se vyhlásit vítězem této disputace ;-)
22. 5. 2008 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 17:06
Re: A Fiat?
No tak nevím, jestli jsi někdy převážel starou ledničku, ale právě ten schod je super. Lednička má trochu sklon, takže při vykládání je kde strčit prsty a jde to o mnoho lépe. Já jsem tedy rozhodně pro schody. :yes:
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 15:48
Re: A Fiat?
Ačkoliv myslím že porozumění mezi národy je dobrá věc a přestože do šesti let sem uměl jenom slovensky, tak mám pocit, aniž bych se tě chtěl nějak dotknout, že mluvím s tatarem. Když je něco průměrné, tak to z podstaty věci konkuruje průměru. Proč zrovna croma lowendu? Už vím, protože Fiat.
22. 5. 2008 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 15:55
Re: A Fiat?
No tak je průměrná nebo podprůměrná? Hlídej si aspoň nějakou vnitřní integritu člověče. A co sou to ty "poriadne autá"?
22. 5. 2008 15:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:01
Re: A Fiat?
Může konkurovat všem jmenovaným. Dokonce má i v nejočesanějším základu rádio a to nezmiňuju další výbavu, na rozdíl od jednoho "poriadneho autá" ;-)
22. 5. 2008 16:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:07
Re: A Fiat?
Cenovka začíná na 5? To zní jako lowend ;-) Passatu může konkurovat hlavně v tom, že si lidi kupují i Cromu a ne jen passata.
22. 5. 2008 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
22. 5. 2008 18:27
Re: A Fiat?
nakukol, kopli ho do * a šiel nazad do strednej
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 14:56
Re: A Fiat?
Bravo ještě neřeklo poslední slovo to se neboj ;-) segment D a vyšší dlouhodobě nejsou doménou Fiatu a je vcelku rozumné, že ho přenechává Alfě, případně tam vstoupí i Lancia (i když její budoucnost je pořád dost mlhavá)
22. 5. 2008 15:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:25
Re: A Fiat?
Odpovez mi prosimte na otazku vyse. Vzhledem k tomu, ze zacinam pochybovat o tve soudnosti a schopnosti ji najit, tak ti ji sem pastnu jeste jednou,ok?

"Jinak nevim proc by to mela byt vyhoda, na to aby se cpal do luxusni kategorie ma fiat jine znacky. To uz je otazka vlastni neschopnosti VW, ze musi mit stejny auto prevleceny do dvou kabatu." Na toto reaguj...
22. 5. 2008 15:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 15:38
Re: A Fiat?
Nahoře jsi psal že Bravo je propadák a nevím co všechno ještě tak si napřed ujasni co nám tady chceš vykládat za pohádky. Croma je taková jaká je, nikdo (včetně Fiatu) až na tebe nečekal že s takovou koncepcí a bez kontinuity - čili musí všechny zákazníky přetahat odjinud - bude Fiat válcovat zavedenou konkurenci.
22. 5. 2008 15:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 15:44
Re: A Fiat?
Nadechni se, napočítej do desíti a přečti znovu co jsem psal. Nebo to mám zkusit po slovensky? ;-)
22. 5. 2008 15:46
Re: A Fiat?
Ne proboha, lamat slovenstinu ne!!! On tomu stejne nerozumi, na jeho vkus prilis slozita veta ;)
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 15:51
Re: A Fiat?
uvidíme jestli to na druhý pokus pobere >:D
22. 5. 2008 15:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 15:53
Re: A Fiat?
Viděl jsi to auto někdy jinak než na obrázku? Seděl jsi v něm? Croma dokonale naplňuje podstatu "mainstreamu" - má své plusy ale celkově nevybočuje z řady ostatních podobných modelů.
22. 5. 2008 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:03
Re: A Fiat?
Ano, kvalita materiálů je porovnatelná s passatem. Co máš pořád s tou variabilitou?
22. 5. 2008 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:08
Re: A Fiat?
Už sem v ní dneska seděl několikrát a ničeho sem si nevšiml ;-)
22. 5. 2008 16:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:14
Re: A Fiat?
A prečo myslíš? >:D
22. 5. 2008 16:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
22. 5. 2008 18:32
Re: A Fiat?
daj si prášky, passat je auto pre p*čúzov a má plasty na úrovni traktora 30-ky >:D

p.s.-čakajte, teraz to začne >:D
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:08
Re: A Fiat?
Ty si sedel maximalne vo svojej PRIDE
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 16:10
Re: A Fiat?
Ano Croma jakožto auto na cestě mezi kombi a MPV má pochopitelně minimálně srvonatelnou když ne lepší variabilitu jako Passat.
22. 5. 2008 16:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "baschwek"
22. 5. 2008 16:16
Re: A Fiat?
Ten schod tam je pokud nemáš ve výbavě dvojité dno podlahy kufru, pak tam žádný schod není. Croma je vymyšlená tak, aby se v ní vzadu dobře sedělo a sedáky nebyly na podlaze, proto ten schod. Převoz staré ledničky pro majitele takového auta není priorita ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 17:09
Re: A Fiat?
Chceš říct, že nějaký usmolený Daniel s nickem 507 bude disktovat značkám jaké segmenty aut mají vyrábět?
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 15:28
Re: A Fiat?
To se ukrutně pleteš. Když není účast ve vyšší střední nutnost proč by ji měla být účast ve střední třídě? Mimoto Croma je svým způsobem alternativa k autů D segmentu, ale to snad víš :-) Nepodmiňuj tady cizí slova kterým sám asi pořádně nerozumíš podmínkama ,který s tím vůbec nesouvisí ;-)
22. 5. 2008 15:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 15:42
Re: A Fiat?
Mainstream po slovensky znamená ten "priemer" který nahoře pomlouváš - obyčejné relativně kvalitní auto na úrovni doby. Chceš snad říct že jím Fiat není? Pro jižní značky je typický důraz na menší modely, stačí se podívat do historie. Na vyšší segmenty má Fiat Alfu, PSA a Renault to řeší modelama cos vyjmenoval výše. Ve vyšší střední dneska není ani VW ani Opel ani Ford ani Toyota... Model střední třídy Fiat má, je to podobná koncepce jako Vel Satis.
22. 5. 2008 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:49
Re: A Fiat?
Mainstream = prumer, takhle to snad pochopis.
22. 5. 2008 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 16:05
Re: A Fiat?
Jen ciste Matematicky:
VW -> jak rikas nejlepsi prodeje -> Nejvice prodanych vozidel -> Takze jejich Kvality oproti ostatnim nejvice definuji prumer -> Z toho vyplyva odpoved: Ano VW je prumer ;)
22. 5. 2008 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:09
Re: A Fiat?
Ten pravy odborník sa ozval.
22. 5. 2008 15:27
Re: A Fiat?
:yes: Az na to, ze na Lancku mi nesahej >:D :-!
22. 5. 2008 15:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:35
Re: A Fiat?
Jo, prijd to vysvetlit moji Hedvice >:D
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 15:34
Re: A Fiat?
OK nech si ji >:D U Lancie si pořád nejsem jistej kam že to vlastně míří. V současné době leží těžiště její modelové řady v Ypsilon a Musa a na netu proběhly spekulace o Lancii "Sedici" a "Topolino". Takže je otázka jestli ji nakonec nechce mít Fiat takhle v nižších segmentech. Pak by se samozřejmě vedle Alfy mohlo vejít Volvo - viz diskuse o prodeji Volva.
22. 5. 2008 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:43
Re: A Fiat?
Kaviarovy toasty... to je vul >:D
22. 5. 2008 15:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:42
Re: A Fiat?
No ja myslim, ze u Lancky to uz ted (bohuzel) nebude sport jako jsme na ni byli zvykli z prelomu 80. a 90. let. A bude mirit i mnohem vys nez to Volvo. Lancia by mela zustat tou znackou s puncem exkluzivity, coz se ji pomerne dari, bych rekl. I kdyz nova Delta bohuzel ukazuje spis na titul vetsi Bravo v lepsi vybave. Fiat se tedka zveda, alfa uz stoji na nohou, fiat taky a ted je rada na Lancii, modelova ofenziva prijde v horizontu pristich 3 let. Ypsilonka neni prodejni trhak, ale drzi si svoje pozice tam kde ma. Nejsou to auta stavena na masivni prodej ale spis pro takovyty stredni a vyssi vrsty co se chteji lisit. Takze me prodejni cisla nechavaji chladnym. Ale rozhodne bych o ni netrvdil, ze je zkomirajici, prave naopak, uz kleci a zitra bude stat, ale nepredbihejme udalostem.
22. 5. 2008 15:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:51
Re: A Fiat?
Ale kus, no tak, snad se mi tu jeste nerozbrecis ;) Vis co to je Thesis? A krom toho, cim to, ze to co jsem napsal najdes vsude mozne jenom ne ve sve hlave? Mladiku, to chce trochu rozumu, neboj, jednou to pochopis..
22. 5. 2008 15:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 16:07
Re: A Fiat?
Ano, presne tak ;)
22. 5. 2008 16:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
22. 5. 2008 18:38
Re: A Fiat?
áno thesis je nad volvom S80..minimálne vnemovo-keď prejde volvo tak sa ani neobzriem ale ked prejde thesis tak si idem krk vykrútiť-fajnovka proste
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 15:49
Re: A Fiat?
No já jsem zvědavej jak se to vyvine...
22. 5. 2008 15:52
Re: A Fiat?
Jo,jo.. ja drzim palec sec mohu.
22. 5. 2008 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 16:07
Re: A Fiat?
A Superb z Golfu, ze? :-) Takze ze starsiho auta a jeste k tomu o tridu niz. Kdo je vic?
22. 5. 2008 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 16:54
Re: A Fiat?
Jestli narážíš na to že Delta bude mít platformu Brava, která vychází ze Stila tak bych ti připomněl že S40/V50 má zase základ ve Focusu ;-)
22. 5. 2008 17:59
Re: A Fiat?
Chlapce, tvoje jedine stesti je, ze prudis schvalne, protoze tahle omezeny, aby to myslel vazne, snad nikdo byt nemuze.
Nebo se milim?
22. 5. 2008 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
22. 5. 2008 18:43
Re: A Fiat?
a mám taký dojem že ty si skončil v šiestej triede...základnej školy špeciálnej
22. 5. 2008 21:40
Re: A Fiat?
mne sa tak zda ze niekto tu papal vela mudrej kase a je najmudrejsi na svete 8-s . aspon tu vsetkych o tom chce presvedcit.
zaujimalo by ma na com jazdis? BBurago?? Matchbox??? nieeee, nie - uz viem. ty mas ten VWelmi velky aaa krasny Barbie New Beetle od Matela? ty sa hras, ze si ken a mas vedla seba bloncku co ;-) >:-[]
23. 5. 2008 07:48
Re: A Fiat?
To by byl zajimavy argument. Ale pouze v pripade, kdyby v koncernu FIAT nebyly znacky Lancia, Maserati a Alfa Romeo. Kazda z uvedenych znacek, ma hrat v koncernu urcitou roli a navzajem by si nemely konkurovat.
To, ze ma VW na vec jiny pohled, neznamena, ze se jedna o jediny mozny spravny.
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
23. 5. 2008 01:38
Re: A Fiat?
Nevím, co si Ty dokážeš představit. Jeden je fakt, že Reanault s Loganem má před všema automobilkama ve světě minimálně 5 - 6 let náskoku. To už nikdo nedožene.

Jo a pro bazarový zasvěcence: Co se debatované kvality Loganu týče => vlezte mi s tím na záda.
22. 5. 2008 05:59
Osvedceny recept
Fiat jako klasicka znacka potrebuje doplneni o novou znacku, aby neprisla o tezce dobyta mista ve trcidach, kde je zastoupena. Jako jedna z mala znacek v mainstreamu vykazuje neustale zvysovani zisku a globalnich prodeju. Lowendovy model pod stejnou znackou by Fiat srazil opet do obecneho povedomi vyrobce nizkonakladovych vozu.
Rozbalit vlákno
9
22. 5. 2008 08:40
Re: Osvedceny recept
V zásadě máš velmi pravdu, zejména co se týká tvé poslední věty. Nicméně s těmi neustále se zvyšujícími se prodeji a ziskem bych byl opatrnější. To je trend posledních dvou let a porovnej si základ (hloubku propadu před čtyřmi až pěti lety) a podívej se i do statistik, že jak Punto tak Bravo (tam ale bude rozhodující letošní rok) žádné zázraky nepředvedli. A globální prodeje? Jižní Amerika, v Číně ve srovnání s ostatními automobilkami podíl odpovídající významu Fiatu ve světovém měřítku a v Evropě vlastně také. Fiat je z dnešního hlediska menší výrobce (i z hlediska Evropy) s velmi úzkým portfoliem a bez těsnějšího spojení s větším a technologicky vyspělejším partnerem na víc nemá šanci. Ti, kteří tady neustále hovoří o úžasných motorech zapomínají, že se jedná o velmi malé spektrum v především malých objemech a že například PG bylo postaveno na nové platformě jenom díky spolupráci s GM - nová Corsa je sesterský model a Bravo bylo postaveno na podvozku Stila. Ona je otázka, co může vést zákazníka k nákupu superlaciného fiata. Navíc pověst nekvalitních aut není důsledkem 90 let, jak si zde mnozí namlouvají. A Stilo bylo sice kvalitní auto, ale většina Evropy nebyla ochotní za onu kvalitu v kabátě Fiatu platit. Takže začarovaný kruh.....
22. 5. 2008 14:48
Re: Osvedceny recept
"Navíc pověst nekvalitních aut není důsledkem 90 let, jak si zde mnozí namlouvají." A cim? To by me opravdu zajimalo.

Jinak FIAT je aktualne nejrychleji se rozvijejici (resp. zvedajici se) automobilka v Evrope. Jeji rust se jednou zastavi, to nikdo poprit nemuze, otazka je kdy. Soude podle toho co si myslis, se to zastavilo dnes a to je trochu predcasne. Jinak cela FIAT Group je pomerne siroky pojem, zkus se mrknout na to co vsechno zahrnuje ;)
22. 5. 2008 18:39
Re: Osvedceny recept
No, svého času jsem četl článek, kde se psalo, co všechno musel Fiat prodat, aby přežil. Bohužel to bylo dřív a nevzpomenu si, kde a kdy to bylo. Jinak pod značkou Fiat group se vyrábělo svého času i jisté Pendolino....ale to jistě víš, protože jsi v tomtu směru asi znalejší než já. Nicméně, k té kvalitě - o té je nejlepší se přesvědčit sám, takže : cca před třemi lety se firma, kde pracuji podílela na dost velkém projektu, kde byl dost různorodý vozový park. Dva kolegové měli Fiata, jeden předchozí Bravo (to co se dělalo před Stilem) a druhý Punto. Ten druhý ho koupil protože dojížděl denně cca 30 km a souběžně s tím kupoval byt a potřeboval levné auto - věděl co kupuje a nijak ho netrápilo, když se musel nechat 3x během čtvrtroku odtáhnout do servisu. Druhý se zamiloval do Brava v pětidvéřovém provedení během dovolené v Itálii a po dvou letech byl vzteky bez sebe, protože s ohledem na dojíždění nemohl auto rychle vyměnit a když mi ukazoval, jak mu do něj zatéká a několikrát nepřijel, protože nenanstartoval, tak jseme si myslel své. Takže to nejsou jenom 90. léta. Dokonce si myslím, že Uno bylo proti řadě svých následovníků docela držák. Jistě, můžeš napsat, že si vymýšlím, nebo že jsme idiot (jako se to tady běžně děje), ale byl bych ti spíš povděčen, kdybys poslal link nějaký článek, kde by byla popsána poslední revitalizace Fiatu - z něj bude zřejmé, co tam patřilo, patří a patřit bude. Děkuji předem a nedělám si legraci.
22. 5. 2008 22:53
Re: Osvedceny recept
Jo no, i pendolino, ale pod Fiat Group pres 3 kolena vlastne patri i Irisbus, resp. nase Karosa, tuhle jsem mel treba na mysli, ale to je fuk, tuhle debatu sem tahat nechci. Zustanme v divizi osobnich aut. tudiz Fiat, Alfa, Lancia, Maserati, Ferrari. Maserati a Ferrari nechame bokem, protoze to jsou samostatne ekonomicke celky s vlastnim vyvojem a vlastnim managementem. Zustava na Alfa, Lancia a Fiat (A spousta dalsich znacek - Autobianchi, Innocenti, i Abarth atd.) V 80. letech byl fiat hodne v predu. mohl si dovolit skoupit vicemene celou automobilovou italii. Historicky postupne temer vsechny italske znacky (V podstate mimo Lamba a Bugatti) prechazely pod Fiat, ikdyz predtim byly samostatne. Napr. Alfa byla dlouho statni podnik a stat ji v podstate zivil. Fiat dostal za ukol znacku postavit na vlastni nohy. Coz se mu, dnes uz muzeme rict povedlo. Propad v 90 letech opravdu znamenal kvalitativni pad. Zacalo to rek bych uz Regatou, auta predtim byla solidni, ale pak prisel zlom, priznam se ze nevim proc, ale fiaty uplne propadly. Az Stilo slo kvalitativne vyrazne nahoru, coz se taky potvrdilo a auto to neni spatny, jen se pohelmutili a design byl otresny. Bravo prichazi v podstate na velmi dobrem zakladu Stila - prirozene modernizovanem. Zde se dostavame k zajimavemu faktu, ze tupci jako 507 stale nemohou rozdychat pribuznost noveho Brava se Stilem, ale napr. to ze FII je prekarosovana FI, nebo to, ze vicemene vsechy auta koncernu VW se podle obecne zavadeneho trendu snazi stavet na spolecnych platformach je uz vubec netrapi. Ale to jen tak na okraj. Co se tyce generace Bravo/Brava (5-dverovy bravo se jmenuje Brava), nejsou to spatny auta a znam hodne lidi co ho maji, ale procento problemovych je male, byt nepopiram, ze jiste problemy tady jsou, to nepopiram, ale 1.6 16V je drzak a za tim si stojim ;). Jinak abysis nemyslel, ze mluvim jen tak do vetru nasi vlastnili 9 let Tipo a kdyz fiatek odchazel ve svych 18 letech na srotak, otec zamackl slzu a pravil: "Vyrabet se novy, nic jinyho nechci". Asi jeden z tech nespokojenych majitelu, ze? Sam itala mam a az na vicemene udrzbu a jednu opravdovou zavadu(viz. moje.auto.cz) jen "liju olej a benzin". Ale jo, mas pravdu, koupili jety auto, ktery bylo levny, a ja rozhodne nebudu nikoho obvinovat z toho, ze si vymysli, krom vylozenych blbcu. Sam vim, ze ta auta nejsou bez chyby, nicmene je nutno objektivne posoudit, ktera auta jsou bez chyby. Co ctu recenze a zkusenosti majitelu ruznych jinych ne-italskych znacek, obcas se nestacim divit co se vsechno resi a vyjmenovani zavad, ktere tito majitele zazili me vyslovene desi, ale stejni lidi jsou schopni jednim dechem dodat, ze muj pekac je italska mrdka. Fakt to nekdy nepochopim. To ze skodovky reznou jedna basen taky nikoho netrapi. Ze na Puntu z roku 96 se misty objevi nejaky ten puchyr (ktery se objevil i kamosovi na 7er '97), ze vim o jedne jedine kappe ('94), ktere rezne blatnik,(a to jich v klubu nemame zrovna malo ;) ) ale ze feldy z tohodle roku sotva drzi pohromade, o tom uz se tady nemluvi... Nechci nic jineho. Nebudu nikoho presvedcovat o kvalitach italskych aut, to nemam zapotrebi, kdyz nekdo nechce verit neuveri, jedine o co mi jde, je xakru trochu objektivity a ne hospodskych kecu.
22. 5. 2008 22:54
Re: Osvedceny recept
huu.. :-) sem se trochu rozepsal :-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 23:23
Re: Osvedceny recept
Ale hezky :-)
Avatar - Ricardo
23. 5. 2008 00:10
Re: Osvedceny recept
Nevadí ;-) :yes:
23. 5. 2008 08:51
Re: Osvedceny recept
Díky, nicméně bych jenom doplnil, že u každého záleží, na jakou značku je zvyklý a co zná kromě toho. Reznoucí Felicie bych sem už vůbec netahal, protože to jsou ta 90. léta a já jsem neviděl reznoucí Fabii, Oktávii ani Superba. Všechna tahle auta máme ve firmě, dostávají dost zabrat a problémy nejsou ani s jedním. Kolega jezdil Oktávii jedničku a měl najeto přes 150 tisíc a já jsem se horkotěžko zbavoval AR 156 (kupoval jsem ji jako novou) a byl jsme z ní šílený. A spolumajitelka jedné kooperující firmy měla (rovněž novou) AR 147 (tuším, ta menší souběžně vyráběná), byla to u ní láska na první pohled a když jednou přijela manželovým džípem, tak jsem se jí zeptal, co se stalo a odpověď byla šokující - upadlo jí kolo. To je předloni. Po dvou letech jí měnili ramena (!) ale byla to hlavně chyba servisu. Ale i já jsem zažil mizerný servis u AR. A servis je součástí značky. Teď mám pátým rokem Mazdu6 a naprosto naprosto bez problémů. Včetně perfektního servisu. Nové brzdové destičky po 65 tis. a jinak nic. Běžná pravidelná údržba. A předtím jsme měl Hondu Civic (rovněž novou, nekupuji jetá auta) a rovněž jsem nevěděl, co to je oprava mimo pravidlené prohlídky. A s Alfou - jenom poslední rok (2003) 58 tisíc za opravy....dál už jsme to nevydržel. Takže i já mám osobní zkušenost.
Pravda je, že lidé dokážou být nekritičtí, pokud si na nějakou značku zvyknou, nepoznají jinou a u druhých kritzují to, co jim u jejich vlastních aut nevadí a co sami nezažili. Moje sestra pracuje u francouzské firmy a má tudíž renaulta - snad čtyři laguny za sebou. Ve vyšších výbavách - předposlední byl benzínový šestiválcový třílitr s automatickou převodovkou. V servisu za tři roky několikrát (např. elektronika - auto jelo najednou na snad jen čtyři válce) a v servisu si s tím neuměli dlouho poradit a nakonec měnili celou řídící jednotku. Nicméně, problém s tím neměla, vzala si jiné auto s flotily, ale co je zajímavé při dvou opravách dostala náhradní - jednou Mondeo a podruhé Mercedesa (tusím to je ekvivalent 190 snad Cčko) a neustále vykládala, jak je ten Renault skvělý a jak tyhle dvě auta nestojí za nic....

Takže tolik k té objektivitě, o které píšeš. A co jsem zažil, nebo u čeho jsme byl, to nejsou hospodské kecy. Co se týká těch platforem, tak nový CEO Fiatu, Ital z Kanady se zhrozil, když zjistil že v celém koncernu se nepoužívá prakticky jediná shodná platforma pro dvě auta (s jedinou vyjímkou) a jedním z racionalizačních opatření bylo tuto skutečnost změnit. A mluvíš-li o DD alias 507 (já mám zase oblíbence wolffa), tak asi budem těžko zjišťovat, kdo s tím začal, nicméně je fakt, že v diskuzích bohužel ta samá věc u jedné značky znamená průser, ale u té "mé" je to ohromná přednost, objev a převratný vynález.

Jinak, to Stilo skutečně kvalitní bylo a třídvéřová verze byla (podle mně) i hezká, zejména záď s ostře řezanými světly a zapuštěným víkem kufru, navíc to byl velmi sourodý design, který se nikde předtím (na rozdíl od současné generace neobjevil) - hatchback a combi byl nenápadný a trošku sterilní, ale rozhodně bych ho hodnotil líp, než aktuální Bravo.

Taky jsem se rozepsal, nicméně za tvoje reakce děkuji a přeji hezký víkend :-)
11. 6. 2008 16:40
Re: Osvedceny recept
:yes: nejde jinak nez zvednout palec ;) Pristi debata u Pivka ;)
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 08:13
Nový maluch
Jinak si nemyslím, že by Fiat potřeboval jakoukoliv jinou značku. V povědomí lidí má tradici výrobce levných aut, za která se rozhodně nemusí stydět. V posledních letech u fiata výrazně zapracovali i na kvalitě. Nový Maluch by byl asi šlápnutím vedle... :-|
Rozbalit vlákno
21
Avatar - T613
22. 5. 2008 08:35
Re: Nový maluch
Už je aspoň jasné kdo koupí Volvo, a kam bude směřovat ;-) >:-[]
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 08:39
Re: Nový maluch
škodolibče >:-[] počkej až dorazí vader, ten ti to vysvětlí! >:D
Avatar - T613
22. 5. 2008 08:42
Re: Nový maluch
Politicky? ;-)
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 08:46
Re: Nový maluch
politicky! ;-)
Avatar - T613
22. 5. 2008 08:50
Re: Nový maluch
Náhodou lowendová značka Volvo! Za málo peněz hodně bezpečnosti! >:-[]
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 08:55
Re: Nový maluch
Volvo C10, S20??? >:D
Avatar - T613
22. 5. 2008 09:07
Re: Nový maluch
Volvo Grande Punto Šrot >:D
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 09:12
Re: Nový maluch
Pojďme se zamyslet (seriózně) nad tím názvem. Já navrhuju Grande Maluch. Zkratka je GM... >:-[] To by značně navýšilo prestiž nově zrozené značky.. >:D
Avatar - T613
22. 5. 2008 09:23
Re: Nový maluch
:yes: Grande Maluch, to je naprosto bez chyby :-!
neregistrovaný "Hola"
22. 5. 2008 10:50
Re: Nový maluch
ono ani Maluch Grande (MG) není špatná značka :-)
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 11:02
Re: Nový maluch
>:-[] :yes: :yes:
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 11:03
Re: Nový maluch
Maluch Gigantyczny.... >:-[] >:-[]
Avatar - T613
22. 5. 2008 11:17
Re: Nový maluch
>:D >:D :yes: ty si pakoš
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 11:21
Re: Nový maluch
jen trošičku.... >:D >:D >:-[]
Avatar - T613
22. 5. 2008 11:22
Re: Nový maluch
Neměl bys tolik čuchat ty Vaderovi ponožky :-! :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 15:33
Re: Nový maluch
Ja to cetl ;-)
Avatar - T613
22. 5. 2008 21:41
Re: Nový maluch
To je jedině dobře! ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
22. 5. 2008 11:39
Re: Nový maluch
Konecne pise jazykem, kterymu rozumis, co? >:-[]
Avatar - T613
22. 5. 2008 12:33
Re: Nový maluch
Jedině Vám dvou rozumím! >:-[]
22. 5. 2008 09:15
Re: Nový maluch
V Evropě ji nepotřebuje ani Fiat. Ale třeba v Číně (a bude takových trhů asi více) je otázkou společenské prestiže mít vůz západní značky, ne takovou s níž jezdí plebs. Pokud by vrhli na trh levné auto pro masy, už by si neškrtli s dražšími vozy (tj. včetně 500, GP, ...).
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
23. 5. 2008 02:01
Re: Nový maluch
Víš Ty jaká by se vrátila romantika? Startování lankem přes páčku u řadící páky, když jsi za ni zatáhl, tak lanko vtlačilo startér na kliku, pokud se nepotkaly zuby, tak se maluch začal třepat zleva doprava na těch gumovej špalkách co měl v zadu místo tlumičů, pak to udělalo brum brum brum a dva válečky o celkovým objemu 650 kapek švelily. No a ty kladívka v zapalování, prostě bomba. Spojkovej pedál, co měl chod i celý jedn centimetr, kufr vepředu, kde bylo i náhradní kolo s baterkou a svačinou (víc se tam nevlezlo. Dokonce jsem se s ním rozběhl i na 120 km/h. A to malý zadní okýnko, který vám vyplnil chladič od Liazky, když jste se jí motali před čumákem.
Jeden je fakt, že se s ním dalo zaparkovat i na kanále, jen tam musel být poklop :-) a hlavně hned topil i když byl vzduchem chlazenej.
Manželka ho před 15-tilety měla a když se náhodou ve městě porouchal, tak ani nepřekážel.

Nevím kam tím celým Fiat míří, ale nejlíp by udělal, kdyby podepsal smlouvu se všemi evropskými supermarkety o víměně jejich stávajících nákupních košíků za Tata Nano.
neregistrovaný "nextrom"
22. 5. 2008 08:31
Fiat 126
nedavno jsem si prohlizel orig. italskeho (!!) Fiatka 126 ve vybornem stavu. Samozrejme, ze v dnesni dobe mezi ty opancerovane limuziny a SUV moc nepatri, ale uplne me uhranula >:D ta vune Fiatu drivejsich dob. Jen ten pohled na jeden pristroj a typicke fiatacke pedaly, koberecky a tech par spinacu, vsechno jak hracka pro deti, proste fantasie, jen si to postavit do obyvaku >:D

Jednoduchost a krasa !
Rozbalit vlákno
1
22. 5. 2008 14:55
Re: Fiat 126
A pri jizde po dalnici usmev od ucha k uchu... Protoze "Ty wole, vono to jedeeee" >:D >:D >:D
22. 5. 2008 09:24
Ad Volvo
No já osobně myslím, že na Volvo jsou v Evriopě potenciálně 3 kupci, všichni se stejnými šancemi.
1. BMW - Pokud vím, tak BMW už dlouho občas zveřejňuje zájem o malé poskočení v prodejích v čemž by mu nákup Volva mohl pomoct. Dokonce ani svým produktovým portfoliem si Volvo a BMW nelezou do zelí, jak by se na první pohled mohlo zdát. Co by mohlo mluvit proti? Ani nevím, snad jen cena, ale BMW není zrovna tím, který by peníze neměl... Takže snad jen obava akcionářů...

2. VW - Je známý tím, že min. touží po všem co se dá koupit. Většinou skutek utek (alespoň v poslední době viz. Proton a zastava), ale ta prohlášení do dvou let dohnat a předehnat Toyotu se stávajícími značkami nezvládne. Takže něco koupit bude muset. A Volvo se tak trochu bije s Audi,a le i tak yb se tam šiklo. Proti mluví trošku neschopnost VW v poslední době něco dotáhnout a myslím, že i neochota Fordu Volvo prodat VW.

3. Fiat - Mám taky pocit, že už někdy v minulosti o Volvo zájem měl, ale enbyly peníze. Teď peníze jsou... a zájem? Asi taky bude. Mimoto, když Tata získala Jaguar a LR, byl by to hezký dárek do party a asi yb to nebylo vůbec špatné. Volvo by umožnilo posílení pozice ve střední a vyšší střední a při tom by se pomocí Fiatu mohlo dostat i do nejvyšších tříd... a sdílení paltforem jak s Maserati tak s Jaguarem yb nebylo asi proti mysli nikomu. Mohlo by dostat u limuzíny systém transaxle atd.. atd...
No uvidíme.

Novou levnou značku Fiat může obnovit v podstatě během roku. Má práva na Autobianchi... Myslím, že o tom to je... Je dobře, že Fiat nechce zprofanovat zančku jako je Zastava a dává Srbům šanci.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - shamal
22. 5. 2008 10:29
Re: Ad Volvo
Konečně někdo, kdo tu neplácá nesmysly a píše k věci. Můj typ na levnou značku je taktéž Autobianchi (možná jen Bianchi), Fiat jí vlstní už jednou ji vytáhl ze zapomění a všeobecně nevzbuzuje značka žádné negativní emoce. Ještě u Fiata skončila značka Innocenti, taky si pod ní umím představit levné auto. V minulosti to byla kvalitní autíčka na bázi austinů (nejen mini), potom co jí koupil Fiat už pod ní laciná auta nabízel - Innocenti Elba (argentinské Uno Combi), Innocenti Coral (Yugo Coral), mělo být i Innocenti Florida (Yugo Florida), ale válka na Balkáně tyhle plány přerušila. Proti mluví špatná vyslovitelnost v cizích jazycích. A pak už zbývá jen zmíněná Zastava a Yugo (ty mají ovšem obě na Západě prachmizernou pověst). No a samozřejmě je tu ještě možnost vymyslet značku úplně novou, případně oživit nějakou dávno zesnulou (Fiatu potažmo Ivecu patří třeba ještě kdysi slavná OM nebo francouzská Unic...). A k úvahám o tom jestli Fiat je nebo není sám o sobě levnou značkou, přijde na to na jakém trhu, vezměte si že Renault Logana nabízí na některých trzích (včetně Ruska nebo jižní Ameriky) pod značkou Renault, anebo dokonce Nissan (Mexiko) takže bych tyhle "imageové" hrátky neviděl tak dramaticky.
22. 5. 2008 10:48
Re: Ad Volvo
Innocenti a Autobianchi jsou prostě favorité. Možná bych vsadil osobně na Autobianchi, ale Innocenti máš pravdu.
OM a Unic se možná také časem obnoví, ale myslím, že tady by šlo jen o jakousi specifickou větev užitkových vozů pod Fiat professional, případně pod Ivecem. Ale taky an to as dojde...
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 10:32
Re: Ad Volvo
Tohle je ukázková speklulace, ale tradičně naprosto mimo. Jedinný racionální kupec je snad sotva jeden.
BMW o Volvo nestojí, jejich portfolia se kryjí a Volvo se cpe do prémie, seč mu síly stačí. Není jedinný důvod, proč by BMW kupovalo Volvo (snad jen proto, aby odrovnalo potenciálního konkurenta). Volvo nemá nic, co by mohlo nabídnout. Nemá motory - ani benzín ani diesel, který by BMW nějak obohatilo. Nemá slušné podvozky, ani 4x4 a o průměrné předohraby BMW nestojí. Pokud BMW tedy vůbec uvažuje o koupi Volva, tak ho taky nechá tam kde je a rozhodně ho nepotáhne do prémie - bylo by to nákladné a zbytečné.
Pro VW je Volvo obdoba Audi, nicméně nic neumí tak dobře jako Audi a proč kupovat další rádobyprémiovou značku, když boom se zaměří hlavně na levné vozy. Opět by si udělali konkurenta ve třídě, která není až tak důležitá.
No a zbývá Fiat. Dle mého jediný racionální kupce. Portfolio by mu to mohlo kapku vylepšit, jen by museli Volvo citlivě zasadit mezi Lancii a Alfu - v čem zase nevidím takový problém. Problém je spíše v tom, že na nákup Fiat v současnosti nemá prostředky. Možná se o to pokusí a opět se zadluží, to by mu mohlo zlomit vaz. Má našlápnuto, ale zatím nemá potřebnou ekonomickou stabilitu.
22. 5. 2008 10:45
Re: Ad Volvo
FX snaha dobrá.
Ale bohužel nemáš pravdu ani u jednoho.
Ad BMW a tvůj názor... Tady se nejvíce blížíš pravdě. Až an to, že není pravda, že by BMW o Volvo nestálo. Stálo. Není důvod odrovnávat konkurenta. BMW by se mohlo zaměřit na mladší klientelu s více sportovním akcentem, Volvo by se mohlo stát více usedlou značkou. Mimoto jestli volvo něco má nebo nemá... Ono an tom po technologické stránce není až tak zle, i když v dnešní době není v podstatě nic, co by jeden měl a druhý neměl nebo alespoň mít nemohl. Dneska je to vše jen otázkou peněz. Mimoto, možná to nevíš, Volvo má pro všechny tři zméněné, tedy i pro BMW velký význam v pozici na severoamerickém trhu, kde je BMW nejvíce etablované ze tří zmíněných,ale i tak je tam na tom Volvo s prodeji mnohem líp.

Ad VW - nejmenší favorit. S Audi máš pravdu, byť si myslím, že by tam Volvo zakomponovat šlo. Marná snaha VW prosadit se na americkém trhu by se taky mohla s nákupem Volva trochu posunout.

Ad Fiat - Prostředky samozřejmě v tuhle chvíli má (a není jich málo) A Volvo se mu i vzhledem k plánovánému vstupu na severoamerický trh může také nakonec vyplatit takovým způsobem, že by jeho nákup byl v podstatě za babku...

Trochu zamyšlení a přišel by si na to sám...
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 11:00
Re: Ad Volvo
Ale Vlčku, já se zamýšlet nemusím, mám v tom docela jasno. Ty pokud se vyjadřuješ k něčemu neitalskému (německému), tak si vedle jak ta jedle. A co se techniky týče, jsi na tom obdobně.

BMW prostě Volvo k ničemu nemá. Technologicky je Volvo podprůměr. Žádný slušný motor a žádný podvozek. K čemu tahat takovou značku, která mi nic nedá a budu ji muset technologicky dotovat? BMW je automobilka, která nemá zájem o nějaký downgrade. Oni kupují něco exkluzívního (RR, Mini) o průměr nestojí. A mimoto, BMW opravdu není pro mladé a nebude, na to je příliš prémiové a drahé. To spíš Volvo by mohlo být tím lowendem.

Celkově ti dám zapravdu jen se severoaerickým trhem, kde Volvo svoji pozici má a drží.
Kupovat ale kvůli tomu značku, je zbytečné. BMW vydělává i tak a roste, VW taktéž.

Jen ten Fiat může být potenciálním kupcem.

PS: Opravdu si myslíš, že má Fiat prostředky? Ano, může si půjčit u bank, asi jako každý. Z vlastních zdrojů ale na tom není nikterak dobře.
Vždy mě udivuje, jak si spousta lidí myslí, že když automobilka začne vydělávat, tak se posledních 10-15 let propadů, zadlužení a půjček, vytratí během 1-2 let. Tak to opravdu není.
Avatar - gld
22. 5. 2008 11:11
Re: Ad Volvo
auto pre mladých, obzvlášť v nemecku absolútne neznamená že sa jedná o lowend..podľa mňa by to bolo ideálne spojenie-BMW pre športovo založených vodičov, Volvo-pre rodinky a dôchodcov
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:23
Re: Ad Volvo
Gld, piš dále něco o tom, že auto "pre mladých" je synonymum BMW. Není. Mladí jezdí v nových Golfech atd., ti co nemají na nové, koupí jeté - třeba právě BMW. Ale pokud si myslíš, že cílová skupina zákazníků nových vozů BMW, jsou mladí lidé - pleteš se.
Avatar - gld
22. 5. 2008 13:52
Re: Ad Volvo
kto sú podľa teba typickí majitelia BMW?

mladí jazdia v nových golfoch?..no comment
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 16:15
Re: Ad Volvo
Pokud nevíš, kdo jsou zákazníci BMW a ty to určitě nevíš, protože zrovna tobě je BMW vzdáleno natolik, jako mě mateřská školka, tak by ses k tomuto tématu vyjadřovat neměl. A jak trefně píšeš no comment.
PS: Auta, jejichž průměrná prodejní cena atakuje milion korun, opravdu nejsou určena pro mladé (ti většinou bohatí ještě nejsou).
Avatar - gld
22. 5. 2008 18:45
Re: Ad Volvo
autá ktorých cena atakuje milion korún-hovoríš o golfe?

máš pravdu som na hony vzdialený týpkom v 318i čo vzadu za garážou driftujú na štrku, zase si ma odhadol
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 18:50
Re: Ad Volvo
Vzhledem k Tvému nezveřejněnému věku se domnívám, že ze slovního spojení "vzdáleno natolik, jako mě mateřská školka" vyjadřuje vzdálenost, čili 0,5-X km.

Argumenty o věku jsou nemístné při neuveřejněném věku, dokonce i při uveřejněném věku. Nemají hodnotu. :no:
neregistrovaný "FX_"
23. 5. 2008 13:25
Re: Ad Volvo
Hodnotu příspěvku poznáš dle jeho obsahu. Ty nemáš zkušenosti a jde to cítit. Stejně jako gld. Jste prostě mladí zobáci.

Mimochodem jsem opravdu starší než ty.
Avatar - da_b0mb
23. 5. 2008 13:29
Re: Ad Volvo
ne "jako mě" ale "jako mně" ;-)
neregistrovaný "FX_"
23. 5. 2008 16:01
Re: Ad Volvo
Jasně, 3. pád. Omlouvám se.
Avatar - shamal
22. 5. 2008 11:17
Re: Ad Volvo
Musím se "Vlčka" zastat. BMW jako potenciální kupec Volva není jen jakýmsi jeho výmyslem. Spekuluje o tom i zahraniční tisk (včetne AutoBildu ja ja!), upřímně si nemyslím, že by Volvo BMW k něčemu bylo, a to ne kvůli malému potenciálu Volva, ale kvůli tomu že BMW adoptivní mámou být neumí viz. superprůšvih s Roverem. BMW dokáže spravovat jen značky, které nemají v jejím vlastním výrobním programu paralelu jako RR a Mini a navíc BMW prostě sanace potřebných automobilek neumí. A to nechci BMW křivdit, takže jsem toho názoru že BMW do Volva nepůjde a opět ne kvůli tomu že by se z Volva nedala udělat prosperující automobilka, ale proto že si BMW nemůže dovolit další Rover. Ublížilo by to image a navíc by to Quandtovi podruhé už nemuseli "rozchodit".

Fiat jako potenciální kupec v úvahu připadá a myslím, bude-li Volvo chtít tak na to už někde peníze sežene. Otázka je bude-li chtít, má totiž v portfoliu Lancii, která je pro Fiat určitě cennějším vrabcem v hrsti než Volvo "na střeše". Možná společně s Tatou, ale to už jsou opravdu jen spekulace.

Obávám se, že hlavní zájemci o Volvo nebudou z Evropy - Indie, Čína a možná Rusko (dobře dobře to je z Evropy, alespoň kus), pak je otázka zdali nebude výhodnější pro Ford si Volvo nechat.
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:24
Re: Ad Volvo
Taky bych vsadil spíše na mimoevropské kupce.
22. 5. 2008 11:32
Re: Ad Volvo
No bankéř nejseš..., ekonomické vzdělání nemáš (nevím o tom, že by na informatice něco takového dělali), takže sem v naprostém klidu.
Co se týká techniky... Pamatuju si a není to dlouho, co byl článek o BMW s tím, že chtějí vyvýjet turbomotory. Volvo je má
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:18
Re: Ad Volvo
Ekonomické vzdělání mám, i když diplom přímo z "ekonomky" nemám. Ale informatik nejsem, což jsi poznat mohl, když dovedu definovat funkci např. pevného filtru částic - narozdíl od tebe, že..
Ale u tebe se nedivím, cihly ani zákony auta a technika nejsou.

Zpět k Volvu. Napiš mi jedinný turbomotor Volva, který je lepší než turbomotor od BMW. Nehledě na to, že BMW dovede udělat tak špičkovou atmosféru, která turbomotory převyšuje.
22. 5. 2008 12:38
Re: Ad Volvo
Nehodlám se tady a ani jinde s tebou pouštět do flamu. Informatik (měl sem za to, že to jsi) a nebo strojař je mi u zadnice a tvoje nadstavby taky. Mám za to, že na rávech se dělá víc managementu a ekonomie než na strojárně a jiných ptákovinách... Ale možná sem v tom mimo, nevím...
Ad Volvo. O motoru z T5 si rozhodně nemyslím, že by byl špatný. Chceš se zase hádat? Myslím, že to nemá smysl, ne? nech si své názory a mne nech moje... Reaguj si na svoje soukmenovce... ;-) A když nebudeš úplně mimo, budu jen rád... A když budeš mimo, napíšu si svůj názor... POkud vím, dneska si reagoval ty na mě a nemám pocit, že by si měl pravdu... Ale nevyvracím tvůj názor... Pokud je tvoje domněnka, že Volvo nemá BMW co nabídnout..prosím, tvoje věc.. dyť mne je to úplně jedno... Asi hold ten článek co sem četl ve financialtimesech asi před rokem byl asi vycucanej z prstu... Naspal sem jen tvj názor... Nemusíš se snažit za každou cenu na všechno co napíšu, opakuji za každou cenu reagovat. škodí to tvému nervovému systému. A zdraví, zejména to duševní máme jen jedno. >:-[]
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:50
Re: Ad Volvo
O nervovém systému vykládej spíš sám sobě, tvé trapné nadpisy příspěvků směřované jen na GTIho jasně ukazují, že s ním máš osobní problém (bohužel on s tebou nikoli).
Mimoto, jsi opět vedle. Prostě cokoli napíšeš, pořád vedle.
Psal jsem: k ničemu neitalskému se nevyjadřuj - nic o tom nevíš, akorát se ztrapníš. A mimochodem nejsem ani strojař - takže opět mimo.
Motor T5 u Volva? Nemá nic, čím by byl nějak exkluzívní. Je to obyčejný velkoobjemový turbomotor se spotřebou Boeingu 737. Má jen vysoký výkon, žádné výrazné pozitiva. Nehledě na to, že "jeden turbomotor", tak to je tedy výhra.

Ono je velmi úsměvné diskutovat s někým, kdo v těchto vozech nemá naježděno prakticky nic, ale potřebu se k nim vyjádřit, tu má opravdu velkou.
22. 5. 2008 13:06
Re: Ad Volvo
Tvůj komentář na T5 opravdu sedí. >:D Bravo. Jáj.
P.S. KDyž sem se jen mrkl, na to jak šášula se svým soukmenovcem diskutuje... S jakou celodenní vervou... No nevím, kdo tady má problém, ale bojím se, že já to nejsem...
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 15:34
Re: Ad Volvo
S tou T5 jsi trochu prestrelil ne?
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 16:10
Re: Ad Volvo
Jaké má dle tebe pozitiva? Proč nevyhrál motor roku?
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 16:17
Re: Ad Volvo
Jak dlouho je T5 na trhu? To nevyhral ani 65AMG, 2,2 z Accordu Type-R nebo 2,3 T od Saabu, 4,2K od Jagu- a opovazuji se tvrdit ze to jsou skvele motory takze to ze nevyhraly mi zily netrha. Jinak neni ani mimoradny svou konstrukci - radovych petivalcu dopovanych turbem je prece na trhu spousta :-!
Avatar - gld
22. 5. 2008 18:48
Re: Ad Volvo
svojim štýlom písania a názormi mi pripomínaš istého notoricky známeho diskutéra, poznášho, náš malý ing... :-!
22. 5. 2008 18:48
Re: Ad Volvo
Nejen na internetu platí, že nad lidskou blbostí nelze vyhrát, ale musí se s ní bojovat. Protože ale docela rád čtu tvoje příspěvky, tak tomu nevěnuj zase zbytečně mnoho času - vždyť notně provařeného wolffa tady zná snad každý....nedávno psal tisk o PR pracovnici jakési banky, která se v podobných diskuzích vydávala za studentku a statečně haněla konkurenci. Wolff podle mně sedí kdesi ve sklepě u dovozce itelských značek a vede z jejich pověření....Ihren Kampf. :-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 18:54
Re: Ad Volvo
Pokud jde o možného zaměstnance Fiatu, tak pak pro tyto diskuze musí mít koncern VW vytvořené celé jedno oddělení a šéfuje mu GTI. Nesnaž se být vtipný, když si nevidíš na špičku nosu
;-)

P.S.: Jelikož vyrukuješ teď na mne, že jsem placený Renaultem, tak najdi někde pod článkem o Renaultu nějaké ody, které jsem tam psal. Díky ;-)
Avatar - T613
22. 5. 2008 11:18
Re: Ad Volvo
Marko zde včera(předevčírem) házel ohledně BMW/Volva jiné info, takže se nechme překvapit
neregistrovaný "caffeine"
22. 5. 2008 12:24
Re: Ad Volvo
Otazka je, kam by fiat volvo v ramci sveho portfolia "nacpal". Nechal ho konkurovat uz tak zkomirajici lancii? U volva nepadla jeste dalsi moznost, a to pretahnuti volva zpet do svedskych rukou. Jedna cesta je puvodni majitel, tedy vlastne volvo a dalsi moznost je financovani ze zdroju, ktere nejsou primo vazane na nejakou automobilku. Uz tak rok zpet se objevovaly zpravy o "skladani se" na volvo ze smeru svedskych investicnich spolecnosti apod. Jeden z prezentovanych duvodu byl uchovat volvo svym charakterem jako svedskou znacku. Pro ford by tu byla dal moznost spoluprace, coz by pro nej bylo vyhodne nejen s ohledem na odber motoru atd, ale i tim ze by nepodporil primo svou konkurenci. A nemusela by to byt spatna varianta ani pro zakazniyk volva, po technicke strance je to urcite lepsi nez spoluprace s renaultem a co naopak u volva muze vadit je jeho silny posun smerem k lacine podbizivemu masovemu designu.
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:37
Re: Ad Volvo
Automobilky se slučují z jednoho prostého důvodu - ušetření značných nákladů. Volvo určitě stát samo o sobě nebude, na to není dostatečně silné, asi by nepřežilo.
22. 5. 2008 12:40
Re: Ad Volvo
Vidíš, tady s tebou mohu i souhlasit. A diplom není všechno... Takže klid.

P.S. Mohli bysme někdy zajít na pivo... mohl by ses mi konečně představit.. ať se tady a jinde furt nedohadujeme jak dva malí kluci... Možná by sis pak ušetřil dost stresů... >:-[]
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:51
Re: Ad Volvo
Wolffe, na pivo s tebou nemusím, znám tě.
22. 5. 2008 13:19
Re: Ad Volvo
Stejně pivo nemusím. Já tebe neznám..., ale nemrzí mne to.
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 13:24
Re: Ad Volvo
hele wolffe já s tebou zajdu na sklenku mléka, kdybys měl zájem >:-[] >:-[]
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 14:15
Re: Ad Volvo
BMW bych z této trojice viděl jako jednoznačně nejpravděpodobnější. Kromě XC90 - X5 si tyhle dvě značky ničím nekonkurují takže by se dobře doplňovaly. Fiat už teď neví kam umístit Lancii když má AR, Volvo by to jenom dál zkomplikovalo.
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 14:19
Re: Ad Volvo
Ještě jsem zapomněl na ten VW - Volvo pro něj IMHO nemá smysl protože Audi a Volvo jsou asi nejbližší konkurenti.
23. 5. 2008 07:41
Re: Ad Volvo
Tedy Wolffe.... Ne vždy se stotožním s tím co píšeš, ale tohle není špatný elaborát.
Spojení Volva a VW si tak nějak neumím představit. Hlavně, kam v koncernu zařadit Volvo. Proti Audi ? Lehce pod Audi ? To se mi moc nezdá. Naopak skloubit severskou "usedlou" neprovokující eleganci a solidnost a tradiční jižanskou horkokrevnost pod jednou střechou by nemuselo být špatné.
22. 5. 2008 12:29
Pro šášulku
Jeden odkázeček na konkurenční server nikoho ještě nezabil. [odkaz]

Tohle je na příští rok nachystané autí, které bude definovat pro příští desetiletí městské přibližovadlo. Push up podrpsenky to nebudou...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:39
Re: Pro šášulku
Zajímavé, jak si sám sobě posíláš odkazy.

Jinak, Fiat opět rabuje svůj design? Nevím, jestli je to ta správná cesta dělat malé kopie větších (dražších). Brzo by nemuselo být odkud brát...
22. 5. 2008 12:43
Re: Pro šášulku
Ha ha ha. Jak si někdo může sám sobě rabovat design? Tohle auto bylo v plánu a na papíře ještě dávno před tím, než vůbec F 500 vyjela. A to by si mohl vědět, ne? Na to tvé znalosti dostatečně stačí...
Jinak do jisté míry se s tím menší větší dá souhlasit (třeba Audi, a nebo Jetta). Co pasuje na velké nemusí pasovat na malé... Ale že by F 500 byl obr proti Topolinu si nemyslim (dokonce tam píšou menší bráška lifestylového F 500, kdyby sis to přečetl). Mimochodem Topolino bude i jako Lancie. Takže jiné tvary se dají také čekat...
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:55
Re: Pro šášulku
Tím rabováním mám na mysli GP - Maserati, MiTo - 8C. Ono je to recept na zvýšení prodejů a líivot, ale takto to nejde dělat pořád.

Jinak mě tato třída nechává chladným. Zkoušel jsem pětistovku, je sece pěkná, ale pro mě prostě malá. A ještě, když tě tu mám jako odborníka na Fiaty, na léto jsem drahé chtěl koupit kabrio, doporučíš Barchettu? Nebo raději MX5?
22. 5. 2008 13:02
Re: Pro šášulku
Drahé?
No asi bych doporučil MX5 (Ale záleží na kusu). Na druhou stranu bych si ověřil, jestli máš v blízkosti někoho kdo ti je schopen na to cokoliv sehnat. Může se ten servis prodražit. Jinak Barchetta není taky špatná, ale je to Punto (což zase zlevňuje trochu případné jisté opravy). Na Barchu se dá za dobré peníz sehnat i pevná střecha s kterou vypadá dobře. Bacha ale na havárky a na opravované kusy. Jinak by problém být neměl. Osobně by mi na Barchette vadilo, že ji v podstatě neseženeš bez klimy (nevím jak je na tom MX5,a le asi to bude s tou klimou taky problém). A kabrio bez klimy bych nechtěl. Ale prostě MX5 je bezpochyby lepším autem.

A ještě k tomu vykrádání... POkud Scirocco není zlodějem designu Audi R8, tak ať se propadnu do západního Německa... >:D
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 13:12
Re: Pro šášulku
Barchetta je každopadně pěkná. Zarazilo mě na ní to, že má užitečnou hmotnost nějakých 140 kg? To prostě není auto pro dva dospělé lidi. Takže pro holku ano. Mimochodem je někde nějaká uživatelská recenze?
Mazda je na tom podstatně lépe, na ni jsem slyšel jen chválu. Od Barchetty mě dost lidí odrazovalo, už jen proto, že je to Fiat a není to zrovna synonymum kvality. Pokud se k tomu rozhodnu, bylo by to třetí auto, takže až takové nároky bych na něj neměl. Uvidím.
22. 5. 2008 13:22
Re: Pro šášulku
Nevím, proč by barchetta měla mít nějaký problém, pokud člověk nekoupí vyloženě střep. A spoustu dílů má společných s Puntem HGT a to je celkem obecně bezproblémové auto. Ale ta mazda na tom o něco líp je, to ano.
23. 5. 2008 15:18
Re: Pro šášulku
tech 140 kg je pro spolujezdce a zavazadla
22. 5. 2008 15:21
Re: Pro šášulku
Podobnou otazku jsem taky resil, jenze vybrala mlada, barchetta se ji libi vic...
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 16:36
Re: Pro šášulku
Trochu se rozepiš, napiš klady, zápory co vyhovuje, co ne. Zajímá mne to. Díky.
22. 5. 2008 20:00
Re: Pro šášulku
Mlada vybrala, a kdyz rozhoduje zenska rozhoduje vzhled. Jinak sem to teda moc neresil, pac je to tak nejak zatim vyhled do budoucna. Fiatu se nebojim a pokud se ji Barchetta libi vic, tak proc ne. Ale rikam, treba do te doby nez nejaky takovy vozitko pro radost koupime budou jina auta. Jinak se mi fakt nechce do flame MX5 vs. Barchetta :-)
22. 5. 2008 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:28
Re: Pro šášulku
Dani ako ti dopadli prímačky na strednú školu ? Pochvál sa! >:D
22. 5. 2008 16:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:43
Re: Máme v tom JASNO!
Tak to to je najväčší grc aký som kedy čítal. Aspoň ťa prijali na tu strednú blllllbe.
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 16:55
Re: Máme v tom JASNO!
Zkus vytáhnout hlavu z toho místa kde ji máš a rozhlédnout se po světě ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 16:58
Re: Máme v tom JASNO!
Obavam se ze jen tenhle pohyb mu nepomuze :no:
22. 5. 2008 17:03
Re: Máme v tom JASNO!
Len sa mi smejte hlupáci !! :-(
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 17:15
Re: Máme v tom JASNO!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... Ale dost už toho bylo, je neslušné smát se nemocným. 8-s
22. 5. 2008 17:17
Re: Máme v tom JASNO!
:no: :no: :no: a ešte niečo by som ti napísal.......
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 17:19
Re: Máme v tom JASNO!
Napiš... ale jestli seš frajer, tak zítra ve 12hodin na náměstí svobody v Brně mi to můžeš říct do očí. Trojkolku nebudeš mít jistě problém v centru zaparkovat >:D >:D >:D >:D
22. 5. 2008 17:22
Re: Máme v tom JASNO!
Predavaš tam cukrovinky ? >:D
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 17:25
Re: Máme v tom JASNO!
Rád bych, bylo by to příjemné, ale místo jsem vybral tak, aby ho i retardovaný našel >:-[] Ale klidně napiš, co jsi chtěl. Ale zkus se držet linie aut a ne spamování diskuze ;-)
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 17:28
Re: Máme v tom JASNO!
Nerobte si z neho chudáčka srandu.
22. 5. 2008 17:29
Re: Máme v tom JASNO!
A ty ma tiež už neser !
Avatar - gld
22. 5. 2008 18:51
Re: Máme v tom JASNO!
lebo čo, udreš ho lopatkou z pieskoviska
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 17:31
Re: Máme v tom JASNO!
Děláš v meku? >:D >:D já bych taky přišel ale to se nás asi bude bát když na něho budem dva >:D
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 17:34
Re: Máme v tom JASNO!
V Meku teda ne, tam bych ani nejedl >:D >:D Ale cestou do KrPole bych se tam před obědem zastavil... Však on je taky dva, necítíš tu schízu? >:D >:D >:D
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 17:36
Re: Máme v tom JASNO!
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 17:39
Re: Máme v tom JASNO!
>:D >:D >:D pozdravuj KrPole to je moje strana ;-)
22. 5. 2008 20:08
Re: Máme v tom JASNO!
Zdravi Lesna ;) Zitra ve 12 nemuzu, frcime na Lancia Srazek, ale jindy proc ne :-!
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 20:15
Re: Máme v tom JASNO!
I Ty? Na spz u Lancie máš Téčko, to mě teda pěkně zmátlo
Avatar - T613
22. 5. 2008 21:48
Re: Máme v tom JASNO!
Téčko na SPZ mají jenom borci :-!
22. 5. 2008 22:16
Re: Máme v tom JASNO!
Jasne :-)
22. 5. 2008 22:17
Re: Máme v tom JASNO!
To vis, ja su pristehovalec, ale trvaly bydliste stale u nasich ;) Takze auto je prihlaseny tam.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2008 23:31
Re: Máme v tom JASNO!
Saaakra, zítra mám odpolední, v sobotu výšlap, ten uteklý srázek Lancia klubu mě začíná silně iritovat ;-\
22. 5. 2008 20:11
Re: Máme v tom JASNO!
Co tu bulis? Sebrali ti hracky?
22. 5. 2008 17:44
507 508 509
507..Strať už se prosím tě, chováš se jak primitiv, máš jednu šablonu, píšeš jeden a ten samý nesmysl stále dokola, jen se opičíš.. napodobuješ styl.., protože vlastní nemáš, autům nerozumíš, možná umíš na netu najít jejich enciklopedii, ale to je vše. :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
22. 5. 2008 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 18:07
Re: 507 508 509
Enci i Ency, ano., už je to tak.
Avatar - gld
22. 5. 2008 18:53
Re: 507 508 509
ty čo píšeš myslieť s mäkkým "i" si tieto gramatické okienka odpusti
22. 5. 2008 21:52
Re: 507 508 509
pocuj. toto je strata casu. on je ako burina. tu treba ignorovat jeho prispevky. potom ho prestane bavit nick 507 a prevteli sa do niecoho noveho. a mame to tu zas dokola :'-(
Avatar - DRBNUTY
23. 5. 2008 01:00
Pre uzivatela 507
V nápadném kabátě, který se nemusí líbit každému, se ukrývá auto pro individualisty a zákazníky, co hledají hodně pohodlí za přiměřené peníze. Dílenské zpracování, volba materiálů a design řady detailů patří na vrchol segmentu, stejně jako motor, který svým klidným chodem i nabízeným výkonem může směle konkurovat vznětovým šestiválcům. Mezi nedostatky, hovořící proti koupi tohoto vozu patří drobné ergonomické prohřešky v interiéru, přehnaná elektronizace ovládání funkcí vozu a také značka Fiat, dnes známá nejvíce díky levným městským autům...toto som nasiel o Fiate Croma medzi testami na AUTO.CZ
Rozbalit vlákno
1
23. 5. 2008 14:54
Re: Pre uzivatela 507
Bohuzel se obavam toho, zda-li to pochopi. :'-(