Fiat v Ženevě 2005

Fiat v Ženevě 2005

 
 

Italové opět – podobně jako loni v Paříži – novinkami příliš nehýřili. Jejich stánek znovu stál především na různých módních verzích současných modelů.

Croma

Panda se představila v elegantním dvoubarevném kostýmku a její verze 4x4 přijela švýcarským horalům – častým kupcům původní Pandy 4x4 – připomenout svou existenci s pomocí vlastenecky zaměřené verze Panda Swiss, jejíž tmavě červený lak zdobí výrazný bílý kříž přes celou střechu. Znovu se veřejnosti předvedlo i „zálesácké“ Stilo Uproad. Na rozdíl od Paříže však tentokrát nechyběla světová premiéra modelové řady, kterou se stal zmrtvýchvstalý velký

Fiat Croma

4,75 m dlouhý Giugiarův výtvor se bude snažit navázat na inovativnost svého předchůdce, který v roce 1985 světu přinesl na svou dobu nadprůměrný vnitřní prostor a jízdní komfort, a o rok později vůbec první přímovstřikový turbodiesel (TDI) v sériové výrobě. V roce 1994 skončil život staré Cromy na pomezí střední a vyšší střední třídy bez přímého následovníka a po jedenácti letech se vrací převzít vládu nad turínským výrobním programem opět pětidveřový vůz, i když tentokrát v podobě jakéhosi přerostlého hatchbacku s rozměry na pomezí velkých kombi a MPV.

Kromě velkorysého prosklení a vnitřního prostoru nabídne i zcela plochou podlahu a výše položený hip-point, tedy přirozenější posez pro celou posádku. Výbava zahrne maximum dnes dostupného luxusu a bezpečnostních prvků; chybět nebude minimálně 7 airbagů (volitelně 9), aktivní xenonové světlomety a propracovaná pasivní bezpečnost. Tři základní úrovně výbavy doplní možnost volby z pěti motorů (1.8 16v 100 kW, 2.2 16v 108 kW, 1.9 Multijet 88 a 110 kW, 2.4 Multijet 147 kW) a celkem čtyř převodovek (pro zážehové motory pěti-, pro vznětové šestistupňová, pro silnější benzínový a prostřední naftový volitelně sekvenční, pro nejsilnější Multijet standardně sekvenční). Turbodiesel 2.4 Multijet oslavil v této výkonové verzi premiéru a svými parametry se zařadil mezi nejvýkonnější motory své objemové kategorie. Všechny motory od počátku plní Euro IV, nedílnou součástí vznětových je filtr pevných částic.


Fotogalerie z výstaviště
 
Spolupracujeme s TipCars.com
Zdroj: redakce

Štítky Fiat Ženeva 2005

 













Blesk.cz

Borhyová exkluzivně pro Blesk.cz: Končím! Nechci poškozovat kolegy

Borhyová exkluzivně pro Blesk.cz: Končím! Nechci…

Místostarostka Prahy 8 Alena Borhyová (58, ANO) odstoupí ze své funkce. Maminka moderátorky Lucie (38) to…

Severočeši nečekaně vypadli z voleb na Ústecku, zřejmě kvůli sporům členů

Severočeši nečekaně vypadli z voleb na Ústecku,…

Hnutí Severočeši.cz nebude kandidovat v letošních krajských volbách v Ústeckém kraji. Zmocněnkyně hnutí na…

 

iSport.cz

Hrdina Kadlec: Měli jsme radost ze hry. Teď to předvádět každý zápas

Hrdina Kadlec: Měli jsme radost ze hry. Teď to…

Po návratu do Sparty poprvé v plné kráse předvedl svůj potenciál. Střelec dvou gólů Václav Kadlec měl zásadní…

Pocity po výhře nad Interem? Je to hodně návykové, tvrdil Holoubek

Pocity po výhře nad Interem? Je to hodně návykové,…

Lepší úvod svého angažmá na lavičce Sparty si snad nemohl těžko přát. Trenér David Holoubek slavil ve svém…

 

Reflex.cz

Zapomenuté tajemství Eiffelovy věže: Na jejím vrcholu si majitel postavil luxusní penthouse

Zapomenuté tajemství Eiffelovy věže: Na jejím…

Se stavbou současného symbolu Paříže se začalo v roce 1887 a přesně podle plánů konstruktéra Alexandra Gustava…

Otázky u filmu Anthropoid: Dokážou být Češi ještě neohrožení vlastenci? Dokážou za svobodu umírat?

Otázky u filmu Anthropoid: Dokážou být Češi ještě…

V sále číslo 11 multikina na pražském Andělu se po úterní české premiéře filmu Anthropoid rozhostilo ticho.…