Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat více než zdvojnásobil čistý zisk (výsledky za 1. čtvrtletí)

Dan Vořechovský
Diskuze (87)
Fiatu se po příchodu nového ředitele Marchionneho stále daří a tento rok očekává zisk až 1,8 miliardy eur.

Italská automobilka Fiat se může ve svých hospodářských výsledcích za první čtvrtletí letošního roku pochlubit téměř 160% meziročním nárůstem čistého zisku na 358 milionů eur. Tržby vzrostly italské automobilce o 9 % na 13,7 miliard eur. Na dobrých výsledcích se významně podílely jak tržby z prodeje osobních automobilů (+ 11 %), tak tržby z prodeje nákladních vozů (+ 20 %). Automobilové divizi se daří zvyšovat zisk již šesté čtvrtletí po sobě. Předtím procházela automobilka těžkou krizí, když vykázala ztrátu v sedmnácti čtvrtletích po sobě. Obrat ve vývoji nastal s příchodem nového ředitele Sergia Marchionneho. Za poslední rok posílily akcie Fiatu o více než 80 %.

Fiat by v letošním roce rád dosáhl čistého zisku v rozmezí 1,6 až 1,8 miliard eur. Provozní zisk by se měl pohybovat v rozmezí 2,5 až 2,7 miliard eur.

Dan Vořechovský
Diskuze (87)
Avatar - sparrow1
11. 5. 2007 01:31
Re: VW trubky
Tak nevím já měl Lantru z roku 96 a za tři roky ježdění 45tis km sem měnil akorát ložisko předního kola a destičky jinak absolutně bez problému takže řeči o starých poruchových korejcích mě taky přijdou trochu mimo mísu :-)
10. 5. 2007 18:24
Re: VW trubky
Tak zaprve nejsem zadny fanatik statistik, nicmene tento vyzkum je zatim nejduveryhodnejsi pruzkum spolehlivosti (diky zamereni vyzkumu a zadavateli). Vyvraci prave kecy typu "jedna pani povidala". Z te statitiky vypliva, ze Citroen 10. misto az Mercedes 20.misto a vsechno mezi tim bude mit pojistku na budouci opravy nizsi nez treba napriklad VW... Pokud se neco da pojistit, lze tam kvantifikovat riziko a pokud je nekde vyssi, tak to pojisteni bude drazsi. To je jednoduche, jinak by pojistovna v dlouhodobem meritku tratila. Netvrdim, ze by nemecka auta byla spatna, ale jsou na tom co se tyce spolehlivosti UPLNE STEJNE jako zbytek sveta. Jiste BMW, Mercedes a Audi mivaji velmi solidne zpracovane interiery. U VW a Skody bych to netvrdil tak kategoricky. Vylevy typu "Fiat je smejd" a "VW je zazrak" ci co, jsou vyplody chatrneho mozku, tod vse. PS: Kia me nezajima, ale vzhledem k jednoduchosti konstrukce bych se nedivil, kdyby se nekazily. Vliv na to muze mit dobry zarucni servis, co ja vim... Podstatne jsou servisni naklady a ty jsou zrejme i u starsich Kii nizke.
10. 5. 2007 10:13
VW trubky
Vazeni fanaticti obdivovatele VW a dalsich nemeckych "zazraku", podivejte se na nasledujci tabulku spolehlivosti [odkaz] a prectete si komentar, abyste netrvrdili, ze je to zmanipulovane. VW a cela ta deutschlandska banda neni o nic spolehlivejsi nez zbytek sveta!!!!!!! Spis naopak. Prohlednete z tech bludu! Zeme se netoci obracene, neni placata a Golf neni nejlepsi auto. Prodeje jdou z casti na vrub domele aureoly "dokonalosti". Nejvetsi legrace je pak pozorovat to procitnuti (nekteri k tomu nedojdou - sila sebeklamu dokaze divy ;-) )
Avatar - sparrow1
9. 5. 2007 15:48
Re: uz som cital prvy nemecky test
To madlo bude problém asi vyrobím nějakou formu a začnu ho vyrábět >:D
9. 5. 2007 15:35
Re: Ale no tak...
Však jasně, stačí odmyslet "95 % bodů" za značku a je to normální a objektivní test... :yes: