"Zároveň bude Fiat v 90 % svých zastoupení v Evropské unii prodávat automobily Chrysler, nebo jejích přeznačkované verze." Konečně jste nazvali "nový" modely Lancie pravym jménem. :-!
Podle frekvence článků o tomhle podle mně poněkud obskurním spojení a jeho ještě obskurnějších plánech (chudák Chrysler....a ještě větší chudáci jeho evropští fanoušci) získávám pocit, že se jedná o zcela zásadní událost možná nejen roku, ale dokonce desetiletí, která ovlivní vývoj automobilového průmyslu na dalších dvacet let dopředu. Takže doufám, že budem informováni ještě detailněji, ještě podrobněji a hlavně ještě častěji - dvakrát týdne něstačí, chtělo by to víckrát, notabene když se dozvídáme stále to samé. :yes::-)
To víš no, kdy není o čem psát, upraví se starej článek a občas se zpomene předělat konec, takže se v únoru dozvíme, že prodej vozu v usa začne ve 4. čtvrletí 2011 (a on začal ve 4čtvrtletí 2010).
Njn.
Místo článku o partnertsví mezi Mopar, Shell a Magneti Marelli nebo o zajímavém projetu Dodge Avenger Rallye dělaném ve spolupráci s Marelli se omílaj po 67 majetkové podíly.
O některých z věcí, které zmiňujete, se chystáme informovat v následujících dnech. Berte ale prosím na vědomí, že jsou to témata, která se na rozdíl od vlastnických poměrů dotýkají poměrů v ČR, resp. EU, jen okrajově, a proto pro nás představují doplňkový informační servis.
Tak já tedy nevím, jak se to, že Fiat získal % v Chrysler Group týká čr, když zde ofiko zastoupení zanček Chrysler a Dodge právě nyní končí a to že má Fiat podíl někde se vlastně samotného Fiatu vůbec netýká, tím spíše modelů zde prodávaných. (lancia a její 2 dealeři, to je trošku pro smích)
Je to stejně okrajové jako cokoliv dalšího, s tím rozdílem že cokoliv dalšího o Chrysler Group je mnohem zajímavější.
Jinak děkuji za články o Avengeru rallye a o Chargeru by Mopar. :yes: