Diskuse

Fiat se zmocňuje celého Chrysleru

2.1.2014

Italská automobilka Fiat dnes oznámila, že podepsala dohodu, na základě které získá plnou kontrolu nad svým americkým partnerem Chrysler, jehož už vlastní z téměř 60 procent. Fiat za zbylý podíl zaplatí 3,65 miliardy dolarů (72,58 miliardy korun).

 

  • 20 Reagovat !

    foto wakantanka

    wakantanka 02.01.2014  10:51

    A vida ...

    ... Machione našiel prachy a dohodol sa s odborármi. Takže som veľmi zvedavý, ako sa toto ovládnutie prejaví aj na modelovej a technologickej ponuke európskeho Fiatu. Ale keďže momentálne značky ako Fiat, Alfa Romeo a Lancia v podstate len paberkujú verím, že nastane výrazný obrat k lepšiemu. Všelijakých prehlásení tu už bolo kopa, teraz by mali nasledovať činy.
  • 00 Reagovat !

    foto Arten

    Arten 02.01.2014  11:16

    Přístup k 12 mld. USD na účtech Chrysleru

    O to tady jde, proto je ta dnešní zpráva tak důležitá a může představovat opravdový zlom pro budoucnost Fiatu.
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 02.01.2014  12:08

      « Re: Přístup k 12 mld. USD na účtech Chrysleru

      Potřebné investice do chrysleru budou ale tak 4 násobné.....než co leží na účtu a jestli nepřijdou do 3 let, pojedou prodeje dolů tkaovým tempem, že se Serjožovi zamží brýle a až padne Chrysler do ztráty, bude to konec....

  • 20 Reagovat !

    foto Mr-Murphy

    Mr.Murphy 02.01.2014  11:24

    Zásadní úspěch!

    ... tak uvidíme, jak se bude dařit dál. Teď už to má Fiat-Chrysler doslova ve vlastních rukou, tož good-luck! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 02.01.2014  11:52

      « Re: Zásadní úspěch!

      To jo.....Obamovi úředníci už si brousí zuby, chrysler loni skončil na posledním místě v USA co se týče emisí, příští rok zapaltí velmi tučný balík.....GM, ford japonci a korejci daleko před nimi....a jen mávají ploutví a smějou se....

      navíc jestli GM koupí Teslu tak si zas odečte kýžené čísílka....

      Ted je otázka kde vezme fiat ty desítky miliard aby je napumpoval do chrysler na vývoj hybridů a EV vozidel, které tak velkryse utnul a hlavně na vývoj nových modelů, neb většině dochází dech, nebo jsou vyvinuty ještě Mercedesem >:D >:D >:D

      Good Luck boy.

      A GM rulezzz
      • 50 Reagovat !

        foto Mr-Murphy

        Mr.Murphy 02.01.2014  11:54

        « Re: Re: Zásadní úspěch!

        jasně.... nejdřív ses tady rok poškleboval že odboráři neprodají, teď sis zas našel něco jinýho.... :yes:
        • 02 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 02.01.2014  11:58

          « Re: Re: Re: Zásadní úspěch!

          Oni čekali na dobrou cenu.....já neříkal že neprodaj nikdy, já říkal že to neprodaj pod cenou za nějakých pár slupek
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 02.01.2014  12:00

          « Re: Re: Re: Zásadní úspěch!

          Obrázek Viperu je taky bohužel stylový....Corvette ho v prodejích neporazila o parník, ale doslova o námořní flotilu >:D >:D
          • 40 Reagovat !

            foto DRBNUTY

            DRBNUTY 02.01.2014  14:17

            « Re: Re: Re: Re: Zásadní úspěch!

            Smejes sa len na vlastnej hluposti...Cena zakladnej Corvette stoji priblizne polovicu ceny zakladneho Vipera.To je ako keby si sa vysmieval Bentley, ze sa ho preda menej ako Mercedesov. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 02.01.2014  14:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zásadní úspěch!

              Všechny Corvette se prodávají v základu. Jasně.
              To že je Viper předražený, stejně jako Challenger je známá věc, proto taky tahaj za nejkratší konec....

    • 60 Reagovat !

      foto Righ

      Righ 02.01.2014  12:37

      « Re: Zásadní úspěch!

      Přesně tak, dnešní zpráva o plnym převzetí Chrysleru Fiatem je skutečně naprosto přelomová a bude mít určující vliv na vývoj celýho koncernu. Je přitom potřeba zdůraznit, že tahle transakce je triumfálním vítězstvím pro Marchionneho, který tak dovršil svou snahu započatou bez nadsázky geniálním tahem z roku 2009, kdy získal prvních 35% akcií Chrysleru od americký vlády de facto zadarmo, respektive pouze za příslib technologický a manažerský pomoci. Situace se přitom zakrátko po vstupu Fiatu do Chrysleru úplně obrátila a dnes je to právě Chrysler, který drží Fiat nad vodou.

      Cenu, kterou Fiat zaplatí za zbývajících 41,5% akcií Chrysleru, navíc nelze hodnotit jinak než jako velmi příznivou. Vždyť UAW původně požadovalo 5,6 mld. dolarů a pokud by odborům úspěšně vyšel plánovaný prodej jejich podílu na burze, musel by nejspíš Fiat sáhnout do kapsy ještě podstatně hlouběji. Sám Fiat byl ochoten zaplatit maximálně 4,9 mld. dolarů, což je stále poměrně výrazně více, než za kolik zbytek Chrysleru nakonec koupí. Navíc je třeba si uvědomit, že z dohodnuté ceny 4,35 mld. dolarů zaplatí Fiat pouhých 1,75 mld, zbytek zaplatí sám Chrysler...

      Marchionneho "tah Chryslerem" se nepochybně zařadí mezi absolutní businessový majstrštyky, kterej zaručuje tomuhle "účetnímu" čestný místo v nejvyšších patrech manažerskýho pantheonu. Teď jenom doufat, že boom americkýho autoprůmyslu ještě nějakou dobu vydrží a nebude následovat dramatický propad. A že bude Chrysler dělat všechno proto, aby vyráběl atraktivní a žádaný modely, protože samotný vezení se na vlně nestačí a jeho pozici na americkym trhu by klidně mohli převzít Asiati nebo třeba zbylý hráči z americký Big 3. Je třeba si uvědomit, že pozice Chrysleru byla v rámci velký americký trojky vždycky nejkřehčí a nejrizikovější, což více než dobře ukázal už absolutní úpadek na přelomu 70. a 80. let, ze kterého Chrysler vytáhla manažerská legenda Lee Iacocca.

      Co mě ale jako Evropana těší především, je možnost pokračovat ve slibnym rozjezdu Maserati a hlavně skutečná příležitost pro opravdový a plnohodnotný znovuzrození Alfy. Uvědomuju si, že to jsou stále do značné míry "přání otcem myšlenky", vychozí podmínky ale každopádně nebyly nikdy lepší, protože Fiatu zkrátka chyběly prachy, zatímco teď může sáhnout po nadutym měšci Chrysleru, ve kterym se válí již zmiňovaných 12 miliard dolarů...
      • 20 Reagovat !

        foto del42sa

        del42sa 02.01.2014  13:28

        « Re: Re: Zásadní úspěch!

        velmi dobře nápsáno, obzvláště ten závěr je velmi pravdivý :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Righ

          Righ 03.01.2014  00:22

          « Re: Re: Re: Zásadní úspěch!

          Díky. :-) :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto Mr-Murphy

        Mr.Murphy 02.01.2014  13:29

        « Re: Re: Zásadní úspěch!

        .... snad to bude šlapat, nezbývá než prostě počkat....
        Ale když vidím například úspěch novýho Cherokee ( [odkaz] ) tak jestli to udrží, tak to jasně ukazuje, že tenhle italsko-americký podnik prostě auta dělat umí a je o ně zájem.... (ostatně, je to vidět i na Mase a jiných autech....).

        A samozřejmě, Alfě by to mohlo hodně pomoci.... Co se tak píše tak vývoj nového Avengeru je snad vedený tak, aby se to vyrábělo i jako Alfa pro Evropu (samozřejmě žádné přelepování znaků, ale prostě paralelní model....). A pokud se tady fakt objeví nějaká zadohrabná Alfa s Pentastarem, tak si myslím že to fandu může jenom potěšit.... :yes: (je potřeba užít si posledních dvacet let, dokud můžeme sami řidit, taknovat atd. - pak už je mi to snad i jedno.... jestli za mě bude řídit Alfa nebo Toyota a jestli to bude všechno na elektriku, nevidím v tom rozdíl....)
        • 10 Reagovat !

          foto Righ

          Righ 03.01.2014  00:22

          « Re: Re: Re: Zásadní úspěch!

          Jo, Cherokee zatím šlape, média ho opěvují, tak snad mu to vydrží. Však mu to docela sekne, ne? [odkaz]

          Z hlediska nejbližší budoucnosti bude klíčovej nadcházející NAIAS v Detroitu, kterej tu bude už za cca 2 týdny a na němž se představí novej Chrysler 200. Ona to není úplně fungl nová generace, Chrysler udělal se starou 200kou něco podobnýho jako VW s předposlední generací Passatu, ale plechy budou nový a podle spyphotos by se mohly líbit - viz [odkaz] . Na tom by se dala "postavit" snad i nějaká ta Lancia... Pro Chrysler je dost důležitý s novou 200kou uspět, dřív v tomhle segmentu (midsize) dělal se Sebringem opravdu velký prodeje a dnes spíš paběrkuje, zatímco kralují konkurenční vozy jako Toyota Camry, Honda Accord nebo Ford Fusion.

          Btw abychom nebyli ohledně převzetí Chrysleru Fiatem tak nezřízeně optimističtí, už vychází i některý poměrně skeptický reakce - [odkaz] .
          • 10 Reagovat !

            foto Mr-Murphy

            Mr.Murphy 03.01.2014  08:51

            « Re: Re: Re: Re: Zásadní úspěch!

            tak samozřejmě touhle akvizicí nic nekončí, Fiat dál musí bojovat.... Nejen o Čínu, kde už trh ovládli jiní, ale i o Brazílii, kde je naopak v pozici vedoucí značky a tu si musí bránit.... takže je to prostě na skleničku šampusu a dál makat, rozhodně si teď nemůžou říci, že je hotovo....

            A je jasné, že jakýkoliv velký výkyv severoamerického nebo brazilského trhu, ze kterých Fiat momentálně žije, by představoval velký problém a Fiat nemá šanci tohle ovlivnit....

            Nicméně když se podíváš na situaci Fiatu teď a na situaci v době, kdy SM přicházel, tak se jedná o opravdový manažerský zázrak.... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto novice

        novice 02.01.2014  17:43

        « Re: Re: Zásadní úspěch!

        A kdyby ten Chrysler ty prachy Fiatu na koupi sebe sama pujcil, byl by to podobny majstrstyk jako privatizace nekterych podniku u nas >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Righ

          Righ 03.01.2014  00:07

          « Re: Re: Re: Zásadní úspěch!

          Ba ne, Fiat těch 1,75 mld. zatáhne údajně ze svýho, a to aniž by musel navyšovat základní kapitál. Marchionne to každopádně udělal nesmírně mazaně - výsledná suma, která postupně fakticky putovala z Turína do Detroitu výměnou za 100% akcií Chrysleru, je opravdu směšně nízká. Trochu to připomíná jinej husarskej kousek Fiatu z roku 2005, kdy Italové získali 2 mld. dolarů od GM jenom za to, že je GM nekoupil, k čemuž ho zavazovala 5 let stará, pro Američany extrémně nevýhodná smlouva. Neměli ji podepisovat, že. :-) Zajímavej článek o téhle akci najdeš třeba tady - [odkaz] . Mimochodem ty 2 miliardy umožnily Fiatu tehdy přežít jednu z jeho předchozích krizí. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto A-M-O-L-A-D-

    A.M.O.L.A.D. 02.01.2014  11:41

    Akcie Fiat

    12 miliard USD je padny duvod k rustu akcii Fiatu, podle meho nazoru dobra sance k zhodnoceni financi.... Kde se daji koupit akcie Fiatu?
    • 30 Reagovat !

      foto Righ

      Righ 02.01.2014  12:44

      « Re: Akcie Fiat

      Momentálně Fiat přidává na milánský burze přes 13% ( [odkaz] ), tak volej makléři. :-)
      • 01 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 02.01.2014  18:21

        « Re: Re: Akcie Fiat

        asi je pozdě.. už jsme na 16,4%... ti, co chtěli opravdu vydělat museli nakoupit před vánocema.
        ;-)

        Ale klííd... VW má taky +
        Sice jen 1,6%, ale pořád lepší než Audi, s + 0.31%
  • 26 Reagovat !

    foto Lukixe

    Lukixe 02.01.2014  12:17

    Začiatok Konca?

    Ja si myslím že sa môže stať že týmto krokom padnú obidvaja.Čo sa týka áut,nemyslím si že sa niečo zlepší k lepšiemu,navyše kto to chce?Podľa mňa je to takto dobré,že Fiat reprezentuje iba model 500.Podľa mňa si sami ušili kabát na mieru,taký aký im sedí a ďalej nech sa nepúštajú,max tak lacný typ auta alá dacia.
    • 01 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 02.01.2014  17:18

      « Re: Začiatok Konca?

      Tak bude 500,500-5 dveří-místo Punta,500C,500L,Living,Treeking,500X.
      • 10 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 02.01.2014  18:18

        « Re: Re: Začiatok Konca?

        hoši aspoň si zajděte někam na prodejnu, až budete mít cestu kolem, ať tady přestanete takhle plácat...
        :-(
        Z toho co píšete je bohužel moc patrný, že jste 500L neviděli jinak, než tady na fotce.

        Abyste se v tom rojeli a pak nejlépe to zvedli na heveru a podívali se zespoda na řešení náprav po vás už fakt nechci... to by bylo moc.

        Ale někde se začít musí.
        ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Dixik2

          Dixik2 02.01.2014  18:45

          « Re: Re: Re: Začiatok Konca?

          Já jsem měl zkušební jízdu s Livingem 0.9 Twinair Plus 4.9.2013 a v tom autě jsem seděl už několikrát.Jízdně je to hodně dobré.Ta torzka je naladěná hodně dobře a taky a odhlučnění je velmi dobré.Teď bude do 14 dní ceník,kde bude 1.4 TJET. :-!
    • 10 Reagovat !

      foto PKSPKS

      PKSPKS 02.01.2014  22:55

      « Re: Začiatok Konca?

      Chlape ty nevies o com tocis. Mam model 2012 Dodge Journey, pod kapotou 3.6 V6 Pentastar, podvozok Jeep a interier taliansky FIAT.
      Tymto automobilkam sa podarilo spojit to najlepsie z oboch a v celkom pravy cas. Len si porovnaj interier v Dodge Journey z roku 2011 a potom Dodge Journey 2012+, popripade Fiat Freemont, co je to iste. Je to neskutocny rozdiel.
      Pozri ako im ide novy Grand Cherokee, zacinaju do nich montovat aj VM Motori diesely v USA a tie su pokial viem velmi dobre a su prijimane velmi dobre aj tuto v US.
      Podobne to moze fungovat aj opacnym smerom ako hore niekto pisal, nejaka Alfa Romeo s Pentastarom vobec neurazi.
      Co sa tyka malych aut, tak si pozri Fiat 500 elektricky ktory sa predava v USA za bezkonkurencnu cenu okolo 30.000$ s tym, ze asi 12.000$ su dotacie v Kalifornii na elektricke auto.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 03.01.2014  09:03

        « Re: Re: Začiatok Konca?

        Podvozek Jeep prej, víš vůbec v čem sedíš? HEHEHE >:D
        • 00 Reagovat !

          foto PKSPKS

          PKSPKS 03.01.2014  19:20

          « Re: Re: Re: Začiatok Konca?

          No praveze viem, stavim sa, ze narazas na losi test Jeepu Grand Cherokee. Ale jazdil si nieco ine? Ja som mal 5 rokov Dodge Caliber co mal podvozok zhodny s Jeep Compass a ten podvozok mi minimalne raz zachranil krk. Uz som to tu parkrat pisal, do cesty mi vycuval chlapik z parkoviska asi 10m predomnou a robil som v 60km/h zivy losi test, plna vpravo, prejazd vyjazdom na cestu od nejakej firmy a kontra plna vlavo naspat na cestu. Cely manever asi za 0,7 - 1s. Mam nadpriemerne reflexy a toto bolo na hrane mojich fyzickych moznosti a to auto to zvladlo. Keby som v tom momente sedel v nejakej Fabii a pod. tak by som to nezvladol.
          Ak som z Dodge Caliber presadol do hocicoho ineho mal som pocit, ze je nieco zle s podvozkom a riadenim.
          Momentalne mam Dodge Journey a podvozok je na nom rovnako dobry. Ten pocit istoty a toho, ze mam riadenie v rukach a kolesa pevne na ceste som v inom aute nemal.
          Pred kupou Dodge som mal pochybnosti ako sa bude spravat v zimnych podmienkach, ale za 5 rokovo pouzivania som bol ohromeny ako isto sa to auto spravalo na lade, alebo snehu. Pamatam si ako som predbiehal na dialnici pri Poprade ked v pravom pruhu boli len 2 zladovatele vyjazdene kolaje a lavy bol 15cm sneh a ja som v tom snehu dokazal bezpecne ist do 100km/h.
          Neskor na sluzobnej ceste v Kanade som videl, ze Dodge je tam najoblubenejsia znacka, nieco ako skodovka v Cechach a na Slovensku. A ver tomu, ze v Kanade by sa auto ktore nedrzi na snehu a lade neuchytilo.
          Chrysler som nesoferoval, ale Jeep a Dodge maju podvozky vyborne.
        • 00 Reagovat !

          foto PKSPKS

          PKSPKS 03.01.2014  20:34

          « Re: Začiatok Konca?

          No vidis ako mi to padlo do rany, dnesny clanok na auto.cz:
          [odkaz]
          zvladol losi test v 71km/h bez zavahania. Pozri si to video s akou istotou to ten trojtonovy Jeep presiel.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 03.01.2014  09:05

        « Re: Re: Začiatok Konca?

        GrandCherokee už se v USA prodával s CRD motorem Mercedes a žádný zázrak v prodejích to nebyl.
        Takže bud v klidu - s vykopávkou od VM motori, což je firma s šílenou pověstí z 90. let tam žádný zázrak neudělaj...
        • 00 Reagovat !

          foto DRBNUTY

          DRBNUTY 03.01.2014  09:27

          « Re: Re: Re: Začiatok Konca?

          Hyundai-Kia je tiez firma s šílenou pověstí z 90. let a aky tam udelali zazrak...
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 03.01.2014  09:44

            « Re: Re: Re: Re: Začiatok Konca?

            To bych zrovna nesrovnával.... Hyundai-KIA tam má co anbídnout a vráží miliardy do vývoje nových aut, narozdíl od Fiatu, že >:D

            Navíc diesly v usa nefrčí >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto PKSPKS

              PKSPKS 03.01.2014  19:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Začiatok Konca?

              Diesely v USA nefrcia kvoli tomu, ze ich tam predava prakticky len VW a ten je predrazeny a ponuka za rovnake peniaze ovela menej ako ine automobilky. Minule som siel do Sequoia National do kopca za jednou Jettou a to bola hroza, dym, smrad. VW vyraba krabice ktore sa v US nedaju porovnavat s ostatnymi autami.
              Ostatne diesely v kadejakych truckoch su tak na urovni 90tych rokov, smradia dymia, hrkaju.
              Okrem toho nafta je tu prirodzene drahsia ako benzin, kedze jej vyroba z ropy je drahsia a cena nie je zdeformovana danami.
              Ak si chces kupit v US normalny moderny diesel nieco ako maju Peugeot, KIA, 1.6 objem, v US nemas sancu. Presne taketo diesely ide montovat Jeep do svojich aut, preto im davam sancu.
              Ja mam Dodge Journey 3.6 V6 Pentastar, na dlhe trate viem spravit spotrebu 8-9l/100km. Ked som nalozeny tak mam okolo 2,5 tony, 209kW, z nula na sto za 8,3s. Ziadne turbo, ziadne dochladzovanie motora, ziadne vypalovanie DPF, ziaden dvojhomotvy zotrvacnik, ziadne vstreky citlive na palivo. Namiesto toho zvuk motora pri ktorom tecu sliny, hodvabne pradenie... Povedz mi preco by som mal kupovat diesel, ked benzin stoji 73 eurocentov liter?
  • 10 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 02.01.2014  14:35

    No uvidíme

    Snad to povede k tomu, že se v Evropě (ale i v US) dočkáme řady zajímavých aut. Nová Maserati, anebo třeba Cherokee jsou docela pěkným příslibem.
    • 02 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 02.01.2014  14:46

      « Re: No uvidíme

      spíš spatlaných kočkopsů typu Cherokee....

      Maserati snad zůstaně uchráněno.
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 02.01.2014  18:34

        « Re: Re: No uvidíme

        jo jo,neprodejnej kočkopes....:

        [odkaz]

        :-P
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 02.01.2014  20:27

          « Re: Re: Re: No uvidíme

          Povíme si za rok jak to bude vypadat. Až opadne zájem pár podivínů a lidí co chtěj mít něco co se liší.....pojede to raketovým tempem dolů. Tohle si žádný lesník, rybář a farmář nekoupí >:D
          • 00 Reagovat !

            foto PKSPKS

            PKSPKS 02.01.2014  22:57

            « Re: Re: Re: Re: No uvidíme

            No ten lesnik, rybar a farmar si nekupi ani takeho Wranglera ze? :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Andy

              Andy 02.01.2014  23:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: No uvidíme

              Panove, nechci vam do toho kecat, ale lesnik, rybar a farmar si nekoupi ani jedno, ale nejakej truck ve velikosti podle potreby. Cherokee je silnicni SUV pro rodiny. O uspechu bude rozhodovat cena, pokud nedojde k odhaleni nejake "fatalni" (fatalni pro media) konstrukcni vady. O povesti znacky nepanuji zadne iluze, spise se vzpomina na starsi Cerokeze, kteri sice dost zrali, ale byli celkem spolehlivi. Nicmene ani zbytek domaci konkurence na tom neni o mnoho lepe, pokud ma vubec co podobneho nabidnout. Wrangler je podle meho vuz kategorie OHV, konkurenci v dobrem ani ve zlem prakticky nema.
              • 00 Reagovat !

                foto PKSPKS

                PKSPKS 02.01.2014  23:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No uvidíme

                No ved len potvrdzujes, ze Jeep to ma celkom pekne rozlozene a kazdy v segmente cestnych SUV az plne terennych vozidiel si vyberie. Aj ten farmar si zoberie skor asi taky Dodge RAM, aj ked asi nie v Cechach a na Slovensku :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Andy

                  Andy 03.01.2014  03:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No uvidíme

                  Jedna vec je mit modely v nabidce, druha vec je prodavat a treti je mit jasny vyhled do budoucna kudy jit a byt na to technologicky pripraven. Chrysler ma ted dobre obdobi, nic proti nemu nemam, prestoze bych si ho nikdy nekoupil, ale tak nejak si nemyslim, ze ten potencial rustu je tam dlouhodoby. Na druhou stranu, oni jsou na problemy uz za ta leta zvykli... Nikdo mne ale nepresvedci, ze ta svatba s Fiatem byla dobre rozhodnuti, ale chapu, ze zajemcu zase tolik nebylo a spatna zkusenost Daimleru odradila kazdeho, kdo sam nebyl v problemech. Nekdo muze oponovat, ze se Fiatu ted relativne dari, ale opet mam obavy, ze jde o kratkodobou zalezitost a ze vyklizeni klicovych segmentu trhu bude stredne- a dlouhodobe problem, uz jen kvuli vyvoji novych technologii, kde vzdy v ramci kterekoliv automobilky funguje vertikalni transfer a rozlozeni nakladu...
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 03.01.2014  09:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No uvidíme

                Rodiny ti na to kašlou,ty si koupí Explorer což je leader třídy anebo crossovery. Navíc tenhle hnusnej design zkousne jen pár lidí..
  • 00 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 02.01.2014  17:04

    Stoka auto.cz zase zasmrděla...

    tak Fiat prý se zmocnil... to jako se zbraní v ruce?
    :-!
    • 30 Reagovat !

      foto Mr-Murphy

      Mr.Murphy 02.01.2014  17:32

      « Re: Stoka auto.cz zase zasmrděla...

      .... úplně vidím toho Markyjóneho v černym svetru s rukama od krve, jak rve Chrysler z rukou nebohého amerického lidu..... :'-(

      Podobným způsobem jsem se dnes cestou do práce zmocnil dvou koblih a kafe v kelímku.... >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto novice

      novice 02.01.2014  17:46

      « Re: Stoka auto.cz zase zasmrděla...

      Autor se asi drzi predstavy (nebo faktu?), ze v Italii je za vsim treba videt mafii :-)
    • 10 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 02.01.2014  18:25

      « Re: Stoka auto.cz zase zasmrděla...

      Taky mě to hned po přečtení praštilo do očí >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 02.01.2014  18:32

    Teda ale ten Chrysler teda pod tím Fiatem FAKT mele z posledního:

    Chrysler posts best November sales since 2007
    8:05 a.m. Dec. 3, 2013 - Saumya Vaishampayan

    Chrysler Nov. U.S. sales up 16% to 142,275 units
    8:03 a.m. Dec. 3, 2013 - Saumya Vaishampayan

    Chrysler reports 11% jump in Oct. U.S. auto sales
    7:18 a.m. Nov. 1, 2013 - Ben Eisen
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 02.01.2014  20:29

      « Re: Teda ale ten Chrysler teda pod tím Fiatem FAKT mele z posledního:

      Co takhle hodit čísla model: 200, 300, Avenger, Charger, Grand Caravan a jejich srování s rokem 2012 >:D >:D >:D
  • 10 Reagovat !

    foto honysek

    honysek 02.01.2014  21:22

    Černý den

    Myslím, že pro Barrichella je dnešek nejčernějším dnem v historii.... :-! ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 03.01.2014  01:45

      « Re: Černý den

      Nejen pro Barrichella, ale také pro GTIho, protože možnost (byť spíš teoretická) o koupi Alfy Volkswagenem se dneškem vzdaluje pouze do oblasti Piechových snů :-) :-)
      P.S. Po této zprávě začínám věřit, že bychom mohli vidět novou Giulii možná ještě do konce letošního roku! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 03.01.2014  08:42

      « Re: Černý den

      Mě je to fuk....já potápějící lod už zavčas opustil. A přšel ke konkurenci. GM uměl a stále umí taky dobrá auta >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Mr-Murphy

        Mr.Murphy 03.01.2014  08:54

        « Re: Re: Černý den

        .... ano opustil.... jako krysa.... a s ní máš společné chování a (což je ještě horší) asi i inteligenci..... :'-(
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 03.01.2014  09:08

          « Re: Re: Re: Černý den

          Sorry ale být součástí téhle taškařice....já mam rád americká auta s americkým designem a technikou, ne kočkopsy s podvozkem z alfy a designem z kterého je na blití.
          Zdravím Cherokee >:D
      • 00 Reagovat !

        foto DRBNUTY

        DRBNUTY 03.01.2014  09:32

        « Re: Re: Černý den

        Ty si nikam nepresiel, lebo ty si ani nikde nebol, nakolko si kupec jazdenych vozidiel a nikdy si ziadne nove auto z koncernu Chrysler nekupil...
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 03.01.2014  09:43

          « Re: Re: Re: Černý den

          Noo zato náhradních dílů pro sebe a pro další lidi z klubu atd. jakožto i další věci z kolekcí Mopar at sme nakoupili za poměrně zajímavé sumy, stejně jako literaturu a další..

          Takže asi tak. Kšeft Chrysler měl od nás velmi slušný.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Na krymské škole vraždil student, zabil nejméně 18 lidí. Bombu schoval v jídelně

Na krymské škole vraždil student, zabil nejméně 18…

Ruské úřady označily středeční výbuch na střední průmyslové škole v Kerči na anektovaném Krymu za vraždu,…

Paní Radka s rakovinou prsu: Ňadra jí prohmatal partner! Podle Angeliny Jolie

Paní Radka s rakovinou prsu: Ňadra jí prohmatal…

Radka Kozáková před pěti lety prožila obrovský šok. Naprostou náhodou přišla na to, že má zhoubný nádor prsu. V…

 

iSport.cz

Vsetínský trenér o šokujícím trestu: Zvítězila ješitnost, je to likvidační

Vsetínský trenér o šokujícím trestu: Zvítězila…

Nezhroutil se. Byť označuje devítiměsíční distanc za likvidační a po zbytek sezony bude zápasy sledovat bezmocně…

Noční pařba po prohře s Čechy! Proto měl odstoupit slovenský trenér Kozák

Noční pařba po prohře s Čechy! Proto měl odstoupit…

Záhadná rezignace už dostává reálné obrysy. Slovenský reprezentační trenér Ján Kozák rezignoval den po sobotní…

 

Reflex.cz

Peníze na zdravotnictví budou chybět, musíme být zdraví jako řípa. Babišova vláda je jen do pěkného počasí

Peníze na zdravotnictví budou chybět, musíme být…

Nejprve dobrá zpráva: české zdravotnictví dosahuje skvělých výsledků, zdravotní pojišťovny mají peníze, protože…

Kniha „H2O a poklad šíleného oka“ řeší záhady ve stylu českého Harryho Pottera

Kniha „H2O a poklad šíleného oka“ řeší záhady ve…

Spisovatel, básník a textař Petr Stančík a ilustrátorka Galina Miklínová už loni překvapili knižní trh, když se…