Diskuse

Finalisté ankety Auto roku 2007 známi

10.10.2006

Letos se v této prestižní soutěži sešla mimořádně kvalitní sestava, slibující velmi napínavý souboj. Mezi osm finalistů pronikla i Škoda Roomster.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Rio2" [213.81.146.XXX] 10.10.2006  09:04

    ?

    Myslím že buď Ford ( celkovy dojem z auta ), alebo Honda za netradičný dizajn a myslím že jej pridá aj motor ( 1.8 benzín ). Akurát som prekvapený že toľko malých áut je nominovaných. Jo a ešte asi 207.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "GP" [89.102.183.XXX] 10.10.2006  09:07

    Vítězná trojka

    Pánové, tak jak to tipujete? Pro mne je ve vítězné trojici Grande Punto, Civic a Roomster. U škodovky to není ale subjektivní. Rozhodně ale splňuje kritérium inovativnosti. Otázkou je do jaké míry vzhledem k značce oproti Citroenu Piccaso?
    • 00 Reagovat !

      foto Giorgio

      Giorgio 10.10.2006  12:05

      « Re: Vítězná trojka

      1. Fiat Grande Punto, 2. Citroën C4 Picasso, 3. Honda Civic.
  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 10.10.2006  09:22

    Kdo z koho

    Je to jen plkání do větru, ale můj tip na vítěze je Picasso. Avšak nezatracoval bych ani Corsu nebo Roomstera. Naopak jako ousidera "soutěže" vidím C30, 207 a Punto. Ale, kdoví ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.10.2006  10:53

      « Re: Kdo z koho

      Plně souhlasím, pouze Corsu osobně nepovažuji za průlomovou, ale třeba mě překvapí :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Giorgio

      Giorgio 10.10.2006  12:01

      « Re: Kdo z koho

      Nevím, proč by zrovna corsa měla být favorit a punto outsider? V pátek nám u domu jedna fungl nová červená corsa stála. Když se na ni člověk zvenku zadíval pořádně, viděl důkladně okopírované punto, hlavně tedy zepředu, z fotek to vidět nebylo. A ten interiér, ten je možná "by Opel", ale i tak :no: .
  • 00 Reagovat !

    foto Enzo

    Enzo 10.10.2006  09:28

    A vítězem je...

    Pánové vidím to jasně, Grande Punto je můj favorit na první místo, o druhý se popere Civic s S-Maxem, ještě by se mohla ukázat Corsa. Roomstra vidím rád v top 5, ale nevidím to na velkej úspěch.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "blažena" [89.102.140.XXX] 11.10.2006  20:57

      « Re: A vítězem je...

      už toto je docela úspěch. No řekl bych
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "šumící tráva" [83.208.119.XXX] 10.10.2006  09:38

    :-)

    Určitě to vyhraje Roomster :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "BUD" [89.235.30.XXX] 10.10.2006  16:28

      « Re: :-)

      pro všechny co žerou Roomster,chci ohlásit již připravovaný facelift na rok 2007-Je to verze N1 s odpočtem DPH bez zadních oken a sedaček.Dokonce bude i patřičně zvlášt pojmenován...."Nautilus" Myslím že designově je určitě dál Logan Combi než ta "D"chajla z Kvasin.Předek má jak 5,5litr desetiválec,přední okna jak ponorka,střední"B"sloupek je jak pomyslný předěl křížence-"prasopsa".No a zadní okna....dobré i pro malé děti a pejsky(i oni vidí ven)No a zezadu vypadá roomster jako Fiat Punto z roku 1994.Interiér je taky nic moc.Nohy si natáhnete,ale na šířku si jste všichni"tak trochu blíž",možna až moc!Prostě šířka Roomsteru v úrovni blatníků je asi dvojnásobná než v úrovni střechy!Podvozek není špatnej co se týče přední nápravy,ale ta zadní ze starší Oktávky...To je teda zálet do minulého století!Navíc kola v rozměru Fábie na úctyhodném rozvoru vypadají jako kolečka golfáče(myšleno kočárku pro děti)Takže co fakt ocením jsou líbivá přední světla a vychytaný příplatkový chladící box na plechovku s pitím(mimochodem,asi 98,5% lidí co znám kupuje výhodnější a hlavně zadělávací pet lahve)Co se týče kufru,je celkem ok,ale na v testech s Roomsterem haněného Peugeota Partnera prostě nemá. O ceně nemluvím,Roomster v základu cenově ujde,ale má motor s výkonem průměrné motorky do 500cm3,což vám vzhledem k váze vozu dává možnost předjet stodvácu jen z kopce nebo pokud si pomůžete nohou jako na kolobrndě.Každý vzrůst ve výbavě a výkonu je patřičně znát(až nepoměrně)i nárůstem ceny,což je u Škody mimo akčních modelů již zvykem.Luxusně dovybavený Roomster dá cenově na pr..l i šestiválcovému Superbu. S Roomsterem jsem již měl tu čest,takže můj názor není z doslechu. No,nového Logana Combi jsem ještě neviděl,tak uvidíme jak na tom bude?bude-li na Pražském Autosalónu.....????
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Bud" [89.235.30.XXX] 10.10.2006  16:42

        « Re: Re: :-)

        Jo.nemyslím že vyhraje Logan...jen mne zajímá jak na tom bude.Jako auto roku bych já uvedl Ford S-MAX,nebo Nové Picasso(MPV apod.jsou oblíbené)no a pokud z jiného soudku tak Honda Civic,nebo Opel Corsa.(Corsa má vymakanou příplatkovou vychytávku-Cyklodržák)
      • 00 Reagovat !

        foto RS

        RS 10.10.2006  21:29

        « Re: Re: :-)

        Já myslim, že toho Buda moc piješ ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Karel" [213.180.34.XXX] 10.10.2006  10:45

    ***

    Nevýhodou všech takových anket je, že se často srovnávají auta nesrovnatelná a tím jsou zkresny všechny výsledky.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ciello" [194.228.84.XXX] 10.10.2006  11:44

      « Re: ***

      co tady chceš srovnávat..? zrychlení? spotřebu nebo rozvor..?: ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "mts" [193.108.106.XXX] 10.10.2006  10:52

    top 4

    muj tip na top 4: picasso, punto, civic, roomster
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 10.10.2006  11:05

    DEJ SI RUMA NA EX

    ROOMSTER :yes: je finalistou roku... tak tohle je zpráva století. Buďme hrdí na Škodu. Nejde o to, jestli se nám líbí hodně, málo, nebo vůbec... je to produkt naší Škodovky, tak mu držme palce. Myslím, že na přední příčky bude dosahovat Picasso. S-Max a Corsa. P.S. Proč získává v anketě tolik bodíků Civic? Že by copaři vyjadřovali sborem nějakou zasutou touhu?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Lancer" [89.102.37.XXX] 10.10.2006  11:47

      « Re: DEJ SI RUMA NA EX

      Jojo, skoda jede! Roomsteru bych to taky pral. Mimochodem, nedavno jsem koukal na Fifth Gear, kde srovnavali Golfa GTI s Octavii RS na okruhu. Test neni podstatny, podstatne je to, ze mi uplne prejel mraz po zadech, kdyz jsem zaslechl z ust Tiffa Needella nazev Czech Republic. Najednou se stal z byvaleho outsidera hrac v prvni lize. Octavia RS tam stala v cele sve krase a budila respekt, nikdo se nesmal, nekdo ji nezesmesnoval, nikdo se za ni nestydel. Byl to moc pekny pocit... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 10.10.2006  11:57

        « Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

        :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "IT" [80.251.251.XXX] 10.10.2006  12:00

        « Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

        Jo,jo.Tři dny jsem byl na výstavišti v Paříži a tvrdit,že o Škodu není zájem by byla hodně velká nepravda.Kolem Roomstera plno,kolem Joystera stejně,hodně zájem o O2.Vím o značkách,kde byl zájem lidí menší,ale to sem nepatří.O2 jezdila po městě jako TAXI a byla vidět každou chvilku.Jenže,ono to byla Francie,ne Česko si teď uvědomuji :-!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 10.10.2006  12:10

          « Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

          Roomster ve finale! :-! Tak tohle je absolutní knokout pro všechny pochybovače, internetový pomlouvače, bazarový kovboje a všechny kdo škodě závidí a svůj vzek si vylévají na idiskusích :yes: :yes: Škoda ve finale auto roku=Škoda se šplhá-jestli tam už není-na špičku v Evropě. BRAVO!!! ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Karel" [62.141.0.XXX] 10.10.2006  13:59

            « Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

            Hele, kdys ty moulo neco o autech vedel, tak bys sem nepsal tyhle blbosti. Neni to poprve co je Skoda ve finale tehle ankety. A spolu s ni se za ty leta do finale dostala uz takova spousta smejdu, ze bych tenhle "uspech" zas tak neprecenoval. Finale u tehle ankety neznamena nic. Pocitaji se jen vitezove... :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Step" [82.114.213.XXX] 10.10.2006  16:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

              presne tak.....skoda :no: :no: :no: :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto mrnil

        mrnil 10.10.2006  15:44

        « Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

        jen s jednou vyjimkou,na dresu Octavie RS poznamnela ze ve srovnani s Golfem ma venskovsky az zemedelsky vzhled a chovani
        • 00 Reagovat !

          foto Charger

          Charger 10.10.2006  20:46

          « Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

          Hlavně je to auto s úplně jiným zaměřením...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "SK" [195.92.35.XXX] 10.10.2006  12:26

      « Re: DEJ SI RUMA NA EX

      Jasne, ziadnych coparov tu nechceme a vlastne naco nejake hlasovanie, malo by sa rovno zaviest do stanov sutaze aby automaticky bol vitazom vzdy posledny model skodovky :no: :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "FSi" [85.207.97.XXX] 10.10.2006  12:54

        « Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

        a to má vyhrát TAZ 1203 podle tebe? >:D >:-[] :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "SK" [195.92.35.XXX] 10.10.2006  13:02

          « Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

          Co to trepes?? :-O
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Ford" [62.240.169.XXX] 10.10.2006  13:28

            « Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

            Vítězem bude vždy poslední model slovenské automobilky :-)) Trnavské Automobilové Závody - TAZ
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [193.93.74.XXX] 10.10.2006  13:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

              voleckove, TAZ vyrabela jenom sunta znacky Skoda 1203, ten hnuj je bohuzel cesky...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 10.10.2006  13:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                Budíček, dělaly se v Trnavě. Pod značkou škoda, ale byly to slovenská "auta"
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "SK" [195.92.41.XXX] 10.10.2006  14:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                  No a?
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 10.10.2006  14:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                    takže ten "hnuj" byl slovenský, jestli ti to nedošlo
                    • 00 Reagovat !

                      foto R32

                      R32 10.10.2006  15:23

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                      omg... jak malé deti, otáčať sa do minulosti je myslím zbytočné, čo sa vyrábalo v ČSSR (jedno kde) bolo smetie na ktorom sa dnes s chuťou bavíme... Dnes je iná doba, vlniť si tu triko že kto čo vyrába je detinské. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 10.10.2006  15:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                        no to máš pravdu, ale vytahovat bychom se mohli my a na slovenské výrobky plivat. Jsme easy a paradoxně se spíš najdou slováci, kteří by si asi rádi nějak dohnali sebevědomí. My jsme happy :-! :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          neregistrovaný: "SK" [195.92.35.XXX] 10.10.2006  15:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                          ...co si tu nazorne ty a par dalsich predviedli svojimi prispevkami >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto R32

                          R32 10.10.2006  19:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                          >:D tééda, neviem čo si tu snažíš dokázať hehe, ale keď ti to pomôže tak sa vyťahuj koľko chceš, no podľa mňa sa tu len strápňuješ... >:D >:D Tak nech sa páči, strápňuj sa ďalej... :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "SK" [195.92.35.XXX] 10.10.2006  15:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                      No... A co ma prosim ta toto spolocne s GTI-ho problemom pochopit, ze anglicke :) auto (s diezlom roku a benzinom o ktoreho kvalite a pomere kultivovanost/vykon/spotreba sa Roomsteru bude este mnoho rokov len snivat a ktore sa aj s agresivne strihnutym dizajnom v konzervativnej europe predava tak, ze je vsade vypredane na x mesiacov dopred) vedie v hlasovani???
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 10.10.2006  15:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                        hele promiň, neber to osobně, ale i když je slovenština příbuzná řeč, buď jsem natvrdlý, nebo ty divně píšeš. Nejsem schopen si to přeložit.
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          neregistrovaný: "Speed" [160.218.143.XXX] 10.10.2006  19:47

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                          kteremu slovu nerozumis? ;-) Mne je to jasne, cti jeste jednou.. O par prispevku vis (blabol s TAZ 1203) jsi koleguv prispevek taky moc nepobral :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "anonym" [84.185.112.XXX] 10.10.2006  20:19

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

                            >:-[] :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Vektor

      Vektor 10.10.2006  12:31

      « Re: DEJ SI RUMA NA EX

      Spíš si myslím, že je to rychlá kartelová hlasovací dohoda od dealerů japončíků...Subjektivně vnímám Civic spíš jako model raketoplánu od Lega, než jako auťák nižší střední. Ovšem Škoda pod ocelovými křídly koncernu, jistá si již nyní v kramflecích - nemusí se prodávat pod cenou - prostě jede. Otcem úspěchu je ovšem koncern - pamatuj a nauč se s tím žít. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 10.10.2006  15:30

        « Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

        :-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Alessio" [147.32.100.XXX] 10.10.2006  15:32

        « Re: Re: DEJ SI RUMA NA EX

        myslíš ten, co na svoje auta doplácí? Ano, opravdu ocelový... >:D PS: kéž by to Roomster vyhrál...je to přeci něco jako naše národní stříbro (i když už je trochu v jiných rukou).
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "wlken" [194.228.198.XXX] 11.10.2006  10:35

      « Re: DEJ SI RUMA NA EX

      Naší škodovky?? Spíš "Tvého" koncernu... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "manitou" [82.150.170.XXX] 10.10.2006  11:29

    GRANDE CORSA

    No asi to bude někdo z dvojice Corsa/Grande Punto nebo S-MAX. Pro každého existuje spousta pro i proti, tuším, že Corsa :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jeden takovej" [80.123.140.XXX] 10.10.2006  12:01

    Ankety

    .... ankety a podobne opicarny :no: :no: Blba moda ? Auto roku, motor roku, motocykl roku, dum roku, vesnice roku, miss....... O cem by se vlastne psalo, z ceho by se potom vybiralo, asi bychom si bez ani neprdly....oooo ankety.... :-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.10.2006  12:11

      « Re: Ankety

      Brácho, tahle anketa má větší historii než by sis možná dokázal vůbec představit ;-) ....takže jaká móda????
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "dCi" [88.100.220.XXX] 10.10.2006  12:07

    Absolutní OT, ale nářez

    • 00 Reagovat !

      foto Giorgio

      Giorgio 10.10.2006  12:45

      « Re: Absolutní OT, ale nářez

      Hodně, hodně, hodně husté. Autorovi fakt nezávidím a přeji pevné nervy, snad už bude brzo po všem.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Lancer" [89.102.37.XXX] 10.10.2006  15:44

      « Re: Absolutní OT, ale nářez

      Tak to je fakt docela drsny. Hodne stesti autorovi...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.10.2006  16:33

      « Re: Absolutní OT, ale nářez

      tak to je hustý!!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Martin" [213.192.60.XXX] 10.10.2006  19:27

      « Re: Absolutní OT, ale nářez

      Divim se, že je po něčem takovym autor ještě mimo zdi Bohnické léčebny. Byl bych asi buď tam nebo na kardiocentru místní nemocnice.
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 10.10.2006  20:12

      « Re: Absolutní OT, ale nářez

      :-) :-) Přečetl jsem to dvakrát. Má to dokonalé gradace :-) :-) Super, super. A ten závěr... :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Radek" [213.180.38.XXX] 10.10.2006  12:19

    anketa

    Nemáte nekdo odkaz na tuhle anketu na nakym cyzojazyčnym webu? Docela by mne zajímalo jakou dávaj nadeji Roomstru nekde jinde.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Johny" [85.160.12.XXX] 12.10.2006  02:43

      « Re: anketa

      Řekl bych, že pro tebe je tento web cizojazyčný >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.10.2006  12:21

    Myslim, ze je jasno

    Prvni S-Max, pak GP, pak Corsa/Civic. A tak to bude! :-) Redakce, co takhle vypsat sazku a po viteze nejaky testik? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 10.10.2006  12:30

    Pekelný výběr

    Hlasoval jsem pro S-Max, na druhém místě bych rád viděl Roomster (jeho design je stále hodně rozporuplný, myslím, že na první místo to není). Přehlédl jsem Volvo C30, to by si zasloužilo třetí místo, škoda, že nepřišlo o pár měsíců dřív.. Každopádně na poslední místo by z mého pohledu patřil asi P 207
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "SK" [195.92.35.XXX] 10.10.2006  13:01

    Tip

    1. Civic kvoli uspechu 2. S-Max kvoli vlastnostiam 3. GP lebo je to Fiat
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.10.2006  13:48

    Má šanci

    Roomster má šanci. Fiati už vyhráli mockrát, těm to nedaj, to by vypadalo už moc okatě. S-Max - ford je klasa, ale S-max je jen nafouklý c-max (nezaujal mně) * opel nikdy, to jsou šunty * volvo je dobrý, ale po sloučení s renó pozbylo na pověsti o kvalitě * 207 je jen náhražka 206, to nestačí * honda je hnusná (tato) * a pikaču? no, možná. Podle mně má rúmstr dobrej nášlap.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Hombre" [213.226.232.XXX] 10.10.2006  14:15

      « Má šanci

      ....za to Roomster je designová perla >:D Nechápu co Roomster dělá mezi tak pěknýma autama? Akorát dělá ČR ostudu, doufám že ta "splácanina" nevyhraje 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto RS

        RS 10.10.2006  21:34

        « Re: Má šanci

        A co když vyhraje? Hodíš si to, nebo emigruješ? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Godzilka" [150.237.47.XXX] 10.10.2006  14:30

    SKODA a ROOMSTER

    Panove, mozna vam to bude pripadat jako hloupost, ale reknu vam jednu vec. Studuju v Anglii, jsem tady uz pres mesic a zjistil jsem, ze lide znaji v CR jen par veci, temi jsou: SKODA, PIVO, ROSICKY, CECH, NEDVED.... Rikam vam, muzeme mit na skodu hrdi!!! A ja jsem na ni hrdy, protoze ji tady povazuji za zapadni produkt a to je dobre!!! Roomster je dobre auto, i kdyz se nemusi libit kazdemu. Ale SKODA se smele muze postavit vedle nazvu Czech Republic.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Karel" [62.141.0.XXX] 10.10.2006  14:40

      « Re: SKODA a ROOMSTER

      Ano, Roomster se smele muze postavit vedle nazvu "Česká republika" a ještě bych tam postavil Jirku Paroubka a kupku hnoje at to mame kompletni. :-!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.10.2006  14:57

        « Re: Re: SKODA a ROOMSTER

        místo roomstera navrhuja postavit tam Kadla. Godzilko - vím, o čem mluvíš. Tito vidláci, co byli nejdál v Hradci na pouti, ti tomu prostě nerozumí. Nezlob se na ně, to není úmysl, to je prostě jejich diagnoza.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Ciello" [194.228.84.XXX] 10.10.2006  15:05

        « Re: Re: SKODA a ROOMSTER

        no.. souhlasím s tebou.. :yes: ;-) .. jen bych z toho výčtu vyjmul Roomstera a dosadil místo něj "Karla".. takže pak bych to viděl Kupka Hnoje, Jirka Paroubek a Karel, takže, jestli umíš počítat... tři kupky hnoje...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Karel" [62.141.0.XXX] 10.10.2006  15:16

          « Re: Re: Re: SKODA a ROOMSTER

          Ja pocitat umim, ale tobe koukam pocty nejdou. Kdyz vyjmes Roomster a das tam misto nej Karla, tak ti zbydou ctyri kupky hnoje: 1)Karel 2)Jirka 3)kupka hnoje 4) Česká republika. Roomster soupnem do srotu a je to. Tak ja to teda beru. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "IT" [80.251.247.XXX] 10.10.2006  15:23

      « Re: SKODA a ROOMSTER

      Už jsem to dnes psal.Na pařížském autosalonu bylo kolem Roomstera stále plno.Neb jsem tam byl dlouho,mohl jsem si dopřát každý den luxus hodinu sednout a pozorovat lidi z pódia u stánku Škoda.Zájem,zájem,zájem.Taxikáři jsou důkazem a je mi jedno,že se to někomu nelíbí.Nekoupím si ani O2,ani Roomstera,neb takové auto nepotřebuji.Mám psát,jak lidé chodili nevšímavě kolem jedné KIA,která se brzy začne vyrábět? Totální ignorance.Suzuki nic moc,Opel nic moc,totéž Saab či Hummer,Hyundai a Subaru trochu víc,ale žádný hyperzájem...To stačí,pokud jsem někoho naprd,je to realita.Stačí tam ještě skáknout,otevřeno do 15.10.Zájem o Roomstera byl identický s Hondou Civic TypeR.Tečka.Jasně,že jiné segmenty,jiná klientela,ale proto snad jsou různá auta a počítají se prodané kusy,nebo ne? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 10.10.2006  15:31

        « Re: Re: SKODA a ROOMSTER

        To je cenná informace :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.10.2006  14:30

    ej ombré

    Asi není perla, ale jak vidíš, asi zaujal, že jo? Tebe ne, já taky nejásám, ale je to škodovka, má dobré koncernové krytí, kontroverzní vzhled a provokuje. Buď miluješ, nebo nenávidíš by se asi hodilo říci. Každopádně jsou tam emoce. A je tam šance. Velká šance. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Donald" [195.47.5.XXX] 10.10.2006  14:55

    ????

    Nejsem zas tak překvapen tím,že je Škoda ve finále,protože tam bývá celkem dost často.Všechny kritiky roomstera bych rád upozornil,že v zahraničí byl přijat o mnoho kladněji než u nás.Přijde mi,že je tady skupina notorickejch pomlouvačů škodovky,at udělaj cokoliv.A hlavně,pokud si toho ještě někdo nevšiml,Škoda se zařadila mezi ostatní evropské automobilky a to jak kvalitou,tak zpracováním a technikou a že jí k tomu pomohlo VW.No a co,bez investice zvenčí by sme tady měli ho*** .Notorickým kritikum civicu bych jen vzkázal,aby přesvědčili ty davy lidí,kteří vykoupili civic na měsíce dopředu po celé evropě,že si pořídili něco opravdu špatného a ošklivého.A nevidim jediný důvod,proč by Honda ve finále měla chybět.Obecně si nedovedu ani tipnout pořadí.Neznám myšlenkové pochody hlasujících a hlavně 4 z těch aut pořádně neznám,resp. nedovedu posoudit,protože mě nezajímají.Spíš bych pro zajímavost popoprosil všechny chytráky,aby napsali svých 8 na nominaci do finále,at se zase posměju.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Karel" [62.141.0.XXX] 10.10.2006  15:37

      « Re: ????

      Skoda je ve finale celkem casto??? >:D Za vic jak ctyricet let existence ankety tam byla dvakrat, ted potreti. Tak to je fakt casto. Jestli mas pohlavni styk taky tak "casto" >:-[] tak te docela lituju >:-[] >:-[] >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Donald" [195.47.5.XXX] 10.10.2006  15:47

        « Re: Re: ????

        OK,jasně.Bru to od doby,kdy začla mít konkurence schopné modely tzn. Octavia,Fabia.Moje chyba ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Donald" [195.47.5.XXX] 10.10.2006  15:53

        « Re: Re: ????

        Zatim sem si všim,že jen rejpeš,ale něco pořádnýho a nedej bože k tématu zatim chybí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [195.28.142.XXX] 10.10.2006  15:10

    Leon

    a kde je Seat Leon?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.10.2006  15:29

      « Re: Leon

      >:-[] tam, kde má být. Na smetišti dějin :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [195.28.142.XXX] 11.10.2006  15:07

        « Re: Re: Leon

        ved to je jedno z najkrajsich aut nie jak ta otrasna SKODA ROOMSTER ved ked ju vidim sa mi chce zvracat 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Ricardo" [85.71.70.XXX] 10.10.2006  15:35

    Vyhraje to...

    S-MAX. A když on ne tak Grande Punto. Jinak v té soutěži se dostalo vysoko hodně zajímavých aut. Ale taky to vyhrála nová Panda, Lada a Zastava (Fiaty 124 a 128 ;-) ) takže to může nedej bože vyhrát třeba i P207 nebo Roomster :-( Celkově vzato je to velká PR akce kde vítězství MB, Porsche nebo Audi je spíš nežádoucím jevem. Každopádně jak píšu na začátku - musí to být S-MAX!
  • 00 Reagovat !

    foto mrnil

    mrnil 10.10.2006  15:48

    Copati kluci se sikmyma ocima

    se tu rezou s VW partou....Skoda, protoze opravdove auto roku je jinde...Volvo C30 a v zavesu S-MAX
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Ricardo" [85.71.70.XXX] 10.10.2006  16:03

      « Re: Copati kluci se sikmyma ocima

      No u C30 mě chybí tah na branku, nějaké převratné řešení. Vypadá (na fotkách) skvěle ale nebude se to prodávat po desetitisících měsíčně, BMW3 loni taky moc nepochodilo. Ze stejného důvodu asi nevyhraje P207, Corsa, GP... to je Clio ale jinak. Proto má v tomto kontextu nevyšší šance právě S-MAX a vlastně i Civic a Roomster.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "IT" [80.251.251.XXX] 10.10.2006  16:55

        « Re: Re: Copati kluci se sikmyma ocima

        Takže autenticky: v hale č.1 tohle auto bylo,bylo krásně bílé,dala vyniknout tvarům.Naprosto v pohodičce se dalo fotit i o víkendu,kdy hala č.1 praskala ve švech,seč během dne praskaly všechny,kde bylo něco kloudného.Nejlépe se fotilo v hale 5/2 a kdyby někoho zajímalo,tak tam je:Saab,Chevrolet,Subaru,Kia,Hummer,GM,O… a Cadillac. V č.3 bylo Mitsubishi+Hyundai,zájem větší,ale nic divokého.Taková Honda hodně dobrý v hale č.3,naprosto stejně jako Toyota v č.4 a ta stejně jako Škoda v č.4. Snad jen Honda CRV se dost nechytala.Bilo to do očí:zájem o Civic R Type a nezájem o CRV.To se časem určitě spraví,ale černá tomu vyloženě neseděla(podle mne). Hoši,fakt se tam mrkněte. Beru,že několik set lidí na českém netu napíše,že Roomster ne-e,ale denně jej tam omrkne tisíce lidí a ani jeden z nich nezvracel. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Ricardo" [85.71.70.XXX] 10.10.2006  17:03

          « Re: Re: Re: Copati kluci se sikmyma ocima

          Mě se z něho taky nezvedá žaludek... už jsem si trošku na ten exteriér zvykl, zvlášť v té azurové/modré >:-[] Ale co je vevnitř - proboha to ne! Tím mě to auto rozhodně neoslovuje, to zabilo jeho originalitu a udělalo z něj obyčejné auto s šíleným zevnějškem.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "IT" [80.251.251.XXX] 10.10.2006  17:48

            « Re: Re: Re: Re: Copati kluci se sikmyma ocima

            To nebylo tobě.Mně interiér nijak nevadí.Nicméně je hezčí a z drobet jiných materiálů,než jedna KIA,která bude mít záruku 7 r/150 tis.Na tohle si fakt počkám.To bude mazec.Neryju do Slovenska,to ani omylem,ale na výstavu se auta pečlivě připravují,co vím.Ta KIA byla totálně odfláklá a jen logicky se ptám,co bude potom? Rozhodně nebyla načatá od davů zájemců.Jinak je mi to jedno,bude se také prodávat,lidé budou mít práci,tak to neřešme.Ale rozdíl tam byl citelný,seč se to může nelíbit.Já si tam vybral Mondeo,nebo M6 či Avensise.Pokud to nebude něco jiného,jako P407,nebo co bude za rok? Vím já? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Charger

      Charger 10.10.2006  21:17

      « Re: Copati kluci se sikmyma ocima

      Souhlas- ty dvě by u mě vyhrály ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Jyrki" [85.70.115.XXX] 10.10.2006  17:32

    1. Grande Punto

    dal mozna nova Corsa a Honda. Jako nejvetsi propadak z finalistu vidim Peugeot 207. Osobne doufam ze Roomster vyhori.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "IT" [80.251.251.XXX] 10.10.2006  17:52

      « Re: 1. Grande Punto

      No a kdyby vyhořel,tak co jako?Ví dnes běžný zákazník,jací byli finalisté loni,předloni nebo v 2003 a nedej bože,kdo vyhrál? 99% lidí ani netuší. Ve světě se prodá ročně 40 mil osobáků,tak v čem je problém s nějakou anketou z EU? :-!
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Jyrki" [85.70.115.XXX] 10.10.2006  18:31

        « Re: Re: 1. Grande Punto

        Ale jiste ze je to celkem jedno, o uspechu nerozhoduje vyhrana soutez ale trzni uspech. Presto jsou lide kteri tuto soutez sleduji a jejich pripadne rozhodnuti muze ovlivnit. Osobne se mi Roomster nelibi ani trochu, uspech mu nepreju a asi marne doufam ze jej budu potkavat na silnicich co nejmene.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.10.2006  18:38

    Velká trojka

    Picasso, Roomster a Civic? Ne ten určitě neéé, japonec je v Evropě bez šance, Prius byl vyjímka díky technice, zkrátka třetího si netipnu. Legrační je ta anketa pod článkem, hoši od Hondy se snaží :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.10.2006  19:39

    Kdo to vyhraje?

    No podle me je to celkem jasny vyhrajete bud nejaky italsky nebo francouzsky auto. podle me se bude rozhodovat mezi Puntem a nebo 207. kdyz se clovek koukne do minulosti teto ankety tak zjisti, ze je pomerne zvlastni 2005 - TOYOTA Prius ( prekvapive Japonci ) 2004 - Fiat Panda, 2003 - Renault Megane, 2002 - Peugeot 307, 2001 - Alfa 147, 2000 - Toyota Yaris, 1999 - Ford Focus, 1998 - Alfa 156, 1997 - Renault Mégane Scénic, 1996 - Fiat Bravo/Brava, 1995 - Fiat Punto. za poslednich 10 let bylo vitezi 8 Francouzu nebo Italu, jeden Ford a dve Toyoty. Chapu porovnávat auta napric tridami a urcit nejakeho viteze je tezke, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze par aut je jako vitez jaksi omylem. Treba r 2002 na druhem miste skoncil Renault Laguna a na tretim Fiat Stilo. No je to takova divna anketa, ale fandim jako pravy cech Roomstru :-) a jelikoz mam rad i hondu a ford tak taky jim.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "DOG" [213.215.70.XXX] 10.10.2006  20:32

      « Kdo to vyhraje?

      plne suhlasim s predchadzajucim prispevkom talian alebo francuz ... ALE MYSLIM ZE VYHRA ROOMSTER - je najinovativnejsi a nema nejaku velku slabinu a to rozhodne. To ale neznamena ze je najlepsi vid MULTIPLA - Ja by som tam rad videl novu Corsu
  • 00 Reagovat !

    foto lorenzlubos

    lorenzlubos 10.10.2006  21:28

    Roomster ide dopredu!

    Po 4. mieste pre Octaviu II (vraj I) a Fabiu, nepostupeni Superbu a Octavie II sa Roomster dostava do uzsieho vyberu, ako som uz pred casom avizoval v diskusnom fore. Pre Skodu bude lepsie ako 4. miesto skvelym vysledkom, akymsi "dokazom" spravnej cesty, no je tu velka sanca na prvenstvo. V com je horsia ako Punto, Corsa, 207? Roomster je spickou vo svojej triede, avsak este omnoho zaujimavejsi je pri porovnani s inymi autami. Co sa tyka C4 Picasso, vidim velke sance, ale testy, jazdy, nic podobne, zatial nepozname. Oproti Xsare Picasso vsak obrovsky skok a rovno asi na k spicke triedy. S-MAX? Na 5+2 prilis velky, ale nmoc dobry. C30? Fajn, ale drahe, takze ak skonci nieco za nim, tak niekto z trojice malych aut, ak by sa ukazalo, ako horsie, ako jeho konkurenti, alebo naopak v pripade ich vyrovnanosti. To bude dokaz nespravnosti takejto ankety.
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 10.10.2006  22:01

    OT: PRODEJE ZÁŘÍ

    Dnes to vezmu jen krátce. A odzadu. IS... Lexus IS. Kolik myslíš? ani 10 :-) ani 9 :-) ani 8 :-) Jo, správně - 7 kulí, jako v Sarajevu... raději to ponechám bez komentáře. Ovšem číslo měsíce... je trojka. Tedy, v případě 159ky... to je smutné... to mě rmoutí... někdo tu psal, že se Alfa zmáhá, a že tu už frčí... No, o frčení mám trochu jinou předstvu. Mimochodem, Passat, Apoštol tvejch snů udělal 188 kousků... závratné číslo... Jo, v tomhle segmentu prodávaj hlavně ti, co umí ušít káru na zadek evropskýhoi jezdce. A na závěr ještě číslo z těch ohromujících - AUDI A6 60! Absolutní vítěz. BRAVO VW, BRAVO AUDI :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto RS

      RS 10.10.2006  22:05

      « Re: OT: PRODEJE ZÁŘÍ

      Už je to tady, zítra se upravý statistiky. Měsíce čekání, až vyjde řada pro šroubek a matičku nastala. Joo, už jen několik dlouhých hodin, poslední doleštení a Room for own čeká na koberečku. ;-) :yes: kolik je hodin, už je ráno, proč je ta noc tak dlouhá?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Alessio" [147.32.100.XXX] 11.10.2006  11:51

      « Re: OT: PRODEJE ZÁŘÍ

      výborná zpráva pro majitele...nebudou jezdit v masovce :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.10.2006  20:08

      « Re: OT: PRODEJE ZÁŘÍ

      myslis ze je 7ks oproti 7ks MB C tak malo ? Proc se tu misto toho nesmejes prodejum cecka ? ;-) Myslim ze je to uspech :yes: taky to nechas bez komentare ? trosku mi to zavani proletariatem aneb rikame to co se nam hodi ;-) Nebo proti 20ks A4 ? Postupujeme dal - novy Legend 10ks proti 14ks Ecka ? To je masakr ! Audi A6 - 60 - pocitas do toho oblibene prepazkove kovboje ? ;-) pokud ne (to bychom nemeli, prece je to spatne, pravi diamatovi kovboji kupuji bez prekazek) - RX 5 kousku, stejne jako Q7, kdepak je X5 ? Aaaa 3 kousky....ber to s humorem, vse se da napsat jednostranne ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        13.10.2006  20:53

        « Re: Re: OT: PRODEJE ZÁŘÍ

        :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "trash" [82.113.53.XXX] 12.10.2006  21:34

      « Re: OT: PRODEJE ZÁŘÍ

      dalsich 188 * v passatu, dalsich 188 nemeckych ubozaku....radsi lexusy a alfy ale to by lide tady museli mit vkus a ne zatemneny mozky. AT ZIJE LEXUS, FORD, ALFA!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ster" [87.197.103.XXX] 11.10.2006  08:27

    ROOMSTER ????

    Kdo to vyhraje? Datum: 10.10. 20:32Autor: neregistrovaný: "DOG" [213.215.70.XXX] plne suhlasim s predchadzajucim prispevkom talian alebo francuz ... ALE MYSLIM ZE VYHRA ROOMSTER - je najinovativnejsi a nema nejaku velku slabinu a to rozhodne. To ale neznamena ze je najlepsi vid MULTIPLA - Ja by som tam rad videl novu Corsu Ja som iba stále nepochopil v čom je ten ROOMSTER inovatívny ??? Veď je to iba ďalšia variácia aut ako Partner, Berlingo, Kangoo ... , ktoré sú na trhu roky, takže aká inovatívnosť ? To auto nemá nič, aby mohlo vyhrať túto anketu >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "blue.sun" [89.24.4.XXX] 11.10.2006  09:25

    :)

    Osobně preferuju dvojici Roomster - Civic. Roomster je pro Škodu krok jinam, když pomineme stárnoucí trojici Berlingo/Partner/Kangoo, nemá příliš konkurence. A ani tuhle trojici bych jako skutečné přímé konkurenty v evropském měřítku neviděl. Civic, auto, které jde proti růstovému trendu doby. Což svým způsobem je revoluce. Zatímco každá další generace aut je větší a větší, Civic šel rozměrama o pořádný kus dolů, aniž by utrpěl prostor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "manitou" [82.150.170.XXX] 11.10.2006  10:59

    TAK TY PRODEJE V ZÁŘÍ

    V nižší střední kraluje dokonalý a tón ve třídě udavající Focus, za ním sen českých venkovanů praktický Logan, hned v závěsu pohledná Astra a pak se pod bendou krčí ten, co již velmi vyplašen čeká na svoje převtělení do šesté degenerace, tedy nejisté sezóny ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.2006  11:11

    K čemu diskuze?

    Vždyť je to jasné: C4 Picasso :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "r" [213.180.38.XXX] 11.10.2006  14:06

      « Re: K čemu diskuze?

      Presne,a kdo řiká že ne tak utře
    • 00 Reagovat !

      foto Humbert

      Humbert 12.10.2006  01:13

      « Re: K čemu diskuze?

      vidim to stejně :yes: ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "TECH" [62.240.163.XXX] 11.10.2006  15:19

    HONDA

    Tak 31 % to je zajímavé a z 1500 hlasujícících, ještě lepší.Jen dotaz je to 5D či sedan??
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "DOG" [213.215.70.XXX] 11.10.2006  20:23

    roomster

    STER: ok ja nie som za to aby to bol roomster - je to ale nasmerovanie triedy Berlingo/Partner/Kangoo od vylucne pracovneho auta k autu na volny cas a to podla mna tato trojica nedokazala aj ked mala snahu - cize viac ludi ho vyuzije na volny cas ako na podnikanie - suhlasis? (v tom je ta inovacia) Inac ja tuto anketu nepovazujem za nieco objektivne ...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Chlapec s autismem postavil největší repliku Titaniku z lega. Teď doplula do USA

Chlapec s autismem postavil největší repliku…

Největší světovou repliku neslavně proslulého parníku Titanic, která kdy byla sestavena z kostek lega,  trvalo…

„Žena hrdinka.“ Janu Nagyovou navrhli na státní vyznamenání

„Žena hrdinka.“ Janu Nagyovou navrhli na státní vyznamenání

V Poslanecké sněmovně se sešly návrhy na státní vyznamenání, které posoudí příslušný podvýbor. Mezi zasloužilými…

 

iSport.cz

Český tým na MS v hokeji 2018: mladíci z NHL a farem, ale i mazáci

Český tým na MS v hokeji 2018: mladíci z NHL a…

Sotva skončil jeden velký turnaj, prakticky hned je tu další. Na ZOH v Pchjongčchangu se umístil český tým pod…

SESTŘIHY: Olomouc se vrátila před Spartu, Plzeň porazila Brno

SESTŘIHY: Olomouc se vrátila před Spartu, Plzeň…

Fotbalisté Sparty ve 25. kole HET ligy zdolali i díky parádní trefě Nicolae Stanciua Jablonec 2:0. Na třetím…

 

Reflex.cz

KSČM nadále povede Filip, ve druhém kole volby porazil Skálu

KSČM nadále povede Filip, ve druhém kole volby porazil Skálu

Komunistickou stranu Čech a Moravy nadále povede Vojtěch Filip. Ve druhém kole tajné volby mu delegáti dnešního…

Skoro zázračná špalda: Dávala vojákům sílu do boje a pomáhá s trávením

Skoro zázračná špalda: Dávala vojákům sílu do boje a…

Svatá Hildegarda z Bingenu prý prohlásila: „Kdyby už člověk nemohl nic jíst a nic mu nepomáhalo, špalda jej…