Fliegl: Plachtové nástavby- Čtyřletá záruka

Fliegl: Plachtové nástavby- Čtyřletá záruka

 
 

Plachtové nástvaby a návěsy od společnosti Fliegl se vyznačují několikanásobnou ochranou proti korozi a dlouholetou zárukou.

Návěsy s velikým logem Fliegl‘s Road Runner a Fliegl Trailer na boční plachtě potkáváme již stabilně na všech našich i evropských cestách a dálnicích. Vozidla s tímto logem reprezentují německého výrobce, firmu Fliegl.

Plachtové návěsy tvoří součást široké palety nabízených typů přípojných vozidel Fliegl a právě tyto bychom vám rádi ve zkratce představili.

Dvojitý rám a standardní výška 1150 mm

Začněme u nejběžněji používané návěsné výšky 1150 mm. Zde může firma nabídnout návěsy v provedení jak bočnicovém, tak s třístrannou shrnovací plachtou. Rámy návěsů, jež představují velkou přednost této značky, procházejí několikanásobnou ochranou proti korozi. Dvojitý rám nad točnicí je sice výrobně náročnější, zato takto dosažená stabilita a pevnost přináší při provozu své ovoce. Ve finální úpravě se nabízí rámy lakované či pozinkované s až 15letou zárukou proti prorezivění nebo kombinace pozink + lak zárukou garancí 20 let. Návěsy Fliegl mají také dvě velikosti rámu nad točnou s výškou 1150 mm, a to 95 a 125 mm. Při síle rámu 95 milimetrů Fliegl dosahuje při stejné kvalitě podvozku citelnější výšky pod plachtou, což zní pro dopravce jistě velice zajímavě.

U bočnicových návěsů Fliegl poskytuje různé varianty výšek bočnic, zadních vrat a plachet návěsu. Boční úchyty pro připevnění nákladu jsou jednoduchým způsobem zapuštěny a nepřekážejí tak při manipulaci s nákladem. Podlahu tvoří vodě odolná 21vrstvá finská překližka podložená podélnými a Omega profily. Podložení podlahy naleznete v šíří kol paletového a vysokozdvižného vozíku.

Jednoduchá práce s plachtou

Boční plachty mají jednoduchý uzávěr a napínání v zadní části – systém na „ráčnu“. Postranní posuvné sloupky lze jednoduchým způsobem odjistit a posunout podle potřeby nakládky. Stejného principu využívá rovněž posuvná střecha při nakládce jeřábem.

Fliegl nabízí také kombinaci bočnic a třístranné shrnovací plachty. K nabídce patří i varianta plachtového návěsu s prohlubní na převoz svitků.

Návěsy Fliegl jsou osazeny nápravami BPW a SAF, tedy nejrozšířenějšími u nás i v Evropě. Samozřejmost představuje nabídka kotoučových či bubnových brzd, sériově je dodáváno EBS. Zvedací náprava, schránka pro nářadí, koš na rezervu nebo palety, přizvedávání střechy, L profil, různé uzávěry plachty a další volitelná výbava závisí na požadavcích zákazníka.

O stupínek níže

Další návěsná výška činí 1050 mm. Vozidlo při síle rámu 95 mm dosahuje pod plachtou hodnoty 2820 mm. U řady Mega s výškou točnice 950 mm nabízí Fliegl rám o rozměrech 70 mm a 95 mm. Podle jeho volby také ovlivníme výšku pod plachtou návěsu.

Dalším z řady plachtových návěsů se stává Jumbo s lomeným rámem. Na točně 1150 mm a po 4050 mm délky se rám lomí dolů na ložnou výšku pouhých 880 mm. Všechny tyto návěsy dodává Fliegl v provedeních s bočnicí i s třístrannou shrnovací plachtou.

Novinku v oblasti garance reprezentuje až 4letá záruka na tato vozidla.

Road trainy a ostatní

V minulých letech představil Fliegl také soupravy s délkou 25,25 metrů. Jednalo se o dva typy plachtových souprav.

První z nich představuje Road Train - kombinace valníkového auta či vozu s výměnnou nástavbou, za kterou je připojen přívěs s točnicí. Na točnici je posazen běžný plachtový návěs.

Druhé vozidlo Super Train vzniklo spojením návěsu Jumbo a tandemového přívěsu. Obě impozantní soupravy bez problému projely Českou republikou, Prahou a při běžném provozu dorazily do cíle v Mnichově Hradišti. Zde si mohl každý účastník osobně vyzkoušet řízení takových vozidel. Fliegl vyváží takové soupravy už několik let úspěšně do severských zemí. Jejich účelem je možnost převážení většího objemu zboží najednou, snížit tím počet jízd a odlehčit přetíženým dálnicím a v neposlední řadě i životnímu prostředí.

Mimo klasických plachtových návěsů proslul Fliegl též svým řešením technických specialit, z nichž některé přinášíme na fotografiích.

Spolupracujeme s TipCars.com
Česko se možná připojí k žalobě na německé mýto, uvedl Sobotka Česko se možná připojí k žalobě na německé mýto, uvedl Sobotka

Zavedení mýtného pro osobní auta v Německu od roku 2019,…

Ministerstvo průmyslu chce zrychlit internet, vypíše výzvu na dotace Ministerstvo průmyslu chce zrychlit internet, vypíše výzvu na dotace

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března…

Jaderná energetika srazila Westinghouse, bankrot vyjde na stovky miliard Jaderná energetika srazila Westinghouse, bankrot vyjde na stovky miliard

Japonský konglomerát Toshiba informoval své hlavní…

Německé dálnice se v roce 2019 zpoplatní, rozhodl parlament Německé dálnice se v roce 2019 zpoplatní, rozhodl parlament

Řidiči osobních aut budou muset od roku 2019 platit za…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami

V našem výběru najdete deset současných aut, u kterých se…

Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta

Koncept vozu bude mít svoji premiéru na autosalonu v…

 






 
Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Dnes 12:50

Kořeny vývoje těžkého nákladního vozidla Tatra 813 sahají do přelomu padesátých a šedesátých let, ale první exemplář, jímž byla zahájena výroba tohoto modelu byl dokončen v pátek 24. března roku 1967.




Blesk.cz

Oslavenec Bartoška = dovozce hvězd do Česka! Přehled hollywoodských hvězd, které vylákal do Varů

Oslavenec Bartoška = dovozce hvězd do Česka! Přehled…

Od roku 1994 je Jiří Bartoška, který v pátek oslaví 70. narozeniny, prezidentem Mezinárodního filmového…

Připravte si vitamínovou bombu: 3 recepty na výborné smoothie!

Připravte si vitamínovou bombu: 3 recepty na výborné…

Smoothie je nápojem dneška. Nejde však jen »obyčejný« džus. Kromě šťávy jsou ve smoothie rozmixované celé kusy…

 

iSport.cz

Osudy hvězd. Crosby useknul kus prstu, Ovečkin bruslil pro charitu

Osudy hvězd. Crosby useknul kus prstu, Ovečkin…

Pittsburgh i Washington mají jistotu, v play off NHL ani letos nebudou tyto supersilné týmy chybět. V nočních…

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme trénovali, asi to byla chyba

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme…

V reprezentaci je pátým rokem, zažil tři trenéry. Vladimír Darida má mandát srovnávat. Byl Michal Bílek opravdu…

 

Reflex.cz

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli zeleným fanatikům ve vedení města

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli…

Pravidelná páteční rubrika, ve které Václav Klaus ml. odpovídá na otázky šefredaktora časopisu Reflex Marka Stoniše.

Posvátná řeka na Novém Zélandu dostala jako první na světě stejná práva jako lidé

Posvátná řeka na Novém Zélandu dostala jako první na…

Více než 140 let trval boj místních Maorů na Severním ostrově na Novém Zélandu, aby úřady uznaly jejich…