Fliegl: Plachtové nástavby- Čtyřletá záruka

Fliegl: Plachtové nástavby- Čtyřletá záruka

 
 

Plachtové nástvaby a návěsy od společnosti Fliegl se vyznačují několikanásobnou ochranou proti korozi a dlouholetou zárukou.

Návěsy s velikým logem Fliegl‘s Road Runner a Fliegl Trailer na boční plachtě potkáváme již stabilně na všech našich i evropských cestách a dálnicích. Vozidla s tímto logem reprezentují německého výrobce, firmu Fliegl.

Plachtové návěsy tvoří součást široké palety nabízených typů přípojných vozidel Fliegl a právě tyto bychom vám rádi ve zkratce představili.

Dvojitý rám a standardní výška 1150 mm

Začněme u nejběžněji používané návěsné výšky 1150 mm. Zde může firma nabídnout návěsy v provedení jak bočnicovém, tak s třístrannou shrnovací plachtou. Rámy návěsů, jež představují velkou přednost této značky, procházejí několikanásobnou ochranou proti korozi. Dvojitý rám nad točnicí je sice výrobně náročnější, zato takto dosažená stabilita a pevnost přináší při provozu své ovoce. Ve finální úpravě se nabízí rámy lakované či pozinkované s až 15letou zárukou proti prorezivění nebo kombinace pozink + lak zárukou garancí 20 let. Návěsy Fliegl mají také dvě velikosti rámu nad točnou s výškou 1150 mm, a to 95 a 125 mm. Při síle rámu 95 milimetrů Fliegl dosahuje při stejné kvalitě podvozku citelnější výšky pod plachtou, což zní pro dopravce jistě velice zajímavě.

U bočnicových návěsů Fliegl poskytuje různé varianty výšek bočnic, zadních vrat a plachet návěsu. Boční úchyty pro připevnění nákladu jsou jednoduchým způsobem zapuštěny a nepřekážejí tak při manipulaci s nákladem. Podlahu tvoří vodě odolná 21vrstvá finská překližka podložená podélnými a Omega profily. Podložení podlahy naleznete v šíří kol paletového a vysokozdvižného vozíku.

Jednoduchá práce s plachtou

Boční plachty mají jednoduchý uzávěr a napínání v zadní části – systém na „ráčnu“. Postranní posuvné sloupky lze jednoduchým způsobem odjistit a posunout podle potřeby nakládky. Stejného principu využívá rovněž posuvná střecha při nakládce jeřábem.

Fliegl nabízí také kombinaci bočnic a třístranné shrnovací plachty. K nabídce patří i varianta plachtového návěsu s prohlubní na převoz svitků.

Návěsy Fliegl jsou osazeny nápravami BPW a SAF, tedy nejrozšířenějšími u nás i v Evropě. Samozřejmost představuje nabídka kotoučových či bubnových brzd, sériově je dodáváno EBS. Zvedací náprava, schránka pro nářadí, koš na rezervu nebo palety, přizvedávání střechy, L profil, různé uzávěry plachty a další volitelná výbava závisí na požadavcích zákazníka.

O stupínek níže

Další návěsná výška činí 1050 mm. Vozidlo při síle rámu 95 mm dosahuje pod plachtou hodnoty 2820 mm. U řady Mega s výškou točnice 950 mm nabízí Fliegl rám o rozměrech 70 mm a 95 mm. Podle jeho volby také ovlivníme výšku pod plachtou návěsu.

Dalším z řady plachtových návěsů se stává Jumbo s lomeným rámem. Na točně 1150 mm a po 4050 mm délky se rám lomí dolů na ložnou výšku pouhých 880 mm. Všechny tyto návěsy dodává Fliegl v provedeních s bočnicí i s třístrannou shrnovací plachtou.

Novinku v oblasti garance reprezentuje až 4letá záruka na tato vozidla.

Road trainy a ostatní

V minulých letech představil Fliegl také soupravy s délkou 25,25 metrů. Jednalo se o dva typy plachtových souprav.

První z nich představuje Road Train - kombinace valníkového auta či vozu s výměnnou nástavbou, za kterou je připojen přívěs s točnicí. Na točnici je posazen běžný plachtový návěs.

Druhé vozidlo Super Train vzniklo spojením návěsu Jumbo a tandemového přívěsu. Obě impozantní soupravy bez problému projely Českou republikou, Prahou a při běžném provozu dorazily do cíle v Mnichově Hradišti. Zde si mohl každý účastník osobně vyzkoušet řízení takových vozidel. Fliegl vyváží takové soupravy už několik let úspěšně do severských zemí. Jejich účelem je možnost převážení většího objemu zboží najednou, snížit tím počet jízd a odlehčit přetíženým dálnicím a v neposlední řadě i životnímu prostředí.

Mimo klasických plachtových návěsů proslul Fliegl též svým řešením technických specialit, z nichž některé přinášíme na fotografiích.

Spolupracujeme s TipCars.com
Glosa Martina Čabana: Visegrádský šprajc Glosa Martina Čabana: Visegrádský šprajc

Česko je o krok blíž k řízení před Soudním dvorem EU…

Česko je rekordně zadlužené, dluh ale není žádný Otesánek Česko je rekordně zadlužené, dluh ale není žádný Otesánek

Státní dluh České republiky ke konci června dosahoval…

Výroba aut v Česku v pololetí prudce stoupla, růst táhla Škoda Auto Výroba aut v Česku v pololetí prudce stoupla, růst táhla Škoda Auto

V Česku se v letošním prvním pololetí vyrobilo rekordních…

Innogy rozšiřuje v Německu síť dobíječek pro elektromobily, dotace na ně ale nezabírají Innogy rozšiřuje v Německu síť dobíječek pro elektromobily, dotace na ně ale nezabírají

V Německu by už za čtyři roky měl podle představ vlády…

 

Štítky Profi

 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Téměř osmdesátiletá žena jela 235 km/h, její výmluva vás překvapí! Téměř osmdesátiletá žena jela 235 km/h, její výmluva vás překvapí!

Jet autem 235 km/h za hodinu není jen tak ani pro zkušené…

Za měsíc a půl začne autosalon ve Frankfurtu. Přehled odtajněných vozů Za měsíc a půl začne autosalon ve Frankfurtu. Přehled odtajněných vozů

Na výstavišti ve Frankfurtu ad Mohanem budou letos chybět…

 





 
SMZ: I v Sovětském svazu měli Velorex. Vypadal ještě podivněji

SMZ: I v Sovětském svazu měli Velorex. Vypadal ještě podivněji

Dnes 08:00

Tříkolky a čtyřkolky SMZ byly určeny invalidům. Vyráběly se až do druhé poloviny 90. let v desetitisícových sériích, na západ od hranic bývalého SSSR na ně ale narazíte vzácně.




Blesk.cz

Krach hereckého páru: Žilková řeší nečekaný rozchod!

Krach hereckého páru: Žilková řeší nečekaný rozchod!

Nejdřív ji nechtěl a odháněl ji, pak se nechal sbalit, a teď mu zlomila srdce! Syn Veroniky Žilkové (55) Vincent…

Takhle hlídá děda Petr Novotný. 7 dětí a on si v klidu čte!

Takhle hlídá děda Petr Novotný. 7 dětí a on si v klidu čte!

Bavič Petr Novotný (69) na začátku roku doslova utekl hrobníkovi z lopaty. Po několika operacích, kdy mu selhalo…

 

iSport.cz

Hráči a data: Danny je neuvěřitelný, Sparta mohla koupit líp, tvrdí Dobiáš

Hráči a data: Danny je neuvěřitelný, Sparta mohla…

Rozmarné, či spíše rozmařilé přestupové léto trhá rekordy českého fotbalu a přivádí zajímavé zahraniční hráče.…

Stramaccioni: Posila z Neapole? Věřím, že to dotáhneme tenhle týden

Stramaccioni: Posila z Neapole? Věřím, že to…

PŘÍMO Z BĚLEHRADU | Už deset posil přivedla do svého kádru před startem nové sezony Sparta. A tohle číslo v…

 

Reflex.cz

Zřícenina plná tajemných legend. To je hrad Starý Jičín v severním podhůří Beskyd

Zřícenina plná tajemných legend. To je hrad Starý…

„Bílá paní na starojickém hradě byla prý manželkou posledního majitele rodu pánů z Kravař. Poprvé ji lidé uzřeli…

Jaroslav Kubera: Zeman si v kampani ukojí ego, ale pak prezidentství položí

Jaroslav Kubera: Zeman si v kampani ukojí ego, ale…

Když děláte rozhovor se senátorem a možným prezidentským kandidátem Jaroslavem Kuberou (70), máte pocit, že…