Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Ford Ka na českém trhu od 219.900,- Kč

Od počátku prosince 2008 je u českých dealerů Fordu k dostání nový Ford Ka.
Zpět na článek
4. 12. 2008 09:42
4. 12. 2008 10:17
4. 12. 2008 11:06
4. 12. 2008 11:16
4. 12. 2008 12:35
4. 12. 2008 14:55
4. 12. 2008 15:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 12. 2008 14:54
4. 12. 2008 15:15
4. 12. 2008 19:57
4. 12. 2008 10:49
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 12:54
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 13:38
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 14:15
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 14:44
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 21:09
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 15:03
4. 12. 2008 17:17
4. 12. 2008 15:54
4. 12. 2008 15:58
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 12. 2008 16:12
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 16:58
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 12. 2008 22:47
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 12:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 12. 2008 22:45
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 13:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 12. 2008 13:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 12. 2008 16:15
neregistrovaný "Trolik"
5. 12. 2008 08:00
neregistrovaný "Trolik"
4. 12. 2008 17:23
4. 12. 2008 19:33
9. 12. 2008 00:09
9. 12. 2008 20:26
neregistrovaný "vasek88"
4. 12. 2008 09:42
Fiesta
Na vizáž fakt iba zmenšená Fiesta. Kam sa podela originalita a aura prvého "Káčka"? Ach jo...

Mimochodom, teraz sa začína ukazovať nadčasovosť "tlamy" z dielne peugeota. S podstatným sklzom, ale nakoniec ju začínajú používať všetci - Ford, Mazda...keď Peugeot vymyslí zase niečo nové, bude ju mať možno aj nový Golf VIII... >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
4. 12. 2008 10:17
Re: Fiesta
A od koho má "tlamu" Audi (single frame)? >:D
Avatar - Perun
4. 12. 2008 11:06
Re: Fiesta
Nadčasovost "tlamy"... Zajímavý postřeh ;-) :yes:
Třeba Peugeot opravdu poněkud předčasně otevřel dveře do třinácté komnaty. Sklidil nevoli, ale patří mu dík a uznání..
Příště snad v poněkud umírněnější podobě.
4. 12. 2008 11:16
Re: Fiesta
Myslis nadcasovost tlamy Ferrari? ;-) Vzdyt 407 by bez znaku a se ctyrmi (uz i dvema) kulatymi svetly mohlo doplnit u F chybejici sedan :-)
4. 12. 2008 12:35
Re: Fiesta
:-) Trefa, přímo na komoru.
4. 12. 2008 14:55
Re: Fiesta
Až bude mať takú tlami Golf, zaspievaš najeho počesť ódu a nezabudneš pripomenúť, že VW zase raz zadefinoval nový smer, prípadne triedu...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 12. 2008 15:54
Re: Fiesta
>:D >:D
4. 12. 2008 14:54
Re: Fiesta
Nepchaj sem superšport, ten má veľkosť tlamy vynútenú požiadavkami chladenia. U peugeotu ide čiste o štylistickú záležitosť. Mimochodom, u Ferrari tá maska snáď nikdy nebola až taká dominantná, možno s nejakou malou výnimkou.
4. 12. 2008 15:15
Re: Fiesta
Bavim se o inspiraci, ne o funkcnosti
4. 12. 2008 19:57
Re: Fiesta
tlamy Ferrari a Peugeotu sa nepoznali ani nepoznajú. Ani v tomto, ani v minulých životoch. Nemiešaj hrušky s kolečkami... :-)
4. 12. 2008 10:25
Hezké, cena přijatelná
Hezké auto, cena vypadá na úplně nový model příznivě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 10:49
Šíření poplašné zprávy
V rámci zaváděcí nabídky - buďte v klidu, tohle jsou ceny za které to bude i v dalším roce, konkurence v segmentu je silná.

Navíc si Ford moc dobře pamatuje, jak původní Káčko první rok "trhalo prodeje" a dalších jedenáct let po něm nikdo ani neštěknul ...
Rozbalit vlákno
13
4. 12. 2008 12:26
Re: Šíření poplašné zprávy
A to jsi cetl kde?
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 12:54
Re: Šíření poplašné zprávy
co, ty prodeje ?
Avatar - delphino
4. 12. 2008 13:11
Re: Šíření poplašné zprávy
pokud vím tak první enerace Kačka byla loni nejprodávanějším autem ve svém segmentu v UK a to je poměrně důležitý trh. Takže toto "neprodejné" 11 let staré auto bylo nejprodávanější.... ale taky podle mě má víc ducha než nové Ka. Měli jit cestou evoluce, ne revoluce
4. 12. 2008 13:36
Re: Šíření poplašné zprávy
To vis, nikdo po nem nesteknul ;-)
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 13:38
Re: Šíření poplašné zprávy
UK ano, myslel jsem českou cenu a tím i český trh.

Někdy 2001 mě ve Francii vzal jeden řidič ve Fordu Ka směrem do Čech, rozjel to z mírného kopce na 170 km/hod, třepalo se to komplet celé, čekal jsem, že nás předběhnou vlastní kola >:D
4. 12. 2008 13:46
Re: Šíření poplašné zprávy
Ano, cesky trh je velmi dulezity :yes: A proc jsi nejel vlastnim, kdyz se ti to nelibilo?
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 14:15
Re: Šíření poplašné zprávy
Dvouměsíční cesta stopem po Španělsku.
4. 12. 2008 14:43
Re: Šíření poplašné zprávy
Vidis, tak bys mel byt rad a nekritizovat ;-)
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 14:44
Re: Šíření poplašné zprávy
To nebyla kritika, ale popsaný zážitek z cesty.
4. 12. 2008 19:47
Re: Šíření poplašné zprávy
Mozna jsi mel sednou i za volant a jen delat chytreho stopare ;-)
4. 12. 2008 19:59
Re: Šíření poplašné zprávy
A čo to bolo za blba, že autíčko do mesta rozbiehal na takú šialenú rýchlosť?
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 21:09
Re: Šíření poplašné zprávy
To už nevím, ale člověk napříč Evropou občas potkal lidi různé - úchyláky, kecalisty, leklé ryby, egoisty, feťáky, ... Ale jel bych zase a klidně hned.
Avatar - delphino
5. 12. 2008 08:20
Re: Šíření poplašné zprávy
káčko je možná primárně do města, ale jeho jízdní schopnosti se neztratí ani na silnicích mimo. na okreskách si člověk taky užije a na dálnici... těch 130 je pro něj nejvyšší pohodlný limit to uznávám... ale dá se a ne vždy a všude se cestuje po dálnici.
Avatar - Flai
4. 12. 2008 15:03
Takkhle ne ...
Za ty penize a s takovou podpruměrnou 1.2 :-(
Raději Chevrolet Aveo 1.2 62kw ;-)
Rozbalit vlákno
2
4. 12. 2008 15:38
Re: Takkhle ne ...
To bude vyhra >:D
4. 12. 2008 17:17
Re: Takkhle ne ...
jj Amerika je Amerika >:-[]
4. 12. 2008 15:54
Ne tak hrozné
Když pominu Fordí "nijaký" design, který se mi osobně příliš nezamlouvá ( což je ale můj problé, že ), tak mě celkem potěšil interiér. Je otázkou, jaký bude na "posaz". Motory klasika, která pro konkrétně tohle autíčko bohatě stačí. Jen trochu škoda, že Ford nenavázal na předchozí originalitu Káčka. Stejně jako Renault neposunul svěží design Megana 2.g. a nebo Subaru jak nevydrželo u zajímavého předku první Tribeci. Takže sesumírováno svěží interiér v uniformním kabétě. Nic převratného, ale vlastně chceme od mainstreamu převratné věci ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 12. 2008 15:58
Motokárový předchůdce
Často slýchávám (i na Fiestu), že přes to, že i nové generace těchto modelů mají skvělé jízdní vlastnosti, předchůdci byly orientovány jako automobily pro skutečné řidiče. Já s nimi zkušenosti neměl (ani nemohu... :-) ), takže na toto téma nepodám verdikt. Ale designově se mi více líbilo Ka první generace, které se inspirovalo hravostí a stylem Twinga I., o čemž svědčí jeho nadčasovost. A jestli je jeho podvozek skutečně tak zábavný, jak se o něm píše...hmmm :-)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 16:12
Re: Motokárový předchůdce
no zozadu to vyzera vyslovene ako corsa 3d. Ale podvozok to lepsie naladeny ako Fiat 500 urcite bude mat a trebars aj posilovac riadenia. Na to si u fordu daju pozor a vedia to
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 12. 2008 16:58
Re: Motokárový předchůdce
S tou Corsou souhlas. Zepředu se mi to (hlavně z dálky) jeví trochu jako Twingo II. Řízení bude ostřejší než u Fiatu, který dopřává pohodlnou a prestižní městskou projížďku. Ovšem s výjimkou Abarthu 500... :-)
4. 12. 2008 19:37
Re: Motokárový předchůdce
I bez vyjimky Abarthu 500, kde rizeni je take nic moc.
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 22:47
Re: Motokárový předchůdce
no sice mas mozno pravdu, ale isiel si Abarathom 500? Ja nie a Ty urcite tiez nie, takze psssssst.

A Abarath aj nejaka ostrejsia verzia Ka budu mat sakra co robit s Twingom RS, ci Twingom RS Cup... Twingo nici akurat ohyzdhny interier
4. 12. 2008 23:43
Re: Motokárový předchůdce
Na Abarth F500 uz davno bylo par testu kde rizeni bylo ohodnoceno stejne blbe jako u radove 500, ne ze bych vsem testum veril, ale kdyz ty tak veris vsem "testum" ver i vsem testu o Abarth 500. Dik

KA ST moc prace s Twingem RS/Cup mit nebude uz proto ze bude mit rozhodne lepsi podvozek i rizeni i asi vetsi vykon turbo motoru a navic vazi o 100kg mene nez F500. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 12. 2008 12:16
Re: Motokárový předchůdce
Když si Twingo poradilo s Mini Cooperem a Fiestou... :yes:

Na odpověď Abarthu se ale těším. Bude to zajímavý souboj.
4. 12. 2008 19:45
Re: Motokárový předchůdce
"Často slýchávám (i na Fiestu), že přes to, že i nové generace těchto modelů mají skvělé jízdní vlastnosti, předchůdci byly orientovány jako automobily pro skutečné řidiče."

Neni to pravda.
Nova Fiesta i KA v tom pokracuji stejne dobre, staci se svezt ;-) Rozhodne neni pravda ze by stara Fiesta jezdila lepe. Nejezdi. Nova Fiesta se priblizuje vyrazne urovni Focuse MKI a to je velka pochvala. Podvozek je proste o generaci dal a to je dobre. V tom nema nova Fiesta ve sve tride konkurenci.
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 22:45
Re: Motokárový předchůdce
odviest sa staci a stara fiesta bola uplne inde podvozkovo... Lepsie. Toto je viac auto pre masy a aj pre "slecinky"...
4. 12. 2008 23:32
Re: Motokárový předchůdce
Ne to neni pravda, se starou Fiestou mam najeto xy tisic narozdil od tebe, iternetoveho Honda ridice kecala. ;-)

Toto je viac auto pre masy a aj pre "slecinky" ano ale designem, podvozek i rizeni je jeste lepsi nez u minule generace ;-).

Mimo to Fiesta vzdy byla pro masy - at slecny, tak rodiny i pro chlapi nebo duchodce, proste pro vsechny. Uz za dob XRII nebo RS.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 12. 2008 13:07
Re: Motokárový předchůdce
Ford se místo řidičů snaží své malé modely orintovat více pro mladé a, jak píšeš, pro "slečinky". Nevím, jak velkou újmu utrpěl požitek z jízdy, ale designově jsou celkem povedené. I když, staré Káčko mělo velké charisma...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 12. 2008 13:03
Re: Motokárový předchůdce
Říkám, jsou to jen fakta, která často slýchávám ;-)
V létě vyzkouším obojí...
neregistrovaný "Trolik"
4. 12. 2008 16:15
ja si radsej...
...necham stare KA >:D ale teraz vazne. toto nove ka sa mi nepaci.je to take nijake.skorej mi to prijde ako nejaka karikatura.uz tu bolo pisane ze KA2 nedosahuje hravost a styl predchodcu a musim tak trochu suhlasit.ja by som si to nekupil.ale videl som aj horsie ;-)
Rozbalit vlákno
4
4. 12. 2008 19:35
Re: ja si radsej...
"nedosahuje hravost a styl predchodcu"

To je dost odvazne tvrzeni s minimem informaci >:D
4. 12. 2008 20:03
Re: ja si radsej...
Možno odvážne, ale rozhodne pravdivé, pokiaľ sa dizajnu týka. Čo sa jazdy týka, to sa bude dať komentovať až po odskúšaní :-)
4. 12. 2008 20:44
Re: ja si radsej...
Pravdive ne. Design je subjektivni ;-)
neregistrovaný "Trolik"
5. 12. 2008 08:00
Re: ja si radsej...
myslim ze na tom neni nic odvazne.tou hravosotu som myslel design a nic ine.niesom slepy tak sa dokazem pozriet na fotky.jasne ze nazivo to bude o niecom inom ale aj tak si stojim za svojim,aj ked design je kazdeho osobna vec
4. 12. 2008 16:58
Sada Individual Grand Prix
Pro názornost
"Sada Individual Grand Prix - Interior zahrnuje unikátní design sedadel v červeno-bílém provedení, přední a zadní velurové rohože s obšitím v červené barvě, volant v červeno-černém provedení, hlavici řadicí páky a madlo ruční brzdy v červené barvě, čalounění dveří v červené barvě, perleťově bílé dekorace madel dveří, výdechů klimatizace a středové konzoly, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, přihrádku pod sedadlem spolujezdce, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, kapsy na zadní straně předních sedadel a ISOFIX úchyty pro upevnění dětských sedaček. K ní si zákazník může doobjednat ještě analogickou sadu pro úpravu exteriéru, do níž patří vnější zpětná zrcátka v kontrastní barvě, sportovní mřížka předního nárazníku s rámem v kontrastní barvě, sportovní pruhy na kapotě, střeše a dveřích zavazadlového prostoru, pruhy na bocích karoserie, chromovaná koncovka výfuku. Sada je dostupná s vybranými barvami karoserie a pouze v kombinaci s koly z lehkých slitin."

[odkaz]
Pekne :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
4. 12. 2008 18:33
Re: Sada Individual Grand Prix
Áaa, vypisovač fordích prospektů opět úřaduje. >:D
4. 12. 2008 19:31
Re: Sada Individual Grand Prix
Kdyz uz tak pise se Ford ne ford! ;-)
4. 12. 2008 20:05
Re: Sada Individual Grand Prix
Omyl, jossalito použil meno Forda len ako prívlastok, a ten sa píše s malým písmenom! :-)
4. 12. 2008 20:14
Re: Sada Individual Grand Prix
Deadlift je hloupý, on to neví. Tudíž ho to do jisté míry omlouvá a nikdo ho zde nebere vážně. ;-)
4. 12. 2008 21:05
Re: Sada Individual Grand Prix
NE fordích prospektů, ale Fordovych prospektu !!!!!

A pise se velke F podle pridavnych jmen privlastnovacich.

Jako treba Pavlovi kamarádi, Čapkovy pohádky atd.

Totéž pravidlo platí i při obráceném slovosledu: děti Novákovy, sourozenci Královi (ale: potkal jsem sourozence Královy), sestry Dvořákovy, viděl jsem manžele Nedělovy.
Tedy plati i prospekty Fordovy !!!!
4. 12. 2008 23:03
Re: Sada Individual Grand Prix
Tady se pleteš ;-)
4. 12. 2008 17:23
Ka
Určitá originalita předchozího Káčka chybí, :yes: ale jako celek je to velmi líbivé malé auto. Škoda, že podobně líbivá není i nafouklá sestra Fiesta, té jsem stále nepřišel na chuť. Nedávno jsem si ji prohlížel u Charouze a je to volaké čudné ;-\
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2008 19:33
Re: Ka
Nekomu se treba zase libi vice Fiesta nez KA ;-)
9. 12. 2008 00:09
Hurá
Tohle se opravdu dobře čte. Protože Fiat 500 s tímhle štírkem za zády se už nebude moci prodávat za tak přemrštěnou cenu. :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vasek88"
9. 12. 2008 20:26
Re: vím o lepším:o)
Podle mě tohle je moc malý...chtělo by to něco jen o trochu většího, stačilo by o maličko:o)...na můj vkus je to taky trochu usedlý...řekl bych, že by Ford mohl trochu víc popustit uzdu své fantazie a inspirovat se třeba u Italů:o)...ty maj totiž podle mého názoru jedny z nejhezčích aut na světě,,,hlavně pak ty nové auta se jim velmi daří...jedno za všechny bych mohl jmenovat třeba nové krásné MITO:o)