Na vizáž fakt iba zmenšená Fiesta. Kam sa podela originalita a aura prvého "Káčka"? Ach jo...
Mimochodom, teraz sa začína ukazovať nadčasovosť "tlamy" z dielne peugeota. S podstatným sklzom, ale nakoniec ju začínajú používať všetci - Ford, Mazda...keď Peugeot vymyslí zase niečo nové, bude ju mať možno aj nový Golf VIII... >:D
Nadčasovost "tlamy"... Zajímavý postřeh ;-):yes:
Třeba Peugeot opravdu poněkud předčasně otevřel dveře do třinácté komnaty. Sklidil nevoli, ale patří mu dík a uznání..
Příště snad v poněkud umírněnější podobě.
Nepchaj sem superšport, ten má veľkosť tlamy vynútenú požiadavkami chladenia. U peugeotu ide čiste o štylistickú záležitosť. Mimochodom, u Ferrari tá maska snáď nikdy nebola až taká dominantná, možno s nejakou malou výnimkou.
pokud vím tak první enerace Kačka byla loni nejprodávanějším autem ve svém segmentu v UK a to je poměrně důležitý trh. Takže toto "neprodejné" 11 let staré auto bylo nejprodávanější.... ale taky podle mě má víc ducha než nové Ka. Měli jit cestou evoluce, ne revoluce
UK ano, myslel jsem českou cenu a tím i český trh.
Někdy 2001 mě ve Francii vzal jeden řidič ve Fordu Ka směrem do Čech, rozjel to z mírného kopce na 170 km/hod, třepalo se to komplet celé, čekal jsem, že nás předběhnou vlastní kola >:D
To už nevím, ale člověk napříč Evropou občas potkal lidi různé - úchyláky, kecalisty, leklé ryby, egoisty, feťáky, ... Ale jel bych zase a klidně hned.
káčko je možná primárně do města, ale jeho jízdní schopnosti se neztratí ani na silnicích mimo. na okreskách si člověk taky užije a na dálnici... těch 130 je pro něj nejvyšší pohodlný limit to uznávám... ale dá se a ne vždy a všude se cestuje po dálnici.
Když pominu Fordí "nijaký" design, který se mi osobně příliš nezamlouvá ( což je ale můj problé, že ), tak mě celkem potěšil interiér. Je otázkou, jaký bude na "posaz". Motory klasika, která pro konkrétně tohle autíčko bohatě stačí. Jen trochu škoda, že Ford nenavázal na předchozí originalitu Káčka. Stejně jako Renault neposunul svěží design Megana 2.g. a nebo Subaru jak nevydrželo u zajímavého předku první Tribeci. Takže sesumírováno svěží interiér v uniformním kabétě. Nic převratného, ale vlastně chceme od mainstreamu převratné věci ?
Často slýchávám (i na Fiestu), že přes to, že i nové generace těchto modelů mají skvělé jízdní vlastnosti, předchůdci byly orientovány jako automobily pro skutečné řidiče. Já s nimi zkušenosti neměl (ani nemohu... :-) ), takže na toto téma nepodám verdikt. Ale designově se mi více líbilo Ka první generace, které se inspirovalo hravostí a stylem Twinga I., o čemž svědčí jeho nadčasovost. A jestli je jeho podvozek skutečně tak zábavný, jak se o něm píše...hmmm :-)
no zozadu to vyzera vyslovene ako corsa 3d. Ale podvozok to lepsie naladeny ako Fiat 500 urcite bude mat a trebars aj posilovac riadenia. Na to si u fordu daju pozor a vedia to
S tou Corsou souhlas. Zepředu se mi to (hlavně z dálky) jeví trochu jako Twingo II. Řízení bude ostřejší než u Fiatu, který dopřává pohodlnou a prestižní městskou projížďku. Ovšem s výjimkou Abarthu 500... :-)
Na Abarth F500 uz davno bylo par testu kde rizeni bylo ohodnoceno stejne blbe jako u radove 500, ne ze bych vsem testum veril, ale kdyz ty tak veris vsem "testum" ver i vsem testu o Abarth 500. Dik
KA ST moc prace s Twingem RS/Cup mit nebude uz proto ze bude mit rozhodne lepsi podvozek i rizeni i asi vetsi vykon turbo motoru a navic vazi o 100kg mene nez F500. ;-)
"Často slýchávám (i na Fiestu), že přes to, že i nové generace těchto modelů mají skvělé jízdní vlastnosti, předchůdci byly orientovány jako automobily pro skutečné řidiče."
Neni to pravda.
Nova Fiesta i KA v tom pokracuji stejne dobre, staci se svezt ;-) Rozhodne neni pravda ze by stara Fiesta jezdila lepe. Nejezdi. Nova Fiesta se priblizuje vyrazne urovni Focuse MKI a to je velka pochvala. Podvozek je proste o generaci dal a to je dobre. V tom nema nova Fiesta ve sve tride konkurenci.
Ford se místo řidičů snaží své malé modely orintovat více pro mladé a, jak píšeš, pro "slečinky". Nevím, jak velkou újmu utrpěl požitek z jízdy, ale designově jsou celkem povedené. I když, staré Káčko mělo velké charisma...
...necham stare KA >:D ale teraz vazne. toto nove ka sa mi nepaci.je to take nijake.skorej mi to prijde ako nejaka karikatura.uz tu bolo pisane ze KA2 nedosahuje hravost a styl predchodcu a musim tak trochu suhlasit.ja by som si to nekupil.ale videl som aj horsie ;-)
myslim ze na tom neni nic odvazne.tou hravosotu som myslel design a nic ine.niesom slepy tak sa dokazem pozriet na fotky.jasne ze nazivo to bude o niecom inom ale aj tak si stojim za svojim,aj ked design je kazdeho osobna vec
Pro názornost
"Sada Individual Grand Prix - Interior zahrnuje unikátní design sedadel v červeno-bílém provedení, přední a zadní velurové rohože s obšitím v červené barvě, volant v červeno-černém provedení, hlavici řadicí páky a madlo ruční brzdy v červené barvě, čalounění dveří v červené barvě, perleťově bílé dekorace madel dveří, výdechů klimatizace a středové konzoly, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, přihrádku pod sedadlem spolujezdce, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, kapsy na zadní straně předních sedadel a ISOFIX úchyty pro upevnění dětských sedaček. K ní si zákazník může doobjednat ještě analogickou sadu pro úpravu exteriéru, do níž patří vnější zpětná zrcátka v kontrastní barvě, sportovní mřížka předního nárazníku s rámem v kontrastní barvě, sportovní pruhy na kapotě, střeše a dveřích zavazadlového prostoru, pruhy na bocích karoserie, chromovaná koncovka výfuku. Sada je dostupná s vybranými barvami karoserie a pouze v kombinaci s koly z lehkých slitin."
NE fordích prospektů, ale Fordovych prospektu !!!!!
A pise se velke F podle pridavnych jmen privlastnovacich.
Jako treba Pavlovi kamarádi, Čapkovy pohádky atd.
Totéž pravidlo platí i při obráceném slovosledu: děti Novákovy, sourozenci Královi (ale: potkal jsem sourozence Královy), sestry Dvořákovy, viděl jsem manžele Nedělovy.
Tedy plati i prospekty Fordovy !!!!
Určitá originalita předchozího Káčka chybí, :yes: ale jako celek je to velmi líbivé malé auto. Škoda, že podobně líbivá není i nafouklá sestra Fiesta, té jsem stále nepřišel na chuť. Nedávno jsem si ji prohlížel u Charouze a je to volaké čudné ;-\
Podle mě tohle je moc malý...chtělo by to něco jen o trochu většího, stačilo by o maličko:o)...na můj vkus je to taky trochu usedlý...řekl bych, že by Ford mohl trochu víc popustit uzdu své fantazie a inspirovat se třeba u Italů:o)...ty maj totiž podle mého názoru jedny z nejhezčích aut na světě,,,hlavně pak ty nové auta se jim velmi daří...jedno za všechny bych mohl jmenovat třeba nové krásné MITO:o)