Ford zlevnil Mondeo už na jaře současně s uvedením motoru 2,2 TDCi. Nyní přichází další zlevnění a zároveň rozšíření nabídky verzí pro dieselové motory.
Nezapomeň, že stejný penízky můžeš taky nechat rozkutálet za podobně ( trošku méně ) vybavenou Octavii. Možná i za Golfa, ale to si zas tak moc jistej nejsem >:D
Technika první generace byla spolehlivá, u té druhé revoluční (a tudíž poruchová) a ta nová bude doufejme zase spolehlivá, vlivem výrazného zjednodušení elektroinstalace... :-)
..... v kombiku mam objednane v Rakousku. I po teto sleve a 13% rabatu cz prodejce vychazi zcela stejne auto o 110 tis. levneji..... Pri kursu 1:25, COC list samozrejmosti, hned za hranicemi.... Listopad/prosinec bude doma !! ;-)
a jak to probiha ? musel si tam jet ? kolikrat ? :-) jak sis vybral prodejce ?
premyslel sem o necem podobnym, ne primo forda ale zajima me ten postup...
Zaklad je jazyk, osobni navsteva je lepsi, na mailovou poptavku ti jich odpovi jen par a jsou s rabatem opatrnejsi. 1. kolecko pro predstavu o rabatech, porovnani s moznostmi v CZ(osobne) a N (2x mail a 1x znamej osobne)a po tydnu jsem objel 2 rakouske "rabatove finalisty" a jeste ten den to u jednoho z nich podepsal, nulova zaloha na objednavku. Tady z toho sluneho jihu to mam kousek...... Hodne dela i rak. ekologicka dan, tzv. NoVA, u Tdci napr. 8%. Tu pri exportu neplatis, viz. www.ford.at, maj to tam v cenikach prehledne uvedeny. Plati to samozrejme i obecne, nejen u Forda. Cekal jsem ale, ze Nemci budou nejlevnejsi. Pripomina mi to ceny Skodovky.
jet stačí jednou, ale chce to zjistit otevírací dobu na jejich STKčku, protože mají třeba pondělí, středa do 15h. Takže se musíš hecnout a být na showroomu ráno, já to měl domluvený tak, že jsme jeli v neděli, hotel se snídaní byl na ně, ráno v devět jsme šli nakupovat, a v 13 jsme jeli s pojistkou a na značkách domů. Prodejci stačí říct ať ti to bookne pokud jedeš pro vybrané auto, jinak při objednání se podmínky liší.
Jako snaha dobry, ale nic to nemeni na faktu, ze je to predrazena plecka. Kdyz si vezmu za kolik se da koupit Laguna III, tak opravdu neni moc duvodu priplacet sto i vice tisic na Mondeo. :no:
Věř tomu, že dá. Já s ní problém nemám. Navíc je podstatě hezčí ve skutečnosti než na fotkách. Její interiér je božsky vytvarován i zpracován (V tomto směru Mondeo výrazně strádá)a její nová cena je parádní.
Mondeo se mi líbí jen v určité barvě, navíc jeho některé designové prvky se mi zdají příliš pouťové...
Skutečnost vídám skoro denně. O interieru nemluvím - ten je vydařenej až mooc ( mě se líbil i u předchozí generace ), ale ten exterier je neskutečně tragickej :no:
Chápu, příď by se mi více líbila ve stylu modelu Fluence, ale skutečně s ní problém nemám. Přiznávám, že při prvním varováním novinářů jsem se obával, ale nakonec vše dobře dopadlo. Navíc její design bude určitě nadčasový
Mi se líbí teď jaká je. Mám obecně s faceliftama Renaultů celkem problém. Předek Laguny II byl totálně zprasen, Scénic II dostal nejapný výraz a Méganu II nejenže prokopli přední nárazník, ale zkazili i probarvení zadních světel. Renault a facelifty nejdou moc dohromady.
hmm, težká volba Laguna vs. C5. Mně osobně se nová Laguna velice líbí, hlavně Grandtour je parádní, C5 je taky krasavec, ale jeho dizajn je hodně germánský. Tím nechci říct že je to špatně, jenom člověk čeká u žabožroutů (já mám od těch frantíků skutečně rád snad jenom jejich auta >:D ) čeká něco trochu jiného.
me se libi jen v kombiku :-) respektive ten zadek ;) jinak hatchback mazda 6 a pak jeste je hezkej kombik C5... ale auto nevybiras jen srdcem a spolehlivost je taktez dulezita, takze M6 jasna volba ;)
hele však ve článku je že to reaguje na směnné kurzy. Nijak to neeliminuje místní nenažranost. V EU koupíš Mondeo 2,2 TDCI Titanium DPF, 6sp. 129kW za 23725Euro ~ tj 590k Kč?
Laguna 2,0, 127kW Dynamique za 22050Euro ~ tj 545k Kč. Jestli je Dynamique proti Titaniu horší/lepší nevím, ale rozdíl není tak tragický, a Laguna musí přesvědčovat že není hnusná
Problem u noveho Mondea nejsou jenom ceny, ale take mizerna vybava. Faktem je, ze i na vyssi vybavy se musi hodne veci priplacet, takze rozdil mezi Titanium a Dynamique je nejakych dalsich padesat i vice tisic ve prospech Renaultu.
??? A čím jiným, než "cenovým problémem" je nutnost připlácení za výbavu? 8-s
Ale těch 50k tam přece není jen tak pro nic za nic člověče. Je to prostě cena za rozdíl v pověsti - Renault vs. Ford. Pověst se neupeče z prášku za padesát korun a půl hodiny jako buchta od Oetkera.
Kolikrát už jsem o Fiatech a francouzskejch autech četl od fanoušků, že "mizerná kvalita, nespolehlivost jsou minulostí a předsudky"? A pak přišly zase ty zlé statistiky, které ty předsudky potvrdily.
Držím ti palce - ať už je to u Renaultu konečně dobré (a ne jako vždycky)... Palubka Laguny je nádherná, nemám slov. Předek Laguny je o zvyku ale mně už se líbí. Zadek je tragédie, ve verzi kombi dokonce zoufalost, kterou bych čekal u něčeho narychlo navrženého pro turecký trh. (BTW palubku a zadek sedanu i liftbacku považuju za slabinu Mondea.)
a zadek sedanu i liftbacku považuju se sportovnim paketem za celkem ok. Znam horsi.
Ale design neni vse, Fordy si kupujeme predevsim kvuli jizdnim vlasnostem a ne jen kvuli designu. >:D
Mondeo combi, titanium S, 6° ve 129 kW nafte: zaklad 23.476,- + neco vybavy navic dela 24.938,- euro netto vyvoz, oficialni malomestsky Fordhandler. S 1/25 a CZ dph to vychazi na 741.900,-. Nachlup to same v CZ ted "umi" za 848.600,- ..... Nejaky ten cas jsem tomu venoval. Shanim jeste za dobre eura. :no::yes:
"umí" znamená že ti někdo dal slevu? Tak to pak je super o kilíčko levněji ještě. Našel jsem ho za 734, ale bez toho "něco výbavy". Rozhodně bych se toho nebál z Německa, s CoC nebudeš mít problém, jenom občas místní FÚ to někdy vidí poprvé (jak jdeš doplatit DPH). Doporučuju třeba připlatit a koupit nejdál kolem Mnichova, ať nemusíš jet až k Belgii >:D
S dalsi slevou ze soucasneho ceniku v cz nemam problem, mezi dverma ti daj 12%, po chvili sezeni u stolku jste na 13%. Zadna znamost. Fordka bude z Rakouska, 80 km od baraku...... Je to podepsany. Na doplatek dph na FU jsem se byl informovat, hned vedeli o co jde. COC list je automaticky u auta i v Rakousku, mel by to byt v EU standart.
mám teď předchozí Mondeo V6 Ghia a rozhodně mě nic nepřesvědčí abych si koupil nové s T5 který je jediný rychlejší. Ale Renaulty jsem měl před tím, 19ku a Megana dCi, a seriózně bych začal uvažovat o nákupu Laguny až třeba za rok, dva, až se její kvalita osvědčí nebo ne. S Mondeem bych ten problém neměl, ale nepotřebuju ho.
Aby byla Laguna nekdy vnimana jako seriozni auto musi mit nejdrive Renault seriozni znacka/servis. Ale to je proti filozofii Renaultu, kde je vecina novych nevyskousenych technologii napred pred spolehlivost.
Urcite se deckame i dalsi V-6 u Mondea o to strach ja nemam. >:D
nejel jsi nahodou v STecku? Mam v planu koupit poradny rodinny auto a rozhoduju se mezi ST Focusem a Mondeem. Nakonec to mondeo vychazi cenove vyhodneji, asi se lidi vice boji toho V6 vpredu :-) mas automat - nebo manual? co spotreba? o vikendu me jedno ST predjelo a ten zvuk je fakt bomba proste V6 je V6 :-!
Je jedno jestli jsi koupis ST Focuse s T5 nebo stare Mondeo ST s V-6, oboje jezdi moc pekne. V-6 se bat kvuli vaze nemusis podvozek Mondea to zvlada dokonale, spotreba je take snesitelna V-6 a T5 bude zrat hodne podobne, umerne zatizeni.
panove, volbu jakehokoliv Mondea ST muzu jenom doporucit - lidi se doopravdy nekdy boji tech 205/226k dle modelu.. podvozek je ale spickovy, brzdy postacujici a porad je to skutecne plnohodnotny rodinny vuz.. velikost ani objem nicim nenahradis :-)
to je pravda, u starych ST200 to plati dvojnasob.. ale zpatky k ST220 - za posledni rok u tech prvnich kusu, ktere u nas jezi klesa hodnota o hodne pomaleji nez u beznych verzi.. to auto ma jednu zasadni vyhodu danu jejich exkluzivitou - drzi si je fanousci a je u nich predpoklad, ze jsou v lepsim stavu, nez u aut, ktere jsou jak ja rikam spotrebnim zbozim.. ST220 se tezce shani a proto fandove "silnejsich sedanu" sahaji po uplne jinych a snadneji dostupnych znackach.. Audi A4, BMW 3er v silnejsich kubaturach... ST220 je pro nadsence ;-)
Na mobile najdes ST220 mirne zajetych za rozumne penize pomerne dost. Nemluve o Focusu ST nebo Fieste ST.
Fandove "silnejsich sedanu" sahaji po Audi A4, BMW 3er v silnejsich kubaturach.. hlavne proto ze vecina potreboje mit na voze misto loga Ford napis AUDI nebo BMW a Mercedes aspon tady v CR. ST jejich cesky soused znat totiz nebude >:D
jako ST220 bych si teď už nekoupil, protože přece jenom to auto je na trhu od 2001 a už je strašně profláklý. Chtěl jsem ho před 2ma lety, kdy byly mladší za nižší cenu než teď. Teď seženeš děsně jetý a draho. Nakonec rozhodla nefunční navigace kde pro CE nikdy nebyly mapy, ale v ceně jsi ji platil.
Ale mohlo by být nové třeba ST280 nebo tak >:D
co se ti na tom nezda? Nepotrebuji mit mega kufr a TDI v baraku. MPV, SUV, SAV a jiny krabice me taky nelakaji a doma hodlam parkovat pouze 1 auto. Ted mam focuse 1.8 benzin/135HP a mam chut na vic koni pod kapotou. Manzelka je s velikosti auta spokojena, takze by zase rada focuse a ja zase vic koni = jedine STecko. Mondeo zvazuji jenom kvuli V6 a vyhodnejsi cene/vykon a bezpecnosti vetsiho auta.
STčko je geniální, 50koní proti dvouapůl litru si všimneš. Naladěný skvěle. Víc se mi líbil sedan než liftback, kombi vůbec. Mám manuál, a jsem zvyklej hodně řadit, motor je s převodovkou krásně sladěnej, V6ka má dva vrcholy krouťáku, a když přeřadíš v druhým spadne to do prvního, a když přeřadíš před červeným polem tak do druhýho = no ale pak jde do háje spotřeba. V létě mám 12 a v zimě přes 11, protože zimní gumy už ten výkon nepřenesou, tak nemá smysl ho držet pod krkem
jasný, když já ale jezdím většinu času sám...
Taky si myslím že děti se ti v něm poblijou :-!
Moje je liftback a jako jediný co se mi tam nevejde je kočárek, kterej nepotřebuju vozit, a kvůli snowboardu musím sklápět sedadlo, protože západoněmecké soudruhy nenapadlo tam udělat tu díru na lyže >:D
tak jestli je spotreba do 12 litru i se sviznou jizdou tak to je super ;-) cekal bych vic, ale ze zkusenosti na fordech mam zazito, ze ty motory od fordu maji svuj strop spotreby jasne dany a vykyvy jsou min. ja kdyz litam s focusem 2.0 tak proste pres 12 neprelezu u 1.8 je to o 2l mene.
tak jestli je spotreba do 12 litru i se sviznou jizdou tak to je super ;-) cekal bych vic, ale ze zkusenosti na fordech mam zazito, ze ty motory od fordu maji svuj strop spotreby jasne dany a vykyvy jsou min. ja kdyz litam s focusem 2.0 tak proste pres 12 neprelezu u 1.8 je to o 2l mene.
Nevím, ale zdá se mi, že oproti předchozí akci mondea (kombi, 2,0 tdci - 699 000) dokonce podražilo, a když si vezmu kombi 2,0 tdci trend, což jakž takž obsahuje to nejpodstatnější, co od auto očekávám, tak se dostanu na cenu, za kterou koupím mnohem zajímavější auta anebo uštřim cca 150 000 a koupim si podobně vybavenou Octavii nebo Lagunu (a hlavně nepište, jak jsou to oproti mondeu šílený plečky, který vlastně ani nejsou provozuschopný - jasně rozdíly tam jsou, ale v cenovém rozdílu se rychle mažou) :-)
jsou to oproti Mondeu šílený plečky, který vlastně ani nejsou provozuschopný :yes::yes:
No tech 150 000 muzes usetrit taky, staci poradne precist celou diskusi. Ale jinak zapominas ze auto neco stoji po koupi, Skoda VW nebo Renault te po servisech pride behem par let mozna na to same co usetris na zacatku proti Mondeu >:D >:D
Porovnávat Mondeo s Octávií je asi jako Focus s Fábií.. Ta auta jsou úplně jinde. Samozřejmě cena lecos smaže, ale lecos nenahradí a pak už je to opravdu o preferencích, to ale můžeme skončit zase úplně někde jinde :-)