Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford C-MAX: První fotografie nové generace

Premiéra nového C-MAXu je sice potvrzena na frankfurtský autosalon, do prodejen Fordu se však první vozy nedostanou dříve než ve druhé polovině roku 2010. Nabídku poprvé rozšíří také sedmimístná verze s bočními posuvnými dveřmi.
Zpět na článek
4. 9. 2009 10:02
4. 9. 2009 19:17
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 9. 2009 08:35
neregistrovaný "carigor"
4. 9. 2009 10:14
neregistrovaný "Honzamotors"
4. 9. 2009 10:26
4. 9. 2009 11:08
4. 9. 2009 11:30
4. 9. 2009 11:34
4. 9. 2009 12:20
4. 9. 2009 13:03
4. 9. 2009 18:53
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 15:46
4. 9. 2009 17:05
4. 9. 2009 17:14
4. 9. 2009 18:56
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 9. 2009 08:43
neregistrovaný "carigor"
5. 9. 2009 00:22
4. 9. 2009 17:12
4. 9. 2009 17:20
4. 9. 2009 17:48
4. 9. 2009 17:53
4. 9. 2009 18:32
4. 9. 2009 18:40
4. 9. 2009 18:59
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 21:24
5. 9. 2009 03:20
5. 9. 2009 10:19
4. 9. 2009 20:08
5. 9. 2009 10:20
4. 9. 2009 17:22
4. 9. 2009 19:47
5. 9. 2009 10:21
5. 9. 2009 00:15
5. 9. 2009 10:24
4. 9. 2009 12:54
4. 9. 2009 12:55
4. 9. 2009 13:11
neregistrovaný "STI"
4. 9. 2009 19:01
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:05
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 21:51
neregistrovaný "yaroukh"
4. 9. 2009 19:10
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:52
neregistrovaný "yaroukh"
4. 9. 2009 19:11
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:12
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:13
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:56
neregistrovaný "yaroukh"
4. 9. 2009 19:56
4. 9. 2009 20:09
5. 9. 2009 19:51
4. 9. 2009 20:22
4. 9. 2009 20:23
4. 9. 2009 20:28
4. 9. 2009 20:44
5. 9. 2009 23:33
Avatar - iudex
4. 9. 2009 10:02
Ocakávaný
Ocakávaný dizajn. Nijak prekvapujúci a celkom logický dizajnový posun. Ako uz bolo spomenuté v clánku, po Fieste sa zrejme budú opicit i dalsie nové modely Fordu. C-Max ma nenadchol, ale ani nesklamal. Ak by som ale mal zálusk na C-Max, neviem, ci by ma táto novinka odradila od kúpy súcasného modelu. Asi nie.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - woody-alien
4. 9. 2009 11:00
Re: Ocakávaný
Souhlasím. Jen dodám, že pokud bych měl zálusk na C-Max, tak si pospíším koupit současný, designově dotažený model. Kinetika mi tedy vážně nesedí...
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 12:17
Re: Ocakávaný
Naprostý souhlas. Jen teda já kdybych měl zálusk na C-max, tak si koupím Scenice a nebo C4 Picasso
4. 9. 2009 12:55
Re: Ocakávaný
presne tak, mam doma soucasny model c-maxe a taky se mi designove libi vic nez tento...podle me ma soucasny daleko atraktivnejsi predni mlhovky a zadni svitilny
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:17
Re: Deadlift je kre.tén
Kdo souhlasí s tím, že Deadlift je kre.tén, ať napíše ANO
Avatar - white label
6. 9. 2009 23:36
Re: Deadlift je kre.tén
Jen ti v tom textu chybí ta tvoje tečka před "D"... :*)
neregistrovaný "carigor"
6. 9. 2009 08:35
Re: Deadlift je kre.tén
Naprostý nesouhlas,desing je jedna věc a technika druhá.Tebou jmenované vozy jsou dobré tak na koukání, ale jezdit se v nich pořádně nedá
4. 9. 2009 10:05
no potěš koště!
to je přece kuga se zavařenejma podběhama :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Loptos
4. 9. 2009 18:02
Re: no potěš koště!
aj mna to inak napadlo >:D
Avatar - twistedTSD
4. 9. 2009 20:35
Re: no potěš koště!
no toto! ford okopiroval kugu! a ty zadni svetla jsou uplne jak ty na mondeu, predni zas jak z focusu...no to si teda dovolil hodne >:D
neregistrovaný "Honzamotors"
4. 9. 2009 10:14
Moc hezký!
Moc se mi líbí. Záď je trochu podobná Altee XL. Ale jinak je to jasně patrný Ford. SEAT může tiše závidět!
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2009 10:26
:)
Presne podla predstav, na 90% nase nove auticko s polovickou :-)
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2009 11:04
A kde jsou posuvne dvere??????
Tak ted nevim co to bylo na spionaznich fotografiich za model? Ze by ford udelal nejaky D-MAX nebo co? Tomu fakt nerozumim.
Rozbalit vlákno
6
4. 9. 2009 11:08
Re: A kde jsou posuvne dvere??????
To bude 7-mi mistna verze s prodlouzenym rozvorem.
4. 9. 2009 11:30
Re: A kde jsou posuvne dvere??????
tady nekdo neumi cist ;-)
Avatar - iudex
4. 9. 2009 12:08
Re: A kde jsou posuvne dvere??????
To si si nevsimol na tomto webe, ze nemálo ludí si precíta nadpis, pozrie fotky a potom kecá (od veci)? ;-)
4. 9. 2009 16:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Loptos
4. 9. 2009 18:03
Re: A kde jsou posuvne dvere??????
>:-[]
4. 9. 2009 19:08
Re: A kde jsou posuvne dvere??????
Tak to se omlouvam, jakmile sem se dostal k sedmimistne verzi preskakoval sem dal, protoze ta me nezajima. No a tam byly ty dvere. Sorry
4. 9. 2009 11:08
pockal
by som na kvalitu. Bo u sucasneho focusa, je daleko horsia ako ma ford image. Najma interier je dost nekvalitny (spracovanie, vrzgajuci int., vrzgajuce sedacky, tesnenia, etc.), ani ostatne detaily nejako nevynikaju.

Tak snad s tym ford nieco urobi v novych modeloch.
Jedine co ford naozaj vie a v com vynika je jazda a jazdne vlastnosti. To je super a perfektne. Kto ale ocakava aj nieco ine, bude sklamany, tak ako ja.
Rozbalit vlákno
30
4. 9. 2009 11:30
Re: pockal
A s jakym a jak starym fordem ses nespokojen?
4. 9. 2009 11:34
Re: pockal
Tady nekdo neumi cist? >:-[]
4. 9. 2009 12:20
Re: pockal
Ajo >:D To je slepota proboha >:D Je pravda ze soucasnej Focus nepatri mezi absolutni interierovou spicku, osobne sem se ale s vrzanim nebo podobnymi zavaznymi nedostatky nesetkal, mozna ma jen smulu na spatnej kousek. Na jeho obhajobu ale muzu rict ze i pres nedavnej facelift neni soucasna generace zadnej mladik, novej uz klepe na dvere. A verim ze novinka uz si podceneni kvality interieru nedovoli.
4. 9. 2009 13:03
Re: pockal
Mockrat jsem s FFII. nejel, ale nedosahoval kvalit interieru G V. to je neoddiskutovatelny fakt. Presto mi prisel jako slusne auto. A hlavne s cenovou politikou Fordu lovi klienty, kteri by se rozhlizeli o segment niz. A to je fajne ;-)
Avatar - woody-alien
4. 9. 2009 14:05
Re: pockal
Souhlas, interiérem Focus zaostává nejen za Golfem, ale jízdně je to auto ve skvělý pohodě. A žádný vrzání a skřípání jsem tam nezaregistroval, jezdil jsem ve třech Focusech II různého stáří a s různými motory.

Docela se těším až budou mít ten svůj turbobenzín, ten tam bude hodně pasovat.
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 18:53
Re: pockal
počkejte, až se do vás opře ten blb.eček Deadlift. Ford a kritika? To přeci není možné
4. 9. 2009 15:46
Re: pockal
Prošel a projel jsem si všechna současná MPV v této třídě a do C-Maxu bych nešel. Je pravda, interiér má asi nejhorší. Ford se ještě rodinné MPV musí chvíli učit. Navíc nemá za normální peníze slušný motor a k tomu kvalita fordu.
4. 9. 2009 17:05
Re: pockal
Bla, bla, bla a fakt, že je vždy skloňován jako etalon MPV v nižší střední si jaksi přehlídl... A btw. kdo je na tom s kvalitou mizerně vyšlo najevo cca před rokem, kdy se jako věčný pacient v autoservisu v testu Autobildu proslavil VW Touran, kde byl suveréně poslední (mezi dalšími třemi produkty VW) :-) A k motorizacím bych nedoporučil jen 1,6 benzin, který je jinak ve Focusu výborný, ale v těžším C-maxu už tolik nestíhá... Jinak diesly pocházející ze spolupráce koncernu PSA jsou perfektní a benzinové od Mazdy 1,8 a 2,0 taktéž... Takže se v autech asi jen dost neorientuješ >:D
4. 9. 2009 17:14
Re: pockal
Pro mě dělá Ford nejhorší interiéry / viz Mondeo / a jeho design je hodně kýčovitý. Prostě bych si v tom autě nezvykl. U benzínu mně chybí maloobjemové turbo. Diesly mají dnes všichni srovnatelné, navíc už s nima končím. Je to ale jen můj pohled.
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 18:56
Re: pockal
Ford na autech šetří a dělá je jenom na design - ten totiž v US prodává a do evropy už se tento trendpodařilo také prosadit. Na interiérech je to nejlépe vidět. Ty věci, které už tak vidět nejsou se projeví později (např. totální nespolehlivostí focusu, na kterých se po 6 letech sype všechno)
neregistrovaný "carigor"
6. 9. 2009 08:43
Re: pockal
No keci jsou to slušný. Pán asi pracuje někde v servisu, že se v tom tak vyzná....
5. 9. 2009 00:22
Re: pockal
Etalon je iba z hladiska jazdnych vlastnosti. Ostatne riadne pokulhavaju, napr. prakticnost, variabilnost interieru, etc... alebo su len priemerne.

Iste - dnesna paleta motorov fordu (jedno, ci fiesta, focus/cmax, mondeo, zvysok) je uz voci konkurencii uplne zastarana. Proste downsizing este nestihli.
4. 9. 2009 17:12
Re: pockal
A ještě poznámka k interiéru... Ten je po ergonomické stránce a zpracováním velmi dobrý, dokonce tak, že v upravené podobě je použitý i ve Fordu Kuga. Ale objektivně vzato VW má interiéry kvalitnější, ale hodnotícím kritériem pro většinu kupujících bude nejspíš motor, jízdní vlastnosti, prostor a pohodlí a následně až interiér. I když mám pocit, že většina kupujících preferující VW nejdřív nakoukne do interiéru, pak skoukne položku spotřeba a až následně řeší jak vlastně auto jezdí >:D >:D >:D Samozřejmě bráno s lehkou nadsázkou, ale něco na tom určitě bude ;-)
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:20
Re: pockal
No vzheledem k tomu, že 99% času s autem trávíš v jeho interiéru a pak největší položka při provozování auta je palivo, tak se není čemu divit. Dle tvé teorie bychom jezdili všichni v Lotusech a nebo naopak v Maybachu.
4. 9. 2009 17:48
Re: pockal
Travit neznamena 99% casu olizovat plasty.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:53
Re: pockal
Ale dotýkat se jich a spočinout na ně okem. Také to znamená, že musí vypadat, nesmí vrzat atd. V této kategorii prostě Ford na VW nemá a tímto stylem palubních desek z cirkusu ještě dlouho mít nebude.
4. 9. 2009 18:32
Re: pockal
Kecy, u Fordu nic nevrze vice jak jinde u VW, Skody atd., a okem treba interier Fiesty prekonava Polo vizuelne nekolikrat, Fabii ani nemluve.

Chce to cist mene nakoupenych testu o VW a jit se na nejaky Ford v realu podivat.

Jinak Ford ma interiery testovany jako alergicky nezavadne, to je vyrazna vyhoda proti konkureci v kvalite materialu.

Osvědčení TÜV a Britská certifikace za protialergické vlastnosti

[odkaz]

Ale to ty neznas.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 18:40
Re: pockal
Nečti pořád jen letáky. Tyhle alergické testy dělá Volvo snad 30 let! Renault tohle psal v letácích v roce 1994, že mají na alergeny, vůni atd. přímo team odborníků. Totéž má koncern, PSA... dnes všichni! Na tomhle si nezakládají snad už jen Číňané.

Osvědčení TUV a Britskou certifikaci mají dnes i jarmilky.

Zpracování interiéru Fordu nedosahuje kvalit např. VW a i materiálově tak dobře nepůsobí. I Peugeot nebo Renault to zvládají lépe. Pokud se porozhlédneš po palubní desce Focusu, tak ta solidnost tam není tak výrazná, působí to díky pochromování snad 90% ploch jako navoněné pozlátko.
Není to zlé, ale není to rozhodně to nejlepší. O tvarech v Ka nebo Fiestě připomínající film Vřískot netřeba mluvit.
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 18:59
Re: pockal
Když si jdeš koupit ford, tak se s tím holt smiř. Vevnitř je to hrůza a že holt sem tam něco vrže? Buď rád, že to aspoň drží pohromadě (většinou). Ale ten vnější design - to je to co budeš přece ukazovat doma v ulici.
Když chceš kvalitu interiéru, tak si jí holt musíš zaplatit u VW nebo u žabožroutů
4. 9. 2009 21:24
Re: pockal
Dalsi neprukazne kecy, ty alergicke testy jsem videl jen u Volva (patri Fordu) a to ne od TUV, u BMW, Renaultu nebo PSA, VW nikde jsem je nevidel ani na letaku, ani pred 30 lety nebo v roce 1994, ani hlavne ne v soucasnosti.
5. 9. 2009 03:20
Re: pockal
co jsi neviděl neexistuje? >:D
Avatar - Ronault.
5. 9. 2009 10:19
Re: pockal
Tys toho ještě hodně neviděl, chlapče 8-s
4. 9. 2009 20:08
Re: pockal
Ha! A kdo sleduje provoz a řídí, když se valíte po palubovce, oslintáváte měkké plasty a okem spočíváte?
Avatar - Ronault.
5. 9. 2009 10:20
Re: pockal
Sledujeme provoz my, ti, kteří nejsou rušení umělými cinkrlátky na palubní desce ve Fordu
4. 9. 2009 17:22
Re: pockal
Bavíme se o třídě rodinných MPV a tam hraje interiér významnou roli / nemyslím tím jen jeho design /. Ale každý preferuje něco jiného a až budeš řešit koupi MPV, tak přeji šťastnou ruku. Jinak jako etalon bych spíše nazval Scenica.
4. 9. 2009 19:47
Re: pockal
Neurčoval by som etalón v akejkoľvek triede. Sú dobrí a lepší, a každému sa môže páčiť a vyhovovať niečo iné.
Avatar - woody-alien
4. 9. 2009 21:46
Re: pockal
...a to ani v nižší střední ? Tos teda přehnal takhle ignorovat supermainstream ! >:D
Avatar - Ronault.
5. 9. 2009 10:21
Re: pockal
Guru není auto, to VWůh, tedy... >:D
5. 9. 2009 00:15
Re: pockal
No bohuzial je to novy ford. Teraz ma uz rok. Ale vrzgat zacal od 5tis. km. Stlpiky, vyplne dveri, sedacky, stropny tapacirung, plasty okolo budikov, okna, tesnenia okien, atd.
Mal som ho rozobraty, a vacsinu veci som vytlmil. Ale aj tak ma zarazaju rozne veci, hrdzavejuce hlavice skrutiek, plynove vzpery 5-tych dveri, po roku ani stopa po maazani, plus ich korozia, nie velka, ale nove auto by to nemalo robit. A skusal som rozne fokusy a je to podobne, niekde viac, inde menej.
Navyse si myslim, ze tie po facelifte, t.j. rv 08 a dalej su na tom horsie ako tie predtym.
Ked si prejdete nejake uzivatelsek fora focusov, takmer kazdy majitel riesil vrzganie.

Design interieru neriesim, ten po FL sa celkom da. Tak isto napravy su pomerne hlucne, najma pri prejazde nerovnosti sa ozyva buch-buch (je to len o zvyku samozrejme).

Uznavam, ze asi mam menej podareny kus, ale co som skusal ostatne (pred fl, aj po fl), tak to nie je tiez o vela lepsie ako u mna.

Na druhu stranu, zatial je spolahlivy a bol je pomerne lacny.
Osobne by som vsak fordu doporucil vyrazne zapracovat na kvalite spracovania interieru. Ta je naozaj mizerna. Tak isto aj detaily dotiahnut.

V podstate uplne priemerne az podpriemene auto (ford ma podla mna lepsiu image ako skutocnost), s nadpriemernymi jazdnymi vlastnostami. To je ale podla mna malo na dnesnu dobu.

Jo, ale dnesny focus sa zacal vyrabat v r. 2004, napr. ako octavka, od 08 je facelift, ktory podla mna prebehol sposobom, "uz vieme, kde sa da usetrit, tak usetrime, ale zamaskujeme to".
Avatar - Ronault.
5. 9. 2009 10:24
Re: pockal
Na Tebe brzy spadne výtah >:-[] Ale já chválím, není nad to přiznat chyby svého auta a i jeho přednosti.
Mno....
nevypada spatne ale minula generace po faceliftu je hezci... a posuvne dvere budou asi za priplatek....
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2009 12:54
Hyundai IX35
Budu to velmi podobne auta, nemyslite?
Rozbalit vlákno
3
4. 9. 2009 13:10
Re: Hyundai IX35
Já už myslel, že lysohlávky nerostou... >:D

Možná na předku by se dalo najít pár společných rysů, ale boční profil a záď je naprosto jiná, u ix35 je to klasický korejec, tzn. bída.
4. 9. 2009 17:01
Re: Hyundai IX35
Ano je podobne, IX35 je kopie Kuga. ;-)
4. 9. 2009 19:26
Re: Hyundai IX35
Tak to jich moc neprodaj, co?
Avatar - Blue Sun
4. 9. 2009 12:55
..
Eeee... ne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "STI"
4. 9. 2009 13:11
Povedené.
Jak můžete hodnotit vzhled auta podle předběžných obrázků?!V Lipsku byla koncepce a ta byla parádní!Pokud se moc nezmění její základ tak to bude zase Evropský tahoun v dané třídě.
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2009 13:41
Jak dlouho ještě?
Budou to Káčko ještě dále nafukovat? Ještě by to chtělo Smaxe, Transita, možná autobus, ...
Rozbalit vlákno
33
4. 9. 2009 14:40
Re: Jak dlouho ještě?
S-MAX byl prvni model s kinetickym designem. :yes:
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:01
Re: Jak dlouho ještě?
však taky hnus velebnosti. Ford je mistr v tom jak udělat auta co se moooc líbjej, ale jenom chvíli. Stačí se podívat jak dnes vypadá siera, escort, mondeo 1. generace nebo focus. Hrůza děs. Ale v ten moment, když se lidi zmasírujou kampaní, tak pak uchcávaj z kinetickýho designu blahem

jenomže za půl roku....
4. 9. 2009 23:47
Re: Jak dlouho ještě?
Tak to zase prr. Vem si první Sierru a vedle ní dobové konkurenty, a pak suď. Snad na všechny Escorty i Focusy se dá pořád dívat. Já bych Fordovy úlety hledal jinde. Nikdy ale nekopírovali jedno auto od druhého v dnešní míře. Z toho nebude nic dobrého. Postavili byste si rodinný barák jako zmenšeninu Tesca nebo Kaplického knihovny? A nejvíce mě .erou ty nesmyslné pojmy vlastní výroby: New Edge, kinetický design. Co to vlastně je?
5. 9. 2009 12:41
Re: Jak dlouho ještě?
"New Edge, kinetický design. Co to vlastně je?" >:D No comment. [odkaz] [odkaz]
Avatar - miromen
5. 9. 2009 13:39
Re: Jak dlouho ještě?
Myslim že novy FOCUS bude vizualni skvost.
Avatar - Ronault.
6. 9. 2009 00:43
Re: Jak dlouho ještě?
Víš co to znamená skvost? Focus bude vypadat jako nafouklá Fiesta, tedy samá hrana, samá křivka a za 14 dní okoukaný. Vizuální skvost Focus mk1 překonán nebude.
Avatar - miromen
6. 9. 2009 01:25
Re: Jak dlouho ještě?
Pokud to bude vypadat jak nafoukla fiesta tak jedině dobře.
6. 9. 2009 23:14
Re: Jak dlouho ještě?
Já reklamu nežeru.
5. 9. 2009 13:02
Re: Jak dlouho ještě?
Design bud funguje nebo nefunguje, nejake okoukani je mozna jen pojem virtualnich diskuteru. To ze ten design je dobry jen dokaze reakce zakazniku, o okoukani mluvi jen lidi, kterym uspech tohoto designerskeho stylu asi vadi, jako jim asi vadi uspech samotneho Fordu.

Kinetic Design je velmi povedeny a stejne originalni jako New Edge a v mych ocich New Edge i prekonava.
Avatar - Ronault.
6. 9. 2009 00:47
Re: Jak dlouho ještě?
New Edge měl nápad, byl jiný, než ostatní apřitom dokázal odlišit jeden model od druhého. Kynetic je prvoplánovitý a prvolíbivý, lehce okoukatelný. To není jen slovo, je to něco, co funguje. Pokud kolem tebe projede Fiesta 3x a ty se za ní 3x koukneš, ale jak projede počtvrté a tebe to ničim nezaujme, protože cokoliv je na tom předvídatelné, tak je něco špatně. Samozřejmě lidé si auta kupují podle toho, jestli je osloví na první pohled a líbí se jim a to se jim Fiesta líbí, ale po roce až dva už neosloví, prostě bude to jen ta Fiesta.

Dá se to nazvat NADČASOVOST. To rozhodně ani jeden Ford v současné nabídce nesplňuje, ještě možná C-max
Avatar - miromen
6. 9. 2009 01:27
Re: Jak dlouho ještě?
Tvuj nazor a podle mě špatny. :no:
Avatar - white label
6. 9. 2009 23:26
Re: Jak dlouho ještě?
Tak to se velmi mýlíš lifte, tenhle efekt funguje... a to naprosto nezávisle na jakékoli "zidealizované" značce...
Desing, který "funguje" rychle a masově-atraktivně, vyznívá velmi často a relativně brzy kýčovitě, nesoučasně a občas až trapně... :-!
4. 9. 2009 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 9. 2009 16:59
Re: Jak dlouho ještě?
>:D :yes:
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:02
Re: Jak dlouho ještě?
Tohle je Škoda 706, má masku typickou pro škody té doby, např. Octavia, ty chytráku. Odkazovat na tento důstojný kousek historie a snažit se být vtipný je jistě spojeno s nějakým komplexem. :no:
Avatar - woody-alien
4. 9. 2009 19:15
Re: Jak dlouho ještě?
Jinak řečeno Erťák, s jehož velmi zachovalým kouskem obrážejí srazy a vyhrávají ceny nějaký maníci z Čech.

Je to nádhernej autobus a mimo jiné hrál hlavní roli ve filmu Florenc 13.30, tehdy myslím ještě jako prototyp a s prosklenou střechou. :yes:
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 16:59
Re: Jak dlouho ještě?
Souhlas, kynetický design se stal kýčem 14 dní po představení každého nového modelu.
4. 9. 2009 17:10
Re: Jak dlouho ještě?
Ty nevis co je kyc.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:28
Re: Jak dlouho ještě?
Mondeo, Fiesta, Kuga s těma dírama pod přednímy světly, to je vrchol kýče 8-s

To, co jsem považoval za jeden vrcholu designu, čili New Edge Style, tak to pohřbili tímhle prvoplánovitým, jednoduchým a snadno okoukatelným stylem.
4. 9. 2009 17:43
Re: Jak dlouho ještě?
Jen tvuj nazor, od Redlika, kteremu porad klesaji EU prodeje. Fordu s timto designem ne.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:50
Re: Jak dlouho ještě?
Víš co je nejvtipnější, že za ty snad 2 a něco roky, co sem píšu, jsi nebyl schopen rozeznat E od O >:D

Mimochodem celosvětově měl Ford pokles 36%, Renault 25% a Nissan 18% tuším. Taktéž PSA nemělo tak velký pokles jako Ford, a VW téměř roste. Čím to je?

Jo a není to jen můj názor, ale názor mnoha dalších.
4. 9. 2009 18:12
Re: Jak dlouho ještě?
Je videt jak jsi taktne odvedl pozornost od EU, svetovy trh ovlivnuje hodne veci, treba to jak hodne kdo proda v US, kdyz tam nic neprodavas, tak te tamni krize vubec neovlivni. Ale spravne rikas "mel", uvidime jak to bude na konci roku.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 18:17
Re: Jak dlouho ještě?
Dobrá, ale pokud chceš srovnávat prodeje a z nich plynoucí zisky, tak se podívej na globální výsledky. To je jako říct, že Škoda je v propadu proto, že v ČR klesají prodeje a nepodívat se na celkový výsledek.
Ford celosvětově propadl snad po GM nejvíce ze všech.

Renault nedopadl tak špatně jak se očekávalo, samozřejmě zaznamenal pokles v Neměcku a GB, stejně jako ostatní Fr značky. Je otázkou času kdy se jim bude opět dařit.
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:05
Re: Jak dlouho ještě?
Huš, s Dodíkem se nehádej. Ford je 1"
4. 9. 2009 19:50
Re: Jak dlouho ještě?
Asi ti uslo, ze Ford v globalu prodal nekolik znacek. Ale samotny Ford je na tom rozhodne lepe nez Renault. A to byl take zamer toho prodeje.
[odkaz]
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 20:06
Re: Jak dlouho ještě?
Které značky definitivně prodal? To je jako říci, že pod VW groupe se nepočítá v té celkové tabulce Seat, protože klesá. Pokud se dají Renault a Nissan dohromady, což by tak mělo být, tak se Ford se se značkami ani bez nechytá.

Co ten odkaz? Co s ním? Šrotovné zkončí a bude po srandě.
neregistrovaný "yaroukh"
4. 9. 2009 21:51
Re: Jak dlouho ještě?
Ještě více než GM propadl na US trhu Chrysler. (V absolutních číslech ovšem GM.)
Srpnové prodeje v USA:
[odkaz]

Z velkejch hráčů (kterážto množina dozná v dohlednu značných změn) se Ford zvedá nejrychleji.

Obecně, trefovat se do US Fordu je už pár měsíců náběh na faux-pas (klaun RayBan by mohl vyprávět), protože od nich to je poslední dobou jedna dobrá zpráva za druhou.

A trochu OT:
Včera Moody zvýšil FoMoCo rating o dva stupně.
Bill Ford se vyjádřil, že by si přál, aby Alan Mulally zůstal na pozici CEO FoMoCo, jak dlouho jen bude ochoten. (Snad už to nezakřiknu, když řeknu, že po Boeingu je Ford už druhým zářezem na Alanově pažbě, mluvíme-li o společnostech, které postavil na nohy.)
4. 9. 2009 17:52
Re: Jak dlouho ještě?
Prostě je takovej ten popík co hrají na Impulsu. Lidé to chtějí tak jim to dáme. Francouzi to se svou hrdostí ještě nepochopili. Třeba na to dojedou, ale za mě díky.
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:10
Re: Jak dlouho ještě?
ford začínal jako výrobce masovek a drží se toho jako čert kříže. masovky pro sociály táhnou 90% prodejů. Frantící mají zatím ještě něco jako individualitu, němci si drží kvalitku..., ale až bude jednou globalní celosvětová unifikace, tak budeme všichni jezdit jenom v nějakým tom XX. kinetickým designu a vybrat si pak budeš moct jenom barvu:-(

...a jak říkal H.Ford: hlavně když to bude černá
4. 9. 2009 19:21
Re: Jak dlouho ještě?
:yes: >:-[]
neregistrovaný "yaroukh"
4. 9. 2009 19:52
Re: Jak dlouho ještě?
Tobě nějakej týpek s Fordem přebral holku? :-)
4. 9. 2009 20:12
Re: Jak dlouho ještě?
"!F!ord začínal jako výrobce masovek a drží se toho jako čert kříže."

A to je jedine spravne. Mel by se cpat jako VW nebo naposledy Citroen do premie, na co, proc?

"..a jak říkal H. Ford: hlavně když to bude černá"

A to jedine spravne.

Kdyz ti takova filozofie vadi, nikdo ti ji prece nenuti, jako ti nikdo nenuti znacku Ford.

Ale tobe asi vadi, ze to funguje. Ale v tom ti nepomuze ani hloupe chovani ani opiceni v nicku.
Avatar - white label
6. 9. 2009 23:41
Re: Jak dlouho ještě?
Když máš takovou potřebu používat citáty, tak se je aspoň nejdřív "nauč"... prý "hlavně..." 8-s
Avatar - Thomasino
4. 9. 2009 13:57
Vypadá dobře <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Vypadá to celkem dobře! :-) Ještě že teď prodávám svého C-MAXe, až budou prodávat tohoto nového, tak by cena klesla ještě více... No tak až mě jednou přejdou ty choutky na rychlý, schopný a zábavný HotHatch (který jsem si teď objednal místo C-MAXe), tak si na důchod zase něco takového rád koupím ;-) To pohodlné nastupování mi bude zřejmě chybět, ale zase je to vykoupené vyšším těžištěm...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
4. 9. 2009 14:48
Re: Vypadá dobře <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Nazdar Tomási, tak C-Maxa dost rýchlo dávas prec. Sklamal? A objednávas (uz si objednal) GTI?
4. 9. 2009 14:14
Jak to vypada?
Novy C-Max me prekvapil umirnenosti detailu karoserie, kde tvarove podle meho vladne u Fordu stale S-Max.
Nektere linie zvlaste zadni casti mi zlehka pripominaji Hondu FR-V, celkove bych rekl, ze vysoke boky budou spatne fungovat se zakladnimi rozmery kol. Predni cast mohla ziskat vice osobitosti, obzvlaste tvar vykrojeni falesnych nadechu u mlhovek je tak trochu asiatsky.
Ford podrzel fotky interieru, ktery v mnohem napovi, zda bude v pristim roce planovena 3. rada Focusu moci konkurovat VW nejen na poli podvozku, ale take vnitrnim usporadanim a volbou materialu.
Zbrusu nova preplnovana zazehova 1,6 bude podle Autoexpresu pokryvat pro zacatek vykonove rozpeti 150 a 180HP, da se ale ocekavat i soft verze s cca 120HP. Pokud se motor povedl, vyrazne se snizi, pripadne eliminuje naskok konkurence pouzivajici mensi preplnovane ctyrvalce.
Pres nektere vyhrady k designu C-Maxu ho spatruji povedenejsim nez kratky Scenic a Verso, presto puvabu C4 Picasso nedosahuje.
Golf Plus, proti kteremu vyjede petimistna verze bude jeste minimalne 2-3 roky jezdit na polovicni generaci, to same se zrejme stane u Touranu, kde by mel byt predstaven v nejblizsi dobe sice novy model, ale take spise pulgeneracni.
Zafira prijde v novem havu nejspise na konci pristiho roku, proto by se dalo predpokladat navyseni poctu prodanych malych MPV Fordu.
Dalsi zajimavy model Fordu by mohl vyjet v letech 2010-11 a to B-Max na podvozku Fiesty, tam by se teoreticky designeri mohli odvazat vice.
Rozbalit vlákno
42
4. 9. 2009 14:35
Re: Jak to vypada?
Hondu FR-V? To se asi pletes a hodne.
4. 9. 2009 14:49
Re: Jak to vypada?
Pisu svuj nazor, mas s tim problem? ;-)
4. 9. 2009 16:55
Re: Jak to vypada?
Jo, navstiv ocare.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 16:57
Re: Jak to vypada?
A ty psychiatra.
4. 9. 2009 17:12
Re: Jak to vypada?
Nejlepsi na tom je, ze sam nevim proc :-) . Ale Deadlift se jako spravny fanda Fordu nesmirne odvazal >:D
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:16
Re: Jak to vypada?
Jsou různí fandové různých značek a platí stejné zákonitosti. Čím ortodoxnější věřící tím méně schopností argumentace svého postoje ;-)
4. 9. 2009 17:19
Re: Jak to vypada?
Treba prekvapi :-)
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:33
Re: Jak to vypada?
Jo, překvapil, konstruktivně napsal "Libi se mi". Muselo to dát hodně práce tuhle myšlenku sepsat >:D >:D
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:11
Re: Jak to vypada?
Pisu svuj nazor, mas s tim problem?

>:D >:D >:D kdo Deadlift >:D >:D >:D
4. 9. 2009 17:23
Re: Jak to vypada?
Ty se ale dobre znas. :yes:
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:26
Re: Jak to vypada?
Já nejsem narozdíl od tebe a cosworta žádný fanatik. To je ale ne tvé chápání poněkud těžký úkol ;-)
4. 9. 2009 17:35
Re: Jak to vypada?
To je videt. :no:
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:47
Re: Jak to vypada?
Ukaž příklad
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:57
Re: Jak to vypada?
Co je fanatického na tvrzení, že Škoda 706 je kus historie, která si nezaslouží být takto znevažována?
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:12
Re: Jak to vypada?
huš, nepodporuj mě, mastím si u hádek kládu
4. 9. 2009 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:55
Re: Jak to vypada?
Vzhledem k tomu, jak se často vyjadřuješ a nesmyslně kritizuješ např. Fabii apod., tak rozhodně Fordu. Samozřejmě na našeho spadlého výtaha nebo Ádu rozhodně nemáš, to buď klidný ;-)
4. 9. 2009 17:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 18:05
Re: Jak to vypada?
Musel bych hledat. Nemusíš jen vychvalovat přímo slovy "Fiesta je mistr světa", stačí napsat "Fabia je podstatně horší auto než Fiesta a (aby to tak nevypadalo tak dodat) Ibiza". Přitom každý, kdo si sedne do Ibizy a ťukne do palubní desky, tak ucítí dutý zvuk, jistou neserioznost, přitom Fabia má ač trochu sterilní, tak dokonalý interiér. Srovnání jízdních vlastností sice hraje prim pro Ibizu, ale to nestačí na ten zbytek. Z čehož jasně vyplyne, co preferuješ. Osobně bych si Fiestu nekoupil pro její exteriér a interiér, možná lepší jízdu, ale kdo bude s normálníá verzí jezdit na plno? 90% bude přeskakovat výmoly ve městech a tam odezva od volantu je na nic.
A dalo by se pokračovat ...
4. 9. 2009 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 9. 2009 20:52
Re: Jak to vypada?
Ano neni pohon 4x4 (Focus a Mondeo), souhlasim.
4. 9. 2009 17:36
Re: Jak to vypada?
Az po tobe. Redliku.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:45
Re: Jak to vypada?
Ty jsi asi jeden z posledních, ne-li poslední, zabedněnců, kteřá si myslí, že jezdím Renaultem a jsem jejich fanoušek >:D

Podejte si s Ádou ruce.
4. 9. 2009 18:05
Re: Jak to vypada?
Tak nefnukej u kazdeho kosoctverce.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 18:07
Re: Jak to vypada?
Ukaž konkrétní příklad kde fňukám a kopu zběsile nožičkama jako ty pod Fordy.
4. 9. 2009 17:13
Re: Jak to vypada?
...a co takhle napsat nejaky nazor, nebo to nejsi schopny dat dohromady? :-)
4. 9. 2009 17:20
Re: Jak to vypada?
[odkaz]

Ani zlehka. ;-)
4. 9. 2009 17:22
Re: Jak to vypada?
Jasne, je to prilis vysoky bok, jen se mi to nechtelo hledat...a taky relativne velka bocni plocha zabrana zadni svitilnou.

a jen ocekavam nejaky nazor k C-Maxu, ne k memu panfletu ;-)
4. 9. 2009 17:44
Re: Jak to vypada?
No vida, nejsi u vojaku? Tam se taky odpovida strucne >:D
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:24
Re: Jak to vypada?
Dynamické boční linie boku a hlavně nad prostorem SPZ rovná svislá plocha mírně vystupující nad celkový boční profil typická pro tento C-max a např Fiestu a mnoho dalších Fordů, které přišly s tímto prvkem až po FR-V
4. 9. 2009 17:33
Re: Jak to vypada?
Mas vlci mlhu, to ma Ford uz minimalne od Focusu MKI.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:43
Re: Jak to vypada?
[odkaz]%20Focus%20RS… />
Kde? Plocha zde plynule navazuje na sklon zadního okna, lomí se a plynule přechází do plochy pro SPZ.

FR-V má plochu nad SPZ (nemyslím tu chromovanou lištu sloužící pro držení osvětlení) vyčnívající v řádu několika mm nad plochu SPZ.

Rozdíl v C-maxu a FR-V je v tom, že plocha není zcela svislá a chybí jeden zlom. Celkově to včak můj FR-V evokovat, navíc v kobinaci s dynamikou obou tvarů. Tyto zástupci MPV jsou si více podobní než například C-max/Scenic/Picasso.
4. 9. 2009 20:35
Re: Jak to vypada?
Tady... [odkaz]
4. 9. 2009 17:43
Re: Jak to vypada?
Ktereho stin dodnes Ford neprekonal.
4. 9. 2009 20:24
Re: Jak to vypada?
Nemyslim. Novy Focus RS vypada lepe.
4. 9. 2009 17:43
Re: Jak to vypada?
No vidis a ja hledam nahradu za asistentku >:D
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:44
Re: Jak to vypada?
Kolik nabízíš? >:D
4. 9. 2009 17:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
4. 9. 2009 16:08
Re: Jak to vypada?
Tak FOCUS ma podvozek už teď lepši tak doufam že ho posune opět ještě dal.
4. 9. 2009 16:57
Re: Jak to vypada?
Bude to 3 generace toho podvozku, horsi tezko bude.
4. 9. 2009 14:27
Lepší než jsme doufali, ale stále hrozné
Záď je dobrá, zbytek je bohužel přesně takový jaký jsem očekával. Až se to hodí do základu na 15" plech, tak to bude pošušňání. ;-\
Rozbalit vlákno
6
4. 9. 2009 14:37
Re: Lepší než jsme doufali, ale stále hrozné
Kdo dnes ma jen 15" plech.
4. 9. 2009 15:06
Re: Lepší než jsme doufali, ale stále hrozné
To je fakt, každej druhej má 13 a 14" :-)
4. 9. 2009 16:51
Re: Lepší než jsme doufali, ale stále hrozné
Na retro Maluchu.
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 17:04
Re: Lepší než jsme doufali, ale stále hrozné
Maluch jezdí na 12" ty automobilový znalče"" :no:
4. 9. 2009 17:16
Re: Lepší než jsme doufali, ale stále hrozné
Na Maluchu Nuova to tak vydapa. Znalce. :no:
4. 9. 2009 17:20
Re: Lepší než jsme doufali, ale stále hrozné
Maluch Nuova? Co to je znalce?
4. 9. 2009 16:24
Opět otázka mmo téma : MŘÍŽ v autě :*)
Hoj. Opět se ptám mimo tém, ale budu rád pokud mi někdo řekne, jestli jsem to správně pochopil. Na novinkách dnes psali,že si budu moct z auta vytánout tu podělanou mříž, která zůstala po nějakém podnikateli v autě, když jsem ho kupoval. To znamená, že opravdu nemusím volat do Renaultu a za to, že mi povolí jí sundat nemusím zaplatit 5000? A ani nemusím na úřad kde by po mě chtěli 2000kč, za přestavbu a ani nemusím znavu ne technickou? Prostě si ji vytáhnu a hotovo? Chápu to správně? Mám Scénic II a je to N1, ale normálně 5-ti místné.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
4. 9. 2009 18:24
Re: Opět otázka mmo téma : MŘÍŽ v autě :*)
Jasně, budeš moci, ale až po patnáctém září. Do té doby bys tím ještě spáchal přestupek. Auto ti zůstane jako N1 i bez mříže, v duchu současného zákona.
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 9. 2009 19:13
Deadlift je kre.tén
Kdo souhlasí s tím, že Deadlift je kre.tén, ať napíše ANO
Rozbalit vlákno
5
4. 9. 2009 19:18
Re: ANO, jsi *!
Deadlift má větší péro, než ty, zoufalče?
Avatar - Ronault.
4. 9. 2009 19:31
Re: Deadlift je kre.tén
Nedostatkem iodu trpíš leda ty :no:
4. 9. 2009 19:54
Re: .Deadlift je *
to chce ban :-!
4. 9. 2009 20:04
Re: .Deadlift je *
Nechceš banán? >:D
neregistrovaný "yaroukh"
4. 9. 2009 19:56
Re: .Deadlift je *
Napiš to sem ještě tak 15x a bude to vtipný.
4. 9. 2009 19:56
MPV
Tak dizajn od Forda počínajúc Fiestou skutčne nemusím, ale u MPV sa počítajú iné hodnoty - vnútorný priestor, variabilita, praktickosť, jazdné vlastnosti, pohodlie, hospodárnosť. Dizajn až potom.
Rozbalit vlákno
2
4. 9. 2009 20:09
Re: MPV
Pro mne je to taková úzká kozička. To minulý/současný se mi celkem líbí.
4. 9. 2009 20:22
Ginetta G40
[odkaz] :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2009 20:23
Ale jo
Zřejmě to bude stejný propadák, jak nová Fiesta.
Rozbalit vlákno
2
4. 9. 2009 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 9. 2009 20:44
Re: Ale jo
Nebude se tento C-MAX take prodavat i v US? ;-)
Avatar - twistedTSD
4. 9. 2009 23:08
mne se libi...
zatim to vypada dobre...
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2009 23:33
FOCUS a STYLE
Tak nam to naznacuje vzhled noveho fikuse, ale jeste prilis je to dnesni styl. Proto se to nekterym zda jako prifouknute Ka,Fiesta anebo Smrskly Smax. Jenze podivejme na tu prid, tam se chysta neco dost zajimaveho. Kdyby zmizela svisla dira s logem a nahradilo ji neco vertikalniho po stranach a v tom samostatne logo, byla by z toho pekne dlouha kapota vychazejici z typickeho lichobezniku chladici mrize - a radikalni zmena stylu, navic navleknutelna na nektere starsi modely. Ten slozite tvarovany plast kolem chladice dava tusit taky nejake zajimave napady, bud pro drazsi verze nebo pro budouci radikalni facelift. A ten muze prijit rychle. Nadruhou stranu se ford stale snazi jen o vyvoj osvedcenych predchozich zakladnich napadu a tvaru. Nepousti se do radikalnich zmen, jako treba renault s megane nebo dnes i opel se svoji astrou. Vsimli si totiz ze minimalni posun pryc od uspesneho stylu je treba u VW nejosvedcenejsi recept, jak nakrmit nevyzpytatelne chute zakaznika. Meli si ale presto radsi zachovat neco z new edge design, kde nebylo tolikruznych prolisu a uzkych prolisvanzch pruhu. To byl proste cisty, robustni a dlouhodobe poutavy styl.
Rozbalit vlákno
4
6. 9. 2009 21:47
Re: FOCUS a STYLE
Souhlasim, jinak New Edge nebyl podle me nikdy tak masove povazovany za pekny jako soucasny styl, bezpochyby mel uspech, ale take kupu odpurcu.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2009 00:15
Re: FOCUS a STYLE
Nic proti Fordu nemám, Fikus byl vždy můj oblíbenec. Jenže:
1) facelift fikusu opravdu i podle mě proběhl ve stylu jak to udělat levněji aby to nešlo poznat. Udělat to levněji se evidentně povedlo, aby to nešlo poznat, to už u fordu nezvládli... čili současné zpracování interiérů (materiály+kombinace+zpracování) jedna velká tragédie. Trend má bohužel špatný směr.
2) kýčnetic design myslím netřeba dál komentovat, snad jen že Peugeot začíná konečně mít konkurenci >:-[] . Je ale pravda, že vzhled by pro mě asi nebyl překážkou tenhle vůz koupit, pokud se jej opět podačí "jízdně" vyladit.

Mimochodem Focus vystavený na autosalonu 2009 měl křivě usazenou přístrojovou desku. U dveří spolujezdce byl mezi dveřním panelem a přístrojovkou mezera na celý prst!!! Opravdu vizitka pečlivého sestavení ;-) Sedadla Ford také zatím moc neuměl.

Závěr: Kia Venga vypadá o mnoho lépe.
7. 9. 2009 09:12
Re: FOCUS a STYLE
Kia Venga je triedu menšie auto.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2009 10:52
Re: FOCUS a STYLE
Venga by měla být na platformě Cédéčka. C-Max vždy byl na platformě fíkusu. Ano, Venga bude menší, ale neřekl bych přímo o segment níž. Délka není vše.