Ford uspořádal novinářskou prezentaci modernizovaného modelu C-Max a zcela nové generace S-Maxu. Za vozy jsme vyrazili do města Palma na ostrově Mallorca.
..tak naláká mě nadpis....čtu článek..bla bla...konec článku....tak se podívám na video...a tam mě nějaký tlusťoch řekne....že první dojmy budou už večer....je toto normální?? :-O
Navíc- snad se nepletu- chybí v galerii foto interiéru S-maxu - jistej si bejt nemůžu, v určitých případech (jako je tento) by nebyly na škodu popisky u fotek.
asi jo, chtělo to možná víc odlišit generace. na druhou stranu to s ohledem na prodejnost končící generace funguje a ruku na srdce - když to auto řídíš, kolikrát se díváš sám na sebe zvenku?
ad AUTOCZ - proč nadpis moc nekoresponduje s obsahem ?
řekl bych, že S-Max krásně rozvíjí design , který první generace začla...působí kvalitněji..ať z venku..tak zevnitř...a taky ne vždy je potřeba vše od základu měnit... :yes:
přijde mi to v poslední době moc unifikované u Fordu - nic víc. Faktem je že třeba zde uváděný rendlík jednotlivé generace víc odlišuje. Jinak až mi za 2 roky doslouží současný S max, tak volba je jasná......tahleta generace. Jízdně se jiné MPV nechytá o světelné roky.
odlišovat se nepotřebuju - proto to pro mě není dostatečný argument při volbě auta. Vignale pokud bude existovat 4x4 ve dvouspojce , tak není co řešit z mého pohledu. Ne kvůli venku, který je poměrně decentní, ale ten servis co to podle Fordu provází je pro mě důležitý. Kdo má četnější zkušenosti s evropským zajištěním asistence a zákaznického servisu, asi potvrdí. A to Ford považuju za lepší část provenience.
Souhlas...z venku lehke odliseni...v interieru vetsi....ale gro servis...a podpora.ruční mytí venku vnitřku, vyzvedavani auta na servis (to me dneska strasne irituje...nekam jet..cekat..atd.) a mnoho jineho.
Mondeo je v dieslu s 4x4 a ve dvojspojce..tak pocitam ze S Max bude taky.
já bych dal přednost zřejmě smaxu, designově pro mě stravitelnější, jedinou možnou volbou je pro mě benzín+automat, tady hrají decilitry ve prospěch fordu, interier klasika ford se mi líbí taky více než tablet v renaultu, kufr bude hrát zřejmě taky ve prospěch smaxu..
Bohuzel te musim zklamat, nekouka. Espace si hraje na neco, co neni a uplne se miji cilivou skupinou, pro kterou je urcen. Je to takovy pokus, ktery se obavam, ze nevyjde. SMax se drzi linie, kterou zapocal a je v ni velmi uspesny.
souhlas, mám na mysli průlom který se v MPV povedl Voyageru a Espace u prvních generací. divil bych se kdyby se to povedlo, i když jméno Espace si to zaslouží.....aby z toho jen nebyl druhý Avantime.....
Avantime prisel ve spatnou dobu - dalo bvy se rici predbehl dobu. Podivej se na nej z dnesniho pohledu a myslim, ze prodeje by byli vetsi.Espace se bude prodavat, ale z pohledu zakaznika jako MPV.
Kecas, Opel sveho casu taky udelal takovej velkej luxusni hatchback, Signum se to jmenovalo, dokonce to melo i pet dveri, a BYLO to nemecke, ale vubec se to neprodavalo, tak to museli odpiskat.
Nechapu, kde se tu ty protinemecke nalady furt berou...
asi jo, předběhl dobu. Dneska by musel vypadat spíš jako X6 aby někoho chytnul....S Max je myslím lepší kříženec MPV a sportovně komfortního cestování.
Avantime nezabila doba, zomrel na nestráviteľne nepraktické riešenia, ktoré odmieta pri takomto aute každá doba. Jedny dvere a nepraktický malý kufor vzhľadom na celkovú veľkosť auta, to verejnosť nemohla stráviť doba nedoba.
Je malý, slizký, nechutný, pomalý a žerie nám rastlinky! Áno, hádate správne, dnes si povieme niečo o slimákoch v záhrade. Tieto zdanlivo neškodné tvory nám vedia pekne znepríjemniť sadenie a kochanie sa našou záhradkou. Doslova zožerú všetko čo im stojí v ceste a za jednu noc Vám ostanú len stopky a oči pre plač.Ak chceme proti slimákom zahájiť domobranu musíme si zopár vecí o nich povedať. Ako sa hovorí: “Priateľa si drž blízko, ale nepriateľa ešte bližšie..” >:D
...a to se plazili tři slimáci a najednou ten poslední vybuchne... a první slimák říká udiveně tomu druhému... co to bylo?... a druhej mu odpoví..."nevím, asi nějakej muslimák"
PS: snad to není moc xenofobní...
Proč opět ten okoukaný předek z Fiesty??? O interiéru, vzhledem dávno zastaralým, nemluvě... (jak dlouho jej už má Focus). Budí to na mě zvláštní dojem - je to novinka, přitom všechno už jsme viděli (a ne zrovna nedávno).
Za mě bohužel s křížkem po funuse, jako Mondeo :no:
interiér focusu je poplatný ten v C maxu když už, a to je jen FL - ne nové auto. Pokud mluvíš o S maxu tak jde o nové auto které nemá nic společného s focusem.....
..kterej je sakra kterej? Na těch fotkách z toho vůbec nejsem moudrej..obě vypadají nějak sraženě, elegantní linie s-maxe zdá se mi býti pryč :'-( a prostě sakra nepoznám, který je který. Snažil jsem se podle klik, ale zase mě zmátly světla...trochu mi to přípomíná minulou generaci seatů:-(
Tak to ani náhodou Kájo...na těch autech je vše jinak...musíš otevřít oči...i ta maska je jiná...pokud někdo tvrdí, že tyhle tři auta jsou stejná, pak Fabia = Rapid = Octavia...ze všech stran... 8-s
považuju se za skalního fordistu, ale na první pohled na cestě ( v protisměru ) to rozeznám jen podle odlišného poměru výšky a šířky.
B a C už musím klíčovat , pokud je to jen čelní pohled.
Tak , na jeho test jsem zvědavý.
Ve verzi 4*4 se jedná o velmi zajímavé rodinné auto.
Jízdní dojmy budou důležité.
Doufám , že na rozdíl od první generace bude mít rezervu!?
El.šíbr předpokládám , že je možný.
Např. velká chyba OPELU u nové Zafiry je jen neotevíratelná skleněná střecha.
Výhled z MPV s grilováním osob uvnitř je jistě fajn zážitek. ;-)
Uz jsem ti to psal nekolikrat - BUDE MIT REZERVU. Staci ?
Mimochodem, jaka je vyhoda sibru a sklenene strechy ?
Nicmene v dobe klimatizace, zatmavenych oken od zadnich dveri neni duvod, aby se kdokoli griloval.